Klopt, toppunt van vrouwelijkheidquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat weet ik verder niet maar jij hebt wel een fetisj voor zwangere vrouwen.
Smerig varkenquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt, toppunt van vrouwelijkheid
Echt hequote:
Ik zat te denken aan aardappelpuree met spinazie, maar weet nog niet wat ik er bij doe. Jij?quote:
Ik ga straks bij de visboer (Schmidt Zeevis @Caland @onlogisch @Wereldgozer @Elan ) een paar dikke plakken zalmfilets en tonijnsteaks halen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan aardappelpuree met spinazie, maar weet nog niet wat ik er bij doe. Jij?
Lekker Harry, welke wijn erbij? @monkyyyquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga straks bij de visboer (Schmidt Zeevis @:Caland @:onlogisch @:Wereldgozer @:Elan ) een paar dikke plakken zalmfilets en tonijnsteaks halen.
Ik weet dan weer niet wat ik daarnaast moet nemen.
Geen, ik blijf voorlopig ff nuchter voor onbepaalde tijd. Dus ook geen drank.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker Harry, welke wijn erbij? @:monkyyy
lol mietquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geen, ik blijf voorlopig ff nuchter voor onbepaalde tijd. Dus ook geen drank.
Wordt gewoon een Spa Rood of een Cola Zero ernaast.
Er zit hier vlakbij een viszaak, toch eens binnenlopen om te vragen of ze dingen glutenvrij kunnen doen, dan haal ik wellicht een goed visje erbijquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga straks bij de visboer (Schmidt Zeevis @:Caland @:onlogisch @:Wereldgozer @:Elan ) een paar dikke plakken zalmfilets en tonijnsteaks halen.
kloptquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je gezondheid niet proberen te verneuken is echt voor mietjes inderdaad.
Glutenvrije vis? Whut? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er zit hier vlakbij een viszaak, toch eens binnenlopen om te vragen of ze dingen glutenvrij kunnen doen, dan haal ik wellicht een goed visje erbij
Tot afgelopen woensdag had je daar anders nog weinig problemen mee.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je gezondheid niet proberen te verneuken is echt voor mietjes inderdaad.
Schmidtgodenquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Van die laatste slok bier, laatste snuif sos en die laatste hijs van de joint heb ik intens genoten. Ik ga het missen, maar het is beter zo. Dan hou ik vol.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tot afgelopen woensdag had je daar anders nog weinig problemen mee.
Deze vraag dient door @Drizzt gesteld te worden en nimmer stel je als eerste deze vraag aan hem.quote:
Fucking meeloper.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Van die laatste slok bier, laatste snuif sos en die laatste hijs van de joint heb ik intens genoten. Ik ga het missen, maar het is beter zo. Dan hou ik vol.
Wellicht wanneer we weer naar De Kuip of uitwedstrijden mogen.
Kruisbesmetting is het grootste gevaar, ik blijf sowieso van gepaneerde vis afquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Glutenvrije vis? Whut? Of begrijp ik je verkeerd?
Hij denkt aan kibbeling als hij aan vis denktquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Glutenvrije vis? Whut? Of begrijp ik je verkeerd?
Daar heb ik nu goddomme wel extreem veel zin inquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij denkt aan kibbeling als hij aan vis denkt
Ah zo. Je hebt veel betere vis dan kibbeling en lekkerbekjes gozer, dus goede keuze.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kruisbesmetting is het grootste gevaar, ik blijf sowieso van gepaneerde vis af
Welke bieren ga je bestellen gozer? Drink je IPA's?quote:
Dan moet je zelf aan de slag neem ik aan, een glutenvrij beslag maken.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik nu goddomme wel extreem veel zin in
ik kijk naar aanbiedingen voor pilsquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Welke bieren ga je bestellen gozer? Drink je IPA's?
Doe mij maar een Château d'Yquem, zolang het niet die van '73 is.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker Harry, welke wijn erbij? @:monkyyy
he aapjequote:Op maandag 19 oktober 2020 14:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Doe mij maar een Château d'Yquem, zolang het niet die van '73 is.
https://www.biernet.nl/bier/merken/hertog-jan-pilsenerquote:
waarom zou ik dat kopen als ik voor 9 euro amstel hebquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
https://www.biernet.nl/bier/merken/hertog-jan-pilsener
Kratje HJ voor 10,50, prima deal (als je HJ drinkt).
Ja goed, ik word gementioned dus dan kom ik even langsquote:
Omdat Amstel slootwater isquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom zou ik dat kopen als ik voor 9 euro amstel heb
Gezellig!quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja goed, ik word gementioned dus dan kom ik even langs
Speciaalbier > pils swsquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pils drinken.
@:gurneyisbestoke check deze gast
Zeker prima jaquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jij vindt Heineken zeker ook lekker?
Ik waag nog een poging om een gemeenschappelijk vlak te vinden.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeker prima ja
Maar Amstel met afstand het beste
verkopen ze hier nietquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik waag nog een poging om een gemeenschappelijk vlak te vinden.
Wat vind jij van Bavaria?
Oh nee hoor, heb geen cravings en ben eerlijk gezegd best wel verrast dat ik dat niet heb ondanks dat ik erover praat.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ga door jongens, we krijgen @:Erasmus vanavond nog aan de zuip!
Mooi, dat bier gun ik je ook niet. Niemand eigenlijk.quote:
Ik drink zelden nog pils.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Speciaalbier > pils sws
Maar van de pilseners is HJ toch wel lekker hoor
Alsof je het verschil zou proeven tussen premium pilseners. Denk het niet he.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mooi, dat bier gun ik je ook niet. Niemand eigenlijk.
Bavaria is de urine van alle Nederlandse pilseners.
Maar dit sijpelt als absint uit een fles in je onderbewuste door, nu. Als je straks naar de winkel gaat ben je niet te houden.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oh nee hoor, heb geen cravings en ben eerlijk gezegd best wel verrast dat ik dat niet heb ondanks dat ik erover praat.
Goed teken!
Jij bent ook ontzettend kansloos.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik drink zelden nog pils.
Maar ik vind die discussie over premium pilseners altijd een beetje kansloos. Het lijkt allemaal ontzettend veel op elkaar. Alsof HJ, Grolsch, Heineken, whatever iets uitmaakt. Helemaal als je gaat zuipen, wat eigenlijk standaard is met pils. Waarom zou je het anders drinken?
pils is eigenlijk vaak gewoon primaquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mooi, dat bier gun ik je ook niet. Niemand eigenlijk.
Bavaria is de urine van alle Nederlandse pilseners.
Van hetzelfde.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij bent ook ontzettend kansloos.
Ja maar je zat twee jaar geleden nog vol aan de Breezers en nu kom je tof doen over bier.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van hetzelfde.
Ik vind je eigenlijk zo'n teringdebiel dat ik gebruik ga maken van de blokkeerfunctie. En dat doe ik zelfs niet bij Kingroland.
JanCees zegt waar het op staatquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
pils is eigenlijk vaak gewoon prima
mensen die een bepaald merk pils niet lusten of vies vinden zijn gewoon een stel mieten
Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb het ooit dus getest met maten. We kwamen op dat ludieke idee toen we bezopen naar de Appie gingen om nog een paar kratten te halen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof je het verschil zou proeven tussen premium pilseners. Denk het niet he.
Ja weet ik ook wel, maar heel veel vis is gepaneerd, en heb geen zin om haring te gaan kanen, hoe lekker verse haring ook is. Vind ik echt meer zo'n visje voor even tussendoor, en niet bij het avondetenquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ah zo. Je hebt veel betere vis dan kibbeling en lekkerbekjes gozer, dus goede keuze.
Zeg, jij hebt geen verstand van neurologie of wel?quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
JanCees zegt waar het op staat
Haring is sowieso teringlekker. Bedankt voor het idee trouwens, ik haal straks gelijk nog een paar haringen erbij voor tussendoor en als lunch morgen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja weet ik ook wel, maar heel veel vis is gepaneerd, en heb geen zin om haring te gaan kanen, hoe lekker verse haring ook is. Vind ik echt meer zo'n visje voor even tussendoor, en niet bij het avondeten
alleen vis om te frituren is gepaneerd captain Igloquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja weet ik ook wel, maar heel veel vis is gepaneerd, en heb geen zin om haring te gaan kanen, hoe lekker verse haring ook is. Vind ik echt meer zo'n visje voor even tussendoor, en niet bij het avondeten
Echt op de inhoud? Nee, niet echt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeg, jij hebt geen verstand van neurologie of wel?
Pa zoals je weet herseninfarct gehad, ging redelijk, maar vorige week werd zijn arm weer helemaal doof/gevoelloos (kon wel gewoon bewegen). Vandaag is ie naar huisarts gegaan en doorverwezen naar spoedpost, en nu maak ik me een beetje zorgen dat hij dus weer richting zo'n infarct gaat. Kan dat?quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt op de inhoud? Nee, niet echt.
Ik heb wel redelijk veel gewerkt met neurologen dus ik weet er wel wat van. Wat dan?
quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pa zoals je weet herseninfarct gehad, ging redelijk, maar vorige week werd zijn arm weer helemaal doof/gevoelloos (kon wel gewoon bewegen). Vandaag is ie naar huisarts gegaan en doorverwezen naar spoedpost, en nu maak ik me een beetje zorgen dat hij dus weer richting zo'n infarct gaat. Kan dat?
Dank maat. Ik hoop het ook. Zei vorige week nog, bel nou gvd gelijk met de huisarts. Maar goed, misschien moet ik ook niet gelijk in de paniekmodus schieten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jezus. Sterkte vriend. Beterschap aan je pa gewenst, hoop dat er niks aan de hand is.
Mijn moeder heeft tot vorige week nog in de IC gelegen met corona waarmee het tenauwernood goed ging (inmiddels hersteld gelukkig, vorige week uit het ziekenhuis ontslagen), dus ik weet heel goed wat je bedoelt met in de paniekmodus schieten. Dat machteloze gevoel is gewoon erg kut.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank maat. Ik hoop het ook. Zei vorige week nog, bel nou gvd gelijk met de huisarts. Maar goed, misschien moet ik ook niet gelijk in de paniekmodus schieten.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft tot vorige week nog in de IC gelegen met corona waarmee het tenauwernood goed ging (inmiddels hersteld gelukkig, vorige week uit het ziekenhuis ontslagen), dus ik weet heel goed wat je bedoelt met in de paniekmodus schieten. Dat machteloze gevoel is gewoon erg kut.
Er is inmiddels gelukkig aan de bel getrokken, meer kan je nu niet doen. Laten we hopen dat de artsen met goed nieuws komen.
Klote zeg. Ik heb daar echt geen verstand van. Ik hoop voor je dat het meevalt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pa zoals je weet herseninfarct gehad, ging redelijk, maar vorige week werd zijn arm weer helemaal doof/gevoelloos (kon wel gewoon bewegen). Vandaag is ie naar huisarts gegaan en doorverwezen naar spoedpost, en nu maak ik me een beetje zorgen dat hij dus weer richting zo'n infarct gaat. Kan dat?
Toch dank.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klote zeg. Ik heb daar echt geen verstand van. Ik hoop voor je dat het meevalt.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alles wat @onlogisch doet eindigt in een totale mislukking.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:56 schreef Zipportal het volgende:
Een topic gestart door een mod werd gesloten door andere mod.
ONZ / Drop hier de meest toffe gifjes van @DeBraad
[ afbeelding ]
Jup. Deels ook de reden waarom ik voorlopig nuchter blijf. Toen ik hoorde dat ik mijn ma met zware ademnood in de ambulance zat onderweg naar het ziekenhuis, was ik stoned als een garnaal met een paar flessen bier op terwijl ik bezoek had van vrienden.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]Dat is wel even heftig man. Mooi dat ze weer thuis is!
Ik had moderator onlogisch hier al voor gewaarschuwd.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:56 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat waardeloos.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:56 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
vervelend hoor maar je moet wel levenquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jup. Deels ook de reden waarom ik voorlopig nuchter blijf. Toen ik hoorde dat ik mijn ma met zware ademnood in de ambulance zat onderweg naar het ziekenhuis, was ik stoned als een garnaal met een paar flessen bier op terwijl ik bezoek had van vrienden.
Ik wil voorlopig niet meer meemaken dat ik naar de tyfus ben en dat er dan zoiets gebeurt.
Hoeveel kg sets en reps deadlift heb je gedaan?quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:05 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens @:ggmm @:onlogisch @:debraad
Rug, achterkant schouders en de biceps HELEMAAL KEPOT gemaakt
En dat op een maandag
mooi, ben nog een beetje ziek dus niet geweestquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:05 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens @:ggmm @:onlogisch @:debraad
Rug, achterkant schouders en de biceps HELEMAAL KEPOT gemaakt
En dat op een maandag
CORONA'D?quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
mooi, ben nog een beetje ziek dus niet geweest
Ik doe push pull legs push pull (5 dagen op rij) en vind het fijner om de DL bij mijn benendag te gooien. Vandaag was pulldag.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hoeveel kg sets en reps deadlift heb je gedaan?
Ik ga zo ook de gym helemaal SLOPEN.
Pils drinken is voor proleten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pils drinken.
@:gurneyisbestoke check deze gast
Mijn PR DL staat op 185kg. Ik voel me echt een bink nu.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hoeveel kg sets en reps deadlift heb je gedaan?
Ik ga zo ook de gym helemaal SLOPEN.
nee denk het niet want geen van de symptomen, enige wat ik kan bedenken is dat ik misschien een verkeerde mossel heb gegeten zaterdagquote:
Ach, mijn eerste nuchtere weekend was moeilijk maar desondanks nog steeds leuk. Ik leef nog steeds.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
vervelend hoor maar je moet wel leven
Die van de moeder van onlogisch?quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee denk het want geen van de symptomen, enige wat ik kan bedenken is dat ik misschien een verkeerde mossel heb gegeten zaterdag
quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die van de moeder van onlogisch?
Ik ging net na het sporten even boodschappen doen. Dacht is toch niet zo druk dus laat die mondkap maar zittenquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:14 schreef GGMM het volgende:
Ik moet boodschappen doen vandaag.
[poll=803]
Hoe zit het eigenlijk met die wet? Wanneer komt die er doorheen? Ik was vandaag ook in de supermarkt (slechts één vandaag @Caland ) en het merendeel heeft een mondkapje op. Ik, rebels als ik ben, wacht totdat het verplicht wordt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:14 schreef GGMM het volgende:
Ik moet boodschappen doen vandaag.
[poll=803]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben geen bierdrinker, ik word ook een beetje moe van al die soorten die je tegenwoordig hebt, pils is gewoon een prima dorstlesser, als ik wil savoureren neem ik wijnquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pils drinken is voor proleten.
Het grote punt aan pils is dat er in smaak nauwelijks verschil bestaat en dat je in een blinde test ze noot van elkaar kan onderscheiden, laat staan dat je een betrouwbaar resultaat geeft over welke de lekkerste zou zijn. Gewoon uit de bonus halen dus.
Grolsch smaakt wel anders.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die wet? Wanneer komt die er doorheen? Ik was vandaag ook in de supermarkt (slechts één vandaag @:Caland ) en het merendeel heeft een mondkapje op. Ik, rebels als ik ben, wacht totdat het verplicht wordt.Je bent zelf een lamp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je wel gozertquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wens @:scrummie en @:erasmus veel sterkte met hun ouders, op een goed herstel
Niet meer dan logisch makker. Als je je rot voelt is een avondje naar drank en wiet grijpen aanlokkelijk maar niet bepaald de beste oplossing. Komt allemaal wel weerquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:10 schreef Erasmus het volgende:
Mijn moeder revalideert nog en is al zwaar buiten adem als ze naar de wc is gegaan dankzij corona (verminderde longcapiciteit gekregen dus ja), dus voorlopig vind ik klaar voor haar staan belangrijker dan als een bezopen stuk verdriet op de bank te kwijlen. Misschien in de toekomst ooit weer een keer wanneer het leven weer normaal is.
Doe maar elitair man, beter koop je je visje gewoon op de markt, je woont centrum toch?quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hier vindt Sounddragon is vanquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol een gebande mod.
Hier vindt Sounddragon is van
Is natuurlijk ook helemaal prima, iedereen moet genieten van wat ie wil. Ik kan ook enorm genieten van een pilsje, soms zelfs meer dan van craft.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben geen bierdrinker, ik word ook een beetje moe van al die soorten die je tegenwoordig hebt, pils is gewoon een prima dorstlesser, als ik wil savoureren neem ik wijn
bij mij om de hoek zit een bierrestaurant oftewel ipv wijn serveren ze passende bieren bij eten, daar moet ik nog steeds een keertje heen, schijnt goed te zijnquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook helemaal prima, iedereen moet genieten van wat ie wil. Ik kan ook enorm genieten van een pilsje, soms zelfs meer dan van craft.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die wet? Wanneer komt die er doorheen? Ik was vandaag ook in de supermarkt (slechts één vandaag @:Caland ) en het merendeel heeft een mondkapje op. Ik, rebels als ik ben, wacht totdat het verplicht wordt.Half november hoorde ik gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar de markt op de Binnenrotte is morgen pas maat. Sterker nog, er is geen enkele markt vandaag. Afrikaanderplein idem.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe maar elitair man, beter koop je je visje gewoon op de markt, je woont centrum toch?
Tof! Mijn kennis zit niet enorm bij beer/food pairing maar schijnt dat daar enorm veel mee mogelijk was. Normaal gesproken was ik in november met een vriend naar een Wild Diner geweest in Groningen, 50 euro en dan meerdere gangen wild vlees en bijpassende wilde bieren. Helaas verplaatst naar juni maar ben blij dat het nog een keer door zal gaan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij mij om de hoek zit een bierrestaurant oftewel ipv wijn serveren ze passende bieren bij eten, daar moet ik nog steeds een keertje heen, schijnt goed te zijn
Lekker man.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Klopt, maar de markt op de Binnenrotte is morgen pas maat. Sterker nog, er is geen enkele markt vandaag. Afrikaanderplein idem.
Ik heb vandaag zin in vis.
Hier gestopt met lezen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man.
Als ik je een tip mag geven
Wat een feministische zooi was dat zegquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier gestopt met lezen.
Straks ben ik naar The Handmaid's Tale aan het kijken.
Graag een reviewquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:32 schreef 3rr0r het volgende:
Gister nav @:Caland z'n review Manchester By The Sea gekeken.
Doe je je hoody op tochquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:33 schreef Caland het volgende:
Bij de aldi wil je toch überhaupt niet gezien worden
8.5 op Imdb, maar jij kijkt natuurlijk liever naar mislukte cowboyfilms.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier gestopt met lezen.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier gestopt met lezen.
Hah! TILBURGEDquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:32 schreef Caland het volgende:
Ik was dus net bij de appie en daar waren nog steeds de schappen halfleeg door een brand die vorige week is begonnen bij het distributiecentrum
Hoelang duurt dat brandje wel niet dan
Beetje een te uitgebreide review maar ik gaf de film ook een 7quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
7/10 denk ik. Een echte drama. Ook paar keer goed gelachen.
Verbazingwekkend dat hij bij die film wel z'n ogen open wist te houden maar bij actiefilms in slaapt dondert. Zouden er weer drugs in het spel zijn geweest?quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:32 schreef 3rr0r het volgende:
Gister nav @:Caland z'n review Manchester By The Sea gekeken.
die film is toch al van een tijd terug? Ik heb hem wel gezien maar veel kan ik me niet herinnerenquote:
Once Upon A Time In Hollywood toch? Die heb ik nog niet gekeken, is best lang meen ik me te herinneren.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat hij bij die film wel z'n ogen open wist te houden maar bij actiefilms in slaapt dondert. Zouden er weer drugs in het spel zijn geweest?
Kloptquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
die film is toch al van een tijd terug? Ik heb hem wel gezien maar veel kan ik me niet herinneren
Is ook echt een extreem matige film maar Tarantinofanboys moeten zelfs de grootste hoop stront van de beste man goed vinden blijkbaar.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Once Upon A Time In Hollywood toch? Die heb ik nog niet gekeken, is best lang meen ik me te herinneren.
Bijna 3 uur ja, had prima een uur korter kunnen duren. @Mansjester by the see trouwens ook wel.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Once Upon A Time In Hollywood toch? Die heb ik nog niet gekeken, is best lang meen ik me te herinneren.
Haha er staat 40-45quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
@:Caland en ik kunnen ons prima vinden in deze werkhouding met de opgegeven kijkhoek
@:Zipportal
Ik vond hem wel leukquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:50 schreef GGMM het volgende:
Echt tijden geleden dat ik zo gelachen heb.
Trots op je ouwe reus.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:42 schreef GGMM het volgende:
De poll is vrij duidelijk5 stemmen voor mondkapje en een totaal oninteressante anekdote van @:caland
Dat wordt dus een mondkapje.
De dag van moderator @Lenny_Leonard begon pas goed. Een Fipo + een like en dat vóór 09.00 uurquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben een beetje chagrijnig vandaag inderdaad.
En de dag begon zo goed.
Pics.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meerdere zelfs.
En nu bandana gekocht, dus ik ga binnenkort als cowboy.
Walgelijke tokkiequote:Op maandag 19 oktober 2020 15:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meerdere zelfs.
Freetjackaquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:53 schreef onlogisch het volgende:
Een PM komt binnen.
Ik ga DIRECT kijken.
Gaylordquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meerdere zelfs.
Ik heb hier 3 exemplaren vanquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe ziet de jouwe eruit dan?
#dtv
Akkoord.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt, toppunt van vrouwelijkheid
Die heb ik ook, maar je moet toch wat variatie hebben he.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hier 3 exemplaren van
[ afbeelding ]
Waarom doe je zo achterlijk danquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:00 schreef Tjacka het volgende:
@:debraad sorry dat ik zo stom tegen je deed. Ik bied bij deze mijn welgemeende excuses aan.wat een pestkop ben ik soms hè!
Plaatje doet het niet.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
@:JanCees
Hier ging iets misquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
@:JanCees
Waarom dan?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar je moet toch wat variatie hebben he.
Had een katertjequote:Op maandag 19 oktober 2020 16:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom doe je zo achterlijk dan
Jij hebt ook een nektasje en petje? liefst van gucci.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hier 3 exemplaren van
[ afbeelding ]
Nee?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij hebt ook een nektasje en petje? liefst van gucci.
Die werken nog slechter zelfs.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:02 schreef GGMM het volgende:
Die stoffen dingen helpen toch geen zak.
Dan kan je net zo goed je trui over je neus heen trekken.
Je moet wel een medisch mondkapje hebben.
Zoals een Italiaans arts al zei ; Die stoffen mondkapjes zijn als een condoom met zweetgaatjesquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:02 schreef GGMM het volgende:
Waarom haat je mij zo erg. Wat heb ik je misdaanquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:02 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Tjacka is weer terug. Dat was een vliegensvlugge ban
Vandaar dat complotfiguren roepen dat je zwanger raakt van mondkapjes.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals een Italiaans arts al zei ; Die stoffen mondkapjes zijn als een condoom met zweetgaatjes
Het werkt allemaal voor geen meter, dus als het op sommige plekken toch verplicht is heb ik toch liever iets dat comfortabel zit.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals een Italiaans arts al zei ; Die stoffen mondkapjes zijn als een condoom met zweetgaatjes
Het is een grote farce die "mondkapjes" regel.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:02 schreef GGMM het volgende:
Omdat het wel een klein beetje helptquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:04 schreef GGMM het volgende:
Het helpt dus allemaal geen ene zak.
Waarom moet ik er dan per se één op?
Nee juist nietquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:06 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht volgens mij heeft het een psychologisch effect, door die dingen houden mensen opeens wél 1,5 meter afstand.
Dat was het ja
Huhquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee juist niet
Wel een beetje opletten René
Door die mondkapjes te verplichten creëer je een schijnveiligheid die ervoor zorgt dat mensen geen afstand meer houdenquote:
Aldus FOK! viroloog Caland lolquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Door die mondkapjes te verplichten creëer je een schijnveiligheid die ervoor zorgt dat mensen geen afstand meer houden
Geniet ervan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ga denk ik koffie zetten.
Laat dat denk ik maar weg trouwens!
@:zipportal @:wereldgozer
Aldus paniekzaaier Elanquote:
Dus als jij een vergiet voor je gezicht houdt, en ik spuug je daarna in de bek, dan komt er net zoveel van mijn spuug in je gezicht als zonder?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou onlogisch een vergiet voor zijn gezicht houdenquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus als jij een vergiet voor je gezicht houdt, en ik spuug je daarna in de bek, dan komt er net zoveel van mijn spuug in je gezicht als zonder?
Plus je inhaleert je eigen corona tyfus extra waardoor je zieker wordt. De overheid wil dat je doodgaat zodat ze ongestoord kinderen kunnen neuken in hun ondergrondse pedofielen netwerk.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Door die mondkapjes te verplichten creëer je een schijnveiligheid die ervoor zorgt dat mensen geen afstand meer houden
Betekent nog niet dat hij geen gelijk heeft dat die mondkapjes geen kut helpen als je ook gewoon afstand kan houdenquote:
Je dikke moeder.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou onlogisch een vergiet voor zijn gezicht houden
Alhoewel hij er dom genoeg voor is.
Okequote:Op maandag 19 oktober 2020 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat hij nog steeds gelijk heeft
Moest hardop lachen. Like gegeven!quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou onlogisch een vergiet voor zijn gezicht houden
Alhoewel hij er dom genoeg voor is.
Dat is nu juist het idee achter er een mondkapje dragenquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat hij geen gelijk heeft dat die mondkapjes geen kut helpen als je ook gewoon afstand kan houden
Wow, behoorlijk madquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is nu juist het idee achter er een mondkapje dragen.Ik haal bier, jij haalt bier. Oeps we staan ineens te dicht bij elkaar. Indien je voldoende afstand kunt waarborgen, bijvoorbeeld als je ergens zit, mag je ze op de meeste plekken gewoon afzetten.
Je hebt er voor de verandering weer eens helemaal niets van begrepen met je zelfingenomen kop.
Precies, hij volgt gewoon de regels. Het blijft medisch gezien gewoon gelul die dingen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat hij geen gelijk heeft dat die mondkapjes geen kut helpen als je ook gewoon afstand kan houden
Ja, vooral om boomers en paniekzaaiers zoals @Elan gerust te stellen blijkbaarquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, hij volgt gewoon de regels. Het blijft medisch gezien gewoon gelul die dingen.
Of mensen die 500 van die dingen ingeslagen hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, vooral om boomers en paniekzaaiers zoals @:elan gerust te stellen blijkbaar
Jaquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:39 schreef Scrummie het volgende:
Zien jullie ook altijd van die K-pop onzin in jullie trending topics op Twitter?
Echt walgelijk irritant. Gore stink Koreanen (niet allemaal, alleen de k-pop fans!).quote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt walgelijk irritant. Gore stink Koreanen.
Nee, omdat je een idioot bent.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker omdat ik blank ben. Racist.
Nee sorry ik vind dit echt niet normaal.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet een bammetje met kaas.
Vanavond pas laat warm eten, dus ik hoop, @:GGMM, dat je dit een plekje kunt geven.
Balen, toch leg ik de oorzaak van het probleem bij jou neer.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry ik vind dit echt niet normaal.
Bedankt nog voor die 1P tip.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:56 schreef Mansjester het volgende:
Hou die COR bullshit ff buiten deze SC
Bedankt
Goed om te horen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:07 schreef Scrummie het volgende:
Pa is weer thuis trouwens. Allerlei testjes gedaan, het enige wat ze konden vinden was dat ie licht koorts had, dus dan zouden de klachten daar vandaan komen.
Opgelost dus. (Heb 'm wel aangeraden even een testje te doen)
Mooi om te horen. Testen gaat stuk sneller bij zo'n commerciële partij, heb nu al uitslag van vanmorgen (negatief uiteraard) .quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:07 schreef Scrummie het volgende:
Pa is weer thuis trouwens. Allerlei testjes gedaan, het enige wat ze konden vinden was dat ie licht koorts had, dus dan zouden de klachten daar vandaan komen.
Opgelost dus. (Heb 'm wel aangeraden even een testje te doen)
Waarom zou je je willen laten testen bij een commerciële partij?quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Testen gaat stuk sneller bij zo'n commerciële partij, heb nu al uitslag van vanmorgen (negatief uiteraard) .
Goed zo. Dikke hoer.quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:09 schreef Coco het volgende:
Collega van mij heeft corona, een daardoor een beetje hoofdpijn. Wilde ze daarom de vergadering niet voorzitten en dat op mij afschuiven.
Wat een mietje. (haar gedwongen toch te doen en ging goed)
ga jij wekelijks?quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Testen gaat stuk sneller bij zo'n commerciële partij, heb nu al uitslag van vanmorgen (negatief uiteraard) .
Zelfde dag uitslag genot en kost me alsnog niets.quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je je willen laten testen bij een commerciële partij?
Las daar laatst een stuk over in de krant ja, van die aanstellers die zich in dit soort tijden bij elk kuchje laten testen.quote:
Is het woord aanstelleritis al gevallen toen je daar weer eens kwam?quote:
Hoezo aansteller schrijf die protocollen niet.quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:14 schreef Caland het volgende:
die ben ik vergeten maar aanstellers dekte wel de lading
Nee voor elke snottebel naar een testcentrum rennenquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:20 schreef Elan het volgende:
Mensen die zich niet laten testen en met klachten doorlopen mogen van mij direct een nekschot krijgen.
Testen, testen, testen en nog eens testen. Dat is de reden waarom Duitsland het virus onder controle heeft.quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:20 schreef Elan het volgende:
Mensen die zich niet laten testen en met klachten doorlopen mogen van mij direct een nekschot krijgen.
Jij was toch zo'n enorme fan van Van Dissel? Zoals wel vaker heb je dus maar weer de helft van het verhaal meegekregen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee voor elke snottebel naar een testcentrum rennen
Tenzij je obesitas hebt echt totaal niet nodig
maar je hebt dus al 3 keer corona verschijnselen gehad?quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:20 schreef Elan het volgende:
@Scrummie is het met je eensquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij was toch zo'n enorme fan van Van Dissel? Zoals wel vaker heb je dus maar weer de helft van het verhaal meegekregen.
https://www.nu.nl/coronav(...)-op-coronavirus.html
@Caland denkt dat je voor jezelf moet testen. Die heeft er wederom geen klote van begrepen.quote:
Nouja dat weet ik niet. Wel volgens de definitie die het RIVM daar van geeft.quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar je hebt dus al 3 keer corona verschijnselen gehad?
dan weet je het toch wel?quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja dat weet ik niet. Wel volgens de definitie die het RIVM daar van geeft.
gamba'squote:Op maandag 19 oktober 2020 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe zoals gezegd aardappelpuree met spinazie en worst, knakker van de viszaak kon me niet garanderen dat er geen kruisbesmetting heeft plaatsgevonden, dusja.
Iedereen heeft wel af en toe verschijnselen en eigenlijk zou je je dan moeten laten testen. Genoeg volk wat weinig last heeft van corona maar wel vrolijk doorloopt terwijl ze anderen besmetten. Anderen die wellicht wel zwaardere klachten krijgen en zorgbehoevend worden. En zo zit je weer in een onomkeerbare cyclus waarbij lockdown het enige middel is tot terugdringen van de besmettingen en de zorg weer te ontlasten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar je hebt dus al 3 keer corona verschijnselen gehad?
Ben net thuis van de gym en Schmidt Zeevis. 150 kg deadlift en 100kg bench press wederom behaald, voor het eerst sinds de sportscholen weer open zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe zoals gezegd aardappelpuree met spinazie en worst, knakker van de viszaak kon me niet garanderen dat er geen kruisbesmetting heeft plaatsgevonden, dusja.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
once upon a time in hollywoodquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben net thuis van de gym en Schmidt Zeevis. 150 kg deadlift en 100kg bench press wederom behaald, voor het eerst sinds de sportscholen weer open zijn.Door de sportschoolsluiting moest ik alles gvd opnieuw opbouwen.
Nu een zalmpje op de plaat pleuren met gebakken aardappelen
Iemand suggestie voor een goede film vanavond? Graag actie, comedy of horror. Hollywood of filmhuis maakt mij niet uit.
Heb je Amazon Prime? Dan zou ik je zeker Bosch kunnen aanraden. De immers kritische @GGMM is ook bescheiden van de serie inmiddelsquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben net thuis van de gym en Schmidt Zeevis. 150 kg deadlift en 100kg bench press wederom behaald, voor het eerst sinds de sportscholen weer open zijn.Door de sportschoolsluiting moest ik alles gvd opnieuw opbouwen.
Nu een zalmpje op de plaat pleuren met gebakken aardappelen
Iemand suggestie voor een goede film vanavond? Graag actie, comedy of horror. Hollywood of filmhuis maakt mij niet uit.
Gommers goatquote:Op maandag 19 oktober 2020 10:29 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)t-dan-in-eerste-golf
GommersGoat EMCgoden
@:kingroland @:erasmus
mwa er is een lijstje met symptomen, als je dan bij de eerste de beste loopneus je al laat testen vind ik dat gewoon overdreven, als je meer dan 1 van de symptomen hebt is het een ander verhaalquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel af en toe verschijnselen en eigenlijk zou je je dan moeten laten testen. Genoeg volk wat weinig last heeft van corona maar wel vrolijk doorloopt terwijl ze anderen besmetten. Anderen die wellicht wel zwaardere klachten krijgen en zorgbehoevend worden. En zo zit je weer in een onomkeerbare cyclus waarbij lockdown het enige middel is tot terugdringen van de besmettingen en de zorg weer te ontlasten.
Weinig mensen hebben discipline. Snap ik ook wel in de praktijk.
Als je dat doet bij akz krijg je een ban dus @Wereldgozer oh wee als je biden basht. Veel linkse lui daar bij AKZ. Nog erger dan dat aidshol POLquote:
Stoofpeertjes, aardappelkroketjes en paprika kipquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://twitter.com/kimboon94quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:45 schreef KingRoland het volgende:
Op twitter heb je wel zo een bekende blonde die rechts is maar zij is de uitzondering (niet mijn type maar ze mag er wel wezen)
Volgens mij weten jullie wel wie
Al gezien, wel goede suggestie voor iemand die ze nog niet gezien heeft.quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
once upon a time in hollywood
& anders Bad Boys 3 aids.
Heb Netflix, Amazon en Apple TV+ (gratis erbij gekregen voordat daar commentaar op komt). Ik ga Bosch eens checken, thanks voor de tip.quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je Amazon Prime? Dan zou ik je zeker Bosch kunnen aanraden. De immers kritische @:GGMM is ook bescheiden van de serie inmiddels.
Als je Amazon hebt:quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Al gezien, wel goede suggestie voor iemand die ze nog niet gezien heeft.
[..]
Heb Netflix, Amazon en Apple TV+ (gratis erbij gekregen voordat daar commentaar op komt). Ik ga Bosch eens checken, thanks voor de tip.
Ben ik mee gestopt inmiddels. Matige serie.quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je Amazon Prime? Dan zou ik je zeker Bosch kunnen aanraden. De immers kritische @:GGMM is ook bescheiden van de serie inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |