Waarvan aktequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het fijner kijken zonder publieksgeluiden dan met om eerlijk te zijn. Grappig, bij darten is het niet te doen zonder, dan is het besef zonder publiek zo enorm dat je naar dikke witte lelijke mannen kijkt die met pijltjes smijten. Bij voetbal is het spel op zichzelf wat dynamischer dus dan zijn de geluiden op de achtergrond meer een irritante ruis. Het is ook totaal geen feedback op wat er gebeurt op het veld
Nee zonder is het kutquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het fijner kijken zonder publieksgeluiden dan met om eerlijk te zijn. Grappig, bij darten is het niet te doen zonder, dan is het besef zonder publiek zo enorm dat je naar dikke witte lelijke mannen kijkt die met pijltjes smijten. Bij voetbal is het spel op zichzelf wat dynamischer dus dan zijn de geluiden op de achtergrond meer een irritante ruis. Het is ook totaal geen feedback op wat er gebeurt op het veld
Ik mis ook die stilte, je hoort dan ook andere geluiden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is echt veel te lang voor een live topic.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niet gelezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verschil is dat darten een topsport is.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze grap is nu al 40/45 keer gemaaktquote:
Ziyechquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:34 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kan het dat Promes vorig jaar zo goed was en nu zo slecht?
Dat wel. Wat een eikel is datquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:35 schreef Zorro het volgende:
Wat mooi dat die Argentijnse lul die bal erin schiet
Bepaalt Ajax nietquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je kunt aan alles merken dat dit niet onze dag wordt
Bakker kan er trouwens geen klote vanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:36 schreef Coco het volgende:
Er zijn mensen die kritiek op Tagliafico niet snappen.
Ik noem geen namen.
Allemaal verkocht voor extra moneys.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:36 schreef BB-King het volgende:
Ajax mist helaas een type Frenkie de Jong die het spel dirigeert, een type De Ligt die erin beukt, een type Ziyech voor de creativiteit, een type Van de Beek die de diepte in gaat en een type Schöne voor de dode spelmomenten.
En een type Tagliafico in de spits.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:36 schreef BB-King het volgende:
Ajax mist helaas een type Frenkie de Jong die het spel dirigeert, een type De Ligt die erin beukt, een type Ziyech voor de creativiteit, een type Van de Beek die de diepte in gaat en een type Schöne voor de dode spelmomenten.
Kijk, dit bedoel ik nou. Ik beticht KingRoland, fanatiek kerkganger, ervan een typetje te zijn en direct gaat hij mij uitschelden. Wat is dit nou? Als ik @:jancees een typetje zou noemen zou hij dat nooit doen, en hij is niet eens gelovig. Nee, JanCees zou met een rake opmerking mijn stelling ontkrachten, want JanCees staat voor de onderdrukte groep op Fok! De groep mensen die zich niet voordoet als een typetje, of het IQ heeft van de gemiddelde klapjostie-deelnemer aan Idols, maar die gewoon voor de gezelligheid komt. En juist die groep raken we nu kwijt. Eerst @kapiteintje, toen @doublepain, nu @JanCees, en het zullen er wel meer zijn want ik ben hier nog niet zo lang.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
Promes kijkt waarom het bidden niet heeft geholpen @:KingRoland
Zoo, lekker progressief huishoudenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:37 schreef Anneloos het volgende:
Man staat hapjes te maken in de keuken.. zo niet interessant is dit
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:36 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Welke provincie?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:37 schreef -XOR- het volgende:
De provincie heeft ook digitale tv zo te lezen.
Van wie komt ditquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou. Ik beticht KingRoland, fanatiek kerkganger, ervan een typetje te zijn en direct gaat hij mij uitschelden. Wat is dit nou? Als ik @:jancees een typetje zou noemen zou hij dat nooit doen, en hij is niet eens gelovig. Nee, JanCees zou met een rake opmerking mijn stelling ontkrachten, want JanCees staat voor de onderdrukte groep op Fok! De groep mensen die zich niet voordoet als een typetje, of het IQ heeft van de gemiddelde klapjostie-deelnemer aan Idols, maar die gewoon voor de gezelligheid komt. En juist die groep raken we nu kwijt. Eerst @:kapiteintje, toen @:doublepain, nu @:jancees, en het zullen er wel meer zijn want ik ben hier nog niet zo lang.
Over een tijdje is iedereen een typetje en zit heel dit forum vol gekkies die elkaar napraten over dat Mark Rutte kinderbloed drinkt. We kunnen Fok! net zo goed opdoeken, manmanman
Cuckedquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:38 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Zoo, lekker progressief huishouden
Wat ‘n wereldgozerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:37 schreef Anneloos het volgende:
Doe die lieve jongen de groetjes van mequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:37 schreef Anneloos het volgende:
Hij zorgt voor de special saucequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:38 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Zoo, lekker progressief huishouden
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:39 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Doe die lieve jongen de groetjes van me
<3quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou. Ik beticht KingRoland, fanatiek kerkganger, ervan een typetje te zijn en direct gaat hij mij uitschelden. Wat is dit nou? Als ik @:jancees een typetje zou noemen zou hij dat nooit doen, en hij is niet eens gelovig. Nee, JanCees zou met een rake opmerking mijn stelling ontkrachten, want JanCees staat voor de onderdrukte groep op Fok! De groep mensen die zich niet voordoet als een typetje, of het IQ heeft van de gemiddelde klapjostie-deelnemer aan Idols, maar die gewoon voor de gezelligheid komt. En juist die groep raken we nu kwijt. Eerst @:kapiteintje, toen @:doublepain, nu @:jancees, en het zullen er wel meer zijn want ik ben hier nog niet zo lang.
Over een tijdje is iedereen een typetje en zit heel dit forum vol gekkies die elkaar napraten over dat Mark Rutte kinderbloed drinkt. We kunnen Fok! net zo goed opdoeken, manmanman
Dit is een goede post.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je over 5 minuten maar terug bent!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:41 schreef Coco het volgende:
Ik gooi even wat bitterballen in de airfryer.
Viesdik.. welke heb je eigenlijk en is dat nou echt lekker?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:41 schreef Coco het volgende:
Ik pak een biertjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:41 schreef Coco het volgende:
Wat een manquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:41 schreef Coco het volgende:
Lekkerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:41 schreef Coco het volgende:
Dat is echt niks voor de airfryerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:41 schreef Coco het volgende:
Die van Bassie en Adrian was Jaap Stobbequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is de plaaggeest van Adrian?
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:41 schreef Coco het volgende:
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Je hebt toch van die speciale ervoor? (geen ervaring mee overigens)quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is echt niks voor de airfryer
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
Heb dat vroeger wel eens gedaan maar dan zijn ze totaal niet krokantquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hebt toch van die speciale ervoor? (geen ervaring mee overigens)
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hebt toch van die speciale ervoor? (geen ervaring mee overigens)
Ja shit Muskusboktor57, ik dacht dat wij dikste matties konden worden, boezemvrienden. Ondanks onze andere achtergrond qua clubs. Maar nee, dan lees je mijn proza over voetbalpubliek niet eens. Zo wordt het niks, jammer ditquote:
Het is vandaag wel de dag van de oude rantsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
Bedankt dat je m effe uitlegt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:42 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die van Bassie en Adrian was Jaap Stobbe
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:41 schreef Coco het volgende:
Ha ha haquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:42 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die van Bassie en Adrian was Jaap Stobbe
De Mupke fans waren ook niet blij.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is vandaag wel de dag van de oude rants
Ja echt werelds!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:41 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Viesdik.. welke heb je eigenlijk en is dat nou echt lekker?
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je kunt aan alles merken dat dit niet onze dag wordt
Ik ben ook RAZENDquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De Mupke fans waren ook niet blij.
https://www.rtlboulevard.(...)ig-danielle-en-ferry
Praat niet zo domquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:45 schreef Saekerhett het volgende:
Gvd wil je nog winnen Ajax, of wat de fuck?
De airfryerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:41 schreef Coco het volgende:
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
Gezond friturenquote:
Leuke memequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
Wederom gelachen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:42 schreef Zipportal het volgende:
huu mijn vraag is niet aan bod gekomen
Godenvoer.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:48 schreef Keukendrol het volgende:
Ik maak even een ovenschaal vol nachos. 15 minuutjes in de oven, top.
.. ik geloof het gewoon niet! Die snacks zijn double coated vaak en van te voren al gefrituurd.. hoe gezond is het danquote:
Ik ga na de wedstrijd mijn benen slopen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:48 schreef Caland het volgende:
Boys geen zorgen
Vanaf nu kijk ik ook
Ik was even een uurtje sporten (die benen helemaal kapot gemaakt) @:ggmm @:onlogisch
Je hebt een wereldkool van Tagliano gemist.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:48 schreef Caland het volgende:
Boys geen zorgen
Vanaf nu kijk ik ook
Ik was even een uurtje sporten (die benen helemaal kapot gemaakt) @:ggmm @:onlogisch
Hier roddelen we niet @Taglianoquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je hebt een wereldkool van Tagliano gemist.
Airfryer is juist ideaal om vis en vlees in te bereiden. Godending.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
.. ik geloof het gewoon niet! Die snacks zijn double coated vaak en van te voren al gefrituurd.. hoe gezond is het dan
Ik luisterde een stukje op de boomerradio ( @onlogisch ) in de auto en daar vonden ze Ajax op Promes na erg goed.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je hebt een wereldkool van Tagliano gemist.
Dat heb ik nog niemand zien doen, maar ik geloof je! Niet droog ook?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Airfryer is juist ideaal om vis en vlees in te bereiden. Godending.
Kip en zalm niet. Dat gooi ik er voornamelijk in.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niemand zien doen, maar ik geloof je! Niet droog ook?
@DeBraadquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kip en zalm niet. Dat gooi ik er voornamelijk in.
Lijkt me nom.. alleen weet ik niet of ik alleen hiervoor een airfryer zou aanschaffenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:55 schreef Perrin het volgende:
Kip idd geniaal uit de airfryer:
https://www.francescakookt.nl/kfc-kip-uit-de-airfryer/
Is Kudus een Pool?quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
Je zegt het zelf al hè?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:02 schreef bianconeri het volgende:
Waarom trouwens al dat gedoe over de uitspraak van Ten Hag?
Ajax moet natuurlijk erg blij zijn met een 3e plaats.
In een poule met Liverpool en Atalanta is een 3e plaats gewoon dikke prima.
Liverpool kansloos, Atalanta gelijkwaardig en misschien wel beter.
En dan gaan presentatoren verontwaardigd doen dat een coach van Ajax blij is met een P3.
Een airfryer is gewoon een leuk sneloventje voor schotels, vlees en vis, niets mis mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:57 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lijkt me nom.. alleen weet ik niet of ik alleen hiervoor een airfryer zou aanschaffen
Ik vond die post waar iemand zei dat Zoet beter is dan Onana wel een leuke, haha wie was dat ook alweer?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vinnik wel een leuke.
Patrick, ben jij het?quote:
Of zijn kop niet helemaal kaalscheert ipv die paar pluisjes.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:06 schreef Erasmus het volgende:
Ik vraag mij in godsnaam af waarom Klaassen met zijn salaris niets aan zijn kaalheid heeft gedaan.
HendrixGod.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:06 schreef Erasmus het volgende:
Ik vraag mij in godsnaam af waarom Klaassen met zijn salaris niets aan zijn kaalheid heeft gedaan.
Olijfolie erbijquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niemand zien doen, maar ik geloof je! Niet droog ook?
Ik heb zijn leeftijd en ook zijn kaalheid. Heb inderdaad gewoon een tondeuse gehaald en dat is sindsdien mijn beste vriend 's ochtends. Staat 100x beter dan dat pluisjes haar.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of zijn kop niet helemaal kaalscheert ipv die paar pluisjes.
Dat kost tegenwoordig toch ook geen drol meerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb zijn leeftijd en ook zijn kaalheid. Heb inderdaad gewoon een tondeuse gehaald en dat is sindsdien mijn beste vriend 's ochtends. Staat 100x beter dan dat pluisjes haar.
Als ik zijn salaris had lag ik lekker in een duur haartransplantatie resort. Had het wel geweten.
Ik scheer mijn hoofd ook zonder dat ik echt kaal word, vind het mooiquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb zijn leeftijd en ook zijn kaalheid. Heb inderdaad gewoon een tondeuse gehaald en dat is sindsdien mijn beste vriend 's ochtends. Staat 100x beter dan dat pluisjes haar.
Als ik zijn salaris had lag ik lekker in een duur haartransplantatie resort. Had het wel geweten.
Euro per haarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kost tegenwoordig toch ook geen drol meer
Tr gezetquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gravenbanaan speelt een aardige wedstrijd.
Ja, dat dus.. kan ik ook met mijn oven en kookstel..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Een airfryer is gewoon een leuk sneloventje voor schotels, vlees en vis, niets mis mee.
Maar voor frituur ga ik wel naar de patatzaak.
Dan google ik het verkeerd maar de prijzen van goede klinieken en/of resorts zijn niet mals.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kost tegenwoordig toch ook geen drol meer
Turkije tochquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan google ik het verkeerd maar de prijzen van goede klinieken en/of resorts zijn niet mals.
Ik hoop dat je Akwasi tegenkomt.quote:
Dacht een roodje of 3-4quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan google ik het verkeerd maar de prijzen van goede klinieken en/of resorts zijn niet mals.
Ik ook. Geef hem en zijn vriendjes een draai om de oren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Akwasi tegenkomt.
Post dit soort onzin maar in ONZquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:13 schreef Anneloos het volgende:
Ik: Is dit nou echt spannend?
Wereldgozer: Spannend is het altijd
Ik:altijd?
Als conversaties echt totaal niet boeiend zijn hoef je ze hier niet te posten hoor. Zit echt niemand op te wachtenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:13 schreef Anneloos het volgende:
Rot eens op met deze onzin.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:13 schreef Anneloos het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gravenbanaan speelt een aardige wedstrijd.
Goede gesprekken hebben jullie samen!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:13 schreef Anneloos het volgende:
Klopt, ik heb het idee dat Liverpool trouwens ook maar op 60 procent speelt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijk? Zo goed is Ajax niet.
Niemand geeft een neuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:13 schreef Anneloos het volgende:
Toen je met je voorbinddildo de woonkamer in kwam lopenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:13 schreef Anneloos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |