SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot slot nog even de DTS song!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Rob op 19-10-2020 21:51:51 ]![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik krijg al deze informatie door van @:Amarantha!
Your beauty never ever scared me.![]()
Kom je er ook van klaar?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Oh ga je nu weer de vermoorde blonde onschuld spelen zoals altijd? @DeBraad weet wel wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Zie ook opeens vreemde users opduiken zou er een whattsapp of discord groepje zijn?quote:
Ze pesten me in dts vriendjes en vriendinnetjes kom me snel helpen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Okequote:Op maandag 19 oktober 2020 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ga je nu weer de vermoorde blonde onschuld spelen zoals altijd? @:DeBraad weet wel wat ik bedoel.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik dacht GODDDDVVVEEERRRRRRRRquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:45 schreef Rob het volgende:
[..]
Hoi man..
En wat riep je toen ik je gekaapt had...
KUT...![]()
![]()
Ja maar met jou rel ik niet.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Omdat hij met DJMO mag ketsen van hem.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owh hij mag wel kapen? sneu figuur ben jeOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Hahahah ja denk het welquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie ook opeens vreemde users opduiken zou er een whattsapp of discord groepje zijn?
Ze pesten me in dts![]()
![]()
Owhja, want hij bepaald alles he.. doen alsof je God bentquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat hij met DJMO mag ketsen van hem.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ts kan je dat rare liedje even weghalen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Onze communicatielijnen lopen via Grindr.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie ook opeens vreemde users opduiken zou er een whattsapp of discord groepje zijn?
Ze pesten me in dts vriendjes en vriendinnetjes kom me snel helpen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze pesten me in dts vriendjes en vriendinnetjes kom me snel helpen.![]()
zou me niks verbazen
![]()
Nu voel ik me buitengesloten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar met jou rel ik niet.![]()
![]()
Je hebt leiders en je hebt volgers.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owhja, want hij bepaald alles he.. doen alsof je God bent![]()
![]()
![]()
[/quote]![]()
Moet wel opeens duiken ze op uit alle hoeken en gaten.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou, liever geen leider dan zo eentje. Ja ik zeg het maarquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt leiders en je hebt volgers.![]()
![]()
Links geswiped.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onze communicatielijnen lopen via Grindr.![]()
![]()
Ja echt he. Sneu ditquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet wel opeens duiken ze op uit alle hoeken en gaten.![]()
![]()
Negeer hem gewoon lieverd zonde van je energiequote:Op maandag 19 oktober 2020 21:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owh hij mag wel kapen? sneu figuur ben je![]()
![]()
Noord Korea is ook redelijk stabiel.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:47 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou, liever geen leider dan zo eentje. Ja ik zeg het maarOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Boeit mij niet, ik ben op zoek naar feeders.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
OK dan jij je zin. Begin jij tegen mij of andersom.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nu voel ik me buitengesloten.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Echt hequote:Op maandag 19 oktober 2020 21:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan moeten jullie echt wat beter je best gaan doen hoor.![]()
Oke dikkie.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boeit mij niet, ik ben op zoek naar feeders.![]()
![]()
Grindr en Bubblequote:Op maandag 19 oktober 2020 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onze communicatielijnen lopen via Grindr.![]()
mods mogen wel eens ingrijpen langzamerhandquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Negeer hem gewoon lieverd zonde van je energie
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou nou dat zag ik wel hoor, doe eens lief.Sorry
![]()
Ja nu wil je te graag.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
OK dan jij je zin. Begin jij tegen mij of andersom.![]()
![]()
Ja echt he !!quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Negeer hem gewoon lieverd zonde van je energie![]()
![]()
Zitten jullie weer vast in een fuik van conspiracy theories?Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
Doen ze niet. Beetje handen boven het hoofd houden, maar schelden met kuthoer mag wel..quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mods mogen wel eens ingrijpen langzamerhand![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noord Korea is ook redelijk stabiel.![]()
![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ja. De butler heeft het gedaan. En dat is een Rus.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:49 schreef chroestjov het volgende:
Zitten jullie weer vast in een fuik van conspiracy theories?![]()
Het is verdo*** ook nooit goed.quote:
Ja ze geloven weer dat hun de good guys zijn en iedereen die onbekend is de slechteriken.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:49 schreef chroestjov het volgende:
Zitten jullie weer vast in een fuik van conspiracy theories?
[/quote]![]()
Dat is een triestequote:Op maandag 19 oktober 2020 21:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.onyxbunny.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F09%2Fsad-face-beanie.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]Zou me echt schuldig voelen die op te doen
![]()
Gaat niet gebeuren, dat weet jij net zo goed als ik. Dus laten we het gewoon maar negeren en het gewoon gezellig hebben met elkaar.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mods mogen wel eens ingrijpen langzamerhand![]()
![]()
Past jou ook nietquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat is een triesteZou me echt schuldig voelen die op te doen
![]()
![]()
Hier. Neem een biertje.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is verdo*** ook nooit goed.![]()
![]()
Voor sommige mensen krijgen ze een vergoeding om ze hier bezig te houden, die mogen net iets meer.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Doen ze niet. Beetje handen boven het hoofd houden, maar schelden met kuthoer mag wel..Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Oh nee, er is iemand in "Ons" DTS gekomen, gauwquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ze geloven weer dat hun de good guys zijn en iedereen die onbekend is de slechteriken.Laten we ksst ksst roepen
![]()
Idd. dat gelul.. word er zo schijtziek van.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, dat weet jij net zo goed als ik. Dus laten we het gewoon maar negeren en het gewoon gezellig hebben met elkaar.![]()
Ze denken ook laten die debiel maar in dts kutten dan blijft de rest van fok schoon maar nu zitten wij er mee.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Doen ze niet. Beetje handen boven het hoofd houden, maar schelden met kuthoer mag wel..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je je eigen vieze dikke lijf weleens gezien joh. Opdonderen nou met mij constant uit m'n tent lokken en dan de onschuld spelen. Je lijkt godverdomme wel een borderlinerquote:![]()
Vriend.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Heb je je eigen vieze dikke lijf weleens gezien joh![]()
![]()
![]()
![]()
En jij wou friends with benefits. Sneu heel sneu
![]()
![]()
Maar ze zitten toch al met jou, wat is 1 extra nou voor probleem?quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze denken ook laten die debiel maar in dts kutten dan blijft de rest van fok schoon maar nu zitten wij er mee.
[/quote]![]()
Ja echt he.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze denken ook laten die debiel maar in dts kutten dan blijft de rest van fok schoon maar nu zitten wij er mee.![]()
Echt hequote:Op maandag 19 oktober 2020 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar ze zitten toch al met jou, wat is 1 extra nou voor probleem?![]()
![]()
Wij zitten niet met hem, wij zitten met jou en die debraad van je. Rot lekker een end op.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar ze zitten toch al met jou, wat is 1 extra nou voor probleem?![]()
Moet jij niet te hard zeggen hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh nee, er is iemand in "Ons" DTS gekomen, gauwLaten we ksst ksst roepen
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet jij niet te hard zeggen hoor.![]()
![]()
Doe even lekker normaal tegen moon!quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Heb je je eigen vieze dikke lijf weleens gezien joh. Opdonderen nou met mij constant uit m'n tent lokken en dan de onschuld spelen. Je lijkt godverdomme wel een borderliner![]()
Gast zo praat je niet tegen een vrouw bovendien smeekte je der bijna of je der mocht neuken een week geleden dus dit slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Heb je je eigen vieze dikke lijf weleens gezien joh. Opdonderen nou met mij constant uit m'n tent lokken en dan de onschuld spelen. Je lijkt godverdomme wel een borderlinerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Want zoals ze tegen mij doet, met steeds uitlokken is wél normaal, en dan gaat iedereen daar in mee maar als ik er dan tegenin ga moet ik opeens normaal doen? Alsjeblieft zegquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Doe even lekker normaal tegen moon!![]()
![]()
De bekende negatieve spiraal, voor je het weet runnen ze één of andere conspiracy podcast met hoink581 als host.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ze geloven weer dat hun de good guys zijn en iedereen die onbekend is de slechteriken.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
Kinders.
Liever ga er nou gewoon niet op inquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En jij wou friends with benefits. Sneu heel sneu
![]()
![]()
Borderliner? Kijk lekker naar jezelf joh jij bent te lui om te werken en dan zielig doen op youtube en donaties vragen om een dikke vette pizza te laten bezorgenquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Heb je je eigen vieze dikke lijf weleens gezien joh. Opdonderen nou met mij constant uit m'n tent lokken en dan de onschuld spelen. Je lijkt godverdomme wel een borderlinerHeel zielig ben jij. wat ben ik blij dat ik je door heb.
![]()
Juist dit soort reacties werken tegenstrijdig voor het doel wat je hebt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wij zitten niet met hem, wij zitten met jou en die debraad van je. Rot lekker een end op.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ja hij maakt me echt boosquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Liever ga er nou gewoon niet op in![]()
Negeer hem. Gewoon een TR zetten en verder negeren.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Borderliner? Kijk lekker naar jezelf joh jij bent te lui om te werken en dan zielig doen op youtube en donaties vragen om een dikke vette pizza te laten bezorgenHeel zielig ben jij. wat ben ik blij dat ik je door heb.
![]()
quote:Genoeg nu weer.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Weet ik maar het lost niks op door op hem te reageren.. Laat je niet uit de tent lokkenLieverdsquote:![]()
![]()
De mods zijn de tr’s aan het negeren.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Negeer hem. Gewoon een TR zetten en verder negeren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb toch een tr gezet.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De mods zijn de tr’s aan het negeren.![]()
Daarom eten tot je uit bed getakeld moet wordenquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:55 schreef phoenyx het volgende:
Kan ik deze ruzie sussen met wat grappige plaatjes?
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik bolk je de moeder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Liever ga er nou gewoon niet op inTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Prima pogingquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:55 schreef phoenyx het volgende:
[ afbeelding ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Maar hij werkt best hard voor zijn kanaal?quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Borderliner? Kijk lekker naar jezelf joh jij bent te lui om te werken en dan zielig doen op youtube en donaties vragen om een dikke vette pizza te laten bezorgenHeel zielig ben jij. wat ben ik blij dat ik je door heb.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
Toch gewoon tr's zetten als je dingen ziet die te ver gaan en niet zelf in het topic erop reageren..quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De mods zijn de tr’s aan het negeren.![]()
quote:ik bolk je de moeder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ik bolk je de moeder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar hij werkt best hard voor zijn kanaal?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ik bolk je de moeder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar hij werkt best hard voor zijn kanaal?![]()
![]()
Dat magquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
ik bolk je de moeder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ik bolk je de moeder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Toch gewoon tr's zetten als je dingen ziet die te ver gaan en niet zelf in het topic erop reageren..Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Vijf ringen is ook een Olympische gestalte.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:55 schreef phoenyx het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Halloooo aprillieeequote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Goedzo misschien komt het via een omweg bij een admin.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolkkuuhhhquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik bolk je de moeder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Hoi. Ik zag dat jullie nog nieuwe leden zochtenDeze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.![]()
Is gewoon een parttime baan hoor. Kan je wel zo doen. Wat doe je zelf naast dramatisch doen op FOK! dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
die vlag mag niet meer he. UIT DIE KLERENquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wou net zeggen jaquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar hij werkt best hard voor zijn kanaal?2k abonnees, sponsordeal, mensen die doneren omdat ze het ook daadwerkelijk tof vinden wat ik doe, muzikanten van over de hele wereld die naar mij kijken/luisteren. Niet gek in 2 jaar tijd. Maar wat weet ik he.
![]()
Ik kom even een boertje laten
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Nu moet ik weer aan De Dukes of Hazart denken.quote:
Alles onder controle hier?quote:
Paul geeft hem vorige week nog een podium met ze fokkers stellen vragen aan fokkers rubriekje dat zijn vriendjes van elkaar.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Toch gewoon tr's zetten als je dingen ziet die te ver gaan en niet zelf in het topic erop reageren..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
*Hazardquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu moet ik weer aan De Dukes of Hazart denken.![]()
Een gedicht over Maanvis
Nu ga ik weer verder met m'n kaas eten en kerstfilm kijkenquote:
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Niet aan Daisy Duke denkenquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu moet ik weer aan De Dukes of Hazart denken.![]()
![]()
![]()
Ja he.. heeft niet echt nutquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Paul geeft hem vorige week nog een podium met ze fokkers stellen vragen aan fokkers rubriekje dat zijn vriendjes van elkaar.![]()
Is goed Paulnyxquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:01 schreef phoenyx het volgende:
<modbreak>Genoeg nu nu gaan we weer gewoon aardig doen met elkaar </modbreak>![]()
Wel jammer dat Moonlight dat dan weer niet kan waarderen hè?quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Wou net zeggen ja2k abonnees, sponsordeal, mensen die doneren omdat ze het ook daadwerkelijk tof vinden wat ik doe, muzikanten van over de hele wereld die naar mij kijken/luisteren. Niet gek in 2 jaar tijd. Maar wat weet ik he.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Just another day of DTS-Drama.. Soort The Bold and The Beautiful hier
Catherine Bach.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Niet aan Daisy Duke denken[ afbeelding ]
Dat deden we toch al? Of toch niet? Wat jammer ...quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:01 schreef phoenyx het volgende:
<modbreak>Genoeg nu nu gaan we weer gewoon aardig doen met elkaar </modbreak>![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ze ligt lekker bij me te slapenlief
![]()
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij zei tegen mij dat BlocksTheMoonlight een betere naam zou zijn geweest omdat ze meer uitzwenkt dan een vrachtwagen als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wel jammer dat Moonlight dat dan weer niet kan waarderen hè?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Deze baas moet mod wordenquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:00 schreef phoenyx het volgende:
Zo, nou deze ruzie heb ik toch maar weer goed gesust![]()
Smooth.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:04 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb iets belangrijks te vertellen, maar heb 1 punt nodig om het te kunnen vertellen![]()
![]()
Oh wordt er nu gezoendquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:01 schreef madam-april het volgende:
Soort The Bold and The Beautiful hier![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
De Dukes of Hazard is toch één van mijn favoriete jeugdseries.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik gun je die punt welquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:04 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb iets belangrijks te vertellen, maar heb 1 punt nodig om het te kunnen vertellen![]()
![]()
Die bijnaam heb ik ook al eens voorbij zien komen, waarschijnlijk van dezelfde auteur.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij zei tegen mij dat BlocksTheMoonlight een betere naam zou zijn geweest omdat ze meer uitzwenkt dan een vrachtwagen als je begrijpt wat ik bedoel.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
Keek het toen het nog op Yorin kwamquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Dukes of Hazard is toch één van mijn favoriete jeugdseries.![]()
Heb alle afleveringen + films (behalve die met Johnn Knoxville) op de PC![]()
![]()
Waar is die eigenlijk?quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee mijn schatje Haags is er niet![]()
Hij kan wel heel goed zoenen.. volgens een vriendquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee mijn schatje Haags is er niet![]()
![]()
Dat is correct en tevens juistquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij kan wel heel goed zoenen.. volgens een vriend![]()
![]()
Dat wil ik zelf beoordelen voordat ik dat voor waar aanneem. Wanneer heeft hij tijd?quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist![]()
Het gaat vanavond weer bijna net zo hard als bij het gemiddelde zusje![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hipsquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:10 schreef DeBraad het volgende:
@:kree vriendelijke vriend kom hier weer eens posten. Waar bent u?![]()
Slipper.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
de clio's wat doen ze???Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hahaha echt hèquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
niks meer waard als er een krasje op komt hequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zoals op die van mij door de werklui vanmiddagquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niks meer waard als er een krasje op komt he![]()
Zie je niks van als je er in zit![]()
![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
quote:
die vering van jouw klojo is toch al lang doorgezaktquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:14 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zoals op die van mij door de werklui vanmiddag![]()
Zie je niks van als je er in zit
Een gedicht over Maanvis
Bolk bolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach ik geef het op, vandaag zijn er geen puntjes meer te scoren.
Ik ga maar gamen ofzoOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Veert nog dikke (hihaho) primaquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die vering van jouw klojo is toch al lang doorgezakt![]()
jaquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:16 schreef m1st1g het volgende:
Is het inmiddels al eens gezellig hier?Rust is wedergekeerd
![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:16 schreef m1st1g het volgende:
Is het inmiddels al eens gezellig hier?![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die staat al jaren droog naar mijn idee.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig kun je bij @:justin_case zijn vriendin altijd terecht om iets anders te scoren
Nou ?quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:19 schreef blackmirror het volgende:
* blackmirror doet raam open en kijkt toe hoeveel puntjes tevoorschijn komen![]()
Als het regent dan heb je veel puntjes op de vloer.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:19 schreef blackmirror het volgende:
* blackmirror doet raam open en kijkt toe hoeveel puntjes tevoorschijn komen
Snap ik wel. Met al dat posten, falen, zichzelf voor schut zetten en roepen 'GA EENS WERKEN!' heeft niet geen tijd meer om zijn vriendin te bevredigen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die staat al jaren droog naar mijn idee.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:21 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Heleboel puntjes. Ik ben zielsgelukkig nu.![]()
![]()
Best een idee.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:21 schreef Sodeknetters het volgende:
Misschien is het een idee om een tweede topic te openen.![]()
Waar alleen gezelligerds mogen komen?quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:21 schreef Sodeknetters het volgende:
Misschien is het een idee om een tweede topic te openen.Alleen maar goede muziek en leuke gifjes
Goede gesprekken
Geen hommeles
![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
VOOR DE RELLEN JAquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:21 schreef Sodeknetters het volgende:
Misschien is het een idee om een tweede topic te openen.
Een gedicht over Maanvis
Dat topic vult zichzelf wel. Mensen zullen er blijven hangen voor de punten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:22 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Waar alleen gezelligerds mogen komen?Alleen maar goede muziek en leuke gifjes
Goede gesprekken
Geen hommeles
![]()
Altijd en overal.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die ontstaan vanzelf denk ik.
Maar gewoon 1 topic voor de leuke users en de gezellige praat met strakke 24/7 moderatie. Dan blijft het leuk. En een voor de puntenpakkers en het gezanik![]()
Geen cojonaquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:24 schreef Rob het volgende:
[..]
allemaal ingestraald ..
Allemaal beter en geen Corona![]()
![]()
Is dit topic binnen 20 seconden vol dan?quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dit topic binnen 20 seconden vol dan?![]()
![]()
![]()
![]()
ONZ / DAGBAGGER#498 Amee is wel liefquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:21 schreef Sodeknetters het volgende:
Misschien is het een idee om een tweede topic te openen.![]()
Gaan we het record verbreken?quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dit topic binnen 20 seconden vol dan?![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
ONZ / DAGBAGGER#498 Amee is wel lief
Dit is natuurlijk helemaal niet realistisch. En wie bepaalt wie de leuke users zijn? Zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Altijd en overal.
Maar gewoon 1 topic voor de leuke users en de gezellige praat met strakke 24/7 moderatie. Dan blijft het leuk. En een voor de puntenpakkers en het gezanik![]()
Is zo natuurlijk. Maar er kan door goede moderatie wel gefilterd worden lijkt mijquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:28 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk helemaal niet realistisch. En wie bepaalt wie de leuke users zijn? Zoveel mensen, zoveel wensen.![]()
Dat dus, want ik vind users zoals jij en soury wel leuk en braad niet, terwijl heel misschien iemand anders het daar niet mee eens is (hoewel ik dat eigenlijk niet kan voorstellen)quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:28 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk helemaal niet realistisch. En wie bepaalt wie de leuke users zijn? Zoveel mensen, zoveel wensen.![]()
Ik zie dat het over de leukste users gaat
Hahaaaaatjes
Kom net op tijd
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Ho ho. Ik vind Shiitake wel leuk hoor. Soury kan ik ook wel waarderen, heeft wel gevatte opmerkingen soms, zolang het niet alleen maar gespuug isquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat dus, want ik vind users zoals jij en soury wel leuk en braad niet, terwijl heel misschien iemand anders het daar niet mee eens is (hoewel ik dat eigenlijk niet kan voorstellen)![]()
Wij 2quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:30 schreef Rozevla het volgende:
Ik zie dat het over de leukste users gaat
Hahaaaaatjes
Kom net op tijd![]()
Zoveel verschillende buienquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:28 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk helemaal niet realistisch. En wie bepaalt wie de leuke users zijn? Zoveel mensen, zoveel wensen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ho ho. Ik vind Shiitake wel leuk hoor. Soury kan ik ook wel waarderen, heeft wel gevatte opmerkingen soms, zolang het niet alleen maar gespuug isJa, dit dus. Twee DTS topics is al raar en om dan ook nog een mod te laten bepalen wie waar mag posten is erg onpraktisch.
![]()
Ik vind nagenoeg iedereen wel leuk hier, het zijn soms de opmerkingen die ik ongepast vind.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ho ho. Ik vind Shiitake wel leuk hoor. Soury kan ik ook wel waarderen, heeft wel gevatte opmerkingen soms, zolang het niet alleen maar gespuug isActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Schattigquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind nagenoeg iedereen wel leuk hier, het zijn soms de opmerkingen die ik ongepast vind.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Je zusje vond het ook niet zo passen, maar met een beetje doordrukken is het toch geluktquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind nagenoeg iedereen wel leuk hier, het zijn soms de opmerkingen die ik ongepast vind.![]()
Het feit dat jij dit kan plaatsen zegt dat jij mijn zusje niet eens kent.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zusje vond het ook niet zo passen, maar met een beetje doordrukken is het toch gelukt
Over zuury kunnen de meningen wel verschillen jaquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat dus, want ik vind users zoals jij en soury wel leuk en braad niet, terwijl heel misschien iemand anders het daar niet mee eens is (hoewel ik dat eigenlijk niet kan voorstellen)![]()
![]()
Naja je kan iemand gewoon pijpen zonder z’n naam te weten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het feit dat jij dit kan plaatsen zegt dat jij mijn zusje niet eens kent.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Collega.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind nagenoeg iedereen wel leuk hier, het zijn soms de opmerkingen die ik ongepast vind.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: