Mama ik herken je niet zonder mondkapje!quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Oneens. Franse deernes kunnen soms echt donders geil praten in le langage de l'amour.![]()
Was met mijn vrouw wijn aan het kopen in een winkeltje daar.
Donders, ik dacht echt dat die verkoopster met mij aan het flirten was, door de manier waarop ze zat te praten!
Had je een stijfje?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Oneens. Franse deernes kunnen soms echt donders geil praten in le langage de l'amour.![]()
Was met mijn vrouw wijn aan het kopen in een winkeltje daar.
Donders, ik dacht echt dat die verkoopster met mij aan het flirten was, door de manier waarop ze zat te praten!
Ik zit te wachten op een inlog link, maar mijn privé mail is altijd fucking traagquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, nog iets goedkoper dan wat ik er voor betaald heb!
Nope.quote:
baby vergeet dat in een week lijkt mequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mama ik herken je niet zonder mondkapje!
Echt zo belangrijk voor de baby om het hele gezicht te zien en voor de rest komt de bescherming tegen de meeste bacillen zo jong toch van mama af.
De wereld is gek
Nee.quote:
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:08 schreef Chia het volgende:
[..]![]()
En wat is dan het idee van die spatklep bij die baby? Zodat hij anderen niet kan besmetten? Dan trekken die toch extra beschermingsmiddelen aan.
Had je soul nog bereden?quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:10 schreef dud0r het volgende:
Trump die aan het dansen is op een rally is wel het hoogtepunt van m'n dag denk ik
In de Filipijnen kom je bijvoorbeeld allemaal in 1 grote kamer waar je aan verschillende tafeltjes over je problemen praat, en ineens wordt iedereen ff de kamer uit gestuurd als er daar ff een röntgenfoto gemaakt moet worden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Schijnt normaal te zijn in Frankrijk.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:10 schreef dud0r het volgende:
Trump die aan het dansen is op een rally is wel het hoogtepunt van m'n dag denk ik
Eerste week is wel belangrijker dan men denkt. Couveuse baby's hebben bijvoorbeeld ook liefde van papa en mama nodig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
baby vergeet dat in een week lijkt me
Ja,ze was niet echt in de stemming dit keer.quote:
Dit absoluut!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mama ik herken je niet zonder mondkapje!
Echt zo belangrijk voor de baby om het hele gezicht te zien en voor de rest komt de bescherming tegen de meeste bacillen zo jong toch van mama af.
De wereld is gek
Herfstvakantie.quote:
Boh dit klinkt toch een partij geilquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:11 schreef Dven het volgende:
Zo even genadeloos hard over @:maily heen
Klinkt ook als een prima ziekenhuis inderdaadquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
In de Filipijnen kom je bijvoorbeeld allemaal in 1 grote kamer waar je aan verschillende tafeltjes over je problemen praat, en ineens wordt iedereen ff de kamer uit gestuurd als er daar ff een röntgenfoto gemaakt moet worden.
Ding uit de jaren '70 waar digitale printjes uit komen!![]()
![]()
Printje meegenomen naar een ander ziekenhuis omdat ik te ziek was om nog langer in dat ziekenhuis te wachten, en de arts daar had GEEN IDEE hoe hij dat (waarschijnlijk met Google gevonden) printje moest lezen, liet me in een flesje piesen en schreef me wat antibiotica voor, voor mijn gehoest.
JAquote:
Heeft zichzelf een hernia gefaptquote:
jammer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,ze was niet echt in de stemming dit keer.
Ahaaaa vandaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heeft mijn Teckel opgegeten.
quote:
Falers.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Epileptie aanval incomingquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:14 schreef Moonlight het volgende:
[ afbeelding ]
@:Jippie nog een betere UI![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo klink je net als zijn vrouw.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen weet dat Haags niet fokt in schoolvakanties. Mag niet van zijn vrouw
Te laat. Heb ik allang gehadquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:11 schreef Dven het volgende:
Zo even genadeloos hard over @:maily heen
Onnatuurlijk gedrag idd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:15 schreef Dven het volgende:
;t Wordt steeds gekker met die flikkers
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb m'n oven graag voorverwarmdquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Te laat. Heb ik allang gehad
Ik dacht dat het bekend was dat homo stellen bij pinguïns heel normaal is en dat ze dan idd eieren stelen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:15 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
@mario390quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:15 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
immer!quote:
Wat vindt z'n vriendin er van dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Te laat. Heb ik allang gehad
Ik heb zin in Subway.quote:
Wat ben je obstinaat.quote:
ik in KFCquote:
doe maar niet vriend.quote:
Missie geslaagd.quote:
Jij met je KFC.quote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:19 schreef dud0r het volgende:
ik vraag me nu wel af of klodder een lekker wijf is
Is nou eenmaal lekkerquote:
dat maakt mijn voorstelling dat ze over maily heen ging wel beterquote:
tietenfoto in remlof zijn foboquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:19 schreef dud0r het volgende:
ik vraag me nu wel af of klodder een lekker wijf is
* dud0r gaat zoekenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
tietenfoto in remlof zijn fobo
Van maily weet ik het dan weer niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat maakt mijn voorstelling dat ze over maily heen ging wel beter
welke vd 3 4 ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
maar welke van de vier dan!?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ook niet echt want ze had laatst alleen een foto met een beslagen bril en mondkapje gepostquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van maily weet ik het dan weer niet.
Soul ook al.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ook niet echt want ze had laatst alleen een foto met een beslagen bril en mondkapje gepost
Pardon? Ik mis dus allemaal tietenfotos?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ook niet echt want ze had laatst alleen een foto met een beslagen bril en mondkapje gepost
die heb ik gemist volgens mijquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul ook al.
Oh nee, die had ik gepost.
Stonden geen tetten op vriend.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:24 schreef Speciale het volgende:
[..]
Pardon? Ik mis dus allemaal tietenfotos?
Ja ik moet het allemaal nog ff kijken. Ik kijk heel weinig van hem, maar hij heeft vaak wel goede onderwerpen.quote:
goedgekeurdquote:
Maar corona!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:26 schreef dud0r het volgende:
Bijna tijd om naar een kerstshow te gaan
Even nog pissen en dan gaan
Have funquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:26 schreef dud0r het volgende:
Bijna tijd om naar een kerstshow te gaan
Even nog pissen en dan gaan
Waar? Als ik gewoon afstand houd en m'n mondkapje op heb dan zal het risico wel meevallenquote:
Dank je schatjequote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
die heb ik gemist volgens mij
Nog 30 punten voor top 5
Heer Ferrous.quote:
Tieten keuren is een kunstquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat had ik je van te voren al kunnen vertellen
ik was opeens moe,goede zaken gedaan zie ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:30 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heeeyy fresh, waar was je opeens gebleven vanacht?
Van 5 tot 8.30 47 puntenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ik was opeens moe,goede zaken gedaan zie ik.
quote:
Ik moet natuurlijk zelf keuren. Kan niet iedereen op hun woord geloven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat had ik je van te voren al kunnen vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |