Deze comment was geen lang leven beschorenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:25 schreef ijs_beer het volgende:
Maar het gaat best goed zo eigenlijk, deze wedstrijd. Defensief staat het goed.
Eigen doelpunt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze comment was geen lang leven beschoren![]()
Ja sorry, ik zag het even verkeerdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:39 schreef GeorgeM het volgende:
Schrok al, dacht dat ik de lapo had en dat niet doorhad
ja. bedankt beerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze comment was geen lang leven beschoren![]()
Jaquote:
Nou beer, nu even roepen dat Ajax het HEEL KUT DOET en misschien dat er dan eentje in gaat (het goede doel dan)quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Och nee.t is zonde.
Hopelijk dat het snel allemaal weer doet bij ze.
Dat soort bedrijven kan je zoooo over de zeik helpen.
Echt niet te doen. Wat een zooitjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Och nee.t is zonde.
Hopelijk dat het snel allemaal weer doet bij ze.
Dat soort bedrijven kan je zoooo over de zeik helpen.
Ja. Komop beerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou beer, nu even roepen dat Ajax het HEEL KUT DOET en misschien dat er dan eentje in gaat (het goede doel dan)
Partijdige horlogesquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:47 schreef GeorgeM het volgende:
Ik wil nog wel graag zien of die bal over de lijn was, maar het horloge van Brich zei van niet geloof ik
quote:
VEEL minder leuk dan met bekenden, maar voor af en toe een potje tussendoor is het best leuk. Wel kom je soms bij onmogelijke groepjes met pre-pubertjes die continu op de emergency knop rammen, of met mensen die niet duidelijk communiceren. Maar zo''n potje is zo voorbij en dan probeer je gewoon daarna een andere cameraquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:47 schreef molloot200 het volgende:
Okay hey is gewoon online Among Us met strangers leuk genoeg om te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |