Dat is waar!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij had een hele felicitatie tijdens werktijd joh![]()
En ik moest het even voor usagi opnemen in het WIDM-topic
Haha ja ik kom daar alleen maar om live mee te pratenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze gaf me geen like. Ze voorkwam dat ik in een zinloze discussie terecht zou komen.
Je moet wat vaker in MOL komen
Volgens mij las Cinderella daar gewoon het bericht niet goed.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij had een hele felicitatie tijdens werktijd joh![]()
En ik moest het even voor usagi opnemen in het WIDM-topic
Ja, dat het live-topic daar altijd dichtgaat en er geen babbeltopic is, helpt niet voor de levendigheid buiten de weekendsquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja ik kom daar alleen maar om live mee te praten
Het is inderdaad niet handig dat je naar een ander topic moet om door te kunnen blijven praten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat het live-topic daar altijd dichtgaat en er geen babbeltopic is, helpt niet voor de levendigheid buiten de weekends
Ja. Cinderella is een leuke user. Ging alleen even verkeerd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij las Cinderella daar gewoon het bericht niet goed.
Maar jouw steun is voor iedereen welkom natuurlijk
En het erge is nog dat ik daar alleen doorgeef wat @molloot200 en later @Dave hier hebben gezegdquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja ik kom daar alleen maar om live mee te praten
Nou ja, als er in de voorronde van de voorronde van de Europa League honderden kansloze teams uit Wit-Rusland en de Faeroer Eilanden enzo tegen elkaar spelen, denk ik niet dat WIDM met gepaste voorzorgsmaatregelen op ook maar enige wijze dubieus is eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:25 schreef Redefine het volgende:
Overigens vind ik wel degelijk dat je jezelf af moet vragen of het echt een goed idee is om per se de opnames van het nieuwe seizoen te maken.
Uiteraard is nu niet in te schatten hoe ze het hebben gedaan. Dus weer helemaal los op gaan is overdreven.
Maar een dergelijk programma opnemen tijdens Corona is nogal wat. Bij andere dingen zouden we allemaal een stuk kritischer zijn.
Nog even buiten dat ik zelf heel blij ben met een nieuw seizoen hoor.
Beetje een raar argument natuurlijk. Omdat anderen iets doen is het opeens wel oké als een ander het doet, de puur omdat daar een eigen pleziertje bij zit?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, als er in de voorronde van de voorronde van de Europa League honderden kansloze teams uit Wit-Rusland en de Faeroer Eilanden enzo tegen elkaar spelen, denk ik niet dat WIDM met gepaste voorzorgsmaatregelen op ook maar enige wijze dubieus is eigenlijk.
Nee, maar je hoeft niet Roomser dan de Paus te zijn, als je met de gepaste maatregelen het risico kan minimaliseren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beetje een raar argument natuurlijk. Omdat anderen iets doen is het opeens wel oké als een ander het doet, de puur omdat daar een eigen pleziertje bij zit?
Ik dacht even dat je het over Amalia had.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:43 schreef Em31 het volgende:
Als ik Ariane was zou ik nu woest zijn dat ik wel meteen mee terug moest naar Nederland.
quote:'Dienstplicht' nu ook voor meisjes, prinses Amalia krijgt ook een uitnodiging
Klopt. Ik ben dat zelf niet. Ik ben ook gewoon op vakantie geweest. Maar het is ook wel heel makkelijk om volkomen kritiekloos het maken van het programma te benaderen. Vooral omdat we allemaal heel erg kritisch zijn op mensen die risico's nemen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft niet Roomser dan de Paus te zijn, als je met de gepaste maatregelen het risico kan minimaliseren.
Ah daarom wilde ze in Griekenland blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over Amalia had.
[..]
Geen onredelijk verzoek.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:01 schreef Aoibhin het volgende:
Net in een potje Among Us:
Ik zie letterlijk voor mijn ogen dat de gele de lichtblauwe vermoordt. Ik naar de emergency knop rennen, maar iemand was me voor. Ik dat dus in de chat roepen. Zeggen ze tegen mij dat ik het moet bewijzen![]()
![]()
Note voor wansmaak.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zag net voor de eerste keer ooit deze reclame en 2020 is plots een stukje minder slecht
Is dit beter ?quote:
Zoquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is dit beter ?
Ik ben Miley zeer gaan waarderen de laatste tijd maar het origineel is beter.
Die is inderdaad tofquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is dit beter ?
Ik ben Miley zeer gaan waarderen de laatste tijd maar het origineel is beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |