Lekker bezig. Niks mis mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:07 schreef Charrell het volgende:
Was van 5 tot 7 wakker en misselijk, toen doorgeslapen tot 10.
Zou toch voor Scrummie gaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:09 schreef Charrell het volgende:
Vind Jasmijn of James wel leuk... maar er zijn zoveel leuke namen...
Jasmijn, Jasmijn, stopt regelmatig dingen in haar vagijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:09 schreef Charrell het volgende:
Vind Jasmijn of James wel leuk... maar er zijn zoveel leuke namen...
Heel toevallig zijn dat de incels in de sc.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zijn hier inderdaad wel 3 of 4 users die PVV/FvD stemmen.
Voor jezelf opkomen hoort ook bij opvoeding, + sport waar ze zichzelf leren redden in bepaalde posities.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Jasmijn, Jasmijn, stopt regelmatig dingen in haar vagijn.
Heeft een kut als een ravijn.
Nee, zou ik niet doen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heel toevallig zijn dat de incels in de sc.
@:jancees @:picommp @:onlogisch @:scrummie
quote:Op zondag 7 april 2019 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een eigen huis maat. VVD dus.
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stem al mijn hele leven VVD. VVDgoden
quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VVD wordt zo groot die hebben gepeupel als PVV en FVD niet nodig.
Ruttegod
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Dat wordt gewoon Lisa, Sarah of Eefje. Of bij een jongetje Jayden, Sem of Milan.
Oke dan zou ik haar gewoon anker noemen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:11 schreef Charrell het volgende:
[..]
Voor jezelf opkomen hoort ook bij opvoeding, + sport waar ze zichzelf leren redden in bepaalde posities.
Ja ik had kunnen weten dat je de referentie niet snapte.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:11 schreef Charrell het volgende:
[..]
Voor jezelf opkomen hoort ook bij opvoeding, + sport waar ze zichzelf leren redden in bepaalde posities.
Voetbal dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:11 schreef Charrell het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |