abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195760325

Dus :Y) Hup @Aure!
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 21 oktober 2020 @ 09:00:31 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195760337
Dit is zo oneerlijk voor iedereen die niet in de buurt woont ;(
pi_195760420
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 09:00 schreef gcjoel het volgende:
Oneerlijk dat iemand in deze SC er blijkbaar op vijfhonderd meter vandaan woont maar niet! gaat! als! het! regent! :{w
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 oktober 2020 @ 09:09:30 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195760439
Dus als ik weer eens in Rotterdam ben (of Den Haag), moet ik Koekela dus een bezoekje brengen? :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 21 oktober 2020 @ 09:11:28 #5
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195760453
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 09:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Oneerlijk dat iemand in deze SC er blijkbaar op vijfhonderd meter vandaan woont maar niet! gaat! als! het! regent! :{w
Waarheid!
pi_195760474
Mogge!

Koekela heeft toch een webshop :P

Heb wel eens gekeken en ziet er mooi/lekker uit
We have far more in common than that which devides us..
pi_195760502
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 08:44 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Pas je wel op met de storm vanmiddag? Dat je niet meteen je nieuwe partytent kwijt bent _O-
Dat gebeurde een paar weken geleden :') daarom nu een nieuwe

Deze is wel steviger en hebben we beter vastgemaakt. Maar vanmiddag inderdaad even in de gaten houden, ookal lijkt het hier mee te gaan vallen.
pi_195760513
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 00:00 schreef Molo het volgende:

[..]

True!

PU zweet daarnaast ook enorm, denk ik :{
Wat ik heb valt me eigenlijk reuze mee. Niet erger dan m'n sneakers in ieder geval.

En Koekela geen idee en wat ik niet ken, kan ik niet missen. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195760521
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 09:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Deze is wel steviger en hebben we beter vastgemaakt. Maar vanmiddag inderdaad even in de gaten houden, ookal lijkt het hier mee te gaan vallen.
Het is hier alweer teruggeschroefd van windkracht 7 naar 6. Zal wel vooral nat wezen vandaag. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195760527
:D @Tele6

@Kreator : hebben jij en/of je vriendin helemaal geen 'synthetische' AM sneakers van Nike? Dus geen leerelementen bedoel ik? Zoja, gefeliciteerd, dan ben je in het bezit van veganistische schoenen :P
(Nike is een van de weinige grote merken die geen dierlijke lijm gebruiken.)

En mogguh allen. Mijn hoofd knalt half uit elkaar. Ik denk dat ik het microscopie practicum maar even oversla. Vorige keer ging ik daar zonder hoofdpijn al bijna onderuit. (Verder geen klachten, ik denk dat ik gewoon te laat ben gaan slapen.)
pi_195760570
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is hier alweer teruggeschroefd van windkracht 7 naar 6. Zal wel vooral nat wezen vandaag. :+
Hier geeft ie sowieso 'maar' 5
pi_195760604
Jammer van de regen vandaag...mensen van het Utrechts Landschap zijn er vandaag om een historisch terrein ‘op te ruimen’ met archeologie in de bodem.
Dat is geen doen zo! Herftsweer!

Gelukkig bestelt koekela niet hier, dan moet ik zelf aan de slag met appeltaart voor de verjaardag van mn.X.
Zijn lievelings en ik heb geen kadootje verder. Pieker, pieker.
pi_195760629
Alvast van harte aan de meneer, Anne!
pi_195760635
Ik ga zo Zweedse koekjes bakken want Zwedenweek op CUL, sust het Koekelagemis naar ik hoop een beetje..
pi_195760685
quote:

[..]

Dat! Schandalig }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195760699
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 09:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Koekela heeft toch een webshop :P

Heb wel eens gekeken en ziet er mooi/lekker uit
De wereld stopt voor hen even buiten Rotterdam -O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195760706
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 09:18 schreef Candaasje het volgende:
:D @:Tele6

@:Kreator : hebben jij en/of je vriendin helemaal geen 'synthetische' AM sneakers van Nike? Dus geen leerelementen bedoel ik? Zoja, gefeliciteerd, dan ben je in het bezit van veganistische schoenen :P

En mogguh allen. Mijn hoofd knalt half uit elkaar. Ik denk dat ik het microscopie practicum maar even oversla. Vorige keer ging ik daar zonder hoofdpijn al bijna onderuit. (Verder geen klachten, ik denk dat ik gewoon te laat ben gaan slapen.)
Ik leer nu dat m'n sneakers vegan zijn. :+

Sterkte met je hoofd!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195760848
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 09:26 schreef minilot het volgende:
Ik ga zo Zweedse koekjes bakken want Zwedenweek op CUL, sust het Koekelagemis naar ik hoop een beetje..
wat voor zweedse koekjes?

Ik heb zin in een kanellängd...
pi_195760974
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 09:09 schreef borisz het volgende:
Dus als ik weer eens in Rotterdam ben (of Den Haag), moet ik Koekela dus een bezoekje brengen? :+
Nee hoor. Je moet niets :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195761115
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 09:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik zie het nu. Wat idioot, dat ze geen taarten zo bezorgen kan ik me nog voorstellen. Maar koekjes kunnen toch in een doos?
pi_195761145
Ik heb met een werk social account op een linkje geklikt, van iemand die later zei gehackt te zijn. Dus nu ben ik al een uur aan het lezen of ik nu verdoemd ben. Collega vond het na de vakantieperiode wel een goed moment om de beveiliging eens up te daten.

Linkje ging naar een website waar ik vervolgens moest inloggen, dat heb ik niet gedaan. Ik heb nu speciaal een virusscan op m'n macbook gezet. Hij is nu halverwege de complete scan maar heeft nog niets gevonden. Wat ik toch al knap vind na 6 jaar.
pi_195761156
Hier staat een zweedse peren kardemom taart op het programma.
Gelukkig blijk ik ook gemalen kardemom te hebben. Dit weer zorgt voor enorm zere handen en om nu kardemompeulen voor 2 theelepels leeg te pulken was geen fijn vooruitzicht
  woensdag 21 oktober 2020 @ 10:10:34 #23
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195761256
Door Myraela lunch ik straks spring rolls! :9
pi_195761291
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 10:10 schreef gcjoel het volgende:
Door Myraela lunch ik straks spring rolls! :9
Lekker! :9 Ik morgen ook weer.

Ik heb kool, wortel en komkommer. Alleen nog even denken wat ik er verder nog in wil doen. Ik dacht eerst de Vivera chicken tenders, alleen ik eet er twee dagen van. De tweede dag is dat krokante laagje vast helemaal vies. Dus misschien nog maar even iets anders halen.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 10:13:53 #25
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195761311
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 10:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Lekker! :9 Ik morgen ook weer.

Ik heb kool, wortel en komkommer. Alleen nog even denken wat ik er verder nog in wil doen. Ik dacht eerst de Vivera chicken tenders, alleen ik eet er twee dagen van. De tweede dag is dat krokante laagje vast helemaal vies. Dus misschien nog maar even iets anders halen.
Ik doe lekker met garnalen, die liggen nu te ontdooien
Maar die chicken tenders kun je toch vandaag een deel bakken en morgen een deel?
pi_195761333
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 10:13 schreef gcjoel het volgende:
Ik doe lekker met garnalen, die liggen nu te ontdooien
Maar die chicken tenders kun je toch vandaag een deel bakken en morgen een deel?
Ik vind het juist zo fijn om alles achter elkaar door te rollen voor twee dagen.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 10:19:32 #27
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195761413
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 10:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het juist zo fijn om alles achter elkaar door te rollen voor twee dagen.
Hoe hou je ze dan lekker?
Ik heb een keer al die dingen in 1x gerold voor diner en vond ze toen op het laatst al beetje taai worden.
pi_195761455
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 10:19 schreef gcjoel het volgende:
Hoe hou je ze dan lekker?
Ik heb een keer al die dingen in 1x gerold voor diner en vond ze toen op het laatst al beetje taai worden.
Oh bij mij zijn ze de tweede dag vooral nog iets zachter. Dus niet perfect, maar nog wel goed genoeg. Ik dek ze gewoon af met wat plasticfolie.
pi_195761625
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 09:00 schreef gcjoel het volgende:
Dit. En honger want monsterworkout en natgeregend.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195761634
Ik zit nu al aan m'n lunch. :') Laten we het maar 2e ontbijt noemen.
pi_195761697
quote:

[..]

Vanmiddag is het droog *)
pi_195761710
Mijn kat zit voor het raam te miauwen dat ze naar buiten wil. Hou ik het kattenluikje even open voor haar, loopt ze naar buiten. Komt weer naar binnen, want regen. Gaat weer voor het raam miauwen dat ze naar buiten wil...
pi_195761764
quote:
9s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 10:38 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat zit voor het raam te miauwen dat ze naar buiten wil. Hou ik het kattenluikje even open voor haar, loopt ze naar buiten. Komt weer naar binnen, want regen. Gaat weer voor het raam miauwen dat ze naar buiten wil...
Misschien smeekt ze de weergoden om te kappen met die regenonzin? :P

@minilot : kijk, kwam ik net tegen:

pi_195761837
Zo. Gesportschoold. Alwaar de kleedkamers nu verplicht dicht zijn, en we dus heel onhandig moeten verkleden op de gang en andere daarvoor niet bedoelde ruimtes.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 21 oktober 2020 @ 10:48:57 #35
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195761862
quote:
9s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 10:38 schreef Myraela het volgende:
Katten O+
pi_195761877
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 10:34 schreef Myraela het volgende:
Ik zit nu al aan m'n lunch. :') Laten we het maar 2e ontbijt noemen.
O+

Ik heb net lunch staan koken maar probeer toch nog een half uurtje te wachten met eten.
pi_195761881
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 10:47 schreef sigme het volgende:
Zo. Gesportschoold. Alwaar de kleedkamers nu verplicht dicht zijn, en we dus heel onhandig moeten verkleden op de gang en andere daarvoor niet bedoelde ruimtes.
Dat helpt ook echt :')

Zo handig, dat soort maatregelen. |:(

Bij mijn sportschool heb je daar minder last van, want daar waren al zo weinig en zo gore kleedkamers dat iedereen in z'n sportkleren kwam en ging. Dan hoef je alleen maar even je jas uit te doen, eventueel een lange broek uit, schoenen wisselen. Dat gebeurde altijd op de gang bij de kluisjes.
pi_195761914
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 10:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

O+

Ik heb net lunch staan koken maar probeer toch nog een half uurtje te wachten met eten.
Wat heb je gemaakt? :9

Ik had nog een salade van Jack Bean gisteren. Met bloemkool, curry, quinoa, peulvruchten, kool en sla. Was echt het laatste wat ik zelf uit zou zoeken, maar toch erg lekker. :9

Nu heb ik waarschijnlijk vanmiddag wel weer honger. :') Dus dan eet ik vast alsnog een lunch.
pi_195761923
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 10:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat helpt ook echt :')

Zo handig, dat soort maatregelen. |:(

Bij mijn sportschool heb je daar minder last van, want daar waren al zo weinig en zo gore kleedkamers dat iedereen in z'n sportkleren kwam en ging. Dan hoef je alleen maar even je jas uit te doen, eventueel een lange broek uit, schoenen wisselen. Dat gebeurde altijd op de gang bij de kluisjes.
Wij moeten natuurlijk ook in sportkleren komen, maar dan komt er inderdaad nog schoenenwissel, jas, regenjas, regenbroek.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195761956
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 10:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat heb je gemaakt? :9

Ik had nog een salade van Jack Bean gisteren. Met bloemkool, curry, quinoa, peulvruchten, kool en sla. Was echt het laatste wat ik zelf uit zou zoeken, maar toch erg lekker. :9

Nu heb ik waarschijnlijk vanmiddag wel weer honger. :') Dus dan eet ik vast alsnog een lunch.
Notenrijst met pompoen en cranberry.

Jouw 'lunch' klinkt ook goed :)
pi_195762165
Zou ook eten. :9
pi_195762193
crackers met selderij-appelsalade hier

(Ja ik zei SELDERIJ. :6 )

Ik ga weer verder met het teenskelet, en daarna de schedel. (ik heb nu al de hele ochtend 'Hooooofd, schouders, knie en TEEN, knie en TEEN' in mijn hoofd :') ) :W
pi_195762199
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Y)

Jagar, kolasnittar :Y
pi_195762219
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 10:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]

@:Minilot : kijk, kwam ik net tegen:

[ afbeelding ]
:D !
  Official ESF Kreviewer woensdag 21 oktober 2020 @ 11:23:53 #45
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195762277
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 09:18 schreef Candaasje het volgende:
@:Kreator : hebben jij en/of je vriendin helemaal geen 'synthetische' AM sneakers van Nike? Dus geen leerelementen bedoel ik? Zoja, gefeliciteerd, dan ben je in het bezit van veganistische schoenen :P

Volgens mij hebben ze allemaal leer. En dan nog vind ik vegan schoenen een rare term, vooral als je het over Dr Martens hebt, die natuurlijk gewoon zijn geinspireerd door legerkisten en die zijn toch echt van leer.
Koop dan gewoon normale schoenen.

(sowieso vind ik dat soort vegan geneuzel wel echt overdreven)
  Official ESF Kreviewer woensdag 21 oktober 2020 @ 11:25:17 #46
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195762302
Dit is momenteel mijn (niet-vegan) achtergrond in Teams. Er werd gegniffeld.

pi_195762303
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 11:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze allemaal leer. En dan nog vind ik vegan schoenen een rare term, vooral als je het over Dr Martens hebt, die natuurlijk gewoon zijn geinspireerd door legerkisten en die zijn toch echt van leer.

Maar dan kun je toch ook zeggen dat je geen vegan schnitzels moet eten?
(In de zin dus: wel de smaak/het uiterlijk willen, maar niet het leed. Zeg maar dezelfde reden dat faux fur bestaat)

En waarom overdreven? Leer is even 'dodelijk' als vlees. Waarom zou je daar dan onderscheid in maken als je vegan bent?

EDIT: of doelde je meer de lijmcomponenten?

[ Bericht 4% gewijzigd door Candaasje op 21-10-2020 11:33:58 ]
  woensdag 21 oktober 2020 @ 11:27:26 #48
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_195762333
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 11:25 schreef Kreator het volgende:
Dit is momenteel mijn (niet-vegan) achtergrond in Teams. Er werd gegniffeld.

[ afbeelding ]
I believe you have my stapler.
pi_195762386
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 11:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Uit praktisch oogpunt is het vermelden van "het is geen leer" bij schoenen wel handig (aangezien leer als eigenschap heeft dat je het kan laten oprekken of krimpen, plastics kunnen dat niet op diezelfde manier). Vegan leer = iets wat uiterlijk sterk lijkt op leer, maar de samenstelling van het eigenlijke spul kan verschillen, dus een containerbegrip is net zo makkelijk.

En zat "normale" schoenen die niet van leer zijn, dus ik mis even waarom het extra labeltje een probleem moet zijn. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 21 oktober 2020 @ 11:33:36 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195762435
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 11:27 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

I believe you have my stapler.
If you could just do that, that would be great

O+ O+ O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195762495
Ik voel me soms wel een beetje hypocriet terwijl ik met mijn (niet-vegan) Dr. Martens en mijn leren jas in de bak met vleesvervangers sta te graaien. :D Maar ach, ik weet nog niet wat ik van leer vind. Ik vind het gewoon mooi en het gaat lang mee. Ik heb er alleen niet genoeg verstand van om te zeggen of de kunstmatige alternatieven nou echt zoveel duurzamer zijn.
pi_195762573
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 11:37 schreef Myraela het volgende:
Ik voel me soms wel een beetje hypocriet terwijl ik met mijn (niet-vegan) Dr. Martens en mijn leren jas in de bak met vleesvervangers sta te graaien. :D Maar ach, ik weet nog niet wat ik van leer vind. Ik vind het gewoon mooi en het gaat lang mee. Ik heb er alleen niet genoeg verstand van om te zeggen of de kunstmatige alternatieven nou echt zoveel duurzamer zijn.
Och, het zou minder duurzaam zijn als je je huidige leren jas nu weg zou doen terwijl 'ie nog prima is en er wat nieuws voor in de plaats koopt. :P

Verder veel herkenning. Ik wil echt wel een beetje m'n best doen met m'n voetafdruk verkleinen, maar erg transparant zijn veel dingen niet. En ik heb vegan schoenen omdat ik ze gewoon tof vond, niet perse omdat vegan. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195762624
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 11:37 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook nog wel eens (oude) leren schoenen aan hoor. (Weggooien is gewoon zonde) En doe nog zat niet-vegan dingen. Ben ook zo hypocriet als maar kan, maar troost je, dat is iedereen ;)

Synthetische stoffen kunnen prima lang mee gaan, mits van goede kwaliteit en een beetje onderhouden. Maar de productie is niet per se milieuvriendelijk en ja, er bestaan microplastics die natuurlijk in de oceanen terechtkomen.
Zie hier de reden waarom ik weinig kleding koop en me er vaak redelijk scheel voor betaal. Alles in de hoop dat het een beetje minder erg is. Maar perfect zal het nooit worden.

Leerproductie is echter ook niet milieuvriendelijk. In de zin dat je er runderen (of andere dieren) voor moet slachten (het is in de meeste gevallen geen restproduct). En die moeten ook weer eten, huisvesting, blablabla. En het leerlooipoces gaat zeker in de grote ketens ook gepaard met chemicaliën.
Maar inderdaad, het is duurzaam in de zin dat het lang mee gaat mits ook een beetje onderhouden.

Ik draag leer/bont voornamelijk niet vanuit het oogpunt dat ik tegen diergebruik ben. Dat is voor mij dus hetzelfde als wat het vlees/eieren/melk consumeren betreft. Daarom is het zoeken naar vegan schoenen een logisch iets om te doen.
pi_195762667
Ik vind het sowieso lastig met kleding om er achter te komen wat nou goed is om te kopen qua kleding. Als je bij Wibra, Zeeman en hoe heet die ene grote zaak met spotgoedkope kleding koopt, weet je zeker dat er kinderarbeid en andere verschrikkelijke dingen aan te pas is gekomen. Maar ook dure merken maken zich daar schuldig aan.

En als ik biokatoen koop bij de Hema, is dat vast beter voor het milieu. Maar wat zegt dat over arbeidsomstandigheden?
Spoilers!
pi_195762672
Bedenk trouwens ook dat de grootste doelgroep van vleesvervangers 'flexitariërs' en vegetariërs zijn. Veganisten maken maar een heel klein deel uit van de bevolking en zijn daarom eigenlijk niet zo interessant voor producenten.

M.a.w. : de meeste mensen die in die bak graaien, zijn mensen die leren schoenen/jas/riem/tas dragen ;)
pi_195762725
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 11:46 schreef Candaasje het volgende:
Bedenk trouwens ook dat de grootste doelgroep van vleesvervangers 'flexitariërs' en vegetariërs zijn. Veganisten maken maar een heel klein deel uit van de bevolking en zijn daarom eigenlijk niet zo interessant voor producenten.

M.a.w. : de meeste mensen die in die bak graaien, zijn mensen die leren schoenen/jas/riem/tas dragen ;)
:Y

Nepvegetariër present. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195762748
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het sowieso lastig met kleding om er achter te komen wat nou goed is om te kopen qua kleding. Als je bij Wibra, Zeeman en hoe heet die ene grote zaak met spotgoedkope kleding koopt, weet je zeker dat er kinderarbeid en andere verschrikkelijke dingen aan te pas is gekomen. Maar ook dure merken maken zich daar schuldig aan.

En als ik biokatoen koop bij de Hema, is dat vast beter voor het milieu. Maar wat zegt dat over arbeidsomstandigheden?
Niks. Zegt niks. Dat is inderdaad het hele probleem.

Zelfde geldt voor vele bioproducten in de supermarkt: biologische tomatenblokjes zijn niet per se met beter betaalde mankrachten gemaakt dan de goedkopere huismerken. Wel minder/andere pesticiden enzo. Fair Trade zegt daar dan weer vaak niks over. Wel weer over de arbeidsomstandigheden.
pi_195763023
quote:
Dit vind ik inderdaad ook al lastig. Je weet eigenlijk nooit waar je voor betaald. Of je moet echt zoeken naar de merken die zich echt richten op die hele zuivere markt, maar dan betaal je ook wel de echte hoofdprijs. Dat gaat me dan ook weer te ver. Los van dat het vaak ook niet helemaal mijn stijl is.
pi_195763042
Te lui wezen om überhaupt nieuwe kleren te kopen is uiteindelijk de beste én de makkelijkste optie, denk ik. :+
Of nudisme, maar zodra 'r' in de maand ben ik daar toch niet bikkel genoeg voor.. :N
pi_195763066
En dan heb je ook nog eens de twijfels over, wil ik mijn 'betere' optie wel bij een slechte aanbieder kopen. Zou je niet volledig de goede ondernemers moeten supporten?

Ik ben bijvoorbeeld helemaal blij met de veggie McKroket, dus die ga ik sowieso halen. Maar ik kan me voorstellen dat andere mensen al denken van 'wtf, waarom breng jij je geld naar een Mcdonalds'.
pi_195763075
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:03 schreef minilot het volgende:
Te lui wezen om überhaupt nieuwe kleren te kopen is uiteindelijk de beste én de makkelijkste optie, denk ik.
Of nudisme, maar zodra 'r' in de maand ben ik daar toch niet bikkel genoeg voor.. :N
qft.

Hoewel ik dus de laatste tijd wel wat nieuwe dingen gekocht heb. Voor het eerst in jaren denk ik. :@ (afgezien van een noodzakelijke winterjas, vorig jaar. En een sportbroek omdat die ander van ellende uit elkaar viel. :') )

Heb ook de kast uitgemest en er gingen 2 vuilniszakken weg. Vaak niet eens omdat 'te klein' of 'te groot' maar omdat 'doet niet meer' :@
pi_195763145
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit vind ik inderdaad ook al lastig. Je weet eigenlijk nooit waar je voor betaald. Of je moet echt zoeken naar de merken die zich echt richten op die hele zuivere markt, maar dan betaal je ook wel de echte hoofdprijs. Dat gaat me dan ook weer te ver. Los van dat het vaak ook niet helemaal mijn stijl is.
Ja het is wel meer zoeken. Er is trouwens wel telkens meer 'ethisch/duurzaam/vegan' te krijgen in ook 'normale' kledingstijlen. Dat jurkje van mij is niet het beste voorbeeld, toegegeven. Nadeel vind ik vooral dat je het vaak online moet bestellen. (Nu met corona wel weer een voordeel..)
pi_195763157
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:03 schreef minilot het volgende:
Te lui wezen om überhaupt nieuwe kleren te kopen is uiteindelijk de beste én de makkelijkste optie, denk ik. :+
Herkenbaar :')
pi_195763195
quote:
Bestellen is veel te makkelijk, joh.

Ik koop wel te veel. :') En ik zit stiekem al te wachten op de wintersale van Zara. Maar ik ben wel kritischer geworden, stuur vaker dingen terug. Wil nu echt alleen dingen in m'n kast hebben die ik mooi vind en die goed zitten.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 12:09:56 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195763207
Er is net gisteren een hele bult design jurkjes uit de sale bezorgd hier waar mijn mentale gezondheid toch wel erg van omhoog gaat met dit pokkeweer buiten

Fris en fruitig voor Teams present zijn lieve mensen. Molo is happy happy joy joy present _O_ *O* _O_
pi_195763224
Shoppen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 21 oktober 2020 @ 12:10:33 #67
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195763227
Ik stop vaak dingen in mijn mandje en koop het dan niet omdat verzendkosten of ik vind het toch te duur ofzo.
Werkt ook prima, behalve dat je dan iedere dag nog reclames in beeld krijgt van dat ding _O-
pi_195763237
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:10 schreef gcjoel het volgende:
Ik stop vaak dingen in mijn mandje en koop het dan niet omdat verzendkosten of ik vind het toch te duur ofzo.
Werkt ook prima, behalve dat je dan iedere dag nog reclames in beeld krijgt van dat ding _O-
pi_195763239
quote:
Of van die "JE HEBT NOG WAT IN JE MANDJE"-mails. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195763244
quote:
True story. :D
  woensdag 21 oktober 2020 @ 12:11:55 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195763259
In het kader van niet vegan voor vanavond 2x kippendijsaté besteld om te laten bezorgen door onze dorpskroeg https://www.hemeltje.nl/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_195763272
quote:

Dit :Y

Maand geleden wel 2 shirtjes gekocht omdat ik toch nieuwe lingerie moest bestellen.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 12:13:41 #73
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195763303
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat je dan uiteindelijk denkt, ok ok ik koop het wel!!!
uitverkocht ;(
pi_195763323
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:04 schreef Myraela het volgende:
En dan heb je ook nog eens de twijfels over, wil ik mijn 'betere' optie wel bij een slechte aanbieder kopen. Zou je niet volledig de goede ondernemers moeten supporten?

Ik ben bijvoorbeeld helemaal blij met de veggie McKroket, dus die ga ik sowieso halen. Maar ik kan me voorstellen dat andere mensen al denken van 'wtf, waarom breng jij je geld naar een Mcdonalds'.
Leuk punt dat je aanhaalt. Altijd wel een groot onderwerp van discussie.

Ik zelf vermijd de Mac en BurgerKing tenzij er echt nergens iets anders iets te halen is. (Dat gebeurt heel soms onderweg, maar wel steeds minder vaak.) Inderdaad met het argument dat je dan 'extra' geld naar die ketens brengt. En het is leuk dat je met vrienden die wel vlees eten mee kunt, maar anders had je misschien als groep toch nog ergens anders gegeten.

Anderzijds...grote producenten die dit soort producten lanceren, helpen wel met het 'mainstream' krijgen van vegaproducten. Dus wellicht helpt het dan toch ergens.

En laten we eerlijk zijn; ik doe ook mijn boodschappen bij de AH/Jumbo/Carrefour. Die zou ik dan ook moeten boycotten. En volledig vegan/fairtrade supermarktjes...die kun je denk ik op 1 hand tellen.
(En als je dan de BioPlanet neemt, die dan niet vegan maar wel bio is, dan heb je weer geen Alpro, want dat is niet biologisch. Krijg je dat weer. )
pi_195763364
quote:
Dit ja :P
Dan twijfel ik teveel, moet ik het misschien weer terugsturen,.....gedoe ....laat maar. En dan toch balen op het moment dat je net zo'n soort shirtje/jurk/broek/schoenen/weetikveel mist.
pi_195763370
Ik vind het ook met eten lastig. Kan ik nou beter de biologische kaas bij Albert Heijn kopen of de handgemaakte kaas van melk van normale koeien hier 200 meter verderop?

Ik vind van mezelf dat ik het best goed doe. Ik verbouw bijna al mijn eigen groente. Ik let bij het kopen van producten meestal op het land van herkomst. Ik gebruik zo min mogelijk plastic. Ik scheid afval en composteer zelf. We kopen veel bij lokale ondernemers. Bij fastfoodzaken neem ik altijd de vegetarische optie. Ik koop nooit bij Amazon of Ali.

Maar er is ook zo veel dat ik niet goed doe. Ik kon bij de druiven in de AH webshop niet vinden uit welk land ze komen, ik heb ze toch gekocht. As we uit eten gaan, neem ik maar in 30% van de maaltijden iets vegetarisch. Ik eet ontzettend veel zuivel en dat is nooit biologisch.
Spoilers!
  woensdag 21 oktober 2020 @ 12:17:16 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195763379
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Leuk punt dat je aanhaalt. Altijd wel een groot onderwerp van discussie.

Ik zelf vermijd de Mac en BurgerKing tenzij er echt nergens iets anders iets te halen is. (Dat gebeurt heel soms onderweg, maar wel steeds minder vaak.) Inderdaad met het argument dat je dan 'extra' geld naar die ketens brengt. En het is leuk dat je met vrienden die wel vlees eten mee kunt, maar anders had je misschien als groep toch nog ergens anders gegeten.

Anderzijds...grote producenten die dit soort producten lanceren, helpen wel met het 'mainstream' krijgen van vegaproducten. Dus wellicht helpt het dan toch ergens.

En laten we eerlijk zijn; ik doe ook mijn boodschappen bij de AH/Jumbo/Carrefour. Die zou ik dan ook moeten boycotten. En volledig vegan/fairtrade supermarktjes...die kun je denk ik op 1 hand tellen.
(En als je dan de BioPlanet neemt, die dan niet vegan maar wel bio is, dan heb je weer geen Alpro, want dat is niet biologisch. Krijg je dat weer. )
Pas je wel op, die supermarkten verkopen geen eten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195763385
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het ook met eten lastig. Kan ik nou beter de biologische kaas bij Albert Heijn kopen of de handgemaakte kaas van melk van normale koeien hier 200 meter verderop?

Ik vind van mezelf dat ik het best goed doe. Ik verbouw bijna al mijn eigen groente. Ik let bij het kopen van producten meestal op het land van herkomst. Ik gebruik zo min mogelijk plastic. Ik scheid afval en composteer zelf. We kopen veel bij lokale ondernemers. Bij fastfoodzaken neem ik altijd de vegetarische optie. Ik koop nooit bij Amazon of Ali.

Maar er is ook zo veel dat ik niet goed doe. Ik kon bij de druiven in de AH webshop niet vinden uit welk land ze komen, ik heb ze toch gekocht. As we uit eten gaan, neem ik maar in 30% van de maaltijden iets vegetarisch. Ik eet ontzettend veel zuivel en dat is nooit biologisch.
Wat zijn 'normale' koeien? :D
  woensdag 21 oktober 2020 @ 12:17:43 #79
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195763386
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:17 schreef Molo het volgende:

[..]

SPOILER
Interessant!
pi_195763393
quote:

[..]

SPOILER
Ik moet 'm nog kijken. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195763399
quote:

[..]

SPOILER
Oh ja verhip :D

Ik ben gedoemd!
  woensdag 21 oktober 2020 @ 12:18:33 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195763409
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik moet 'm nog kijken. :o
Ik kijk het vrijwel nooit
Maar dit was een aanrader :+
pi_195763421
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wat zijn 'normale' koeien? :D
Die niet biologisch worden gehouden.
Spoilers!
pi_195763424
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja, deze specifieke bedoel ik. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195763476
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 11:18 schreef minilot het volgende:
SPOILER
:Y)

Jagar, kolasnittar :Y
HGB ^O^
  woensdag 21 oktober 2020 @ 12:21:21 #86
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195763491
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik kijk het sinds corona, dus vorig seizoen ook al een paar gezien.
Vind het wel verhelderend af en toe hoe hij dingen die je ergens wel wist nog even op een rijtje zet.
pi_195763543
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:20 schreef Blues het volgende:

[..]

HGB ^O^
Moet wat hč, zonder tablet en teevee >:)
pi_195763551
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die niet biologisch worden gehouden.
Ah zo. Bedoel je dan met het oog op milieu? Vervoer van de melk? Afvang van methaan en afvoer van de mest enzo? Ja dan hangt het ook wel grotendeels van het voer af. Biologisch gehouden koeien krijgen vaker 'lokaal geproduceerd voer naar mijn weten. Dat hoeft dus niet verscheept te worden vanuit een ander continent (en scheelt weer wat regenwoud). Maar biologische koeien staan vaker buiten, wat weer meer methaan in de atmosfer oplevert. Hoewel ze vaak met minder gehouden worden, dus dat middelt ook weer een beetje uit...

Ik snap je dilemma ;)
pi_195763661
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:23 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah zo. Bedoel je dan met het oog op milieu? Vervoer van de melk? Afvang van methaan en afvoer van de mest enzo? Ja dan hangt het ook wel grotendeels van het voer af. Biologisch gehouden koeien krijgen vaker 'lokaal geproduceerd voer naar mijn weten. Dat hoeft dus niet verscheept te worden vanuit een ander continent (en scheelt weer wat regenwoud). Maar biologische koeien staan vaker buiten, wat weer meer methaan in de atmosfer oplevert. Hoewel ze vaak met minder gehouden worden, dus dat middelt ook weer een beetje uit...

Ik snap je dilemma ;)
Ja op alles. We steunen nu de lokale ondernemer die op deze manier niet afhankelijk is van een AH. En de melk en kaas worden niet getransporteerd. Maar dat gaat wel weer ten koste van de koeien en het milieu. Je kunt het in mijn ogen bijna nooit goed doen voor zowel mens als dier als milieu. En ja, we zijn allemaal het milieu maar je snapt wat ik bedoel.
Spoilers!
pi_195763784
Ik denk dat je nooit een absolute beste keuze kunt maken als je dierenwelzijn, werkomstandigheden en milieuimpact allemaal als even belangrijk beschouwt. Als je één van die dingen de grootste prioriteit vindt hebben dan kun je daar een duidelijke keuze mee maken, maar als je niet zo'n helder beeld hebt van wat je het belangrijkst vindt dan kun je hoe dan ook beter iets kopen dat lokaal of fairtrade of biologisch of beterlevenshizzle is dan iets dat dat allemaal niet is, zodat in elk geval iets er op een goeie manier wat beter van wordt :)
pi_195763810
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja op alles. We steunen nu de lokale ondernemer die op deze manier niet afhankelijk is van een AH. En de melk en kaas worden niet getransporteerd. Maar dat gaat wel weer ten koste van de koeien en het milieu. Je kunt het in mijn ogen bijna nooit goed doen voor zowel mens als dier als milieu. En ja, we zijn allemaal het milieu maar je snapt wat ik bedoel.
Ik snap hem :Y

En wat mini zegt. Perfect kun je het nooit doen. Moet je ook niet willen, want dan kun je niet meer leven.
Kleine stappen kunnen al een groot verschil maken.

EDIT:

Voor mijzelf gesproken staan dieren denk ik op de eerste plaats, als ik naar de aanschaf van producten koop. (Simpelweg omdat dit de grootste groep is, met pak hem beet 400 miljard levens per jaar). Milieu en arbeidsomstandigheden staan een beetje op een gedeelde tweede plaats.

Maar veel keuzes die je maakt werken natuurlijk wel door op de andere gebieden.
Kies je niet voor plofkip, dan kies je niet enkel voor dierenwelzijn, maar ook voor minder massale roofbouw op natuurlijke voedselbronnen, minder vervuiling (milieu maar ook volksgezondheid) en ook betere werkomstandigheden (veel grote slachthuizen zijn berucht om hun omgang met arbeiders) en de inkomensverdeling tussen multinational en lokale boer.

In de tuinbouw zal er vast ook een equivalent zijn, maar dit voorbeeld is mij wat bekender ;) . (Ik moet nu ook denken aan een betoog dat ik voor de faculteit in Utrecht moest schrijven, 'voor of tegen mestallen?'. Dat was nog best een klus, want alles hangt samen. Van het inkomen van de veehouder tot het milieu en dierenwelzijn. Was interessant om te doen. Inmiddels wel 4 jaar geleden, maar zeker nog actueel natuurlijk)

[ Bericht 19% gewijzigd door Candaasje op 21-10-2020 12:44:55 ]
pi_195764205
Heel wat anders: Cas vertrouwt ons niet meer. Dus zelfs medicatie in wortelhapjes weigert 'ie te eten.

Dus dat wordt dan toch maar weer in de houdgreep.
(en het zure is dat die poot niet verbetert ;( )
pi_195764393
Cas ;(

wat was er nou met z'n poot?
pi_195764407
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:13 schreef gcjoel het volgende:

[..]

uitverkocht ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:13 schreef gcjoel het volgende:

[..]

uitverkocht ;(
Gisteren 3 jurk-vesten besteld. Vandaag een mail: 10% korting op alles!

Ok. Bedankt.
;(
pi_195764426
Ik heb zowaar een uurtje gestudeerd. :o

Ik heb een halve alinea toegevoegd aan m'n verslag en ongeveer evenveel geschrapt :') maar wel wat nieuwe bronnen gezocht en een artikel gelezen. ^O^
pi_195764430
Wat voor jurkvesten, @Lonaa ?
pi_195764452
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:09 schreef Tele6 het volgende:
Wat voor jurkvesten, @:Lonaa ?
oa:
pi_195764454
zakken en capuchon. _O_
pi_195764514
Omdat het kan staat er nu weer een pan verse appelmoes te pruttelen :9

Ik lees de discussie over mensen- en dierenwelzijn met interesse mee. Nooit bij stilgestaan hoe lastig het eigenlijk is om het ‘allemaal’ goed te doen :D

Beterschap voor Cas en zijn poot!
pi_195764531
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:11 schreef Lonaa het volgende:
zakken en capuchon. _O_
Zo eentje waar je in kunt wonen O+
pi_195764560
Waar kan een mens trouwens voor een redelijke prijs kaneelstokken kopen? Ik had er meegenomen uit Egypte maar met mijn appelmoes- en stoofpeer activiteiten zijn die bijna op. Toko wellicht?

Supermarkt uiteraard ook, maar dan betaal je de hoofdprijs voor kleine stokjes. Die -meen ik- ook nooit 100% kaneel zijn.
pi_195764561
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zo eentje waar je in kunt wonen O+
Ja. O+ 3 van 'dat soort' besteld.
pi_195764587
quote:

[..]

oa:
[ afbeelding ]
Dat ziet er comfortabel uit O+

Wat doe je onder zoiets aan? Broek, legging, panty, maillot, niks?
pi_195764704
Dat moment dat je voor je lunch ( we negeren de 'lunch' die ik om half 11 at) 5 keer heen en weer door de Albert Heijn loopt, om uiteindelijk thuis te komen met een chocolate chip muffin. :')
pi_195764716
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. O+ 3 van 'dat soort' besteld.
Ik heb er eentje van. En doe hem te weinig aan o|O
pi_195764721
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat ziet er comfortabel uit O+

Wat doe je onder zoiets aan? Broek, legging, panty, maillot, niks?
legging of maillot. :Y Tenminste, ik wel. Broek daaronder vind ik meh. Maar is ook afhankelijk van hoe lang ie valt.
pi_195764756
Zo'n vest zou ik inderdaad in wonen. :D Zo comfortabel. O+ Helaas staat dat mij niet. Ik heb het lange vest dat ik laatst had besteld ook maar teruggestuurd.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 13:30:09 #108
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195764765
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:25 schreef Myraela het volgende:
Dat moment dat je voor je lunch ( we negeren de 'lunch' die ik om half 11 at) 5 keer heen en weer door de Albert Heijn loopt, om uiteindelijk thuis te komen met een chocolate chip muffin. :')
Ah, het is zo'n dag _O-

Mijn spring rolls waren top, alleen slecht gerold. Had toch een cursus bij zo'n klein vietnamees vrouwtje moeten nemen _O-
  woensdag 21 oktober 2020 @ 13:30:44 #109
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195764773
Zo'n vestjurk is tof maar ik wil geen legging en maillot want dat is de comfi weg.
pi_195764777
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:30 schreef gcjoel het volgende:
Zo'n vestjurk is tof maar ik wil geen legging en maillot want dat is de comfi weg.
Ik heb comfy leggings.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 13:31:57 #111
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195764792
Comfi thermoleggings. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195764836
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:30 schreef gcjoel het volgende:
Ah, het is zo'n dag _O-
Het stomme is dat je gewoon doorhebt van jezelf dat je onmogelijk aan het doen bent, maar toch kun je het niet stoppen. :') Er was gewoon niets waar ik zin in had. Ze hadden wel broodjes, maar wat moet je dan op doen? Salade had ik al gegeten. Stond met een eierslaatje in mijn hand, maar dat valt altijd tegen en is eigenlijk net zo ongezond. Een bapao was wel lekker geweest, maar die leken me niet vullend genoeg. Echt. Dra-ma-tisch.

quote:
Mijn spring rolls waren top, alleen slecht gerold. Had toch een cursus bij zo'n klein vietnamees vrouwtje moeten nemen _O-
Die cursus moet ik dan ook nog volgen. Bij mijn blijven ze vaak veel te los.Valt de helft van de vulling eruit als je wil dippen.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 13:37:13 #113
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195764866
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb comfy leggings.
Heb nu wel mijn snag thights binnen, maar geen reden meer om ze te dragen ;(
pi_195764885
@Tele6 : verdenking op heupdysplasie. Maar dat hebben eigenlijk vrij veel konijnen zonder dat het per se klachten geeft, dus het kan ook heupkop uit de kom en weer teruggeschoten zijn. Of een combinatie. Of toch iets anders.

We weten het nog niet zo goed, enkel dat de pijn echt in zijn rechterheup zit. Hij steunt niet meer volledig op de poot. Kan nog wel snel rond'rennen' voor biks, maar de poot sleept er ook wel vaak een beetje achteraan, beetje half wiebelend soms als hij er wel wat gewicht op zet. Zitten doet 'ie nu ook met z'n gewicht naar links.

Hij is altijd wel rustig/lui, maar nu graaft ie ook niet meer in de zandbak en hij ligt ook niet meer vaak in de rieten mand (lag 'ie voorheen elke dag wel languit in bij Nox).

Maar ik zie weinig verbetering na de medicatie (pijnstilling). Die geven we nu sinds zaterdag, dus al 5 dagen van de 10. Vrees dus dat het wel retourtje DA gaat worden volgende week. :{
pi_195764896
Mag ik bij je intrekken Loon? Gewoon in zo'n vest? Ja? Heerlijk! O+
pi_195765123
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:38 schreef Candaasje het volgende:
@:Tele6 : verdenking op heupdysplasie. Maar dat hebben eigenlijk vrij veel konijnen zonder dat het per se klachten geeft, dus het kan ook heupkop uit de kom en weer teruggeschoten zijn. Of een combinatie. Of toch iets anders.

We weten het nog niet zo goed, enkel dat de pijn echt in zijn rechterheup zit. Hij steunt niet meer volledig op de poot. Kan nog wel snel rond'rennen' voor biks, maar de poot sleept er ook wel vaak een beetje achteraan, beetje half wiebelend soms als hij er wel wat gewicht op zet. Zitten doet 'ie nu ook met z'n gewicht naar links.

Hij is altijd wel rustig/lui, maar nu graaft ie ook niet meer in de zandbak en hij ligt ook niet meer vaak in de rieten mand (lag 'ie voorheen elke dag wel languit in bij Nox).

Maar ik zie weinig verbetering na de medicatie (pijnstilling). Die geven we nu sinds zaterdag, dus al 5 dagen van de 10. Vrees dus dat het wel retourtje DA gaat worden volgende week. :{
Arm konijn. :{
pi_195765132
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waar kan een mens trouwens voor een redelijke prijs kaneelstokken kopen? Ik had er meegenomen uit Egypte maar met mijn appelmoes- en stoofpeer activiteiten zijn die bijna op. Toko wellicht?

Supermarkt uiteraard ook, maar dan betaal je de hoofdprijs voor kleine stokjes. Die -meen ik- ook nooit 100% kaneel zijn.
Toko of turk. De Turk bij B om de hoek heeft een beter assortiment kruiden dan de Indo-toko bij mij in de buurt. Het varieert per winkel. :)
pi_195765335
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Arm konijn. :{
Ja het is sneu. Nog niet zo sneu dat 'ie geen leven meer heeft, maar toch...konijnen laten natuurlijk al slecht zien dat ze iets mankeren, dus dát we het zien, in houding maar ook gedrag, wijst er wel op dat 'ie er echt last van heeft.

En een 3 jarig konijn zou ik nog wel laten opereren als dat een oplossing zou zijn. (pootamputatie, nieuwe heupkop, you name it) Maar Cas is wel een senior, (7 jaar bij ons, en al volwassen toen 'ie in beslag genomen werd. We weten het niet precies, maar zeker 8, 9 jaar is 'ie wel. Misschien zelfs ouder) en zo'n zware ingreep in combinatie met al het hogere risico bij konijnen.... Mwoah...
pi_195765350
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Toko of turk. De Turk bij B om de hoek heeft een beter assortiment kruiden dan de Indo-toko bij mij in de buurt. Het varieert per winkel. :)
^O^

Ik bedenk net dat ik om de hoek natuurlijk een Turkse supermarkt heb zitten ^O^
  woensdag 21 oktober 2020 @ 14:16:11 #120
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195765508
Zon O+ *O*
pi_195765722
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 14:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja het is sneu. Nog niet zo sneu dat 'ie geen leven meer heeft, maar toch...konijnen laten natuurlijk al slecht zien dat ze iets mankeren, dus dát we het zien, in houding maar ook gedrag, wijst er wel op dat 'ie er echt last van heeft.

En een 3 jarig konijn zou ik nog wel laten opereren als dat een oplossing zou zijn. (pootamputatie, nieuwe heupkop, you name it) Maar Cas is wel een senior, (7 jaar bij ons, en al volwassen toen 'ie in beslag genomen werd. We weten het niet precies, maar zeker 8, 9 jaar is 'ie wel. Misschien zelfs ouder) en zo'n zware ingreep in combinatie met al het hogere risico bij konijnen.... Mwoah...
Waar komt Cas eigenlijk vandaan? En hoe loop je zo'n blessure ineens op, is het slijtage of heeft hij iets onhandigs gedaan?
pi_195765813
Al sinds ik hier woon doet mijn internet het soms even niet. Het curieuze eraan is dat het het telkens precies 15 minuten niet doet, en daarna is het er gewoon weer. De eerste paar keer heb ik pogingen gedaan om te achterhalen wat er mis was, maar inmiddels wacht ik maar gewoon 15 minuten. Het ligt niet aan mijn router, want als ik mijn router erafhaal en mijn internetkabel rechtstreeks naar mijn laptop doe, heb ik net zo weinig internet.

Vanmiddag gebeurde het 2 keer. 13:34-13:49 en 14:06-14:21. Nou kan het natuurlijk zijn dat als je internet er op random momenten tussenuit is, twee van die random momenten dicht bij elkaar liggen. Maar een kwartiertje eens in de week of twee weken is wel oké, meerdere keren per dag niet.

Omdat het telkens maar zo kort duurt, is het ook moeilijk om te achterhalen of mijn buren er ook last van hebben. Dan app ik ze en krijg ik aan het eind van de dag een berichtje "nee hoor, niks aan de hand" ja duh, inmiddels bij mij ook niet meer. :')
pi_195765868
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 14:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Waar komt Cas eigenlijk vandaan? En hoe loop je zo'n blessure ineens op, is het slijtage of heeft hij iets onhandigs gedaan?
Overijssel. Of althans, toen nog de opvang in Steenwijkerwold, maar die vangt allerlei konijnen uit de wijde regio op. Dus misschien is het wel een Drentenaar (Drent?) of Fries :D

Hij woonde bij mensen die het niet nodig vonden zijn hok op tijd te vervangen, dus dat was doorgerot. Daarom hadden ze hem maar in een vierkant 'hokje' van 60cm x 60xm panelen gezet, met een rond deksel van een ton als dak. In het voorjaar, met voortdurend regen en wind. Geen verdere beschutting whatsoever. Eikels.

En Cas is het meest lieve konijn dat je je kunt voorstellen. Goedzak eersteklas. Bijt nooit, lief naar andere konijnen. Echt, je snapt het niet. Sowieso niet, maar helemaal met zo'n zachtaardig dier niet. Hoe kun je daar zo mee omgaan?

En geen idee. Het lijkt wel vrij plotseling te zijn ontstaan; vorige week vrijdag opeens zag vriend dat er iets 'off' was. En dat ie zijn poot raar over de rand van de bak legde. Misschien daarvoor al ergens achter blijven hangen ofzo.
pi_195765909
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:39 schreef Candaasje het volgende:
Mag ik bij je intrekken Loon? Gewoon in zo'n vest? Ja? Heerlijk! O+
Kom maar. De wind huilt hier om het huis dus zo'n vest is extra beter nu. O+
pi_195765915
Bij de Appie net een maaltijdpakket gehaald voor lasagne. Want in de bonus en ook nog eens met 35% sticker. #krent

Maar nu staat dat in de oven en ruikt het fucking lekker terwijl ik het niet ga eten straks. ;( Afzien.
pi_195765946
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 14:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Kom maar. De wind huilt hier om het huis dus zo'n vest is extra beter nu. O+
*springt in de auto*

quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 14:35 schreef Myraela het volgende:
Bij de Appie net een maaltijdpakket gehaald voor lasagne. Want in de bonus en ook nog eens met 35% sticker. #krent

Maar nu staat dat in de oven en ruikt het fucking lekker terwijl ik het niet ga eten straks. ;( Afzien.
Zelfkastijding :D
pi_195765957
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 14:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Overijssel. Of althans, toen nog de opvang in Steenwijkerwold, maar die vangt allerlei konijnen uit de wijde regio op. Dus misschien is het wel een Drentenaar (Drent?) of Fries :D

Hij woonde bij mensen die het niet nodig vonden zijn hok op tijd te vervangen, dus dat was doorgerot. Daarom hadden ze hem maar in een vierkant 'hokje' van 60cm x 60xm panelen gezet, met een rond deksel van een ton als dak. In het voorjaar, met voortdurend regen en wind.

En Cas is het meest lieve konijn dat je je kunt voorstellen. Goedzak eersteklas. Bijt nooit, lief naar andere konijnen. Echt, je snapt het niet. Sowieso niet, maar helemaal met zo'n zachtaardig dier niet. Hoe kun je daar zo mee omgaan?

En geen idee. Het lijkt wel vrij plotseling te zijn ontstaan; vorige week vrijdag opeens zag vriend dat er iets 'off' was. En dat ie zijn poot raar over de rand van de bak legde. Misschien daarvoor al ergens achter blijven hangen ofzo.
:{
Maar dan is hij zeker ouder dan 8 lijkt me, zo'n hok rot niet in één jaar door?

Die mensen zullen het inderdaad niet gedaan hebben vanwege zijn karakter. Je weet het niet, misschien hadden ze wel ergere dingen gedaan als hij "gemeen" was geweest.
pi_195766020
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 14:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]

:{
Maar dan is hij zeker ouder dan 8 lijkt me, zo'n hok rot niet in één jaar door?

Die mensen zullen het inderdaad niet gedaan hebben vanwege zijn karakter. Je weet het niet, misschien hadden ze wel ergere dingen gedaan als hij "gemeen" was geweest.
Hij staat bij de Da ook in het systeem als 9,5 jarige . Maar ik dacht dat ie bij de opvang ergens tussen de 2 en 5 geschat werd.

En true, valse konijnen worden meestal gedumpt in de natuur. Dus in die zin is 'ie goed terechtgekomen :Y . De opvang daar is echt wel een goede. Mara en Nox komen er ook vandaan. (Hoewel Nox dan nu uit Friesland, want de opvang is verhuisd naar de Blesse)
pi_195766268
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 09:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Toch maar even het zeil er af gehaald :')
  woensdag 21 oktober 2020 @ 14:54:05 #130
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195766289
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 14:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Toch maar even het zeil er af gehaald :')
Beter toch, straks waait ie weg.
pi_195766439
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 14:41 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hij staat bij de Da ook in het systeem als 9,5 jarige . Maar ik dacht dat ie bij de opvang ergens tussen de 2 en 5 geschat werd.

En true, valse konijnen worden meestal gedumpt in de natuur. Dus in die zin is 'ie goed terechtgekomen :Y . De opvang daar is echt wel een goede. Mara en Nox komen er ook vandaan. (Hoewel Nox dan nu uit Friesland, want de opvang is verhuisd naar de Blesse)
Hč, maar je zei dat hij 7 jaar bij jullie was? Dan zou hij dus minstens 9 moeten zijn op basis van de schatting van de opvang.

Toen ik op de middelbare school zat heb ik een vriendin wel eens gehoord over haar konijnen, de konijnen die zich niet goed genoeg gedroegen in hun kleine tochtige hokje met amper vermaak en die zich niet goed genoeg lieten knuffelen (door lompe kinderen hč), noemden ze "wild" en lieten ze lopen. |:(
pi_195766589
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 14:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Beter toch, straks waait ie weg.
Ja 1x wegwaaien is wel genoeg.
pi_195766592
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hč, maar je zei dat hij 7 jaar bij jullie was? Dan zou hij dus minstens 9 moeten zijn op basis van de schatting van de opvang.

Toen ik op de middelbare school zat heb ik een vriendin wel eens gehoord over haar konijnen, de konijnen die zich niet goed genoeg gedroegen in hun kleine tochtige hokje met amper vermaak en die zich niet goed genoeg lieten knuffelen (door lompe kinderen hč), noemden ze "wild" en lieten ze lopen. |:(
Ja je hebt gelijk, ik rekende mis. Dus het is echt wel een ouwe senior. :P Maar nog geen grijze haar te bekennen!

En sneu hč? Maar het gebeurt zo vaak. Totaal geen rekening houdend met het feit dat konijnen prooidieren zijn, en dus 9 van de 10x niet van knuffelen houden. En ruimte nodig hebben. En bovenal een maatje. En loslaten is voor bijna alle tamme konijnen een doodvonnis. Enkelen overleven het maar. ;(
pi_195766602
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja 1x wegwaaien is wel genoeg.
Jij gunt je andere buren niet ook een gratis partytent? Krenterig heur. :{w
pi_195766609
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Jij gunt je andere buren niet ook een gratis partytent? Krenterig heur. :{w
:D
  woensdag 21 oktober 2020 @ 15:14:47 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195766637
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:20 schreef Blues het volgende:

[..]

HGB ^O^
Heel Gotland Bakt?
pi_195766649
Sorry, ik heb koppijn en echt productiever dan de berichtjes hier ben ik niet :') Valt niet op zeker?
  woensdag 21 oktober 2020 @ 15:17:21 #138
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195766678
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

Pit Pit? Die hebben goede kwaliteit zut online _O_
  woensdag 21 oktober 2020 @ 15:18:09 #139
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195766689
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Comfi thermoleggings. O+
Van Tezenis, met tartanprint O+ O+ O+
Sloffen eronder, net jurkje erboven

Awesomeness, tot je naar buiten moet :7
pi_195766709
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Van Tezenis, met tartanprint O+ O+ O+
Sloffen eronder, net jurkje erboven

Awesomeness, tot je naar buiten moet :7
Gewoon hier in mijn wijk komen wonen joh. Hier zag ik laatst weer iemand in een zalmkleurige legging lopen met van die scheefgetrapte Uggs. :') En genoeg lui met witte sokken in badslippers.
pi_195766849
quote:
Ik vind het sowieso lastig met kleding om er achter te komen wat nou goed is om te kopen qua kleding. Als je bij Wibra, Zeeman en hoe heet die ene grote zaak met spotgoedkope kleding koopt, weet je zeker dat er kinderarbeid en andere verschrikkelijke dingen aan te pas is gekomen.()
Dat vind ik wel een beetje sneu voor Zeeman, dat je dat denkt. Die doen echt enorm hun best om geen kinderarbeid en andere verschikkelijke dingen eraan te pas te laten komen.
Van Wibra en Primark weet ik dat niet, maar dit soort aannames laten wel zien dat ook mensen die zich er druk om maken, zich vaak laten leiden door beeldvorming.

quote:
Voor alle partijen waar we mee samenwerken heeft Zeeman een uitgebreide gedragscode ontwikkeld: de Zeeman Code of Conduct. Deze is gebaseerd op de code van het Ethical Trading Inititiative (ETI). De hoofdpunten zijn: geen gedwongen arbeid, geen discriminatie, geen kinderarbeid, een veilige en hygiënische werkplek. Voordat we met fabrikanten in zee gaan, vragen we naar hun MVO-beleid en moeten zij de gedragscode ondertekenen. Zo verklaren ze zich aan de afspraken te houden.
https://www.zeeman.com/nl(...)me-toeleveringsketen
PS: ik zou verder nooit Zeemankledij aanraden, het is spotgoedkoop maar echt slecht genaaid.

[ Bericht 24% gewijzigd door sigme op 21-10-2020 15:29:58 (quootje van de zeemansite toegevoegd) ]
pi_195766876
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Gewoon hier in mijn wijk komen wonen joh. Hier zag ik laatst weer iemand in een zalmkleurige legging lopen met van die scheefgetrapte Uggs. :') En genoeg lui met witte sokken in badslippers.
Hierachter ook in het "oude" deel van de wijk. Verder zit er een kampje en een kunstenaarscollectief
  woensdag 21 oktober 2020 @ 15:36:19 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195767005
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik werkte ooit met een collega samen die dan heel subtiel vroeg aan mensen die zulke kleding aan hadden bij een gepland doktersbezoek 'goh, u heeft een speciale outfit aangetrokken voor het bezoek aan mij zo te zien?'

Moest daar toch altijd wel hard om lachen. Wat mensen al niet naar buiten toe aantrekken hč, hahahaha

Vooral die pyjamabroeken en badslippers waar zoveel mensen jaarrond in lopen, echt, vreselijk
pi_195767010
Aan de tweede lading bloemen om te drogen begonnen. O+ Het is een beetje experimenteren wat er wel goed werkt, en wat niet. De eerste roosjes zien er een beetje overreden uit.

woensdag 21 oktober 2020 @ 15:37:50 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195767040
quote:
11s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een beetje sneu voor Zeeman, dat je dat denkt. Die doen echt enorm hun best om geen kinderarbeid en andere verschikkelijke dingen eraan te pas te laten komen.
Van Wibra en Primark weet ik dat niet, maar dit soort aannames laten wel zien dat ook mensen die zich er druk om maken, zich vaak laten leiden door beeldvorming.
[..]

PS: ik zou verder nooit Zeemankledij aanraden, het is spotgoedkoop maar echt slecht genaaid.
Zeeman is echt top bezig ja. Die reclamecampagnes ook, echt respect voor.
Ik koop er wel maillots voor mijn Miep, verder vind ik er niks naar mijn wens, maar met de winkel is qua productieproces niks mis.
Behalve dan de matige output doorgaans :T
pi_195767071
Mijn vriend kan altijd haten dat ik, wanneer ik de vuilniszak eruit haal, de zak buiten voor de voordeur neerzet.

Maar dat komt dan gewoon omdat ik mijn haar niet heb gedaan of iets aan heb waarin ik gewoon echt de deur niet uitga. :') Hij heeft daar minder moeite mee, een bezoek aan de bouwmarkt of in de avond snel nog een biertje halen in de supermarkt (vroeger, toen dat nog kon. ;( ) doet hij ook wel in z'n trainingsbroek en slippers.
pi_195767137
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Zeeman is echt top bezig ja. Die reclamecampagnes ook, echt respect voor.
Ik koop er wel maillots voor mijn Miep, verder vind ik er niks naar mijn wens, maar met de winkel is qua productieproces niks mis.
Behalve dan de matige output doorgaans :T
Oh, reclame weet ik dan weer niks van, ik kijk bijna geen tv en radio enkel soms radio 4 :')

Ik heb van zeeman 3 paar ge_wel_dige beenwarmers. Eerst alle dure beenmodezaken afgeweest, toen wat modezaken, niemand verkocht beenwarmers. Behalve Zeeman dus.
Echt jonge, bij legging en jurkje moeten ook nog beenwarmers. Boven sloffen, in regenlaarzen, in of boven schoenen, allemaal even goed. Ik heb grijs, zwart en neon-roze. Daar moet nog wel eea bij eigenlijk.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 15:45:23 #148
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195767186
Zeeman O+
Ik heb een xl Zeeman om de hoek, geweldig _O-

En ik ga naar buiten in wat ik toevallig aan heb. Ik kleed me sowieso niet om als ik alleen even naar een winkel ga of de hond uitlaat.
pi_195767227
Domino's strakjes, als avondeten. :') Broertje mocht kiezen :7
Wat zal ik eens bestellen? https://www.dominos.nl/

Ik vind SnagTights overigens prima comfortabel - heb nu toevallig ook een paar aan. Overigens niet met een vestjurk erover, want da's me dan weer iets te comfortabel. :)
  woensdag 21 oktober 2020 @ 15:52:16 #150
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195767323
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:47 schreef minilot het volgende:

Ik vind SnagTights overigens prima comfortabel - heb nu toevallig ook een paar aan. Overigens niet met een vestjurk erover, want da's me dan weer iets te comfortabel. :)
De kaneelbroodjes dingen of hoe dat ook heet. Met die lekkere icing dip.
Verder bah.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 15:52:19 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195767324
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, reclame weet ik dan weer niks van, ik kijk bijna geen tv en radio enkel soms radio 4 :')

Ik heb van zeeman 3 paar ge_wel_dige beenwarmers. Eerst alle dure beenmodezaken afgeweest, toen wat modezaken, niemand verkocht beenwarmers. Behalve Zeeman dus.
Echt jonge, bij legging en jurkje moeten ook nog beenwarmers. Boven sloffen, in regenlaarzen, in of boven schoenen, allemaal even goed. Ik heb grijs, zwart en neon-roze. Daar moet nog wel eea bij eigenlijk.
Kwam op LinkedIn voorbij
Ik ben inmiddels ook te bejaard voor tv en radio vrees ik :+

Mijn sloffen zijn stuk, balen, net gewinkeld maar kon niks vinden, vorige waren van Bever dus daar online maar even kieken
pi_195767339
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:45 schreef gcjoel het volgende:
Zeeman O+
Ik heb een xl Zeeman om de hoek, geweldig _O-

En ik ga naar buiten in wat ik toevallig aan heb. Ik kleed me sowieso niet om als ik alleen even naar een winkel ga of de hond uitlaat.
Die is geweldig idd :D
Ik heb er bij mij in de buurt ook eentje, maar als die m'n favoriete ondergoed niet heeft ga ik ook nog even bij de XL kijken.
Vorige week onderbroeken met een print van vogeltjes gekocht :D
pi_195767356
quote:

die met extra kaas.
pi_195767366
quote:
Ik vind Domino's geen pizza, dus dan zou ik iets zo ver mogelijk van een klassieke pizza uitkiezen. De BBQ mixed grill ofzo.

Wtf, ze hebben ook een 'extreme cheese': Kaassaus, Mozzarella, Emmentaler en knoflookkruiden - Kaasliefhebbers opgelet! We hebben speciaal voor jou een pizza samengesteld met Extreme veel kaas! Kies je voor de XXL pizza? Maak je dan maar op voor 1kg kaas op je pizza!
  woensdag 21 oktober 2020 @ 15:54:59 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195767372
quote:

Dominator Ultimate _O-
Jezus dat klinkt meer als seksspeeltjes dan als pizza

Ik zou een Margherita met extra olijven doen want daar kunnen ze minste aan verpesten. Ofzo.

Of alleen toetjes bestellen, want hun pizza is zo sneu sowieso
pi_195767373
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]

die met extra kaas.
Extra gorgonzola :9~
Maar heb daar ook wel eens een besteld met heel heel heel veel vlees. Geen idee meer welke, maar was enorm lekker (en 2x mee gedaan, want veel te veel voor 1x)
pi_195767397
Dit wil ik sowieso: "Geef je pizzakorst een upgrade met onze after dinner knoflook dip!"
  woensdag 21 oktober 2020 @ 15:56:33 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195767398
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind Domino's geen pizza, dus dan zou ik iets zo ver mogelijk van een klassieke pizza uitkiezen. De BBQ mixed grill ofzo.

Wtf, ze hebben ook een 'extreme cheese': Kaassaus, Mozzarella, Emmentaler en knoflookkruiden - Kaasliefhebbers opgelet! We hebben speciaal voor jou een pizza samengesteld met Extreme veel kaas! Kies je voor de XXL pizza? Maak je dan maar op voor 1kg kaas op je pizza!
Melta ;(
pi_195767402
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Dominator Ultimate _O-
Echt hč? :D ^O^

Maar ik denk dat ik maar voor die kilokaasunit van Myraela ga, wegens gefascineerd :o
  woensdag 21 oktober 2020 @ 15:57:14 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195767414
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Maar ik denk dat ik maar voor die kilokaasunit van Myraela ga, wegens gefascineerd :o
Graag wel pics ervan, of een vlog, mag ook!

Walgelijkheid deluxe _O-
pi_195767421
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Extra gorgonzola :9~
Maar heb daar ook wel eens een besteld met heel heel heel veel vlees. Geen idee meer welke, maar was enorm lekker (en 2x mee gedaan, want veel te veel voor 1x)
B had die met heel veel vlees wel eens gehad zei hij, maar hij vond 'm veel te droog. Daar zal je met een kaaspizza minder last van hebben. :D
Bestellen met de kaaskorst voor extra extra kaas. *)
  woensdag 21 oktober 2020 @ 15:57:59 #162
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195767429
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]

B had die met heel veel vlees wel eens gehad zei hij, maar hij vond 'm veel te droog. Daar zal je met een kaaspizza minder last van hebben. :D
Bestellen met de kaaskorst voor extra extra kaas. *)
Zouden ze daar dan ook een extra dikke kaasvetbestendige doos omheen doen

Anders druipt het er zo doorheen _O-
pi_195767431
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Wil wel een uitgebreide review. *O*
pi_195767437
Ik koop de meeste kleren tweedehands, dat is wel lekker makkelijk scoren op milieu- en duurzaamheidsaspecten.

Sinds er sites als vinted etc bestaan kan ik voor spotprijzen mezelf in zijde en kasjmier hullen - en dat doe ik dus ook.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 15:59:00 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195767456
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wil wel een uitgebreide review. *O*
Ik krijg er gewoon op afstand maagzuur van man :D
  woensdag 21 oktober 2020 @ 15:59:06 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195767459
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:54 schreef Molo het volgende:

Dominator Ultimate _O-

Proest. Hoe die geest van jou toch werkt. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_195767461
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

(en 2x mee gedaan, want veel te veel voor 1x)
Ik voel me altijd wat viezig als ik dit soort dingen lees, dingen die niet op zouden moeten gaan, gaan bij mij gewoon op.

Ik reken er in het geval van Blaauws vierpersoons rijsttafel zaterdag wel een beetje op dat we er zondag ook nog van kunnen eten, maar ervaring leert dat zoiets vaker wel dan niet ijdele hoop is :')
  woensdag 21 oktober 2020 @ 15:59:53 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195767479
quote:
80s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Komt door mijn geboortedag O-)
pi_195767499
quote:
80s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Niks ten nadele van de ziekheid van de geest van @Molo hoor, maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn zonder zo'n associatie bij die pizzanaam, niet in het minst de marketingafdeling van Domino's :+
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:00:59 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195767512
De briljante pizzabakker hier zit met corona vast in Egypte :(

Dan maar geen pizza voorlopig :')
pi_195767514
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:59 schreef Molo het volgende:

[..]

(8>
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:03:03 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195767555
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:59 schreef Molo het volgende:

69-69-1969?
Poef.....gone! Šgolfer
pi_195767597
quote:
81s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:03 schreef golfer het volgende:

[..]

69-69-1969?
Ik ben een paar uur te laat geboren om nog voor een combinatie van 6 en 9 te kunnen gaan ;(
Daarom ben ik nu zo'n braverd natuurlijk oO<
pi_195767607
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:57 schreef Molo het volgende:

[..]
of een vlog
Dude, daar ben ik echt twee decennia te oud voor! :')
pi_195767610
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:59 schreef minilot het volgende:
Ik reken er in het geval van Blaauws vierpersoons rijsttafel zaterdag wel een beetje op dat we er zondag ook nog van kunnen eten, maar ervaring leert dat zoiets vaker wel dan niet ijdele hoop is :')
Ik ben wel echt benieuwd hoe die rijsttafel is, en ook wel naar de hoeveelheid. Bij een gemiddeld afhaalrestaurant zou je er waarschijnlijk de halve week van kunnen eten, maar ik denk dat dit allemaal wel wat meer afgewogen porties zijn.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:06:01 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195767611
H
quote:
81s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:03 schreef golfer het volgende:

[..]

69-69-1969?
Hoe weet je dit :@
pi_195767623
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:05 schreef minilot het volgende:
Doe wel een cheese pull dan. ;(
pi_195767627
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Met je beddengoed-moet-onmiddellijk-in-de-was :{w
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:06:52 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195767632
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb zojuist op werk geopperd om een tiktok challenge te gaan maken met mijn techboys collega's

Waar begin ik aan :') :+ _O_ O+ O+ O+
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:07:08 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195767642
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:05 schreef Tele6 het volgende:

Ik ben een paar uur te laat geboren om nog voor een combinatie van 6 en 9 te kunnen gaan ;(
Uiteraard. Vandaar dat beddengoed verschonen. :+
Poef.....gone! Šgolfer
pi_195767652
Liefde is een muffin voor je vriend bewaren.
Nog meer liefde is dat hij je vervolgens weer de helft van de muffin geeft omdat je eigenlijk spijt hebt dat je jouw muffin al op had.
pi_195767654
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat klinkt, in het licht van het brein van @Molo, als een superranzige handeling :N
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:07:45 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195767655
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is dat wel ASMR proof?
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:08:43 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195767670
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat klinkt, in het licht van het brein van @:Molo, als een superranzige handeling :N
Lippen die van elkaar af gaan na het skippen van een douchebeurt na keer of zes volgeblaft te worden

Check, ik had een mental image
pi_195767683
Tevens kan ik nooit meer aan muffins denken zonder Patrick Laureij in m'n hoofd te horen. ;( Maar ik vind ze gewoon zo lekker. ;(

pi_195767698
quote:
17s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:07 schreef Myraela het volgende:
Nog meer liefde is dat hij je vervolgens weer de helft van de muffin geeft omdat je eigenlijk spijt hebt dat je jouw muffin al op had.
Sneaky feeder gespot! :Y)
pi_195767716
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Lippen die van elkaar af gaan na het skippen van een douchebeurt na keer of zes volgeblaft te worden

Check, ik had een mental image
Oh mčn :X :r Ransbak! :D
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:10:53 #188
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195767728
quote:
_O-
pi_195767737
Ik had een donut. Maar geen helft van een donut teruggekregen. Heb ik nu een slechte relatie? ;(
pi_195767745
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh mčn :X :r Ransbak! :D
O+ Molo O+
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:11:53 #191
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195767746
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:11 schreef Candaasje het volgende:
Ik had een donut. Maar geen helft van een donut teruggekregen. Heb ik nu een slechte relatie? ;(
Dump hem!

Vriendje kwam net sinterklaasschuimpjes brengen :9
pi_195767754
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:11 schreef Candaasje het volgende:
Ja.
pi_195767759
quote:
Hoe zoet O+
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:12:32 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195767765
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:11 schreef minilot het volgende:

[..]

O+ Molo O+
Opbouw van de zin klopt niet zie ik
Maar je snapt het vast wat ik bedoelde
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:13:50 #195
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195767793
Ik kende een fokuser die gescheiden is van haar man vrij snel nadat hij haar voor haar verjaardag een schoonmaakpakket had gegeven.
Dat was serieus de laatste druppel

Blijft een mooi verhaal _O- :')
pi_195767796
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Opbouw van de zin klopt niet zie ik
Maar je snapt het vast wat ik bedoelde
Ik zag en rook het voor me :+
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:14:25 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195767806
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik zag en rook het voor me :+
Sniffles O+

Hebben dieren ook weleens decubitus trouwens?
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:14:29 #198
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195767808
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:13 schreef Molo het volgende:
Ik kende een fokuser die gescheiden is van haar man vrij snel nadat hij haar voor haar verjaardag een schoonmaakpakket had gegeven.

Logisch. Zou ook scheiden.
pi_195767809
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dump hem!

Vriendje kwam net sinterklaasschuimpjes brengen :9
Ja maar dan sta ik op straat, is ook weer zo wat -O-

Hij maakt vanavond wel weer soep voor me O+
pi_195767823
quote:

Volgens mij is er in dit topic overigens ook een keer een discussie geweest over huishoudelijke dingen cadeau geven. Zonder scheidingen overigens.
pi_195767925
*knuffelt cadeaugekregen Dyson V8*

Hmmm?
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:22:45 #202
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195767996
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Volgens mij is er in dit topic overigens ook een keer een discussie geweest over huishoudelijke dingen cadeau geven. Zonder scheidingen overigens.
LOL

Ik geef echt totaal niet om verjaardagscadeaus. Weet negen van de tien keer ook niks voor Koos.
Dit jaar gewoon niks gegeven :P

Ik geef weleens uit het niets een cadeautje ofzo, onverwachts
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:23:01 #203
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195768000
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:19 schreef minilot het volgende:

Hmmm?
Symbolisch wel :Y
pi_195768036
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Sniffles O+

Hebben dieren ook weleens decubitus trouwens?
Doorligwonden?
Ik verwachtte na bovenstaand gesprek even een vraag over bacteriële en schimmel-infecties down under (die vraag kreeg ik dus wel van mijn HA laatst _O- )

Maar ja, bestaat zeker :Y . Verkeerde huisvesting speelt vaak een rol, zeker bij de grotere dieren zoals runderen, maar ook bij konijnen op gaas gehouden.
pi_195768046
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:19 schreef minilot het volgende:

Hmmm?
Boks
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:27:09 #206
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195768078
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:24 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Doorligwonden?
Ik verwachtte na bovenstaand gesprek even een vraag over bacteriële en schimmel-infecties down under (die vraag kreeg ik dus wel van mijn HA laatst _O- )

Maar ja, bestaat zeker :Y . Verkeerde huisvesting speelt vaak een rol, zeker bij de grotere dieren zoals runderen, maar ook bij konijnen op gaas gehouden.
O.a. Het is een verzamelterm voor verschillende soorten zoals doorligwonden ja.

En vaginale of anale preutellende bestaan toch wel bij elk dier lijkt mij?
pi_195768094
Ik weet dit keer eindelijk een cadeau voor m'n vriend. Maar ik bedacht het natuurlijk net nadat hij jarig was geweest. Dus nu weet ik het al een half jaar, en moet ik nog eens een half jaar wachten. Maar dan krijgt hij een 3D-printer. Als hij het zelf dan nog niet gekocht heeft.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:29:35 #208
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195768119
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:27 schreef Myraela het volgende:
Ik weet dit keer eindelijk een cadeau voor m'n vriend. Maar ik bedacht het natuurlijk net nadat hij jarig was geweest. Dus nu weet ik het al een half jaar, en moet ik nog eens een half jaar wachten. Maar dan krijgt hij een 3D-printer. Als hij het zelf dan nog niet gekocht heeft.
Zo, dat is meteen wel een cadeau waar je U tegen zegt :D
Leuk!

Goed, mijn plicht roept weer. Ajuus en eetse allen :+
pi_195768157
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:27 schreef Molo het volgende:

[..]

O.a. Het is een verzamelterm voor verschillende soorten zoals doorligwonden ja.

En vaginale of anale preutellende bestaan toch wel bij elk dier lijkt mij?
Oh ja, zeker. Bij honden ben ik weinig schimmelinfecties tegengekomen. Wel bacteriële. Maar wellicht dat het eerste ook wel voorkomt hoor. Zou me niet verbazen.
Ontstoken anaalklieren komen dan wel weer bij honden en katten voor, en zover ik weet niet bij mensen. :+
En ongecastreerde reuen komen nog wel eens met een 'puspiemel'. Hengsten ook trouwens, die hebben dan een dubbel preputium dus dat gaat lekker ophopen :r Stieren hebben trouwens ook een mooi 'reservoir', echt een kuiltje in die voorhuid. I-de-aal!

Wat dat betreft is het allemaal even ranzig :+
pi_195768164
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:27 schreef Myraela het volgende:
Kerstcadeau? :P
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:39:04 #211
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195768270
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:22 schreef Molo het volgende:

[..]

LOL

Ik geef echt totaal niet om verjaardagscadeaus. Weet negen van de tien keer ook niks voor Koos.
Dit jaar gewoon niks gegeven :P

Ik geef weleens uit het niets een cadeautje ofzo, onverwachts
Ja prima, maar ligt er helemaal aan hoe het gaat.
Je hebt echt mensen die dan een wasmachine geven en denken dat ze hun partner echt blij maken daarmee _O-

En zie Mini, sommigen worden er ook echt blij van :D
pi_195768357
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:33 schreef Candaasje het volgende:
Kerstcadeau? :P
Dat zou ook nog kunnen. Al spreken we misschien wel af om niets te doen, en dan voelt het zo lullig om met zo'n groot cadeau aan te komen.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:58:29 #213
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195768660
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat klinkt, in het licht van het brein van @:Molo, als een superranzige handeling :N
Er was net een tv reclame van Domino's op hier, daarin was sprake van een kilo kaas?????
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195768678
Ik heb geen donut.
Geen vriend.
Geen kaaspizza *O*

/lijstje
pi_195768681
Oh, fietsie is hier! Fietsie, welke 3D-printer zou jij adviseren? Gewoon een instapmodelletje, niet overdrijven. :D
  woensdag 21 oktober 2020 @ 17:04:27 #216
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195768802
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:59 schreef Myraela het volgende:
Oh, fietsie is hier! Fietsie, welke 3D-printer zou jij adviseren? Gewoon een instapmodelletje, niet overdrijven. :D
Een leuk Creality modelletje; zijn bij Aliexpres miljoenmiljard upgrades voor te koop dus kan ie het zelf altijd zo maf maken als ie wil

Bijvoorbeeld: https://www.123-3d.nl/3D-(...)er-3-Pro-p15117.html
Bij RepRapWorld is er een basis model van die printer in de aanbieding voor 160,- : https://reprapworld.nl/pr(...)creality_3d_ender_3/

De merk-boys zullen "prusa!" roepen, en ja dat is zeker mooi spul, de Prusa Mini begint bij 350,- , een fullblown ga je over de 1000,-

[ Bericht 11% gewijzigd door fietsie op 21-10-2020 17:11:30 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195768970
Ik vind juist de beschikbaarheid van upgrades via Ali wel een leuk voordeel. Uiteindelijk gaat het voor hem toch meer speelgoed zijn, denk ik, dan een hele serieuze hobby. Thanks voor je tips! Ik ga die Creality even in de gaten houden.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 17:17:24 #218
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195769031
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:13 schreef Myraela het volgende:
Ik vind juist de beschikbaarheid van upgrades via Ali wel een leuk voordeel. Uiteindelijk gaat het voor hem toch meer speelgoed zijn, denk ik, dan een hele serieuze hobby. Thanks voor je tips! Ik ga die Creality even in de gaten houden.
https://www.123-3d.nl/ is onderdeel van dat grote inkt- en andere 123 webshops imperium, en heeft vaak best strakke prijzen. Ze doen niet veel aan aanbiedingen, maar het lukt me (in Nederland) over t algemeen niet vaak om goedkopere adressen te vinden.

En voordeel van in NL kopen is natuurlijk garantie enzo; als je rechtstreeks uit china koopt (voor de hele printer) is dat meer gedoe.

Ik heb zelf de Ender 5 Pro van Creality en er zit op t moment denk ik 40% aan upgrade op :P
pi_195769249
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb geen donut.
Geen vriend.
Geen kaaspizza *O*

/lijstje
Ook zo (maar wel erwtensoep)
pi_195769575
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Heel Gotland Bakt?
Heel Günther bakt. :Y)
pi_195769594
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Kwam op LinkedIn voorbij
Ik ben inmiddels ook te bejaard voor tv en radio vrees ik :+

Mijn sloffen zijn stuk, balen, net gewinkeld maar kon niks vinden, vorige waren van Bever dus daar online maar even kieken
Wollen Sokken w/
pi_195769718
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ook zo (maar wel erwtensoep)
Oeh O+

Grote pan verse tomatensoep hier. En mijn kleine bakjes zijn op. Teken dat ik weer moet stoppen met invriesdingen maken en eerst moet gaan opeten _O-
pi_195769854
Trek. Geen zin om te koken. Weet niet wat te bestellen. Meh.
pi_195769874
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 09:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

I relate...

quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 10:47 schreef sigme het volgende:
Thuis dus :D

quote:

Kringloop *O* Binnenkort weer 4 dagen werken, goed voor mn kast gok ik *O* Alhoewel ik ook grootinkoper ben bij Esprit online, omdat je nooit iets vindt dat je nodig hebt bij de kringloop -O-

quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

qft.

Hoewel ik dus de laatste tijd wel wat nieuwe dingen gekocht heb. Voor het eerst in jaren denk ik. :@ (afgezien van een noodzakelijke winterjas, vorig jaar. En een sportbroek omdat die ander van ellende uit elkaar viel. :') )

Heb ook de kast uitgemest en er gingen 2 vuilniszakken weg. Vaak niet eens omdat 'te klein' of 'te groot' maar omdat 'doet niet meer' :@
Doet niet meer?

quote:
:Y therapeutisch :Y

Ik liep dit eens op te hemelen toen ik met een vriendin door de IJhallen liep en iemand voor ons draaide zich om om te gillen dat ze dat ook als therapie gebruikte :D

quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Daar moet je toch eens met Lange Frans over bellen!

SPOILER
quote:

[..]

SPOILER
}:| spuit 11 }:|

quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:17 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Interessant!
}:| Spuit elf }:|
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195769879
Ik haat dit soort posts, maar ik wacht op eten en word gek :D

Pagina 2!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_195769890
Er stond echt zo'n dikke rij voor koekela dat we zijn doorgelopen naar Jordy's voor koffie en boterkoek. Ik ga vrijdag wel ff als ik er in mijn eentje langs kan :P
pi_195769926
quote:

Namen, rugnummers!
pi_195769930
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:03 schreef Aure het volgende:
Er stond echt zo'n dikke rij voor koekela dat we zijn doorgelopen naar Jordy's voor koffie en boterkoek. Ik ga vrijdag wel ff als ik er in mijn eentje langs kan :P
Iedereen gaat troost Koekela halen in deze tijd dat je verder niets kan. :D
pi_195769937
Ik heb het allerleukste cadeau ooit voor de man. Iets met foto's van onze trouwdag. Hij is daar van :')
pi_195769949
Is zuurkoolspek eigenlijk hetzelfde als speklap?

Ik had natuurljk ook gewoon kunnen googlen.
pi_195769972
Vraagje voor de meer in Belgie bekenden. Hoe zit het daar met dingen als uitkering e.d.?

Vraag het nav de titel van dit stuk: https://stubru.be/michele(...)1NWpcaJ8J5H5ysNXkWIg

wat ik nu nog even moet gaan lezen, dus misschien kom ik het antwoord vanzelf tegen :@
pi_195769976
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb het allerleukste cadeau ooit voor de man. Iets met foto's van onze trouwdag. Hij is daar van :')
Wat heb je een leuke man :D
pi_195770002
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat heb je een leuke man :D
Joh, ik heb iets goed gedaan in een vorig leven, want in dit leven heb ik zeker niet genoeg gedaan om deze te verdienen :')
pi_195770253
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk, ik rekende mis. Dus het is echt wel een ouwe senior. :P Maar nog geen grijze haar te bekennen!

En sneu hč? Maar het gebeurt zo vaak. Totaal geen rekening houdend met het feit dat konijnen prooidieren zijn, en dus 9 van de 10x niet van knuffelen houden. En ruimte nodig hebben. En bovenal een maatje. En loslaten is voor bijna alle tamme konijnen een doodvonnis. Enkelen overleven het maar. ;(
;(
pi_195770276
quote:

[..]

oa:
[ afbeelding ]
*O* O+
pi_195770283
Pffft in het zkh :{
pi_195770293
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:32 schreef Blues het volgende:
Zo erg weer? :*
pi_195770315
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:32 schreef Blues het volgende:
O nee -O-
pi_195770326
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zo erg weer? :*
Extra werkdruk loopt weer op door allerlei covid-noodzakelijke veranderingen cq aanpassingen. En getest of ziek personeel dat thuis zit.
pi_195770330
Zo. Eindelijk online vandaag. Vertel @Aure, was er koekela? :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195770414
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:36 schreef Blues het volgende:

[..]

Extra werkdruk loopt weer op door allerlei covid-noodzakelijke veranderingen cq aanpassingen. En getest of ziek personeel dat thuis zit.
Oh balen -O-
  woensdag 21 oktober 2020 @ 18:43:10 #242
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195770424
Omg wat is het ineens warm O+
Lekker eind gelopen met de hond.
pi_195770433
Zoals beloofd:

Met nog extra kaas in de korst en jalapeņokaasdingesen op de voorgrond.
*burp*

Het was.. kazig :') Verder nogal saai van smaak. Saaie kazen ook wel. Een dotje gorgonzola had gescheeld :Y
  woensdag 21 oktober 2020 @ 18:45:14 #244
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195770457
Ik moet niks van dominos hebben maar heb nog niet gegeten en vind nu toch wel: kaaasss O+
pi_195770464
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:43 schreef minilot het volgende:
Zoals beloofd:
[ afbeelding ]

*burp*

Het was.. kazig :') Verder nogal saai van smaak. Saaie kazen ook wel. Een dotje gorgonzola had gescheeld :Y
Kaas :9
pi_195770477
Kaas :r
  woensdag 21 oktober 2020 @ 18:47:02 #247
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195770485
Ik ben weer met ottolenghi aan de gang, super soft courgette :9
Met de laatste courgettes uit eigen tuin.
pi_195770506
Mijn geliefde eet gewoon alles met smaak op wat ik hem voorzet O+

Gewoonlijk krijgt hij op werkdagen bakjes voer mee (yoghurt+fruit; zoeteaardappelsalade; bietensalade; pastasalade; gekookte eitjes etc). Maar nu is 'ie weer voor de nieuwe baas op pad, en dat is allemaal nieuw (vrachtwagen die 'ie niet kent, kent geen van de adressen waar gelost/geladen moet worden), dus dan heeft hij geen tijd voor rustig pauze en bakjes eten. Dus dan krijgt hij 10 gesmeerde bolletjes mee, en dan varieer ik natuurlijk (krent-, muesli-, volkorenbol) en beleg, zodat het toch een beetje gevarieerd eten is.

Waarschijnlijk wil hij vanavond nog wel wat warms. Ik heb dat niet zo, maar hij wel, dat 'ie het mist als hij de hele dag niks warm gehad heeft. Ik heb verse courgettesoep startklaar staan, en ik heb vandaag stoofpeertjes gemaakt.
pi_195770509
quote:
Zoals beloofd:
[ afbeelding ]

*burp*

Daarom bestel ik extra gorgonzola 😉
pi_195770538
quote:
Zoals beloofd:
[ afbeelding ]

*burp*

Ziet er niet zo bijzonder uit. Jammer. Dan is de vier kazen misschien nog lekkerder.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 18:51:36 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195770543
quote:
9s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kaas :r
QFT
Poef.....gone! Šgolfer
pi_195770563
Ik blijf maar wisselen met plan voor zaterdagavond. Eerst zouden we meedoen met indo van Ron, maar toen werd het Rozey en nu denk ik dat we gewoon eten af gaan halen van de Vegan Junkfoodbar. Die stond nog op m'n lijstje. :9 Alleen nog even bedenken of we ergens nog iets zoets kunnen halen voor daarna tijdens de finale van De Mol. Koekela laatst al geweest.
pi_195770609
Kaas *O* want Kaas *O*
pi_195770622
Kaas :9

Mijn patat en snacks waren er gewoon in 12 minuten :o Nu zit ik heul vol en ben een beetje misselijk :')
pi_195770682
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:36 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Eindelijk online vandaag. Vertel @:aure, was er koekela? :o
Nee niet dus, te lange rij. Ik ga vrijdag ff als ik alleen ben :P nu was ik met ongeduldige (8> en oO<
pi_195770694
quote:
Zoals beloofd:
[ afbeelding ]

*burp*

Toch wil ik dit wel :9
  woensdag 21 oktober 2020 @ 19:11:52 #257
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195770842
Ik heb meer trek in koekjes of taartjes nog steeds _O-
Courgette vult ook voor geen meter.
pi_195770860
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:11 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb meer trek in koekjes of taartjes nog steeds _O-
Courgette vult ook voor geen meter.
Ik had een grote mok nesquick in de hoop dat het mijn honger naar zoet stilt.
pi_195770876
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:13 schreef Lonaa het volgende:
Oeh, dat is soms ook gewoon zo lekker. :9
pi_195770883
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:47 schreef gcjoel het volgende:
Ik ben weer met ottolenghi aan de gang, super soft courgette :9
Met de laatste courgettes uit eigen tuin.
Oh, die staat hier op de shortlist voor zeer binnenkort! Ben benieuwd wat je ervan vindt :Y
pi_195770884
Ik was eigenlijk nooit van het zoet, maar de laatste weken kan ik er geen genoeg van krijgen. :') Normaal crave ik chips, nu elke keer chocolade of koeken.
pi_195770914
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oeh, dat is soms ook gewoon zo lekker. :9
Ja. Groot glas koude melk met nesquick. :9 Warm had ik nu geen zin in, hoewel dat soms ook wel echt lekker is. O+
pi_195770922
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:14 schreef Myraela het volgende:
Ik was eigenlijk nooit van het zoet, maar de laatste weken kan ik er geen genoeg van krijgen. :') Normaal crave ik chips, nu elke keer chocolade of koeken.
Ik heb periodes. Ik baal er enorm van maar op zich is het goed dat k nergens meer Red Band Zure Winegums kan krijgen. ;(
pi_195770966
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb periodes. Ik baal er enorm van maar op zich is het goed dat k nergens meer Red Band Zure Winegums kan krijgen. ;(
Echt snoep ben ik dan weer geen fan van. Gelukkig. Er moet iets zijn waar je nog wel vanaf kan blijven. :D Al zou ik wel weer een keer zin hebben in suikerrijst. Dat is lang geleden. :D Of die schuimblokken, daar was m'n moeder gek op.
pi_195770982
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:48 schreef sigme het volgende:

Gewoonlijk krijgt hij op werkdagen bakjes voer mee (yoghurt+fruit; zoeteaardappelsalade; bietensalade; pastasalade; gekookte eitjes etc). Maar nu is 'ie weer voor de nieuwe baas op pad, en dat is allemaal nieuw (vrachtwagen die 'ie niet kent, kent geen van de adressen waar gelost/geladen moet worden), dus dan heeft hij geen tijd voor rustig pauze en bakjes eten. Dus dan krijgt hij 10 gesmeerde bolletjes mee, en dan varieer ik natuurlijk (krent-, muesli-, volkorenbol) en beleg, zodat het toch een beetje gevarieerd eten is.

Waarschijnlijk wil hij vanavond nog wel wat warms. Ik heb dat niet zo, maar hij wel, dat 'ie het mist als hij de hele dag niks warm gehad heeft. Ik heb verse courgettesoep startklaar staan, en ik heb vandaag stoofpeertjes gemaakt.
Wat puilt de zorgzaamheid uit deze post, zeg! :D O+
pi_195771019
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:52 schreef Myraela het volgende:
Ik blijf maar wisselen met plan voor zaterdagavond. Eerst zouden we meedoen met indo van Ron, maar toen werd het Rozey en nu denk ik dat we gewoon eten af gaan halen van de Vegan Junkfoodbar. Die stond nog op m'n lijstje. :9 Alleen nog even bedenken of we ergens nog iets zoets kunnen halen voor daarna tijdens de finale van De Mol. Koekela laatst al geweest.
Als je toch blijft wisselen, kun je dan niet gewoon terugwisselen naar Indo van Ron wegens leuk voor CUL? *;
pi_195771044
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:23 schreef minilot het volgende:
Als je toch blijft wisselen, kun je dan niet gewoon terugwisselen naar Indo van Ron wegens leuk voor CUL? *;
Nah, daar ben ik wel op afgeknapt ondertussen. :D
pi_195771058
quote:

Wat leuk toch altijd dat je hem zo verwent. J wil alleen maar boterhammen met vlees en kaas en die mag hij zelf smeren.

Correctie wat betreft Zeeman is op zijn plaats zie ik. Ik dacht dat zij er bij RamBam ook slecht uit kwamen maar dat is niet correct. Dat waren Wibra en Coolcat in deze aflevering.
Spoilers!
  woensdag 21 oktober 2020 @ 19:26:05 #269
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195771061
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Omg nostalgie. O+
  woensdag 21 oktober 2020 @ 19:27:28 #270
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195771088
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:14 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh, die staat hier op de shortlist voor zeer binnenkort! Ben benieuwd wat je ervan vindt :Y
Zeker lekker! Alleen blijf het lastig vinden met courgette, blijft toch altijd beetje waterig groente.

Tot nu toe is de pompoen couscous de lekkerste die ik tot nu toe gemaakt heb :9
pi_195771113
Ik wil zo ontzettend graag een kookboek van Ottolenghi. Maar ik heb gelduitgeefstraf nadat ik vorige week in een vlaag van verstandsverbijstering 65 euro uitgaf aan vogelvoerdingen.
Spoilers!
pi_195771123
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil zo ontzettend graag een kookboek van Ottolenghi. Maar ik heb gelduitgeefstraf nadat ik vorige week in een vlaag van verstandsverbijstering 65 euro uitgaf aan vogelvoerdingen.
Bieb!
  woensdag 21 oktober 2020 @ 19:30:11 #273
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195771129
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Echt snoep ben ik dan weer geen fan van. Gelukkig. Er moet iets zijn waar je nog wel vanaf kan blijven. :D Al zou ik wel weer een keer zin hebben in suikerrijst. Dat is lang geleden. :D Of die schuimblokken, daar was m'n moeder gek op.
Omg ja plofrijst.
Verder eet ik niet veel snoepjes. Hoewel deze week wel de zak sint schuim is gesneuveld.
pi_195771146
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Bieb!
Ik ben geen lid. En ik schrijf in kookboeken.
Spoilers!
  woensdag 21 oktober 2020 @ 19:31:59 #275
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195771176
quote:
Ik heb er 3 en 1 gebruik ik nooit. Plenty geloof ik.
Simpel en flavour zijn echt top
pi_195771232
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lid worden. Niet erin schrijven. Opgelost! *O*
#biebfan
pi_195771267
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hier ook zo een. Vinden mensen stom, ik vind het handig
pi_195771311
Ik heb geloof ik nog nooit ook maar een halve neiging gevoeld om in een kookboek te schrijven :D
pi_195771353
Ik schrijf ook niet in kookboeken, maar dat hoeft ook niet, want er staan her en der wel aantekeningen van oma's bij.
pi_195771454
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:39 schreef sigme het volgende:
Ik schrijf ook niet in kookboeken, maar dat hoeft ook niet, want er staan her en der wel aantekeningen van oma's bij.
Sigme *O* we kunnen de biertjes persoonlijk droppen bij je. Er zijn meer mensen bij jou in de buurt die interesse hebben.
pi_195771477
Over kookboeken gesproken, zou er ook iemand deze willen hebben?

https://www.bookspot.nl/najat-9789021026817

Ik kreeg 'm eens kado maar ik kan er niet zoveel mee.
pi_195771507
Wij aten een opgebakken kliekje boerenkool met een opgewarmd kliekje draadjesvlees. :9

Zijn sinds zondag bezig om heel veel shit weg te gooien en kamers samen te voegen tot 1 babykamer (nog leeg) en 1 werk/logeerkamer op zolder.

Er zijn al vier volle auto’s naar de stort geweest. Wat een opluchting dat mijn hoarder van een vent nu wel dingen wil weggooien.

Vandaag tacklede ik de grote boeken/spellen/knutselkast beneden. Gelukt!

De hele kast

Achter de deurtjes.
Kwak
pi_195771512
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sigme *O* we kunnen de biertjes persoonlijk droppen bij je. Er zijn meer mensen bij jou in de buurt die interesse hebben.
Wat een goed nieuws! Vind ik echt reuze leuk, maar dat wist je al wel ;)

Wil je toevallig een kookboek in ruil?
pi_195771569
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat een goed nieuws! Vind ik echt reuze leuk, maar dat wist je al wel ;)

Wil je toevallig een kookboek in ruil?
Ja je enthousiasme is echt super O+

En ik vind het lief dat je het aanbiedt maar ik denk dat iemand anders er meer aan heeft. Ik gebruik vooral online recepten. Al mijn kookboeken staan al 3 jaar stof te happen :@
pi_195771666
quote:
5s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:44 schreef sigme het volgende:
Over kookboeken gesproken, zou er ook iemand deze willen hebben?
[ afbeelding ]
https://www.bookspot.nl/najat-9789021026817

Ik kreeg 'm eens kado maar ik kan er niet zoveel mee.
Ik vind hem erg leuk maar alleen als er geen andere gegadigden zijn. Ik heb tenslotte al eens een stapeltje boeken van je gekregen :)
Spoilers!
pi_195771707
Sjonge Blues...wat een domper, dat het zo loopt met corona. 8)7
Ben je wel thuis geweest? En gegeten?

En signe...wat ben je zorgzaam voor je man en meedenken in zijn nieuwe baan.
Geen weekend, ook betere werktijden?

Wij aten kipnuggets. :Y) met zelfgesneden frietjes uit de oven.

Oh ja, ik zag Gü rollen. _O_
pi_195771708
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Lid worden. Niet erin schrijven. Opgelost! *O*
#biebfan
Ik ga geen lid van de bibliotheek worden enkel om de kookboeken :D

Kwak, wat een enorme last _O_
Spoilers!
pi_195771746
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:45 schreef kwakz0r het volgende:
Wij aten een opgebakken kliekje boerenkool met een opgewarmd kliekje draadjesvlees. :9

Zijn sinds zondag bezig om heel veel shit weg te gooien en kamers samen te voegen tot 1 babykamer (nog leeg) en 1 werk/logeerkamer op zolder.

Er zijn al vier volle auto’s naar de stort geweest. Wat een opluchting dat mijn hoarder van een vent nu wel dingen wil weggooien.

[ afbeelding ]
De hele kast

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achter de deurtjes.
Wow. Respect _O_
pi_195771784
Goed geruimd en gesorteerd Kwak.👍🏼
Volgens mij hebben jullie zo’n kast ook met muziek.🎶
Ga je die ook nog ‘doen’? 🎼
pi_195771844
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:52 schreef AnneX het volgende:
Geen weekend, ook betere werktijden?
Geen weekend (dus minder geld verdienen per uur)
Vroeger beginnen (bah)
Langer woon-werkafstand (meer benzine, niet vergoed)

Sturen op vertrouwen ipv op controle
Geen kwartiertjes wel werken, niet betalen want kwartier file stond niet gepland oid
Geen te zware karren met slechte wieltjes met de hand moeten verplaatsen

Dus zeker ook nadelen, maar het lijkt in veel opzichten leuker en lichter, en dat is wel wat waard.
pi_195771862
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind hem erg leuk maar alleen als er geen andere gegadigden zijn. Ik heb tenslotte al eens een stapeltje boeken van je gekregen :)
Ik zet jou op de lijst met gegadigden!
pi_195771969
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:00 schreef Aure het volgende:

[..]

Nee niet dus, te lange rij. Ik ga vrijdag ff als ik alleen ben :P nu was ik met ongeduldige (8> en oO<
-O- Ik lust ook wel :9 Eens kijken of G wat bij Lof Der Zoetheid mee kan nemen morgen O+
pi_195772012
quote:
_O-

Ik kreeg de subtiele hint van G dat het over 2 maanden alweer kerst is O-)
pi_195772383
O ja! Genant dure adventkalenderen uitzoeken *O*
pi_195772385
quote:

O+
Ik heb zo'n man thuis.
Elke avond heerlijk eten op tafel :9 O+ Zo fijn thuiskomen!
pi_195772403
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:52 schreef AnneX het volgende:
Sjonge Blues...wat een domper, dat het zo loopt met corona. 8)7
Ben je wel thuis geweest? En gegeten?

Vooralsnog werk ik nog steeds mijn eigen dagen, uren... misschien in de nabije toekomst buffelen we weer een extra zaterdag, maar het gaat nog net.
pi_195772425
Oh Kwak dat ziet er lekker opgeruimd uit! Maar wat een voorraad nog :D
Opruimen is O+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 oktober 2020 @ 20:26:22 #298
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195772430
Lokale Amendementenavond voor het verkiezingsprogramma.... Via Zoom ipv in een zaaltje. :+
Landelijk zijn er al 900 amendementen ingediend _O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 21 oktober 2020 @ 20:31:25 #299
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195772518
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:45 schreef kwakz0r het volgende:

[ afbeelding ]
De hele kast

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achter de deurtjes.
Nostalgische gevoelens bij de luistersprookjes. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195772554
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja! Genant dure adventkalenderen uitzoeken *O*
Eeeh, zoek de verschillen :o

Tussen

deze

en

dees

@Blues, er zit toch ook gewoon een max aan wat ze van iemand als jij kunnen vragen? Ik bedoel aan iedereen natuurlijk, maar mensen met een parttime baan, die ook nog eens richting pensioen gaan hebben doorgaans niet veel rek over...
pi_195772585
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Eeeh, zoek de verschillen :o

Tussen

deze

en

dees

@:blues, er zit toch ook gewoon een max aan wat ze van iemand als jij kunnen vragen? Ik bedoel aan iedereen natuurlijk, maar mensen met een parttime baan, die ook nog eens richting pensioen gaan hebben doorgaans niet veel rek over...
De eerste link werkt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')