Ik beroep me op mijn zwijgrechtquote:
Cool da's zo'n ouderwets poezieplaatjequote:
Ik zag het de eerste keer al.quote:
Mistig is uiteraard de enige die punten mag scoren in mijn aanwezigheid.quote:
En ik dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mistig is uiteraard de enige die punten mag scoren in mijn aanwezigheid.
Ik zou de krukken, rolstoel en brancard in ieder geval wel uit halen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:00 schreef DJMO het volgende:
Ik ben aan 't kijken wat ik qua gewicht allemaal uit m'n tas kan flikkeren. Wil zaterdag zo min mogelijk bij me hebben. Nou heb ik al tjiden een ehbo kit in m'n tas zitten en nog nooit nodig gehad.
Wat is nou wijsheid. In m'n tas houden of eruit laten?
De meest chique blokgif tot nu toequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar niemand reageerde er op, net als op deze!
[ afbeelding ]
Bij je houden, maar misschien kijken of er iets 'dubbel' inzitquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou de krukken, rolstoel en brancard in ieder geval wel uit halen!
Als ze je gebelt hebben lijken ze me sowieso niet echt professioneel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:01 schreef kree het volgende:
Hmmmm werd net gebelt door vanbuit extern bureau van de gemeente enquete over hoe het nu gaat met mensen aan het werk helpen. Goh ze hebben onderhand door dat het systeem niet helemaal goed werkt ook. Ok onderzoek dus en rapport erover., Nou help ik graag ff aan mee. Hoop dat ze er wat mee doen ook dan nu wel
Zie messenger voor foto. ben te lui om 'm te uploaden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou de krukken, rolstoel en brancard in ieder geval wel uit halen!
Geweldige gamequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |