Klopt, toppunt van vrouwelijkheidquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat weet ik verder niet maar jij hebt wel een fetisj voor zwangere vrouwen.
Smerig varkenquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt, toppunt van vrouwelijkheid
Echt hequote:
Ik zat te denken aan aardappelpuree met spinazie, maar weet nog niet wat ik er bij doe. Jij?quote:
Ik ga straks bij de visboer (Schmidt Zeevis @Caland @onlogisch @Wereldgozer @Elan ) een paar dikke plakken zalmfilets en tonijnsteaks halen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan aardappelpuree met spinazie, maar weet nog niet wat ik er bij doe. Jij?
Lekker Harry, welke wijn erbij? @monkyyyquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga straks bij de visboer (Schmidt Zeevis @:Caland @:onlogisch @:Wereldgozer @:Elan ) een paar dikke plakken zalmfilets en tonijnsteaks halen.
Ik weet dan weer niet wat ik daarnaast moet nemen.
Geen, ik blijf voorlopig ff nuchter voor onbepaalde tijd. Dus ook geen drank.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker Harry, welke wijn erbij? @:monkyyy
lol mietquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geen, ik blijf voorlopig ff nuchter voor onbepaalde tijd. Dus ook geen drank.
Wordt gewoon een Spa Rood of een Cola Zero ernaast.
Er zit hier vlakbij een viszaak, toch eens binnenlopen om te vragen of ze dingen glutenvrij kunnen doen, dan haal ik wellicht een goed visje erbijquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga straks bij de visboer (Schmidt Zeevis @:Caland @:onlogisch @:Wereldgozer @:Elan ) een paar dikke plakken zalmfilets en tonijnsteaks halen.
kloptquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je gezondheid niet proberen te verneuken is echt voor mietjes inderdaad.
Glutenvrije vis? Whut? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er zit hier vlakbij een viszaak, toch eens binnenlopen om te vragen of ze dingen glutenvrij kunnen doen, dan haal ik wellicht een goed visje erbij
Tot afgelopen woensdag had je daar anders nog weinig problemen mee.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je gezondheid niet proberen te verneuken is echt voor mietjes inderdaad.
Schmidtgodenquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Van die laatste slok bier, laatste snuif sos en die laatste hijs van de joint heb ik intens genoten. Ik ga het missen, maar het is beter zo. Dan hou ik vol.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tot afgelopen woensdag had je daar anders nog weinig problemen mee.
Deze vraag dient door @Drizzt gesteld te worden en nimmer stel je als eerste deze vraag aan hem.quote:
Fucking meeloper.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Van die laatste slok bier, laatste snuif sos en die laatste hijs van de joint heb ik intens genoten. Ik ga het missen, maar het is beter zo. Dan hou ik vol.
Wellicht wanneer we weer naar De Kuip of uitwedstrijden mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |