Bijna mijn serie af, na zoveel maanden af en aan kijkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog iets leuks gezien? Is King Kong wat?
Niet mee eens? Ik hoor graag andere inzichten, maar feit is gewoon dat iedereen andere keuzes maakt.quote:
Kijk maar naar robquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:38 schreef FreshFruit het volgende:
Sex kan toch ook best als je 80 bent?
ik reageerde op kreequote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:38 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Niet mee eens? Ik hoor graag andere inzichten, maar feit is gewoon dat iedereen andere keuzes maakt.
Daar is mijn zusje nogal stuk op gegaan.Waren ook verwende kutkoters.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, ik hou ook van pubers. Maar in de opvoeding moet je samen een duidelijke lijn trekken anders loopt het geheid stuk
quote:
Verder wel mee eens hoor, iedereen maakt andere keuzes. Maar ik vraag me af wat de lasten van seks kunnen zijn: ongewenste zwangerschap?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:38 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Niet mee eens? Ik hoor graag andere inzichten, maar feit is gewoon dat iedereen andere keuzes maakt.
Ah oké, nou ik reageerde op jou toen je me iets vroeg. Ik begreep jouw vraag niet helemaal denk ik.quote:
Vaak plaspauzes houdenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bijna mijn serie af, na zoveel maanden af en aan kijken.
King Kong duurt 3 uur en 7 minuten. Kunnen we dat de filmclub aandoen?
Better call Saul.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Welke film/serie ? Vind er niet zo veel boeiend op staan momenteel, ben begonnen aan Wanted
Er is niks mis mee. Ok mits veilig he anders koter op je schoot 9 maanden later.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Verder wel mee eens hoor, iedereen maakt andere keuzes. Maar ik vraag me af wat de lasten van seks kunnen zijn: ongewenste zwangerschap?
Jij had het over baten en lasten van seks. En ik vroeg me af wat je daar precies mee bedoelde. Baten: het is leuk, gezond en kan de band in een relatie versterken. Lasten: condooms, zwangerschap, soaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:40 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ah oké, nou ik reageerde op jou toen je me iets vroeg. Ik begreep jouw vraag niet helemaal denk ik.
Die heeft toch meerdere seizoenen al ? Vond het filmwerk toen erg druk, maar zal nog een poging wagen van de week.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Better call Saul.
Was ik wel echt heel lang mee bezig, terwijl het maar 10 afleveringen zijn.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:41 schreef moemoe het volgende:
Emily in Paris schijnt wel leuk te zijn voor vrouwen @:Jippie.
Kijk Kree, een meisje zal waarderen als je haar niet gelijk bespringt. Alles moet gewoon goed aanvoelen voor beiden, Maar als jij elke vorm van genegenheid ontwijkt denkt zo'n meisje misschien dat je haar niet aantrekkelijk vindt en dan dooft het vlammetje vanzelf uitquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:41 schreef kree het volgende:
[..]
Er is niks mis mee. Ok mits veilig he anders koter op je schoot 9 maanden later.
Maar ik heb gewoon principes die ik trouwens zo wss laat varen enzo. Maar over het algemeen
An sich natuurlijk prima termen, maar bij de soms nogal wispelturige en turbulente psyche zijn dat niet de meest universele begrippen. Bij lasten zit ik dan ook eerder aan de psyche te denken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij had het over baten en lasten van seks. En ik vroeg me af wat je daar precies mee bedoelde. Baten: het is leuk, gezond en kan de band in een relatie versterken. Lasten: condooms, zwangerschap, soa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |