Misschien zoals je ook Speed snuift? Op een lepeltje, aansteker er onder? Ik zou het ook niet weten andersquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:54 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Hier ben ik wel benieuwd naar, hoe doe je nutella snuiven? Ik kan het mij niet inbeelden. Kan je dat een keer voordoen op 1 van je streams?
Het word een sixtet zoquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik dacht dat we inmiddels in een driehoeksverhouding waren aanbeland?
quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Limoenen zijn gewoon 'exclusiever' dan citroenen
Je gaat het niet voordoen dus?quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:54 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Misschien zoals je ook Speed snuift? Op een lepeltje, aansteker er onder? Ik zou het ook niet weten anders
Dat laatste vind ik niet leukquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ga je er niet meer voor?
Dan blijf ik ook uit de top 20
Ik ben inmiddels de draad kwijtquote:
Eigenschap klopt maar dan hoef je het nog niet te zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is ook eigenschap van een autist
Welke dan ?quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke nu beledig je wel een hele bevolkingsgroente
Nu beledig je zijn intelligentie.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Welke dan ?
Citroenen zijn vruchten
Ik heb wel de diagnose autismequote:Op zondag 18 oktober 2020 13:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Eigenschap klopt maar dan hoef je het nog niet te zijn.
Ik maak geen onderscheid met het in tweeën snijden of het een limoen of een citroen isquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dank je wel jippieejij snapt het
Is het hamsteren weer begonnen ??quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zo terug vd winkel is de albert hein zo goed als leeg
speed is gruwelijk chemisch dus als je dat aanfikt dan wordt het een janboelquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:54 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Misschien zoals je ook Speed snuift? Op een lepeltje, aansteker er onder? Ik zou het ook niet weten anders
Nog steeds problemen met leveringen?quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zo terug vd winkel is de albert hein zo goed als leeg
Ik blijf hier gewoon posten hoor, zo gemakkelijk zijn jullie niet van mij afquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik niet leuk
[ afbeelding ]
contactloze seks??quote:
Psychiaterquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:57 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Door een echte dokter erkend of zo een internetdokter zoals Dr.Mikey?
je bent zelf een vruchtquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Welke dan ?
Citroenen zijn vruchten
quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:57 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Nu beledig je zijn intelligentie.
Dan haal ik drugs door de war...quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
speed is gruwelijk chemisch dus als je dat aanfikt dan wordt het een janboel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |