Voor... kaarsen..?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:40 schreef Myraela het volgende:
Wow, deze adventskalender is 350 euro: https://www.debijenkorf.n(...)0055-280009005500000
Sommige mensen hebben echt teveel geld.
Is het nu niet twee keer hetzelfde linkje?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poging 2...
Eeeh, zoek de verschillen
Tussen
dees
en
dees
@:blues, er zit toch ook gewoon een max aan wat ze van iemand als jij kunnen vragen? Ik bedoel aan iedereen natuurlijk, maar mensen met een parttime baan, die ook nog eens richting pensioen gaan hebben doorgaans niet veel rek over...
Uhm... geenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poging 2...
Eeeh, zoek de verschillen
Tussen
dees
en
dees
@:blues, er zit toch ook gewoon een max aan wat ze van iemand als jij kunnen vragen? Ik bedoel aan iedereen natuurlijk, maar mensen met een parttime baan, die ook nog eens richting pensioen gaan hebben doorgaans niet veel rek over...
O buh. Dat lijkt me helemaal niks. Gek op geurtjes in huis maar van parfums (dan denk ik dus aan kopieën van parfumgeuren) lijkt me te heftig.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja. Van parfumgeuren denk ik.
Die Zalando link kennen we inmiddels, tweede linkje doet nog steeds niksquote:
DIT!!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:47 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de stomme neiging dat ik eigenlijk wil dat een adventskalender een verrassing is, maar aan de andere kant wel wil weten wat ik krijg zodat ik een beetje kan inschatten of het wel 'waar voor het geld' is.
Idem. Dus eigenlijk moeten we er eentje krijgen van iemand waarbij we erop kunnen vertrouwen dat die onze smaak weet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:47 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de stomme neiging dat ik eigenlijk wil dat een adventskalender een verrassing is, maar aan de andere kant wel wil weten wat ik krijg zodat ik een beetje kan inschatten of het wel 'waar voor het geld' is.
Ehhhquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:56 schreef AnneX het volgende:
Goed geruimd en gesorteerd Kwak.👍🏼
Volgens mij hebben jullie zo’n kast ook met muziek.🎶
Ga je die ook nog ‘doen’? 🎼
Ik vind ras el hanout ergens ook wel herfstig omdat het zo kruidig is en een beetje kaneel heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boh, pastinaak, wortel en pompoen smaakt prima met ras el hanout en couscous (plus geitenkaas en falafel). Ik associeerde couscous altijd met zomergroenten maar dat is bij deze afgelopen.
Netjes hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ehhhwe hebben alle gekopieerde muziek weggeknikkerd, bijna alle cds en dvds, alleen mooie boxsets en originele bladmuziek/boekjes bewaard.
Ja het is nog steeds veel, maar dit is de kast met alle literatuur, alle kinderboeken, alle bordspellen en puzzels en alle knutselspul behalve wol...
We zijn op zolder van... 1 grote kallax + 3 cd kasten + 5,5 billy naar... 2,5 billy aan spullen gegaan. We hebben allebei twee kleine mandjes in de billy voor “memorabilia”, en onze studie- en werkliteratuur staat daar. Wat reisgidsen, de doro-albums, het gourmetstel
Voor ons doen hebben we flink ontspuld in elk geval
Dat hangt er wel vanaf hoe enthousiast de unboxer is. Ik zat vanavond toevallig zo'n filmpje te kijken en ze zat oprecht te jubelen, ik werd er ook enthousiast van. (Ik heb niet gekeken hoe duur die adventskalenders waren, dan was mijn enthousiasme waarschijnlijk meteen weg geweest.)quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:51 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk dus soms van die unboxings, want daar kan ik stiekem ook al van genieten. Maar dan zie je altijd dat er van die nutteloze dingen in zitten zoals een vijl en dan ben ik gewoon helemaal afgeknapt. Tenminste, wel als zo'n kalender gewoon best aan de prijs is.
quote:
Best bewaarde geheim van de internetzquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou jaaaaaaa menson, de internet! Wat is er mis!
Het is iig exact dezelfde kalender 1 keer voor 63 euro en 1 eer voor 85 piek.
Nee heel gek, maar ik zie ineens alleen maar reclames van parfumerie.nlquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:55 schreef Aure het volgende:
Hebben jullie ook een irritante inholland ad die over alles heen staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Abo. Dus geen advertenties.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:55 schreef Aure het volgende:
Hebben jullie ook een irritante inholland ad die over alles heen staat?
Die had ik net ookquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee heel gek, maar ik zie ineens alleen maar reclames van parfumerie.nl
Ben benieuwd wat er gebeurd wanneer ik daar op klik
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah, knarsprobleem van kitten heeft zichzelf opgelost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe lang mag ie nog blijven?
![]()
Ik vind die kast gezellig staan maar niet uitpuilend en dus gevaarlijk vol.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ehhhwe hebben alle gekopieerde muziek weggeknikkerd, bijna alle cds en dvds, alleen mooie boxsets en originele bladmuziek/boekjes bewaard.
Ja het is nog steeds veel, maar dit is de kast met alle literatuur, alle kinderboeken, alle bordspellen en puzzels en alle knutselspul behalve wol...
We zijn op zolder van... 1 grote kallax + 3 cd kasten + 5,5 billy naar... 2,5 billy aan spullen gegaan. We hebben allebei twee kleine mandjes in de billy voor “memorabilia”, en onze studie- en werkliteratuur staat daar. Wat reisgidsen, de doro-albums, het gourmetstel
Voor ons doen hebben we flink ontspuld in elk geval
En dan -eigenlijk- voor elkaar kalender kopenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:55 schreef Myraela het volgende:
ZULLEN WE EEN ADVENTKALENDEROPENINGMEET DOEN!?!??!?!?!?!
Ik denk alleen: "Oooooh, Skyrim'quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind die kast gezellig staan maar niet uitpuilend en dus gevaarlijk vol.
Maar lekker gevoel is dat, om alles opgeruimd te hebben
Geen ideequote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah, knarsprobleem van kitten heeft zichzelf opgelost.Ik dacht heeeeeeeeeeel even aan Exploding KittensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Da’s vast nu handiger dan wanneer je ieder moment kan bevallenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:58 schreef Aure het volgende:
Leuke spellen in de kast trouwens kwak! Ik moet onze spellenkast ook eens opruimen. Ik moet sowieso het hele huis eens opruimenkan die nesteldrang niet gewoon nu alvast komen?
Ik vind dit zo grappig! Ik associeer ras el hanout heel erg met de herfst, echt herfst smaken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boh, pastinaak, wortel en pompoen smaakt prima met ras el hanout en couscous (plus geitenkaas en falafel). Ik associeerde couscous altijd met zomergroenten maar dat is bij deze afgelopen.
Ja maar nu heb ik nog geen zinquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s vast nu handiger dan wanneer je ieder moment kan bevallen
Geen idee eigenlijk, we zitten een beetje tussen twee expansions in en dan is het doorgaans rustiger. Op zich niet in mijn guild, net zo druk als altijd. Maar denk wel dat er veel mensen meer zijn gaan spelen.quote:
Natuurlijk dacht jij daaraanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht heeeeeeeeeeel even aan Exploding Kittens
Ik heb echt nog nooit de neiging gehad zoiets debiels als een adventkalender te willen kopenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:06 schreef gcjoel het volgende:
Door jullie wil ik ook een adventkalender. Maar zie niks leuks
Mijn rek is 3 dagen werken met steeds 1 of 2 dagen vrij ertussen. En op werkdagen in deze rare tijd een stap harder dan normaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Blues, er zit toch ook gewoon een max aan wat ze van iemand als jij kunnen vragen? Ik bedoel aan iedereen natuurlijk, maar mensen met een parttime baan, die ook nog eens richting pensioen gaan hebben doorgaans niet veel rek over...
Eens qua taartquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik wilde nog iets zeggen na het terug lezen van vorige topic.
Koekela is ongelofelijk over rated. Ik heb diverse bars geproefd (die waren vooral ok'ish) en de minst lekkere carrotcake ooit gehad. Die was waterig en duidelijk uit de diepvries en ontdooid.
En het dilemma 'beter voor milieu' of 'beter voor het dier' schijn je vooral bij eieren terug te zien. Wat goed is voor het dier is niet goed voor het milieu. Tenminste, ik las dit een paar jaar geleden en was er een beetje door ontdaan, want ik doe liever goed voor milieu èn dier. Candaasjes roepen nu: oh! oh! maar dan moet je stoppen eieren te eten en dan sla je twee vliegen in één klap
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:58 schreef Isabeau het volgende:
HoiIk had een toffe dag
Eerst helemaal nat geregend bij meer dan een uur herfstboswandelen, daarna nog beetje gekokkereld, daarna heel veel lekkere dingen gegeten, daarna film, daarna griepprik (was op zich niet bijzonder tof), daarna dingen in wow met Jross
Nu begint straks Ajax-Liverpool, dus dan eh verdwijn ik maar uit de woonkamer.
Ik hou gewoon van dingen uitpakken. Dit is dan iedere dag een klein cadeautjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit de neiging gehad zoiets debiels als een adventkalender te willen kopen
Ditquote:
Absoluut, dag laatstequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:09 schreef Aure het volgende:
Door jullie ben ik weer een rondje adventskalenders aan 't doen. Ik vind het wel lekker kneuterig. En kerst wordt toch eenzaam thuis, dus dan mag ik m'n geld wel hieraan uitgeven. Alhoewel, ik denk wel dat het eindelijk de eerste fatsoenlijke kerst met Jip thuis wordt. Das ook wel wat waard
Kartonnen versies van leuke mensen maken, neerzetten, af en toe verzetten, veel drankjes erbij, en net doen alsofquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:10 schreef Lonaa het volgende:
Ik zag een filmpje van afgelopen kerstmiddag met leuke mensen in een overvolle, warme kroeg en nu ben ik verdrietig
Blikken. Pompoen.quote:
It is not the same.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:11 schreef Molo het volgende:
C
[..]
Kartonnen versies van leuke mensen maken, neerzetten, af en toe verzetten, veel drankjes erbij, en net doen alsof
Oh helemaal gemist. Wat vervelend van de klachten. Al langere tijd last van?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Vrijdag weer terug naar de dierenarts maar het huidprobleem heeft zich nog niet echt opgelost. Vorige week is het bekeken, schoongemaakt en is er een allergiespuit in gegaan. Het was een paar dagen rustiger en nu flakkert het weer op. Dus ik ben erg benieuwd hoe lang die allergiespuit zou moeten werken
Had van de week ook even een break down. Ik ga er al vanuit dat nieuw Zeeland niet doorgaat, maar we kwamen fotoboek van vriendje tegen toen hij daar als eens was. Toen ineens dacht ik: oh ja we gaan echt niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:10 schreef Lonaa het volgende:
Ik zag een filmpje van afgelopen kerstmiddag met leuke mensen in een overvolle, warme kroeg en nu ben ik verdrietig
Mijn zegsman in the kipbiznizz zegt dat hij nog steeds niet weet welke houderijvorm nu voor kip het fijnst is.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:06 schreef Isabeau het volgende:
En het dilemma 'beter voor milieu' of 'beter voor het dier' schijn je vooral bij eieren terug te zien. Wat goed is voor het dier is niet goed voor het milieu.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik wilde nog iets zeggen na het terug lezen van vorige topic.
Koekela is ongelofelijk over rated. Ik heb diverse bars geproefd (die waren vooral ok'ish) en de minst lekkere carrotcake ooit gehad. Die was waterig en duidelijk uit de diepvries en ontdooid.
En het dilemma 'beter voor milieu' of 'beter voor het dier' schijn je vooral bij eieren terug te zien. Wat goed is voor het dier is niet goed voor het milieu. Tenminste, ik las dit een paar jaar geleden en was er een beetje door ontdaan, want ik doe liever goed voor milieu èn dier. Candaasjes roepen nu: oh! oh! maar dan moet je stoppen eieren te eten en dan sla je twee vliegen in één klap
^ datquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit de neiging gehad zoiets debiels als een adventkalender te willen kopen
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had van de week ook even een break down. Ik ga er al vanuit dat nieuw Zeeland niet doorgaat, maar we kwamen fotoboek van vriendje tegen toen hij daar als eens was. Toen ineens dacht ik: oh ja we gaan echt niet.
Ik ben an sich ook geen fan, maar ik herken wel haar enorme talentquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:09 schreef Blues het volgende:
Ik zit wel in de woonkamer met vbl aan, maar met a Star is born op de i pad. Lekker zoet muziekfillempie.
Met een onherkenbare lady gaga. Wat een strot heeft ze toch.
Al ben ik geen fan.
Tegenover de garage in de hartmanstraat zit (zat?) Bas bakt en daar hebben ze een dadelreep die echt fantastisch is.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens qua taart
De koekrepen of hoe die dingen ook heten vind ik wel ernstig lekker. Maar ik geef geen dikke flappen uit voor diepvriestaart, rot op met je zut.
Liever Lof der Zoetheid dus
Ik mis dat niet meer, maar het zou me vreselijk geraakt en ontregeld hebben als me dit had getroffen in mijn poppodiumvrijwilligers-tijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik wil zo graag mensen en muziek en zweterige lijven en kabaal en het gonzende gevoel in mijn lijf en nieuwe mensen en net iets te veel drinken en patat met mayonaise en dat warme gevoel van binnen en mooie nieuwe dingen.
Uhm, geen idee, ik kom er niet te vaak, al die zoete handel. Lekker maar niet al te best veur dat goddelijke lijf van mequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je daar ook makkelijk afhalen? Dan ga ik dat misschien dit weekend doen.
Het zijn blikken uit Duitsland van Bonduelle. Goedkoop genoeg om een tray te proberen. Ik kom hier nog wel even vertellen of het wel of niet de moeite waard is.quote:
We gingen van parasiet (had het hele n.est) naar onverklaarbare koorts naar huiduitslag/bultjes.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:14 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh helemaal gemist. Wat vervelend van de klachten. Al langere tijd last van?
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik mis dat niet meer, maar het zou me vreselijk geraakt en ontregeld hebben als me dit had getroffen in mijn poppodiumvrijwilligers-tijd..
Ja precies.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik wil zo graag mensen en muziek en zweterige lijven en kabaal en het gonzende gevoel in mijn lijf en nieuwe mensen en net iets te veel drinken en patat met mayonaise en dat warme gevoel van binnen en mooie nieuwe dingen.
Ook Rotterdam begrijp ik?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tegenover de garage in de hartmanstraat zit (zat?) Bas bakt en daar hebben ze een dadelreep die echt fantastisch is.
Zit!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tegenover de garage in de hartmanstraat zit (zat?) Bas bakt en daar hebben ze een dadelreep die echt fantastisch is.
De eigenaar van Kipster (die heel fancy vrije uitloop eieren), Ruud Zanders, zegt dat laatste, dat er eigenlijk geen volledig diervriendelijke methode is. Hij is nu ei- vervangers aan het produceren (hij eet zelf grotendeels plantaardig).quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn zegsman in the kipbiznizz zegt dat hij nog steeds niet weet welke houderijvorm nu voor kip het fijnst is.
Ik laat mijn kippen heerlijk vrij rondscharrelen. Dus worden ze aangevallen door buizerds (en dat is hels, kip zijnde; levend geplukt en aangevroten worden). Ik weet het ook niet. Geen eieren?
Dat je op een dansvloer bij wijze van je benen op zou kunnen trekken en je gewoon door zou dansenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik vind het wel...te lang. Godzijdank konden we 2 of 3 maanden ietsje zorgelozer mensen zien. Bij lange na niet hetzelfde of echt ongedwongen, want JE MAG NIET STAAN EN LOPEN en veel meer van dat, maar het gaf wel wat ademruimte ofzo.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies.
Het gaat over het algemeen best prima zo'n jaartje zonder. Maar af en toe heb ik echt even zo'n moment dat ik het echt NU wil.
Veggsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
De eigenaar van Kipster (die heel fancy vrije uitloop eieren), Ruud Zanders, zegt dat laatste, dat er eigenlijk geen volledig diervriendelijke methode is. Hij is nu ei- vervangers aan het produceren (hij eet zelf grotendeels plantaardig).
Wel interessantr man. Ben benieuwd waar hij over een aantal jaar precies staat met zijn bedrijf.![]()
https://www.google.com/am(...)ets-langer-leven.amp
Oh vervelend johquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
We gingen van parasiet (had het hele n.est) naar onverklaarbare koorts naar huiduitslag/bultjes.
De huiduitslag nu een week of drie. Er zijn 2,5 (ja, halve kuur heeft een reden) kuren ab in gegaan, vorige week is het geschoren, schoongemaakt en een monster onder de microscoop gelegd. Geen infectie of andere duidelijke oorzaak. En meer onderhuidse bultjes dan duidelijke infectie of ontsteking. Dus nu een weekje medicatieloos behalve een honingzalfje op de schoongemaakte plekken.
Biopsie nog even niet want de uitslag zit op zijn borst en kin en daar lopen best wat bloedvaten en zenuwen.
Gelukkig heeft kitten er geen last van, maar het adopteert wat lastig als we niet weten wat het is.
Ik had een prachtige MI.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat je op een dansvloer bij wijze van je benen op zou kunnen trekken en je gewoon door zou dansen
Met mensen waarbij je daar niet van gruwelt
Met zo'n heerlijk onbezorgd alcoholhoofd en een tong in je oor
Ja dat hielp zeker wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het wel...te lang. Godzijdank konden we 2 of 3 maanden ietsje zorgelozer mensen zien. Bij lange na niet hetzelfde of echt ongedwongen, want JE MAG NIET STAAN EN LOPEN en veel meer van dat, maar het gaf wel wat ademruimte ofzo.
Ok dit klinkt wel goddelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:24 schreef Aure het volgende:
Bas bakt heeft ook echt het allerlekkerste croissantje gevuld met amandelroom
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh vervelend johhopelijk trekt het snel weg en blijft het weg!
Caterpillar telefoon kopenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:33 schreef Sarabi het volgende:
Net mijn telefoon 1x te vaak laten vallen
Ja, wel verwacht.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben an sich ook geen fan, maar ik herken wel haar enorme talentIk vond de film mooi. En verdrietig.
Schrok wel een beetje van je berichtje over de poli. Het loopt echt weer op hè, de stress en het gedoe.
Restaurant is dicht, maar de afhaalbar ernaast is open vanaf 9 uur hoor ik van G.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je daar ook makkelijk afhalen? Dan ga ik dat misschien dit weekend doen.
Snappen ze toch niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:37 schreef Candaasje het volgende:
Ik lees net opp Facebook dat er adventkalenders voor katten bestaan
In engeland bij holland and barret is een vegan adventkalender te koopquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:37 schreef Candaasje het volgende:
De grote vraag: ga je er ook iets mee doen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:39 schreef derLudolf het volgende:
Alsof gewoon analoog schieten nog niet ouderwets genoeg is, morgenavond kan ik een vergrote en allerlei toebehoren ophalen
Ook in Schotland?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In engeland bij holland and barret is een vegan adventkalender te koop
Niet direct dit weekend. Maar ben opzich wel al een tijdje nieuwsgierigquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De grote vraag: ga je er ook iets mee doen?
Halloquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:47 schreef derLudolf het volgende:
Heb jij ook ooit een doka gehad P, of was je in die tijd nog niet met fotografie bezig?
Volgens je profiel kom je uit het jaar nul ;-)quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HalloZie ik er zo oud uit?
![]()
Heb vroeger wel analoog geschoten. In 2004 t/m 2006. Met een OM-2 en daarna een EOS300. Nooit zelf ontwikkeld. Wel eens over nagedacht. En een of twee keer zelf afgedrukt met hulp van een vriend.
Ik ben groot fan van digitaal. Het hele analoge is niet aan mij besteed hoewel ik het mooi vind om op youtube Ben Horne en Chris Carver aan het werk te zien met die grote analoge camera’s.
Sommige mensen betalen voor oude film meer als nieuwe filmquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:58 schreef kwakz0r het volgende:
Een vriend van mij schiet veel plaatjes met analoge camera’s, vintage spul en ook oude film enzo. Wel mooi en artsy ook, maar er mislukt ook wel veel. Hij is wel een beetje zo’n hipster type
Concerten zingen en onbezorgd samen muziek maken, dat mis ik! Voor vol publiek. En naar de film en theater/concert...
Nee hoor, toen hadden ze nog geen euro’s maar Deutschmarkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sommige mensen betalen voor oude film meer als nieuwe filmWaar voor heb betaald waren twee typen film die niet meer gemaakt worden en nog betrekkelijk vers zijn. De rest heb ik gekregen, af en toe schiet ik zo'n rolletje
Deze film was verlopen in '98. Als Ford links er niet had gestaan had de foto ook prima in de jaren 80 gemaakt kunnen worden
[ afbeelding ]
Nou ja, ik val zelf nogal eens per abuis in slaap bij het Günther naar bed brengen, dat ontregelt de boel een tikje. Naja, het maakt me niet zo uit verder. Ik heb van nature al niet zoveel slaap nodig én je kunt een hoop nuttigs doen als er verder nog niemand in de weg looptquote:Op donderdag 22 oktober 2020 05:32 schreef AnneX het volgende:
Hoe komt het dat je je slaapritme hebt verknald?
Je bent toch actief genoeg overdag.
Morgenvroeg heb ik een afspraak en zette de wekker, dat is een zeldzaamheid.
Toevallig zag ik een half uurtje later dat ie stilstond.![]()
Toen heb ik die van mn.X er maar bij gezet.
Zeker doen. Het is overigens Nick Carver.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens je profiel kom je uit het jaar nul ;-)
Desbetreffende YT'ers kende ik niet, maar eens even een keer voor gaan zitten
Ik moet iets verzinnen om mijn tweede beeldscherm voor bij mijn laptop bij mijn bed te krijgen ofzo. Ik zie het helemaal voor me.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 05:58 schreef minilot het volgende:
@:Molo Moggeh! Ik schaar zo eind oktober 'onder een warm dekentje iets boeiends lezen' gewoon onder nuttig
Ik zat net een recept voor pork pie op te zoeken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:43 schreef Barreltje het volgende:
Fluffy deken in bed: check.. al een uur wakker en geen zin om er uit te gaan ( en al 100 keer bedacht wat ik allemaal in dat uur had kunnen doen)
Warmstoken met een gasbrander en met een grote hamer slaanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:00 schreef Molo het volgende:
Dus naar eens kijken hoe we die tang kunnen ombuigen
Humaan contactquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:00 schreef Muck het volgende:
Maak me niet jaloers nu![]()
Ik ben bijna op mijn werk inmiddels, maar het was best fris buiten
Online?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Warmstoken met een gasbrander en met een grote hamer slaan
14 Graden koud?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:00 schreef Muck het volgende:
Maak me niet jaloers nu![]()
Ik ben bijna op mijn werk inmiddels, maar het was best fris buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
In mijn bed is het warmer dan 14° dus hell yeah dat dat koud isquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:05 schreef z80 het volgende:
[..]
14 Graden koud?
Het was gisteravond bij thuiskomen binnen kouder dan buiten.Als het straks wat warmer is de ramen maar weer eens tegen elkaar openzetten.
Die had ik vorig jaar. Zelfs de stofzuiger die toen nog bij me woonde (quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:37 schreef Candaasje het volgende:
Ze hebben bij de action ook altijd een kerstsok vol kattensnoepjes... diverse soorten in dje sok ook..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die had ik vorig jaar. Zelfs de stofzuiger die toen nog bij me woonde (ripaandenabestaandenregenboogbrug
) vrat het niet
Oh, dan zwaai ik even naar jequote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:24 schreef Clubsoda het volgende:
Wat een activiteit alweer! Hier wekte een jongmens ons een half uurtje geleden en nu wacht ik op ontbijt. Later op de ochtend vertrekken we voor wat nachtjes naar het noorden. Beetje wandelen en hunebedden bekijken
Mijn kat lust niks, ik hoef het niet eens te proberenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ze hebben bij de action ook altijd een kerstsok vol kattensnoepjes... diverse soorten in dje sok ook..
Same issue.... ze lusten het gewoon niet.
Ja, dit! Ik vond het ook zo raar warm, jas open, want veel te warm. Thuis gekomen gekeken wat de temperatuur was, 19 gradenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:25 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vond het gisteren tijdens het hardlopen ook opeens heel warm buiten. Was het 19 graden
Gek was dat he? Leek namelijk heel koud en herfstig als je naar buiten keek.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dit! Ik vond het ook zo raar warm, jas open, want veel te warm. Thuis gekomen gekeken wat de temperatuur was, 19 graden
Het was 's morgens ook helemaal niet zo warm, kwam niet in de buurt. Soort 'warmtegolfje' spoelde ineens over ons land. Wel heel onstuimig en herfstig terwijl het zo warm was. Nou ja, helaas vandaag niet meer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:23 schreef gcjoel het volgende:
Gek was dat he? Leek namelijk heel koud en herfstig als je naar buiten keek.
Mja hier 2 vuilnisbakjes... (en afgelopen kerst nog 3 zelfs...)quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn kat lust niks, ik hoef het niet eens te proberen
Ze kreeg vorige week een nieuwe fontein, ik dacht: oh wat lief van mij!
kat denkt: wtf is dit? ik wil gewoon drinken! GEEF DRINKEN
Oh de waterfontein zijn ze hier wel gek op.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn kat lust niks, ik hoef het niet eens te proberen
Ze kreeg vorige week een nieuwe fontein, ik dacht: oh wat lief van mij!
kat denkt: wtf is dit? ik wil gewoon drinken! GEEF DRINKEN
Nou de komende tijd... moet dat zo af en toe best lukkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh de waterfontein zijn ze hier wel gek op.Het is natuurlijk niet net zo lekker als regenwater van de tuinbank afdrinken, maar dan streef je ook wel naar het onrealistische.
Ze had in mijn vorige huis altijd een fontein, mja een andere. Dus dit is raar.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja hier 2 vuilnisbakjes... (en afgelopen kerst nog 3 zelfs...)
Maar kwam ze laatst weer tegen en heb het maar weg gedaan.
Ze eten zelfs de muizen-snoepjes, groenten en fruit.... maar die snoepjes uit die kerstsok... mooi niet.
Favoriet zijn hier de cosma-snackies trouwens.
Of als ik zelf plakjes zalm droog...
Fonteintje was wel wennen trouwens hier.
Maar omdat ze waterbakjes steeds omgooien... doen ze het er maar gewoon mee
Tja het personeel wil ook wat hequote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze had in mijn vorige huis altijd een fontein, mja een andere. Dus dit is raar.
Maar wilde nu een keramiek fontein hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |