abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 12:01:29 #51
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195727463
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:00 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er 0 gevallen van identity theft in de VS.
_O-

Ok man, succes er mee :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195727467
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 11:59 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Beide kunnen tegelijk waar zijn?
[..]

Nou, het lijkt alsof de eerder genoemde "Amerikanen" daar prima onder kunnen vallen ^O^
Die hadden dus al geen toegang. Als ik het goed lees dan gaat het nu om 700.000 werkloze Amerikanen zonder kinderen. Lekker dus als je in deze crisis je baan kwijt raakt.
  maandag 19 oktober 2020 @ 12:02:42 #53
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195727486
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

_O-

Ok man, succes er mee :D
Jij ook, doe de oogkleppen niet te strak, is niet goed voor de bloedtoevoer naar de hersenen! :*

quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:01 schreef kipknots het volgende:

[..]

Die hadden dus al geen toegang. Als ik het goed lees dan gaat het nu om 700.000 werkloze Amerikanen zonder kinderen. Lekker dus als je in deze crisis je baan kwijt raakt.
Gelukkig wordt er echt nooit gefraudeerd met overheidsprogramma's!
pi_195727528
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:02 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Jij ook, doe de oogkleppen niet te strak, is niet goed voor de bloedtoevoer naar de hersenen! :*
[..]

Gelukkig wordt er echt nooit gefraudeerd met overheidsprogramma's!
Ah, hele overheid afschaffen dan maar.

Leuke is dat juist de Republikeinen bij de eerste Corona relief de checks op fraude bij bedrijven juist geblokkeerd hebben.
  Overall beste user 2022 maandag 19 oktober 2020 @ 12:17:21 #55
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195727699
Die Ron Johnson (makker van Trump) lijkt niet helemaal zuiver. Het lijkt me nuttig dat men hem over deze aantijgingen aan de tand voelt. Waar rook is, is vuur.

twitter


twitter


twitter


(Natuurlijk schrijft men dat het een leugen is, dat is om je in te dekken tegen rechtszaken. Daar hoef je dus ook niet echt op te letten.)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195727865
quote:
10s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:05 schreef kipknots het volgende:

[..]

Ah, hele overheid afschaffen dan maar.

Leuke is dat juist de Republikeinen bij de eerste Corona relief de checks op fraude bij bedrijven juist geblokkeerd hebben.
Maar bedrijven frauderen toch niet in de droomwereld der republikeinen. Alleen burgers in democratische staten zijn tot zulk immoreel gedrag in staat. _O-

En alle niet hardecore trumpfans hebben oogkleppen op. -O-

Verder generaliseren republikeinen nooit die gaan altijd voor de nuance. :+
pi_195727976
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 11:48 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Omdat de Democraten voor de grootste restricties hebben gezorgd in hun staten en steden? Oorzaak en gevolg is geen moeilijk concept hoor.
Dit slaat echt nergens op :') Als Trumpie en z'n antimaatregelenbrigade eerder advies hadden opgevolgd waren veel van die restricties niet eens nodig geweest.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195728244
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:27 schreef Basp1 het volgende:

En alle niet hardecore trumpfans hebben oogkleppen op. -O-

Oogkleppen zijn merkbaar in beide kampen. Dat is helaas ook ιιn van de grote problemen, een bepaalde nuance is niet meer mogelijk. Je bent σf een groot fan van Trump, σf je verafschuwd hem. Maar daar mag niets tussen zitten. Dat zie je hier op FOK! overigens ook, zodra je niet meegaat in alle haat, verdenkingen, rancune en kritiek jegens Trump (dan wel de Republikeinen), dan ben je per definitie direct een een Trump-fan en 'alt-right'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2020 12:50:41 ]
pi_195728359
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:49 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Oogkleppen zijn merkbaar in beide kampen. Dat is helaas ook ιιn van de grote problemen, een bepaalde nuance is niet meer mogelijk. Je bent σf een groot fan van Trump, σf je verafschuwd hem. Maar daar mag niets tussen zitten. Dat zie je hier op FOK! overigens ook, zodra je niet meegaat in alle haat, verdenkingen, rancune en kritiek jegens Trump (dan wel de Republikeinen), dan ben je per definitie direct een een Trump-fan en 'alt-right'.
Dat valt ook nog wel weer mee. Al staan posts op fok niet op zich natuurlijk. Je kunt vaak vrij eenvoudig zien wat iemand bv in NWS post en dan is dat bij mensen die Trump verdedigen toch veelal van het niveau "Zeker weer een Marokkaan / moslim!!!". Dat mag natuurlijk, maar dan is de politieke signatuur toch gewoon redelijk duidelijk? Hoeven we niet politiek correct omheen gaan zitten draaien.
Des te hilarischer vind ik het altijd als dat soort types dan zogenaamd een Sanders of Gabbard zouden steunen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 13:01:58 #60
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195728428
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:49 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Oogkleppen zijn merkbaar in beide kampen. Dat is helaas ook ιιn van de grote problemen, een bepaalde nuance is niet meer mogelijk. Je bent σf een groot fan van Trump, σf je verafschuwd hem. Maar daar mag niets tussen zitten. Dat zie je hier op FOK! overigens ook, zodra je niet meegaat in alle haat, verdenkingen, rancune en kritiek jegens Trump (dan wel de Republikeinen), dan ben je per definitie direct een een Trump-fan en 'alt-right'.
Trump is polariserend en geen voorstander van Trump zijn maakt je automatisch "links" of een Biden fan. Een aspect wat jij dan weer niet belicht maar daar hoor ik vrijwel niemand over klagen hier.
En waarom vermeld je de haat, verdenkingen en rancune richting Biden/Biden aanhangers niet waarvan hier toch wel wat meer te zien valt?

Kijk, als je nuance pretendeert te willen brengen wees dan zo goed om die nuance aan beide zijden van het verhaal aan te brengen want nu is het toch wel heel erg een eenzijdig verhaal wat dus totaal geen nuance aanbrengt. Integendeel.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195728458
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:49 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Oogkleppen zijn merkbaar in beide kampen. Dat is helaas ook ιιn van de grote problemen, een bepaalde nuance is niet meer mogelijk. Je bent σf een groot fan van Trump, σf je verafschuwd hem. Maar daar mag niets tussen zitten. Dat zie je hier op FOK! overigens ook, zodra je niet meegaat in alle haat, verdenkingen, rancune en kritiek jegens Trump (dan wel de Republikeinen), dan ben je per definitie direct een een Trump-fan en 'alt-right'.
Trump is relatief uniek in dat hij zelf die binaire reactie ook afroept. Er is geen ruimte voor nuance bij Trump omdat hij dat ook niet toelaat. Daarom vind ik dit relaas nogal naief.
pi_195728705
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat valt ook nog wel weer mee. Al staan posts op fok niet op zich natuurlijk. Je kunt vaak vrij eenvoudig zien wat iemand bv in NWS post en dan is dat bij mensen die Trump verdedigen toch veelal van het niveau "Zeker weer een Marokkaan / moslim!!!". Dat mag natuurlijk, maar dan is de politieke signatuur toch gewoon redelijk duidelijk? Hoeven we niet politiek correct omheen gaan zitten draaien.
Des te hilarischer vind ik het altijd als dat soort types dan zogenaamd een Sanders of Gabbard zouden steunen.
Nee vriend dat valt absoluut niet mee.
pi_195728871
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 13:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nee vriend dat valt absoluut niet mee.
Wij zijn geen vrienden, maat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195728889
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat valt ook nog wel weer mee. Al staan posts op fok niet op zich natuurlijk. Je kunt vaak vrij eenvoudig zien wat iemand bv in NWS post en dan is dat bij mensen die Trump verdedigen toch veelal van het niveau "Zeker weer een Marokkaan / moslim!!!". Dat mag natuurlijk, maar dan is de politieke signatuur toch gewoon redelijk duidelijk? Hoeven we niet politiek correct omheen gaan zitten draaien.
Des te hilarischer vind ik het altijd als dat soort types dan zogenaamd een Sanders of Gabbard zouden steunen.
Ik weet het eigenlijk niet, dan zou je dus op basis ιιn of twee aspecten iemand zijn hele politieke voorkeur denken te kunnen ontrafelen. Ik vind dat een beetje een vreemd uitgangspunt. Zeer kort door de bocht.

Er zijn genoeg mensen die over sommige zaken wat rechtser denken en over andere zaken weer wat meer links. Mensen die direct een ander beginnen aan te vallen op zijn of haar vermeende politieke voorkeur verklappen eigenlijk dat zij politiek lijnrecht tegenover de vermeende positie van dat persoon staan.

quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 13:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Trump is polariserend en geen voorstander van Trump zijn maakt je automatisch "links" of een Biden fan. Een aspect wat jij dan weer niet belicht maar daar hoor ik vrijwel niemand over klagen hier.
En waarom vermeld je de haat, verdenkingen en rancune richting Biden/Biden aanhangers niet waarvan hier toch wel wat meer te zien valt?

Kijk, als je nuance pretendeert te willen brengen wees dan zo goed om die nuance aan beide zijden van het verhaal aan te brengen want nu is het toch wel heel erg een eenzijdig verhaal wat dus totaal geen nuance aanbrengt. Integendeel.
Daar heb je gelijk in, dat gebeurt zeker ook. Het is wat dat betreft moddergooien van twee kanten. Al heb ik wel het idee dat het merendeel van de users hier geen fan van Trump is. Dat bleek ook wel uit de resultaten van die er werden gepost in het topic over de 'Trump-meter'. En tevens wordt de topicreeks over de Amerikaanse politiek in POL voornamelijk gebruikt om allerlei negatieve berichtgeving te posten over Trump en de Republikeinen. En daar zitten dan een paar users tussen die op de meute inhakken vanuit een pro-Trump perspectief.
  maandag 19 oktober 2020 @ 13:30:52 #65
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195728924
Nog 22 dagen.

Dan is de wereld verlost van deze haatzaaier. :)
Zuiger van het FOK!-OMT
  Overall beste user 2022 maandag 19 oktober 2020 @ 13:35:17 #66
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195728998
O jee! Je mag straks geen kerstmis meer vieren!

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195729048
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2020 13:28 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik weet het eigenlijk niet, dan zou je dus op basis ιιn of twee aspecten iemand zijn hele politieke voorkeur denken te kunnen ontrafelen. Ik vind dat een beetje een vreemd uitgangspunt. Zeer kort door de bocht.

Er zijn genoeg mensen die over sommige zaken wat rechtser denken en over andere zaken weer wat meer links. Mensen die direct een ander beginnen aan te vallen op zijn of haar vermeende politieke voorkeur verklappen eigenlijk dat zij politiek lijnrecht tegenover de vermeende positie van dat persoon staan.
Nou ja als allochtonen, migranten, moslims, positieve discriminatie, politieke correctheid, vermeende censuur van "rechts" de thema's zijn waar je je hoofdzakelijk mee bezighoudt op fok, dan is alt-right wat mij betreft een accurate classificatie van de denkbeelden. Verder heeft die stroming niet per se een overkoepelend visie op andere maatschappelijke thema's.

Je ziet het natuurlijk ook aan de behandelde thema's. Hoe vaak voeren mensen een fundamentele discussie over de inrichting van zorgstelsels, onderwijs, economisch beleid? Vrijwel nooit. Het is veel meer een soort kampjesdiscussie. Oh Trump vindt nu X, dan ga ik ook X vinden. Had Trump geroepen dat iedereen via de post zou moeten kunnen stemmen, dan hadden de rode pilletjes, chivazzen en sjemmerts van deze wereld dat ook braaf nageblaat. Er zit geen onafhankelijke denkwijze achter. Ik ben bijvoorbeeld van mening dat (directe) democratie een groot goed is en overheden er dan ook alles aan moeten doen om dat te faciliteren. Dat betekent dat ik in Nederland nog steeds groot voorstander ben van bindende correctieve referenda en in de VS ik het belangrijk vind dat zoveel mogelijk mensen kunnen stemmen.

Verder zie je hier dat het ook vooral over alle mogelijke randzaken gaat want dat scheldt zo lekker.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195729214
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 13:40 schreef Monolith het volgende:
Nou ja als allochtonen, migranten, moslims, positieve discriminatie, politieke correctheid, vermeende censuur van "rechts" de thema's zijn waar je je hoofdzakelijk mee bezighoudt op fok, dan is alt-right wat mij betreft een accurate classificatie van de denkbeelden. Verder heeft die stroming niet per se een overkoepelend visie op andere maatschappelijke thema's.
Over deze onderwerpen zijn nochtans veel visies mogelijk. Ik zou dus niet weten waarom mensen die zich veel met zulke thema's bezighouden per definitie 'alt-right' zouden zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 13:40 schreef Monolith het volgende:
Je ziet het natuurlijk ook aan de behandelde thema's. Hoe vaak voeren mensen een fundamentele discussie over de inrichting van zorgstelsels, onderwijs, economisch beleid? Vrijwel nooit. Het is veel meer een soort kampjesdiscussie. Oh Trump vindt nu X, dan ga ik ook X vinden. Had Trump geroepen dat iedereen via de post zou moeten kunnen stemmen, dan hadden de rode pilletjes, chivazzen en sjemmerts van deze wereld dat ook braaf nageblaat. Er zit geen onafhankelijke denkwijze achter. Ik ben bijvoorbeeld van mening dat (directe) democratie een groot goed is en overheden er dan ook alles aan moeten doen om dat te faciliteren. Dat betekent dat ik in Nederland nog steeds groot voorstander ben van bindende correctieve referenda en in de VS ik het belangrijk vind dat zoveel mogelijk mensen kunnen stemmen.

Verder zie je hier dat het ook vooral over alle mogelijke randzaken gaat want dat scheldt zo lekker.
Volgens mij zijn er hier de nodige discussies geweest omtrent die eerste drie onderwerpen. Discussies waar zowel jij als ik nog aan hebben deelgenomen :).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2020 13:54:07 ]
  Overall beste user 2022 maandag 19 oktober 2020 @ 13:55:41 #69
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195729238
What the fuck is he on?

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195729313
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2020 13:53 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Over deze onderwerpen zijn nochtans veel visies mogelijk. Ik zou dus niet weten waarom mensen die zich veel met zulke thema's bezighouden per definitie 'alt-right' zouden zijn.
Oh zeker, maar als dat je obsessie is, dan geeft dat vaak wel aan hoe je erover denkt. Bovendien heb je dat met een blik in een topic ook vrij snel achterhaald natuurlijk.

quote:
[..]

Volgens mij zijn er hier de nodige discussies geweest omtrent die eerste drie onderwerpen. Discussies waar zowel jij als ik nog aan hebben deelgenomen :).
Ja? Ik kan me ze niet heugen. Maar ja, ik kan me ook nog wel een Fok heugen waarin dat soort discussies een stuk inhoudelijker gevoerd werden. Fok is wat dat betreft ook enorm vertwitterd. En als die onderwerpen hier aan bod komen, dan worden de standpunten simpelweg veelal bepaald aan de hand van 'wat vindt Trump?' wat meestal neerkomt op 'wat vindt de GOP?'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195729341
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 13:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wij zijn geen vrienden, maat.
Dat doet er niet toe broeder.
pi_195729383
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 13:55 schreef Ulx het volgende:
What the fuck is he on?

[ twitter ]
High on life.
  Overall beste user 2022 maandag 19 oktober 2020 @ 14:36:05 #73
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195729848
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]

High on life.
Bibberend onder zijn Cobra Kai dekentje?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195729877
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Bibberend onder zijn Cobra Kai dekentje?
Dat is van het merk Kuiu , een merk dat kleding e.d. maakt voor jagers. Don Jr. schiet namelijk nogal graag weerloze en bedreidgde dieren overhoop. Want dat is stoer.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 maandag 19 oktober 2020 @ 14:39:40 #75
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195729893
Het hele beeld deed me ook aan een Hunter denken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195730168
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:39 schreef Ulx het volgende:
Het hele beeld deed me ook aan een Hunter denken.
Een Hunter zonder basepijp.
pi_195730269
twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 15:11:29 #78
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195730327
quote:
10s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:07 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]
KanyeGod ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195730518
quote:
10s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:07 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]
Ook weer zo'n anti-Trumpers conspiracy, uuh Trump heeft Kanye ingehuurd om stemmen te stelen van Biden _O- What's next? Poetin heeft Kanye geld betaald?

Vrijdag is Kanye bij Joe Rogan! hopelijk is hij nog net zo woke als voorheen!



Hopelijk durft Joe Rogan hem te vragen of hij zich nog wel zwart voelt als hij niet voor Biden stemt. ^O^
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195730669
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:21 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ook weer zo'n anti-Trumpers conspiracy, uuh Trump heeft Kanye ingehuurd om stemmen te stelen van Biden _O- What's next? Poetin heeft Kanye geld betaald?

Vrijdag is Kanye bij Joe Rogan! hopelijk is hij nog net zo woke als voorheen!

[ afbeelding ]

Hopelijk durft Joe Rogan hem te vragen of hij zich nog wel zwart voelt als hij niet voor Biden stemt. ^O^
Kanye is vooral flink de weg kwijt.

'Everybody that has a baby gets a million dollars,' Kanye West says at 1st campaign rally
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 15:36:48 #81
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195730740
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:21 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ook weer zo'n anti-Trumpers conspiracy, uuh Trump heeft Kanye ingehuurd om stemmen te stelen van Biden _O- What's next? Poetin heeft Kanye geld betaald?

Vrijdag is Kanye bij Joe Rogan! hopelijk is hij nog net zo woke als voorheen!

[ afbeelding ]

Hopelijk durft Joe Rogan hem te vragen of hij zich nog wel zwart voelt als hij niet voor Biden stemt. ^O^
Mischien neemt hij zijn medicijnen dan wel en stemt hij op Biden.

Vind het vooral zielig hoe men gebruik maakt van een jongeman die nogal duidelijk geestesziek is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195731605
twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_195731632
twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 16:42:19 #84
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195731683
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:38 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]
Wat een trieste lul is Giuliani toch maar wel opvallend dat ZIJN kinderen niets met hem te maken willen hebben, verhalen over zijn corruptie en voor Biden gaan stemmen. Zal wel toeval zijn.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195731725
twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 19 oktober 2020 @ 16:48:16 #86
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195731774
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat een trieste lul is Giuliani toch maar wel opvallend dat ZIJN kinderen niets met hem te maken willen hebben, verhalen over zijn corruptie en voor Biden gaan stemmen. Zal wel toeval zijn.
Je bent vandaag wel extra zuur. En nu Biden in ieder geval tot donderdag verstoppertje speelt, zal het de komende dagen ook niet veranderen. Biden is corrupt tot op het bot. En het plaatst die hele Oekraine impeachment-farce in het juiste perspectief.

Geef toe dat je aan de foute kant staat, en omarm de vrijheid die de realisatie met zich meebrengt.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 16:50:07 #87
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195731805
quote:
17s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:48 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Je bent vandaag wel extra zuur. En nu Biden in ieder geval tot donderdag verstoppertje speelt, zal het de komende dagen ook niet veranderen. Biden is corrupt tot op het bot. En het plaatst die hele Oekraine impeachment-farce in het juiste perspectief.

Geef toe dat je aan de foute kant staat, en omarm de vrijheid die de realisatie met zich meebrengt.
_O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195731950
Veel typischer gaat het niet worden:

twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_195732002
-fake-

[ Bericht 99% gewijzigd door capricia op 19-10-2020 17:47:59 ]
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 17:03:11 #90
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195732009
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:59 schreef chroestjov het volgende:
Veel typischer gaat het niet worden:

[ twitter ]
Hm. Maar beide partijen moeten toestemmen in iedere verandering van het formaat dus iemand loopt hier te liegen en het is niet Biden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195732141
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:02 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]
Hahahaha holy shit, een avondje stappen met Hunter Biden lijkt mij toch wel leuker dan met Trump JR.
pi_195732164
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:59 schreef chroestjov het volgende:
Veel typischer gaat het niet worden:

[ twitter ]
Ze hebben al een Democraat als moderator en dan de focus weghalen van buitenlands beleid omdat het nu even niet goed uitkomt. Uiteraard vinden de usual suspects in dit topic dit volstrekt normaal.
pi_195732243
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ze hebben al een Democraat als moderator en dan de focus weghalen van buitenlands beleid omdat het nu even niet goed uitkomt. Uiteraard vinden de usual suspects in dit topic dit volstrekt normaal.
Bij de vorige townhall die hij zelf op poten had gezet, was dit een van zijn vragen:

quote:
Let me ask you about QAnon. It is this theory that Democrats are a satanic pedophile ring and that you are the savior, of that. Now can you just, once and for all, state that that is completely not true?
En hij kon daar niet gewoon normaal antwoord op geven. Maar intussen wel doen alsof hij zo negatief benaderd zou worden. Nee, echt hoor, helemaal de schuld van anderen altijd en overal dat hij niet normaal overkomt.
  maandag 19 oktober 2020 @ 17:18:02 #94
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195732264
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Bij de vorige townhall die hij zelf op poten had gezet, was dit een van zijn vragen:
[..]

En hij kon daar niet gewoon normaal antwoord op geven. Maar intussen wel intens over dat hij zo negatief benaderd zou worden. Nee, echt hoor, helemaal de schuld van anderen altijd dat hij niet normaal overkomt.
Er is geen bewijs dat het niet zo is. En dat was ruim voldoende voor de Russia-hoax.
pi_195732288
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:18 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Er is geen bewijs dat het niet zo is. En dat was ruim voldoende voor de Russia-hoax.
Inhoudelijk verhaal weer. Je bent vandaag wel extra je best aan het doen om te zuigen.
pi_195732294
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Bij de vorige townhall die hij zelf op poten had gezet, was dit een van zijn vragen:
[..]

En hij kon daar niet gewoon normaal antwoord op geven. Maar intussen wel doen alsof hij zo negatief benaderd zou worden. Nee, echt hoor, helemaal de schuld van anderen altijd en overal dat hij niet normaal overkomt.
Ik snap niet waarom ze niet gewoon hebben gevraagd of hij zijn vrouw slaat. Dat is ongeveer even relevant als het Qanon geleuter.
  maandag 19 oktober 2020 @ 17:20:18 #97
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195732301
quote:
10s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:19 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Inhoudelijk verhaal weer. Je bent vandaag wel extra je best aan het doen om te zuigen.
Vervelend he, als je geconfronteerd wordt met je eigen waarden en regels.
pi_195732312
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ze niet gewoon hebben gevraagd of hij zijn vrouw slaat. Dat is ongeveer even relevant als het Qanon geleuter.
Maar waarom kan hij niet simpel zeggen: "Nee, wat een gekke vraag joh. De Democratische partij is natuurlijk geen satanische pedofiele ring." Zou toch intens simpel moeten zijn, nietwaar?
  maandag 19 oktober 2020 @ 17:23:16 #99
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195732355
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:20 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Maar waarom kan hij niet simpel zeggen: "Nee, wat een gekke vraag joh. De Democratische partij is natuurlijk geen satanische pedofiele ring." Zou toch intens simpel moeten zijn, nietwaar?
En dan de volgende morgen een fact check: "Trump liegt! De Democraten zijn WEL een satanische pedofiele ring!"

Mooi dat Trump daar niet in is getrapt!
pi_195732385
quote:
10s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:23 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

En dan de volgende morgen een fact check: "Trump liegt! De Democraten zijn WEL een satanische pedofiele ring!"

Mooi dat Trump daar niet in is getrapt!
Dat zou een factcheck zijn die menig evangelist wel toe zou juichen denk ik. :)

Maar nee, even serieus, waarom kan hij daar niet gewoon normaal op antwoorden? Elke volwassene die niet uit zijn mond kwijlt kan daar normaal op antwoorden, zou je denken. Is de standaard bij hem en zijn aanhang zo laag dat een dergelijk inkoppertje die gemist wordt, ligt aan vijandige debat-omstandigheden?!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')