Ja jouw prioriteiten liggen ergens anders. Ga er lekker over demonstreren in plaats van zeuren dat anderen dat niet voor jou doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Het demonstratievolk maakt nogal kenbaar waar zijn prioriteiten liggen.
Om het dan vooral te gaan hebben waarom anderen het niet voor haar doen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:34 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Een column schrijven valt daar niet onder?
Ja, ik ook. Dat was een massa van zo'n 80.000 mensen, meen ik. In mijn beleving was zowat heel Nederland tegen in die tijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar was ik bij
Dat was echt een hele grote.
Ook allemaal verward natuurlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:50 schreef Scrummie het volgende:
Enkele reacties op Fidan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een tolerantieJe zou je bijna gaan schamen dat ze Nederlands spreken.
Net als een demonstratie.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Om het dan vooral te gaan hebben waarom anderen het niet voor haar doen?
Het is niet toegestaan om het heel merkwaardig te vinden dat er schijnbaar alleen massaal aandacht geschonken wordt aan gebeurtenissen die in een bepaald straatje passen? Vergeet niet dat er voor die demonstraties ook al heel veel media-aandacht richting Amerika ging.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja kennelijk zijn Fidan en haar soortgenoten te lamlendig om zelf een demonstratie op te zetten voor wat in hun straatje valt, en moeten anderen alles maar voor ze oplossen.
In mijn herinnering waren het er nog meer, iets van 300.000. Maar goed, lang geleden. En klopt, daar waren we het allemaal wel over eens eigenlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:40 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Dat was een massa van zo'n 80.000 mensen, meen ik. In mijn beleving was zowat heel Nederland tegen in die tijd.
Ja die media aandacht kwam er wegens massale demonstraties. Dus als je media aandacht wilt moet je iets doen. En niet zeuren dat anderen het maar moeten doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is niet toegestaan om het heel merkwaardig te vinden dat er schijnbaar alleen massaal aandacht geschonken wordt aan gebeurtenissen die in een bepaald straatje passen? Vergeet niet dat er voor die demonstraties ook al heel veel media-aandacht richting Amerika ging.
Zoals een column schrijven. Of het er over hebben in een tv programma.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja die media aandacht kwam er wegens massale demonstraties. Dus als je media aandacht wilt moet je iets doen.
Het paradijs op aarde.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:13 schreef Homey het volgende:
[..]
Nederland zit helemaal gevangen in een bizar doorgeslagen schuldcomplex. Alles is de schuld van blanke mensen. In de islamitische wereld kennen ze juist een schuldafschuifcomplex. Daar is alles per definitie de schuld van de ander.
Ergens is het een match, Nederland neemt graag schuld op zich, en landen als Marokko schuiven het af.
Er waren nog helemaal geen demonstraties toen je hier al platgegooid werd met nieuwsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja die media aandacht kwam er wegens massale demonstraties. Dus als je media aandacht wilt moet je iets doen. En niet zeuren dat anderen het maar moeten doen.
Ik heb het over:quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je demonstreert zelf ook niet dus waarom zouden BLM-lui dat dan voor jou moeten doen?
En niet over dat iemand voor mij moet demonstreren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:43 schreef ludovico het volgende:
Ik heb het over de demonstratiebereidheid van mensen die wel demonstreren voor BLM, bij verschillende thema's waarbij het thema onthoofding door Moslim terreur blijkbaar als oninteressant wordt bestempeld.
Dat kost natuurlijk een boel geld en tijd. Hoe hebben de Nederlandse BLMers dat eigenlijk gefinancierd?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja kennelijk zijn Fidan en haar soortgenoten te lamlendig om zelf een demonstratie op te zetten voor wat in hun straatje valt, en moeten anderen alles maar voor ze oplossen.
Ja, wat dat betreft is het idd echt een match. Dingen die in elkaar grijpen en een houtgreep teweeg brengen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:13 schreef Homey het volgende:
Nederland zit helemaal gevangen in een bizar doorgeslagen schuldcomplex. Alles is de schuld van blanke mensen. In de islamitische wereld kennen ze juist een schuldafschuifcomplex. Daar is alles per definitie de schuld van de ander.
Ergens is het een match, Nederland neemt graag schuld op zich, en landen als Marokko schuiven het af.
In haar eentje in Den Haag met een bord waarop "Ultieme barbarij" staat geschreven. Het zou wel iets hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:55 schreef thedeedster het volgende:
Trouwens, als ik zie wat mevrouw Fidan al teweegbrengt zonder de deur uit te gaan. Waarom dan nog de kou in gaan, om te gaan demonstreren?
Stel dat iemand zich hard maakt voor de bestrijding van kinderkanker. De persoon besteedt heel veel tijd en energie en geld aan dit goede doel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over mijn willen en doen.
Ik heb het over de demonstratiebereidheid van mensen die wel demonstreren voor BLM, bij verschillende thema's waarbij het thema onthoofding door Moslim terreur blijkbaar als oninteressant wordt bestempeld.
Niet te vergeten dat de beroepzeikers die eerder nog voluit streden voor iets aan de andere kant van de oceaan je als extreem-rechts oid gaan bestempelen en ervoor zorgen dat je goed gecanceld wordt. En natuurlijk die complotgekkies waar je je niet mee wil associeren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:48 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat kost natuurlijk een boel geld en tijd. Hoe hebben de Nederlandse BLMers dat eigenlijk gefinancierd?
Sowieso. Ik zou zelf nooit naar wat voor demonstratie dan ook gaan. Altijd wel een paar wappies waar je gewoon absoluut niet mee geassocieerd wilt worden, maar dat wel wordt zodra je met je krentenbol op een of andere foto, of een filmpje staat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat de beroepzeikers die eerder nog voluit streden voor iets aan de andere kant van de oceaan je als extreem-rechts oid gaan bestempelen en ervoor zorgen dat je goed gecanceld wordt. En natuurlijk die complotgekkies waar je je niet mee wil associeren.
Je vergelijkt iets heel anders, het verschil is namelijk dat dit beide actuele zaken zijn.. Overigens was er in Rotterdam bij die gewelddadige verkrachting van een Indonesisch studente wel een stille tocht / demonstratie.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:01 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Stel dat iemand zich hard maakt voor de bestrijding van kinderkanker. De persoon besteedt heel veel tijd en energie en geld aan dit goede doel.
En dan heb je iemand die zich nergens voor inzet en die zegt:
Wat raar dat jij je wél druk maakt om de kinderkanker, maar niet om dementie bij ouderen.
Dan kan die persoon die dat beweert toch zelf het inititatief nemen om zich in te zetten voor de bestrijding van dementie bij ouderen. En wie weet is de persoon die zich inzet voor de bestrijding van kinderkanker tegelijkertijd ook druk met de inzet voor de bestrijding van dementie. Wellicht drukker dan die klager die niks doet.
Op een plein gaan schreeuwen kost niet zoveelquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:48 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat kost natuurlijk een boel geld en tijd. Hoe hebben de Nederlandse BLMers dat eigenlijk gefinancierd?
Maar waarom zeur je dan dat andere mensen dat dan wél moeten doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:05 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Sowieso. Ik zou zelf nooit naar wat voor demonstratie dan ook gaan.
Waarom is iemand asociaal als ie wel naar een demonstratie gaat voor de bestrijding van kinderkanker?quote:Sowieso. Ik zou zelf nooit naar wat voor demonstratie dan ook gaan.
Dus eigenlijk ben je aan het zeuren dat BLM niet doet of laat wat jij wil. En zelf boeit het je dus eigenlijk niks.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb het over:
[..]
En niet over dat iemand voor mij moet demonstreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |