abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 oktober 2020 @ 09:15:49 #157
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195779906
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 09:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Tja het personeel wil ook wat he

Zou ze er nog aan wennen denk je?

Ik heb deze trouwens: https://www.welkoop.nl/wi(...)kfontein-wit_1194685

Die wordt dus niet omgegooid O+
Weet nu wel waarom dat met die normale baljes wel gebeurd... 1 van de mannen staat als een wilde te “graven” terwijl hij drinkt
We zetten haar er nu soms bij en dan drinkt ze wel, dus heb nog hoop.
Kattenluik leerde ze ook na een paar weken _O-
pi_195779950
Kattenluik zijn ze hier ook altijd weer vergeten zodra de deur een poosje open heeft gestaan in de zomer.
pi_195779973
quote:
9s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 09:19 schreef Myraela het volgende:
Kattenluik zijn ze hier ook altijd weer vergeten zodra de deur een poosje open heeft gestaan in de zomer.
Het is toch veel handiger als jij dat regelt? _O-

Hier een tijdje gehad dat de buurkater door het luik binnen kwam. Ook als hij stond op dat standje dat je wel naar buiten kunt maar niet naar binnen.
Mijn kater toen (tig jaar geleden hoor) werd helemaal nerveus van dat luik.
Hopeloos... en het leek zo handig.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 09:21:14 #160
63722 z80
I fink you freaky
pi_195779975
Temperatuur weer omhoog en hooikoorts is terug. Niet heel handig nu de corona cijfers hier weer de hoogte in schieten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_195779988
Goedemorgen :W

Wat hebben jullie al weer veel gekletst.

De dag begonnen met schilderen, het is zo goed als af *O*
Hopelijk is de ruit snel leverbaar dan zitten we ook weer warmer.

Nu weer even een paar bestellingen verwerken *O*
pi_195780030
Vandaag zou ik me echtechtecht niet laten afleiden, serieus aan het werk gaan en voldaan de dag afsluiten.

Anyway, half tien en ik ben er uit dat ik vandaag met paars ga schrijven :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 22 oktober 2020 @ 09:24:53 #163
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195780045
quote:
9s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 09:19 schreef Myraela het volgende:
Kattenluik zijn ze hier ook altijd weer vergeten zodra de deur een poosje open heeft gestaan in de zomer.
Bij mij zit ie in een kast waar haar voer en kattenbak staan zodat de hond er niet bij kan.
Maar dat duurde echt lang, en met deurtje is nooit gelukt. Dat snapte ze echt niet _O-
pi_195780238
Goedemorgen :W

Ik had er vanochtend helemaaal geen zin in, maar na sporten en douchen en m'n huis opruimen heb ik in ieder geval wel heel veel zin in ontbijt *)

Ik droomde vannacht dat ik op een plek was waar je een fysieke sleutel kreeg voor de wifi, dan moest je een kastje openmaken en in dat kastje zat je wifi. Het was een grote ruimte met allemaal kastjes, voor elke gast eentje. _O-
pi_195780311
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 09:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vandaag zou ik me echtechtecht niet laten afleiden, serieus aan het werk gaan en voldaan de dag afsluiten.

Anyway, half tien en ik ben er uit dat ik vandaag met paars ga schrijven :')
Dan heb je al meer gedaan dan ik ;( Dit wordt een WOGdagje.
Geen deadlines en dan ben ik slecht vooruit te branden. En thuiswerken helpt daar gewoon niet bij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195780326
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 09:38 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen :W

Ik had er vanochtend helemaaal geen zin in, maar na sporten en douchen en m'n huis opruimen heb ik in ieder geval wel heel veel zin in ontbijt *)

Ik droomde vannacht dat ik op een plek was waar je een fysieke sleutel kreeg voor de wifi, dan moest je een kastje openmaken en in dat kastje zat je wifi. Het was een grote ruimte met allemaal kastjes, voor elke gast eentje. _O-
En jij hebt al veel meer gedaan dan ik :D

Ik heb niet eens gedouched. Wel schoon thuiswerkpak aangetrokken.

Jouw droom _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195780337
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 09:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vandaag zou ik me echtechtecht niet laten afleiden, serieus aan het werk gaan en voldaan de dag afsluiten.

Anyway, half tien en ik ben er uit dat ik vandaag met paars ga schrijven :')
Voor belangrijke keuzes moet je wel de tijd nemen.
pi_195780406
Oeh! Ik kan vandaag wel eens met mijn rode pen in mijn herbruikbare notitieboekje gaan schrijven *O*

Even over denken hoor :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195780584
:W

ik ga me zo maar weer eens laten testen. Al een tijdje ietwat keelpijn, nu ook hoofdpijn en vaag gevoel op tong. Kan nog wel steeds alles ruiken en proeven...Hopelijk duurt de uitslag niet heel erg lang...
pi_195780621
Beterschap @Jagärtrut :*
pi_195780636
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 09:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Tja het personeel wil ook wat he

Zou ze er nog aan wennen denk je?

Ik heb deze trouwens: https://www.welkoop.nl/wi(...)kfontein-wit_1194685

Die wordt dus niet omgegooid O+
Weet nu wel waarom dat met die normale baljes wel gebeurd... 1 van de mannen staat als een wilde te “graven” terwijl hij drinkt
Binnen een half uur lag deze om, de opening aan de voorkant is te verleidelijk voor Nika om te negeren
We have far more in common than that which devides us..
pi_195780693
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:01 schreef Jagärtrut het volgende:
:W

ik ga me zo maar weer eens laten testen. Al een tijdje ietwat keelpijn, nu ook hoofdpijn en vaag gevoel op tong. Kan nog wel steeds alles ruiken en proeven...Hopelijk duurt de uitslag niet heel erg lang...
Succes en fingers crossed
pi_195780706
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:01 schreef Jagärtrut het volgende:
:W

ik ga me zo maar weer eens laten testen. Al een tijdje ietwat keelpijn, nu ook hoofdpijn en vaag gevoel op tong. Kan nog wel steeds alles ruiken en proeven...Hopelijk duurt de uitslag niet heel erg lang...
Sterkte/beterschap en hopelijk is de uitslag negatief!
We have far more in common than that which devides us..
pi_195780708
Geregeld dat we een pakketje mogen weggeven bij een online pubquiz *O*
Sinds maart spelen we al 2 a 3x per week mee en je kan altijd bier winnen.
pi_195780724
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Binnen een half uur lag deze om, de opening aan de voorkant is te verleidelijk voor Nika om te negeren
Ik zie het zo voor me :D
pi_195780727
thanks allemaal. Ik ben niet ziek hoor, dus beterschap is niet nodig...
pi_195780760
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:10 schreef Jagärtrut het volgende:
thanks allemaal. Ik ben niet ziek hoor, dus beterschap is niet nodig...
Nou ja, hoofdpijn is niet leuk en dubieuze coronasymptomen ook niet. :s)
pi_195780807
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Binnen een half uur lag deze om, de opening aan de voorkant is te verleidelijk voor Nika om te negeren
Mja mijne doen het denk ik... niet expres.
Dat scheelt want zolang je je poot er niet ondersteekt is hij erg stabiel.
pi_195780890
Nou, de tassen zijn gepakt, ik heb genoeg proviand verzameld om een reis naar Mordor te kunnen volbrengen :') en iedereen heeft nog een goed humeur *O* *O* Wat wil een mens nog meer :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 10:25:32 #180
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195780922
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Binnen een half uur lag deze om, de opening aan de voorkant is te verleidelijk voor Nika om te negeren
https://www.zooplus.nl/sh(...)endrenkplaats/145971
ik heb nu deze, goed zwaar, hoe sterk is je kat? :D
pi_195781061
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]

https://www.zooplus.nl/sh(...)endrenkplaats/145971
ik heb nu deze, goed zwaar, hoe sterk is je kat? :D
Dat is nog eens een idee. Heb nu van alles anders staan en geen vrije stopcontacten meer. Maar ga eens kijken waar ik wat met verlengsnoeren kan regelen.
Heel sterk is ze niet, maar wel heel geduldig en gaat net zolang door totdat het lukt
We have far more in common than that which devides us..
pi_195781396
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:06 schreef Isabeau het volgende:


En het dilemma 'beter voor milieu' of 'beter voor het dier' schijn je vooral bij eieren terug te zien. Wat goed is voor het dier is niet goed voor het milieu. Tenminste, ik las dit een paar jaar geleden en was er een beetje door ontdaan, want ik doe liever goed voor milieu čn dier. Candaasjes roepen nu: oh! oh! maar dan moet je stoppen eieren te eten en dan sla je twee vliegen in één klap :7
Specifiek bij bio/niet bio. Bij (alle dierlijke producten) komt bij niet-bio het voer vrijwel volledig uit industriële afvalstroom, en bij bio moet het voer ook biologisch verbouwd worden en is het voer dus ook geschikt voor menselijke consumptie. Vandaar dat kipster niet bio is, want die gebruiken wel afval als voer.
pi_195781428
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Specifiek bij bio/niet bio. Bij (alle dierlijke producten) komt bij niet-bio het voer vrijwel volledig uit industriële afvalstroom, en bij bio moet het voer ook biologisch verbouwd worden en is het voer dus ook geschikt voor menselijke consumptie. Vandaar dat kipster niet bio is, want die gebruiken wel afval als voer.
LHO *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_195781433
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Specifiek bij bio/niet bio. Bij (alle dierlijke producten) komt bij niet-bio het voer vrijwel volledig uit industriële afvalstroom, en bij bio moet het voer ook biologisch verbouwd worden en is het voer dus ook geschikt voor menselijke consumptie. Vandaar dat kipster niet bio is, want die gebruiken wel afval als voer.
Hoi :o
Spoilers!
pi_195781554
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Specifiek bij bio/niet bio. Bij (alle dierlijke producten) komt bij niet-bio het voer vrijwel volledig uit industriële afvalstroom, en bij bio moet het voer ook biologisch verbouwd worden en is het voer dus ook geschikt voor menselijke consumptie. Vandaar dat kipster niet bio is, want die gebruiken wel afval als voer.
Behalve dat soja geen industriële afvalproduct is hč, maar wel als vaak belangrijk component in het voer in de industrie gebruikt wordt. (En vaak niet in de bio-tak, want het is in vrijwel alle gevallen GMO). Dat moet ook verbouwd worden.

Dus dan lijkt biologisch op het eerste zicht minder duurzaam, maar kun je je toch ook wel je vraagtekens daarbij zetten.

(EDIT: ik zeg overigens niet dat bio per definitie duurzamer is, want buiten houden is weer meer methaan in de atmosfeer, ditdat. Puur even over het voer. :) )

[ Bericht 10% gewijzigd door Candaasje op 22-10-2020 11:18:10 ]
pi_195781572
Mogguh allen trouwens.

Kutnacht. Maar goed, nu weer eens aan de slag. Tot 18 uur online colleges. Gelukkig 4 uur daarvan wel 'live', dat is wel prettiger. :)
pi_195781686
Ik begin de dag met een croissantje met amandelroom ertussen van bas bakt @Molo


:9 :9
pi_195781716
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:16 schreef Aure het volgende:
Ik begin de dag met een croissantje met amandelroom ertussen van bas bakt @:Molo
[ afbeelding ]

:9 :9
Molo plagen ...... jij durft! :D
pi_195781737
Living on the edge 8-)
  donderdag 22 oktober 2020 @ 11:21:03 #190
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195781743
Ik wil dit!
pi_195781849
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 09:04 schreef borisz het volgende:
Om te drinken gooide ik poes altijd naar buiten. Haar eigen waterbakje was meestal niet interessant. Maar regenwater :9
Die van ons drinken bij voorkeur douchewater :')
Als we nog niet gedoucht hebben komen ze drammen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195781862
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:23 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, de tassen zijn gepakt, ik heb genoeg proviand verzameld om een reis naar Mordor te kunnen volbrengen :') en iedereen heeft nog een goed humeur *O* *O* Wat wil een mens nog meer :D
Mordor :D Veel plezier!
pi_195781896
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:16 schreef Aure het volgende:
Ik begin de dag met een croissantje met amandelroom ertussen van bas bakt @:Molo
[ afbeelding ]

:9 :9
Ja hoor. Zij wel :9
pi_195782183
Hier stond tenminste geen dikke rij voor de deur :P
pi_195782256
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Behalve dat soja geen industriële afvalproduct is hč, maar wel als vaak belangrijk component in het voer in de industrie gebruikt wordt. (En vaak niet in de bio-tak, want het is in vrijwel alle gevallen GMO). Dat moet ook verbouwd worden.

Dus dan lijkt biologisch op het eerste zicht minder duurzaam, maar kun je je toch ook wel je vraagtekens daarbij zetten.

(EDIT: ik zeg overigens niet dat bio per definitie duurzamer is, want buiten houden is weer meer methaan in de atmosfeer, ditdat. Puur even over het voer. :) )
Ja dat is het (in dit deel van de wereld) wel. Het wordt in de getallen alleen niet als afval beschouwd omdat het qua hoeveelheid het merendeel is (zie inleiding onderzoek wakker dier). Alleen blijft het Unilever die het hier naartoe sleept voor de plantaardige harde vet industrie. Het is niet dat Unilever daar mee gaat stoppen als ze hun reststroom niet meer kwijt kunnen in veevoer. Koeienvoer bestaat voornamelijk uit sojaschroot, palmpitschillen, raap & zonnebloemschroot (allemaal uit de vetindustrie) en bietenpulp die overblijft bij de suikerproductie.

Bij bio bestaat het voer uit biologische geteelde gewassen en dus geen soja maar wel vierkante meters landbouwgrond.

Als we willen dat koeien hier geen soja meer eten dan moeten we stoppen met het eten van harde plantaardige vetten.
pi_195782272
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:16 schreef Aure het volgende:
Ik begin de dag met een croissantje met amandelroom ertussen van bas bakt @:Molo
[ afbeelding ]

:9 :9
Weinig originele bedrijfsnaam :7
pi_195782369
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:43 schreef Aure het volgende:
Hier stond tenminste geen dikke rij voor de deur :P
Lekker gebak met nul calorieën? O+

Intussen ben ik ook nuttig geweest: shortlist gemaakt van plekken waar ik in mijn mini vakantie zou willen logeren. Dikke voorkeur lijkt nu toch te gaan naar appartement aan zee. Golven kijken O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195782371
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Weinig originele bedrijfsnaam :7
Maar wel zonder brood :P
pi_195782378
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

(zie inleiding onderzoek wakker dier).
Milieudefensie en niet wakker dier. Stop de tijd, een joker.
pi_195782424
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Milieudefensie en niet wakker dier. Stop de tijd, een joker.
De jury staat dit nog nét toe.
Spoilers!
pi_195782443
En die plantaardige harde vetten, dat zijn de vetten voor koekjes enzo?
Spoilers!
pi_195782472
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:54 schreef Aure het volgende:

[..]

Maar wel zonder brood :P
Dat moest er nog bijkomen ook zeg. Ze hebben ook al een positieve review in een "5 beste" rijtje waar duidelijk mijn brood en tasje te zien zijn :D

(Van de positieve kant: ik sta nu wel twee keer in dat rijtje)
pi_195782480
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ja dat is het (in dit deel van de wereld) wel. Het wordt in de getallen alleen niet als afval beschouwd omdat het qua hoeveelheid het merendeel is (zie inleiding onderzoek wakker dier). Alleen blijft het Unilever die het hier naartoe sleept voor de plantaardige harde vet industrie. Het is niet dat Unilever daar mee gaat stoppen als ze hun reststroom niet meer kwijt kunnen in veevoer. Koeienvoer bestaat voornamelijk uit sojaschroot, palmpitschillen, raap & zonnebloemschroot (allemaal uit de vetindustrie) en bietenpulp die overblijft bij de suikerproductie.

Bij bio bestaat het voer uit biologische geteelde gewassen en dus geen soja maar wel vierkante meters landbouwgrond.

Als we willen dat koeien hier geen soja meer eten dan moeten we stoppen met het eten van harde plantaardige vetten.
Ik denk dat dat een voorbarige conclusie is. Afvalstromen kosten veel geld, dus als je 80% van je product niet meer kwijt kunt, dan is dat echt wel iets om mee te nemen in je hele verdienmodel.

Ik zal niet beweren dat soja-olie geen grote factor is hoor, want dat wordt ook overal en nergens in gestopt (ook in niet vega-producten, voordat dat misverstand ontstaat ;) ), maar het is zeker niet de enige factor die zwaar meeweegt. Als we het over kleinere reststromen hebben, dan a la, maar dit gaat over tonnen en tonnen 'afval', waar vraag naar is omdat het voor veehouders die op grote schaal werken een noodzakelijk is (ook gekeken naar de prijs e.d.) .
pi_195782501
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
En die plantaardige harde vetten, dat zijn de vetten voor koekjes enzo?
Margarine of vetten voor de industrie voor koekjes ja. Of nepkaas. Overal waar je boter of reuzel zou verwachten maar het niet aanwezig is. Zeg maar alles wat de bewuste consument tien jaar geleden uit de supermarkt wilde krijgen (boycot doritos vanwege palmvet bijvoorbeeld) en nu klakkeloos geconsumeerd wordt want vegan dus we stellen geen vragen meer.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 12:02:58 #205
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_195782510
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 07:04 schreef Molo het volgende:
H
[..]

Humaan contact O+
I miss it :+

Werkse!
Dat snap ik wel!
Ik ben ergens toch best blij dat ik één dag in de week naar mijn werk toe 'moet'
Oké, die wekker om 5.15 uur is waardeloos, maar de deur uit is wel fijn op zich :Y
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 22 oktober 2020 @ 12:04:11 #206
63722 z80
I fink you freaky
pi_195782527
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ja dat is het (in dit deel van de wereld) wel. Het wordt in de getallen alleen niet als afval beschouwd omdat het qua hoeveelheid het merendeel is (zie inleiding onderzoek wakker dier). Alleen blijft het Unilever die het hier naartoe sleept voor de plantaardige harde vet industrie. Het is niet dat Unilever daar mee gaat stoppen als ze hun reststroom niet meer kwijt kunnen in veevoer. Koeienvoer bestaat voornamelijk uit sojaschroot, palmpitschillen, raap & zonnebloemschroot (allemaal uit de vetindustrie) en bietenpulp die overblijft bij de suikerproductie.

Bij bio bestaat het voer uit biologische geteelde gewassen en dus geen soja maar wel vierkante meters landbouwgrond.

Als we willen dat koeien hier geen soja meer eten dan moeten we stoppen met het eten van harde plantaardige vetten.
BIO zegt helemaal niets over de kwaliteit of beter/slachter voor mens en milieu. Het is enkel volgens een vaste stel regels mbt bestrijdingsmiddelen verbouwd of geteeld.
Dat er geen chemische bestrijdingsmiddelen ingezet mogen worden betekend niet dat er gaan andere bestrijdingsmiddelen ingezet mogen worden. Dit middelen zijn soms velemale slechter dan de chemische variant.

Een wild zwijn dat afgeschoten is mag niet als bio verkocht worden. Een varken dat in een veel te klein hok maar wel met gecontroleerd voer wel.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_195782716
Ondertussen op Twitter:
twitter


Niet normaal mooi dit :o
/op lijstje zet
pi_195782784
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:17 schreef Blues het volgende:
Ondertussen op Twitter:
[ twitter ]

Niet normaal mooi dit :o
/op lijstje zet
Daar wil ik wel heen O+
pi_195782811
En PostNL o|O
Vandaag zouden de etiketten komen maar niets -O-

Hopelijk morgen maar dan wordt het een lange avond/nacht.
pi_195782824
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Margarine of vetten voor de industrie voor koekjes ja. Of nepkaas. Overal waar je boter of reuzel zou verwachten maar het niet aanwezig is. Zeg maar alles wat de bewuste consument tien jaar geleden uit de supermarkt wilde krijgen (boycot doritos vanwege palmvet bijvoorbeeld) en nu klakkeloos geconsumeerd wordt want vegan dus we stellen geen vragen meer.
Je gaat echt veel te kort door de bocht imho. Zat mensen die er wel degelijk vragen bij stellen. Zat mensen die palmolie/sojaolie proberen te vermijden, of sowieso 'bewerkte' producten. Of ze proberen te vinden met duurzamere bronnen. (Die bestaan)
Plantaardige olie zit iook in meer dan enkel het vegan-schap. Het zit in belachelijk veel reguliere bewerkte producten. Die nog altijd het grootste deel van het assortiment van de supermarkt uitmaken. Zonder vega(n) producten zou Unilever ook nog steeds dik verdienen aan die olie. Waarmee ik niet wil zeggen dat je ook bij vegan producten best vragen mag stellen hoor. Dat gebeurt alleen wel degelijk en veelvuldig, hoewel misschien nog niet genoeg. (De doorslaggevende factor ligt bij veel veganisten echter bij het dierenleed in de industrie. Omdat het daar over honderden miljarden dieren per jaar gaat. Dus dan is het vaak kiezen tussen twee kwaden, (dier/milieu) en hoop je maar dat je het minst kwade kiest. En je minder bijdraagt - niet volledig niet, want dan is leven schier onmogelijk - aan schadelijke industrieën. )

Maar het is niet enkel de vetindustrie die de regenwouden verwoest. De afvalstromen moeten ergens heen, en daar is de veehouderij gewoon een ideaal doel voor, economisch gezien. Dat gaat hand in hand. Want je afval niet kwijt kunnen, is een gigantische kostenpost. Zeker als je het ook nog moet transporteren.

Ik ben overigens heel niet altijd voorstander van biologisch hoor. Ik koop mijn groenten ook niet eens uitsluitend bio. Betwijfel namelijk ook wel eens wat beter is. Of diervriendelijker. (Want biologisch is vaak dierlijke mest..) Maar dat het per definitie minder duurzaam is dan industrie, dat betwijfel ik.

Industrie maakt namelijk ook massa-productie mogelijk, en dus goedkoper en makkelijker bereikbaar, en een groter aanbod/vraag. Dus een soort katalysator voor grootschalig grondstofverbruik. (Ook al zou het in theorie per komkommer/tomaat/kip/varken minder grondstoffen verbruiken, als je steeds meer en meer komkommers/tomaten/kippen/varkens gaat kweken/fokken, dan is het resultaat, netto, wel weer meer verbruik. Het consumeren van dierlijke producten blijft namelijk per hoofd bevolking nog altijd stijgen. in 2019 weer een halve kilo per persoon per jaar ebrij. Dat wordt mede mogelijk gemaakt door de grootschalige, goedkope industrie. )


EDIT: ook nog een interessant iets: Oxford heeft een grootschalige studie gedaan (119 landen, 40.000 landbouwbedrijven) en geconcludeerd dat als iedereen plantaardig zou eten, we tot 73% van het agrarisch grondoppervlak terug zouden kunnen geven aan de natuur. Dan gaan er misschien nog steeds regenwouden deels tegen de vlakte voor soja productie (e.d.), maar dat is nog steeds minder dan nu het geval is. En in die zin dus duurzamer. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Candaasje op 22-10-2020 12:47:58 ]
pi_195782908
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:04 schreef z80 het volgende:

[..]

BIO zegt helemaal niets over de kwaliteit of beter/slachter voor mens en milieu. Het is enkel volgens een vaste stel regels mbt bestrijdingsmiddelen verbouwd of geteeld.
Dat er geen chemische bestrijdingsmiddelen ingezet mogen worden betekend niet dat er gaan andere bestrijdingsmiddelen ingezet mogen worden. Dit middelen zijn soms velemale slechter dan de chemische variant.

Een wild zwijn dat afgeschoten is mag niet als bio verkocht worden. Een varken dat in een veel te klein hok maar wel met gecontroleerd voer wel.
Klopt. Biologisch zegt soms een klein beetje iets over de ruimte van bepaalde dieren, maar het betekent vaak ook dat bepaalde medische zorg ontzegd wordt om bijvoorbeeld het AB-gebruik naar beneden te dwingen.
In the long run misschien beter, maar voor het dier op dat moment lang niet altijd.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 12:40:46 #212
63722 z80
I fink you freaky
pi_195783078
Appelmoes in de maak. 3KG appels uit eigen tuin. Totaal zonder bestrijdingsmiddelen of kunstmest.
Maar zonder BIO label.
Blijkt wel veel vocht in de appels te zitten. Wordt dus wat langer doorpruttelen om dit te verdampen.

Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_195783134
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat moest er nog bijkomen ook zeg. Ze hebben ook al een positieve review in een "5 beste" rijtje waar duidelijk mijn brood en tasje te zien zijn :D

(Van de positieve kant: ik sta nu wel twee keer in dat rijtje)
Dat is dan ook wel ongelooflijk knullig van degene die die top 5 heeft gemaakt zeg _O-
pi_195783172
Hmm even wat anders..
iemand gaf mij een fok plus abbo

Maar nou heb ik nog steeds op mn telefoon steeds een heel irritante reclame aan de onderkant van mn scherm.

Ligt het aan mij of kan die ook gewoon uit?
  donderdag 22 oktober 2020 @ 12:46:20 #215
63722 z80
I fink you freaky
pi_195783189
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:45 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm even wat anders..
iemand gaf mij een fok plus abbo

Maar nou heb ik nog steeds op mn telefoon steeds een heel irritante reclame aan de onderkant van mn scherm.

Ligt het aan mij of kan die ook gewoon uit?
Dit die je zelf uit te zetten in je profiel.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_195783190
Warm buiten tijdens lunchwandeling o|O . Had beter m'n vest uitgedaan voordat ik 'm jas aandeed.
We have far more in common than that which devides us..
pi_195783253
Woah ik zag een croissant dat ik wil en ik zag LHO in het topic :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195783265
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:46 schreef z80 het volgende:

[..]

Dit die je zelf uit te zetten in je profiel.
Eh.. kleine hint is welkom van waar precies... want kon dat dus net niet vinden.

Het is ook pas van de laatste week denk ik.
(En staat precies over mn invoerveldje natuurlijk :) )
pi_195783344
Oh, dat is volgens FOK! geen advertentie, dus die staat niet bij de advertenties. Je bedoeld die belachelijke balk met de stomste artikelen waar ze naar linken. Die zet je uit bij - overig - verberg blok met frontpage items.
pi_195783347
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:40 schreef z80 het volgende:
Appelmoes in de maak. 3KG appels uit eigen tuin. Totaal zonder bestrijdingsmiddelen of kunstmest.
Maar zonder BIO label.
Blijkt wel veel vocht in de appels te zitten. Wordt dus wat langer doorpruttelen om dit te verdampen.

[ afbeelding ]
Vrije uitloop appels? :P

Wel lekker hoor, eigen gemaakte appelmoes!
pi_195783388
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:53 schreef Myraela het volgende:
Oh, dat is volgens FOK! geen advertentie, dus die staat niet bij de advertenties. Je bedoeld die belachelijke balk met de stomste artikelen waar ze naar linken. Die zet je uit bij - overig - verberg blok met frontpage items.
Dat kan ook onder abo? Ik word er mobiel echt helemaal geschift van }:|

(En ik wil best een abo nemen om Fok! te steunen, maar niet als het zo afgedwongen wordt. Daar wordt ik recalcitrant van :P )
pi_195783421
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat kan ook onder abo? Ik word er mobiel echt helemaal geschift van }:|

(En ik wil best een abo nemen om Fok! te steunen, maar niet als het zo afgedwongen wordt. Daar wordt ik recalcitrant van :P )
Die balk kan uit zonder abo, ja. Al komt die bij wel eens in de zoveel tijd weer terug en dan moet ik hem weer uit zetten. Maar hoe dat mobiel werkt, weet ik niet. Ik FOK! zelden mobiel.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 12:57:58 #223
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_195783432
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat kan ook onder abo? Ik word er mobiel echt helemaal geschift van }:|

(En ik wil best een abo nemen om Fok! te steunen, maar niet als het zo afgedwongen wordt. Daar wordt ik recalcitrant van :P )
Meer dan normaal?
  donderdag 22 oktober 2020 @ 12:58:02 #224
63722 z80
I fink you freaky
pi_195783433
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:45 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm even wat anders..
iemand gaf mij een fok plus abbo

Maar nou heb ik nog steeds op mn telefoon steeds een heel irritante reclame aan de onderkant van mn scherm.

Ligt het aan mij of kan die ook gewoon uit?
In settings. Tab Advertenties.
Maar als je dat rijtje foto's bedoeld dat geregeld nsfw is dan tab overige.
vinkje bij: Verberg blok met frontpageitems.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 12:58:37 #225
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_195783449
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die balk kan uit zonder abo, ja. Al komt die bij wel eens in de zoveel tijd weer terug en dan moet ik hem weer uit zetten. Maar hoe dat mobiel werkt, weet ik niet. Ik FOK! zelden mobiel.
Waarschijnlijk een cookie. En Apple veegt regelmatig die dingen schoon (iPad en iMac mag ik het ook om de zoveel tijd doen).
pi_195783464
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Daar wil ik wel heen O+
Niet normaal mooi he O+
Ik lees op tripadvisor over t park dat de rest wat tegen zou vallen.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 12:59:12 #227
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195783466
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:58 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een cookie. En Apple veegt regelmatig die dingen schoon (iPad en iMac mag ik het ook om de zoveel tijd doen).
Wou zeggen, ik hoef het nooit opnieuw te doen. Heb ook geen apple dus zou kunnen
  donderdag 22 oktober 2020 @ 12:59:22 #228
63722 z80
I fink you freaky
pi_195783469
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Vrije uitloop appels? :P

Wel lekker hoor, eigen gemaakte appelmoes!
De appels wat langer late hangen. In de hoop dat deze wat meer kleur zouden krijgen. Dat gebeurde dus nauwelijks. Wel zijn ze een stuk zachter en zoeter.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_195783476
quote:
11s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Meer dan normaal?
Ja, geloof het of niet, het kan ;(

Dus voordat jullie Grappenhauer bellen en ik eindig in een dwangbuisje, zou ik deze trigger graag wegnemen
  donderdag 22 oktober 2020 @ 13:00:16 #230
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_195783491
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, geloof het of niet, het kan ;(

Dus voordat jullie Grappenhauer bellen en ik eindig in een dwangbuisje, zou ik deze trigger graag wegnemen
Waarom zou ik die bellen? :o. Daar heb je helemaal niets aan. Tenzij ik een bruiloft moet organiseren ofzo :+
pi_195783508
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:25 schreef Candaasje het volgende:
Industrie maakt namelijk ook massa-productie mogelijk, en dus goedkoper en makkelijker bereikbaar, en een groter aanbod/vraag. Dus een soort katalysator voor grootschalig grondstofverbruik. (Ook al zou het in theorie per komkommer/tomaat/kip/varken minder grondstoffen verbruiken, als je steeds meer en meer komkommers/tomaten/kippen/varkens gaat kweken/fokken, dan is het resultaat, netto, wel weer meer verbruik. Het consumeren van dierlijke producten blijft namelijk per hoofd bevolking nog altijd stijgen. in 2019 weer een halve kilo per persoon per jaar ebrij. Dat wordt mede mogelijk gemaakt door de grootschalige, goedkope industrie. )
Dat is enkel in Nederland en gekeken naar productie voor binnenlandse consumptie + import. Echter, het merendeel van de import (Vrijwel alles) wordt ook weer geexporteerd (wordt hier versneden en herpakt). Daar zit die stijging in. De vleesconsumptie in dit deel van Europa per hoofd van de bevolking daalt.

quote:
EDIT: ook nog een interessant iets: Oxford heeft een grootschalige studie gedaan (119 landen, 40.000 landbouwbedrijven) en geconcludeerd dat als iedereen plantaardig zou eten, we tot 73% van het agrarisch grondoppervlak terug zouden kunnen geven aan de natuur. Dan gaan er misschien nog steeds regenwouden deels tegen de vlakte voor soja productie (e.d.), maar dat is nog steeds minder dan nu het geval is. En in die zin dus duurzamer.

Nee joh. De onderzoeken van Oxford en wageningen komen op -zo uit mijn hoofd- 15% minder gebruik landbouwgrond als alle dagelijks vleeseters flexitariërs worden, en voor mensen die volledig plantaardig eten ligt de besparing ongeveer twee keer hoger als ze gematigd vlees en zuivel zouden eten. Ik kan als je wilt -niet vandaag, 200 broden aan deeg te maken zo- de linkjes er wel bij zoeken, want ik sla regelmatig vegans met dit onderzoek om de oren *) (het 'Lancet Diet' is hierop gebasseerd).

Overigens moet imho de héle voedingsindustrie op de schop, moeten we allemaal wat meer vegan eten maar moeten we wel van veganisme af, meer kleinere veehouderijen en meer vee bij landbouwbedrijven (of sowieso: meer maar kleinere bedrijven, fuck het grootkapitaal).

En eens qua bio, ook met wat Z80 zegt.
pi_195783510
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:00 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Waarom zou ik die bellen? :o. Daar heb je helemaal niets aan. Tenzij ik een bruiloft moet organiseren ofzo :+
Nouja, die heeft een pesthekel aan mijn 'soort', dus ik denk dat 'ie graag meewerkt :P
pi_195783518
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:58 schreef Anthraxx het volgende:
Waarschijnlijk een cookie. En Apple veegt regelmatig die dingen schoon (iPad en iMac mag ik het ook om de zoveel tijd doen).
Oh, dat zal het dan wel zijn, ja. Apple maakt dingen soms té makkelijk. Dingen gebeuren gewoon zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doen. Laatst zat mijn vriend op FOK! en toen zag ik hoe verschrikkelijk veel advertenties hij had. Ik heb dus geen adblocker erop gezet, maar blijkbaar doet m'n laptop dat ook automatisch.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 13:03:01 #234
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_195783534
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh, dat zal het dan wel zijn, ja. Apple maakt dingen soms té makkelijk. Dingen gebeuren gewoon zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doen. Laatst zat mijn vriend op FOK! en toen zag ik hoe verschrikkelijk veel advertenties hij had. Ik heb dus geen adblocker erop gezet, maar blijkbaar doet m'n laptop dat ook automatisch.
Werk laptop of prive? Mijn werk laptop blokkeert ongeveer alles. En dat ga ik niet oplossen door een verzoek neer te leggen om Fok! te whitelisten :+.
pi_195783555
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:03 schreef Anthraxx het volgende:
Werk laptop of prive? Mijn werk laptop blokkeert ongeveer alles. En dat ga ik niet oplossen door een verzoek neer te leggen om Fok! te whitelisten :+.
Privé. Ik FOK! niet op mijn werklaptop. Maar ik werk eigenlijk ook maar weinig op mijn werklaptop. :')
pi_195783658
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:58 schreef z80 het volgende:

[..]

In settings. Tab Advertenties.
Maar als je dat rijtje foto's bedoeld dat geregeld nsfw is dan tab overige.
vinkje bij: Verberg blok met frontpageitems.
Die heb je mobiel dan weer niet.

Maar ik pak zo de laptop wel even... kan het nog steeds niet vinden.

Eerst even de gup helpen met dr speculaas.
pi_195783680
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat is enkel in Nederland en gekeken naar productie voor binnenlandse consumptie + import. Echter, het merendeel van de import (Vrijwel alles) wordt ook weer geexporteerd (wordt hier versneden en herpakt). Daar zit die stijging in. De vleesconsumptie in dit deel van Europa per hoofd van de bevolking daalt.
[..]

Ah, mijn fout dan. Ik las de nieuwsberichten vandaag te vlug vermoed ik. Ik dacht dat er juist minder rund maar wel weer meer kip en varken wordt gegeten in NL.

quote:
Nee joh. De onderzoeken van Oxford en wageningen komen op -zo uit mijn hoofd- 15% minder gebruik landbouwgrond als alle dagelijks vleeseters flexitariërs worden, en voor mensen die volledig plantaardig eten ligt de besparing ongeveer twee keer hoger als ze gematigd vlees en zuivel zouden eten. Ik kan als je wilt -niet vandaag, 200 broden aan deeg te maken zo- de linkjes er wel bij zoeken, want ik sla regelmatig vegans met dit onderzoek om de oren *) (het 'Lancet Diet' is hierop gebasseerd).
Dat is niet wat ik hier las:

https://www.independent.c(...)-study-a8378631.html

Ik zal even kijken of ik een directe link kan vinden naar de studie zelf als je wil, maar ik kan niet echt in de databanken nu want zit thuis en niet op de uni.

(En ik wil het toch even kwijt; ik vind je toon hier ietwat vervelend om eerlijk te zijn. Met je 'nee joh' en 'iets waar ik vegans regelmatig mee om de oren sla'. Zo spreek ik hier zover ik weet (correct me if I'm wrong) nooit tegen de mensen (allen hier) die wel dierlijke producten consumeren, en zo wil ik zelf ook niet benaderd worden. Misschien lees ik er meer in dan je bedoelde, maar het voelt een beetje denigrerend. En we mogen best discussieren en het niet of wel eens zijn, en dat hoeft echt niet kusjekroel, maar ik ben een van die vegans, en voel me dus wel een beetje als 'idioot' weggezet als je het zo over deze groep mensen hebt. Alsof het een sport is ze verbaal af te maken ofzo.)

Kleine disclaimer: misschien vat ik het te persoonlijk op, want baggerslecht geslapen en mijn hormonen hebben vandaag vrij spel ;) En ik kan je nog niet inschatten, want ik ken je verder niet.

quote:
Overigens moet imho de héle voedingsindustrie op de schop, moeten we allemaal wat meer vegan eten maar moeten we wel van veganisme af, meer kleinere veehouderijen en meer vee bij landbouwbedrijven (of sowieso: meer maar kleinere bedrijven, fuck het grootkapitaal).

En eens qua bio, ook met wat Z80 zegt.
Maar dan kijk je enkel vanuit milieu-oogpunt. Ik kijk meer vanuit de weerzin tegen het gebruik van individuen (immoreel imho), en dus zullen we daarover dan van mening blijven verschillen.
pi_195783868
Voor krokettenliefhebbers uit Zeeland, ik stuitte op deze site:
https://webshop.deambachterie.nl/
Ziet er ook goed uit hoor :9~
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195783904
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor krokettenliefhebbers uit Zeeland, ik stuitte op deze site:
https://webshop.deambachterie.nl/
Ziet er ook goed uit hoor :9~
Link opgeslagen :9
Spoilers!
  donderdag 22 oktober 2020 @ 13:24:57 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195783909
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:16 schreef Aure het volgende:
Ik begin de dag met een croissantje met amandelroom ertussen van bas bakt @:Molo
[ afbeelding ]

:9 :9
Jonguh :o :o _O_

Dát ziet er lekker uit zeg!

Ik had trouwens een mini battenbergcakeje, dus ik ben sowieso niet zielig :P

Maar lekker man, waar kan ik dit vinden en hebben ze ook een website met openingstijden ofzo? :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195783970
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Jonguh :o :o _O_

Dát ziet er lekker uit zeg!

Ik had trouwens een mini battenbergcakeje, dus ik ben sowieso niet zielig :P

Maar lekker man, waar kan ik dit vinden en hebben ze ook een website met openingstijden ofzo? :9
www.basbakt.com *O*
pi_195783990
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat is enkel in Nederland en gekeken naar productie voor binnenlandse consumptie + import. Echter, het merendeel van de import (Vrijwel alles) wordt ook weer geexporteerd (wordt hier versneden en herpakt). Daar zit die stijging in. De vleesconsumptie in dit deel van Europa per hoofd van de bevolking daalt.

https://nos.nl/artikel/23(...)en-in-nederland.html

quote:
Dat er in Nederland wederom meer burgers, biefstukken of kippenpoten worden gegeten, verklaart Dagevos door twee dingen: "Waar sommige mensen - ook wel flexitariërs genoemd - thuis niet tot nauwelijks vlees eten, wordt dat in de horeca weleens opzijgezet. De horeca blijft een groot aanbieder en promotor van vlees."

Ook kan het volgens hem liggen aan het groeiende aantal toeristen. In het onderzoek gaat het namelijk om vlees dat in Nederland wordt verkocht, dus ook wat toeristen op hun bordje krijgen. Dat het aantal toeristen in Nederland de afgelopen jaren is gegroeid, speelt dus ook een rol. "Maar dat neemt niet weg dat Nederlanders nog steeds veel vlees eten", zegt Dagevos. "Als je denkt dat veel mensen in Nederland vegetariër zijn, kijk je eigenlijk alleen naar je eigen bubbel."
Dus het zou nog kunnen liggen aan alle AYCE-spareribs-toeristen. Maar alsnog wordt er meer vlees gegeten, staat er. Het gaat hier niet over export. Zie link :)
pi_195784012
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor krokettenliefhebbers uit Zeeland, ik stuitte op deze site:
https://webshop.deambachterie.nl/
Ziet er ook goed uit hoor :9~
Oh O+

Nķg een reden om op vakantie naar Zeeland te gaan *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 22 oktober 2020 @ 13:37:36 #244
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195784121
quote:
Die croissants staan niet op zijn kaart :o
Hebben ze die altijd? Want dan ga ik er wel een keertje speciaal voor naartoe :9

Ik heb nu een Lidl orientschijf op mijn brood, vega ding. Best redelijk, maar wat er orient aan is, geen idee :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 22 oktober 2020 @ 13:39:58 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195784173
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]

https://nos.nl/artikel/23(...)en-in-nederland.html
[..]

Dus het zou nog kunnen liggen aan alle AYCE-spareribs-toeristen. Maar alsnog wordt er meer vlees gegeten, staat er. Het gaat hier niet over export. Zie link :)
Linkje van het onderzoek? Die artikel is een afgeleide ervan. Dat is als het gaat om getallen, onderzoeksmethoden en conclusies nogal eens een tricky one.

Zie het subforum COR als je wilt zien hoe het niet moet uit menselijk oogpunt of juist wel moet uit politiek oogpunt *) :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195784180
Hoeveel IQ punten zou je verliezen per ondergane coronatest? Het voelt altijd alsof ze zo je hersenen ook even willen onderzoeken....

Dokter vroeg of ze me een attest moest geven dat ik ziek was. Stomme ik met te grote werk-ethiek heb ik dat geweigerd. Ik zou best baat hebben bij een dagje uitrusten en bijkomen.
pi_195784191
Ben nu wel van die irritante “porno” onder aan mn scherm af O+

Maar deze staat er dus nog steeds...
alleen mobiel ook

  donderdag 22 oktober 2020 @ 13:41:55 #248
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195784216
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoeveel IQ punten zou je verliezen per ondergane coronatest? Het voelt altijd alsof ze zo je hersenen ook even willen onderzoeken....

Dokter vroeg of ze me een attest moest geven dat ik ziek was. Stomme ik met te grote werk-ethiek heb ik dat geweigerd. Ik zou best baat hebben bij een dagje uitrusten en bijkomen.
Ik vond het enorm meevallen, maar ik heb al een laag IQ dus misschien scheelt dat

Er is een flink deel mensen wat denkt dat daadwerkelijk je hersenen beswapt worden door het wattenstokje. Vond ik ook wel een mooi verhaal O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 22 oktober 2020 @ 13:42:33 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195784228
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:40 schreef Uhmmpie het volgende:
Ben nu wel van die irritante “porno” onder aan mn scherm af O+

Maar deze staat er dus nog steeds...
alleen mobiel ook

[ afbeelding ]
Helaes, pindakaas
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195784251
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vond het enorm meevallen, maar ik heb al een laag IQ dus misschien scheelt dat

Er is een flink deel mensen wat denkt dat daadwerkelijk je hersenen beswapt worden door het wattenstokje. Vond ik ook wel een mooi verhaal O+
Ja, de dokter vertelde dat ook, dat er soms een snotje blijft hangen aan het stokje, en dat de mensen dan werkelijk bang zijn dat het een stuk hersen is...
pi_195784265
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Helaes, pindakaas
_O-
en te vroeg gejuicht ook nog... want op de laptp staat hij er ook gewoon weer.
onderaan EN aan de zijkant.

check check dubbelcheck... ik denk dat ik te enthousiast een vinkje uitzette..
waar niet stond "advertenties laten zien" (en dus da is uit de juiste optie)
maar juist verbergen |:( |:( |:( |:(
pi_195784285
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:43 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, de dokter vertelde dat ook, dat er soms een snotje blijft hangen aan het stokje, en dat de mensen dan werkelijk bang zijn dat het een stuk hersen is...
:D Ah gosh.

Hoe ver gaat zo'n stokkie, echt tot tegen het etmoid aan? Weet jij dat Molo?
(Bij honden is dat wel errrrrug ver, maar bij mensen ben je daar zo lijkt me? :P )
pi_195784337
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Die croissants staan niet op zijn kaart :o
Hebben ze die altijd? Want dan ga ik er wel een keertje speciaal voor naartoe :9

Ik heb nu een Lidl orientschijf op mijn brood, vega ding. Best redelijk, maar wat er orient aan is, geen idee :')
Er staat heel veel niet op de kaart :P Vooralsnog hebben ze altijd wel, als ik er ben in ieder geval. Er kwam net nog een hele nieuwe batch uit de oven :9
pi_195784363
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

_O-
en te vroeg gejuicht ook nog... want op de laptp staat hij er ook gewoon weer.
onderaan EN aan de zijkant.

check check dubbelcheck... ik denk dat ik te enthousiast een vinkje uitzette..
waar niet stond "advertenties laten zien" (en dus da is uit de juiste optie)
maar juist verbergen |:( |:( |:( |:(

In FB staat een topic over problemen met ads. Daar kunnen ze je wellicht helpen.
Spoilers!
pi_195784377
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:43 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, de dokter vertelde dat ook, dat er soms een snotje blijft hangen aan het stokje, en dat de mensen dan werkelijk bang zijn dat het een stuk hersen is...
:D _O-
pi_195784380
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

In FB staat een topic over problemen met ads. Daar kunnen ze je wellicht helpen.
Nee.. noobness kunnen ze daar niet verhelpen.

Hoop aan mn hoofd op het moment... en dus niet goed gekeken ondanks dat ik erg mn best deed.
pi_195784409
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Linkje van het onderzoek? Die artikel is een afgeleide ervan. Dat is als het gaat om getallen, onderzoeksmethoden en conclusies nogal eens een tricky one.

Zie het subforum COR als je wilt zien hoe het niet moet uit menselijk oogpunt of juist wel moet uit politiek oogpunt *) :+
Hier heb je je linkje: Onderzoeksrapport van Universiteit van Wageningen

Berekening op basis van aantal slachtingen, invoer, uitvoer en voorraadmutaties.
pi_195784438
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nee.. noobness kunnen ze daar niet verhelpen.

Hoop aan mn hoofd op het moment... en dus niet goed gekeken ondanks dat ik erg mn best deed.
Ohm succes dan :*
Spoilers!
pi_195784441
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ohm succes dan :*
enige voordeel is.. ik moet vooral leuke dingen doen hoorde ik net...

dus meteen dochterlief maar in beweging gezet om speculaas te bakken.
deeg staat nu weer even op temperatuur te komen in de koelkast... zo maar eens verder aan de slag.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 13:58:49 #260
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195784559
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:40 schreef Uhmmpie het volgende:
Ben nu wel van die irritante “porno” onder aan mn scherm af O+

Maar deze staat er dus nog steeds...
alleen mobiel ook

[ afbeelding ]
Sjah Faxie zal je overal blijven tegenkomen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195784715
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:43 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, de dokter vertelde dat ook, dat er soms een snotje blijft hangen aan het stokje, en dat de mensen dan werkelijk bang zijn dat het een stuk hersen is...
whahaha
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195784718
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nee.. noobness kunnen ze daar niet verhelpen.

Hoop aan mn hoofd op het moment... en dus niet goed gekeken ondanks dat ik erg mn best deed.
:*

Bak ze!
pi_195784861
Ik ben de verf van mijn kozijnen aan het krabben. Maar weet eigenlijk niet hoe ver ik door moet krabben. :')
pi_195784934
Ik heb wel alweer iets geleerd vandaag. Je kunt de zaagkant van een mdf plaat afwerken met houtlijm zodat de verf beter dekt. Straks ben ik echt een pro.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:16:00 #265
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_195784968
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:14 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel alweer iets geleerd vandaag. Je kunt de zaagkant van een mdf plaat afwerken met houtlijm zodat de verf beter dekt. Straks ben ik echt een pro.
Klopt. En je hebt ook speciale MDF behandeling in de handel die het sealed. Wat houtlijm is met wat grondverf. Dat zit bij ons op veel plekken in het kippenhok verwerkt :P
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 oktober 2020 @ 14:16:52 #266
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195784994
Is het al weekend? Wat een werkweken... ;(.

Het goede nieuws is dat mijn huis vanmiddag op de website vd makelaar komt en dit weekend op Funda.
pi_195785006
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:16 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Klopt. En je hebt ook speciale MDF behandeling in de handel die het sealed. Wat houtlijm is met wat grondverf. Dat zit bij ons op veel plekken in het kippenhok verwerkt :P
Dat las ik ook inderdaad. Maar die kon ik bij de karwei niet vinden. En is waarschijnlijk ook wat overdreven om te halen voor één vensterbank. :D

Maar in het kippenhok. Kun je met die seal het mdf gewoon buiten gebruiken? Ik dacht dat je daarvoor beter hout moest hebben.
pi_195785017
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:16 schreef Kreator het volgende:
Is het al weekend? Wat een werkweken... ;(.

Het goede nieuws is dat mijn huis vanmiddag op de website vd makelaar komt en dit weekend op Funda.
Bijna :*

En *O*
pi_195785066
Weeeeeeeeeeeeekmenu. *zucht

Moet ook nog taart maken
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:19:57 #270
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_195785067
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat las ik ook inderdaad. Maar die kon ik bij de karwei niet vinden. En is waarschijnlijk ook wat overdreven om te halen voor één vensterbank. :D

Maar in het kippenhok. Kun je met die seal het mdf gewoon buiten gebruiken? Ik dacht dat je daarvoor beter hout moest hebben.
We hebben MDF dat tegen vocht kan (is ook weer een variant voor). En dan dit goedje voor de snijvlakken. Aflakken en het zit wel netjes.

Het zit overigens onder een dak. Dus het staat wel droog. De buitenpanelen zijn tuinhout en hout bewerkt met beits.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:20:25 #271
63722 z80
I fink you freaky
pi_195785084
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

_O-
en te vroeg gejuicht ook nog... want op de laptp staat hij er ook gewoon weer.
onderaan EN aan de zijkant.

check check dubbelcheck... ik denk dat ik te enthousiast een vinkje uitzette..
waar niet stond "advertenties laten zien" (en dus da is uit de juiste optie)
maar juist verbergen |:( |:( |:( |:(

Het zijn systeem settings. Dus per device en inlog moet je dit aanpassen. In het profiel dat altijd mee verhuist was blijkbaar geen optie.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_195785101
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die balk kan uit zonder abo, ja. Al komt die bij wel eens in de zoveel tijd weer terug en dan moet ik hem weer uit zetten. Maar hoe dat mobiel werkt, weet ik niet. Ik FOK! zelden mobiel.
Ik heb op mn laptop een wit hhhhhhoewrenkader waar die balk in hoort geloof ik. Dacht dat ik een overleden lijn in mn scherm had :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:27:50 #273
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195785252
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:19 schreef Lonaa het volgende:
Weeeeeeeeeeeeekmenu. *zucht

Moet ook nog taart maken
Jij ging niet meer voor de chocoflubber toch? Dan kan ik die wel doen eventueel met den uk.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 oktober 2020 @ 14:29:37 #274
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195785292
Ik ben echt zo benieuwd. Ik wil niet meer wachten.
pi_195785300
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Jij ging niet meer voor de chocoflubber toch? Dan kan ik die wel doen eventueel met den uk.
Jawel, die moet ik nog maken vandaag voor verjaardag van F morgen.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:30:09 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195785308
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

_O-
en te vroeg gejuicht ook nog... want op de laptp staat hij er ook gewoon weer.
onderaan EN aan de zijkant.

check check dubbelcheck... ik denk dat ik te enthousiast een vinkje uitzette..
waar niet stond "advertenties laten zien" (en dus da is uit de juiste optie)
maar juist verbergen |:( |:( |:( |:(

De functionele beschrijvingen van die vinkjestekst zijn zeer wonderlijk ja O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:32:09 #277
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195785342
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jawel, die moet ik nog maken vandaag voor verjaardag van F morgen.
Oow ik had begrepen dat ie was afgekeurd; dan ga ik het gras niet voor jouw voeten wegmaaien :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 oktober 2020 @ 14:33:31 #278
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195785374
WIl iedereen even 'komt goed, Krea' zeggen?
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:33:45 #279
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195785376
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:19 schreef Lonaa het volgende:
Weeeeeeeeeeeeekmenu. *zucht

Moet ook nog taart maken
Ik maak er straks ook een, een weekmenu dus.
Als ik iets bedenk laat ik het wel weten _O-
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:34:39 #280
63722 z80
I fink you freaky
pi_195785389
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:30 schreef Molo het volgende:

[..]

De functionele beschrijvingen van die vinkjestekst zijn zeer wonderlijk ja O+
Afgekeken van Microsoft. Zet iets aan om uit te schakelen. En zet uit om iets in te schakelen.
En dit graag meerdere keren in het zelfde scherm omdraaien.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:35:08 #281
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195785402
quote:
9s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:33 schreef Kreator het volgende:
WIl iedereen even 'komt goed, Krea' zeggen?
*insert roosvicee*

:*
pi_195785404
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:32 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oow ik had begrepen dat ie was afgekeurd; dan ga ik het gras niet voor jouw voeten wegmaaien :)
Die broodtaart met vis is afgekeurd.

;(
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:35:37 #283
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195785410
quote:
9s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:33 schreef Kreator het volgende:
WIl iedereen even 'komt goed, Krea' zeggen?
Nee. Alles gaat naar de klote.

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195785426
quote:
9s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:33 schreef Kreator het volgende:
WIl iedereen even 'komt goed, Krea' zeggen?
Vaak bu-j te bange.

:*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195785468
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:33 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik maak er straks ook een, een weekmenu dus.
Als ik iets bedenk laat ik het wel weten _O-
Morgen stamppot andijvie, dat wilde F graag.
Zaterdag rendang met brood en broccoli of boontjes.

Dat was het wel, tot nu toe. Heb ook wel zin in champignonsoep ofzo. Op maandag. Maandag = soepdag.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195785478
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:*

Bak ze!
Nu recept uit boekje van opa...

En mooi dat ze niet uit het plankje komen....

Fijntjes... -O-
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:39:44 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195785501
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nu recept uit boekje van opa...

En mooi dat ze niet uit het plankje komen....

Fijntjes... -O-
Slaan met t plankje op iets hards wat heel dicht bij het bakblik staat?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:39:55 #288
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195785511
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Morgen stamppot andijvie, dat wilde F graag.
Zaterdag rendang met brood en broccoli of boontjes.

Dat was het wel, tot nu toe. Heb ook wel zin in champignonsoep ofzo. Op maandag. Maandag = soepdag.
Ik krijg straks weer mijn groentepakket voor een week dus dan ga ik op basis daarvan dingen zoeken. Is wel makkelijker :D
pi_195785551
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik krijg straks weer mijn groentepakket voor een week dus dan ga ik op basis daarvan dingen zoeken. Is wel makkelijker :D
Oh ja, dat geeft wel wat richtlijn :D

Ik ga morgen boodschappen doen, vandaag geen zin. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195785579
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:30 schreef Molo het volgende:

[..]

De functionele beschrijvingen van die vinkjestekst zijn zeer wonderlijk ja O+
Nouja.. het werkt duidelijk heel goed...
want ik heb ze best een heel aantal keer gezien inmiddels.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:42:52 #291
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195785591
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh ja, dat geeft wel wat richtlijn :D

Ik ga morgen boodschappen doen, vandaag geen zin. :')
Ik ga ook morgen en dan de zegelboekjes inwisselen *O*
De vitrine is voor ons O+
pi_195785607
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:42 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik ga ook morgen en dan de zegelboekjes inwisselen *O*
De vitrine is voor ons O+
Oh gaaf! *O*

Mijn jurkjes zijn binnen, die ga ik nu passen *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:43:43 #293
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195785614
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh gaaf! *O*

Mijn jurkjes zijn binnen, die ga ik nu passen *O*
Foto!
pi_195785654
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Foto!
Daar ben ik niet voor gemaakt. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195785717
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Daar ben ik niet voor gemaakt. ;(
Tuurlijk wel O+
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:47:48 #296
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195785756
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Tuurlijk wel O+
Dit, en zeker in een comfy vest jurk!
pi_195786233
De comfy jurk met zakken en capuchon doet niks voor mijn lijf maar boeit me geen poep. :7 Kan ceintuurtje omheen en hij is zwaar O+

Groene met col is meh want de col is te...collig :7

De blauwe denk ik nog even over na. Was er niet weg van, geloof ik.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195786499
Mogen wij meebepalen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_195786540
De bezorger met mijn jassen is te laat. Terwijl ik eigenlijk zit te wachten om nog even naar de bouwmarkt te gaan.
pi_195786626
Neeheee, ik ga geen foto's maken ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 15:18:14 #301
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195786641
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D Ah gosh.

Hoe ver gaat zo'n stokkie, echt tot tegen het etmoid aan? Weet jij dat Molo?
(Bij honden is dat wel errrrrug ver, maar bij mensen ben je daar zo lijkt me? :P )
Yes

En het kán dus in héle zeldzame gevallen wel mis gaan O+

https://jamanetwork.com/j(...)cluding%20COVID%2D19.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')