Mama ik herken je niet zonder mondkapje!quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Oneens. Franse deernes kunnen soms echt donders geil praten in le langage de l'amour.![]()
Was met mijn vrouw wijn aan het kopen in een winkeltje daar.
Donders, ik dacht echt dat die verkoopster met mij aan het flirten was, door de manier waarop ze zat te praten!
Had je een stijfje?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Oneens. Franse deernes kunnen soms echt donders geil praten in le langage de l'amour.![]()
Was met mijn vrouw wijn aan het kopen in een winkeltje daar.
Donders, ik dacht echt dat die verkoopster met mij aan het flirten was, door de manier waarop ze zat te praten!
Ik zit te wachten op een inlog link, maar mijn privé mail is altijd fucking traagquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, nog iets goedkoper dan wat ik er voor betaald heb!
Nope.quote:
baby vergeet dat in een week lijkt mequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mama ik herken je niet zonder mondkapje!
Echt zo belangrijk voor de baby om het hele gezicht te zien en voor de rest komt de bescherming tegen de meeste bacillen zo jong toch van mama af.
De wereld is gek
Nee.quote:
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:08 schreef Chia het volgende:
[..]![]()
En wat is dan het idee van die spatklep bij die baby? Zodat hij anderen niet kan besmetten? Dan trekken die toch extra beschermingsmiddelen aan.
Had je soul nog bereden?quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:10 schreef dud0r het volgende:
Trump die aan het dansen is op een rally is wel het hoogtepunt van m'n dag denk ik
In de Filipijnen kom je bijvoorbeeld allemaal in 1 grote kamer waar je aan verschillende tafeltjes over je problemen praat, en ineens wordt iedereen ff de kamer uit gestuurd als er daar ff een röntgenfoto gemaakt moet worden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Schijnt normaal te zijn in Frankrijk.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:10 schreef dud0r het volgende:
Trump die aan het dansen is op een rally is wel het hoogtepunt van m'n dag denk ik
Eerste week is wel belangrijker dan men denkt. Couveuse baby's hebben bijvoorbeeld ook liefde van papa en mama nodig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
baby vergeet dat in een week lijkt me
Ja,ze was niet echt in de stemming dit keer.quote:
Dit absoluut!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mama ik herken je niet zonder mondkapje!
Echt zo belangrijk voor de baby om het hele gezicht te zien en voor de rest komt de bescherming tegen de meeste bacillen zo jong toch van mama af.
De wereld is gek
Herfstvakantie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |