quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Moet ik bidden voor of tegen werkloos zijn om 11 uur?
+1quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:40 schreef gcjoel het volgende:
Wel zin in werkloos zijn, even winterslaapje houden
Daar denken ze in polen kennelijk heel anders overquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:02 schreef Isabeau het volgende:
@:Uhmmpie het gaat juist he-le-maal mis in PolenUgh. Ik begin steeds meer te geloven in de grappig bedoelde meme dat covid19 een IQ test is.
Ik heb dat ook eens gehad. Dat ik ergens begon voor een 6 maanden opdracht. En dat ik echt elke week aan het aftellen was en eindelijk weer wat ademruimte kreeg toen het einde in zicht kwam. Tot ze vroegen of ik wilde blijven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
+1
Iedereen tegen me: oooo ik hoooop dat je contract verlengd wordt hoor, we duimen voor je!
Ik: eeeh..?
Contract verlengd
Ik vind mensen die geloven dat een hogere macht alles bepaalt en je dus ziek wordt omdat die hogere macht dat wil altijd best eng. Heb je geen enkele eigen verantwoordelijkheid nodig; want de hogere macht bepaalt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:54 schreef Candaasje het volgende:
Het gaat in Polen niet goed, maar in NL en zeker België toch ook niet. In Polen beslist God, in NL en BE is het voor velen in het beste geval een flinke griep, maar ook een tool van de overheid om ons onder de duim te houden en zelfs niet-bestaand.
Mooie test wel voor een volgende pandemie. Want die komt er ook echt wel, als we al niet eerder dood zijn door antibiotica resistentie. Wel fijn dat we dan in elk geval niet zoveel meer mee gaan maken van de hongersnoden en dergelijken door klimaatverandering. Elk nadeel hep z'n voordeel
![]()
(Dit was cynisch.)
Oh en goedemorgen dotjes! Mini, kan ik een portie van jouw formatio reticularis krijgen? Ik krijg mezelf m'n bed niet uit, ligt veel te lekker. Ik ga pas als ik écht, éch, écht naar de wc moet
Ik heb wel deze week Cas laten vaccineren. Misschien heeft ie nu wel een afluisterchip in zich!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:16 schreef Uhmmpie het volgende:
@:Candaasje pas nou maar op... voor je het weet heb je een geïmplanteerde 5G chip zo klein.. dat je zelf niet eens weet dat je op afstand bestuurd word.
Merk je niks van... behalve dat je spontaan geen eigen wil/mening meer hebt maar je gedraagt als een schaap.
Gezien de hoeveelheid protest tegen deze situatie.. vermoed ik dat het aantal geïmplanteerde chips op dit moment nog wel meevalt.
Tenzij natuurlijk ze die chips gebruiken om mensen aan te sturen zoveel mogelijk het virus op te zoeken in de hoop dat er zoveel mogelijk mensen besmet worden... hmmm hmmmm that seems to work.
Of misschien ook gewoon niet?
Sarcasm..
Love or hate it.
Las gisteren iets daarover in Israel. Hele strenge lockdown, maar een flink deel van de orthodoxe joden wilde er niet aan meedoen, want gods wil. Kan me voorstellen dat de niet orthodoxen behoorlijk pissig zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind mensen die geloven dat een hogere macht alles bepaalt en je dus ziek wordt omdat die hogere macht dat wil altijd best eng. Heb je geen enkele eigen verantwoordelijkheid nodig; want de hogere macht bepaalt.
Bekijk het positief. Nu kun je via 5G je konijn track en tracen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb wel deze week Cas laten vaccineren. Misschien heeft ie nu wel een afluisterchip in zich!
Ik weet niet of ik ze 'eng' vind. Althans, als ze niemand anders mee zouden nemen in hun grenzeloze vertrouwen in God, dan lijkt het me voor henzelf best een fijne vorm van berusting. Het leven komt zoals het komt. (Daar geloof ik ook wel in, maar ik geloof er dan ook wel in dat door mensen ontwikkelde zaken zoals euthanasie ook bij dat leven horen, en je daar dus gebruik van mag maken. En dat het nog wel je eigen keuze is om te roken als een ketter of ongezond voedsel te eten, waardoor je hogere kans loopt om sneller bij God te komen. Ik bedoel, dat is niet iets dat God je opdraagt of waarvan ik denk dat het Gods plannen met je zijn ofzo.).quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind mensen die geloven dat een hogere macht alles bepaalt en je dus ziek wordt omdat die hogere macht dat wil altijd best eng. Heb je geen enkele eigen verantwoordelijkheid nodig; want de hogere macht bepaalt.
Eens zien of 'ie er 's nachts vandoor sluipt. Wie weet bezoekt ie wel vergaderingen van een groep rebelse konijnen die zich bezig houdt met World Domination! Is hij hier bij mij undercover schattig aan het wezen. Maar worden we straks als mensheid omver geworpen door deze flufballenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bekijk het positief. Nu kun je via 5G je konijn track en tracen.
Nanobotsquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:00 schreef z80 het volgende:
Eigenlijk wel een interessante gedachten. 5G chip ingespoten krijgen die je op afstand aanstuurt en weet waar je bent.
Benodigdheden: een 5G chip, 5G antenne, e-sim, gps chip, gps antenne, microcontroller, dataopslag, spanningsvoorziening voor lange tijd en verbindingen met de gastheer.
En dat allemaal verpakt zo klein dat je dit niet kunt zien.
Ze moeten ook nog bewegen? Dan komt er ook nog een motor sturing en motoren bij.quote:
Als ik naar mijn oma kijk die nu dus overtuigd is dat ze dit jaar nog 'door god naar huis gehaald' zal worden, zie ik eigenlijk dat het haar vooral erg veel rust en positiviteit geeft. Vanuit de rest van haar geloof krijgt ze vervolgens mee om goed voor andere mensen te zorgen, braaf te leven en is ze juist heel zuinig zodat ze meer weg kan geven aan mensen die het echt nodig hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Dat is al wel in ontwikkeling, voor nanomedicijnen e.d.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:03 schreef z80 het volgende:
[..]
Ze moeten ook nog bewegen? Dan komt er ook nog een motor sturing en motoren bij.
Dat laatste is wel een must he..quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:00 schreef z80 het volgende:
Eigenlijk wel een interessante gedachten. 5G chip ingespoten krijgen die je op afstand aanstuurt en weet waar je bent.
Benodigdheden: een 5G chip, 5G antenne, e-sim, gps chip, gps antenne, microcontroller, dataopslag, spanningsvoorziening voor lange tijd en verbindingen met de gastheer.
Nee hoor, jij -wilt- het niet zien, dat is ingebouwd in die dingen; je wil wordt aangepast zodat je denkt dat je het niet meer ziet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:00 schreef z80 het volgende:
Dat vind ik ook heel erg mooi, zo geloven en daar in rust vinden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik naar mijn oma kijk die nu dus overtuigd is dat ze dit jaar nog 'door god naar huis gehaald' zal worden, zie ik eigenlijk dat het haar vooral erg veel rust en positiviteit geeft. Vanuit de rest van haar geloof krijgt ze vervolgens mee om goed voor andere mensen te zorgen, braaf te leven en is ze juist heel zuinig zodat ze meer weg kan geven aan mensen die het echt nodig hebben.
Er zit nog wel een verschil tussen geloven en accepteren wanneer dingen gebeuren, en actief risico's opzoeken.
Weet ik. Maar de nanobot zend niets uit. Tenzij aangestraald op de zelfde manier als een rfid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat is al wel in ontwikkeling, voor nanomedicijnen e.d.
En nanometers kunnen wij met het blote oog niet waarnemen.
Maar goed, allemaal nog in research en development stadia zo ver ik weet. Wel heel gaaf.
Nuchtere Zetquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:00 schreef z80 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk zijn die er, maar er zijn voetbalhooligans die precies hetzelfde verkondigen. Er zijn ook heel erg veel mensen die geloven in de wil van god, maar gewoon netjes online de dienst volgen en alle maatregelen volgen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook heel erg mooi, zo geloven en daar in rust vinden.
Maar hier loopt een evangelist rond die eist dat hij mag zingen, dat kerken vol moeten etc. Zelf een jonge vent die misschien niet zo ziek zal worden, maar gaat voorledig eraan voorbij dat anderen dat wel kunnen worden. "Want dat is dan de wil van god".
Het merendeel volgt het gewoon op, ongeacht geloof, cultuur, afkomst of taalbarriere. Maar de excessen zie je terug in de media.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er, maar er zijn voetbalhooligans die precies hetzelfde verkondigen. Er zijn ook heel erg veel mensen die geloven in de wil van god, maar gewoon netjes online de dienst volgen en alle maatregelen volgen.
Deep State bestaat uit nijntjes. Nu je dit weet begrijp je ook dat je leven gevaar loopt. Monthy Python was geen fantasie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:50 schreef Candaasje het volgende:
Eens zien of 'ie er 's nachts vandoor sluipt. Wie weet bezoekt ie wel vergaderingen van een groep rebelse konijnen die zich bezig houdt met World Domination! Is hij hier bij mij undercover schattig aan het wezen. Maar worden we straks als mensheid omver geworpen door deze flufballen
Dit geloof ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
Het merendeel volgt het gewoon op, ongeacht geloof, cultuur, afkomst of taalbarriere. Maar de excessen zie je terug in de media.
Dat scheiden vind ik soms ook vrij lastig; het geeft de indruk dat de hele wereld verrot is. Tot ik hier weer in dit gehucht rondloop en zie dat er heel veel mensen zich gewoon houden aan alle maatregelen.
Monty python is realquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deep State bestaat uit nijntjes. Nu je dit weet begrijp je ook dat je leven gevaar loopt. Monthy Python was geen fantasie.
Klinkt niet als straf.... waar kan ik me melden?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:18 schreef Myraela het volgende:
Ik had yoghurt en avocado's die op moesten. Dus nu eet ik naanbrood (van de yoghurt) met guacamole, oven geroosterde tomaatjes en IKEA balletjes.
Geen straf, kan ik je vertellen.
Oma's verwennen altijd wat meer dan moeders, dat lukt je vast welquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:13 schreef Blues het volgende:
Mijn research t.a.v. mijn opa's en oma's leverde het volgende op:
Ik heb aan alle 4 geen enkele herinnering, dus even in myheritage gedoken en dat is niet zo gek
Vaders kant: Opa 1888 - 1960 Ik was 1 toen hij overleed.
Oma 1884 - 1963 Ik was 4 toen zij overleed.
Moeders kant: Opa 1884 - 1943 op zijn 59e overleden tijdens zijn ronde op zijn groentekar met paard
Oma 1883 - 1964 Ik was 5 toen zij overleed.
Zij waren dus ook niet piep meer toen ze mijn ouders kregen, die waren van 1916 en 1920. Mijn ouders waren ook weer rond en over de 40 toen ze mij kregen.
Nu snap ik het beter als je het zo leest.
Ik weet zelf dus ook niet zo goed hoe je Oma moet 'zijn'. Ik doe maar hoe ik dingen voel en waar ik zin in heb met mijn kleinzonen
Jouw ouders zijn dan ook net zo oud als mijn grootouders.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:13 schreef Blues het volgende:
Mijn research t.a.v. mijn opa's en oma's leverde het volgende op:
Ik heb aan alle 4 geen enkele herinnering, dus even in myheritage gedoken en dat is niet zo gek
Vaders kant: Opa 1888 - 1960 Ik was 1 toen hij overleed.
Oma 1884 - 1963 Ik was 4 toen zij overleed.
Moeders kant: Opa 1884 - 1943 op zijn 59e overleden tijdens zijn ronde op zijn groentekar met paard
Oma 1883 - 1964 Ik was 5 toen zij overleed.
Zij waren dus ook niet piep meer toen ze mijn ouders kregen, die waren van 1916 en 1920. Mijn ouders waren ook weer rond en over de 40 toen ze mij kregen.
Nu snap ik het beter als je het zo leest.
Ik weet zelf dus ook niet zo goed hoe je Oma moet 'zijn'. Ik doe maar hoe ik dingen voel en waar ik zin in heb met mijn kleinzonen
Bij mij komt het niet door mijquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dat ook eens gehad. Dat ik ergens begon voor een 6 maanden opdracht. En dat ik echt elke week aan het aftellen was en eindelijk weer wat ademruimte kreeg toen het einde in zicht kwam. Tot ze vroegen of ik wilde blijven.
Kwam overigens wel meer door mezelf dan door het werk. Want nu werk ik er nog altijd en ben ik blij.
INTERESSANT!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:16 schreef Uhmmpie het volgende:
@:Candaasje pas nou maar op... voor je het weet heb je een geïmplanteerde 5G chip zo klein.. dat je zelf niet eens weet dat je op afstand bestuurd word.
Merk je niks van... behalve dat je spontaan geen eigen wil/mening meer hebt maar je gedraagt als een schaap.
Gezien de hoeveelheid protest tegen deze situatie.. vermoed ik dat het aantal geïmplanteerde chips op dit moment nog wel meevalt.
Tenzij natuurlijk ze die chips gebruiken om mensen aan te sturen zoveel mogelijk het virus op te zoeken in de hoop dat er zoveel mogelijk mensen besmet worden... hmmm hmmmm that seems to work.
Of misschien ook gewoon niet?
Sarcasm..
Love or hate it.
Doel je nu op god of op de chipbestuurders?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De chipbestuurders staan hoger dan God. Dat is logischquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Doel je nu op god of op de chipbestuurders?
Ze werken in het geheim aan bionische duimen. Wapenwedloop met de kattenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Eens zien of 'ie er 's nachts vandoor sluipt. Wie weet bezoekt ie wel vergaderingen van een groep rebelse konijnen die zich bezig houdt met World Domination! Is hij hier bij mij undercover schattig aan het wezen. Maar worden we straks als mensheid omver geworpen door deze flufballen
Je weet het tegenwoordig niet meer hèquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Doel je nu op god of op de chipbestuurders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |