Tja, het blijft natuurlijk een volstrekt uit de klauwen gelopen Melkertproject, die hele handhavers, want boa's is een veel ruimer begrip waar ook de boswachter en de hoofdconducteur onder vallen. Ik ken agenten hier in de regio die balen al een stekker als ze openbare ordedienst hebben tijdens een uitgaansavonden en handhaving ook aanwezig is. De lui hebben een ongekend talent om alles te laten escaleren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een irritant klootzakje, hij mag godverdomme blij zijn dat hij in Nederland woont. Als je dit in Spanje of Italië flikt krijgt hij gelijk een paar tikken met de wapenstok. Die constante ondermijning van boa's mag echt wel een keer wat aan gedaan worden.
Hij weet de regels zo goed, behalve de enige regel die van hem relevant is namelijk dat zijn toko om 20:00 dicht moet zijn.
Als ik dat zo zie dan is het de lamme tegen de blinde.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een irritant klootzakje, hij mag godverdomme blij zijn dat hij in Nederland woont. Als je dit in Spanje of Italië flikt krijgt hij gelijk een paar tikken met de wapenstok. Die constante ondermijning van boa's mag echt wel een keer wat aan gedaan worden.
Hij weet de regels zo goed, behalve de enige regel die van hem relevant is namelijk dat zijn toko om 20:00 dicht moet zijn.
Staat anders niet standaard bij het typen van een reactie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:30 schreef Tijger_m het volgende:
Maar het echte belangrijke nieuws is dit, we hebben een mondmasker smiley op FOK!
":M" en dan ziet dat er zo uit:
99 euro, maat!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja bij mn broertje ook gewoon netjes de regels in acht genomen verder met afstand houden en alles.
Dus het is niet alsof ik een stout boefje ben zegmaar
Daar word nog aan gewerktquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Staat anders niet standaard bij het typen van een reactie.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:30 schreef Tijger_m het volgende:
Maar het echte belangrijke nieuws is dit, we hebben een mondmasker smiley op FOK!
":M" en dan ziet dat er zo uit:
Wel toch? Ze hebben een hele pagina over waar de data vandaan komt enzo: https://www.databronnenco(...)nsive-Care-Evaluatiequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:33 schreef Za het volgende:
[..]
Die van het dashboard is op geen enkel punt gespecificeerd.
Krijg het benauwd van het zien van die smiley.quote:
Tja het zijn uiteindelijk vaak mensen die zelf een rugtasje hebben en qua bevoegdheid nog geen fractie mogen van een normale agent. Maar dat wil nog niet zeggen dat je ze maar als stront mag behandelen. Zij doen dat werk ook maar zodat politie zich bezig kan houden met serieuze misdaad. Ze kunnen ook thuis gaan zitten met een uitkering.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:26 schreef maan_man het volgende:
[..]
Tja, het blijft natuurlijk een volstrekt uit de klauwen gelopen Melkertproject, die hele handhavers, want boa's is een veel ruimer begrip waar ook de boswachter en de hoofdconducteur onder vallen. Ik ken agenten hier in de regio die balen al een stekker als ze openbare ordedienst hebben tijdens een uitgaansavonden en handhaving ook aanwezig is. De lui hebben een ongekend talent om alles te laten escaleren.
quote:
Mja, op zich is de regel duidelijk hè. Vanaf 20:00 mag je geen alcohol meer bij je hebben op straat. Geen idee waarom dan vanaf 19:30 uur de verkoop al verboden moet worden. Sommige mensen wonen op 'n minuut lopen van de supermarkt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:55 schreef maan_man het volgende:
Klopt, maar je merkt hier hoeveel misverstand er is over dit onderwerp. Dan moet je bij het opstellen van de regels mensen gewoon een beetje helpen en een buffer inbouwen van 30 minuten of zo. Verkopen tot 19:30 en bezit in de openbare ruimte strafbaar vanaf 20:00.
Ik heb gisteren buiten voor de deur een jointje gerookt na 8'en.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:59 schreef vosss het volgende:
[..]
En ik bleek dus in overtreding te zijn toen ik met een kratje bier in mijn auto 2km verderop naar mn broertje reed. Klaarblijkelijk. Tamelijk waanzin.
In je voortuin zekerquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb gisteren buiten voor de deur een jointje gerookt na 8'en.
Harde criminaliteit, jongen. Gangsters zijn we
Handhaving moet duidelijk wat gaan doen aan de hangdertigersquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb gisteren buiten voor de deur een jointje gerookt na 8'en.
Harde criminaliteit, jongen. Gangsters zijn we
Bron ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
en toch werken ze, hoe verzin je het......,
,
De maatregelen zijn zelfs zo dat ik met mijn waterpoloteam niet eens op 1,5 meter met meer dan 3 mensen mag praten voor of na de training, binnen of buiten. zwemmen op 1,5 meter met maximaal 4 in de baan. max 30 man in de kuip van 500m2, dus 7 groepjes van 4 op 1,5 meter, en die groepjes van 4 mogen tijdens de training niet wisselen op die trainingsdag/quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:23 schreef highender het volgende:
Volgende week zullen de cijfers een stuk beter zijn, tennissers mogen namelijk toch niet dubbelen.
https://www.bd.nl/brabant(...)toegestaan~acd2375a/
[ afbeelding ]
Voor mij is de regel duidelijk. Maar als ik het aantal reacties in dit topic las waaruit bleek dat het voor mensen niet duidelijk is, dan geldt dit lang niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, op zich is de regel duidelijk hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |