Niet om pessimistisch te doen maar ik heb mezelf dit jaar aardig aangeleerd om naar niks uit te kijken dat gepland staat voor een datum die verder weg ligt dan een week of zoquote:
Ach jeequote:Op maandag 19 oktober 2020 10:11 schreef Greys het volgende:
Moggahhhh! Na het slopende gedoe met Biet, mijn moeder en daarna twee honden aan de schijterij door (waarschijnlijk) mijn stress holde De Griek gister keihard vol liefde tegen mn knie die daardoor de verkeerde kant op boog en hoorbaar voor anderen ook kraakte. Kan er totaal niet op staan of lopen. De HAP gebeld gisteravond en die zeiden kijk maar even aan. Maar er zit echt iets niet goed dus net de huisarts gebeld. Dicht wegens herfstvakantie. Toen vervangende arts gebeld of ik toch echt niet een foto moet laten maken of er niks gescheurd of gebroken is. 'Even aankijken' gaat hem echt niet worden, kan amper zitten of liggen zonder bij elke mm beweging van knie door het plafond te gaan. Hoezo 'aankijken'. Ze bellen vanmiddag terug.
De laatste plek waar ik in deze tijd wilde komen is een ziekenhuis maar jezus wat een gekut. 2021 mag wel echt héél goed worden.
Einde klaagzang. Ik zou zo graag eens een weekje niks te janken hebben. ARGHHHHH.
Sorry dat ik de laatste maanden zo veel klaag maar het houdt niet op niet vanzelf.
Vanaf nu wordt het weer leuk. Toch? TOCH???
NEE NOU JA MAAR HIER GELOOF IK WEL IN STRAANquote:Op maandag 19 oktober 2020 11:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet om pessimistisch te doen maar ik heb mezelf dit jaar aardig aangeleerd om naar niks uit te kijken dat gepland staat voor een datum die verder weg ligt dan een week of zo
F1 gaat nu ook allemaal door indrdaad dus ik heb hier wel meer vertrouwen in dan het ESFquote:Op maandag 19 oktober 2020 11:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
NEE NOU JA MAAR HIER GELOOF IK WEL IN STRAAN![]()
#keepthefaith
quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch weer twee hoogtepuntjes in Nederland in één maand om naar uit te kijken
Oh ja, dat was het tweede.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
F1 gaat nu ook allemaal door indrdaad dus ik heb hier wel meer vertrouwen in dan het ESF
Leuk leuk
Je zou bijna vergeten op welk forum je zitquote:Op maandag 19 oktober 2020 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, dat was het tweede.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten op welk forum je zit
quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch weer twee hoogtepuntjes in Nederland in één maand om naar uit te kijken
Het is op dit moment kennelijk vrij moeilijk om een foto te kunnen laten maken want de HAP gouda poeierde me gisteravond af aan de telefoon en de huisarts 'zou vanmiddag wel terugbellen'. Heb er een hard hoofd in dat er vandaag wel een foto gemaakt wordt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ach jee![]()
Deed je een van Dijkje?
Nee, sorry..wat een narigheid![]()
Ik zou toch maar even doordrukken dat er verder naar gekeken/foto van gemaakt wordt.
Ja mama![]()
Sterkte
Als de GP van Zandvoort doorgaat is de kans groter dat het ESF doorgaat in scenario A.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet om pessimistisch te doen maar ik heb mezelf dit jaar aardig aangeleerd om naar niks uit te kijken dat gepland staat voor een datum die verder weg ligt dan een week of zo
Toen ik viel en gilde zaten ze allebei binnen een seconde heel bezorgd naast me op het veld.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:31 schreef BillDauterive het volgende:
Beterschap @:Greys !
Honden zijn geweldig, maar soms wat lomp. Als het andersom was, dan zou je hem extra brokjes geven. Wie weet komt hij jou straks ook wat van zijn brokjes brengen
Zonder publiek laten ze niet doorgaan. Deze GP heeft geen overheidsbijdrage behalve verlenen van vergunningen. De inkomsten krijgen van sponsors en ticket verkoop. Daarom is dit jaar niet verreden omdat ze perse volle tribunes willen.quote:
Ja dan zie ik 2 mei dus niet gebeuren. Dacht dat ze het misschien volgend jaar dan wel wilden zonder publiek.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zonder publiek laten ze niet doorgaan. Deze GP heeft geen overheidsbijdrage behalve verlenen van vergunningen. De inkomsten krijgen van sponsors en ticket verkoop. Daarom is dit jaar niet verreden omdat ze perse volle tribunes willen.
Als het zonder publiek wordt kan het altijd verplaatst worden naar augustus of september.
https://www.autoweek.nl/a(...)mule-1-kalender-2021quote:
Ja ik wil het ook echt. Ik word vanmiddag teruggebeld door vervangende huisarts. Geen idee waarom het zo lang moet duren voor een ja of nee. De huisarts zelf kan hier toch niks mee. Maar dat is de weg, via de huisarts. Drama, dat wachten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:45 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!
@:Greys wat een ellende, toch pushen om die foto te laten maken, je wilt toch weten wat er aan de hand is!
Beterschap!
Als hij belt, zou ik toch doordrukken dat er een foto gemaakt moet worden.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is op dit moment kennelijk vrij moeilijk om een foto te kunnen laten maken want de HAP gouda poeierde me gisteravond af aan de telefoon en de huisarts 'zou vanmiddag wel terugbellen'. Heb er een hard hoofd in dat er vandaag wel een foto gemaakt wordt.
Er worden zo krukken voor me gehaald en een kniebrace. Ben maar de thuiszorgwinkel gaan bellen enzo. Moet toch iets als je nog geen 2 stappen kunt lopen zonder gillende pijn. Maar het voelt niet oké dat je zo moet zeuren en wachten en smeken of ze iets kunnen doen. Snap echt dat ze het nu heel druk hebben maar ik kan hier toch niet mee blijven zitten.
Ze zullen wel van het ziekenhuis doorkrijgen vwb alle (niet noodzakelijke) reguliere zorg de boot af te houden. Het zal nu wel extra moeilijk zijn een doorverwijzing te krijgen. Maar blijven pushen hoor!quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik wil het ook echt. Ik word vanmiddag teruggebeld door vervangende huisarts. Geen idee waarom het zo lang moet duren voor een ja of nee. De huisarts zelf kan hier toch niks mee. Maar dat is de weg, via de huisarts. Drama, dat wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |