abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195748932
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:42 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Blijkbaar is het nodig dit te benadrukken, zoals velen hier doen presenteer ook jij je mening als een onomstreden feit.
Ik verwacht enige intelligentie bij mijn medefokkers, misschien is dit wat te veel gevraagd en moet ik bij elke post de disclaimer zetten dat die mijn persoonlijke opvattingen bevat.

quote:
[..]

Dit doe ik niet. Ik tracht te benadrukken dat termen zoals 'fatsoenlijk' subjectief van aard zijn. Kortom, er bestaat niet iets als een "fatsoenlijke" visie op de zorg.
[..]
Heel goed! Dus als dat er staat dan is het per definitie al opinie hè?
Maar je hebt gelijk, het woordje fatsoenlijk was hier feitelijk overbodig of niet volledig. Ik bedoel hier eigenlijk meer een fatsoenlijk geformuleerde visie in de zin dat men uitgewerkte plannen heeft. Die zijn volkomen afwezig bij de GOP.

quote:
Waar geef ik aan dat je iets niet mag vinden? Dat staat letterlijk nergens in mijn posts.
[..]

Er zijn dus nog altijd redelijk wat mensen die vinden dat de overheid niet verantwoordelijk is voor het regelen van de zorg. Zij vinden dat klaarblijkelijk dus een werkbaar alternatief.
Ja leuk, er zijn altijd wel mensen die iets vinden, bedankt voor je bijdrage.

Maar je doet weer precies wat jij en vele anderen hier eigenlijk alleen maar doen. Lekker meta discussies voeren of oppervlakkige clichés braken, maar de inhoud mijden.

Kijk, er wordt hier maar gemekkerd dat mensen alleen maar gemotiveerd worden door "haat jegens Trump", wat natuurlijk volstrekte kolder is. Ik geef slechts aan waarom in mijn ogen de Democraten een betere keuze zijn, zeker in coronatijd, en dan krijg ik weer het jammerverhaaltje wat je vaak afdraait over dat dit slechts mijn mening is. Dat klopt, dat was nou juist het hele punt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:41:47 #277
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195749357
Toch weer een mooi aantal zeer emotionele betogen van onze gevoelige linkse medeusers O+

Jammer dat ze niet veel verder komen dan "mijn emoties zijn beter dan die van jou!", in de kenmerkende boze, zure en belerende toon.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:44:19 #278
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195749414
twitter

Trump junior lekker bezig met nep dingen posten...
pi_195749438
:D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:49:00 #280
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195749527
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Trump junior lekker bezig met nep dingen posten...
Goed opgelet hoe papa het doet.
Huilen dan.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:50:28 #281
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195749568
Inderdaad, een schandaal dat de corruptie van de Bidens doet verbleken :D

Nu hebben jullie Drumpf echt!
pi_195749570
Vind het ook mooi dat de Trump-clan plots Ice Cube vol overgave omarmt. Zouden ze weten dat de heer Cube een groot supporter is van Black Lives Matters en zich afgelopen zomer vierkant achter de protesten schaarde? Ook is de beste man warm voorstander is van het omver trekken van standbeelden:

‘They will all fall’: Ice Cube supports Bristol protesters for pulling down Colston statue

En dan is er nog dit.....

Ice Cube under fire for tweeting anti-Semitic images and conspiracy theories
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:53:09 #283
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195749629
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
Vind het ook mooi dat de Trump-clan plots Ice Cube vol overgave omarmt. Zouden ze weten dat de heer Cube een groot supporter is van Black Lives Matters en zich afgelopen zomer vierkant achter de protesten schaarde? Ook is de beste man warm voorstander is van het omver trekken van standbeelden:

‘They will all fall’: Ice Cube supports Bristol protesters for pulling down Colston statue

En dan is er nog dit.....

Ice Cube under fire for tweeting anti-Semitic images and conspiracy theories
Goh, mensen die hun mening kunnen bijwerken, of de kunde om samen te kunnen werken met mensen waar je het niet 100% mee eens bent...

Dat zoiets jou vreemd is, zegt meer over jou dan Trump-supporters :D
Voor links ben je altijd schuldig aan zonden uit het verleden, en is de mens/geest niet in staat om te veranderen/verbeteren. Zieke religie, die Linkse Kerk. :r
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:55:13 #284
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195749677
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:50 schreef Ensiferum het volgende:

Wat dit mag niet meer benoemt worden? Als Biden dit had gedaan met Biden petjes had je daar niks van gevonden?
pi_195749728
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:41 schreef Ensiferum het volgende:
Toch weer een mooi aantal zeer emotionele betogen van onze gevoelige linkse medeusers O+

Jammer dat ze niet veel verder komen dan "mijn emoties zijn beter dan die van jou!", in de kenmerkende boze, zure en belerende toon.
Ik weet niet wat jij emotioneel vind aan het vragen van onderbouwing van standpunten maar het feit dat je stelselmatig weigert zelf je steun voor de beleidsplannen - of beter het gebrek eraan - van Trump toe te lichten met onderbouwde argumentatie laat wel zien dat je gewoon projecteert. Onbedoeld hilarisch is het wel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:57:25 #286
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195749746
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:55 schreef Momo het volgende:

[..]

Wat dit mag niet meer benoemt worden? Als Biden dit had gedaan met Biden petjes had je daar niks van gevonden?
Niemand zegt dat? En nee, als Biden dat had gedaan had ik me daar ook niet druk over gemaakt. Ik laat me niet gek maken door allerlei kleine pietluttigheden. Ik ben immers niet anti-Trump/anti-Biden geobsedeerd. Mijn heldere en zeer stabiele geest wordt niet door haat vertroebeld.
pi_195749748
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:53 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Goh, mensen die hun mening kunnen bijwerken, of de kunde om samen te kunnen werken met mensen waar je het niet 100% mee eens bent...

Dat zoiets jou vreemd is, zegt meer over jou dan Trump-supporters :D
Voor links ben je altijd schuldig aan zonden uit het verleden, en is de mens/geest niet in staat om te veranderen/verbeteren. Zieke religie, die Linkse Kerk. :r
Ice Cube liep afgelopen zomer nog volmondig zijn steun uit te spreken voor BLM. Denk je nou werkelijk dat hij zijn mening plots volledig heeft herzien? We hebben het over Ice Cube, die al meer dan dertig jaar rapt over politiegeweld en de positie van zwarten in de VS.

Voor alle duidelijkheid: ik heb geen moeite met Cube, ook niet nu hij samen met deze regering optrekt. Vind het alleen opvallend dat de Trump-clan plots heel positief is over iemand die zijn steun voor BLM en de protesten niet onder stoelen of banken steekt.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:58:55 #288
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195749771
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:41 schreef Ensiferum het volgende:

Tja, dat krijg je wanneer er een groep users is die consequent niet in staat blijkt om op basis van feiten of argumenten te discussiëren. Jammer is dat wel.
Huilen dan.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:58:57 #289
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195749773
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ice Cube liep afgelopen zomer nog volmondig zijn steun uit te spreken voor BLM. Denk je nou werkelijk dat hij zijn mening plots volledig heeft herzien? We hebben het over Ice Cube, die al meer dan dertig jaar rapt over politiegeweld en de positie van zwarten in de VS.

Voor alle duidelijkheid: ik heb geen moeite met Cube, ook niet nu hij samen met deze regering optrekt. Vind het alleen opvallend dat de Trump-clan plots heel positief is over iemand die zijn steun voor BLM en de protesten niet onder stoelen of banken steekt.
Jij blijft het raar vinden om samen te kunnen werken met iemand die een tegenovergestelde mening heeft. Misschien heb je ergens een verkeerde afslag genomen en ben je geradicaliseerd?
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:59:01 #290
8369 speknek
Another day another slay
pi_195749774
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:50 schreef Ensiferum het volgende:

De corruptie die de corruptie van de Bidens doet verbleken is... de corruptie van Trump.
https://www.nytimes.com/i(...)roperties-swamp.html

Hunter heeft ook nog altijd niet geld gestolen van kindertjes met kanker, zoals de zonen van Trump wel gedaan hebben.

Niets van dit alles is natuurlijk zo erg als niks willen doen aan de Russische bounties op de hoofden van Amerikaanse soldaten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:59:12 #291
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195749779
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:57 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Niemand zegt dat? En nee, als Biden dat had gedaan had ik me daar ook niet druk over gemaakt. Ik laat me niet gek maken door allerlei kleine pietluttigheden. Ik ben immers niet anti-Trump/anti-Biden geobsedeerd. Mijn heldere en zeer stabiele geest wordt niet door haat vertroebeld.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:53 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ok...
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:00:27 #292
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195749797
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:59 schreef Momo het volgende:

[..]

[..]

Ok...
Leg eens uit hoe die tegenstrijdig zijn?

Je kan niet iets ziek vinden zonder het te haten?
pi_195749825
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:58 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Jij blijft het raar vinden om samen te kunnen werken met iemand die een tegenovergestelde mening heeft. Misschien heb je ergens een verkeerde afslag genomen en ben je geradicaliseerd?
Ik geef juist aan dat ik begrip heb voor Ice Cube. Gezien zijn doelstellingen, begrijp ik dat hij op z'n minst probeert om samen te werken met deze regering.

Vind het enkel opvallend dat Trump en zijn bondgenoten nu dwepen met een prominente BLM-supporter, gezien hun uitlatingen deze zomer.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:02:22 #294
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195749828
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:00 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Leg eens uit hoe die tegenstrijdig zijn?

Je kan niet iets ziek vinden zonder het te haten?
Honderden posts over hoe stom je links vind, dan ben je echt niet geobsedeerd.
pi_195749841
quote:
82s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tja, dat krijg je wanneer er een groep users is die consequent niet in staat blijkt om op basis van feiten of argumenten te discussiëren. Jammer is dat wel.
Niks jammer aan. Valt geen discussie aan te gaan met mensen die zo emotionally stunted zijn dat ze niet eens meer op rationele vragen kunnen reageren. Mis je niks aan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:04:01 #296
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195749861
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik geef juist aan dat ik begrip heb voor Ice Cube. Gezien zijn doelstellingen, begrijp ik dat hij op z'n minst probeert om samen te werken met deze regering.

Vind het enkel opvallend dat Trump en zijn bondgenoten nu dwepen met een prominente BLM-supporter, gezien hun uitlatingen deze zomer.
Hoezo? Heb je "Trump en zijn bondgenoten" zo gedehumaniseerd dat het jou onmogelijk lijkt openheid te tonen tot andersdenkenden? Wederom, klinkt alsof je ergens bent geradicaliseerd.

quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:02 schreef Momo het volgende:

[..]

Honderden posts over hoe stom je links vind, dan ben je echt niet geobsedeerd.
Ik heb ze niet geteld :(
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:07:57 #297
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195749971
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hij werk niet met ze samen. Hij wil alleen weten wat ze te bieden hebben.
pi_195750095
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:04 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Hoezo? Heb je "Trump en zijn bondgenoten" zo gedehumaniseerd dat het jou onmogelijk lijkt openheid te tonen tot andersdenkenden? Wederom, klinkt alsof je ergens bent geradicaliseerd.
Neuh, er wordt vooral blijk gegeven van een flinke dosis opportunisme.

Nogmaals, ik heb het volste begrip voor de koers van Ice Cube. Die probeert simpelweg resultaten te boeken en het kan hem niet schelen met wie hij daarvoor moet samenwerken (zijn eigen woorden). En voor Trump-campagne is Ice Cube natuurlijk een mooi uithangbord in de aanloop naar de verkiezingen.

Maar dat maakt dwepen met een prominente BLM-supporter niet minder opvallend, zeker omdat Trump de beweging beschouwt als symbol of hate.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:15:02 #299
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195750157
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neuh, er wordt vooral blijk gegeven van een flinke dosis opportunisme.

Nogmaals, ik heb het volste begrip voor de koers van Ice Cube. Die probeert simpelweg resultaten te boeken en het kan hem niet schelen met wie hij daarvoor moet samenwerken (zijn eigen woorden). En voor Trump-campagne is Ice Cube natuurlijk een mooi uithangbord in de aanloop naar de verkiezingen.

Maar dat maakt dwepen met een prominente BLM-supporter niet minder opvallend, zeker omdat Trump de beweging beschouwt als symbol of hate.
Trump de Barmhartige probeert dus op Daryl Davisiaanse wijze iemand te deradicaliseren. De liefde van rechts is sterker dan de haat van links O+
pi_195750221
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:15 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Trump de Barmhartige probeert dus op Daryl Davisiaanse wijze iemand te deradicaliseren. De liefde van rechts is sterker dan de haat van links O+
Persoonlijk snap ik niet waarom je telkens loopt te schermen met links versus rechts. Je bijdragen worden er niet sterker van en de discussie niet beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')