Ik ga wel lachen als ze zelf dan nog een 2-0 makenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vernederende wissel. Drie nobuddies erin.
Stuur hem naar gelijk door naar PEC.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:18 schreef Saekerhett het volgende:
Wissel die Promes ook maar, goeiedag wat speelt hij kut.
Dat kan niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:19 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ga wel lachen als ze zelf dan nog een 2-0 maken
Logisch wel als je Promes zietquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:19 schreef Breekfast het volgende:
Liverpool denkt dat de winst al binnen is.
Die ligt zeker weer te slapen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:17 schreef Caland het volgende:
Blind schiet hem zo de kamer van Appie in
Je hebt het tegen een vrouw, zinloos dus.quote:
Is dat wel een vrouw dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een vrouw, zinloos dus.
Klopp ziet zijn team de 0 wel houden idd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Logisch wel als je Promes ziet
Ja die gaat 'm niet maken vanavondquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Logisch wel als je Promes ziet
Heel pijnlijk dit voor Ajax.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:20 schreef fetX het volgende:
Voor Liverpool is dit blijkbaar een trainingspotje.
Puntje is prima haalbaar.
Ga jij maar weer terug in de hoekquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een vrouw, zinloos dus.
Wat een onzinquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja Ajax heeft niks nakkes Granada in de Champions League te zoeken.
Wat Granada daar mee te maken heeft snap ik niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja Ajax heeft niks nakkes Granada in de Champions League te zoeken.
Allemaal mooiweer supporters.quote:
Die spelen ook niet in de CL.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat Granada daar mee te maken heeft snap ik niet.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:23 schreef De_Kraam het volgende:
Genee drukt op het soundboard.
Opeens zingt het publiek.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:23 schreef De_Kraam het volgende:
Genee drukt op het soundboard.
Opeens zingt het publiek.
Over dat links twijfel ik nog.quote:
Dit kan niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:26 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ik zie nu pas dat Wijnaldum meedoet.
Ik ben tegen racismequote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:26 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Zeker omdat hij zwart is.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:26 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Dat verwacht je toch nietquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:27 schreef Saekerhett het volgende:
Klaassen veruit de beste man bij Ajax.
type jorrit hendrixquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:27 schreef Saekerhett het volgende:
Klaassen veruit de beste man bij Ajax.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Duitsers hebben de UEFA aanbevelingen gemistquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was overduidelijk op de handen gemikt door Tadic
Hands dus
Wytze vond Bruma van PSV een wereldspelerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:29 schreef De_Kraam het volgende:
Wytse zal zo wel weer zeggen dat Ajax een wereldpartij speelde.
4045.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten jullie waar SBS9 op jullie TV zit?
Leukquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:30 schreef Slobeend het volgende:
Liverpool speelt wel beter met de nieuwe aanval.
Jup, luie Mo en zwakke Bobby voor de vinnige Minamino en Jota was een goede zet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:30 schreef Slobeend het volgende:
Liverpool speelt wel beter met de nieuwe aanval.
Na de reclame het einde van Harry Potterquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:30 schreef De_Kraam het volgende:
Wedstrijd wordt niet onderbroken voor Hart van Nederland. Jammer.
Brede bankgodquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:30 schreef -XOR- het volgende:
Ekkelenkamp krijgt instructies van Bogarde, dit kan niet meer fout gaan.
Tijdens de Toppersquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:30 schreef BB-King het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat Ajax spelers nat werden in hun eigen stadion?
9 denk ikquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Luie Mo?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, luie Mo en zwakke Bobby voor de vinnige Minamino en Jota was een goede zet.
Al speelde Mane wel prima.
Hoezo kan het dak niet dicht?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:30 schreef BB-King het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat Ajax spelers nat werden in hun eigen stadion?
Mo had er duidelijk totaal geen zin in vandaag.quote:
Godendrietal voor matige gastjes.quote:
Waarschijnlijk zodat de coronavirussen naar buiten kunnen vliegen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo kan het dak niet dicht?
Tijd voor meer zwart.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Heb het idee dat we fysiek de mindere zijn,
Ruim ja. Jullie worden echt op alles afgetroefdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kaal haar?quote:
Ik vind het niet specifiek park the bus.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:33 schreef BB-King het volgende:
Het grote Liverpool dat park the bus speelt.
Kudus is nog niet GROOT STERKquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ze hebben het lek wel boven nuquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Spreekkoren zijn ook anders nuquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:34 schreef Caland het volgende:
Het stadion oogt nu minder leeg dan normaal gesproken als Ajax in de 75e minuut achterstaat.
Wel Corona.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze hebben geen buienradar
Sorry gap, geintje toch.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja shit Muskusboktor57, ik dacht dat wij dikste matties konden worden, boezemvrienden. Ondanks onze andere achtergrond qua clubs. Maar nee, dan lees je mijn proza over voetbalpubliek niet eens. Zo wordt het niks, jammer dit
Ja die was niet echt de beste man op het veld.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Schuurs zakt door het ijs vanavond.
Ajax veel slechter.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tweede helft Liverpool veel beter.
Ja tweede helft maakt Ajax echt geen kans.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tweede helft Liverpool veel beter.
watquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:37 schreef Mr.N het volgende:
Man man man..
Dadelijk helpt Liverpool ze nog een hand óók joh..
Fabinho is centraal achterin uitstekend, de backs behoorden tot voor kort nog tot de besten op beide posities en Gomez is normaal gesproken een prima verdediger, zij het dat hij wat minder in vorm is de laatste weken. Alleen de keeper is écht shit, verder is het veel beter dan men heeft afgeschilderd de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:34 schreef Perrin het volgende:
Toch is die matige verdediging van Liverpool best taai.
Kunnen we overschakelen naar Pauw.quote:
Kunnen we al overschakelen naar Pauw?quote:
In case of emergencyquote:
Bennie Jolink is het hier niet mee eens.quote:
raar tijdstipquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:42 schreef Erasmus het volgende:
Ik ga maar naar de sportschool, dit blijft zo of het wordt 0-2.
Hoe deed PSV het eigenlijk gister?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:41 schreef PSVCL het volgende:
waardeloze helft van ajax, CL onwaardig
Raar tijdstip @Zipportalquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:42 schreef Erasmus het volgende:
Ik ga maar naar de sportschool, dit blijft zo of het wordt 0-2.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoe deed PSV het eigenlijk gister?
Anytime Fitnessgenot, 24/7 open zonder reserveringquote:
'Hugo' ten Hag.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Ten Hag heeft wel hippe schoenen
Midden in de nacht na stappenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Anytime Fitnessgenot, 24/7 open zonder reservering
En ik slaap echt lekkerder en makkelijker in nadat ik de gym heb gesloopt, srs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoe deed PSV het eigenlijk gister?
Daarna de strijd om de derde plek met de dronken Denen.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:45 schreef Mr.N het volgende:
Hm, denk toch wel EL voor AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan begrijp je echt echt niet idd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:46 schreef Enawh het volgende:
2 spitsen erin en niet eens 1 fatsoenlijke voorzet vanaf de zijkant
quote:
Voor 40-45 miljoen gehaald van de Portugezenfabriek uit de PL aka Wolves.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
Die Jota is een leuk spelertje zeg, jeugd?
Portugees, komt van Wolves.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
Dankquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor 40-45 miljoen gehaald van de Portugezenfabriek uit de PL aka Wolves.
Jammer dat hij goed is. Anders had ik een leuk woordgrapje kunnen maken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Jammer dat hij goed is. Anders had ik een leuk woordgrapje kunnen maken.
Jota is klota?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ja, die hadden wij dan allemaal niet kunnen maken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Vanwaar deze mening?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:50 schreef Bolasie het volgende:
Wat een afgrijselijke Champions League-week.
Je bedoelt C en Bquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:51 schreef Caland het volgende:
Liverpool B maakt het Ajax een stuk moeilijker dan Liverpool A.
BLM.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:52 schreef BB-King het volgende:
Geen Van Dijk en Wijnaldum in Oranje volgende maand.
Liverpool A heeft nooit gespeeld vanavond. Zonder van Dijk en met Adriaantje kan ik het geen Liverpool A noemen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:51 schreef Caland het volgende:
Liverpool B maakt het Ajax een stuk moeilijker dan Liverpool A.
Ligt dat aan de wedstrijdkeuze? Of kijk je vandaag ook een schakelkanaal (als dat er is)quote:
Allebei, net als gisteren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt dat aan de wedstrijdkeuze? Of kijk je vandaag ook een schakelkanaal (als dat er is)
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mijn hemel wat een kut boogbal was dat
alsof ie dat zietquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij had hem moeten geven aan Huntelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |