SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot slot nog even de DTS song!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Rob op 19-10-2020 21:51:51 ]![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik krijg al deze informatie door van @:Amarantha!
Your beauty never ever scared me.![]()
Kom je er ook van klaar?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Oh ga je nu weer de vermoorde blonde onschuld spelen zoals altijd? @DeBraad weet wel wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Zie ook opeens vreemde users opduiken zou er een whattsapp of discord groepje zijn?quote:
Ze pesten me in dts vriendjes en vriendinnetjes kom me snel helpen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Okequote:Op maandag 19 oktober 2020 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ga je nu weer de vermoorde blonde onschuld spelen zoals altijd? @:DeBraad weet wel wat ik bedoel.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik dacht GODDDDVVVEEERRRRRRRRquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:45 schreef Rob het volgende:
[..]
Hoi man..
En wat riep je toen ik je gekaapt had...
KUT...![]()
![]()
Ja maar met jou rel ik niet.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Omdat hij met DJMO mag ketsen van hem.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owh hij mag wel kapen? sneu figuur ben jeOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Hahahah ja denk het welquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie ook opeens vreemde users opduiken zou er een whattsapp of discord groepje zijn?
Ze pesten me in dts![]()
![]()
Owhja, want hij bepaald alles he.. doen alsof je God bentquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat hij met DJMO mag ketsen van hem.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ts kan je dat rare liedje even weghalen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Onze communicatielijnen lopen via Grindr.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie ook opeens vreemde users opduiken zou er een whattsapp of discord groepje zijn?
Ze pesten me in dts vriendjes en vriendinnetjes kom me snel helpen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze pesten me in dts vriendjes en vriendinnetjes kom me snel helpen.![]()
zou me niks verbazen
![]()
Nu voel ik me buitengesloten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar met jou rel ik niet.![]()
![]()
Je hebt leiders en je hebt volgers.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owhja, want hij bepaald alles he.. doen alsof je God bent![]()
![]()
![]()
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Moet wel opeens duiken ze op uit alle hoeken en gaten.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou, liever geen leider dan zo eentje. Ja ik zeg het maarquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt leiders en je hebt volgers.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: