Bijna mijn serie af, na zoveel maanden af en aan kijkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog iets leuks gezien? Is King Kong wat?
Niet mee eens? Ik hoor graag andere inzichten, maar feit is gewoon dat iedereen andere keuzes maakt.quote:
Kijk maar naar robquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:38 schreef FreshFruit het volgende:
Sex kan toch ook best als je 80 bent?
ik reageerde op kreequote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:38 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Niet mee eens? Ik hoor graag andere inzichten, maar feit is gewoon dat iedereen andere keuzes maakt.
Daar is mijn zusje nogal stuk op gegaan.Waren ook verwende kutkoters.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, ik hou ook van pubers. Maar in de opvoeding moet je samen een duidelijke lijn trekken anders loopt het geheid stuk
quote:
Verder wel mee eens hoor, iedereen maakt andere keuzes. Maar ik vraag me af wat de lasten van seks kunnen zijn: ongewenste zwangerschap?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:38 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Niet mee eens? Ik hoor graag andere inzichten, maar feit is gewoon dat iedereen andere keuzes maakt.
Ah oké, nou ik reageerde op jou toen je me iets vroeg. Ik begreep jouw vraag niet helemaal denk ik.quote:
Vaak plaspauzes houdenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bijna mijn serie af, na zoveel maanden af en aan kijken.
King Kong duurt 3 uur en 7 minuten. Kunnen we dat de filmclub aandoen?
Better call Saul.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Welke film/serie ? Vind er niet zo veel boeiend op staan momenteel, ben begonnen aan Wanted
Er is niks mis mee. Ok mits veilig he anders koter op je schoot 9 maanden later.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Verder wel mee eens hoor, iedereen maakt andere keuzes. Maar ik vraag me af wat de lasten van seks kunnen zijn: ongewenste zwangerschap?
Jij had het over baten en lasten van seks. En ik vroeg me af wat je daar precies mee bedoelde. Baten: het is leuk, gezond en kan de band in een relatie versterken. Lasten: condooms, zwangerschap, soaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:40 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ah oké, nou ik reageerde op jou toen je me iets vroeg. Ik begreep jouw vraag niet helemaal denk ik.
Die heeft toch meerdere seizoenen al ? Vond het filmwerk toen erg druk, maar zal nog een poging wagen van de week.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Better call Saul.
Was ik wel echt heel lang mee bezig, terwijl het maar 10 afleveringen zijn.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:41 schreef moemoe het volgende:
Emily in Paris schijnt wel leuk te zijn voor vrouwen @:Jippie.
Kijk Kree, een meisje zal waarderen als je haar niet gelijk bespringt. Alles moet gewoon goed aanvoelen voor beiden, Maar als jij elke vorm van genegenheid ontwijkt denkt zo'n meisje misschien dat je haar niet aantrekkelijk vindt en dan dooft het vlammetje vanzelf uitquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:41 schreef kree het volgende:
[..]
Er is niks mis mee. Ok mits veilig he anders koter op je schoot 9 maanden later.
Maar ik heb gewoon principes die ik trouwens zo wss laat varen enzo. Maar over het algemeen
An sich natuurlijk prima termen, maar bij de soms nogal wispelturige en turbulente psyche zijn dat niet de meest universele begrippen. Bij lasten zit ik dan ook eerder aan de psyche te denken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij had het over baten en lasten van seks. En ik vroeg me af wat je daar precies mee bedoelde. Baten: het is leuk, gezond en kan de band in een relatie versterken. Lasten: condooms, zwangerschap, soa
Ok, gaat ook op mijn lijstjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:41 schreef moemoe het volgende:
Emily in Paris schijnt wel leuk te zijn voor vrouwen @:Jippie.
Ok, maar dan heb je het over randgevallen. Dat kan ook gebeuren, maar in een relatie zonder seks zal er ook wel dingen verkeerd gaan bij zulk soort partners.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:43 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
An sich natuurlijk prima termen, maar bij de soms nogal wispelturige en turbulente psyche zijn dat niet de meest universele begrippen. Bij lasten zit ik dan ook eerder aan de psyche te denken.
Is gewoon hoe cruiseschepen in die tijd er uitzagenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die boot waar ze in stapt lijkt een beetje op Titanic.
Nee zo is het niet en ik zal geen meisje zo bespringen hoor, dan moet er toch echt wel ff wat aan vooraf zijn gegaan. Maar genegenheid ontwijken is het nu ook weer niet? Ik sta er best open voor. Alleen leeftijd helpt niet mee nu ff. Want mss net te oud wel al.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kijk Kree, een meisje zal waarderen als je haar niet gelijk bespringt. Alles moet gewoon goed aanvoelen voor beiden, Maar als jij elke vorm van genegenheid ontwijkt denkt zo'n meisje misschien dat je haar niet aantrekkelijk vindt en dan dooft het vlammetje vanzelf uit
Eens, en niks aan toe te voegen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ok, maar dan heb je het over randgevallen. Dat kan ook gebeuren, maar in een relatie zonder seks zal er ook wel dingen verkeerd gaan bij zulk soort partners.
Ik ken bijvoorbeeld een verhaal van een stel wat niet eens bij elkaar in hetzelfde bed sliep. Seks was er ook niet en op geen enkel moment kreeg ik het idee dat hij een probleem had met zijn relatie. In hoeverre dat natuurlijk verstopt blijft is niet te zeggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ok, maar dan heb je het over randgevallen. Dat kan ook gebeuren, maar in een relatie zonder seks zal er ook wel dingen verkeerd gaan bij zulk soort partners.
Doe even normaal.Je leeftijd heeft er 0 mee te maken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nee zo is het niet en ik zal geen meisje zo bespringen hoor, dan moet er toch echt wel ff wat aan vooraf zijn gegaan. Maar genegenheid ontwijken is het nu ook weer niet? Ik sta er best open voor. Alleen leeftijd helpt niet mee nu ff. Want mss net te oud wel al.
Zijn toch altijd wel meiden/vrouwen van jouw leeftijd?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nee zo is het niet en ik zal geen meisje zo bespringen hoor, dan moet er toch echt wel ff wat aan vooraf zijn gegaan. Maar genegenheid ontwijken is het nu ook weer niet? Ik sta er best open voor. Alleen leeftijd helpt niet mee nu ff. Want mss net te oud wel al.
Dat kan. Het lijkt mij niets, want dan is het meer een vriendschap dan een relatie. Maar als zij daar gelukkig mee zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:47 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik ken bijvoorbeeld een verhaal van een stel wat niet eens bij elkaar in hetzelfde bed slaapt. Seks is er ook niet en op geen enkel moment kreeg ik het idee dat hij een probleem had met zijn relatie. In hoeverre dat natuurlijk verstopt blijft is niet te zeggen.
Klopt! Heb je Breaking Bad wel gezien?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die heeft toch meerdere seizoenen al ? Vond het filmwerk toen erg druk, maar zal nog een poging wagen van de week.
Je plaatje doet het nietquote:
Aseksuelen die elkaar hebben getroffen ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:47 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik ken bijvoorbeeld een verhaal van een stel wat niet eens bij elkaar in hetzelfde bed sliep. Seks was er ook niet en op geen enkel moment kreeg ik het idee dat hij een probleem had met zijn relatie. In hoeverre dat natuurlijk verstopt blijft is niet te zeggen.
Ja krijg je ze wel incl kinderen gelijk voor het merendeelquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zijn toch altijd wel meiden/vrouwen van jouw leeftijd?
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Klopt! Heb je Breaking Bad wel gezien?
[..]
Je plaatje doet het niet.
Vermijd het onderwerp ''Titanic'' maar weer.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Is gewoon hoe cruiseschepen in die tijd er uitzagen
Dat hoeft nietquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ja krijg je ze wel incl kinderen gelijk voor het merendeel
Ja Breaking Bad gezien op de allerlaatste aflevering na , ik wilde niet eindigen met de seriequote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Klopt! Heb je Breaking Bad wel gezien?
[..]
Je plaatje doet het niet.
Mij ook niet. Ik kan me genoeg situaties voorstellen dat de liefde van je leven niet meer in staat zou zijn oid, maar liefde moet geen gevangenis worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat kan. Het lijkt mij niets, want dan is het meer een vriendschap dan een relatie. Maar als zij daar gelukkig mee zijn.
Die moeten we ook gewoon een keertje gaan kijken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vermijd het onderwerp ''Titanic'' maar weer.
[ afbeelding ]
Mijn zusje is het,en laat haar man zijn gang gaan buiten de deur.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Aseksuelen die elkaar hebben getroffen ?
Waaaatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja Breaking Bad gezien op de allerlaatste aflevering na , ik wilde niet eindigen met de serie
Nou dat kan een hele verrijking zijn hoor, maar het brengt ook extra plichten met zich meequote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ja krijg je ze wel incl kinderen gelijk voor het merendeel
Geen idee, mijn zaken ook niet. Je bent benieuwd naar hoe ze dat dan doen en voor zover iemand dat laat weten zal ik luisteren, maar iedereen heeft zo zijn normen en waarden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Aseksuelen die elkaar hebben getroffen ?
Ik kan het einde wel verklappen hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waaaat.
Je hebt de allerlaatste aflevering niet gezien? Hoe dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owh het is geen ellende hoor? Als ik echt een meid heel leuk zou vinden.quote:
Moest je ook zo huilen toen ze wegdreef van het zinkende schipquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vermijd het onderwerp ''Titanic'' maar weer.
[ afbeelding ]
hee, doe dat eens in een spoiler of een DMquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Moest je ook zo huilen toen ze wegdreef van het zinkende schipmeesterlijk gecast ook
Zeg niet dat er wat mee mis is. Maar niet mijn eerste keuze.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou dat kan een hele verrijking zijn hoor, maar het brengt ook extra plichten met zich mee
Never let go Jack,never let go....quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Moest je ook zo huilen toen ze wegdreef van het zinkende schipmeesterlijk gecast ook
You love it too?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij verdomde moeilijk , voor beiden eigenlijk welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zusje is het,en laat haar man zijn gang gaan buiten de deur.
Ik zou het niet kunnen, als de partner die maar buiten de deur moet eten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij verdomde moeilijk , voor beiden eigenlijk wel
Weet je ook eens hoe het voelt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:52 schreef devzero het volgende:
[..]
hee, doe dat eens in een spoiler of een DM
Gewoon niet gaan kijken toen mijn man hem opzette, geloof dat ik de kamer ben uitgegaanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waaaat.
Je hebt de allerlaatste aflevering niet gezien? Hoe dan.
Alleen maar omdat je niet wil dat de serie eindigt?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan kijken toen mijn man hem opzette, geloof dat ik de kamer ben uitgegaan
Sorry, zal niet over die haai vertellen..of was dat een andere film ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:52 schreef devzero het volgende:
[..]
hee, doe dat eens in een spoiler of een DM
Noooo, you can't do thisquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan kijken toen mijn man hem opzette, geloof dat ik de kamer ben uitgegaan
Je overdenkt het een beetje te veelquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:53 schreef kree het volgende:
Het lijkt mij gewoon niet makkelijk kinderen van een ander opvoeden. En ligt niet aan die kinders natuurlijk. Maar wel door een fout eerder gemaakt dan eigenlijk. Of fout gelopen zo kun je het ook nog zien. Naja iig altijd drama gaat dat worden. Liever niet dus.
Denk dat je teveel beren op de weg ziet Kreequote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:53 schreef kree het volgende:
Het lijkt mij gewoon niet makkelijk kinderen van een ander opvoeden. En ligt niet aan die kinders natuurlijk. Maar wel door een fout eerder gemaakt dan eigenlijk. Of fout gelopen zo kun je het ook nog zien. Naja iig altijd drama gaat dat worden. Liever niet dus.
Dat jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Denk dat je teveel beren op de weg ziet Kree
Ik heb met haar een gesprek gehad waar ze het heeft uitgelegd.Dat was best even lastig.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij verdomde moeilijk , voor beiden eigenlijk wel
Ik had toen bij Dexter een spoiler gehoord van de laatste aflevering die hen ik niet gekeken omdat ik dat niet wilde zien, en bij Breaking Bad dus ook niet gekeken. Soort kop in het zand steken 'het loopt niet ten einde " of zoietsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je niet wil dat de serie eindigt?
Nou dat denk ik helemaal niet eigenlijk? For sure komen problemen later. Ik sluit niks uit maar mijn eerste keuze zou het niet zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Je overdenkt het een beetje te veel
Deze blijft zo leuk.quote:
Hoi Paul.quote:
Als jij het zegt en er gaat geen Good Guy dood dan ga ik hem alsnog kijkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Noooo, you can't do this.
Must see hoor die laatste aflevering.
De laatste aflevering van Dexter was ook echt bagger jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik had toen bij Dexter een spoiler gehoord van de laatste aflevering die hen ik niet gekeken omdat ik dat niet wilde zien, en bij Breaking Bad dus ook niet gekeken. Soort kop in het zand steken 'het loopt niet ten einde " of zoiets
Geloof me ik ken dit soort gezinnen. En ja het hoeft geen drama te zijn of te worden. Helemaal niet. Maar toch is er een soort van probleem dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Denk dat je teveel beren op de weg ziet Kree
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:58 schreef kree het volgende:
[..]
Geloof me ik ken dit soort gezinnen. En ja het hoeft geen drama te zijn of te worden. Helemaal niet. Maar toch is er een soort van probleem dan.
Wil liever kindjes van mezelf en van met evt meisje
Jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zo begroet ik @:devzero op dagelijkse basis.
Pfff bizar, lijkt mij echt heel gecompliceerd. Is ze dan niet bang dat je zwager verliefd wordt op iemand anders ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb met haar een gesprek gehad waar ze het heeft uitgelegd.Dat was best even lastig.
Maar als het zo voor hun werkt,dan is het zo.
Ik kwam erachter doordat ik dacht dat mijn zwager vreemd ging.
Die kans is best aanwezig.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Pfff bizar, lijkt mij echt heel gecompliceerd. Is ze dan niet bang dat je zwager verliefd wordt op iemand anders ?
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als jij het zegt en er gaat geen Good Guy dood dan ga ik hem alsnog kijken
Dus je kunt nog best vader worden, maar de kans dat je een vrouw vindt zonder kinderen zal wel flink afnemen.quote:
Dus eigenlijk verwijt je de meisjes 'moeilijk'te doen, terwijl je zelf ook 'moeilijk'doet. Je wordt toch verliefd op een persoon toch niet op haar/zijn kinderen ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:58 schreef kree het volgende:
[..]
Geloof me ik ken dit soort gezinnen. En ja het hoeft geen drama te zijn of te worden. Helemaal niet. Maar toch is er een soort van probleem dan.
Wil liever kindjes van mezelf en van met evt meisje
Nouja voor mij nog wel. Meiden gaat al alstig worden he nu.....quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus je kunt nog best vader worden, maar de kans dat je een vrouw vindt zonder kinderen zal wel flink afnemen.
Nee,ze hebben buiten de sex om een hele stabiele relatie.Getrouwd,2 leuke kids,ze werken samen.Eigenlijk een heel leuk leven zeg maar.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Pfff bizar, lijkt mij echt heel gecompliceerd. Is ze dan niet bang dat je zwager verliefd wordt op iemand anders ?
Ja , zou eerder achterdochtig worden als je een vrouw vindt zonder kinderen ! ( tenzij medische oorzaak)quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus je kunt nog best vader worden, maar de kans dat je een vrouw vindt zonder kinderen zal wel flink afnemen.
Ja, adn mogen wij er niet over oordelen eigenlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,ze hebben buiten de sex om een hele stabiele relatie.Getrouwd,2 leuke kids,ze werken samen.Eigenlijk een heel leuk leven zeg maar.
Voor jou zal het ook lastiger kunnen worden. Hoe belangrijk is het krijgen van kinderen voor je?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja voor mij nog wel. Meiden gaat al alstig worden he nu.....
Ja dat oordeel had ik dus eerst ook.Ik was woest eigenlijk.Totdat ze het me vertelde.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, adn mogen wij er niet over oordelen eigenlijk
Alles kan. Misschien heeft die vrouw nooit een stabiele relatie gehad waar ze kinderen wilde hebben. Of misschien wil ze wel helemaal geen kinderen. Geen idee hoe belangrijk dat is voor kreequote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja , zou eerder achterdochtig worden als je een vrouw vindt zonder kinderen ! ( tenzij medische oorzaak)
Euh dat is een goeie vraag. Zou het niet eens kunnen zeggen nl? Zou het leuk vinden maar mits omstandigheden er ook voor zijn. En dat zijn ze nu niet. Dus weet niet echt nog. Heb er niet echt iets over besloten nog. Maar zou leuk vinden denk wel tochquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor jou zal het ook lastiger kunnen worden. Hoe belangrijk is het krijgen van kinderen voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |