En niet te missen, de geweldige inspirerende *kuch* fanpagina op Facebook:quote:Indigo Sexplosion = Flowerbomb viktor & rolf
Indigo Just orange = Boss orange
Indigo Stripes & squares = Burberry
Indigo Apl = Be dilicious DKNY
Indigo ET = Thiere mugler Alien
Bijou d'or = J'adore Dior
Forbidden love Lola Color = Lolita lempicka
La fleur = Kenzo flower
Dolce donna light blue = Dolce & Gabanna light blue
Body Language = Jean Paul Gaultier Classique
Grootste is 60L.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:48 schreef valentijn101 het volgende:
Verkoopt de Action nog grote vuilnisbakken? Ik zoek er een van kunststof voor buiten om de pmd zak in te bewaren. Die wordt de laatste tijd elke nacht opengescheurd.
Dank je, dat is groot genoegquote:
Ja, bij knutselgedoe.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Verkopen ze bij de Action ook losse knopen?
Hier liggen ze nog wel (de stink geuren), niet heel interessant verder.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:46 schreef summer2bird het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/treewick-geurkaars/
Deze kaarsen zijn erg gewild op facebook omdat dat blijkbaar namaak is van een heel duur merk.
Het lontje schijnt te knapperen net als hout.
Maar ze zijn al wel overal uitverkocht helaas, ook hier
Iemand die ze kent?
Ja ze zijn ook niet voor mij maar meer de kerstcadeau inkopen die ik al aan het doen benquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:53 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hier liggen ze nog wel (de stink geuren), niet heel interessant verder.
Het is knock off van woodwick denk ik (ook die zijn niet interessant ).
Knappert een beetje, maar niet spectaculair ofzo.
Ik vond de apothekers kaars die ze nu verkochten in de geur green herbs 100x zo lekker, dan maar geen knapper lontje
Hij ruikt iig echt heerlijk en subtiel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is die apothekers kaars beter?
En misschien ook goedkoper?
Wel stekkerdozen met zo'n knop iig, die heb ik vorige week nog gehaald.quote:Op zondag 6 december 2020 21:52 schreef -Yuna- het volgende:
Weet iemand hier of ze stekkers met een aan/uit knop hebben? Dus zoals dit:
[ afbeelding ]
ja, daar had ik een stapel van gekocht. of ze het nu nog hebben weet ik niet. hun voorraad verandert te snelquote:Op zondag 6 december 2020 21:52 schreef -Yuna- het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet ik toch maar even kijken in de winkel.quote:Op zondag 6 december 2020 23:12 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
ja, daar had ik een stapel van gekocht. of ze het nu nog hebben weet ik niet. hun voorraad verandert te snel
In andere landen bestaat deze mogelijkheid al. Dus implementeren zal niet moeilijk zijn. Probleem was dat bezorgen niet loont voor de action. Nu afhaal mogelijk is zal het geen probleem zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 01:18 schreef athlonkmf het volgende:
Nou. Ben benieuwd hoe action gaat doen met click en collect. Ons voorraad raakt ook op
Nee, Gamma heeft deze, action heeft alleen stekkerdozen met 3 of 5 stopcontactenquote:Op zondag 6 december 2020 21:52 schreef -Yuna- het volgende:
[ afbeelding ]
nee hoor, action heeft ook die enkelvoudige schakelaars. ik heb er hier nog drie vanquote:Op woensdag 3 februari 2021 14:36 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Nee, Gamma heeft deze, action heeft alleen stekkerdozen met 3 of 5 stopcontacten
naja, ze moeten de medewerkers wel inzetten om die dingen te verzamelen, en alle producten moeten wel online te selecteren zijn. ander kan "doosje ziplocks" nogal voor verwarring zorgen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 07:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
In andere landen bestaat deze mogelijkheid al. Dus implementeren zal niet moeilijk zijn. Probleem was dat bezorgen niet loont voor de action. Nu afhaal mogelijk is zal het geen probleem zijn.
Meeste is op hun website al te vinden, denk dat voorraad systeem lastiger is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:06 schreef athlonkmf het volgende:
naja, ze moeten de medewerkers wel inzetten om die dingen te verzamelen, en alle producten moeten wel online te selecteren zijn. ander kan "doosje ziplocks" nogal voor verwarring zorgen.
ik ben eerder benieuwd hoe het afrekenen geregeld wordtquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:39 schreef tcr het volgende:
[..]
Meeste is op hun website al te vinden, denk dat voorraad systeem lastiger is.
Pinnen bij afhalen, lijkt me.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:57 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
ik ben eerder benieuwd hoe het afrekenen geregeld wordt
afhankelijk dan of hele pakket in 1x gegeven wordt en je dan totaalbedrag betaald zoals bij de jumbo en je niks kan controleren of dat je zoals bij ikea in de webshop alles betaald en enkel met afhaalbewijs gaat ophalen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Pinnen bij afhalen, lijkt me.
En de vraag is..?quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:56 schreef Nober het volgende:
Niet alles kunnen vinden omdat ik kennelijk op de Belgische site aan het kijken was ( ) toen ik een lijstje aan het maken was.
[ afbeelding ]
Misschien gaat er wat minder stuk als je wat minder bij de Action haaltquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:02 schreef Declan-Harp het volgende:
Is er nog geen petitie gestart om de Action essentieel te maken?!
Alles gaat stuk hier in huis en ik weiger 3x meer te betalen
Kortetermijndenker én betaler hierquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Misschien gaat er wat minder stuk als je wat minder bij de Action haalt
Niet perse maar wat is dan de reden van die post? Lijstje maken niet alles kunnen vinden en dus wat is er aan de hand?quote:
ja maar de cartridges zijn goed! en scheelt echt de helft!quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Misschien gaat er wat minder stuk als je wat minder bij de Action haalt
Hier ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:56 schreef vencodark het volgende:
Ik hoopte vandaag of morgen even te reserveren, alles vol.
Nu voor het eerst dat click & collect gedaan.
Ik moest echt die melk meisje douchegel hebben, die grote flessen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hier ook.
En ik twijfel nog.
Wil kijken of ze de mini matters keukenspeelgoed zooi nog hebben (dat van hout) en zo niet wil ik niets en dat staat weer zo lullig dan.
#Faalquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik had die click and collect gedaan maar hetgeen waar die hele bestelling om draaide hadden ze niet meer
Dat bleek toch niet bij het ophalen pas, neem ik aan?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik had die click and collect gedaan maar hetgeen waar die hele bestelling om draaide hadden ze niet meer
Jawel, als het niet op voorraad is in de winkel heb je gewoon pech.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat bleek toch niet bij het ophalen pas, neem ik aan?
Yupquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat bleek toch niet bij het ophalen pas, neem ik aan?
Dan ben ik toch blij dat ik vandaag mijn elektrische citruspers en appelboor bij de Blokker heb besteld ipv bij de Action.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:50 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Jawel, als het niet op voorraad is in de winkel heb je gewoon pech.
Hier ook inderdaadquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:41 schreef lily het volgende:
Toen ik er gisteren was waren de schappen met kleding (pyjamabroeken, joggingbroeken, singlets, shirts) zo goed als leeg.
Pff, lekker handig. Nou, we zien het dan wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:50 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Jawel, als het niet op voorraad is in de winkel heb je gewoon pech.
Bij mij precies hetzelfdequote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:34 schreef CherryLips het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |