Ben je daar weer? Dan ging je toch niet weg he he he he hequote:Op zondag 18 oktober 2020 13:40 schreef Limoentjuh het volgende:
@:maanvis je bent zelluf een dramaqueen!
Ik loop er woensdag ok nog een stuk of 26 he.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja maarrrrrrrrrr je wil TOCH de 80 Kilometer lopen. Dus is die 8 kilometer extra juist training
kun je dansen op de maanvisquote:
Ja tochquote:
BELGquote:
IK heb er vanmorgen 7.5 gedaan en straks nog een stukje van 9. Lijkt mij voor de zondag genoeg.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik loop er woensdag ok nog een stuk of 26 he.
Ohquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:42 schreef blackmirror het volgende:
[..]
TR gemaakt, dit gaat me veel te ver.
Doe niet zo zuur tegen dat fris zure vrouwmens, ja?!?quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ben je daar weer? Dan ging je toch niet weg he he he he he
ZIJ IS EEN NEPCITROENquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:43 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur tegen dat fris zure vrouwmens, ja?!?
VOGELZOEKERquote:
Netjes hoorquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
IK heb er vanmorgen 7.5 gedaan en straks nog een stukje van 9. Lijkt mij voor de zondag genoeg.
Ik was EVENTJES weg! EVENTJES MAARquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ben je daar weer? Dan ging je toch niet weg he he he he he
GEILE KIKKERquote:
EN JE DEED NET ALSOF JE VOOR ALTIJD GING MET JE ZWAAISMILEYquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik was EVENTJES weg! EVENTJES MAAR![]()
hoezeee daar ben ik weer ja
Hij vindt jou maar een nepcitroen. Dat pik je toch niet?quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik was EVENTJES weg! EVENTJES MAAR![]()
hoezeee daar ben ik weer ja
Niet meer meedoen voor de punten heeft zo zijn voordelen.quote:
Omdat m'n route dan niet klopt met het GPS kaartje van de route jaquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:42 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Ze is aan't trainen voor de 80. Als ze vandaag totaal 8 kilometer boven op haar route van, weet ik het, 20 ? Wil gaan lopen is dat alleen maar T R A I N I N GIemand die veel wandelt die klaagt dat ze moet omlopen. I physically can not
quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:42 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Ze is aan't trainen voor de 80. Als ze vandaag totaal 8 kilometer boven op haar route van, weet ik het, 20 ? Wil gaan lopen is dat alleen maar T R A I N I N GIemand die veel wandelt die klaagt dat ze moet omlopen. I physically can not
Gezelligquote:
Misschien is het wel een heule mooie routequote:Op zondag 18 oktober 2020 13:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Omdat m'n route dan niet klopt met het GPS kaartje van de route ja#autist
ja hequote:Op zondag 18 oktober 2020 13:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ja maar ze traint al mer die 20 km. Extra training is niet altijd per se goed
Wel leuk bedacht verder braad
Ik zwaai even gedagquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
EN JE DEED NET ALSOF JE VOOR ALTIJD GING MET JE ZWAAISMILEY
Mooiquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:41 schreef m1st1g het volgende:
@:jippie blokkerlijstje werkt GOEDDDDDDD![]()
![]()
![]()
FTFYquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Omdat m'n route dan niet klopt met het GPS kaartje van de route ja#autist Perfectionist
Maar ik ben ook helemaal geen citroenquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:46 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Hij vindt jou maar een nepcitroen. Dat pik je toch niet?
Nu al smoesjes. Dat wordt nog watquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ja maar ze traint al mer die 20 km. Extra training is niet altijd per se goed
Wel leuk bedacht verder braad
𝖆𝖛𝖔𝖓𝖉𝖙𝖗𝖔𝖓𝖈quote:
quote:
ja zo doe je nou altijd. met je hoofdquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zwaai even gedagalleen jij dat het voor altijd was
wat is het verschilquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar ik ben ook helemaal geen citroen![]()
IK BEN EEN LIMOEN
Citroenen
Ja wat is er nou weer met mijn hoofd dan!quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja zo doe je nou altijd. met je hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |