abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195743055
#eeeeendoooorrrrrrrr

Mogelijk wordt de Ron Blauuw avond met de parentals een Floris avond met de parentals :D Mogelijk allebei als ik mn moeder zo ver krijg :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195743084
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

Moet ik bidden voor of tegen werkloos zijn om 11 uur?
:D O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:40:08 #3
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195743091
Wel zin in werkloos zijn, even winterslaapje houden O+
pi_195743096
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:40 schreef gcjoel het volgende:
Wel zin in werkloos zijn, even winterslaapje houden O+
+1

Iedereen tegen me: oooo ik hoooop dat je contract verlengd wordt hoor, we duimen voor je!
Ik: eeeh..?

Contract verlengd :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:46:56 #5
63722 z80
I fink you freaky
pi_195743153
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_195743156
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:02 schreef Isabeau het volgende:

@:Uhmmpie het gaat juist he-le-maal mis in Polen -O- Ugh. Ik begin steeds meer te geloven in de grappig bedoelde meme dat covid19 een IQ test is.
Daar denken ze in polen kennelijk heel anders over :X

En in polen geldt natuurlijk ook voor veel mensen dat slechte dingen gebeuren omdat god denkt dat het zo goed is. Dat zal niet helpen denk ik.
Want waarom zou je dan zelf nog voorzichtig doen? Als god het wil.. overkomt het je toch.
En dus ook: als god het niet wil... gebeurd het ook niet.

Ze zei tegen mij: misschien zie je het nu niet zo.. maar alles gebeurd met een reden. En god denkt dat het zo goed is.

Ik ga de discussie maar niet aan..
We agreed to disagree :)
pi_195743214

Jullie schuld :s)
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:53:35 #8
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_195743219
Wentelteefjes met aardappels? Of zijn het appels? Hoe is dat onze schuld?
pi_195743227
Het gaat in Polen niet goed, maar in NL en zeker België toch ook niet. In Polen beslist God, in NL en BE is het voor velen in het beste geval een flinke griep, maar ook een tool van de overheid om ons onder de duim te houden en zelfs niet-bestaand.

Mooie test wel voor een volgende pandemie. Want die komt er ook echt wel, als we al niet eerder dood zijn door antibiotica resistentie ;) . Wel fijn dat we dan in elk geval niet zoveel meer mee gaan maken van de hongersnoden en dergelijken door klimaatverandering. Elk nadeel hep z'n voordeel ^O^

(Dit was cynisch. ;) )

Oh en goedemorgen dotjes! Mini, kan ik een portie van jouw formatio reticularis krijgen? Ik krijg mezelf m'n bed niet uit, ligt veel te lekker. Ik ga pas als ik écht, éch, écht naar de wc moet :@
pi_195743259
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
+1

Iedereen tegen me: oooo ik hoooop dat je contract verlengd wordt hoor, we duimen voor je!
Ik: eeeh..?

Contract verlengd :'(
Ik heb dat ook eens gehad. Dat ik ergens begon voor een 6 maanden opdracht. En dat ik echt elke week aan het aftellen was en eindelijk weer wat ademruimte kreeg toen het einde in zicht kwam. Tot ze vroegen of ik wilde blijven. :')

Kwam overigens wel meer door mezelf dan door het werk. Want nu werk ik er nog altijd en ben ik blij. :D
pi_195743268
Klinkt als een goede avond P! ^O^

En succes Sigme! :D
pi_195743443
@Candaasje pas nou maar op... voor je het weet heb je een geïmplanteerde 5G chip zo klein.. dat je zelf niet eens weet dat je op afstand bestuurd word.

Merk je niks van... behalve dat je spontaan geen eigen wil/mening meer hebt maar je gedraagt als een schaap.

Gezien de hoeveelheid protest tegen deze situatie.. vermoed ik dat het aantal geïmplanteerde chips op dit moment nog wel meevalt.

Tenzij natuurlijk ze die chips gebruiken om mensen aan te sturen zoveel mogelijk het virus op te zoeken in de hoop dat er zoveel mogelijk mensen besmet worden... hmmm hmmmm that seems to work.

Of misschien ook gewoon niet?
Sarcasm..
Love or hate it.
O+
pi_195743507
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:54 schreef Candaasje het volgende:
Het gaat in Polen niet goed, maar in NL en zeker België toch ook niet. In Polen beslist God, in NL en BE is het voor velen in het beste geval een flinke griep, maar ook een tool van de overheid om ons onder de duim te houden en zelfs niet-bestaand.

Mooie test wel voor een volgende pandemie. Want die komt er ook echt wel, als we al niet eerder dood zijn door antibiotica resistentie ;) . Wel fijn dat we dan in elk geval niet zoveel meer mee gaan maken van de hongersnoden en dergelijken door klimaatverandering. Elk nadeel hep z'n voordeel ^O^

(Dit was cynisch. ;) )

Oh en goedemorgen dotjes! Mini, kan ik een portie van jouw formatio reticularis krijgen? Ik krijg mezelf m'n bed niet uit, ligt veel te lekker. Ik ga pas als ik écht, éch, écht naar de wc moet :@
Ik vind mensen die geloven dat een hogere macht alles bepaalt en je dus ziek wordt omdat die hogere macht dat wil altijd best eng. Heb je geen enkele eigen verantwoordelijkheid nodig; want de hogere macht bepaalt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195743645
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:16 schreef Uhmmpie het volgende:
@:Candaasje pas nou maar op... voor je het weet heb je een geïmplanteerde 5G chip zo klein.. dat je zelf niet eens weet dat je op afstand bestuurd word.

Merk je niks van... behalve dat je spontaan geen eigen wil/mening meer hebt maar je gedraagt als een schaap.

Gezien de hoeveelheid protest tegen deze situatie.. vermoed ik dat het aantal geïmplanteerde chips op dit moment nog wel meevalt.

Tenzij natuurlijk ze die chips gebruiken om mensen aan te sturen zoveel mogelijk het virus op te zoeken in de hoop dat er zoveel mogelijk mensen besmet worden... hmmm hmmmm that seems to work.

Sarcasm..
Love or hate it.
O+
Ik heb wel deze week Cas laten vaccineren. Misschien heeft ie nu wel een afluisterchip in zich! :o
pi_195743686
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind mensen die geloven dat een hogere macht alles bepaalt en je dus ziek wordt omdat die hogere macht dat wil altijd best eng. Heb je geen enkele eigen verantwoordelijkheid nodig; want de hogere macht bepaalt.
Las gisteren iets daarover in Israel. Hele strenge lockdown, maar een flink deel van de orthodoxe joden wilde er niet aan meedoen, want gods wil. Kan me voorstellen dat de niet orthodoxen behoorlijk pissig zijn
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:43:15 #16
13783 Anthraxx
pi_195743712
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb wel deze week Cas laten vaccineren. Misschien heeft ie nu wel een afluisterchip in zich! :o
Bekijk het positief. Nu kun je via 5G je konijn track en tracen.
pi_195743733
quote:

[..]

Ik weet niet of ik ze 'eng' vind. Althans, als ze niemand anders mee zouden nemen in hun grenzeloze vertrouwen in God, dan lijkt het me voor henzelf best een fijne vorm van berusting. Het leven komt zoals het komt. (Daar geloof ik ook wel in, maar ik geloof er dan ook wel in dat door mensen ontwikkelde zaken zoals euthanasie ook bij dat leven horen, en je daar dus gebruik van mag maken. En dat het nog wel je eigen keuze is om te roken als een ketter of ongezond voedsel te eten, waardoor je hogere kans loopt om sneller bij God te komen. Ik bedoel, dat is niet iets dat God je opdraagt of waarvan ik denk dat het Gods plannen met je zijn ofzo.).

Het probleem met dit soort gelovigen vind ik dat ze vaak helaas ook andere mensen in gevaar brengen die dat geloof niet hebben. (Bijvoorbeeld via hun werk) En ze dus toch ook wel heel vaak wél gebruik maken van de zorg, en ze dus andere mensen hun plekje afnemen. :{
pi_195743793
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:43 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Bekijk het positief. Nu kun je via 5G je konijn track en tracen.
Eens zien of 'ie er 's nachts vandoor sluipt. Wie weet bezoekt ie wel vergaderingen van een groep rebelse konijnen die zich bezig houdt met World Domination! Is hij hier bij mij undercover schattig aan het wezen. Maar worden we straks als mensheid omver geworpen door deze flufballen :o
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:00:48 #19
63722 z80
I fink you freaky
pi_195743953
Eigenlijk wel een interessante gedachten. 5G chip ingespoten krijgen die je op afstand aanstuurt en weet waar je bent.
Benodigdheden: een 5G chip, 5G antenne, e-sim, gps chip, gps antenne, microcontroller, dataopslag, spanningsvoorziening voor lange tijd en verbindingen met de gastheer.
En dat allemaal verpakt zo klein dat je dit niet kunt zien.
pi_195743969
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:00 schreef z80 het volgende:
Eigenlijk wel een interessante gedachten. 5G chip ingespoten krijgen die je op afstand aanstuurt en weet waar je bent.
Benodigdheden: een 5G chip, 5G antenne, e-sim, gps chip, gps antenne, microcontroller, dataopslag, spanningsvoorziening voor lange tijd en verbindingen met de gastheer.
Nanobots :Y

(Ofzo :D )
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:02:08 #21
13783 Anthraxx
pi_195743974
Blijf het toch altijd wel wonderlijk vinden. Als wij de technologie hadden om zo'n kleine chip te gebruiken, zonder energiebron en met best wel wat functionaliteiten, waarom met identificatie papieren die je kan vervalsen en allerlei andere dingen gebaseerd op een nummertje waarmee je alles kan traceren?
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:03:31 #22
63722 z80
I fink you freaky
pi_195743997
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:01 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nanobots :Y

(Ofzo :D )
Ze moeten ook nog bewegen? Dan komt er ook nog een motor sturing en motoren bij.
pi_195744067
quote:
Als ik naar mijn oma kijk die nu dus overtuigd is dat ze dit jaar nog 'door god naar huis gehaald' zal worden, zie ik eigenlijk dat het haar vooral erg veel rust en positiviteit geeft. Vanuit de rest van haar geloof krijgt ze vervolgens mee om goed voor andere mensen te zorgen, braaf te leven en is ze juist heel zuinig zodat ze meer weg kan geven aan mensen die het echt nodig hebben.

Er zit nog wel een verschil tussen geloven en accepteren wanneer dingen gebeuren, en actief risico's opzoeken.
pi_195744099
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:03 schreef z80 het volgende:

[..]

Ze moeten ook nog bewegen? Dan komt er ook nog een motor sturing en motoren bij.
Dat is al wel in ontwikkeling, voor nanomedicijnen e.d.
En nanometers kunnen wij met het blote oog niet waarnemen.

Maar goed, allemaal nog in research en development stadia zo ver ik weet. Wel heel gaaf.
pi_195744104
quote:
Dat laatste is wel een must he..

Eigenlijk moet je er gewoon in geloven dat het is zo is.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:10:46 #26
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195744109
quote:
Nee hoor, jij -wilt- het niet zien, dat is ingebouwd in die dingen; je wil wordt aangepast zodat je denkt dat je het niet meer ziet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195744156
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als ik naar mijn oma kijk die nu dus overtuigd is dat ze dit jaar nog 'door god naar huis gehaald' zal worden, zie ik eigenlijk dat het haar vooral erg veel rust en positiviteit geeft. Vanuit de rest van haar geloof krijgt ze vervolgens mee om goed voor andere mensen te zorgen, braaf te leven en is ze juist heel zuinig zodat ze meer weg kan geven aan mensen die het echt nodig hebben.

Er zit nog wel een verschil tussen geloven en accepteren wanneer dingen gebeuren, en actief risico's opzoeken.
Dat vind ik ook heel erg mooi, zo geloven en daar in rust vinden.

Maar hier loopt een evangelist rond die eist dat hij mag zingen, dat kerken vol moeten etc. Zelf een jonge vent die misschien niet zo ziek zal worden, maar gaat voorledig eraan voorbij dat anderen dat wel kunnen worden. "Want dat is dan de wil van god".
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:14:50 #28
63722 z80
I fink you freaky
pi_195744185
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat is al wel in ontwikkeling, voor nanomedicijnen e.d.
En nanometers kunnen wij met het blote oog niet waarnemen.

Maar goed, allemaal nog in research en development stadia zo ver ik weet. Wel heel gaaf.
Weet ik. Maar de nanobot zend niets uit. Tenzij aangestraald op de zelfde manier als een rfid.
pi_195744186
quote:
Nuchtere Zet :D hier en daar aangevuld door Anthraxx en Candaasje en Uhmmpie.

Ach Isa wat een onverwachte mail! uit Slowakije. Heeft je moeder nog wel contact met haar? Aardig geantwoord, misschien krijg je een reply.
Handig dat het zo makkelijk heen en weer kan.

Over contact: MnX zocht in de telefoon een nummer en kwam het tegen van broerX.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195744266
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar hier loopt een evangelist rond die eist dat hij mag zingen, dat kerken vol moeten etc. Zelf een jonge vent die misschien niet zo ziek zal worden, maar gaat voorledig eraan voorbij dat anderen dat wel kunnen worden. "Want dat is dan de wil van god".
Natuurlijk zijn die er, maar er zijn voetbalhooligans die precies hetzelfde verkondigen. Er zijn ook heel erg veel mensen die geloven in de wil van god, maar gewoon netjes online de dienst volgen en alle maatregelen volgen.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:30:28 #31
13783 Anthraxx
pi_195744415
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn die er, maar er zijn voetbalhooligans die precies hetzelfde verkondigen. Er zijn ook heel erg veel mensen die geloven in de wil van god, maar gewoon netjes online de dienst volgen en alle maatregelen volgen.
Het merendeel volgt het gewoon op, ongeacht geloof, cultuur, afkomst of taalbarriere. Maar de excessen zie je terug in de media.

Dat scheiden vind ik soms ook vrij lastig; het geeft de indruk dat de hele wereld verrot is. Tot ik hier weer in dit gehucht rondloop en zie dat er heel veel mensen zich gewoon houden aan alle maatregelen.
pi_195744735
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:50 schreef Candaasje het volgende:

Eens zien of 'ie er 's nachts vandoor sluipt. Wie weet bezoekt ie wel vergaderingen van een groep rebelse konijnen die zich bezig houdt met World Domination! Is hij hier bij mij undercover schattig aan het wezen. Maar worden we straks als mensheid omver geworpen door deze flufballen :o
Deep State bestaat uit nijntjes. Nu je dit weet begrijp je ook dat je leven gevaar loopt. Monthy Python was geen fantasie.
pi_195744778
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:30 schreef Anthraxx het volgende:

Het merendeel volgt het gewoon op, ongeacht geloof, cultuur, afkomst of taalbarriere. Maar de excessen zie je terug in de media.

Dat scheiden vind ik soms ook vrij lastig; het geeft de indruk dat de hele wereld verrot is. Tot ik hier weer in dit gehucht rondloop en zie dat er heel veel mensen zich gewoon houden aan alle maatregelen.
Dit geloof ik ook wel hoor :Y
pi_195744952
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Deep State bestaat uit nijntjes. Nu je dit weet begrijp je ook dat je leven gevaar loopt. Monthy Python was geen fantasie.
Monty python is real :X
pi_195745072
twee hoteldebotel katten hier. Heb een rioolonstopper laten komen. Heb geen verstopping, maar de afvoeren lopen ook niet echt lekker door.
Maar apparaten die lawaai maken...die zijn eng en de diva's zitten bijna op m'n toetsenbord, om maar weg te zijn van die herrie
pi_195745087
Mijn research t.a.v. mijn opa's en oma's leverde het volgende op:

Ik heb aan alle 4 geen enkele herinnering, dus even in myheritage gedoken en dat is niet zo gek :D

Vaders kant: Opa 1888 - 1960 Ik was 1 toen hij overleed.
Oma 1884 - 1963 Ik was 4 toen zij overleed.

Moeders kant: Opa 1884 - 1943 op zijn 59e overleden tijdens zijn ronde op zijn groentekar met paard
Oma 1883 - 1964 Ik was 5 toen zij overleed.

Zij waren dus ook niet piep meer toen ze mijn ouders kregen, die waren van 1916 en 1920. Mijn ouders waren ook weer rond en over de 40 toen ze mij kregen.

Nu snap ik het beter als je het zo leest.

Ik weet zelf dus ook niet zo goed hoe je Oma moet 'zijn'. Ik doe maar hoe ik dingen voel en waar ik zin in heb met mijn kleinzonen O+

[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 20-10-2020 12:26:40 ]
pi_195745140
@Isabeau wat een onverwachte mail! uit Slowakije, ben benieuwd naar haar antwoord!.
pi_195745179
Ik had yoghurt en avocado's die op moesten. Dus nu eet ik naanbrood (van de yoghurt) met guacamole, oven geroosterde tomaatjes en IKEA balletjes.

Geen straf, kan ik je vertellen. :9
pi_195745251
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:18 schreef Myraela het volgende:
Ik had yoghurt en avocado's die op moesten. Dus nu eet ik naanbrood (van de yoghurt) met guacamole, oven geroosterde tomaatjes en IKEA balletjes.

Geen straf, kan ik je vertellen. :9
Klinkt niet als straf.... waar kan ik me melden?
pi_195745408
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:13 schreef Blues het volgende:

Ik heb aan alle 4 geen enkele herinnering, dus even in myheritage gedoken en dat is niet zo gek :D

Moeders kant: Opa 1884 - 1943 op zijn 59e overleden tijdens zijn ronde op zijn groentekar met paard

Zij waren dus ook niet piep meer toen ze mijn ouders kregen, die waren van 1916 en 1920. Mijn ouders waren ook weer rond en over de 40 toen ze mij kregen.

Ik weet zelf dus ook niet zo goed hoe je Oma moet 'zijn'. Ik doe maar hoe ik dingen voel en waar ik zin in heb met mijn kleinzonen O+
Oma's verwennen altijd wat meer dan moeders, dat lukt je vast wel :7

Maar geen wonder dat je je grootouders nooit gekend hebt zeg. Allemaal overleden voor je 5 was. En op zich op je ene opa na wel allemaal best oud geworden. Had je geen surrogaatgrootouders? Een buurvrouw of oudtante oid? Kaatje haar surrogaatoma klonk een stuk leuker dan haar eigen oma trouwens. Ik had ook een strenge en een volkse gezellige oma. De strenge oma was de Drentse oma, een boerin. Verwende ons ook nooit :+ De volkse oma had altijd heel veel snoep en chocolade voor ons! Dus dat was tof om naar toe te gaan. Toch vond ikd e boerderij van de strenge oma leuker, want er was zoveel te beleven en daar was ze bijv helemaal niet moeilijk mee.
pi_195745525
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:13 schreef Blues het volgende:

Jouw ouders zijn dan ook net zo oud als mijn grootouders.

Terwijl wij volgens mij geen 20 jaar schelen :)
pi_195745533
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb dat ook eens gehad. Dat ik ergens begon voor een 6 maanden opdracht. En dat ik echt elke week aan het aftellen was en eindelijk weer wat ademruimte kreeg toen het einde in zicht kwam. Tot ze vroegen of ik wilde blijven. :')

Kwam overigens wel meer door mezelf dan door het werk. Want nu werk ik er nog altijd en ben ik blij. :D
Bij mij komt het niet door mij :D Ik heb er 2 gesprekken over gehad. Bij de eerste heb ik echt alles benoemd wat me dwars zat en leegzoog. Tussen gesprek 1 en 2 is de hele rambam rigoreus veranderd (slechts klein deel door mijn eerste gesprek, maar goed, wel allemaal ten goede voor mij) dus ik vond dat ik het nu wel moest proberen :')

Het is ook echt allemaal wel beter en de weinig goede dingen zijn behouden, dus ok, ik probeer er nog maanden lol in te vinden.
pi_195745587
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:16 schreef Uhmmpie het volgende:
@:Candaasje pas nou maar op... voor je het weet heb je een geïmplanteerde 5G chip zo klein.. dat je zelf niet eens weet dat je op afstand bestuurd word.

Sarcasm..
Love or hate it.
O+
INTERESSANT!!
pi_195745595
quote:

[..]

Doel je nu op god of op de chipbestuurders?
pi_195745606
3 van de 4 grootouders waren voor mijn 2e overleden. De overgebleven oma leeft nog steeds maar nooit echt close mee geweest en sinds ze Alzheimer heeft, is het niet echt makkelijker geworden.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:46:58 #46
13783 Anthraxx
pi_195745631
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De chipbestuurders staan hoger dan God. Dat is logisch :Y
pi_195745643
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ze werken in het geheim aan bionische duimen. Wapenwedloop met de katten :Y
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:48:16 #48
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195745653
Hoe meer ik hier les over grootouders hoe meer ik besef hoeveel geluk ik heb gehad.
Echt zulke fijne herinneringen aan. O+
pi_195745666
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

Je weet het tegenwoordig niet meer hè -O-
pi_195745704
Mijn (leuke) opa (van moeders kant) is overleden toen ik ruim 6 was. Daar heb ik als enige van ons 3 nog herinneringen aan. Hij leerde mij fietsen (en toen ik viel, mocht ik niets tegen oma en mijn ouders zeggen) en hij nam mij mee in Oldenzaal naar een restaurant dat in een grote witte muur aan de kant van de parkeerplaats een soort uitgifte had voor softijs.

Volgens mijn tante, zijn schoondochter, ben ik de enige van zijn kleinkinderen die qua karakter op hem lijkt
pi_195745735
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mijn oma's zaten allebei bij een protestants gristelijk kluppie, maar hadden wel duidelijk een andere god zeg. Bij oma 1 werd hel en verdoemenis gepreekt, ook nog bij haar uitvaart. Bij de andere oma was het meer een gezellig weerzien geloof ik. Lekker 1 keer per week bij kletsen in het aanzien van het opperwezen ofzo :D

Raden welke oma de chagrijn was die ik vanaf een jaar of 10/15 voor overlijden niet meer heb gezien :D

Mijn leukere oma keek er vooral heel erg naar uit haar man (erg jong overleden, oma best oud geworden en nooit meer een blik naar een andere man geworpen) en haar jong omgekomen zoontje weer in de armen te kunnen sluiten. Zei ze op het laatst heel vaak, maar ik ben er eigenlijk van overtuigd dat ze dat na het verlies van haar zoontje altijd heeft gedacht en dat ze dat ergens in de (velevelevele) jaren na zijn ongeluk van een actieve wens naar een soort berustende peace of mind heeft omgebogen ofzo.
pi_195745743
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mijn wil is dat zulke pippoos op het marktplein geexecuteerd worden. We moeten zelf meer sturing geven aan Darwin.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:55:38 #53
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195745755
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mijn wil is dat zulke pippoos op het marktplein geexecuteerd worden. We moeten zelf meer sturing geven aan Darwin.
Precies, de evolutie theorie is ook maar een theorie. Dat kunnen we best ombuigen in ons voordeel.
pi_195745760
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:48 schreef gcjoel het volgende:
Hoe meer ik hier les over grootouders hoe meer ik besef hoeveel geluk ik heb gehad.
Echt zulke fijne herinneringen aan. O+
Ik heb vooral mazzel gehad met de helft van m'n grootouders geloof ik. De ene kant kwamen we amper nadat opa direct na het overlijden van oma doorschoof naar de volgende vrouw (en waarschijnlijk tijdens het ziekbed dus vreemdging, maar geen idee, ik was nog niet geboren toen). De andere kant was supertof en konden we áltijd terecht. O+ Helaas overleden toen ik 13 en 19 was. ;(

En nu is alles dood. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195745762
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:55 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Precies, de evolutie theorie is ook maar een theorie. Dat kunnen we best ombuigen in ons voordeel.
"Ik geloof niet meer in feiten, yo"
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:59:33 #56
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195745822
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb vooral mazzel gehad met de helft van m'n grootouders geloof ik. De ene kant kwamen we amper nadat opa direct na het overlijden van oma doorschoof naar de volgende vrouw (en waarschijnlijk tijdens het ziekbed dus vreemdging, maar geen idee, ik was nog niet geboren toen). De andere kant was supertof en konden we áltijd terecht. O+ Helaas overleden toen ik 13 en 19 was. ;(

En nu is alles dood. :+
Ik heb zelfs nog 1 oma O+ 93 nu, maar nog heel bij de tijd.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:00:04 #57
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195745829
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

"Ik geloof niet meer in feiten, yo"
Dat deed ik al een tijdje niet meer. Ja, het is gewoon lastig uit te leggen.
pi_195745836
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:59 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik heb zelfs nog 1 oma O+ 93 nu, maar nog heel bij de tijd.
O+ O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195745887
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oma's verwennen altijd wat meer dan moeders, dat lukt je vast wel :7

Maar geen wonder dat je je grootouders nooit gekend hebt zeg. Allemaal overleden voor je 5 was. En op zich op je ene opa na wel allemaal best oud geworden. Had je geen surrogaatgrootouders? Een buurvrouw of oudtante oid?
Nee, sterker nog, in 1963 op mijn 4e dus, zijn mijn ouders verhuisd naar Utrecht waar ze een garagebedrijf begonnen en het daar enorm druk hadden, vaak tot 's avonds laat (ook soms op zondag na de kerk :P )
Mijn oudste zus van toen 18 deed inmiddels de administratie van het bedrijf, en liep meestal met mij te zeulen naar school en dingen. Rest broers/zus waren ook veel ouder, ik was ook heel veel alleen thuis/boven de zaak.

Er waren wel tantes en ooms, maar die zagen we alleen op verjaardagen en sint/kerst/oudnieuw.
pi_195745911
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:14 schreef AnneX het volgende:

Over contact: MnX zocht in de telefoon een nummer en kwam het tegen van broerX.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Warm :')
pi_195745920
Ik had een leuke oma, dacht ik. Maar toen mijn ouders uit elkaar gingen en ik bij mijn moeder bleef, heeft ze eigenlijk nooit meer iets laten horen. Ik heb haar nog een paar gezien toen ik bij mijn vader logeerde, maar zodra hij naar Nieuw-Zeeland emigreerde nooit meer iets gehoord.

Nu is ze dood, dat hoorde ik ook pas jaren later. Soms voel ik me schuldig dat ik zelf dat contact niet heb gezocht.
pi_195745959
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:06 schreef Myraela het volgende:
Ik had een leuke oma, dacht ik. Maar toen mijn ouders uit elkaar gingen en ik bij mijn moeder bleef, heeft ze eigenlijk nooit meer iets laten horen. Ik heb haar nog een paar gezien toen ik bij mijn vader logeerde, maar zodra hij naar Nieuw-Zeeland emigreerde nooit meer iets gehoord.

Nu is ze dood, dat hoorde ik ook pas jaren later. Soms voel ik me schuldig dat ik zelf dat contact niet heb gezocht.
Hoe oud was jij? Ik denk dat dat contact zoeken bij haar had moeten liggen, evt. bij je vader.
pi_195745986
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoe oud was jij? Ik denk dat dat contact zoeken bij haar had moeten liggen, evt. bij je vader.
Dit soort dingen vind ik altijd moeilijk... het zou van 2 kanten moeten komen.
Hoeveel interesse stel je in elkaar, wat beteken je voor de ander..
Ben je een gever, ben je een nemer, heb je niet zoveel met dat en dat familielid maar 'moet' je eigenlijk wel contact houden enz enz
Ik denk daar veel over na :D
pi_195745991
Goed.
Gesport en nu stofzuigen en was ophangen :W
pi_195746016
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:10 schreef Blues het volgende:

[..]

Dit soort dingen vind ik altijd moeilijk... het zou van 2 kanten moeten komen.
Hoeveel interesse stel je in elkaar, wat beteken je voor de ander..
Ben je een gever, ben je een nemer, heb je niet zoveel met dat en dat familielid maar 'moet' je eigenlijk wel contact houden enz enz
Ik denk daar veel over na :D
Geen idee hoe oud Myraela is, maar als oma al een paar jaar overleden is, en er ook al jaren geen contact was, neem ik een beetje aan dat het contact verwaterde toen ze een tiener was (of jonger). Ik bedoel ook meer, dat Myraela zich dat zichzelf niet zou moeten verwijten
pi_195746048
Hmmm.....ik geloof dat ik de projectleiders in duidelijke taal heb verteld wat ik van de situatie vind :') :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195746098
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik weet het niet meer precies. Mijn ouders gingen uit elkaar toen ik in groep 6 zat, vanaf dat moment dus nooit meer iets van mijn oma gehoord tenzij we met mijn vader eens op visite gingen. Mijn vader emigreerde toen ik in de 2e klas middelbaar zat, ofzo. Dus toen met niemand van mijn vaders familie meer contact gehad.

Realistisch gezien neem ik het mezelf niet kwalijk hoor, ik was een kind en met andere dingen bezig. En ik heb ook heel lang gedacht 'joh, zij zijn de volwassenen hier, zij kunnen het initiatief nemen'. Maarja, uiteindelijk ben ik degene met spijt en dat kan ik alleen hebben van mijn eigen acties.
pi_195746127
Ik weet trouwens ook niet er een 'zo hoort het' is in zo'n situatie. Het tegenover gestelde voorbeeld heb ik wel van dichtbij meegemaakt. Mijn broer ging juist met mijn vader mee. En mijn moeder en oma van die kant, hebben juist altijd kaartjes en cadeaus gestuurd. Zelfs wanneer die elke keer weer (zonder het verjaardagsgeld) door mijn vader retour werden gestuurd. :')
pi_195746177
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:20 schreef Myraela het volgende:
Ik weet trouwens ook niet er een 'zo hoort het' is in zo'n situatie. Het tegenover gestelde voorbeeld heb ik wel van dichtbij meegemaakt. Mijn broer ging juist met mijn vader mee. En mijn moeder en oma van die kant, hebben juist altijd kaartjes en cadeaus gestuurd. Zelfs wanneer die elke keer weer (zonder het verjaardagsgeld) door mijn vader retour werden gestuurd. :')
:o :'(
Ik denk niet dat er iets is als etikette maar denk wel dat jouw moeder en oma het goed deden (mijn gevoel dus)
pi_195746267
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:23 schreef Kaatje1 het volgende:
:o :'(
Ik denk niet dat er iets is als etikette maar denk wel dat jouw moeder en oma het goed deden (mijn gevoel dus)
Ik weet het niet. Ik weet alleen dat ze het zichzelf niet kunnen verwijten mocht het contact niet meer goed zijn gekomen, maar mijn broer heeft 2 jaar terug dus eindelijk zelf contact met ze gezocht. Maar misschien heeft de andere kant van de familie die behoefte gewoon nooit gehad en hebben ze er nooit mee gezeten. Dat kan. En dan is het ook prima geweest.
pi_195746281
Het is rustig op m'n werk. Maar in plaats van daar van te profiteren door even iets op te ruimen of een boodschapje te doen, ben ik alleen maar aan het bedenken wat ik met Kerstmis wil doen. :')
pi_195746316
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:31 schreef Myraela het volgende:
Het is rustig op m'n werk. Maar in plaats van daar van te profiteren door even iets op te ruimen of een boodschapje te doen, ben ik alleen maar aan het bedenken wat ik met Kerstmis wil doen. :')
Hoorde net Diederik Gommers op de radio. Die kreeg de vraag of we kerst met de familie zouden kunnen vieren. Hij hield z'n mond en doorvragen had ook geen zin.
pi_195746367
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:20 schreef Myraela het volgende:
WTF. Heb je nog contact met je vader en waar is hij naar toe geemigreerd?
pi_195746371
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoorde net Diederik Gommers op de radio. Die kreeg de vraag of we kerst met de familie zouden kunnen vieren. Hij hield z'n mond en doorvragen had ook geen zin.
Verstandig, nu iets zeggen gaat toch alleen maar tegen 'm werken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195746381
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm.....ik geloof dat ik de projectleiders in duidelijke taal heb verteld wat ik van de situatie vind :') :X
Direct en zonder vrouwengedoe? *G*

Kom eens op mijn poli langs asjeblief? :D
pi_195746388
Uitblazen van 1 etage stofzuigen, was opvouwen en was ophangen :+
Dilemma:
Boven badkamer en beneden wc dweilen of
woonkamer stofzuigen incl 2 trappen en donderdag dweilen?
Lijf trekt niet allebei :(
pi_195746401
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Lijkt me ook niet echt een vraag die hij kan beantwoorden. Maar je merkt wel dat het steeds meer begint te leven. hoe ik Kerstmis normaal vier past redelijk binnen de maatregelen. :D Alleen bij de schoonfamilie zouden we dan met 4 gasten bij iemand langsgaan. En bij mijn moeder zou het dan even apart moeten van m'n stiefbroers en alle aanhang.
pi_195746420
Als je max 4 aanhoudt en je kan afstand houden in je kamer is het toch geen probleem?
Er zijn 2 kerstdagen :)
pi_195746439
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:40 schreef Blues het volgende:
WTF. Heb je nog contact met je vader en waar is hij naar toe geemigreerd?
Nee, Nieuw-Zeeland.

Ik heb mijn vader overigens wel na jaren geen contact te hebben een paar jaar geleden een mail gestuurd. Ook weer bang om spijt te krijgen. Tweede kans gegeven, maar dat ging niet goed. Dus nu is dat weer klaar.
pi_195746454
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet echt een vraag die hij kan beantwoorden. Maar je merkt wel dat het steeds meer begint te leven. hoe ik Kerstmis normaal vier past redelijk binnen de maatregelen. :D Alleen bij de schoonfamilie zouden we dan met 4 gasten bij iemand langsgaan. En bij mijn moeder zou het dan even apart moeten van m'n stiefbroers en alle aanhang.
Geen idee wat broer/schoonzus van plan zijn, maar daar zijn 2 uitwonende kinderen die vast willen komen, en oma en nog een broer met aanhang. En zolang die nog een oma hebben gaat dat (voor mij dan) voor op mij. Dus laten zij maar samen zijn die dagen, da's veel belangrijker.
Wat zus doet weet ik niet, maar die heeft het zo ontieglijk druk op het werk dat die misschien wel alle dagen in bed blijft _O-
pi_195746472
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, Nieuw-Zeeland.

Ik heb mijn vader overigens wel na jaren geen contact te hebben een paar jaar geleden een mail gestuurd. Ook weer bang om spijt te krijgen. Tweede kans gegeven, maar dat ging niet goed. Dus nu is dat weer klaar.
Jammer zeg, aan jou ligt het niet, je was nog een kind toen ie wegging.
Mailen is wat makkelijker dan de telefoon pakken terwijl per (video-)bellen en elkaar spreken en/of zien wel vaak beter werkt.
Gepasseerd station lees ik ;( :*
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:47:34 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195746474
Kreeg net van mn broertje een videoboodschap van de Burgemeester van zijn woonplaats, gemaakt op 15-10.

De man claimde dat dat dorp nu de hoogste Covid besmettingscijfers in NL heeft, en dat NL de hoogste cijfers ter wereld heeft, en dat -dus- zijn gemeente nu kon melden het ernstigste besmettingsgebied met Covid op de wereld te zijn.

Als dat zo is, is dat best droevig.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195746520
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:47 schreef Blues het volgende:
Jammer zeg, aan jou ligt het niet, je was nog een kind toen ie wegging.
Mailen is wat makkelijker dan de telefoon pakken terwijl per (video-)bellen en elkaar spreken en/of zien wel vaak beter werkt.
Gepasseerd station lees ik ;( :*
Het ging juist fout toen hij toevallig in Nederland was en we uiteten zijn geweest. Hij kwam ruim 2 uur te laat voor het etentje, omdat hij nog een kater had van een gezellige avond daarvoor. Dat was voor mij het teken dat hij er gewoon geen zak om gaf nadat hij me 8 jaar niet had gezien.

Maar ach, er is op die lange afstand toch geen rol die we voor elkaar zouden kunnen vervullen.
pi_195746532
Schoonvader ligt nog steeds in het ziekenhuis. 2 weken inmiddels. :X Hij had veel vocht rond zn longen en hart. Drain gehad, nabloeding van de drain gehad en gisteren hebben ze hem opnieuw open gemaakt om al het vocht te verwijderen. :X Als het goed is komt ie vanmiddag (weer) van de IC af.
Vreemd en lastig, hij voelt/voelde zich namelijk verder best wel dikke prima. Fietstest en traplopen en alles ging allemaal goed.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195746550
In luchtiger nieuws: we krijgen een nieuwe grijze container, een kleintje. Vorige week kregen we brief met of we de oude vandaag aan de weg wilde zetten, leeg, voor het omruilen.
Maar die brief kwam na de laatste legingsmogelijkheid dus hij zit uh, tot de nok toe vol, zo'n beetje. :')

Ik hoorde in de wijk dat ze waren van het 'overgieten' van afval uit de oude naar de nieuwe, maar dat past dus niet. Dus ik ben benieuwd hoe ze het op gaan lossen. :')
pi_195746555
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:53 schreef Lonaa het volgende:
In luchtiger nieuws: we krijgen een nieuwe grijze container, een kleintje. Vorige week kregen we brief met of we de oude vandaag aan de weg wilde zetten, leeg, voor het omruilen.
Maar die brief kwam na de laatste legingsmogelijkheid dus hij zit uh, tot de nok toe vol, zo'n beetje. :')

Ik hoorde in de wijk dat ze waren van het 'overgieten' van afval uit de oude naar de nieuwe, maar dat past dus niet. Dus ik ben benieuwd hoe ze het op gaan lossen. :')
Lekker handig. :')
pi_195746560
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het ging juist fout toen hij toevallig in Nederland was en we uiteten zijn geweest. Hij kwam ruim 2 uur te laat voor het etentje, omdat hij nog een kater had van een gezellige avond daarvoor. Dat was voor mij het teken dat hij er gewoon geen zak om gaf nadat hij me 8 jaar niet had gezien.

Maar ach, er is op die lange afstand toch geen rol die we voor elkaar zouden kunnen vervullen.
Weet je, ik denk dat jouw vader zijn gekke gedrag van zijn moeder heeft. Verdrietige situatie wel hoor. Dit is echt niet zoals het zou moeten zijn.
Spoilers!
pi_195746562
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Lekker handig. :')
Heel die afval-alles is 1 grote klucht hier joh :')
pi_195746570
Ik hoor van alles buiten mijn raam maar ik durf niet te gaan kijken. :') #container
pi_195746576
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Heel die afval-alles is 1 grote klucht hier joh :')
Volgens mij is dat in meerdere plaatsen. Hier is het ook een en al treurnis. Als ik 200 meter rondom mijn huis loop, kan ik 3 meldingen van rommel naast de OC's doen en dat iedere dag
pi_195746593
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat in meerdere plaatsen. Hier is het ook een en al treurnis. Als ik 200 meter rondom mijn huis loop, kan ik 3 meldingen van rommel naast de OC's doen en dat iedere dag
Oh, dat soberso. Sinds ze hier diftar hebben ingevoerd is het 1 grote bende overal. En al het plastic gaat gewoon de verbrandingsoven in want mensen flikkeren alles in die zakken *O*
pi_195746600
For good measure nog even een :{ voor de vader van @Myraela
pi_195746610
Oh en nog even een WTF over Peter Madsen. Eerst in een onderzeeboot een journaliste vermoorden en in stukken de zee in gooien, en dan uit de gevangenis breken met een bom. Dafack man. :')
pi_195746619
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet je, ik denk dat jouw vader zijn gekke gedrag van zijn moeder heeft. Verdrietige situatie wel hoor. Dit is echt niet zoals het zou moeten zijn.
Ik weet het niet. Mijn moeder zegt ook dat mijn oma niet de ideale oma was die ze voor mij altijd is geweest. Maar voor mij blijft ze dat toch wel. Misschien had ze zelf juist het gevoel dat ze niet meer gewenst was.

En bij mijn vader hoop en denk ik nog altijd dat het meeste door mijn stiefmoeder komt. Die is craycray en erg overheersend, terwijl mijn vader juist een hele zachtaardige man is. Maarja. Hij blijft wel bij haar, dat is wel zijn eigen keuze, natuurlijk.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:00:46 #95
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195746625
quote:

Ze kunnen toch gewoon bij de eerstvolgende leegronde beide containers accepteren, en dan de grote modelletjes uit de vaart nemen met een achter de vuilniswagen rijdende platte wagen?
pi_195746627
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:59 schreef Lonaa het volgende:
Oh en nog even een WTF over Peter Madsen. Eerst in een onderzeeboot een journaliste vermoorden en in stukken de zee in gooien, en dan uit de gevangenis breken met een bom. Dafack man. :')
Wutwat, dit heb ik helemaal gemist. Een bom. In de gevangenis. Hoe dat? :')
pi_195746629
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh, dat soberso. Sinds ze hier diftar hebben ingevoerd is het 1 grote bende overal. En al het plastic gaat gewoon de verbrandingsoven in want mensen flikkeren alles in die zakken *O*
Hier hebben we nu wel genoeg stemmen om een referendum te krijgen dat eea weer terug naar hoe het was. Dat schijnt dan iets duurder te zijn maar nu moet je betalen per zak en dan alles in 1x.
Maar goed, veel mensen gooien hun huiskamer inrichting naast zo'n OC (alsof die er wel inpast)
pi_195746640
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:00 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ze kunnen toch gewoon bij de eerstvolgende leegronde beide containers accepteren, en dan de grote modelletjes uit de vaart nemen met een achter de vuilniswagen rijdende platte wagen?
Dat is veel te makkelijk joh.

Tevens is de 'issue' dat een leging van de grijze container geld kost. Zo'n 7 euro. Dus die wil je eigenlijk zo vol mogelijk aan de weg zetten.
pi_195746646
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wutwat, dit heb ik helemaal gemist. Een bom. In de gevangenis. Hoe dat? :')
Ja, geen idee. Hij is uit de gevangenis gebroken en zit nu 500 meter van de gevangenis met een bom en ze houden hem onder schot.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:02:40 #100
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195746649
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:59 schreef Lonaa het volgende:
En hij had toch ook al een paar keer isoleer gehad vanwege eerdere uitbraakpogingen?
pi_195746651
Oh edit: ze hebben m opgepakt.
pi_195746653
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:02 schreef Lonaa het volgende:
Ja, geen idee. Hij is uit de gevangenis gebroken en zit nu 500 meter van de gevangenis met een bom en ze houden hem onder schot.
Hier kan ik stiekem wel een beetje van genieten. :')
pi_195746658
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hier kan ik stiekem wel een beetje van genieten. :')
Ja + 1 hoor. :')
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:03:39 #104
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195746660
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is veel te makkelijk joh.

Tevens is de 'issue' dat een leging van de grijze container geld kost. Zo'n 7 euro. Dus die wil je eigenlijk zo vol mogelijk aan de weg zetten.
Ja, dus 1 maand loopt de gemeente beetje geld mis omdat mensen 2 containers zouden kunnen aanbieden. En dan is het klaar.
pi_195746675
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja, dus 1 maand loopt de gemeente beetje geld mis omdat mensen 2 containers zouden kunnen aanbieden. En dan is het klaar.
nee, ik moet meer betalen omdat ik een niet-volle grijze container aan de weg zou zetten. Er zit een chip in, kunnen ze vast niet uitschakelen om m voor 1 x gratis aan te bieden.
pi_195746692
Mijn stiefvader werkte in de gevangenis op de Noordsingel. (waar ze nu trouwens prachtige woningen van hebben gemaakt) Ik vond het altijd wel fascinerend om te horen dat een ontsnappoging dus niet strafbaar is.
pi_195746705
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:06 schreef Myraela het volgende:
Mijn stiefvader werkte in de gevangenis op de Noordsingel. (waar ze nu trouwens prachtige woningen van hebben gemaakt) Ik vond het altijd wel fascinerend om te horen dat een ontsnappoging dus niet strafbaar is.
Ja, gek he?

Volgens mij komt er wel een wetswijziging aan. :Y
pi_195746745
Afval scheiden...dream on
SPOILER
Kleinkinderen en grootouders ook zijn vaak de dupe bij scheidingen.
NichtjeX was 12 toen haar moeder besloot te scheiden, hoppa Vechtscheiding.
Zwager - ja, die - heeft zijn 2 kinderen daarna nauwelijks meer gezien.
Nichtje was zo volwassen om contact te maken toen hij onheus zijn zoon bejegende bij een toevallige ontmoeting. En met nichtje heb ik altijd contact gehouden in een poging om oma ook erbij te betrekken. Ach, familie ...je hebt ze niet voor het uitkiezen.
De laatste neven- en nichtenbijeenkomst van mijn kant was gezellig, 6 jaar geleden. Ook nooit meer gedaan. Ieder heeft zijn eigen leven.

DP ..ben je nu weer beetje happy met je werk? na de aanpassingen.
pi_195746750
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, gek he?

Aan de ene kant wel gek. Aan de andere kant, als je kunt ontsnappen zonder daar andere strafbare overtredingen voor te hoeven maken, is er ook wel ergens iets mis. Ik denk niet dat het veel zou veranderen als het wel strafbaar zou zijn.

Zou wel leuk zijn als ze het één keer voor en één keer na de wetswijziging even testen. Gewoon alle deuren opzetten zonder bewaking en kijken hoeveel er nog binnen zitten na 24 uur. :D
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:11:46 #110
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195746763
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

nee, ik moet meer betalen omdat ik een niet-volle grijze container aan de weg zou zetten. Er zit een chip in, kunnen ze vast niet uitschakelen om m voor 1 x gratis aan te bieden.
Oow zo. Hier betaal je gewoon een vast tarief groot of een vast tarief klein.

En als de buren met een kleine container vol zitten dan toppen die de grote containers van andere buren af op ophaaldag.
pi_195746776
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:11 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oow zo. Hier betaal je gewoon een vast tarief groot of een vast tarief klein.

En als de buren met een kleine container vol zitten dan toppen die de grote containers van andere buren af op ophaaldag.
Hier betaal je vast tarief + bedrag voor iedere leging van grijs. Dus iedereen flikkert alles in de plastic-plastic-zakken of flikkert het gewoon op straat.

Werkt vet goed, dit systeem. :')
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:12:58 #112
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195746779
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel gek. Aan de andere kant, als je kunt ontsnappen zonder daar andere strafbare overtredingen voor te hoeven maken, is er ook wel ergens iets mis. Ik denk niet dat het veel zou veranderen als het wel strafbaar zou zijn.

Zou wel leuk zijn als ze het één keer voor en één keer na de wetswijziging even testen. Gewoon alle deuren opzetten zonder bewaking en kijken hoeveel er nog binnen zitten na 24 uur. :D
Ik zou het wel netjes vinden om gemaakte (herstel) kosten op een of andere manier te verdisconteren, 5000 gemaakte wasknijpers per euro schade ofzo :P
pi_195746793
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het wel vreemd dat moedwillig je straf proberen te ontlopen die je rechtmatig opgelegd hebt gekregen niet strafbaar is.

En ik zou helemaal voor dat experiment zijn. :D :')
pi_195746821
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:41 schreef Blues het volgende:

[..]

Direct en zonder vrouwengedoe? *G*

Kom eens op mijn poli langs asjeblief? :D
Mwjah. Ik denk dat mijn manager nu weet waar mijn engelse bijnaam Volcano vandaan komt :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:17:44 #115
63722 z80
I fink you freaky
pi_195746853
quote:

Handig. Hier was met de omruil van groot naar klein geen probleem. De oude mocht gewoon vol klaar gezet worden.
pi_195746892
Er is nog steeds niet echt wat gebeurd behalve dat een meneer in een oranje hesje in de containers van de buurvrouw en mij gekeken heeft en ze netjes op een rijtje heeft gezet.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:25:50 #117
63722 z80
I fink you freaky
pi_195747031
Mango geslacht en reeds half opgegeten. De rest is voor straks. En geen zin om 3KG appels te schillen. Die moeten nog maar een paar dagen wachten.
pi_195747208
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hier betaal je vast tarief + bedrag voor iedere leging van grijs. Dus iedereen flikkert alles in de plastic-plastic-zakken of flikkert het gewoon op straat.

Werkt vet goed, dit systeem. :')
Hier ook. Maar om de mensen van de hoogbouw en de bejaarden te ontlasten zijn de openingen van de restcontainers verkleind van 60 naar 30 liter (en van 1.60 naar 0,80 cent). Maar nu kan er ook niet iets groters meer in de restcontainer dus dan maar ernaast. Want de stort, daar mag je 6x per jaar gratis wegbrengen. Alleen, omdat het nieuwe systeem 1 juli is ingegaan, hebben ze dat naar 3x voor 1 juli en 3x na 1 juli gezet. Maar dat niet bekend gemaakt. Verder is het nogal raar dat ik er 6x op de fiets naar toe kan, maar iemand anders 6x met een aanhanger.
We willen nu, opening vergroten, hoger vaste kosten en niet meer per weggooien van een zak. En als het even kan (er schijnt een proef te zijn) weer een kraakwagen
pi_195747224
De bestelde enkellaarsjes zijn binnen, en passen, natuurlijk.😎
SPOILER
Met de nieuwe ernaast, zie ik hóe afgetrapt de 3 jaar oude inmiddels zijn.( en niet op de foto, schaam)
pi_195747357
Fijn dat ze passen!
pi_195747363
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Blijf het werkelijk ongelooflijk vinden hoe ouders zo met hun kinderen om kunnen gaan :{ (of niet omgaan)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195747393
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:35 schreef AnneX het volgende:
De bestelde enkellaarsjes zijn binnen, en passen, natuurlijk.😎
SPOILER
Met de nieuwe ernaast, zie ik hóe afgetrapt de 3 jaar oude inmiddels zijn.( en niet op de foto, schaam)
Nice!
Heb ze zaterdag ook gekocht, had alleen sportieve schoenen.

Overigens mag van mij het land nu wel dicht, of in ieder geval de scholen. Niet wachten tot volgende week dinsdag met nieuwe maatregelen. Elke dag weer zo ontzettend veel erbij voor zo'n klein land vind ik gewoon heel heel eng.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195747421
Er bevinden zich nu 12 containers voor mijn huis.
Mijn oude en de nieuwe, de 3 oude van de buurvrouw en 3 nieuwe. En 4 oude containers van andere mensen. Oh en er liggen er 3 op de zijkant met het wiel eraf.
pi_195747449
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nice!
Heb ze zaterdag ook gekocht, had alleen sportieve schoenen.

Overigens mag van mij het land nu wel dicht, of in ieder geval de scholen. Niet wachten tot volgende week dinsdag met nieuwe maatregelen. Elke dag weer zo ontzettend veel erbij voor zo'n klein land vind ik gewoon heel heel eng.
Scholen verwacht ik niet zo snel meer dicht. Anders hadden ze dat beter kunnen plannen nu rond de herfstvakanties.
pi_195747556
Onze faculteit kapt nu al vanaf morgen met fysieke lessen. Behalve practica. Dus ik heb vorige week al mijn laatste lessen in de collegezalen gehad.
En ik betwijfel ten zeerste of juist dáár de studenten elkaar besmetten. (Want je moet ver tuffen door zo'n masker heen hoor, wil je je buurman 4 stoelen verderop raken...)

Er is natuurlijk wel meer 'circulatie' als er meer studenten naar de campus komen, dat wel. Maar juist op de campus zijn er maatregelen. In de studentenhuizen zelf niet. En ook bij niet-studenten thuis betwijfel ik hoe strikt mensen zich aan de maatregelen houden, buiten de supermarkt om.

Maar goed, het zij zo. In elk geval nog practica.

Enna 3 jaar zullen ze inderdaad wel versleten zijn Annex :D .

Mijn jurkje is ook binnen. Het duurde even, maar ik vinnum mooi O+ Krijg zelfs nog forse korting als ik wil, omdat de band die een soort ceintuur vormt (is ook gewoon blauwe stof, maar dan horizontaal rond het middel) iets lichter verkleurd is, maar ze mijn maat verder niet meer op voorraad hebben. Zat een heel vriendelijke brief bij hoor, en ik zag dat ze al eerder een mail hadden gestuurd (zat bij m'n spam helaas, dus ik had hem niet gezien).

Maar de verkleuring stoort mij niet, dus ik hou hem. Even kijken wat ik met die korting doe; ik vind bijna 65 euro korting echt hele vriendelijk, maar juist bij eerlijk handwerk toch ook weer wat veel, voor een cosmetisch foutje dat me niet stoort. Eens overleggen met vriend.

Over die vriend gesproken; die kon ik net wel even (zachtjes :P ) wurgen; hij had z'n camera weer eens aan staan tijdens een meeting, terwijl ik dus nog met een handdoek op m'n kop (net gedoucht) rondscharrelde in de kamer :') .
pi_195747568
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, gek he?

Is dat omdat je niet hoeft mee te werken aan je eigen veroordeling oid? Of is dat weer iets anders?
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:57:27 #127
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195747599
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:54 schreef Candaasje het volgende:
Onze faculteit kapt nu al vanaf morgen met fysieke lessen. Behalve practica. Dus ik heb vorige week al mijn laatste lessen in de collegezalen gehad.
En ik betwijfel ten zeerste of juist dáár de studenten elkaar besmetten. (Want je moet ver tuffen door zo'n masker heen hoor, wil je je buurman 4 stoelen verderop raken...)

Er is natuurlijk wel meer 'circulatie' als er meer studenten naar de campus komen, dat wel. Maar juist op de campus zijn er maatregelen. In de studentenhuizen zelf niet. En ook bij niet-studenten thuis betwijfel ik hoe strikt mensen zich aan de maatregelen houden, buiten de supermarkt om.

Maar goed, het zij zo. In elk geval nog practica.

Enna 3 jaar zullen ze inderdaad wel versleten zijn Annex :D .

Mijn jurkje is ook binnen. Het duurde even, maar ik vinnum mooi O+ Krijg zelfs nog forse korting als ik wil, omdat de band die een soort ceintuur vormt (is ook gewoon blauwe stof, maar dan horizontaal rond het middel) iets lichter verkleurd is, maar ze mijn maat verder niet meer op voorraad hebben. Zat een heel vriendelijke brief bij hoor, en ik zag dat ze al eerder een mail hadden gestuurd (zat bij m'n spam helaas, dus ik had hem niet gezien).

Maar de verkleuring stoort mij niet, dus ik hou hem. Even kijken wat ik met die korting doe; ik vind bijna 65 euro korting echt hele vriendelijk, maar juist bij eerlijk handwerk toch ook weer wat veel, voor een cosmetisch foutje dat me niet stoort. Eens overleggen met vriend.

Over die vriend gesproken; die kon ik net wel even (zachtjes :P ) wurgen; hij had z'n camera weer eens aan staan tijdens een meeting, terwijl ik dus nog met een handdoek op m'n kop (net gedoucht) rondscharrelde in de kamer :') .
Zou die korting wel pakken hoor. Handgemaakt of niet, er zit dus dikke marge op anders kunnen ze die korting niet geven. Zeker met de manier van informeren erover zullen ze al blij zijn dat je hem wel wil houden.

Oh, en je vriend _O-
pi_195747614
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Is dat omdat je niet hoeft mee te werken aan je eigen veroordeling oid? Of is dat weer iets anders?
Het is mij onduidelijk waarom een ontspanningspoging (zonder geweld en alles) nog niet strafbaar is. Terwijl hulp bij ontsnappingspoging WEL strafbaar is.

https://www.ad.nl/politie(...)nu-wel-mag~abf5ee5d/
pi_195747653
Wat gcjoel zegt...het is ook klanten binding.
Volgend x ga je eerst bij hun kijken of er iets bij is.
Had je al een foto laten zien, van de jurk?

On the Culside...vanmorgen ontbeten met bananen gecarameliseerd in beetje honing, kaneel en boter. En dat bij de havermout gedaan. :Y)
pi_195747669
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:57 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Zou die korting wel pakken hoor. Handgemaakt of niet, er zit dus dikke marge op anders kunnen ze die korting niet geven. Zeker met de manier van informeren erover zullen ze al blij zijn dat je hem wel wil houden.

Oh, en je vriend _O-
Ja ik vraag me dus af of dat echt marge is, of dat dit omdat ze het anders weg zouden gooien of zouden moeten herstellen, en dit nog een manier is om er nog iets aan te verdienen en zo wat minder verlies te lijden.

Maar het zou kunnen hoor, dat de tussenpersoon best lekker verdient. Geen idee, dat vind ik met kleding dus altijd zo lastig.
Bij de AH en de lokale groenteboer hier is het wat transparanter; de lokale groenteboer mag van mij de korting houden (of doe de helft ofzo), de AH knijpt genoeg uit, dus daar zou ik de korting zonder aarzelen pakken.
pi_195747686
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het is mij onduidelijk waarom een ontspanningspoging (zonder geweld en alles) nog niet strafbaar is. Terwijl hulp bij ontsnappingspoging WEL strafbaar is.

https://www.ad.nl/politie(...)nu-wel-mag~abf5ee5d/
Oh lol, dat wist ik niet :D .
pi_195747692
De korting pakken en besteden aan nog iets op de webshop? Nu, of in gedachten houden voor een later moment. Of is dat vreemd gedacht?
pi_195747728
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:03 schreef Myraela het volgende:
De korting pakken en besteden aan nog iets op de webshop? Nu, of in gedachten houden voor een later moment. Of is dat vreemd gedacht?
Nee niet vreemd gedacht, maar ik zag niet direct iets anders dat ik echt graag wilde. Maar misschien later wel weer ja. Hm, ik neem hem even mee.

Het is vriend z'n geld, dus hij mag beslissen :P
pi_195747816
Vriend is zakelijker dan ik. We nemen de korting wel :D

@AnneX ; https://jyoti-fairworks.org/en/shop/kleid-khilana-seeblau/
pi_195747859
Nu moet ik dus nog schoenen voor erbij :P
Ik heb enkel wat gympen en dat is het wel, oh en een stel pumps van tig jaar terug.

/firstworldproblems.

Vanavond trouwens 'pizarette', om weer even CUL te wezen *O*
pi_195747872
@afval; hier is het niet veel beter. Mix van studentenwoningen en sociale huur en goedkope koop... eigenlijk ligt er altijd wel meuk naast de ondergrondse containers, want het papier wordt eens in de maand opgehaald dus de dozen stapelen zich telkens een maand lang op :'(
Ondergrondse container is 1 euro nogwat per keer, een vuilniszak aan de straat zetten ook. Plasticafval is 10 cent per keer sinds maart, om te voorkomen dat het gaat zoals bij @Lonaa met alles in het plasticafval.
Ik kan groenafval gratis weggooien in een gedeelde grote kliko (mooi, met een betonnen muurtje eromheen en een deksel waar je een sleutel voor krijgt) O+
pi_195747891
Over schoenen gesproken. @Lonaa @Molo en andere Dr Martens-eigenaren.
Ik heb vegan Dr Martens. Voordat ik ze ging inlopen zaten ze voorin érg strak. Nu zitten ze voorin heerlijk en zijn ze te wijd bij de hiel :{
Wat zou ik daarmee kunnen doen? Inlegzooltjes? (Welke?) Anders veteren? (Hoe?)
pi_195747900
Weet niet. Mijne zijn te groot ;( Met zooltje gaat het wel maar mijn voet/enkel is helemaal naar de tyftering dus ik durf even niet te grote schoenen/zooltjes/andere prutsdingen
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:17:35 #139
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195747910
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mwjah. Ik denk dat mijn manager nu weet waar mijn engelse bijnaam Volcano vandaan komt :P
Volcaniseer solutie?

[ Bericht 5% gewijzigd door fietsie op 20-10-2020 15:24:39 ]
pi_195747938
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:17 schreef Lonaa het volgende:
Weet niet. Mijne zijn te groot ;( Met zooltje gaat het wel maar mijn voet/enkel is helemaal naar de tyftering dus ik durf even niet te grote schoenen/zooltjes/andere prutsdingen
Wat jammer ;( als ze niet te groot waren geweest, waren ze waarschijnlijk juist fijn geweest als ondersteuning voor gare enkel.
Wat voor zooltje had je ervoor?
pi_195747948
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:14 schreef Candaasje het volgende:
Nu moet ik dus nog schoenen voor erbij :P
Ik heb enkel wat gympen en dat is het wel, oh en een stel pumps van tig jaar terug.

/firstworldproblems.

Pizarette klinkt alleen al leuk

Begin van dit jaar nieuwe DC skateschoenen gekocht. Vallen een stuk breder dan die ik eerst had, dus ziet er bijzonder uit maar zitten wel weer heerlijk.
pi_195747949
quote:
_O-
pi_195747959
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat jammer ;( als ze niet te groot waren geweest, waren ze waarschijnlijk juist fijn geweest als ondersteuning voor gare enkel.
Wat voor zooltje had je ervoor?
Een hakverhoging voor een niet-bestaand beenlengteverschil. That kinda fucked shit up :')
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:20:14 #144
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195747961
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Pizarette klinkt alleen al leuk

Begin van dit jaar nieuwe DC skateschoenen gekocht. Vallen een stuk breder dan die ik eerst had, dus ziet er bijzonder uit maar zitten wel weer heerlijk.
Die dingen zijn altijd al zo breed :o
pi_195747975
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Een hakverhoging voor een niet-bestaand beenlengteverschil. That kinda fucked shit up :')
Oh |:(
pi_195747981
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:20 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Die dingen zijn altijd al zo breed :o
Nou niet zoals deze in ieder geval.
En ik koop ze al zo'n 15 jaar denk ik :')

Heb steeds het gevoel schoenen waar ga je met het meisje naartoe.
En ik ben niet klein zeg maar :D
pi_195747999
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:14 schreef Candaasje het volgende:
Leuk! Tenminste, ik vond het best gezellig bij een vriendin een poosje terug. Ik ga dit weekend gourmetten met vriendinnen. :D Moet toch iets als je niet uiteten mag.
pi_195748033
Ik ga vanavond weer toogoodtogo's ophalen. Ik vind het gewoon zo verslavend. :') En m'n vriend was z'n jas in Rotterdam vergeten. Ik heb onder andere twee boxen van een plantbased zaakje, Jack Bean. Daar wilde ik al graag een keer heen. Dat gaat ons avondeten zijn.
pi_195748048
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Leuk! Tenminste, ik vond het best gezellig bij een vriendin een poosje terug. Ik ga dit weekend gourmetten met vriendinnen. :D Moet toch iets als je niet uiteten mag.
Ja wij hebben er ooit één aangeschaft omdat we met kaasfondue en gourmet er toch altijd een beetje bekaaid vanaf kwamen. (Hing een beetje af van het gezelschap hoor.) Dus dit was een mooi alternatief.

Vanavond doen we het met schoonzus, zwager en neefje (andere neefje is pas 6 maanden, die zal nog geen eigen pizza bakken :P )
pi_195748061
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vanavond weer toogoodtogo's ophalen. Ik vind het gewoon zo verslavend. :') En m'n vriend was z'n jas in Rotterdam vergeten. Ik heb onder andere twee boxen van een plantbased zaakje, Jack Bean. Daar wilde ik al graag een keer heen. Dat gaat ons avondeten zijn.
Oh benieuwd! Ik heb daar zelf nog nooit gegeten, maar hoorde er wel meerdere mensen over.
pi_195748075
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja wij hebben er ooit één aangeschaft omdat we met kaasfondue en gourmet er toch altijd een beetje bekaaid vanaf kwamen. (Hing een beetje af van het gezelschap hoor.) Dus dit was een mooi alternatief.

Vanavond doen we het met schoonzus, zwager en neefje (andere neefje is pas 6 maanden, die zal nog geen eigen pizza bakken :P )
Heb jij die vegan kaasfondue al geprobeerd? Anders zou je hotpotten ook eens moeten proberen, dat kan ook prima vegan, denk ik.

Ik vond het met pizzarette ook fijn dat het niet zo'n vreetfestijn is. Je moet best even wachten tussen de pizzaatjes in, dus dan eet je niet in supertempo vier keer zo veel als je normaal zou doen.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:28:08 #152
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195748077
quote:
Ik vond het ook verslavend maar ben gestopt want je kunt ook maar zoveel broden eten _O-
Hier doen nu ook niet veel toffe dingen mee, ook geen restaurants ofzo.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:32:10 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195748139
Qua Opa's en Oma's nooit iemand gekend.

De moeder van mijn vader benam zichzelf op 1 juli 1938, op 44 jarige leeftijd, van haar leven toen mijn vader als 16-jarige gedwongen werd om zijn geboorteland Polen te verlaten.
De vader van mijn vader overleed vlak voordat ik geboren zou worden in zijn vluchtland Engeland.

De moeder en vader van mijn moeder werden (samen met haar zusje van 12 jaar) op 21 mei 1943 in Sobibor vermoord. Mijn opa was van 1898 er werd dus 45, mijn oma was van van 1903 en werd dus slechts 40 jaar.

ik heb wel een soort pseudo-oma gehad in de vorm van een 'ouwe' vrouw die net als mijn moeder een aanal kampen had overleefd en die zelf haar man en zoontje daar verloren had. Zij had in de vroegere oude jodenbuurt van Amsterdam een snoepwinkel (hoera, we gingen vaak op bezoek...) en heeft mij en mijn broer een soort van geadopteerd als zijnde haar kleinkinderen. Zij overleed op hoge leeftijd in 1976.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195748163
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:28 schreef gcjoel het volgende:
Ik vond het ook verslavend maar ben gestopt want je kunt ook maar zoveel broden eten _O-
Hier doen nu ook niet veel toffe dingen mee, ook geen restaurants ofzo.
Daarom doe ik het ook bewust nu we naar Rotterdam gaan. :D Hier zijn het inderdaad alleen bakkers en de Lidl, en de Lidl is echt nog altijd elke dag binnen een minuut uitverkocht. In Rotterdam zie ik wel meer toffe dingen. Kaaspakketten of bierpakketen bijvoorbeeld.

Maarja, dat kaaspakket zou een oorspronkelijke waarde van 36 euro hebben (nu 12), hoe kom ik in hemelsnaam door zoveel kaas heen? :D Of nouja, eigenlijk is dat niet de vraag. Dat lukt juist te goed, dat is het probleem. #fattie

Ik heb nu als het allemaal doorgaat dus 2 pakketen van die Jack Bean, 1 voor sushi en 1 supermarkt. En stiekem is dit ook gewoon een corona-uitje. :') Ik ben blij met elke reden om even de deur uit te gaan.
pi_195748190
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Heb jij die vegan kaasfondue al geprobeerd? Anders zou je hotpotten ook eens moeten proberen, dat kan ook prima vegan, denk ik.

Ik vond het met pizzarette ook fijn dat het niet zo'n vreetfestijn is. Je moet best even wachten tussen de pizzaatjes in, dus dan eet je niet in supertempo vier keer zo veel als je normaal zou doen.
Nooit zelf, maar wel eens een voorproefje van Williecroft*-kaasfondue gehad, en dat smaakte wel naar meer. de Ah schijnt het te gaan verkopen, dus ik ben wel benieuwd!

En eens, dat vind ik wel echt het nadeel van gourmetten; er wordt vaak ook veel weggegooid. Zo zonde.
En je huis staat niet zo blauw, dat vind ik ook wel een voordeel :P

*Williecroft is een bedrijfje opgericht door een zoon van een melkveehouder. Hij heeft een eigen vegan-kaaszaakje in Amsterdam. Zo begreep ik althans.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:36:34 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195748204
Nieuw aangeschaft:

Dik naslagwerk (560 pagina's) dat ik graag wilde hebben.
quote:
Atlas van een bezette stad van Bianca Stigter tovert de lezer het beeld van de oorlog zeldzaam levendig voor ogen. Overal in Amsterdam bevinden zich zichtbare en onzichtbare sporen van de oorlog. Waar zaten onderduikers? Waar was het hoofdkwartier van de NSB? Waar werden Het Parool en Vrij Nederland gestencild en waar werden de voedselbonnen uitgedeeld? In welke straat werd een aanslag gepleegd en welk huis werd als represaille in brand gestoken? In dit prachtig geïllustreerde boek gidst Bianca Stigter de lezer door bezet Amsterdam. Ze vertelt wat er in de oorlog op straathoeken en achter voordeuren heeft plaatsgevonden, en laat zo de lezer met andere ogen naar de stad kijken. Atlas van een bezette stad is een indrukwekkend monument voor oorlogsslachtoffers en verzetsmensen, en een tijdmachine van papier.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195748214
Ik gooi nooit weg na gourmetten. Als er overblijft dan bak ik dat meteen na het eten op, en dan eet ik dat de volgende dag als lunch in een omelet ofzo. Maar het helpt misschien dat wij een stelletje vreetzakken zijn die sowieso niet veel laten liggen. :')
pi_195748222
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:36 schreef golfer het volgende:
Nieuw aangeschaft:
[ link | afbeelding ]

[..]

Ik vind 'gaaf' niet echt het juiste woord, maar ik snap dat je die graag wilde hebben ja!
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:37:46 #159
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195748223
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Daarom doe ik het ook bewust nu we naar Rotterdam gaan. :D Hier zijn het inderdaad alleen bakkers en de Lidl, en de Lidl is echt nog altijd elke dag binnen een minuut uitverkocht. In Rotterdam zie ik wel meer toffe dingen. Kaaspakketten of bierpakketen bijvoorbeeld.

Maarja, dat kaaspakket zou een oorspronkelijke waarde van 36 euro hebben (nu 12), hoe kom ik in hemelsnaam door zoveel kaas heen? :D Of nouja, eigenlijk is dat niet de vraag. Dat lukt juist te goed, dat is het probleem. #fattie

Ik heb nu als het allemaal doorgaat dus 2 pakketen van die Jack Bean, 1 voor sushi en 1 supermarkt. En stiekem is dit ook gewoon een corona-uitje. :') Ik ben blij met elke reden om even de deur uit te gaan.
Ik woon in Nijmegen en centrum zou binnen 'mijn' geselecteerde regio vallen. Maar zelfs daar doet bijna niks mee.
is hier vooral tankstations en de studenten eet unit. Dat soort eten is volgens mij vers al matig.
pi_195748231
Wat een narigheid @golfer :{
Wel lief dat je een pseudo-oma had O+
En ik zou dat boek ook wel interessant vinden, ik hou van geschiedenis in plaatsen terugzoeken. In mijn stad is de brandgrens van het bombardement gemarkeerd met ijzeren cirkels op de stoep, en ik wil nog eens de hele ronde lopen en alle cirkels (voor elk slachtoffer een) lezen.

Ik heb mijn opa van vaderskant nooit gekend, die is overleden toen mijn vader begin 20 was. Hij schijnt een heel zwakke gezondheid te hebben gehad. Mijn oma was juist een taaie, die is tegen alle verwachtingen (en haar eigen wil) in ruim 90 geworden. Ik heb haar alleen "oud" gekend, want mijn vader was een nakomertje dus oma was al in de 70 toen ik geboren werd.
Mijn opa en oma van moederskant waren fantastisch. We logeerden er vroeger veel. Opa is een kleine 10 jaar geleden overleden. Oma is vorig jaar 80 geworden en nog steeds fantastisch. O+
pi_195748238
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:37 schreef Myraela het volgende:
Ik gooi nooit weg na gourmetten. Als er overblijft dan bak ik dat meteen na het eten op, en dan eet ik dat de volgende dag als lunch in een omelet ofzo. Maar het helpt misschien dat wij een stelletje vreetzakken zijn die sowieso niet veel laten liggen. :')
Oh nee mijn schoonouders en ouders mieterden vrijwel alles weg, in elk geval het vlees en de kommen geraspte kaas. Want dat had te lang op tafel gestaan.

Gruwel.
pi_195748316
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:38 schreef Candaasje het volgende:
Oh nee mijn schoonouders en ouders mieterden vrijwel alles weg, in elk geval het vlees en de kommen geraspte kaas. Want dat had te lang op tafel gestaan.

Gruwel.
Oh men, zo zonde. Mijn moeder heeft dat vooral met de sausjes. Die eet ze voor de rest nooit. Dus ze gaan wel braaf in het kastje, maar de volgende keer koopt ze gewoon op de automatische piloot weer nieuwe en gaan de oude weg.

Gourmetten is volgens mij sowieso wel iets waar iedereen z'n eigen gewoontes in heeft. Ik krijg altijd de rillingen van mensen die de kip gewoon tegen het andere vlees aanleggen, of hetzelfde vorkje gebruiken.

Ik ben ook wel benieuwd naar dit weekend. Ik heb wel eerder vega gegourmet, maar toen was alles vega. Nu eten m'n vriendinnen wel gewoon vlees.
pi_195748358
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:32 schreef golfer het volgende:
Qua Opa's en Oma's nooit iemand gekend.

De moeder van mijn vader benam zichzelf op 1 juli 1938, op 44 jarige leeftijd, van haar leven toen mijn vader als 16-jarige gedwongen werd om zijn geboorteland Polen te verlaten.
De vader van mijn vader overleed vlak voordat ik geboren zou worden in zijn vluchtland Engeland.

De moeder en vader van mijn moeder werden (samen met haar zusje van 12 jaar) op 21 mei 1943 in Sobibor vermoord. Mijn opa was van 1898 er werd dus 45, mijn oma was van van 1903 en werd dus slechts 40 jaar.

ik heb wel een soort pseudo-oma gehad in de vorm van een 'ouwe' vrouw die net als mijn moeder een aanal kampen had overleefd en die zelf haar man en zoontje daar verloren had. Zij had in de vroegere oude jodenbuurt van Amsterdam een snoepwinkel (hoera, we gingen vaak op bezoek...) en heeft mij en mijn broer een soort van geadopteerd als zijnde haar kleinkinderen. Zij overleed op hoge leeftijd in 1976.
Als ik dit lees krijg ik het weer ijskoud. En als je dan aan die idioten denkt die dit weekend in Breda allemaal bagger riepen :N
pi_195748366
Wij gaan vanavond gourmetten. In ons tuinhuisje (lees afdakje die we kunnen afsluiten) O+
En wij gooien nooit iets weg. Gaat op of naar de volgende dag.

Opa en Oma van mijn moeder hebben mij zo goed als opgevoed. Mijn ouders waren jong. Opa is in 2007 overleden en Oma in 2018

Opa en Oma van mijn vader ken ik niet waren overleden toen mijn vader 17 jaar was.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_195748367
Mijn ouders houden ervan om bij het gourmetten/fonduen/barbecuen voor te schrijven wat je mag eten. Eventueel mag je met iemand ruilen. Dus bijvoorbeeld je mag één speklap per persoon en één worstje, maar als ik mijn broer kan overhalen om te ruilen, kan ik twee worstjes en hij twee speklappen hebben. Gebakken aardappeltjes worden altijd nageteld om er zeker van te zijn dat iedereen er evenveel heeft.
Dat leidde altijd tot een hoop stress als we bij mijn tante gingen gourmetten, want die had altijd meer eten dan exact afgepast en je kon ook nemen waar je zin in had. Mijn ouders vervolgens kwaad omdat je zonder het te vragen die twee worstjes had gepakt ... terwijl er nog een heleboel waren _O-
pi_195748381
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh men, zo zonde. Mijn moeder heeft dat vooral met de sausjes. Die eet ze voor de rest nooit. Dus ze gaan wel braaf in het kastje, maar de volgende keer koopt ze gewoon op de automatische piloot weer nieuwe en gaan de oude weg.

Gourmetten is volgens mij sowieso wel iets waar iedereen z'n eigen gewoontes in heeft. Ik krijg altijd de rillingen van mensen die de kip gewoon tegen het andere vlees aanleggen, of hetzelfde vorkje gebruiken.

Ik ben ook wel benieuwd naar dit weekend. Ik heb wel eerder vega gegourmet, maar toen was alles vega. Nu eten m'n vriendinnen wel gewoon vlees.
Oh maar dat is ook gewoon rilling-waardig. We hadden het met voedselveiligheid over rauwe kip. Ik heb verschillende proffen horen verkondigen dat zij met BBQs de vleesschaal beheerden en het vlees bereidden, want ze waren als de dood voor rauwe kip en de hygiëne van de gemiddelde mens :P

Wat dat betreft; voor jou wel even iets om écht op te letten dan met gourmetten. Vega-vlees verhit je meestal niet zo lang als rauw vlees, en salades zijn ook altijd wel gevoelig voor kruisbesmetting.
Je zal niet de eerste vega zijn die juist als enige van de groep voedselvergifting oploopt, omdat die rauwe kip net teveel in de buurt is geweest van je vega-nugget of blaadje sla.

(Been there, done that, got the T-shirt. Of nouja, mijn vriend dan.)
pi_195748382
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:47 schreef Tally het volgende:
Wij gaan vanavond gourmetten. In ons tuinhuisje (lees afdakje die we kunnen afsluiten) O+
En wij gooien nooit iets weg. Gaat op of naar de volgende dag.

Opa en Oma van mijn moeder hebben mij zo goed als opgevoed. Mijn ouders waren jong. Opa is in 2007 overleden en Oma in 2018

Opa en Oma van mijn vader ken ik niet waren overleden toen mijn vader 17 jaar was.
Dat is jong, om met 17 je ouders te missen. :{ Althans, ik denk dat je bedoelt dat het jouw opa en oma maar je vaders ouders waren.
pi_195748399
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat is jong, om met 17 je ouders te missen. :{ Althans, ik denk dat je bedoelt dat het jouw opa en oma maar je vaders ouders waren.
Ja klopt. Daarom zijn mijn ouders jong getrouwd want dan was mn pa van zn voogd af. En kregen ze mij jong.
pi_195748410
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:47 schreef Tele6 het volgende:
Mijn ouders houden ervan om bij het gourmetten/fonduen/barbecuen voor te schrijven wat je mag eten. Eventueel mag je met iemand ruilen. Dus bijvoorbeeld je mag één speklap per persoon en één worstje, maar als ik mijn broer kan overhalen om te ruilen, kan ik twee worstjes en hij twee speklappen hebben. Gebakken aardappeltjes worden altijd nageteld om er zeker van te zijn dat iedereen er evenveel heeft.
Dat leidde altijd tot een hoop stress als we bij mijn tante gingen gourmetten, want die had altijd meer eten dan exact afgepast en je kon ook nemen waar je zin in had. Mijn ouders vervolgens kwaad omdat je zonder het te vragen die twee worstjes had gepakt ... terwijl er nog een heleboel waren _O-
Jeetje, dan is de lol er toch wel vanaf. :D

Als ik met m'n vriend gourmet hebben we alleen afgesproken dat we maar één pannetje of 'vleesje' tegelijk mogen bakken. Want bij mijn stieffamilie gaat zo'n beetje alles er tegelijk op. :')
pi_195748455
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als ik met m'n vriend gourmet hebben we alleen afgesproken dat we maar één pannetje of 'vleesje' tegelijk mogen bakken. Want bij mijn stieffamilie gaat zo'n beetje alles er tegelijk op. :')
Ik heb ook nooit echt begrepen wat de lol ervan was idd :D
Het ergste is nog wel dat ik er soms ook intrap. Zo hadden we vrijdag 10 mini-filodeegtaartjes en we waren met 5, en ik begon me al helemaal op te winden omdat iemand een derde had genomen. 1) ik zou dat niet in de gaten moeten houden en 2) niet iedereen hoeft er twee en 3) er was meer dan genoeg eten. :')

Ik kan me wel voorstellen dat het leuker is om het tempo wat te verlagen. Dan is je eten ook warmer als je het eet, denk ik :D
pi_195748462
Hier is geduld ook niet onze sterkste kant :') dus meerdere stukjes tegelijk. We blijven er na wel lang zitten met een muziekje ofzo.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:53:17 #172
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195748467
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan ben je met 10 minuten klaar. _O- ik snap dat ook nooit zo.
Maak dan gewoon 1 groot stuk vlees klaar als je de lol er toch niet inziet
pi_195748490
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:37 schreef Myraela het volgende:
Husselpot O+
pi_195748527
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:52 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb ook nooit echt begrepen wat de lol ervan was idd :D
Het ergste is nog wel dat ik er soms ook intrap. Zo hadden we vrijdag 10 mini-filodeegtaartjes en we waren met 5, en ik begon me al helemaal op te winden omdat iemand een derde had genomen. 1) ik zou dat niet in de gaten moeten houden en 2) niet iedereen hoeft er twee en 3) er was meer dan genoeg eten. :')

Ik kan me wel voorstellen dat het leuker is om het tempo wat te verlagen. Dan is je eten ook warmer als je het eet, denk ik :D
Ach, ik heb die gedachte ook wel hoor als ik weet hoeveel er van iets is, dan pak ik niet meer dan mijn 'eerlijke' deel zou zijn. Zolang je dat ook maar weer los kan laten, niets aan de hand toch. Zeker als er meer hapjes of opties zijn, let ik er niet meer op.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:57:17 #175
13783 Anthraxx
pi_195748543
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh maar dat is ook gewoon rilling-waardig. We hadden het met voedselveiligheid over rauwe kip. Ik heb verschillende proffen horen verkondigen dat zij met BBQs de vleesschaal beheerden en het vlees bereidden, want ze waren als de dood voor rauwe kip en de hygiëne van de gemiddelde mens :P

Wat dat betreft; voor jou wel even iets om écht op te letten dan met gourmetten. Vega-vlees verhit je meestal niet zo lang als rauw vlees, en salades zijn ook altijd wel gevoelig voor kruisbesmetting.
Je zal niet de eerste vega zijn die juist als enige van de groep voedselvergifting oploopt, omdat die rauwe kip net teveel in de buurt is geweest van je vega-nugget of blaadje sla.

Anna is ook vrij fel op vlees hygiene hier thuis.

Ik ben zelfs op cursus gestuurd om te leren worst maken :+. Zodat ik dat nu zelf thuis kan doen.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:58:47 #176
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195748563
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ach, ik heb die gedachte ook wel hoor als ik weet hoeveel er van iets is, dan pak ik niet meer dan mijn 'eerlijke' deel zou zijn. Zolang je dat ook maar weer los kan laten, niets aan de hand toch. Zeker als er meer hapjes of opties zijn, let ik er niet meer op.
Ja eens, doe ik ook wel.
Portie bitterballen ofzo tijdens een borrel. Als ik niet op zou letten at ik de helft van die bak leeg, beetje aso :D
(ooit toen het nog kon, borrelen ;( )
pi_195748573
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

True! Ik heb zo'n gourmet met half hete steen en half grillplaat. Denk dat ik ga voorstellen om één kant gewoon vega te houden. Rauw blijft alles sowieso wel uit de buurt van elkaar. :Y Ook geen rauwe kip die over de bak met salade gaat ofzo, brrr.
pi_195748613
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja eens, doe ik ook wel.
Portie bitterballen ofzo tijdens een borrel. Als ik niet op zou letten at ik de helft van die bak leeg, beetje aso :D
(ooit toen het nog kon, borrelen ;( )
Ik pakte alleen op de laatste borrel wel superenthousiast het laatste vega-hapje, voordat ik had gevraagd of iemand anders wilde. Toen voelde ik me even lullig toen ik me dat realiseerde. Dus dat zei ik hardop, maar gelukkig stond er verder niemand die vega was, dus er was nog voldoende.
pi_195748665
Ik heb trouwens ook een poosje gehad dat ik baalde van het tempo waarin mijn neefje at. :') Als ik iets 'luxe' had klaargemaakt, dan ging dat erin met een tempootje alsof het frikandellen waren. En die zat ook altijd op het laatste stuk te azen terwijl de volwassenen nog aan het eten waren.

Wat eigenlijk allemaal niet erg is. Maar ik ben zo opgevoed met dat volwassenen voor de kinderen gaan, dat ik daar even aan moest wennen.
pi_195748669
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Anna is ook vrij fel op vlees hygiene hier thuis.

Ik ben zelfs op cursus gestuurd om te leren worst maken :+. Zodat ik dat nu zelf thuis kan doen.
Ik kan me er iets bij voorstellen. Die proffen waren er vrij panisch over, terwijl ze verder behoorlijk nuchter in hun doen en laten zijn :D

Fijne avond allen, ik ga eens boodschappen doen en zien of ik nog pizza's kan bakken 8-)
pi_195748701
ktnxbye

:')
pi_195748707
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik pakte alleen op de laatste borrel wel superenthousiast het laatste vega-hapje, voordat ik had gevraagd of iemand anders wilde. Toen voelde ik me even lullig toen ik me dat realiseerde. Dus dat zei ik hardop, maar gelukkig stond er verder niemand die vega was, dus er was nog voldoende.
Iemand mag de laatste he :)
pi_195748710
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:06 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trouwens ook een poosje gehad dat ik baalde van het tempo waarin mijn neefje at. :') Als ik iets 'luxe' had klaargemaakt, dan ging dat erin met een tempootje alsof het frikandellen waren. En die zat ook altijd op het laatste stuk te azen terwijl de volwassenen nog aan het eten waren.

Wat eigenlijk allemaal niet erg is. Maar ik ben zo opgevoed met dat volwassenen voor de kinderen gaan, dat ik daar even aan moest wennen.
Hoe oud is neefje?
pi_195748717
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:08 schreef Lonaa het volgende:
ktnxbye

[ afbeelding ]

En Dora *O*
pi_195748725
Oh...bonus dora
pi_195748804
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:08 schreef Sarabi het volgende:
Hoe oud is neefje?
Hij is nu 10, dus hij was toen 7 ofzo.
pi_195748810
Ik kan echt niet naar die foto te kijken zonder te huillachen. :')
pi_195748828
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hij is nu 10, dus hij was toen 7 ofzo.
Ah ik zag een puber voor me :D

Op zich wel fijn dat een jong kind lekker mee eet.
pi_195748835

Bonusfoto van Dora. Dit was gisteren, er zaten 14 mussen in de tuin. They needed to die.
pi_195748843
Maar zijn ze nu leeg, of wat hebben ze gedaan?
pi_195748861
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:15 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

Bonusfoto van Dora. Dit was gisteren, er zaten 14 mussen in de tuin. They needed to die.
O+

Ik kwam er van de week achter dat er een hele internetpagina is met foto's van honden met een flapoor en een rechtop oor. :D Maar Dora is wel de leukste.
pi_195748897
Dora O+ Zo'n lekker ding

Zat even te kijken maar ik heb de foto's die ik zondag en maandag heb gemaakt over de zooi hier in de buurt weggedaan. "jouw' containers zijn heel netjes ;-)
pi_195748984
quote:
[ afbeelding ]

Jouw blauwe muur met de zon en planten combi O+
pi_195748994
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:08 schreef Lonaa het volgende:
ktnxbye

[ afbeelding ]

Jezus maria ;(
pi_195749000
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:15 schreef Myraela het volgende:
Maar zijn ze nu leeg, of wat hebben ze gedaan?
Die die tegen de huizen staan zijn nieuw. Die die liggen zijn oude, die leeg zijn en opgehaald moeten worden. Die links allemaal nog rechtop staan moeten ook opgehaald worden, maar daar zit nog afval in.
pi_195749029
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:47 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk niet grappig :{
pi_195749060
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:17 schreef Tele6 het volgende:

[..]

O+

Ik kwam er van de week achter dat er een hele internetpagina is met foto's van honden met een flapoor en een rechtop oor. :D Maar Dora is wel de leukste.
Oh! Dat is gaaf :D O+

Sally had het ook, maar niet zo heel duidelijk.
Beste Sally-foto blijft wel deze:

pi_195749075
Nog even een blij Sokkenplasje waar we het eerder over hadden: draag nu die wollen dikke sokken van de markt steeds als pantoffels over mn gewone sokken en gotsamme, had ik dat maar 100 jr eerder ontdekt.
Nooit meer kouwe voeten w/ *O* w/ *O* w/ *O*
pi_195749090
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:25 schreef Blues het volgende:

[..]

Jouw blauwe muur met de zon en planten combi O+
Ja gaaf he?! Ik kan daar dus nog steeds iedere dag van genieten. :D O+

Het jaren 60-kastje dat niet op de foto staat kleurt er ook fantastisch bij. Van dat mooie warme hout O+
pi_195749116
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:27 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik vind dit eigenlijk niet grappig :{
Om te huilen.

ik vind al die verhalen van tele eigenlijk gewoon klinken als kindermishandeling :@
pi_195749140
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja gaaf he?! Ik kan daar dus nog steeds iedere dag van genieten. :D O+

Het jaren 60-kastje dat niet op de foto staat kleurt er ook fantastisch bij. Van dat mooie warme hout O+
Ja net als je vloer. Love it O+
Wil graag een nieuw kleed voor bij de zithoek, dat er nu ligt vind ik saai en wordt wat groezelig met vlekken. Was een goedkoop kleed.. Zin in wat anders...mss ook iets warm blauws of zo. Ooit.
pi_195749151
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:06 schreef Myraela het volgende:

Herkenbaar wel.. bij ons ook altijd “eerst grote mensen... dan hangoren”.

Maar ik ben toch ook wel heel erg van “als je het echt lekker vind... eet het dan maar lekker op”.

Soort van mentale spaghaat dus als iemand in 2 seconden alles wegwerkt :)
Of 4 borden opschept waar ik van 1 bord al zeker 3 dagen kan eten.
pi_195749166
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:32 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja net als je vloer. Love it O+
Wil graag een nieuw kleed voor bij de zithoek, dat er nu ligt vind ik saai en wordt wat groezelig met vlekken. Was een goedkoop kleed.. Zin in wat anders...mss ook iets warm blauws of zo. Ooit.
Wij moeten nog steeds een nieuwe bank :')
pi_195749198
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh! Dat is gaaf :D O+

Sally had het ook, maar niet zo heel duidelijk.
Beste Sally-foto blijft wel deze:
[ afbeelding ]

Goeie foto _O-

Teruggevonden: https://www.reddit.com/r/HalfFlops/
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:36:29 #205
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195749232
Over nieuwe meubels gesproken, vanavond of morgen horen we of we een mooie retro vitrine kast mogen kopen.
Was eigenlijk verkocht maar de koper was nog niet gekomen en heeft tot vandaag *O*

Dan is er weer een stukje ikea uit huis
pi_195749271
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:36 schreef gcjoel het volgende:
Over nieuwe meubels gesproken, vanavond of morgen horen we of we een mooie retro vitrine kast mogen kopen.
Was eigenlijk verkocht maar de koper was nog niet gekomen en heeft tot vandaag *O*

Dan is er weer een stukje ikea uit huis
gaaf! foto?
pi_195749279
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:34 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Goeie foto _O-

Teruggevonden: https://www.reddit.com/r/HalfFlops/
Jaaa! Bedankt O+ Leuk
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:48:54 #208
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195749524
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

gaaf! foto?
http://wereldspul.nl/product/medicijnkast-20184/ zo een
pi_195749576
quote:
Wauw :D Die vind ik wel gaaf he. :D
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:54:51 #210
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195749667
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wauw :D Die vind ik wel gaaf he. :D
Ja dus ik hoop dat het lukt :D
pi_195749980
Ik weet niet wat ik moet eten.
pi_195750190
Ik heb net (lekker op tijd :')) een kippetje op 't spit gehangen :9
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:27:32 #213
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195750432
Ik gooi weer wat groenten in de wok en doe er een setje noodels bij. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_195750572
Ik eet een boerenkoolstamppotje met worst van de appie :9
pi_195750604
Enneh zit nu aan een rood wijntje, er staat nog een fles open dus tja...🍷
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:38:29 #216
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195750700
:W

hier worden het vanavond een kleine salade, 2 wraps met zalm/rucolla en spread en wat kaasjes en wat "tortillachips" gemaakt van de warps die nog over zijn ^O^
#geenzinomtekoken
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_195750745
quote:
Nieuw aangeschaft:
[ link | afbeelding ]

[..]

Interessant naslagwerk denk ik, vooral voor Amsterdammers.
Vanavond pompoen chili met nachochips.
Vanmiddag onderling overlegd hoe we de biebdiensten gaan verdelen, zonder tussenkomst van de bedillerige ass. coördinator, tot aan de kerstvakantie.
Nou ja, het is haar functie, alleen regelden wij dat altijd onderling in harmonie.

De foto van de kliko’s op straat voor je deur! 😢
pi_195750835
Omg, MacDonalds heeft sinds vandaag een Veggie McKroket. Mijn leven is weer compleet. O+
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:45:30 #219
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195750851
Ik maak een venkel gorgonzola peer taartje :9
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:45:51 #220
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195750862
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:44 schreef Myraela het volgende:
Omg, MacDonalds heeft sinds vandaag een Veggie McKroket. Mijn leven is weer compleet. O+
Dat klinkt wel echt lekkerder dan de gewone :D
pi_195750878
Ik ben mijn Google account weer eens ingedoken. Blijkbaar kan je daar iemand opgeven die je gegevens mag beheren na een X maanden inactiviteit. Ik heb uiteraard J opgegeven en mocht ook een persoonlijke boodschap invoeren. En net als in de film begint mijn boodschap met 'als je dit leest, ben ik dood'. Ik vind dat dus grappig maar ik denk dat ik hem toch maar waarschuw.
Spoilers!
pi_195750886
quote:
Nieuw aangeschaft:
[ link | afbeelding ]

[..]

Mooi zeg. Mijn grootouders brachten de oorlog in Amsterdam door, ik ken enkele van hun verhalen, maar het is interessant omdat in een groter geheel te zien.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:47:34 #223
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195750903
Net 3 soorten soep besteld. Wordt thuisbezorgd in diepvrieszakken :9
Ik geniet toch steeds weer van al die leuke acties door gesloten horeca.
pi_195750964
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben mijn Google account weer eens ingedoken. Blijkbaar kan je daar iemand opgeven die je gegevens mag beheren na een X maanden inactiviteit. Ik heb uiteraard J opgegeven en mocht ook een persoonlijke boodschap invoeren. En net als in de film begint mijn boodschap met 'als je dit leest, ben ik dood'. Ik vind dat dus grappig maar ik denk dat ik hem toch maar waarschuw.
Ik gnuifde :D :') Beter wel even vertellen ja.
pi_195750971
Ik at mijn snelle hap comfort food: rijst met saté en erwtjes en worteltjes uit blik.

En kom er vandaag achter dat komend weekend de wintertijd ingaat.
Ik vind het knap.... nooit doe ik een nachtdienst. Aanstaande zaterdag kon het niet anders geregeld worden dan dat ik hem deed... meteen ‘gratis’ een uur langer erbij :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195750972
Overigens besloten zelf iets te maken. Snacks. Onder anderen Zweedse garnalen op toast.
pi_195750999
O
quote:
Oh man ik had wat sauzen van Jack Bean in een support your locals box. Echt heel goed!
pi_195751073
Wij aten net als gisteren gevulde zoete aardappel met dingen. Met een restje Nederlandse taleggio :9
pi_195751308
Als het goed is heeft iedereen die interesse had in Milky Road on Tour een PM.
pi_195751314
Jack Bean heeft veel goeie shizzle ja :9
pi_195751323
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:38 schreef Tele6 het volgende:
Wat een narigheid @:golfer :{
Wel lief dat je een pseudo-oma had O+
En ik zou dat boek ook wel interessant vinden, ik hou van geschiedenis in plaatsen terugzoeken. In mijn stad is de brandgrens van het bombardement gemarkeerd met ijzeren cirkels op de stoep, en ik wil nog eens de hele ronde lopen en alle cirkels (voor elk slachtoffer een) lezen.

Ik heb mijn opa van vaderskant nooit gekend, die is overleden toen mijn vader begin 20 was. Hij schijnt een heel zwakke gezondheid te hebben gehad. Mijn oma was juist een taaie, die is tegen alle verwachtingen (en haar eigen wil) in ruim 90 geworden. Ik heb haar alleen "oud" gekend, want mijn vader was een nakomertje dus oma was al in de 70 toen ik geboren werd.
Mijn opa en oma van moederskant waren fantastisch. We logeerden er vroeger veel. Opa is een kleine 10 jaar geleden overleden. Oma is vorig jaar 80 geworden en nog steeds fantastisch. O+
He wij hebben lichtgevende vlammen!

pi_195751372
quote:
[ afbeelding ]

Heeej, ik ben ook op jacht naar een diatafel voor de planten O+
pi_195751402
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe werkt dit dan?

Mijn gmail neem ik echt mee mijn graf in :D
pi_195751415
Bon. Thais besteld.

Duurt een fucking uur maar goed, dan blijf ik nog even wakker :')
pi_195751496
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe werkt dit dan?

Mijn gmail neem ik echt mee mijn graf in :D
Ergens in de krochten van mijn Google account. Er zit weinig logica in alle opties dus ik kan hier geen tips over geven. 2 Weken terug deed ik dit op een iPhone en toen was die optie er niet.
Spoilers!
pi_195751516
Ik weet niet wat we eten, J doet vaag. Ik hoop dat hij met iets lekkers thuis komt maar ik ga er niet van uit. Hij is wel al onderweg en dat is zeker een uur vroeger dan normaal dus dat is wel verdacht.
Spoilers!
pi_195751539
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet niet wat we eten, J doet vaag. Ik hoop dat hij met iets lekkers thuis komt maar ik ga er niet van uit. Hij is wel al onderweg en dat is zeker een uur vroeger dan normaal dus dat is wel verdacht.
Is hij normaal altijd zo laat dan?

Ik hoop ook dat hij iets lekkers voor je mee brengt :*

Gourmetverhaal van Tele6 klinkt ook helemaal niet leuk. Ik vind er niks aan, maar ik dacht dat mensen vooral gingen gourmetten omdat het zo gezellig is. Dat klink tniet bepaald gezellig, Tele :X Maar volgens mij, na alles wat je hebt geschreven, was het sowieso niet zo heel gezellig bij jullie thuis.
pi_195751551
Ik was aan het koken voor morgen, maar nu moest ik de keuken vrij maken voor Jross want die wil avondeten maken.
pi_195751597
Jongens! Alle overgebleven containers zijn opgehaald! Op 1 na, van een huisnummer verderop in de straat. Hoezee
pi_195751601
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:39 schreef Lonaa het volgende:
Jongens! Alle overgebleven containers zijn opgehaald! Op 1 na, van een huisnummer verderop in de straat. Hoezee
Alle rotzooi nu dus weg, Wat heb je er voor terug dan? En is dat niet vreselijk zonde om eerst iedereen van die grote containers te doen en het dan weer te veranderen?
pi_195751613
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:39 schreef Lonaa het volgende:
Je verwachtte het écht niet he _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195751671
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alle rotzooi nu dus weg, Wat heb je er voor terug dan? En is dat niet vreselijk zonde om eerst iedereen van die grote containers te doen en het dan weer te veranderen?
Ik heb een kleine grijze container ipv een grote, wegens weinig restafval. De rest is hetzelfde gebleven voor mij. En in januari komt er nog 1 voor plastic. Voor iedereen.
pi_195751674
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je verwachtte het écht niet he _O-
Nope :D
pi_195751725
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ergens in de krochten van mijn Google account. Er zit weinig logica in alle opties dus ik kan hier geen tips over geven. 2 Weken terug deed ik dit op een iPhone en toen was die optie er niet.
Maar hoe weet google dat je dood bent? :o
pi_195751867
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar hoe weet google dat je dood bent? :o
Als je een X aantal maanden niet actief bent geweest MOET je wel dood zijn :7
pi_195751978
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is hij normaal altijd zo laat dan?

Ik hoop ook dat hij iets lekkers voor je mee brengt :*

Gourmetverhaal van Tele6 klinkt ook helemaal niet leuk. Ik vind er niks aan, maar ik dacht dat mensen vooral gingen gourmetten omdat het zo gezellig is. Dat klink tniet bepaald gezellig, Tele :X Maar volgens mij, na alles wat je hebt geschreven, was het sowieso niet zo heel gezellig bij jullie thuis.
Hij is meestal rond 20.00 thuis. Vandaag een uur vroeger maar zonder eten (behalve taart). We gaan wel Grieks halen. Een extra uitgebreide schotel, wegens zijn verjaardag.

Ik vind gourmetten wel leuk maar niet zoals bij Tele inderdaad.
Een aantal jaar geleden hadden we mijn moeder overgehaald om te gourmetten. Dat was ook geen succes. Ze had allemaal speciale sauzen enzo gemaakt. We mochten onder geen beding iets eten zonder de bijpassende saus. En het moest op een speciale volgorde. Het volgende gerecht mocht pas op tafel als alles op was. Het waren lekkere gerechtjes maar door haar ingewikkelde gedoe was er geen zak aan.
Spoilers!
pi_195752009
Oooh, lekker uitgebreid Grieks halen is sowieso prima _O_ (en een man die taart mee brengt vind ik ook leuk 8-) )

Je moeder had graag alles onder controle :7 En daar past chaotisch gourmetten waarschijnlijk niet heel goed bij.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:26:11 #248
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195752289
Grieks O+
Lang niet gegeten
pi_195752493
Er staat gebak in de koelkast omdat ik vond dat we moesten vieren dat het dinsdag was, maar de man is vanavond weg :o
pi_195752631
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er staat gebak in de koelkast omdat ik vond dat we moesten vieren dat het dinsdag was, maar de man is vanavond weg :o
Maar...maar... Dinsdag kan toch niet ongevierd blijven!? :o
pi_195752667
Even die Jack Bean googlen..

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat voor? :9

ZegnietKoekelazegnietKoekelazegnietKoekela!
Let me see you stripped down to the bone
pi_195752722
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:46 schreef minilot het volgende:
Even die Jack Bean googlen..
[..]

Wat voor? :9

ZegnietKoekelazegnietKoekelazegnietKoekela!
Niet koekela!
pi_195752749
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Niet koekela!
Phew. Jaloezie averted.
pi_195752767
Kut, je verpest mn grap :(
pi_195752776
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kut, je verpest mn grap :(
Aw, sorry dude!
pi_195752796
Mijn toetje was een dadel. Beetje schamel }:| Morgen maar wat Zweeds bakken :)
pi_195753103
Kippetje was lekker oO< :9

Leftovers gaan morgen in de soep.

En bedankt mini, nu heb ik zin in koekela }:|
pi_195753131
White macadamia cookie :9~
pi_195753137
Oké ik ga morgen halen.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:09:48 #260
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195753248
Koekela millionaire shortbread O+
pi_195753349
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:41 schreef AnneX het volgende:

Vanmiddag onderling overlegd hoe we de biebdiensten gaan verdelen, zonder tussenkomst van de bedillerige ass. coördinator, tot aan de kerstvakantie.
Nou ja, het is haar functie, alleen regelden wij dat altijd onderling in harmonie.

Wat irritant is dat dan he!

Wij houden onze hartjes ook vast met de nieuwe meewerkende teamleider die in december begint op onze zelfsturende poli ;(
pi_195753389
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hij is meestal rond 20.00 thuis. Vandaag een uur vroeger maar zonder eten (behalve taart). We gaan wel Grieks halen. Een extra uitgebreide schotel, wegens zijn verjaardag.

Ik vind gourmetten wel leuk maar niet zoals bij Tele inderdaad.
Een aantal jaar geleden hadden we mijn moeder overgehaald om te gourmetten. Dat was ook geen succes. Ze had allemaal speciale sauzen enzo gemaakt. We mochten onder geen beding iets eten zonder de bijpassende saus. En het moest op een speciale volgorde. Het volgende gerecht mocht pas op tafel als alles op was. Het waren lekkere gerechtjes maar door haar ingewikkelde gedoe was er geen zak aan.
Waarom toch vraag je je af :{
pi_195753423
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

Als je een X aantal maanden niet actief bent geweest MOET je wel dood zijn :7
Zoiets :D

Wij delen hier een sheet met alle ww van alle accounts.
Dus bij de dooT van één van ons is er no problemo.
Nou ja 1 grote maar daar is dan niks meer aan te doen.
pi_195753431
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 20:05 schreef Aure het volgende:
Oké ik ga morgen halen.
Jaaaa O+
pi_195753758
Even op en neer naar Koekela kunnen ;(

*jaloers*
pi_195753907
550 meter lopen :@
pi_195753917
Wel echt zin nu :') zal je zien dat ik het morgen vergeet #zwangerschapsdementie
pi_195754304
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 20:09 schreef gcjoel het volgende:
Koekela millionaire shortbread O+
Zo lekker. :9
pi_195754305
:M
pi_195754321
Al zat er net echt een awesome chocolade koek bij mijn Jack Bean Toogoodtogo pakketje. :9 Dus mijn zoete trek is weer even gestild.
pi_195754432
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 20:17 schreef Blues het volgende:

[..]

Zoiets :D

Wij delen hier een sheet met alle ww van alle accounts.
Dus bij de dooT van één van ons is er no problemo.
Nou ja 1 grote maar daar is dan niks meer aan te doen.
Dan is dat in ieder geval geen probleem :)
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:02:36 #272
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195756450
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:16 schreef Tele6 het volgende:
Over schoenen gesproken. @:Lonaa @:Molo en andere Dr Martens-eigenaren.
Ik heb vegan Dr Martens. Voordat ik ze ging inlopen zaten ze voorin érg strak. Nu zitten ze voorin heerlijk en zijn ze te wijd bij de hiel :{
Wat zou ik daarmee kunnen doen? Inlegzooltjes? (Welke?) Anders veteren? (Hoe?)
Owwww, balen! Ik heb geen idee specifiek voor jouw pootjes.
Schoenmaker, beetje fatsoenlijke, of goeie schoenhandel weten dit wellicht?
Of heb je special snowflake pootjes waar je normaal snel last van hebt, gezien je opmerking over je enkel?
In dat geval podoloog ofzo of als je een specifiek contact hebt rondom zorg voor je enkel vragen om advies denk ik

Welke kleur trouwens?

Ik wil heel graag donkergroene maar die prijs joh... En ik heb al vier paar, ander patroontje maar wel allen zwart :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Official ESF Kreviewer dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:09:16 #273
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195756572
Vegan schoenen. :').

Tijd om raw vegan te gaan slapen.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:14:57 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195756688
quote:
81s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 23:09 schreef Kreator het volgende:
Vegan schoenen. :').

Tijd om raw vegan te gaan slapen.
Is handel, dus het bestaat :+

Maar was redelijk irrelevant voor de vraag over de hiel geloof ik
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:16:29 #275
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195756730
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 23:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Is handel, dus het bestaat :+

Maar was redelijk irrelevant voor de vraag over de hiel geloof ik
Nou, leer gedraagt zich anders dan PU. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 21 oktober 2020 @ 00:00:47 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195757359
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nou, leer gedraagt zich anders dan PU. :+
True!

PU zweet daarnaast ook enorm, denk ik :{
  woensdag 21 oktober 2020 @ 06:18:30 #277
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195759256
Goedemorgen! :W

Na een week harry luisteren ben ik bij minuut 21 :+
Het helpt iig wel supergoed bij het in slaap vallen *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_195759340
Mogguh :O
pi_195759344
@Aure: vergeet Koekela niet vandaag 8-)
pi_195759382
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
#eeeeendoooorrrrrrrr

Mogelijk wordt de Ron Blauuw avond met de parentals een Floris avond met de parentals :D Mogelijk allebei als ik mn moeder zo ver krijg :D
Ahum?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_195759551
Ik keek op buienradar. ;(
pi_195759597
Goedemorgen dotjes. Mijn vriend heeft onze wekker uitgezet maar ik ben toch gewoon om de juiste tijd wakker.
pi_195759617
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 07:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik keek op buienradar. ;(
Ik ook :X
pi_195759694
Omg ik opende buienradar door Loon :D :X
pi_195759704
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 06:40 schreef PdeHoog het volgende:
@:aure: vergeet Koekela niet vandaag 8-)
Moet 't wel niet regenen anders vind ik 550 meter nog te ver :@
pi_195759715
Ik ging vandaag wandelen :')
pi_195759754
Ik heb zojuist een uur gewandeld. Met laarzen, regenbroek, leren jas en leren hoed. Het regende hier niet hard, beetje miezer. Wel donker hoor.

Goedemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195759772
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 06:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ahum?
ER IS GEEN WET DAT HET MAAR 1 KEER MAG JA!!
pi_195759799
Sorry dat ik iedereen zn ochtend verpest :')

Ik ga nu met de hond, daarna naar de sportschool op de fiets, voor een stomme workout. :')
pi_195759885
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 07:57 schreef Lonaa het volgende:

Ik ga nu met de hond, daarna naar de sportschool op de fiets, voor een stomme workout. :')
Dat maakt het dan weer een beetje goed :)
pi_195760007
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 07:57 schreef Lonaa het volgende:

In het kader van balans: dan blijf ik wel binnen.
pi_195760091
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 23:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Owwww, balen! Ik heb geen idee specifiek voor jouw pootjes.
Schoenmaker, beetje fatsoenlijke, of goeie schoenhandel weten dit wellicht?
Of heb je special snowflake pootjes waar je normaal snel last van hebt, gezien je opmerking over je enkel?
In dat geval podoloog ofzo of als je een specifiek contact hebt rondom zorg voor je enkel vragen om advies denk ik

Welke kleur trouwens?

Ik wil heel graag donkergroene maar die prijs joh... En ik heb al vier paar, ander patroontje maar wel allen zwart :')
Nee, is Lonaa d'r enkel. Ik heb absoluut geen snowflake voetjes, loop over het algemeen verder op afgetrapte All Stars of op afgetrapte teenslippers :') of op Teva's ^O^ Daarom heb ik ook geen verstand van zooltjes, nooit zooltjes nodig gehad.
Schoenmaker vragen is geen slecht idee.

Ik heb grijze. Je ziet ze niet vaak, het is een bijzonder materiaal. Beetje canvas-achtig maar dan steviger en waterdicht. Ik heb ze via Marktplaats, ze waren nog praktisch nieuw, en bijna de helft goedkoper :D

pi_195760103
Goedemorgen :W

Zo weer mijn partytent in en schilderen :D
pi_195760107
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 08:36 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Zo weer mijn partytent in en schilderen :D
Wat was je aan het schilderen? Heb ik wat gemist?
  woensdag 21 oktober 2020 @ 08:37:16 #295
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195760110
Gisteravond in bed een 'Stoofbox' besteld van de lokale brouwer/ onze favoriete terras plekje afgelopen zomer.

Net even gekeken wat ik er eigenlijk mee moet, vrijdag ophalen, gelukkig ben ik dan vrij _O-
Lekker stoofvlees pakket inclusief online masterclass _O-
pi_195760116
B was hier logeren vannacht O+

Nu beddengoed in de was. Ik overweeg om een deel in de droger te kieperen, want met dit weer wordt het anders gigantisch klam in m'n huis.
pi_195760118
Snowflake ;(
pi_195760133
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 08:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat was je aan het schilderen? Heb ik wat gemist?
Een kozijn wou ik zeggen maar dat is wat vast zit aan het huis toch? Dan een raam.....nouja zoiets :D

We moesten toch onze nieuwe partytent uittesten en zo kan ik ook mooi met dit weer buiten schilderen
  woensdag 21 oktober 2020 @ 08:44:16 #299
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195760166
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 08:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Een kozijn wou ik zeggen maar dat is wat vast zit aan het huis toch? Dan een raam.....nouja zoiets :D

We moesten toch onze nieuwe partytent uittesten en zo kan ik ook mooi met dit weer buiten schilderen
Pas je wel op met de storm vanmiddag? Dat je niet meteen je nieuwe partytent kwijt bent _O-
pi_195760282
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 08:37 schreef Tele6 het volgende:
B was hier logeren vannacht O+
Nu beddengoed in de was.
:D ^O^
pi_195760290
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties