Nah. Ik werd netjes gebeld en kon zelfs nog wat extra’s bestellen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:50 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Jawel, als het niet op voorraad is in de winkel heb je gewoon pech.
Wauw, die service bieden ze hier niet!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Nah. Ik werd netjes gebeld en kon zelfs nog wat extra’s bestellen.
Ik kan me je blijdschap helemaal voorstellen.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben geweest en alles van mn lijstje (ik had helemaal een looproute gemaakt ) was er
Als ik weer iets nodig zou hebben dan verkies ik dit echt boven C&C.
Ik had van de 10 minuten nog 5 minuten over en er stonden 7 items op de lijst.
En heb nog snel een treewick kaars meegepakt (normaal ALTIJD uitverkocht) kan ik eens vergelijken met mijn woodwick
Dan koop je toch gelijk de plank treewick kaarsen opquote:Op maandag 8 maart 2021 11:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben geweest en alles van mn lijstje (ik had helemaal een looproute gemaakt ) was er
Als ik weer iets nodig zou hebben dan verkies ik dit echt boven C&C.
Ik had van de 10 minuten nog 5 minuten over en er stonden 7 items op de lijst.
En heb nog snel een treewick kaars meegepakt (normaal ALTIJD uitverkocht) kan ik eens vergelijken met mijn woodwick
Dat was bij ons ook bij enkele gangpaden. Niet erg handig. Het grootste deel van mijn lijstje wel kunnen halen maar vind 10 minuten net te kort. Je moet namelijk na 8 minuten richting kassa.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:33 schreef Ole het volgende:
Ik begreep eigenlijk ook niet dat het zo'n enorme puinbak was.. bijna elk gangpad geblokkeerd..
Ook raar en onhandig, hier was alles super netjes (al is dat normaal ook wel zo) en niets geblokkeerd en je kreeg gewoon dik je 10 minuten, oh en je mag ook 2 blokken van 10 pakken.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was bij ons ook bij enkele gangpaden. Niet erg handig. Het grootste deel van mijn lijstje wel kunnen halen maar vind 10 minuten net te kort. Je moet namelijk na 8 minuten richting kassa.
Even rustig kijken bij die nieuwe aanwas creatieve spullen was niet mogelijk.
De boel was keurig aangevuld hoor maar er stonden dus ook nog karren met spullen in de gangpaden.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ook raar en onhandig, hier was alles super netjes (al is dat normaal ook wel zo) en niets geblokkeerd en je kreeg gewoon dik je 10 minuten, oh en je mag ook 2 blokken van 10 pakken.
Oh, dat is wel goed om te weten. Ik ging uit van 10 minuten door de winkel rennen. 8 maakt het wel heel krap.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was bij ons ook bij enkele gangpaden. Niet erg handig. Het grootste deel van mijn lijstje wel kunnen halen maar vind 10 minuten net te kort. Je moet namelijk na 8 minuten richting kassa.
Even rustig kijken bij die nieuwe aanwas creatieve spullen was niet mogelijk.
Dit is echt een supertip! Had ik nooit zelf aan gedacht, thanks!quote:Op zaterdag 13 maart 2021 09:21 schreef Elleska het volgende:
Het beste plan wat ik las: alles wat beschikbaar is voor click en collect via daar bestellen zodat je die tas eerst kan aannemen (en checken) en daarna die 10min winkelen kan gebruiken voor de overige zaken.
Ja, ik verwacht het hier ook. Ik probeer in ieder geval alle spullen per categorie op de lijst te zetten.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 09:22 schreef lily het volgende:
Mijn lijstje op volgorde haalde niks uit want ze hadden de hele zaak omgegooid
Hier was dat gelukkig niet haha. Alleen op de kopschappen stond nu meer speelgoed dan normaal.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 09:22 schreef lily het volgende:
Mijn lijstje op volgorde haalde niks uit want ze hadden de hele zaak omgegooid
Die kon je niet op je mobiel tonen?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Oops, ik had de bevestigingsmail niet uitgeprint. Mocht niet naar binnen.
Nouja, mijn fout.
🤨quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik mag morgen. Net een afspraak gepland. Hele dag was nog vrij Duitsers zijn toch echt minder actief op internet
En hier mogen "we" een kwartier winkelen. Wat wel fijn is want ik loop niet zo snel, zeker niet met een winkelwagen.
Ik ging juist voor cartridge. akom gewoon mail laten zienquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die kon je niet op je mobiel tonen?
quote:
Mijne ook maar als je dan de mail krijgt staat erin dat je 10m vtv aanwezig moet zijn en je 10 minuten in de winkel hebt.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:47 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik zie net dat mijn Action nu 20min winkelen aanbied. Niet dat ik heen hoef, heb al 4x gebruik gemaakt van de C&C
Oh Tjong..quote:Op maandag 15 maart 2021 11:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
Mijne ook maar als je dan de mail krijgt staat erin dat je 10m vtv aanwezig moet zijn en je 10 minuten in de winkel hebt.
Ik mag woensdag..
Is de afspraak echt niet 20 min bij jullie?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
Mijne ook maar als je dan de mail krijgt staat erin dat je 10m vtv aanwezig moet zijn en je 10 minuten in de winkel hebt.
Ik mag woensdag..
Hmm zou kunnenquote:Op maandag 15 maart 2021 15:14 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Is de afspraak echt niet 20 min bij jullie?
Hier is het vanaf morgen wel 20 minuten namelijk en dan raden ze inderdaad aan 10 minuten van te voren aanwezig te zijn maar ga dat echt niet meer doen.
Het is een foutje in de mail denk ik. Bij mij staat het er ook zie ik net, maar op de site staat: Vanaf nu kan je een afspraak maken om 20 minuten te winkelen in jouw favoriete Action winkel.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen
Zeeman is vanaf woensdag 45 minuten
[ afbeelding ]
Dat zou iig een hoop schelen.. minder rennen door de action 🤣quote:Op maandag 15 maart 2021 16:51 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Het is een foutje in de mail denk ik. Bij mij staat het er ook zie ik net, maar op de site staat: Vanaf nu kan je een afspraak maken om 20 minuten te winkelen in jouw favoriete Action winkel.
En de afspraken in het tijdsblok wat je kan selecteren waren ook echt eerst 10 minuten ipv 20 (want 10 minuten voor aankomst aanwezig). Kan wel echt verwarrend zijn als je nog niet eerder keertje heb geboekt.
Pauperwinkel gonna pauperquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:04 schreef vencodark het volgende:
Pff, lekker handig. Nou, we zien het dan wel.
Hier inmiddels ook.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
Hier staat 20 minuten. En 5 minuten van te voren aanwezig zijn.
Ik ben gister geweest. Je hebt 15 min. om te shoppen en 5 min. om naar de kassa te gaan, af te rekenen en in te pakken.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:14 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Is de afspraak echt niet 20 min bij jullie?
Hier is het vanaf morgen wel 20 minuten namelijk en dan raden ze inderdaad aan 10 minuten van te voren aanwezig te zijn maar ga dat echt niet meer doen.
Ik was er ook gister en het was gekkenhuis.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik ben gister geweest. Je hebt 15 min. om te shoppen en 5 min. om naar de kassa te gaan, af te rekenen en in te pakken.
Enorm! Ik was vandaag ook 20 minuten. Maandag 10 minuten. Vandaag mocht ik zelf na 20 minuten terug. En omdat er veel meer mensen mogen winkelt het ook prettiger, maandag zaten ze echt op me te wachten bij de kassa.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier inmiddels ook.
Gisteren gebruik van gemaakt. Ik hoor geen bel meer en ik mocht al 2 minuten eerder beginnen.
Het was nu ook wat minder rommelig qua geblokkeerde gangpaden.
20 minuten winkelen is wel echt een stuk relaxter.
Wat heb je allemaal nodig van de Action? Maandag en vandaag winkelen en dan ook nog Click en Collect erbij en dan alsnog terug de winkel ingaan na 20 minuten?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enorm! Ik was vandaag ook 20 minuten. Maandag 10 minuten. Vandaag mocht ik zelf na 20 minuten terug. En omdat er veel meer mensen mogen winkelt het ook prettiger, maandag zaten ze echt op me te wachten bij de kassa.
Ook m’n click & collect tas stond vandaag weer netjes klaar. Goed geregeld.
Eens per jaar naar de Action gaan, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal nodig van de Action? Maandag en vandaag winkelen en dan ook nog Click en Collect erbij en dan alsnog terug de winkel ingaan na 20 minuten?
Tering, heb je de hele zaak opgekocht?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:20 schreef Declan-Harp het volgende:
4x C&C, 1x 15-min bezoekje en ¤120,- lichter, maarrrr ik heb nu alles in huis
Was 10min te vroeg en mocht gelijk doorlopen met een kar, was heel rustig in de winkel en alles wat ik niet via C&C kon krijgen lag wél in de winkel.
Action
Nou ja, het is kut dat je bij de C&C voor minimaal 15 euro moet bestellen..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:51 schreef soapie het volgende:
[..]
Tering, heb je de hele zaak opgekocht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |