ik zeg het alleen maarquote:
Piesen in de nacht.quote:
Nattekat jij zou des nachts postenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is er geen enkel punt gescoord dit topic
Is gebeurd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nattekat jij zou des nachts posten
Ze was er vannacht wel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nattekat jij zou des nachts posten
Niet als ik niet thuis slaapquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:52 schreef ToT het volgende:
[..]
En elke ochtend een kukelbeest aanhoren!
Fijnquote:
Bij Bradge?quote:
Ik heb net wel een punt gedrukt, telt dat ook?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is er geen enkel punt gescoord dit topic
Wil je nu een sticker?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FijnThanks dat je het in de gaten houdt (zie je ik zeg bedankt)
60 toch? Noem je dat een paar?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik een paar kilometer loop?
Ja graagquote:
80quote:
Ik beroep me op mijn zwijgrechtquote:
Cool da's zo'n ouderwets poezieplaatjequote:
Ik zag het de eerste keer al.quote:
Mistig is uiteraard de enige die punten mag scoren in mijn aanwezigheid.quote:
En ik dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mistig is uiteraard de enige die punten mag scoren in mijn aanwezigheid.
Ik zou de krukken, rolstoel en brancard in ieder geval wel uit halen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:00 schreef DJMO het volgende:
Ik ben aan 't kijken wat ik qua gewicht allemaal uit m'n tas kan flikkeren. Wil zaterdag zo min mogelijk bij me hebben. Nou heb ik al tjiden een ehbo kit in m'n tas zitten en nog nooit nodig gehad.
Wat is nou wijsheid. In m'n tas houden of eruit laten?
De meest chique blokgif tot nu toequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar niemand reageerde er op, net als op deze!
[ afbeelding ]
Bij je houden, maar misschien kijken of er iets 'dubbel' inzitquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou de krukken, rolstoel en brancard in ieder geval wel uit halen!
Als ze je gebelt hebben lijken ze me sowieso niet echt professioneel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:01 schreef kree het volgende:
Hmmmm werd net gebelt door vanbuit extern bureau van de gemeente enquete over hoe het nu gaat met mensen aan het werk helpen. Goh ze hebben onderhand door dat het systeem niet helemaal goed werkt ook. Ok onderzoek dus en rapport erover., Nou help ik graag ff aan mee. Hoop dat ze er wat mee doen ook dan nu wel
Zie messenger voor foto. ben te lui om 'm te uploaden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou de krukken, rolstoel en brancard in ieder geval wel uit halen!
Geweldige gamequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |