abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195743055
#eeeeendoooorrrrrrrr

Mogelijk wordt de Ron Blauuw avond met de parentals een Floris avond met de parentals :D Mogelijk allebei als ik mn moeder zo ver krijg :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195743084
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

Moet ik bidden voor of tegen werkloos zijn om 11 uur?
:D O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:40:08 #3
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195743091
Wel zin in werkloos zijn, even winterslaapje houden O+
pi_195743096
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:40 schreef gcjoel het volgende:
Wel zin in werkloos zijn, even winterslaapje houden O+
+1

Iedereen tegen me: oooo ik hoooop dat je contract verlengd wordt hoor, we duimen voor je!
Ik: eeeh..?

Contract verlengd :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:46:56 #5
63722 z80
I fink you freaky
pi_195743153
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_195743156
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:02 schreef Isabeau het volgende:

@:Uhmmpie het gaat juist he-le-maal mis in Polen -O- Ugh. Ik begin steeds meer te geloven in de grappig bedoelde meme dat covid19 een IQ test is.
Daar denken ze in polen kennelijk heel anders over :X

En in polen geldt natuurlijk ook voor veel mensen dat slechte dingen gebeuren omdat god denkt dat het zo goed is. Dat zal niet helpen denk ik.
Want waarom zou je dan zelf nog voorzichtig doen? Als god het wil.. overkomt het je toch.
En dus ook: als god het niet wil... gebeurd het ook niet.

Ze zei tegen mij: misschien zie je het nu niet zo.. maar alles gebeurd met een reden. En god denkt dat het zo goed is.

Ik ga de discussie maar niet aan..
We agreed to disagree :)
pi_195743214

Jullie schuld :s)
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:53:35 #8
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_195743219
Wentelteefjes met aardappels? Of zijn het appels? Hoe is dat onze schuld?
pi_195743227
Het gaat in Polen niet goed, maar in NL en zeker België toch ook niet. In Polen beslist God, in NL en BE is het voor velen in het beste geval een flinke griep, maar ook een tool van de overheid om ons onder de duim te houden en zelfs niet-bestaand.

Mooie test wel voor een volgende pandemie. Want die komt er ook echt wel, als we al niet eerder dood zijn door antibiotica resistentie ;) . Wel fijn dat we dan in elk geval niet zoveel meer mee gaan maken van de hongersnoden en dergelijken door klimaatverandering. Elk nadeel hep z'n voordeel ^O^

(Dit was cynisch. ;) )

Oh en goedemorgen dotjes! Mini, kan ik een portie van jouw formatio reticularis krijgen? Ik krijg mezelf m'n bed niet uit, ligt veel te lekker. Ik ga pas als ik écht, éch, écht naar de wc moet :@
pi_195743259
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
+1

Iedereen tegen me: oooo ik hoooop dat je contract verlengd wordt hoor, we duimen voor je!
Ik: eeeh..?

Contract verlengd :'(
Ik heb dat ook eens gehad. Dat ik ergens begon voor een 6 maanden opdracht. En dat ik echt elke week aan het aftellen was en eindelijk weer wat ademruimte kreeg toen het einde in zicht kwam. Tot ze vroegen of ik wilde blijven. :')

Kwam overigens wel meer door mezelf dan door het werk. Want nu werk ik er nog altijd en ben ik blij. :D
pi_195743268
Klinkt als een goede avond P! ^O^

En succes Sigme! :D
pi_195743443
@Candaasje pas nou maar op... voor je het weet heb je een geïmplanteerde 5G chip zo klein.. dat je zelf niet eens weet dat je op afstand bestuurd word.

Merk je niks van... behalve dat je spontaan geen eigen wil/mening meer hebt maar je gedraagt als een schaap.

Gezien de hoeveelheid protest tegen deze situatie.. vermoed ik dat het aantal geïmplanteerde chips op dit moment nog wel meevalt.

Tenzij natuurlijk ze die chips gebruiken om mensen aan te sturen zoveel mogelijk het virus op te zoeken in de hoop dat er zoveel mogelijk mensen besmet worden... hmmm hmmmm that seems to work.

Of misschien ook gewoon niet?
Sarcasm..
Love or hate it.
O+
pi_195743507
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:54 schreef Candaasje het volgende:
Het gaat in Polen niet goed, maar in NL en zeker België toch ook niet. In Polen beslist God, in NL en BE is het voor velen in het beste geval een flinke griep, maar ook een tool van de overheid om ons onder de duim te houden en zelfs niet-bestaand.

Mooie test wel voor een volgende pandemie. Want die komt er ook echt wel, als we al niet eerder dood zijn door antibiotica resistentie ;) . Wel fijn dat we dan in elk geval niet zoveel meer mee gaan maken van de hongersnoden en dergelijken door klimaatverandering. Elk nadeel hep z'n voordeel ^O^

(Dit was cynisch. ;) )

Oh en goedemorgen dotjes! Mini, kan ik een portie van jouw formatio reticularis krijgen? Ik krijg mezelf m'n bed niet uit, ligt veel te lekker. Ik ga pas als ik écht, éch, écht naar de wc moet :@
Ik vind mensen die geloven dat een hogere macht alles bepaalt en je dus ziek wordt omdat die hogere macht dat wil altijd best eng. Heb je geen enkele eigen verantwoordelijkheid nodig; want de hogere macht bepaalt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195743645
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:16 schreef Uhmmpie het volgende:
@:Candaasje pas nou maar op... voor je het weet heb je een geïmplanteerde 5G chip zo klein.. dat je zelf niet eens weet dat je op afstand bestuurd word.

Merk je niks van... behalve dat je spontaan geen eigen wil/mening meer hebt maar je gedraagt als een schaap.

Gezien de hoeveelheid protest tegen deze situatie.. vermoed ik dat het aantal geïmplanteerde chips op dit moment nog wel meevalt.

Tenzij natuurlijk ze die chips gebruiken om mensen aan te sturen zoveel mogelijk het virus op te zoeken in de hoop dat er zoveel mogelijk mensen besmet worden... hmmm hmmmm that seems to work.

Sarcasm..
Love or hate it.
O+
Ik heb wel deze week Cas laten vaccineren. Misschien heeft ie nu wel een afluisterchip in zich! :o
pi_195743686
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind mensen die geloven dat een hogere macht alles bepaalt en je dus ziek wordt omdat die hogere macht dat wil altijd best eng. Heb je geen enkele eigen verantwoordelijkheid nodig; want de hogere macht bepaalt.
Las gisteren iets daarover in Israel. Hele strenge lockdown, maar een flink deel van de orthodoxe joden wilde er niet aan meedoen, want gods wil. Kan me voorstellen dat de niet orthodoxen behoorlijk pissig zijn
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:43:15 #16
13783 Anthraxx
pi_195743712
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb wel deze week Cas laten vaccineren. Misschien heeft ie nu wel een afluisterchip in zich! :o
Bekijk het positief. Nu kun je via 5G je konijn track en tracen.
pi_195743733
quote:

[..]

Ik weet niet of ik ze 'eng' vind. Althans, als ze niemand anders mee zouden nemen in hun grenzeloze vertrouwen in God, dan lijkt het me voor henzelf best een fijne vorm van berusting. Het leven komt zoals het komt. (Daar geloof ik ook wel in, maar ik geloof er dan ook wel in dat door mensen ontwikkelde zaken zoals euthanasie ook bij dat leven horen, en je daar dus gebruik van mag maken. En dat het nog wel je eigen keuze is om te roken als een ketter of ongezond voedsel te eten, waardoor je hogere kans loopt om sneller bij God te komen. Ik bedoel, dat is niet iets dat God je opdraagt of waarvan ik denk dat het Gods plannen met je zijn ofzo.).

Het probleem met dit soort gelovigen vind ik dat ze vaak helaas ook andere mensen in gevaar brengen die dat geloof niet hebben. (Bijvoorbeeld via hun werk) En ze dus toch ook wel heel vaak wél gebruik maken van de zorg, en ze dus andere mensen hun plekje afnemen. :{
pi_195743793
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:43 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Bekijk het positief. Nu kun je via 5G je konijn track en tracen.
Eens zien of 'ie er 's nachts vandoor sluipt. Wie weet bezoekt ie wel vergaderingen van een groep rebelse konijnen die zich bezig houdt met World Domination! Is hij hier bij mij undercover schattig aan het wezen. Maar worden we straks als mensheid omver geworpen door deze flufballen :o
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:00:48 #19
63722 z80
I fink you freaky
pi_195743953
Eigenlijk wel een interessante gedachten. 5G chip ingespoten krijgen die je op afstand aanstuurt en weet waar je bent.
Benodigdheden: een 5G chip, 5G antenne, e-sim, gps chip, gps antenne, microcontroller, dataopslag, spanningsvoorziening voor lange tijd en verbindingen met de gastheer.
En dat allemaal verpakt zo klein dat je dit niet kunt zien.
pi_195743969
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:00 schreef z80 het volgende:
Eigenlijk wel een interessante gedachten. 5G chip ingespoten krijgen die je op afstand aanstuurt en weet waar je bent.
Benodigdheden: een 5G chip, 5G antenne, e-sim, gps chip, gps antenne, microcontroller, dataopslag, spanningsvoorziening voor lange tijd en verbindingen met de gastheer.
Nanobots :Y

(Ofzo :D )
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:02:08 #21
13783 Anthraxx
pi_195743974
Blijf het toch altijd wel wonderlijk vinden. Als wij de technologie hadden om zo'n kleine chip te gebruiken, zonder energiebron en met best wel wat functionaliteiten, waarom met identificatie papieren die je kan vervalsen en allerlei andere dingen gebaseerd op een nummertje waarmee je alles kan traceren?
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:03:31 #22
63722 z80
I fink you freaky
pi_195743997
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:01 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nanobots :Y

(Ofzo :D )
Ze moeten ook nog bewegen? Dan komt er ook nog een motor sturing en motoren bij.
pi_195744067
quote:
Als ik naar mijn oma kijk die nu dus overtuigd is dat ze dit jaar nog 'door god naar huis gehaald' zal worden, zie ik eigenlijk dat het haar vooral erg veel rust en positiviteit geeft. Vanuit de rest van haar geloof krijgt ze vervolgens mee om goed voor andere mensen te zorgen, braaf te leven en is ze juist heel zuinig zodat ze meer weg kan geven aan mensen die het echt nodig hebben.

Er zit nog wel een verschil tussen geloven en accepteren wanneer dingen gebeuren, en actief risico's opzoeken.
pi_195744099
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:03 schreef z80 het volgende:

[..]

Ze moeten ook nog bewegen? Dan komt er ook nog een motor sturing en motoren bij.
Dat is al wel in ontwikkeling, voor nanomedicijnen e.d.
En nanometers kunnen wij met het blote oog niet waarnemen.

Maar goed, allemaal nog in research en development stadia zo ver ik weet. Wel heel gaaf.
pi_195744104
quote:
Dat laatste is wel een must he..

Eigenlijk moet je er gewoon in geloven dat het is zo is.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:10:46 #26
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195744109
quote:
Nee hoor, jij -wilt- het niet zien, dat is ingebouwd in die dingen; je wil wordt aangepast zodat je denkt dat je het niet meer ziet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195744156
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als ik naar mijn oma kijk die nu dus overtuigd is dat ze dit jaar nog 'door god naar huis gehaald' zal worden, zie ik eigenlijk dat het haar vooral erg veel rust en positiviteit geeft. Vanuit de rest van haar geloof krijgt ze vervolgens mee om goed voor andere mensen te zorgen, braaf te leven en is ze juist heel zuinig zodat ze meer weg kan geven aan mensen die het echt nodig hebben.

Er zit nog wel een verschil tussen geloven en accepteren wanneer dingen gebeuren, en actief risico's opzoeken.
Dat vind ik ook heel erg mooi, zo geloven en daar in rust vinden.

Maar hier loopt een evangelist rond die eist dat hij mag zingen, dat kerken vol moeten etc. Zelf een jonge vent die misschien niet zo ziek zal worden, maar gaat voorledig eraan voorbij dat anderen dat wel kunnen worden. "Want dat is dan de wil van god".
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:14:50 #28
63722 z80
I fink you freaky
pi_195744185
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat is al wel in ontwikkeling, voor nanomedicijnen e.d.
En nanometers kunnen wij met het blote oog niet waarnemen.

Maar goed, allemaal nog in research en development stadia zo ver ik weet. Wel heel gaaf.
Weet ik. Maar de nanobot zend niets uit. Tenzij aangestraald op de zelfde manier als een rfid.
pi_195744186
quote:
Nuchtere Zet :D hier en daar aangevuld door Anthraxx en Candaasje en Uhmmpie.

Ach Isa wat een onverwachte mail! uit Slowakije. Heeft je moeder nog wel contact met haar? Aardig geantwoord, misschien krijg je een reply.
Handig dat het zo makkelijk heen en weer kan.

Over contact: MnX zocht in de telefoon een nummer en kwam het tegen van broerX.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195744266
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat vind ik ook heel erg mooi, zo geloven en daar in rust vinden.

Maar hier loopt een evangelist rond die eist dat hij mag zingen, dat kerken vol moeten etc. Zelf een jonge vent die misschien niet zo ziek zal worden, maar gaat voorledig eraan voorbij dat anderen dat wel kunnen worden. "Want dat is dan de wil van god".
Natuurlijk zijn die er, maar er zijn voetbalhooligans die precies hetzelfde verkondigen. Er zijn ook heel erg veel mensen die geloven in de wil van god, maar gewoon netjes online de dienst volgen en alle maatregelen volgen.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:30:28 #31
13783 Anthraxx
pi_195744415
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn die er, maar er zijn voetbalhooligans die precies hetzelfde verkondigen. Er zijn ook heel erg veel mensen die geloven in de wil van god, maar gewoon netjes online de dienst volgen en alle maatregelen volgen.
Het merendeel volgt het gewoon op, ongeacht geloof, cultuur, afkomst of taalbarriere. Maar de excessen zie je terug in de media.

Dat scheiden vind ik soms ook vrij lastig; het geeft de indruk dat de hele wereld verrot is. Tot ik hier weer in dit gehucht rondloop en zie dat er heel veel mensen zich gewoon houden aan alle maatregelen.
pi_195744735
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:50 schreef Candaasje het volgende:

Eens zien of 'ie er 's nachts vandoor sluipt. Wie weet bezoekt ie wel vergaderingen van een groep rebelse konijnen die zich bezig houdt met World Domination! Is hij hier bij mij undercover schattig aan het wezen. Maar worden we straks als mensheid omver geworpen door deze flufballen :o
Deep State bestaat uit nijntjes. Nu je dit weet begrijp je ook dat je leven gevaar loopt. Monthy Python was geen fantasie.
pi_195744778
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:30 schreef Anthraxx het volgende:

Het merendeel volgt het gewoon op, ongeacht geloof, cultuur, afkomst of taalbarriere. Maar de excessen zie je terug in de media.

Dat scheiden vind ik soms ook vrij lastig; het geeft de indruk dat de hele wereld verrot is. Tot ik hier weer in dit gehucht rondloop en zie dat er heel veel mensen zich gewoon houden aan alle maatregelen.
Dit geloof ik ook wel hoor :Y
pi_195744952
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Deep State bestaat uit nijntjes. Nu je dit weet begrijp je ook dat je leven gevaar loopt. Monthy Python was geen fantasie.
Monty python is real :X
pi_195745072
twee hoteldebotel katten hier. Heb een rioolonstopper laten komen. Heb geen verstopping, maar de afvoeren lopen ook niet echt lekker door.
Maar apparaten die lawaai maken...die zijn eng en de diva's zitten bijna op m'n toetsenbord, om maar weg te zijn van die herrie
pi_195745087
Mijn research t.a.v. mijn opa's en oma's leverde het volgende op:

Ik heb aan alle 4 geen enkele herinnering, dus even in myheritage gedoken en dat is niet zo gek :D

Vaders kant: Opa 1888 - 1960 Ik was 1 toen hij overleed.
Oma 1884 - 1963 Ik was 4 toen zij overleed.

Moeders kant: Opa 1884 - 1943 op zijn 59e overleden tijdens zijn ronde op zijn groentekar met paard
Oma 1883 - 1964 Ik was 5 toen zij overleed.

Zij waren dus ook niet piep meer toen ze mijn ouders kregen, die waren van 1916 en 1920. Mijn ouders waren ook weer rond en over de 40 toen ze mij kregen.

Nu snap ik het beter als je het zo leest.

Ik weet zelf dus ook niet zo goed hoe je Oma moet 'zijn'. Ik doe maar hoe ik dingen voel en waar ik zin in heb met mijn kleinzonen O+

[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 20-10-2020 12:26:40 ]
pi_195745140
@Isabeau wat een onverwachte mail! uit Slowakije, ben benieuwd naar haar antwoord!.
pi_195745179
Ik had yoghurt en avocado's die op moesten. Dus nu eet ik naanbrood (van de yoghurt) met guacamole, oven geroosterde tomaatjes en IKEA balletjes.

Geen straf, kan ik je vertellen. :9
pi_195745251
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:18 schreef Myraela het volgende:
Ik had yoghurt en avocado's die op moesten. Dus nu eet ik naanbrood (van de yoghurt) met guacamole, oven geroosterde tomaatjes en IKEA balletjes.

Geen straf, kan ik je vertellen. :9
Klinkt niet als straf.... waar kan ik me melden?
pi_195745408
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:13 schreef Blues het volgende:

Ik heb aan alle 4 geen enkele herinnering, dus even in myheritage gedoken en dat is niet zo gek :D

Moeders kant: Opa 1884 - 1943 op zijn 59e overleden tijdens zijn ronde op zijn groentekar met paard

Zij waren dus ook niet piep meer toen ze mijn ouders kregen, die waren van 1916 en 1920. Mijn ouders waren ook weer rond en over de 40 toen ze mij kregen.

Ik weet zelf dus ook niet zo goed hoe je Oma moet 'zijn'. Ik doe maar hoe ik dingen voel en waar ik zin in heb met mijn kleinzonen O+
Oma's verwennen altijd wat meer dan moeders, dat lukt je vast wel :7

Maar geen wonder dat je je grootouders nooit gekend hebt zeg. Allemaal overleden voor je 5 was. En op zich op je ene opa na wel allemaal best oud geworden. Had je geen surrogaatgrootouders? Een buurvrouw of oudtante oid? Kaatje haar surrogaatoma klonk een stuk leuker dan haar eigen oma trouwens. Ik had ook een strenge en een volkse gezellige oma. De strenge oma was de Drentse oma, een boerin. Verwende ons ook nooit :+ De volkse oma had altijd heel veel snoep en chocolade voor ons! Dus dat was tof om naar toe te gaan. Toch vond ikd e boerderij van de strenge oma leuker, want er was zoveel te beleven en daar was ze bijv helemaal niet moeilijk mee.
pi_195745525
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:13 schreef Blues het volgende:

Jouw ouders zijn dan ook net zo oud als mijn grootouders.

Terwijl wij volgens mij geen 20 jaar schelen :)
pi_195745533
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb dat ook eens gehad. Dat ik ergens begon voor een 6 maanden opdracht. En dat ik echt elke week aan het aftellen was en eindelijk weer wat ademruimte kreeg toen het einde in zicht kwam. Tot ze vroegen of ik wilde blijven. :')

Kwam overigens wel meer door mezelf dan door het werk. Want nu werk ik er nog altijd en ben ik blij. :D
Bij mij komt het niet door mij :D Ik heb er 2 gesprekken over gehad. Bij de eerste heb ik echt alles benoemd wat me dwars zat en leegzoog. Tussen gesprek 1 en 2 is de hele rambam rigoreus veranderd (slechts klein deel door mijn eerste gesprek, maar goed, wel allemaal ten goede voor mij) dus ik vond dat ik het nu wel moest proberen :')

Het is ook echt allemaal wel beter en de weinig goede dingen zijn behouden, dus ok, ik probeer er nog maanden lol in te vinden.
pi_195745587
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:16 schreef Uhmmpie het volgende:
@:Candaasje pas nou maar op... voor je het weet heb je een geïmplanteerde 5G chip zo klein.. dat je zelf niet eens weet dat je op afstand bestuurd word.

Sarcasm..
Love or hate it.
O+
INTERESSANT!!
pi_195745595
quote:

[..]

Doel je nu op god of op de chipbestuurders?
pi_195745606
3 van de 4 grootouders waren voor mijn 2e overleden. De overgebleven oma leeft nog steeds maar nooit echt close mee geweest en sinds ze Alzheimer heeft, is het niet echt makkelijker geworden.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:46:58 #46
13783 Anthraxx
pi_195745631
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De chipbestuurders staan hoger dan God. Dat is logisch :Y
pi_195745643
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ze werken in het geheim aan bionische duimen. Wapenwedloop met de katten :Y
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:48:16 #48
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195745653
Hoe meer ik hier les over grootouders hoe meer ik besef hoeveel geluk ik heb gehad.
Echt zulke fijne herinneringen aan. O+
pi_195745666
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

Je weet het tegenwoordig niet meer hè -O-
pi_195745704
Mijn (leuke) opa (van moeders kant) is overleden toen ik ruim 6 was. Daar heb ik als enige van ons 3 nog herinneringen aan. Hij leerde mij fietsen (en toen ik viel, mocht ik niets tegen oma en mijn ouders zeggen) en hij nam mij mee in Oldenzaal naar een restaurant dat in een grote witte muur aan de kant van de parkeerplaats een soort uitgifte had voor softijs.

Volgens mijn tante, zijn schoondochter, ben ik de enige van zijn kleinkinderen die qua karakter op hem lijkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')