groen met putjesquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wat is er nou weer met mijn hoofd dan!
MAANVIS JIJ MAAKT MIJ BOOS!
slutpesequote:
Eindelijk gerechtigheidquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, ik heb een vrouw laten lachenEn dit keer niet vanwege mijn uiterlijk
Ik sta op de 60e plaats, maak jij je maar liever druk om mij dan om M1st1g, underdogs zijn gevaarlijker.quote:
liederlijk menschquote:
We lopen een beetje te kloten met z'n 2enquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Is t de dag van boos zijn vandaag
quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zwaai even gedagalleen jij dat het voor altijd was
quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:52 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik sta op de 60e plaats, maak jij je maar liever druk om mij dan om M1st1g, underdogs zijn gevaarlijker.
Hier ben ik wel benieuwd naar, hoe doe je nutella snuiven? Ik kan het mij niet inbeelden. Kan je dat een keer voordoen op 1 van je streams?quote:
oke nu beledig je wel een hele bevolkingsgroentequote:Op zondag 18 oktober 2020 13:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Limoenen zijn leuk. Citroenen niet
Limoenen zijn gewoon 'exclusiever' dan citroenenquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Limoenen zijn leuk. Citroenen niet
Nee citroenen zijn niet leukquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:53 schreef blackmirror het volgende:
[..]![]()
![]()
Was zo een leuk mens, die nepcitroen.
Is ook eigenschap van een autistquote:
Goeie.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Limoenen zijn gewoon 'exclusiever' dan citroenen
Ik dacht dat we inmiddels in een driehoeksverhouding waren aanbeland?quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
We lopen een beetje te kloten met z'n 2en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |