https://www.amazon.nl/Mas(...)a-956143334062&psc=1quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Van plastic krijg je meer last dan van andere mondkapjes maar hé.
Ze kan ook zo'n ding kopen die in je masker kan doen zodat het masker iets boller staat. Schijnt het benauwde gevoel ook tegen te gaan
Dacht ik al, maar ik was het niet helemaal zeker.quote:
ah ja, ik zocht op spatscherm.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waren de eerste twee hits op plastic mondkapje
Ow, nog iets goedkoper dan wat ik er voor betaald heb!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/Mas(...)a-956143334062&psc=1
deze dus
Ik begin er in rap tempo aan te wennen, zeker nu het wat frisser begint te worden buiten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moest bij mijn vorige baan ook een mondkapje dragen,nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar ik was het niet helemaal zeker.Moet je tijdens het persen kotsen in je mondkapje? Pech gehad; op je smoel houden, anders loopt de verloskundige weg en mag je het allemaal helemaal zelf doen!
![]()
![]()
frankrijk en zorg is sowieso belabberd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar ik was het niet helemaal zeker.Moet je tijdens het persen kotsen in je mondkapje? Pech gehad; op je smoel houden, anders loopt de verloskundige weg en mag je het allemaal helemaal zelf doen!
![]()
![]()
Zo kweek je tenminste mensen met ruggengraat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
frankrijk en zorg is sowieso belabberd.
Vriend van me scheurde z'n enkelbanden op vakantie daar, heeft 8 uur in het ziekenhuis op een stretcher in de gang gelegen, werd toen "geholpen", moest pijnstillers halen bij de apotheek van het ziekenhuis. Maar die zit niet aan het ziekenhuis vast. Die zit 4 kilometer verderop, geen krukken ofzo krijgen nee je zoekt het maar uit.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vriend van me scheurde z'n enkelbanden op vakantie daar, heeft 8 uur in het ziekenhuis op een stretcher in de gang gelegen, werd toen "geholpen", moest pijnstillers halen bij de apotheek van het ziekenhuis. Maar die zit niet aan het ziekenhuis vast. Die zit 4 kilometer verderop, geen krukken ofzo krijgen nee je zoekt het maar uit.
ruggengraat of niet, die Fransen klinken allemaal als jankballen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo kweek je tenminste mensen met ruggengraat.
Die krukken mag je kopen,zijn wel heul duur.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ooit weleens op de SEH in Paramaribo geweest.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Schijnt normaal te zijn in Frankrijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]De tering hee!
In de Filipijnen heb ik wel wat bizarre dingen meegemaakt met ziekenhuizen, maar hier in Europa verwacht je dit echt niet!
Hoerentaal ja, volledig mee eens.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ruggengraat of niet, die Fransen klinken allemaal als jankballen.
die hele taal is een zielig gebrabbel
Het land is mooi, het is jammer van de mensen die er wonen en de taal die ze sprekenquote:
quote:
als je een vrouw echt oncomfortabel wil laten voelen en je hebt niet je masker met haags z'n gezicht erop bij je moet je met een Frans accent gaan praten.quote:
Oneens. Franse deernes kunnen soms echt donders geil praten in le langage de l'amour.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ruggengraat of niet, die Fransen klinken allemaal als jankballen.
die hele taal is een zielig gebrabbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |