Ja leuk maar je mag niet met alcohol op straat na 20.00 uur.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:52 schreef Ven1972 het volgende:
Mensen als je voor 20.00 uur alcoholhoudende dranken koopt in slijterij of supermarkt, bewaar de kassabon in jouw jaszak en als de politie vraagt aan jou: hoe kom je aan die dranken die je nu bij hebt na 20.00 uur? En laat je ze zien met jouw kassabon met de tijdstip erbij van vóór 20.00 uur aan de politie, Voorkom je hiermee boete.
Hier rijdt ongeveer 2x per jaar een politieauto door de wijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, denk niet dat ze alle auto's langs de weg gaan zetten om deze helemaal uit te pluizen. En dan is het maar de vraag of een boete voor 'n ongeopend, vergeten wijntje in de kofferbak stand gaat houden bij de rechter. Ik zou zoiets altijd aanvechten.
Stuk minder als mensen op tijd weer naar huis moeten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Corona is s nachts niet overdraagbaar inderdaad
Ik heb ook geen idee. Mag hopen dat ze er niet al te fanatiek op gaan controleren. Zou wel heel zielig zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hier rijdt ongeveer 2x per jaar een politieauto door de wijk.
Geen idee waar ze al die agenten voor al die controles vandaan zouden moeten toveren.
Dat is dan weer wat overdreven wellicht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:53 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
AvondklokDoe het dan echt goed met een dagklok van 9-5.
Klopt, maar ze hebben het wel in de tas. Verbod is het wel dat je in openbaar bier of whisky drinkt na 20.00 uur.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja leuk maar je mag niet met alcohol op straat na 20.00 uur.
https://www.nu.nl/283818/(...)en-op-instagram.htmlquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Op instagram nu live Gommers, best interessant.
Voor de rest komt meneer een beetje vervelend over, waarvoor ik wel begrip heb als het verhaal klopt. Maar Boa lijkt het min of meer te bevestigen. En zelf die man ongelijk heeft, dan kunnen ze wel nog wat een hun communicatievaardigheden doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb maar 1 kant van het verhaal gezien trouwens......lijkt me echt stug dat BOA's daar echt moeilijk over gaan doen ?!?!?! en anders zijn ze gewoon een stel machtsgeile losers.
Klopt, maar je merkt hier hoeveel misverstand er is over dit onderwerp. Dan moet je bij het opstellen van de regels mensen gewoon een beetje helpen en een buffer inbouwen van 30 minuten of zo. Verkopen tot 19:30 en bezit in de openbare ruimte strafbaar vanaf 20:00.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Formeel gezien is het je eigen verantwoordelijkheid om je aan de regels te houden natuurlijk. Als geldt dat je na 20:00 uur niet meer met alcohol over straat mag, dan moet je dus voor 20:00 uur thuis zijn als je alcohol in hebt geslagen.
Nee, je mag geen alcohol bij je hebben op straat. Niet open, niet dicht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:55 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Klopt, maar ze hebben het wel in de tas. Verbod is het wel dat je in openbaar bier of whisky drinkt na 20.00 uur.
En ik bleek dus in overtreding te zijn toen ik met een kratje bier in mijn auto 2km verderop naar mn broertje reed. Klaarblijkelijk. Tamelijk waanzin.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, je mag geen alcohol bij je hebben op straat. Niet open, niet dicht.
Okay, maar je mag wel thuis na 20.00 uur wel een bier drinken, dat wel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En intern?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dan niet op straat bent, dus ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:59 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Okay, maar je mag wel thuis na 20.00 uur wel een bier drinken, dat wel.
Niet teveelquote:
ligt er ook aan welke maatregelen er gehandhaafd worden he.....en 1 over 8, doe gewoon normaalquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Er moet strenger gehandhaafd worden!
*BOA's handhaven strenger
STEL MACHTSGEILE LOSERS!
erg besmettelijk natuurlijk als je na achten met een kratje bier in je auto rijdquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:59 schreef vosss het volgende:
[..]
En ik bleek dus in overtreding te zijn toen ik met een kratje bier in mijn auto 2km verderop naar mn broertje reed. Klaarblijkelijk. Tamelijk waanzin.
Nee natuurlijk niet. Als je wil dat er strenger gehandhaafd wordt kun je niet de ene regel wel en de andere regel niet handhaven. En je moet ergens een grens stellen. Dus is 20.00 uur ook gewoon 20.00 uur.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ligt er ook aan welke maatregelen er gehandhaafd worden he.....en 1 over 8, doe gewoon normaal
Nouja bij mn broertje ook gewoon netjes de regels in acht genomen verder met afstand houden en alles.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
erg besmettelijk natuurlijk als je na achten met een kratje bier in je auto rijd
bijna alle thuisfeestjes worden nog steeds niet gehandhaafd en/of beboet.....en een winkelier die 1 minuur te laat is wel....quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Als je wil dat er strenger gehandhaafd wordt kun je niet de ene regel wel en de andere regel niet handhaven. En je moet ergens een grens stellen. Dus is 20.00 uur ook gewoon 20.00 uur.
fopmaatregel.....quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja bij mn broertje ook gewoon netjes de regels in acht genomen verder met afstand houden en alles.
Dus het is niet alsof ik een stout boefje ben zegmaar
Dat mag dan ook niet..quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
bijna alle thuisfeestjes worden nog steeds niet gehandhaafd en/of beboet.....en een winkelier die 1 minuur te laat is wel....
yeah right
en toch werken ze, hoe verzin je het......quote:
Wat een irritant klootzakje, hij mag godverdomme blij zijn dat hij in Nederland woont. Als je dit in Spanje of Italië flikt krijgt hij gelijk een paar tikken met de wapenstok. Die constante ondermijning van boa's mag echt wel een keer wat aan gedaan worden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:55 schreef maan_man het volgende:
[..]
Voor de rest komt meneer een beetje vervelend over, waarvoor ik wel begrip heb als het verhaal klopt. Maar Boa lijkt het min of meer te bevestigen. En zelf die man ongelijk heeft, dan kunnen ze wel nog wat een hun communicatievaardigheden doen.
[..]
Klopt, maar je merkt hier hoeveel misverstand er is over dit onderwerp. Dan moet je bij het opstellen van de regels mensen gewoon een beetje helpen en een buffer inbouwen van 30 minuten of zo. Verkopen tot 19:30 en bezit in de openbare ruimte strafbaar vanaf 20:00.
Tja, het blijft natuurlijk een volstrekt uit de klauwen gelopen Melkertproject, die hele handhavers, want boa's is een veel ruimer begrip waar ook de boswachter en de hoofdconducteur onder vallen. Ik ken agenten hier in de regio die balen al een stekker als ze openbare ordedienst hebben tijdens een uitgaansavonden en handhaving ook aanwezig is. De lui hebben een ongekend talent om alles te laten escaleren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een irritant klootzakje, hij mag godverdomme blij zijn dat hij in Nederland woont. Als je dit in Spanje of Italië flikt krijgt hij gelijk een paar tikken met de wapenstok. Die constante ondermijning van boa's mag echt wel een keer wat aan gedaan worden.
Hij weet de regels zo goed, behalve de enige regel die van hem relevant is namelijk dat zijn toko om 20:00 dicht moet zijn.
Als ik dat zo zie dan is het de lamme tegen de blinde.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een irritant klootzakje, hij mag godverdomme blij zijn dat hij in Nederland woont. Als je dit in Spanje of Italië flikt krijgt hij gelijk een paar tikken met de wapenstok. Die constante ondermijning van boa's mag echt wel een keer wat aan gedaan worden.
Hij weet de regels zo goed, behalve de enige regel die van hem relevant is namelijk dat zijn toko om 20:00 dicht moet zijn.
Staat anders niet standaard bij het typen van een reactie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:30 schreef Tijger_m het volgende:
Maar het echte belangrijke nieuws is dit, we hebben een mondmasker smiley op FOK!
":M" en dan ziet dat er zo uit:
99 euro, maat!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja bij mn broertje ook gewoon netjes de regels in acht genomen verder met afstand houden en alles.
Dus het is niet alsof ik een stout boefje ben zegmaar
Daar word nog aan gewerktquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Staat anders niet standaard bij het typen van een reactie.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:30 schreef Tijger_m het volgende:
Maar het echte belangrijke nieuws is dit, we hebben een mondmasker smiley op FOK!
":M" en dan ziet dat er zo uit:
Wel toch? Ze hebben een hele pagina over waar de data vandaan komt enzo: https://www.databronnenco(...)nsive-Care-Evaluatiequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:33 schreef Za het volgende:
[..]
Die van het dashboard is op geen enkel punt gespecificeerd.
Krijg het benauwd van het zien van die smiley.quote:
Tja het zijn uiteindelijk vaak mensen die zelf een rugtasje hebben en qua bevoegdheid nog geen fractie mogen van een normale agent. Maar dat wil nog niet zeggen dat je ze maar als stront mag behandelen. Zij doen dat werk ook maar zodat politie zich bezig kan houden met serieuze misdaad. Ze kunnen ook thuis gaan zitten met een uitkering.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:26 schreef maan_man het volgende:
[..]
Tja, het blijft natuurlijk een volstrekt uit de klauwen gelopen Melkertproject, die hele handhavers, want boa's is een veel ruimer begrip waar ook de boswachter en de hoofdconducteur onder vallen. Ik ken agenten hier in de regio die balen al een stekker als ze openbare ordedienst hebben tijdens een uitgaansavonden en handhaving ook aanwezig is. De lui hebben een ongekend talent om alles te laten escaleren.
quote:
Mja, op zich is de regel duidelijk hè. Vanaf 20:00 mag je geen alcohol meer bij je hebben op straat. Geen idee waarom dan vanaf 19:30 uur de verkoop al verboden moet worden. Sommige mensen wonen op 'n minuut lopen van de supermarkt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:55 schreef maan_man het volgende:
Klopt, maar je merkt hier hoeveel misverstand er is over dit onderwerp. Dan moet je bij het opstellen van de regels mensen gewoon een beetje helpen en een buffer inbouwen van 30 minuten of zo. Verkopen tot 19:30 en bezit in de openbare ruimte strafbaar vanaf 20:00.
Ik heb gisteren buiten voor de deur een jointje gerookt na 8'en.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:59 schreef vosss het volgende:
[..]
En ik bleek dus in overtreding te zijn toen ik met een kratje bier in mijn auto 2km verderop naar mn broertje reed. Klaarblijkelijk. Tamelijk waanzin.
In je voortuin zekerquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb gisteren buiten voor de deur een jointje gerookt na 8'en.
Harde criminaliteit, jongen. Gangsters zijn we
Handhaving moet duidelijk wat gaan doen aan de hangdertigersquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb gisteren buiten voor de deur een jointje gerookt na 8'en.
Harde criminaliteit, jongen. Gangsters zijn we
Bron ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
en toch werken ze, hoe verzin je het......,
,
De maatregelen zijn zelfs zo dat ik met mijn waterpoloteam niet eens op 1,5 meter met meer dan 3 mensen mag praten voor of na de training, binnen of buiten. zwemmen op 1,5 meter met maximaal 4 in de baan. max 30 man in de kuip van 500m2, dus 7 groepjes van 4 op 1,5 meter, en die groepjes van 4 mogen tijdens de training niet wisselen op die trainingsdag/quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:23 schreef highender het volgende:
Volgende week zullen de cijfers een stuk beter zijn, tennissers mogen namelijk toch niet dubbelen.
https://www.bd.nl/brabant(...)toegestaan~acd2375a/
[ afbeelding ]
Voor mij is de regel duidelijk. Maar als ik het aantal reacties in dit topic las waaruit bleek dat het voor mensen niet duidelijk is, dan geldt dit lang niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, op zich is de regel duidelijk hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |