Terecht.quote:
In België spreken ze ook Nederlandsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Nederlands ? Nou ben ik helemaal in de war. Je had ooit gezegd dat je voor een Belgisch bedrijf werkte maar dat was iets met beveiliging volgens mij.
Engels danDat spreek en schrijf je vast wel vloeiend
Dat is met beffen ook zo idd. @Amarantha en @Fugue doen dat beter dan 99% van de mannen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is meestal zo met vrouwen. Die zijn overal minder goed in.
Zelfs in zaken zoals pijpen zijn ze niet het best. @:dven en @:filosoofert zuigen het grootste gedeelte van de vrouwen er uit qua kwaliteit.
Immer wel.quote:
OP-waardig.quote:
Ik ben de 1% befkoning.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is met beffen ook zo idd. @:Amarantha en @:Fugue doen dat beter dan 99% van de mannen.
Kan je ook baffen?quote:
Jaaa ik weet dat ze in belgie ook Nederlands spreken. Of tenminste daar moet het voor uitgaanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
In België spreken ze ook Nederlands
Alhoewel deze opdrachten wel weer voor een Nederlands bedrijf. Snapt u het nog
Kan ik ook,quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaa ik weet dat ze in belgie ook Nederlands spreken. Of tenminste daar moet het voor uitgaan
Maarrrr ik denk dat ik het snap, kwartje is gevallen. Geloof ik
Dat is boffenquote:
op zich was het wel leuk werk (echt lui werk, ideaal voor mij) en ik leerde veel nieuwe muziek kennen erdoor. ook was ik de eerste die een nieuwe cd van een artiest hoorde (behalve de studio dan)quote:
zijn er grotere kwartjes danquote:
ghjkl;'quote:
Jezelf voor je kop slaan met een bak koffie.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik was nog niet goed wakker! Had ook mijn hoofd moeten stoten, werkt beter dan koffie
nr 2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |