Ik kan het einde wel verklappen hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waaaat.
Je hebt de allerlaatste aflevering niet gezien? Hoe dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owh het is geen ellende hoor? Als ik echt een meid heel leuk zou vinden.quote:
Moest je ook zo huilen toen ze wegdreef van het zinkende schipquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vermijd het onderwerp ''Titanic'' maar weer.
[ afbeelding ]
hee, doe dat eens in een spoiler of een DMquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Moest je ook zo huilen toen ze wegdreef van het zinkende schipmeesterlijk gecast ook
Zeg niet dat er wat mee mis is. Maar niet mijn eerste keuze.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou dat kan een hele verrijking zijn hoor, maar het brengt ook extra plichten met zich mee
Never let go Jack,never let go....quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Moest je ook zo huilen toen ze wegdreef van het zinkende schipmeesterlijk gecast ook
You love it too?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij verdomde moeilijk , voor beiden eigenlijk welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zusje is het,en laat haar man zijn gang gaan buiten de deur.
Ik zou het niet kunnen, als de partner die maar buiten de deur moet eten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij verdomde moeilijk , voor beiden eigenlijk wel
Weet je ook eens hoe het voelt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:52 schreef devzero het volgende:
[..]
hee, doe dat eens in een spoiler of een DM
Gewoon niet gaan kijken toen mijn man hem opzette, geloof dat ik de kamer ben uitgegaanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waaaat.
Je hebt de allerlaatste aflevering niet gezien? Hoe dan.
Alleen maar omdat je niet wil dat de serie eindigt?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan kijken toen mijn man hem opzette, geloof dat ik de kamer ben uitgegaan
Sorry, zal niet over die haai vertellen..of was dat een andere film ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:52 schreef devzero het volgende:
[..]
hee, doe dat eens in een spoiler of een DM
Noooo, you can't do thisquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan kijken toen mijn man hem opzette, geloof dat ik de kamer ben uitgegaan
Je overdenkt het een beetje te veelquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:53 schreef kree het volgende:
Het lijkt mij gewoon niet makkelijk kinderen van een ander opvoeden. En ligt niet aan die kinders natuurlijk. Maar wel door een fout eerder gemaakt dan eigenlijk. Of fout gelopen zo kun je het ook nog zien. Naja iig altijd drama gaat dat worden. Liever niet dus.
Denk dat je teveel beren op de weg ziet Kreequote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:53 schreef kree het volgende:
Het lijkt mij gewoon niet makkelijk kinderen van een ander opvoeden. En ligt niet aan die kinders natuurlijk. Maar wel door een fout eerder gemaakt dan eigenlijk. Of fout gelopen zo kun je het ook nog zien. Naja iig altijd drama gaat dat worden. Liever niet dus.
Dat jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Denk dat je teveel beren op de weg ziet Kree
Ik heb met haar een gesprek gehad waar ze het heeft uitgelegd.Dat was best even lastig.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij verdomde moeilijk , voor beiden eigenlijk wel
Ik had toen bij Dexter een spoiler gehoord van de laatste aflevering die hen ik niet gekeken omdat ik dat niet wilde zien, en bij Breaking Bad dus ook niet gekeken. Soort kop in het zand steken 'het loopt niet ten einde " of zoietsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je niet wil dat de serie eindigt?
Nou dat denk ik helemaal niet eigenlijk? For sure komen problemen later. Ik sluit niks uit maar mijn eerste keuze zou het niet zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Je overdenkt het een beetje te veel
Deze blijft zo leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |