abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195772589
17.gif
pi_195772662
Wow, deze adventskalender is 350 euro: https://www.debijenkorf.n(...)0055-280009005500000

Sommige mensen hebben echt teveel geld. :')
pi_195772692
Poging 2...

Eeeh, zoek de verschillen :o

Tussen

dees

en

dees

@:blues, er zit toch ook gewoon een max aan wat ze van iemand als jij kunnen vragen? Ik bedoel aan iedereen natuurlijk, maar mensen met een parttime baan, die ook nog eens richting pensioen gaan hebben doorgaans niet veel rek over...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195772703
Boh, pastinaak, wortel en pompoen smaakt prima met ras el hanout en couscous (plus geitenkaas en falafel). Ik associeerde couscous altijd met zomergroenten maar dat is bij deze afgelopen.
Spoilers!
pi_195772727
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:40 schreef Myraela het volgende:
Wow, deze adventskalender is 350 euro: https://www.debijenkorf.n(...)0055-280009005500000

Sommige mensen hebben echt teveel geld. :')
Voor... kaarsen..?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_195772757
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poging 2...

Tussen

dees

en

dees

@:blues, er zit toch ook gewoon een max aan wat ze van iemand als jij kunnen vragen? Ik bedoel aan iedereen natuurlijk, maar mensen met een parttime baan, die ook nog eens richting pensioen gaan hebben doorgaans niet veel rek over...
Is het nu niet twee keer hetzelfde linkje?
pi_195772775
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Voor... kaarsen..?
Volgens mij wel, ja. Van parfumgeuren denk ik.
pi_195772777
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poging 2...

Tussen

dees

en

dees

Uhm... geen :?

Ik denk dat ik voor kitten een knarsbitje ga regelen. Knul ligt me hier een partij te knauwen en smakken. Vast een mooie droom O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195772787
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Volgens mij wel, ja. Van parfumgeuren denk ik.
O buh. Dat lijkt me helemaal niks. Gek op geurtjes in huis maar van parfums (dan denk ik dus aan kopieën van parfumgeuren) lijkt me te heftig.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195772793
Ik heb de stomme neiging dat ik eigenlijk wil dat een adventskalender een verrassing is, maar aan de andere kant wel wil weten wat ik krijg zodat ik een beetje kan inschatten of het wel 'waar voor het geld' is.
pi_195772796
JEZUS KAK

:( TWEE EXACT DEZELFDE KALENDERS MET TWINTIG EURO PRIJSVERSCHIL :(

:')

[ Bericht 71% gewijzigd door DancingPhoebe op 21-10-2020 20:53:57 ]
pi_195772807
Die van parfumerie doet het niet ;(
pi_195772817
quote:
Die Zalando link kennen we inmiddels, tweede linkje doet nog steeds niks _O-
pi_195772819
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:47 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de stomme neiging dat ik eigenlijk wil dat een adventskalender een verrassing is, maar aan de andere kant wel wil weten wat ik krijg zodat ik een beetje kan inschatten of het wel 'waar voor het geld' is.
DIT!!

De struggle!

Nu zie ik bijvoorbeeld een lippenstift en denk ik "never mind, geen mooie kleur", terwijl ik het als het er gewoon in zou zitten best leuk zou vinden. Desnoods als doorgeefcadeau!
pi_195772821
quote:
Godverdomme. Nu kap ik met klikken op jouw faal-linkjes hoor. 9.gif
pi_195772827
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:47 schreef Myraela het volgende:
Idem. Dus eigenlijk moeten we er eentje krijgen van iemand waarbij we erop kunnen vertrouwen dat die onze smaak weet.
pi_195772838
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:56 schreef AnneX het volgende:
Goed geruimd en gesorteerd Kwak.👍🏼
Volgens mij hebben jullie zo’n kast ook met muziek.🎶
Ga je die ook nog ‘doen’? 🎼
Ehhh :@ we hebben alle gekopieerde muziek weggeknikkerd, bijna alle cds en dvds, alleen mooie boxsets en originele bladmuziek/boekjes bewaard.

Ja het is nog steeds veel, maar dit is de kast met alle literatuur, alle kinderboeken, alle bordspellen en puzzels en alle knutselspul behalve wol...

We zijn op zolder van... 1 grote kallax + 3 cd kasten + 5,5 billy naar... 2,5 billy aan spullen gegaan. We hebben allebei twee kleine mandjes in de billy voor “memorabilia”, en onze studie- en werkliteratuur staat daar. Wat reisgidsen, de doro-albums, het gourmetstel :')

Voor ons doen hebben we flink ontspuld in elk geval
Kwak
pi_195772853
Ik kijk dus soms van die unboxings, want daar kan ik stiekem ook al van genieten. Maar dan zie je altijd dat er van die nutteloze dingen in zitten zoals een vijl en dan ben ik gewoon helemaal afgeknapt. Tenminste, wel als zo'n kalender gewoon best aan de prijs is.
pi_195772858
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boh, pastinaak, wortel en pompoen smaakt prima met ras el hanout en couscous (plus geitenkaas en falafel). Ik associeerde couscous altijd met zomergroenten maar dat is bij deze afgelopen.
Ik vind ras el hanout ergens ook wel herfstig omdat het zo kruidig is en een beetje kaneel heeft :)
pi_195772874
Nou jaaaaaaa menson, de internet! Wat is er mis!

Het is iig exact dezelfde kalender 1 keer voor 63 euro en 1 eer voor 85 piek.
pi_195772877
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ehhh :@ we hebben alle gekopieerde muziek weggeknikkerd, bijna alle cds en dvds, alleen mooie boxsets en originele bladmuziek/boekjes bewaard.

Ja het is nog steeds veel, maar dit is de kast met alle literatuur, alle kinderboeken, alle bordspellen en puzzels en alle knutselspul behalve wol...

We zijn op zolder van... 1 grote kallax + 3 cd kasten + 5,5 billy naar... 2,5 billy aan spullen gegaan. We hebben allebei twee kleine mandjes in de billy voor “memorabilia”, en onze studie- en werkliteratuur staat daar. Wat reisgidsen, de doro-albums, het gourmetstel :')

Netjes hoor :D
pi_195772895
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:51 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk dus soms van die unboxings, want daar kan ik stiekem ook al van genieten. Maar dan zie je altijd dat er van die nutteloze dingen in zitten zoals een vijl en dan ben ik gewoon helemaal afgeknapt. Tenminste, wel als zo'n kalender gewoon best aan de prijs is.
Dat hangt er wel vanaf hoe enthousiast de unboxer is. Ik zat vanavond toevallig zo'n filmpje te kijken en ze zat oprecht te jubelen, ik werd er ook enthousiast van. (Ik heb niet gekeken hoe duur die adventskalenders waren, dan was mijn enthousiasme waarschijnlijk meteen weg geweest.)
pi_195772911
:(
pi_195772914
Ik vind het heel knap @kwakz0r
pi_195772926
Wat een frustratie @DancingPhoebe :o
pi_195772939
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:54 schreef Tele6 het volgende:
Wat een frustratie @:DancingPhoebe :o
:( !
pi_195772948
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou jaaaaaaa menson, de internet! Wat is er mis!

Het is iig exact dezelfde kalender 1 keer voor 63 euro en 1 eer voor 85 piek.
Best bewaarde geheim van de internetz :D
pi_195772950
Hebben jullie ook een irritante inholland ad die over alles heen staat? :')
pi_195772962
ZULLEN WE EEN ADVENTKALENDEROPENINGMEET DOEN!?!??!?!?!?!
pi_195772971
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:55 schreef Aure het volgende:
Nee heel gek, maar ik zie ineens alleen maar reclames van parfumerie.nl :')

Ben benieuwd wat er gebeurd wanneer ik daar op klik :(
pi_195772983
Ah, knarsprobleem van kitten heeft zichzelf opgelost.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 20:56:33 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195772985
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:55 schreef Aure het volgende:
Abo. Dus geen advertenties.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195772992
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee heel gek, maar ik zie ineens alleen maar reclames van parfumerie.nl :')

Ben benieuwd wat er gebeurd wanneer ik daar op klik :(
Die had ik net ook :D

Verder word ik uiteraard doodgegooid met babyreclames.
pi_195773003
Die dyptique kalender... zulke allejezusdure en hippe geurkaarsen dat zelfs op een hollywood event de sterretjes ze meejatten uit de toiletruimtes :')

Geen parfumgeuren overigens, gewoon hip en frans.
Kwak
pi_195773009
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ hoe lang mag ie nog blijven? *;
pi_195773010
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik vind die kast gezellig staan maar niet uitpuilend en dus gevaarlijk vol.
Maar lekker gevoel is dat, om alles opgeruimd te hebben
We have far more in common than that which devides us..
pi_195773021
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:55 schreef Myraela het volgende:
ZULLEN WE EEN ADVENTKALENDEROPENINGMEET DOEN!?!??!?!?!?!
En dan -eigenlijk- voor elkaar kalender kopen :D

Al zie ik ook wel hoe dat inhoudt- en budgettechnisch wel een dingetje zou kunnen worden :')

Wordt uiteraard wel elke dag meet want je rukt die vakjes niet in één keer open }:|
pi_195773034
Hoi :W Ik had een toffe dag O+ Eerst helemaal nat geregend bij meer dan een uur herfstboswandelen, daarna nog beetje gekokkereld, daarna heel veel lekkere dingen gegeten, daarna film, daarna griepprik (was op zich niet bijzonder tof), daarna dingen in wow met Jross O+ Nu begint straks Ajax-Liverpool, dus dan eh verdwijn ik maar uit de woonkamer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195773038
Leuke spellen in de kast trouwens kwak! Ik moet onze spellenkast ook eens opruimen. Ik moet sowieso het hele huis eens opruimen :') kan die nesteldrang niet gewoon nu alvast komen?
pi_195773049
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:57 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik vind die kast gezellig staan maar niet uitpuilend en dus gevaarlijk vol.
Maar lekker gevoel is dat, om alles opgeruimd te hebben
Ik denk alleen: "Oooooh, Skyrim' O+ O+ O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195773059
Is wow nu drukker in coronatijden Isa?
pi_195773062
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:57 schreef Aure het volgende:

[..]

O+ hoe lang mag ie nog blijven? *;
Geen idee :')

Vrijdag weer terug naar de dierenarts maar het huidprobleem heeft zich nog niet echt opgelost. Vorige week is het bekeken, schoongemaakt en is er een allergiespuit in gegaan. Het was een paar dagen rustiger en nu flakkert het weer op. Dus ik ben erg benieuwd hoe lang die allergiespuit zou moeten werken :7
  woensdag 21 oktober 2020 @ 20:59:33 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195773066
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

SPOILER
Ik dacht heeeeeeeeeeel even aan Exploding Kittens :@
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195773077
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:58 schreef Aure het volgende:
Leuke spellen in de kast trouwens kwak! Ik moet onze spellenkast ook eens opruimen. Ik moet sowieso het hele huis eens opruimen :') kan die nesteldrang niet gewoon nu alvast komen?
Da’s vast nu handiger dan wanneer je ieder moment kan bevallen
pi_195773089
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind dit zo grappig! Ik associeer ras el hanout heel erg met de herfst, echt herfst smaken.

Oh, en ik heb eh 12 blikken pompoen in huis nu 8)7 Ze waren 25 cent per stuk en 12 voor 2 euro.
pi_195773096
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da’s vast nu handiger dan wanneer je ieder moment kan bevallen
Ja maar nu heb ik nog geen zin :'(
pi_195773116
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:59 schreef Aure het volgende:
Is wow nu drukker in coronatijden Isa?
Geen idee eigenlijk, we zitten een beetje tussen twee expansions in en dan is het doorgaans rustiger. Op zich niet in mijn guild, net zo druk als altijd. Maar denk wel dat er veel mensen meer zijn gaan spelen.
pi_195773125
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik dacht heeeeeeeeeeel even aan Exploding Kittens :@
Natuurlijk dacht jij daaraan *;
  woensdag 21 oktober 2020 @ 21:06:20 #49
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195773237
Door jullie wil ik ook een adventkalender. Maar zie niks leuks ;(
pi_195773247
Oh, ik wilde nog iets zeggen na het terug lezen van vorige topic.

Koekela is ongelofelijk over rated. Ik heb diverse bars geproefd (die waren vooral ok'ish) en de minst lekkere carrotcake ooit gehad. Die was waterig en duidelijk uit de diepvries en ontdooid.

En het dilemma 'beter voor milieu' of 'beter voor het dier' schijn je vooral bij eieren terug te zien. Wat goed is voor het dier is niet goed voor het milieu. Tenminste, ik las dit een paar jaar geleden en was er een beetje door ontdaan, want ik doe liever goed voor milieu èn dier. Candaasjes roepen nu: oh! oh! maar dan moet je stoppen eieren te eten en dan sla je twee vliegen in één klap :7
pi_195773272
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:06 schreef gcjoel het volgende:
Door jullie wil ik ook een adventkalender. Maar zie niks leuks ;(
Ik heb echt nog nooit de neiging gehad zoiets debiels als een adventkalender te willen kopen :@
pi_195773303
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

@:Blues, er zit toch ook gewoon een max aan wat ze van iemand als jij kunnen vragen? Ik bedoel aan iedereen natuurlijk, maar mensen met een parttime baan, die ook nog eens richting pensioen gaan hebben doorgaans niet veel rek over...
Mijn rek is 3 dagen werken met steeds 1 of 2 dagen vrij ertussen. En op werkdagen in deze rare tijd een stap harder dan normaal.
Gaat best goed hoor tot nu toe.
Ik moet nog 6 jr tot pensioen dus ik zorg zelf goed voor een niet al te uitgelubberd werkelastiek. Als ik voel dat mijn batterij té snel leegloopt, doe ik op t werk tegenwoordig zelf al een stapje terug.
Dank voor je zorg, maar t gaat goed hoor O+ :*
  woensdag 21 oktober 2020 @ 21:08:37 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195773319
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:06 schreef Isabeau het volgende:

Koekela is ongelofelijk over rated. Ik heb diverse bars geproefd (die waren vooral ok'ish) en de minst lekkere carrotcake ooit gehad. Die was waterig en duidelijk uit de diepvries en ontdooid.

En het dilemma 'beter voor milieu' of 'beter voor het dier' schijn je vooral bij eieren terug te zien. Wat goed is voor het dier is niet goed voor het milieu. Tenminste, ik las dit een paar jaar geleden en was er een beetje door ontdaan, want ik doe liever goed voor milieu èn dier. Candaasjes roepen nu: oh! oh! maar dan moet je stoppen eieren te eten en dan sla je twee vliegen in één klap :7
Eens qua taart

De koekrepen of hoe die dingen ook heten vind ik wel ernstig lekker. Maar ik geef geen dikke flappen uit voor diepvriestaart, rot op met je zut.

Liever Lof der Zoetheid dus _O_
pi_195773329
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Hoi :W Ik had een toffe dag O+ Eerst helemaal nat geregend bij meer dan een uur herfstboswandelen, daarna nog beetje gekokkereld, daarna heel veel lekkere dingen gegeten, daarna film, daarna griepprik (was op zich niet bijzonder tof), daarna dingen in wow met Jross O+ Nu begint straks Ajax-Liverpool, dus dan eh verdwijn ik maar uit de woonkamer.
O+

Ik zit wel in de woonkamer met vbl aan, maar met a Star is born op de i pad. Lekker zoet muziekfillempie.
Met een onherkenbare lady gaga. Wat een strot heeft ze toch.
Al ben ik geen fan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 21-10-2020 21:16:03 ]
pi_195773351
Door jullie ben ik weer een rondje adventskalenders aan 't doen. Ik vind het wel lekker kneuterig. En kerst wordt toch eenzaam thuis, dus dan mag ik m'n geld wel hieraan uitgeven. Alhoewel, ik denk wel dat het eindelijk de eerste fatsoenlijke kerst met Jip thuis wordt. Das ook wel wat waard :P
  woensdag 21 oktober 2020 @ 21:10:09 #56
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195773360
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb echt nog nooit de neiging gehad zoiets debiels als een adventkalender te willen kopen :@
Ik hou gewoon van dingen uitpakken. Dit is dan iedere dag een klein cadeautje :D
pi_195773361
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk alleen: "Oooooh, Skyrim' O+ O+ O+
Dit :D
Toevallig deze week eventjes gespeeld. Is best grappig in VR, hoewel de graphics een beetje outdated zijn.
pi_195773382
Koekela is vooral mijn favo voor white macadamia cookies, caramel shortbread en die pecandingen met laagje harde caramel :9~ :9~
pi_195773384
Ik zag een filmpje van afgelopen kerstmiddag met leuke mensen in een overvolle, warme kroeg en nu ben ik verdrietig ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 21:10:59 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195773386
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:09 schreef Aure het volgende:
Door jullie ben ik weer een rondje adventskalenders aan 't doen. Ik vind het wel lekker kneuterig. En kerst wordt toch eenzaam thuis, dus dan mag ik m'n geld wel hieraan uitgeven. Alhoewel, ik denk wel dat het eindelijk de eerste fatsoenlijke kerst met Jip thuis wordt. Das ook wel wat waard :P
Absoluut, dag laatste _O_
pi_195773402
Oh jullie waren al een pagina verder :D
  woensdag 21 oktober 2020 @ 21:11:55 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195773412
C
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:10 schreef Lonaa het volgende:
Ik zag een filmpje van afgelopen kerstmiddag met leuke mensen in een overvolle, warme kroeg en nu ben ik verdrietig ;(
Kartonnen versies van leuke mensen maken, neerzetten, af en toe verzetten, veel drankjes erbij, en net doen alsof _O_
pi_195773435
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:08 schreef Molo het volgende:
Kan je daar ook makkelijk afhalen? Dan ga ik dat misschien dit weekend doen.
pi_195773439
Ja en dan gewoon van die kroeggeluiden uit de speakers. Net echt O+
pi_195773454
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:00 schreef Isabeau het volgende:
blikken pompoen
Blikken. Pompoen.

Vertelvertel!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195773463
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:11 schreef Molo het volgende:
C
[..]

Kartonnen versies van leuke mensen maken, neerzetten, af en toe verzetten, veel drankjes erbij, en net doen alsof _O_
It is not the same. ;(

Maar een goede optie. :7
pi_195773465
Ik kijk stiekem wel een beetje uit naar ws kerst gewoon met t gezin thuis (heel misschien naar mijn ouders want daar zijn we als “iedereen” komt met 3 volwassenen als bezoek).

Ik vind het steeds vermoeiender om drie kerstdagen (want gescheiden schoonouders) op te zitten en gezellig te doen. Kerst bij de schoonfamilie is gezellig hoor maar ook superheftig met 15 man en elk gezin die onderdelen kookt etc...
Kwak
pi_195773472
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Geen idee :')

Vrijdag weer terug naar de dierenarts maar het huidprobleem heeft zich nog niet echt opgelost. Vorige week is het bekeken, schoongemaakt en is er een allergiespuit in gegaan. Het was een paar dagen rustiger en nu flakkert het weer op. Dus ik ben erg benieuwd hoe lang die allergiespuit zou moeten werken :7
Oh helemaal gemist. Wat vervelend van de klachten. Al langere tijd last van?
  woensdag 21 oktober 2020 @ 21:15:38 #69
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195773500
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:10 schreef Lonaa het volgende:
Had van de week ook even een break down. Ik ga er al vanuit dat nieuw Zeeland niet doorgaat, maar we kwamen fotoboek van vriendje tegen toen hij daar als eens was. Toen ineens dacht ik: oh ja we gaan echt niet. ;(
pi_195773517
quote:
En het dilemma 'beter voor milieu' of 'beter voor het dier' schijn je vooral bij eieren terug te zien. Wat goed is voor het dier is niet goed voor het milieu.
Mijn zegsman in the kipbiznizz zegt dat hij nog steeds niet weet welke houderijvorm nu voor kip het fijnst is.
Ik laat mijn kippen heerlijk vrij rondscharrelen. Dus worden ze aangevallen door buizerds (en dat is hels, kip zijnde; levend geplukt en aangevroten worden). Ik weet het ook niet. Geen eieren?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195773522
quote:

:D
Ja die suggestie zou ik vaker kunnen geven. Maar mijn mening is wel bekend, dus ik laat het maar aan mensen zelf over om dat in te vullen :P
pi_195773530
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

^ dat
pi_195773545
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Had van de week ook even een break down. Ik ga er al vanuit dat nieuw Zeeland niet doorgaat, maar we kwamen fotoboek van vriendje tegen toen hij daar als eens was. Toen ineens dacht ik: oh ja we gaan echt niet. ;(
;( :*

Ik wil zo graag mensen en muziek en zweterige lijven en kabaal en het gonzende gevoel in mijn lijf en nieuwe mensen en net iets te veel drinken en patat met mayonaise en dat warme gevoel van binnen en mooie nieuwe dingen.

:'(
pi_195773551
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:09 schreef Blues het volgende:

O+

Ik zit wel in de woonkamer met vbl aan, maar met a Star is born op de i pad. Lekker zoet muziekfillempie.
Met een onherkenbare lady gaga. Wat een strot heeft ze toch.
Al ben ik geen fan.
Ik ben an sich ook geen fan, maar ik herken wel haar enorme talent :Y Ik vond de film mooi. En verdrietig.

Schrok wel een beetje van je berichtje over de poli. Het loopt echt weer op hè, de stress en het gedoe.
pi_195773595
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Eens qua taart

De koekrepen of hoe die dingen ook heten vind ik wel ernstig lekker. Maar ik geef geen dikke flappen uit voor diepvriestaart, rot op met je zut.

Tegenover de garage in de hartmanstraat zit (zat?) Bas bakt en daar hebben ze een dadelreep die echt fantastisch is.
pi_195773605
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik wil zo graag mensen en muziek en zweterige lijven en kabaal en het gonzende gevoel in mijn lijf en nieuwe mensen en net iets te veel drinken en patat met mayonaise en dat warme gevoel van binnen en mooie nieuwe dingen.

Ik mis dat niet meer, maar het zou me vreselijk geraakt en ontregeld hebben als me dit had getroffen in mijn poppodiumvrijwilligers-tijd. :*.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 21:20:42 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195773617
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Uhm, geen idee, ik kom er niet te vaak, al die zoete handel. Lekker maar niet al te best veur dat goddelijke lijf van me
En ik werk niet meer in Rotterdam, dat scheelt ook :P
pi_195773634
quote:
11s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:13 schreef sigme het volgende:

Blikken. Pompoen.

Vertelvertel!
Het zijn blikken uit Duitsland van Bonduelle. Goedkoop genoeg om een tray te proberen. Ik kom hier nog wel even vertellen of het wel of niet de moeite waard is.
pi_195773637
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh helemaal gemist. Wat vervelend van de klachten. Al langere tijd last van?
We gingen van parasiet (had het hele n.est) naar onverklaarbare koorts naar huiduitslag/bultjes.
De huiduitslag nu een week of drie. Er zijn 2,5 (ja, halve kuur heeft een reden) kuren ab in gegaan, vorige week is het geschoren, schoongemaakt en een monster onder de microscoop gelegd. Geen infectie of andere duidelijke oorzaak. En meer onderhuidse bultjes dan duidelijke infectie of ontsteking. Dus nu een weekje medicatieloos behalve een honingzalfje op de schoongemaakte plekken.

Biopsie nog even niet want de uitslag zit op zijn borst en kin en daar lopen best wat bloedvaten en zenuwen.
Gelukkig heeft kitten er geen last van, maar het adopteert wat lastig als we niet weten wat het is.
pi_195773678
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik mis dat niet meer, maar het zou me vreselijk geraakt en ontregeld hebben als me dit had getroffen in mijn poppodiumvrijwilligers-tijd. :*.
O+

Het was een aantal jaar geleden nog veel meer 'mijn leven' dan dat het dat nu was, maar ik ben wel echt echt een sociale kroeg- en evenemententijger. Zo'n brommende menigte, van verwachting en plezier, in het stadion of in de zaal dat is voor mij toch wel een stukje periodieke voeding, geloof ik.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 21:22:30 #81
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195773679
quote:

[..]

Ja precies.
Het gaat over het algemeen best prima zo'n jaartje zonder. Maar af en toe heb ik echt even zo'n moment dat ik het echt NU wil.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 21:22:42 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195773687
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tegenover de garage in de hartmanstraat zit (zat?) Bas bakt en daar hebben ze een dadelreep die echt fantastisch is.
Ook Rotterdam begrijp ik?

Ik sla het even op, voor als ik er ooit ooit ooit postapocalyptisch weer eens ben :P
pi_195773698
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zit!
pi_195773717
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn zegsman in the kipbiznizz zegt dat hij nog steeds niet weet welke houderijvorm nu voor kip het fijnst is.
Ik laat mijn kippen heerlijk vrij rondscharrelen. Dus worden ze aangevallen door buizerds (en dat is hels, kip zijnde; levend geplukt en aangevroten worden). Ik weet het ook niet. Geen eieren?
De eigenaar van Kipster (die heel fancy vrije uitloop eieren), Ruud Zanders, zegt dat laatste, dat er eigenlijk geen volledig diervriendelijke methode is. Hij is nu ei- vervangers aan het produceren (hij eet zelf grotendeels plantaardig).

Wel interessantr man. Ben benieuwd waar hij over een aantal jaar precies staat met zijn bedrijf. :)

https://www.google.com/am(...)ets-langer-leven.amp
pi_195773726
Bas bakt heeft ook echt het allerlekkerste croissantje gevuld met amandelroom :9~
pi_195773745
:* voor @Loona
pi_195773762
quote:

[..]

Dat je op een dansvloer bij wijze van je benen op zou kunnen trekken en je gewoon door zou dansen O+

Met mensen waarbij je daar niet van gruwelt O+

Met zo'n heerlijk onbezorgd alcoholhoofd en een tong in je oor O+

pi_195773784
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja precies.
Het gaat over het algemeen best prima zo'n jaartje zonder. Maar af en toe heb ik echt even zo'n moment dat ik het echt NU wil.
Ik vind het wel...te lang. Godzijdank konden we 2 of 3 maanden ietsje zorgelozer mensen zien. Bij lange na niet hetzelfde of echt ongedwongen, want JE MAG NIET STAAN EN LOPEN en veel meer van dat, maar het gaf wel wat ademruimte ofzo.
pi_195773795
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:23 schreef Candaasje het volgende:

[..]

De eigenaar van Kipster (die heel fancy vrije uitloop eieren), Ruud Zanders, zegt dat laatste, dat er eigenlijk geen volledig diervriendelijke methode is. Hij is nu ei- vervangers aan het produceren (hij eet zelf grotendeels plantaardig).

Wel interessantr man. Ben benieuwd waar hij over een aantal jaar precies staat met zijn bedrijf. :)

https://www.google.com/am(...)ets-langer-leven.amp
Veggs :D briljante naam.
pi_195773802
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

We gingen van parasiet (had het hele n.est) naar onverklaarbare koorts naar huiduitslag/bultjes.
De huiduitslag nu een week of drie. Er zijn 2,5 (ja, halve kuur heeft een reden) kuren ab in gegaan, vorige week is het geschoren, schoongemaakt en een monster onder de microscoop gelegd. Geen infectie of andere duidelijke oorzaak. En meer onderhuidse bultjes dan duidelijke infectie of ontsteking. Dus nu een weekje medicatieloos behalve een honingzalfje op de schoongemaakte plekken.

Biopsie nog even niet want de uitslag zit op zijn borst en kin en daar lopen best wat bloedvaten en zenuwen.
Gelukkig heeft kitten er geen last van, maar het adopteert wat lastig als we niet weten wat het is.
Oh vervelend joh :{ hopelijk trekt het snel weg en blijft het weg!
pi_195773805
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat je op een dansvloer bij wijze van je benen op zou kunnen trekken en je gewoon door zou dansen O+

Met mensen waarbij je daar niet van gruwelt O+

Met zo'n heerlijk onbezorgd alcoholhoofd en een tong in je oor O+

Ik had een prachtige MI. O+

Maar dat, precies dat.

woensdag 21 oktober 2020 @ 21:29:20 #92
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195773843
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind het wel...te lang. Godzijdank konden we 2 of 3 maanden ietsje zorgelozer mensen zien. Bij lange na niet hetzelfde of echt ongedwongen, want JE MAG NIET STAAN EN LOPEN en veel meer van dat, maar het gaf wel wat ademruimte ofzo.
Ja dat hielp zeker wel.
Nog naar 2 concerten geweest en ook veeel terras 'want nu kan het nog'

En dat klopte dus ook ;(
  woensdag 21 oktober 2020 @ 21:29:21 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195773844
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:24 schreef Aure het volgende:
Bas bakt heeft ook echt het allerlekkerste croissantje gevuld met amandelroom :9~
Ok dit klinkt wel goddelijk :9
pi_195773849
* DancingPhoebe krast
pi_195773935
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh vervelend joh :{ hopelijk trekt het snel weg en blijft het weg!
Ik hoop het ook :Y Hij heeft het best leuk bij me, maar mijn team vindt hem niks dus er moet regelmatig gescheiden ge-entertaind worden ;(
pi_195773959
Net mijn telefoon 1x te vaak laten vallen -O-
pi_195774122
Ik lees net opp Facebook dat er adventkalenders voor katten bestaan :+
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 21:37:56 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195774129
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:33 schreef Sarabi het volgende:
Net mijn telefoon 1x te vaak laten vallen -O-
Caterpillar telefoon kopen :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_195774136
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben an sich ook geen fan, maar ik herken wel haar enorme talent :Y Ik vond de film mooi. En verdrietig.

Schrok wel een beetje van je berichtje over de poli. Het loopt echt weer op hè, de stress en het gedoe.
Ja, wel verwacht.

Qua film, ik vind t ook leuk om tijdens de film kijken er alles over te lezen. Bijv. hoe de hoofdrolspeler/regisseur zich voorbereidde met zijn stem, zangles, gitaat en pianoles.
En dat gave bekende liedje hoe dat eigenlijk opgenomen is.
pi_195774142
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Restaurant is dicht, maar de afhaalbar ernaast is open vanaf 9 uur hoor ik van G.

Parkeren op het Noordplein en dan 20 meter lopen of zo :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 21:38:22 #101
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195774146
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:37 schreef Candaasje het volgende:
Snappen ze toch niet.
pi_195774154
quote:
In engeland bij holland and barret is een vegan adventkalender te koop
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 21:39:58 #103
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195774194
Alsof gewoon analoog schieten nog niet ouderwets genoeg is, morgenavond kan ik een vergrote en allerlei toebehoren ophalen :D
pi_195774204
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:39 schreef derLudolf het volgende:
Alsof gewoon analoog schieten nog niet ouderwets genoeg is, morgenavond kan ik een vergrote en allerlei toebehoren ophalen :D
De grote vraag: ga je er ook iets mee doen? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 21:40:48 #105
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195774213
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

In engeland bij holland and barret is een vegan adventkalender te koop
Ook in Schotland? :P
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 21:46:43 #106
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195774375
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

De grote vraag: ga je er ook iets mee doen? :P
Niet direct dit weekend. Maar ben opzich wel al een tijdje nieuwsgierig :+

Zo heel duur hoeft fotopapier niet te zijn. Ga wel eerst met spul van Foma beginnen.
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 21:47:34 #107
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195774393
Heb jij ook ooit een doka gehad P, of was je in die tijd nog niet met fotografie bezig?
pi_195775646
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:47 schreef derLudolf het volgende:
Heb jij ook ooit een doka gehad P, of was je in die tijd nog niet met fotografie bezig?
Hallo :P Zie ik er zo oud uit? _O-

Heb vroeger wel analoog geschoten. In 2004 t/m 2006. Met een OM-2 en daarna een EOS300. Nooit zelf ontwikkeld. Wel eens over nagedacht. En een of twee keer zelf afgedrukt met hulp van een vriend.

Ik ben groot fan van digitaal. Het hele analoge is niet aan mij besteed hoewel ik het mooi vind om op youtube Ben Horne en Chris Carver aan het werk te zien met die grote analoge camera’s.
pi_195775922
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 22:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O-
Spoilers!
pi_195776170
Awwww wat een verdrietige film ;(
Misschien vinden mensen het wel een draak maar ik moest toch gewoon een traantje wegpinkelen :D
pi_195776202
Een vriend van mij schiet veel plaatjes met analoge camera’s, vintage spul en ook oude film enzo. Wel mooi en artsy ook, maar er mislukt ook wel veel. Hij is wel een beetje zo’n hipster type :P

Concerten zingen en onbezorgd samen muziek maken, dat mis ik! Voor vol publiek. En naar de film en theater/concert...
Kwak
pi_195776233
Ja daar heb ik ook wel weer zin in. Een mooi concert/theatervoorstelling.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 23:00:51 #113
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195776255
Heel wat meegeholpen in de doka van mijn broer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195776577
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Abo. Dus geen advertenties.
Kook. En tóch 8)7 al weken.
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 23:21:52 #115
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195776700
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 22:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heb vroeger wel analoog geschoten. In 2004 t/m 2006. Met een OM-2 en daarna een EOS300. Nooit zelf ontwikkeld. Wel eens over nagedacht. En een of twee keer zelf afgedrukt met hulp van een vriend.

Ik ben groot fan van digitaal. Het hele analoge is niet aan mij besteed hoewel ik het mooi vind om op youtube Ben Horne en Chris Carver aan het werk te zien met die grote analoge camera’s.
Volgens je profiel kom je uit het jaar nul ;-)
Desbetreffende YT'ers kende ik niet, maar eens even een keer voor gaan zitten :D
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 23:27:05 #116
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195776799
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 22:58 schreef kwakz0r het volgende:
Een vriend van mij schiet veel plaatjes met analoge camera’s, vintage spul en ook oude film enzo. Wel mooi en artsy ook, maar er mislukt ook wel veel. Hij is wel een beetje zo’n hipster type :P

Concerten zingen en onbezorgd samen muziek maken, dat mis ik! Voor vol publiek. En naar de film en theater/concert...
Sommige mensen betalen voor oude film meer als nieuwe film :') Waar voor heb betaald waren twee typen film die niet meer gemaakt worden en nog betrekkelijk vers zijn. De rest heb ik gekregen, af en toe schiet ik zo'n rolletje

Deze film was verlopen in '98. Als Ford links er niet had gestaan had de foto ook prima in de jaren 80 gemaakt kunnen worden

pi_195776856
Het is saaaaaai, zo in barre coronatijden.
Gewoon de opties missen om eens naar de film te gaan, of theater of museum.
Tja, het kan wel, alleen dat geregel vooraf wekt al weerstand op.
Dan maar niet.
Het heeft een goede bedoeling.
pi_195776945
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 23:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Sommige mensen betalen voor oude film meer als nieuwe film :') Waar voor heb betaald waren twee typen film die niet meer gemaakt worden en nog betrekkelijk vers zijn. De rest heb ik gekregen, af en toe schiet ik zo'n rolletje

Deze film was verlopen in '98. Als Ford links er niet had gestaan had de foto ook prima in de jaren 80 gemaakt kunnen worden

[ afbeelding ]
Nee hoor, toen hadden ze nog geen euro’s maar Deutschmark :+
pi_195778218
Hm. Beetje vroeg wel.
Let me see you stripped down to the bone
pi_195778500
Nou. Ik geloof niet dat het slapen er nog in zit. Vanavond maar op tijd erin en nu dag 2 van week 1 'hard'loopschema en eens omhoog kijken of er wat van de Orionidenzwerm te zien is O+

Allemaal alvast een fijn ontwaken gewenst! :* :W
pi_195778639
Hoe komt het dat je je slaapritme hebt verknald?
Je bent toch actief genoeg overdag.

Morgenvroeg heb ik een afspraak en zette de wekker, dat is een zeldzaamheid.
Toevallig zag ik een half uurtje later dat ie stilstond. 8)7
Toen heb ik die van mn.X er maar bij gezet.
pi_195778647
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 05:32 schreef AnneX het volgende:
Hoe komt het dat je je slaapritme hebt verknald?
Je bent toch actief genoeg overdag.

Morgenvroeg heb ik een afspraak en zette de wekker, dat is een zeldzaamheid.
Toevallig zag ik een half uurtje later dat ie stilstond. 8)7
Toen heb ik die van mn.X er maar bij gezet.
Nou ja, ik val zelf nogal eens per abuis in slaap bij het Günther naar bed brengen, dat ontregelt de boel een tikje. Naja, het maakt me niet zo uit verder. Ik heb van nature al niet zoveel slaap nodig én je kunt een hoop nuttigs doen als er verder nog niemand in de weg loopt ^O^
Helaas te bewolkt voor vallende sterren net, dat was wel jammer..

Succes met vroeg opstaan morgen, Anne! :)
  donderdag 22 oktober 2020 @ 05:45:30 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195778652
Je kúnt een hoop nuttigs doen ja

Ik ben er nog veel te mopperig voor geloof ik. Nou ja, actief dan, lig stuk te lezen over big data in gezondheidszorg.
Iemand noemt er consequent 'big dating', dus ik dacht ik google dat even

https://tagmag.news/nieuw(...)n-met-grote-penissen

Moest lachen :')

Gr gr vanuit een lekker warm bed, niet slapend helaasch
pi_195778664
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 23:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Volgens je profiel kom je uit het jaar nul ;-)
Desbetreffende YT'ers kende ik niet, maar eens even een keer voor gaan zitten :D
Zeker doen. Het is overigens Nick Carver.
pi_195778683
@Molo Moggeh! Ik schaar zo eind oktober 'onder een warm dekentje iets boeiends lezen' gewoon onder nuttig ^O^
  donderdag 22 oktober 2020 @ 06:14:33 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195778711
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 05:58 schreef minilot het volgende:
@:Molo Moggeh! Ik schaar zo eind oktober 'onder een warm dekentje iets boeiends lezen' gewoon onder nuttig ^O^
Ik moet iets verzinnen om mijn tweede beeldscherm voor bij mijn laptop bij mijn bed te krijgen ofzo. Ik zie het helemaal voor me.
Nou mail ik voor werk wel vaker vanuit bed, maar volledig operationeel zijn vanuit mijn awesome heerlijke bed van onder mijn fluffy warme dekbed lijkt me echt goddelijk

Ik zeg: life goal dit O+
  donderdag 22 oktober 2020 @ 06:43:31 #127
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195778782
Fluffy deken in bed: check.. al een uur wakker en geen zin om er uit te gaan ( en al 100 keer bedacht wat ik allemaal in dat uur had kunnen doen :+ )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 22 oktober 2020 @ 07:00:40 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195778823
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 06:43 schreef Barreltje het volgende:
Fluffy deken in bed: check.. al een uur wakker en geen zin om er uit te gaan ( en al 100 keer bedacht wat ik allemaal in dat uur had kunnen doen :+ )
Ik zat net een recept voor pork pie op te zoeken.
Ook nuttig

Tevens in de clinch met iemand waar ik een training van moet volgen maar die wil dat per se offline doen. En dat gaat tegen werkgeversprincipe in en is ook volstrekt onnodig offline te doen... Dus naar eens kijken hoe we die tang kunnen ombuigen

En ik zat de oorsprong van 'iedereen en zijn moeder' als uitspraak op te zoeken maar kon nog niet vinden

Fladderbrein *O*
  donderdag 22 oktober 2020 @ 07:00:57 #129
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_195778824
Maak me niet jaloers nu ;(
Ik ben bijna op mijn werk inmiddels, maar het was best fris buiten ;(
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 07:02:04 #130
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195778831
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 07:00 schreef Molo het volgende:

Dus naar eens kijken hoe we die tang kunnen ombuigen

Warmstoken met een gasbrander en met een grote hamer slaan
  donderdag 22 oktober 2020 @ 07:04:36 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195778842
H
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 07:00 schreef Muck het volgende:
Humaan contact O+
I miss it :+

Werkse!
  donderdag 22 oktober 2020 @ 07:05:00 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195778845
O
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 07:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Warmstoken met een gasbrander en met een grote hamer slaan
Online? :o :+
  donderdag 22 oktober 2020 @ 07:05:23 #133
63722 z80
I fink you freaky
pi_195778846
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 07:00 schreef Muck het volgende:
14 Graden koud?
Het was gisteravond bij thuiskomen binnen kouder dan buiten. 8)7 Als het straks wat warmer is de ramen maar weer eens tegen elkaar openzetten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_195778851
Mogge!

Ben al wel een half uurtje op. Tegenwoordig zetten we geen wekker, er gaat wel een lampje aan rond half 6u. En dan wordt de hond ook langzaam wakker. Vandaag was ik dan om half zeven het bed uit. Even frisse lucht happen, honden voeren, en dan achter de laptop; ik wil zo rond 7u inloggen op kantoor.
Mijn lief ligt nog gezellig in bed, onder handbereik zowat.

Buiten is het warm, helder, en er staat een zuidenwind.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 07:06:58 #135
63722 z80
I fink you freaky
pi_195778857
Ik zeg niets over ontwikkelen en afdrukken van foto's.
SPOILER
  donderdag 22 oktober 2020 @ 07:12:23 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195778894
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 07:05 schreef z80 het volgende:

[..]

14 Graden koud?
Het was gisteravond bij thuiskomen binnen kouder dan buiten. 8)7 Als het straks wat warmer is de ramen maar weer eens tegen elkaar openzetten.
In mijn bed is het warmer dan 14° dus hell yeah dat dat koud is :D
pi_195778945
Wat een activiteit alweer! Hier wekte een jongmens ons een half uurtje geleden en nu wacht ik op ontbijt. Later op de ochtend vertrekken we voor wat nachtjes naar het noorden. Beetje wandelen en hunebedden bekijken O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_195778952
Ik vond het gisteren tijdens het hardlopen ook opeens heel warm buiten. Was het 19 graden :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_195778995
Zo weer naar kantoor. De nieuwbouw begint mooi te worden, maar wat een doolhof :o
pi_195779015
quote:
Die had ik vorig jaar. Zelfs de stofzuiger die toen nog bij me woonde ( :'( ripaandenabestaandenregenboogbrug :'( ) vrat het niet :D
pi_195779028
Wakker. Moe. Spierpijn. Koffie. Zo sporten.
pi_195779099
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 07:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Die had ik vorig jaar. Zelfs de stofzuiger die toen nog bij me woonde ( :'( ripaandenabestaandenregenboogbrug :'( ) vrat het niet :D
Ze hebben bij de action ook altijd een kerstsok vol kattensnoepjes... diverse soorten in dje sok ook..

Same issue.... ze lusten het gewoon niet.
pi_195779232
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 07:24 schreef Clubsoda het volgende:
Wat een activiteit alweer! Hier wekte een jongmens ons een half uurtje geleden en nu wacht ik op ontbijt. Later op de ochtend vertrekken we voor wat nachtjes naar het noorden. Beetje wandelen en hunebedden bekijken O+
Oh, dan zwaai ik even naar je :W
Veel plezier!
  donderdag 22 oktober 2020 @ 08:17:16 #144
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195779337
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 07:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ze hebben bij de action ook altijd een kerstsok vol kattensnoepjes... diverse soorten in dje sok ook..

Same issue.... ze lusten het gewoon niet.
Mijn kat lust niks, ik hoef het niet eens te proberen _O-
Ze kreeg vorige week een nieuwe fontein, ik dacht: oh wat lief van mij!
kat denkt: wtf is dit? ik wil gewoon drinken! GEEF DRINKEN
pi_195779388
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 07:25 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vond het gisteren tijdens het hardlopen ook opeens heel warm buiten. Was het 19 graden :o
Ja, dit! Ik vond het ook zo raar warm, jas open, want veel te warm. Thuis gekomen gekeken wat de temperatuur was, 19 graden 8)7
  donderdag 22 oktober 2020 @ 08:23:49 #146
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195779398
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 08:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dit! Ik vond het ook zo raar warm, jas open, want veel te warm. Thuis gekomen gekeken wat de temperatuur was, 19 graden 8)7
Gek was dat he? Leek namelijk heel koud en herfstig als je naar buiten keek.
pi_195779419
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 08:23 schreef gcjoel het volgende:

Gek was dat he? Leek namelijk heel koud en herfstig als je naar buiten keek.
Het was 's morgens ook helemaal niet zo warm, kwam niet in de buurt. Soort 'warmtegolfje' spoelde ineens over ons land. Wel heel onstuimig en herfstig terwijl het zo warm was. Nou ja, helaas vandaag niet meer.
pi_195779543
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 08:17 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mja hier 2 vuilnisbakjes... (en afgelopen kerst nog 3 zelfs...)
Maar kwam ze laatst weer tegen en heb het maar weg gedaan.
Ze eten zelfs de muizen-snoepjes, groenten en fruit.... maar die snoepjes uit die kerstsok... mooi niet.

Favoriet zijn hier de cosma-snackies trouwens.
Of als ik zelf plakjes zalm droog...

Fonteintje was wel wennen trouwens hier.
Maar omdat ze waterbakjes steeds omgooien... doen ze het er maar gewoon mee :D
pi_195779560
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 08:17 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oh de waterfontein zijn ze hier wel gek op. O+ Het is natuurlijk niet net zo lekker als regenwater van de tuinbank afdrinken, maar dan streef je ook wel naar het onrealistische.
pi_195779606
quote:
9s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 08:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh de waterfontein zijn ze hier wel gek op. O+ Het is natuurlijk niet net zo lekker als regenwater van de tuinbank afdrinken, maar dan streef je ook wel naar het onrealistische.
Nou de komende tijd... moet dat zo af en toe best lukken :)
  donderdag 22 oktober 2020 @ 08:56:01 #151
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195779697
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 08:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja hier 2 vuilnisbakjes... (en afgelopen kerst nog 3 zelfs...)
Maar kwam ze laatst weer tegen en heb het maar weg gedaan.
Ze eten zelfs de muizen-snoepjes, groenten en fruit.... maar die snoepjes uit die kerstsok... mooi niet.

Favoriet zijn hier de cosma-snackies trouwens.
Of als ik zelf plakjes zalm droog...

Fonteintje was wel wennen trouwens hier.
Maar omdat ze waterbakjes steeds omgooien... doen ze het er maar gewoon mee :D
Ze had in mijn vorige huis altijd een fontein, mja een andere. Dus dit is raar.
Maar wilde nu een keramiek fontein hebben.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 08:58:17 #152
63722 z80
I fink you freaky
pi_195779727
Knipper,,,Knipper,,,plop. Donker. :( }:|
Ledlamp stuk. Straks een verplicht rondje bouwmarkt voor een vervangende lamp.
pi_195779744
O ja , ik moet ook echt een nieuw fonteintje, maar dan van steen, net als een puzzel van steen. Plastic werkt hier voor geen meter, gelijk kinnetje vol acne :r
pi_195779756
Mogge!

Fontein is weg. Ze drinken er beiden wel uit, maar Nika is van het omver werpen, en dat ging te makkelijk. Ook van vrienden een andere, nog steviger exemplaar geleend, ook om en iedere dag een paar keer dweilen vond ik geen goed plan. Waterbakjes moeten ook plat op de vloer staan, je hebt ook van die bakjes met onderin een uitsparing zodat het verzorgmens het makkelijker kan oppakken. Maar da's ook een prima gaatje om een poezenpoot onder te doen en het bakje omver te wippen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 oktober 2020 @ 09:04:05 #155
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195779782
Om te drinken gooide ik poes altijd naar buiten. Haar eigen waterbakje was meestal niet interessant. Maar regenwater :9
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_195779848
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 08:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ze had in mijn vorige huis altijd een fontein, mja een andere. Dus dit is raar.
Maar wilde nu een keramiek fontein hebben.
Tja het personeel wil ook wat he

Zou ze er nog aan wennen denk je?

Ik heb deze trouwens: https://www.welkoop.nl/wi(...)kfontein-wit_1194685

Die wordt dus niet omgegooid O+
Weet nu wel waarom dat met die normale baljes wel gebeurd... 1 van de mannen staat als een wilde te “graven” terwijl hij drinkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')