abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195774200
Ahw klote Donna, hopelijk morgen beter ja :* en mag je met snotneus echt niet komen? Hier zijn ze vooralsnog erg soepel als het om dat soort afspraken gaat en je hebt alleen een snotneus. Je moet wel een mondkapje op dan, maar sinds de laatste persco moet dat sowieso.
pi_195774231
Even binnenvallen; we zagen vandaag een frummel met kloppend hartje! O+ Voorlopige uitgerekende datum begin juni. 11 november alweer de termijnecho.
pi_195774257
Fijn Takkie, gefeliciteerd!
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 21:45:15 #104
382129 crew  Donna
pi_195774343
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:40 schreef Aure het volgende:
Ahw klote Donna, hopelijk morgen beter ja :* en mag je met snotneus echt niet komen? Hier zijn ze vooralsnog erg soepel als het om dat soort afspraken gaat en je hebt alleen een snotneus. Je moet wel een mondkapje op dan, maar sinds de laatste persco moet dat sowieso.
Ja een mondkapje is nu sowieso verplicht in het ziekenhuis, maar officieel moetje thuisblijven met alleen een verkoudheid. Als ik morgenmiddag nog verkouden ben dan bel ik de poli even om te vragen, want ik kan ook een negatieve corona test laten zien én de groeiecho is best wel belangrijk. We hebben tenslotte ook geen weken meer haha. Ik duim maar dat het mag.

@Takkie88 - Super fijn, gefeliciteerd!
pi_195774456
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 14:31 schreef MaJo het volgende:

Yay verlof! *O* Kun je de rust ook pakken of ben je een bezige bij?
[..]

`

Ik hoop een beetje rust te pakken, maar ik beweeg en doe graag dingen.
Ik heb nog een hele lijst om te lezen of luisteren. Ik hoop daar de rust voor te nemen.
Ahja ik zie het wel.

Ik hoop dat er bij jou ook wat meer rust en duidelijkheid komt @MaJo
pi_195774508
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:19 schreef Donna het volgende:
Ik voelde me vandaag de hele dag echt bizar slecht en moe. M'n suikerwaardes waren ook veel te hoog.
Rond een uur of 5 toch maar 2 paracetamol genomen, daarna voelde ik me beter worden en ja hoor na het avondeten weer een perfecte suikerwaarde. Echt rot, hopelijk morgen een betere dag.
En hopelijk morgen geen snotneus meer (nu nog een klein beetje) zodat ik vrijdag gewoon naar m'n groei echo controle kan.
Heb je een idee waarom je waardes aan de hoge kant waren vandaag?
Ik had dat vandaag ook. zonder dat het voor mijn gevoel aan mijn voeding lag. hopelijk is het voor ons beide morgen beter.
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 21:53:39 #107
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195774537
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:45 schreef June. het volgende:

[..]

Er zijn nog tal van andere factoren behoudens gewicht die meespelen, dus probeer met elk scenario rekening te houden en meer kun je niet doen.

Daarnaast zit er ook een enorme marge bij die echo's. Bij mij was het ook totaal verkeerd ingeschat. Uiteindelijk bij 42 weken bevallen van een macrosoom :D
Dat probeer ik me ook voor te houden :Y Sowieso wacht ik vrijdag af, het verhaal kan dan weer compleet anders zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:19 schreef Donna het volgende:
Ik voelde me vandaag de hele dag echt bizar slecht en moe. M'n suikerwaardes waren ook veel te hoog.
Rond een uur of 5 toch maar 2 paracetamol genomen, daarna voelde ik me beter worden en ja hoor na het avondeten weer een perfecte suikerwaarde. Echt rot, hopelijk morgen een betere dag.
En hopelijk morgen geen snotneus meer (nu nog een klein beetje) zodat ik vrijdag gewoon naar m'n groei echo controle kan.
Wat vervelend zeg, weet je dan ook hoe dat komt dat de waardes opeens zo hoog waren?

quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:41 schreef Takkie88 het volgende:
Even binnenvallen; we zagen vandaag een frummel met kloppend hartje! O+ Voorlopige uitgerekende datum begin juni. 11 november alweer de termijnecho.
Wat super fijn! *O* O+ Wat klinkt juni ver weg zeg :D

quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:45 schreef Donna het volgende:

[..]

Ja een mondkapje is nu sowieso verplicht in het ziekenhuis, maar officieel moetje thuisblijven met alleen een verkoudheid. Als ik morgenmiddag nog verkouden ben dan bel ik de poli even om te vragen, want ik kan ook een negatieve corona test laten zien én de groeiecho is best wel belangrijk. We hebben tenslotte ook geen weken meer haha. Ik duim maar dat het mag.

@:Takkie88 - Super fijn, gefeliciteerd!
Als je ook een negatieve corona test kan overleggen zou ik het niet eens melden dat je een beetje snotterig bent :@ Ik ben zelf al maanden af en aan snotterig, verder helemaal geen klachten. Sowieso met mondkapje op, dan komt het vast wel goed :)

quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:50 schreef Gaddle het volgende:

[..]

`

Ik hoop een beetje rust te pakken, maar ik beweeg en doe graag dingen.
Ik heb nog een hele lijst om te lezen of luisteren. Ik hoop daar de rust voor te nemen.
Ahja ik zie het wel.

Ik hoop dat er bij jou ook wat meer rust en duidelijkheid komt @:MaJo
Je kunt natuurlijk ook best wel dingen ondernemen, zo lang je hier zin in hebt en je niet al te druk maakt :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 21:56:51 #108
382129 crew  Donna
pi_195774609
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:52 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Heb je een idee waarom je waardes aan de hoge kant waren vandaag?
Ik had dat vandaag ook. zonder dat het voor mijn gevoel aan mijn voeding lag. hopelijk is het voor ons beide morgen beter.
Heel slecht geslapen, vanochtend weer spugen, ben nog altijd verkouden (kan veel invloed hebben op diabetes) en overall dus niet lekker. Als je je niet helemaal lekker voelt heeft dat al snel invloed op je waardes.
Was ook het eerste wat de diabetes vpk vroeg; heb je wel wat geslapen?
Uhm nee. :N
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 21:58:11 #109
382129 crew  Donna
pi_195774633
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:53 schreef MaJo het volgende:

Als je ook een negatieve corona test kan overleggen zou ik het niet eens melden dat je een beetje snotterig bent :@ Ik ben zelf al maanden af en aan snotterig, verder helemaal geen klachten. Sowieso met mondkapje op, dan komt het vast wel goed :)

Ik ben echt bang dat ik precies zo'n snotkuchje krijg terwijl ik daar lekker in de wachtkamer zit. :X
Of tijdens het praten met de VK.
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 22:10:35 #110
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195774892
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:58 schreef Donna het volgende:

[..]

Ik ben echt bang dat ik precies zo'n snotkuchje krijg terwijl ik daar lekker in de wachtkamer zit. :X
Of tijdens het praten met de VK.
Dat zou wel vervelend zijn ja! Dan kun je inderdaad voor de zekerheid beter even bellen.

Ik heb vaak als ik vanuit de kou de warmte in ga een loopneus. Laatst dus ook in de Kruidvat, ik liep als een gek te snotteren onder dat mondkapje. Mensen zullen wel gedacht hebben :@
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_195775189
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 22:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat zou wel vervelend zijn ja! Dan kun je inderdaad voor de zekerheid beter even bellen.

Ik heb vaak als ik vanuit de kou de warmte in ga een loopneus. Laatst dus ook in de Kruidvat, ik liep als een gek te snotteren onder dat mondkapje. Mensen zullen wel gedacht hebben :@
Had ik gister ook _O-
Protège moi de mes désirs.
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 22:28:57 #112
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195775339
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 22:21 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Had ik gister ook _O-
Vervelend is dat hè? :D En mensen zijn tegenwoordig al zo snel geïrriteerd. Ik probeerde dus zo min mogelijk te snuiven maar daar werd het alleen nog maar erger van :')
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 22:35:28 #113
382129 crew  Donna
pi_195775537
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 22:28 schreef MaJo het volgende:

[..]

Vervelend is dat hè? :D En mensen zijn tegenwoordig al zo snel geïrriteerd. Ik probeerde dus zo min mogelijk te snuiven maar daar werd het alleen nog maar erger van :')
Haha. Nouja precies dat bedoel ik, als ik dan voorzichtig m'n neus wil ophalen schiet ik soms in zo'n snotkuchje.
Maar het ging vandaag al beter, hopelijk morgen nog beter en dan ben ik vast vrijdag er precies vanaf. (8>
pi_195781036
Nou moe, twee weken geleden telefonische intake met klinisch vk, die zei dat ik niet overgenomen hoefde te worden door het ziekenhuis, alleen twee extra afspraken en dan pas met 36 weken.

Nu afspraak bij VK en blijkt dat de gynaecoloog die bij het overleg zat met de POP poli (ivm maken preventieplan en intake afspraak) vond dat er fysiek zoveel is dat ik wel overgenomen moet worden.

Het ging vooral om hoeveel vertrouwen hij had in de kunde van de vk om alle labs goed te interpreteren en het fysieke onderzoek enzo.

Maar goed, vooralsnog verandert er in de praktijk weinig. Mijn echo’s en labuitslagen gaan nu direct ook naar de gynaecoloog, echo’s bijbhetzelfde echocentrum en ik moest toch al met 22wkn de afspraak over de bevalling in t zkh.

De bingokaart:
20wkn seo (evt guo erachteraan in Leiden als t beeld niet goed genoeg is)
22wkn bevalafspraak en vitaminelab prikken in zkh
24wkn glucose dagcurve
25wkn vk controle
27wkn fysieke controle incl urine en gewicht in t ziekenhuis en rhesuslab/3e trimester bloedonderzoek prikken
28wkn glucosedagcurve
29wkb slapen met zuurstofmeter/slaapapneu consult
32wkn vitaminelab prikken

Daartussen komen dus de (extra) controles en echo’s in t ziekenhuis, controles voor t sociale aspect bij de vk, intake en afspraak op de pop-poli en evt nog latere glucosedagcurves of aanvullende labs... ik kom de weken wel door zo.

(Ik doe t allemaal met liefde hoor, vind t bijna hilarisch omdat ik fysiek er zoveel beter aan toe ben dan bij de vorige zwangerschap)
Kwak
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 11:12:37 #115
382129 crew  Donna
pi_195781618
Haha wat een waslijst!!

Ik mag morgen naar de groeiecho met snottebel. Omdat m'n coronatest negatief was durven ze dat wel aan.
pi_195783952
Wow Kwak, volle agenda inderdaad. Wel heel prettig dat je bij de vk kan blijven lopen voor het sociale aspect.

Donna, klote zeg... hoop dat je je snel beter voelt!

Gaddle, heerlijk verlof!! Genieten zeg.

Een knipper voor Takkie O+

Ja, mensen zijn echt chagrijnig he! Ik heb ook last van een loopneus bij van koud naar warm en andersom, dus ik draag maar standaard een mondkapje.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 13:44:17 #117
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_195784269
Vanochtend mijn kinkhoest vaccinatie gehad. Altijd fijn zo'n stijve arm achteraf! :{w Maar goed!

Ben echt aan het aftellen op werk nu, nog maar 4 weken en 1 dag! :D En uitgeteld zijn dat nog maar 15 dagen echt werken! (alhoewel 12 daarvan 12 uur diensten zijn)

Uitslagen van onze Corona testen worden met de week later en later (Engeland). Mijn uitslag van afgelopen week (ik word wekelijks getest op werk), duurde gewoon 5 dagen! :{w
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 14:19:50 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195785064
Jeetje kwak, dit is inderdaad bijna hilarisch. Je komt je tijd wel door zo :P wel stom dat je weer zo op uiterlijk wordt beoordeeld terwijl je waarden verder gewoon goed zijn. Kun je ook weigeren eigenlijk?

Donna fijn dat je gewoon langs mag komen!

Bien dat schiet al aardig op zo! En moet je doorwerken in afwachting van de test? Want dan heeft het eigenlijk weinig zin :X
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:29:42 #119
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_195785297
Je kan altijd zorg weigeren.

Zo zijn dingen die als regel gebracht worden dat niet. De ene regio zegt na gebroken vliezen max 24uur.
terwijl in mijn regio is dat 72uur. Inleiden is ook gewoon iets waar je tegen kan zeggen dit wil ik helemaal niet.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:44:33 #120
318361 Bienelientjee
pi_195785636
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:19 schreef MaJo het volgende:

Bien dat schiet al aardig op zo! En moet je doorwerken in afwachting van de test? Want dan heeft het eigenlijk weinig zin :X
Nee, heb zelf geen klachten! Maar in ons verzorgingstehuis (Engeland voor wie dat nog niet weet) worden alle werknemers sinds ongeveer twee maanden standaard elke week getest. Alle oudjes standaard 1x per maand. En ze worden meteen getest bij enige symptomen (en meteen geisoleerd), zoals verhoging, maar vaak is dat door iets simpels als een blaasontsteking)
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 15:55:35 #121
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195787676
quote:
17s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:29 schreef Budabuddumbam het volgende:
Je kan altijd zorg weigeren.

Zo zijn dingen die als regel gebracht worden dat niet. De ene regio zegt na gebroken vliezen max 24uur.
terwijl in mijn regio is dat 72uur. Inleiden is ook gewoon iets waar je tegen kan zeggen dit wil ik helemaal niet.
Kan de zorgverlener daarop ook weer zorg weigeren? Zo van "als u hier niet aan meedoet dan zoekt u maar een andere zorgverlener?"

quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:44 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Nee, heb zelf geen klachten! Maar in ons verzorgingstehuis (Engeland voor wie dat nog niet weet) worden alle werknemers sinds ongeveer twee maanden standaard elke week getest. Alle oudjes standaard 1x per maand. En ze worden meteen getest bij enige symptomen (en meteen geisoleerd), zoals verhoging, maar vaak is dat door iets simpels als een blaasontsteking)
Dat standaard testen is natuurlijk goed als je in een verzorgingstehuis werkt, alleen is het absurd dat de uitslag pas na 5 dagen bekend is als je door moet werken. Stel je bent wel besmet dan heb je al die dagen dus gewoon gewerkt terwijl je besmettelijk was.
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 15:55:49 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195787683
Ik heb trouwens vandaag mijn 3D beeldje ontvangen, erg blij mee O+
  donderdag 22 oktober 2020 @ 16:22:10 #123
318361 Bienelientjee
pi_195788368
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:55 schreef MaJo het volgende:

Dat standaard testen is natuurlijk goed als je in een verzorgingstehuis werkt, alleen is het absurd dat de uitslag pas na 5 dagen bekend is als je door moet werken. Stel je bent wel besmet dan heb je al die dagen dus gewoon gewerkt terwijl je besmettelijk was.
Ja, je hebt groot gelijk! ;( Maar er is niets aan te doen, uitslag wordt steeds trager en trager in Engeland :{w
pi_195789198
Hoi hoi, welke test hebben jullie laten doen tijdens de zwangerschap?
Wil er wel een laten doen maar zit dan toch alleen aan de NIPT test te denken.
Advies?
  donderdag 22 oktober 2020 @ 17:08:54 #125
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_195789335
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Kan de zorgverlener daarop ook weer zorg weigeren? Zo van "als u hier niet aan meedoet dan zoekt u maar een andere zorgverlener?"

Nee, bij verloskundige iig niet. De praktijk zal moeten bedenken hoe de zorg dan wél ingevuld kan worden. Ze mogen geen zorg weigeren en je ook niet dwingen of onder druk zetten om tóch iets wel te doen.

ze hebben zorgplicht.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 17:29:50 #126
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_195789728
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:01 schreef Charrell het volgende:
Hoi hoi, welke test hebben jullie laten doen tijdens de zwangerschap?
Wil er wel een laten doen maar zit dan toch alleen aan de NIPT test te denken.
Advies?
Alleen de nipt is voldoende toch? Tenzij de uitslag daartoe andere aanleiding geeft?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 17:33:33 #127
327807 Mariposas
יה&#14
pi_195789779
Ze kunnen het op zich wel weigeren, maar ze zijn dan verplicht een zorgverlener te zoeken voor jou die wel akkoord gaat met de gewenste zorg, en jij moet ook akkoord gaan met de overdracht. Je mag nooit worden overgedragen zonder jouw toestemming. Een verloskundige kan dus niet zomaar zeggen: ik draag je over aan de gynaecoloog. Daar moet jij akkoord mee gaan. In de praktijk komt het neer op een stilzwijgend akkoord.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_195789925
Een knipper voor Takkie *O*

Hier ook veel rusteloze nachten maar ik zie het nu maar als voorbereiding op de slapeloze nachten met plakbaby en borstvoedinggecluster. Mijn ouders zijn gelukkig weer in NL en Bikkel gaat 1 nacht per week bij ze logeren zodat ik die even dan niet nog eens om mij heen heb en ik heerlijk dwangmatig mijn nesteldrang kan botvieren op de keukenkastjes.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_195790814
Gefeliciteerd Takkie! Dan zitten wij bij elkaar in de buurt!

Wij hebben van het weekend de (schoon)ouders verteld en wat waren ze blij! Beide kanten worden ze ook nog eens eerste keer opa en oma.

Wolken wat vervelend van de rusteloze nachten! Hopelijk kom je nog wel een beetje tot rust.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 19:13:59 #130
342418 VKV
Plausibel
pi_195791429
Hoera! Een goeie uitslag van de NIPT! *O* *O*
Vet snel de uitslag gekregen dit keer, na 5 werkdagen al! Vorige keer de hele 10 werkdagen uit moeten zitten.

Nu kunnen we het eindelijk gaan vertellen aan iedereen.
Oh nee, niet. Want bij schoonouders en schoonfamilie heerst ineens corona. Dus we wachten nog maar even...maar ik wil het zooooo graag vertellen nu! :D
  donderdag 22 oktober 2020 @ 19:14:31 #131
342418 VKV
Plausibel
pi_195791443
Gefeliciteerd Takkie! :D
pi_195791570
Yay voor knippers en een goede nipt! *O*
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 19:49:39 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195792347
Yay fijn van de goede NIPT! *O*

Charell je kunt de NIPT laten doen en als daaruit afwijkingen blijken kun je verder onderzoek laten doen :)
pi_195794069
Ik ben het gewoon eens met het voorgestelde beleid hoor. Het gaat niet alleen over gewicht maar ook over medische voorgeschiedenis (eerder zwangerschapsdiabetes gehad en een maagverkleining, slaapapnoe) dus ik vind het prima dat ze de kleine goed in de gaten houden.

En ik wil waarschijnlijk toch een geplande keizersnede deze keer dus maak me ook niet zo druk over teveel medisch ingrijpen bij de bevalling etc.

Ze behandelen me hier in Gouda in elk geval als een mens ipv een “niet ideaal omhulsel van de foetus” zoals in Den Haag.
Kwak
pi_195794092
En fijn! Hartjes en goeie uitslagen!
Kwak
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 22:24:25 #136
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195796501
Gelukkig voel jij je er goed bij kwak :)

Vanavond zijn mijn vliezen gebroken :o ze zeggen toch dat dit nooit gaat zoals in een film? Nou bij mij dus wel. Ik stond op en het gutste er zo uit :') Inmiddels ben ik 8 kraamverbanden vol vruchtwater verder, het blijft maar doorgaan :D

Net terug van het ziekenhuis, zolang ik geen weeën heb mag ik thuis afwachten en dan na 48 uur inleiden. Hopelijk pakt mijn lichaam het nu zelf op!

Vind het ook wel een mooie middelvinger van de baby naar het ziekenhuis dat hij ingeleid moet worden wegens macrosoom _O-
pi_195796574
Spannend Majo! Duimen draaien hier dat je lijf het oppakt!

@Kwak; je mag er wel een duidelijke agenda op nahouden met al die afspraken! Fijn dat je je goed voelt bij de plannen en bij hoe je benaderd wordt!

Bedankt voor alle felicitaties en *O*! O+
pi_195796691
Woehoe spannend Majo!! Hoop dat inleiden niet nodig is 🤞
pi_195796759
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:13 schreef VKV het volgende:
Hoera! Een goeie uitslag van de NIPT! *O* *O*
Vet snel de uitslag gekregen dit keer, na 5 werkdagen al! Vorige keer de hele 10 werkdagen uit moeten zitten.

Nu kunnen we het eindelijk gaan vertellen aan iedereen.
Oh nee, niet. Want bij schoonouders en schoonfamilie heerst ineens corona. Dus we wachten nog maar even...maar ik wil het zooooo graag vertellen nu! :D
Yesss een goede NIPT! Ik ben al 7 werkdagen aan het duimen draaien maar nog niks gehoord helaas.. ik hoop dat ze morgen bellen :{
pi_195797254
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:24 schreef MaJo het volgende:
Gelukkig voel jij je er goed bij kwak :)

Vanavond zijn mijn vliezen gebroken :o ze zeggen toch dat dit nooit gaat zoals in een film? Nou bij mij dus wel. Ik stond op en het gutste er zo uit :') Inmiddels ben ik 8 kraamverbanden vol vruchtwater verder, het blijft maar doorgaan :D

Net terug van het ziekenhuis, zolang ik geen weeën heb mag ik thuis afwachten en dan na 48 uur inleiden. Hopelijk pakt mijn lichaam het nu zelf op!

Vind het ook wel een mooie middelvinger van de baby naar het ziekenhuis dat hij ingeleid moet worden wegens macrosoom _O-
Spannenddd! *O* Probeer desondanks wat te slapen. 🤗

*O* voor hartjes en goede NIPT-uitslagen.
Protège moi de mes désirs.
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 22:58:16 #141
382129 crew  Donna
pi_195797406
Spannend @MaJo

Tip; een babyluier neemt minstens 10x zoveel op als een kraamverband, dus stop die in je onderbroek dan kan je even zonder natte billen zitten.
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 23:09:01 #142
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195797583
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:58 schreef Donna het volgende:
Spannend @:MaJo

Tip; een babyluier neemt minstens 10x zoveel op als een kraamverband, dus stop die in je onderbroek dan kan je even zonder natte billen zitten.
Bedankt voor de tip! Ik vraag me ook af of ik zo wel kan slapen, het blijft er maar uit gutsen :X
pi_195797611
Spannend @MaJo! Tip: zoek lekker de ontspanning op. Veel knuffelen met je man, lekkere muziek luisteren, alles waar jij rustig en ontspannen van wordt. En hopelijk slaap je nog een beetje!
pi_195797707
Majoooooo *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 23:20:32 #145
382129 crew  Donna
pi_195797757
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! Ik vraag me ook af of ik zo wel kan slapen, het blijft er maar uit gutsen :X
Ik herinner het me nog goed. Zodra ik op stond zat het op m'n enkels haha.
Hopelijk kan je wat slapen nog!
Succes *O*
pi_195797787
Succes Majo!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_195798359
@MaJo :o *O* *O* *O* Nog heel even en je bent mama O+ Succes, goede tips van Gogo!
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:15:07 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195798757
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:10 schreef Gogo83 het volgende:
Spannend @:Majo! Tip: zoek lekker de ontspanning op. Veel knuffelen met je man, lekkere muziek luisteren, alles waar jij rustig en ontspannen van wordt. En hopelijk slaap je nog een beetje!
Ik probeer me zoveel mogelijk te ontspannen maar slapen gaat voorlopig niet, de weeën worden steeds pijnlijker. Ik ben er nu maar even uitgegaan om ze te timen, dan kan mijn man nog even wat slaap maken. Als het weer afneemt probeer ik nog even te slapen.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:20 schreef Donna het volgende:

[..]

Ik herinner het me nog goed. Zodra ik op stond zat het op m'n enkels haha.
Hopelijk kan je wat slapen nog!
Succes *O*
Nou dat dus :X Ik heb inmiddels al 3x mijn broek moeten verschonen en 5 onderbroeken. En de verbanden blijf ik maar vervangen, hoe kan een mens zoveel vruchtwater hebben? :D
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:41:24 #149
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195798918
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 00:11 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:MaJo :o *O* *O* *O* Nog heel even en je bent mama O+ Succes, goede tips van Gogo!
O+
pi_195799159
Oeeeh spannend! Succes MaJo!
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 04:21:02 #151
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195799724
MaJo *O*

Succes dame! Rustig blijven concentreren op het ademen tijdens de weeën, en tussen de weeën door ontspannen. Dan kom je in zo'n bubbel, en dat is een bijzonder effectief geheim wapen *) .

Hopelijk lig je nog ff lekker te tukken.
Resistance is futile.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 06:27:56 #152
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_195800029
Het valt me op dat ik de laatste paar weken hoor over de een na de andere zwangerschap. Corona is al een aantal maanden aan de gang dus wat is een mogelijk andere verklaring van deze 'piek'?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 06:36:10 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_195800046
Majo is al weer even stil! Hopelijk is ie er al! *O* en anders hoop ik dat het niet lang meer duurt!! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 23-10-2020 07:12:32 ]
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 06:45:10 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_195800069
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 06:27 schreef PzKpfw het volgende:
Het valt me op dat ik de laatste paar weken hoor over de een na de andere zwangerschap. Corona is al een aantal maanden aan de gang dus wat is een mogelijk andere verklaring van deze 'piek'?
Het piekt al jaren, dus ik gok op stom toeval in jouw omgeving ;)
disclaimer
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 06:45:45 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_195800071
Goooo MaJo! Wat spannend! We kunnen weer lekker F5-en nu :D
disclaimer
pi_195800256
Spannend Majo. Succes.
pi_195800311
Jaaa, go Majo *O* *O* succes meid! Hij is er bijna O+
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:49:29 #158
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195800317
Nou de weeën zijn begonnen, damn ik raakte er echt even van in paniek :@ Maar nog thuis en net wakker dus F5en hoeft voorlopig niet!

Bedankt voor de aanmoedigingen O+
pi_195800336
Spannend Majo, heel veel succes! O+
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:51:37 #160
382129 crew  Donna
pi_195800338
Jippie, weeën! *O*
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:53:47 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_195800353
Oh, wat fijn dat je geslapen hebt! *O* Nou, zet hem op dan maar vandaag! *O*
pi_195800368
It giet oan *O* En de paniek is begrijpelijk MaJo. Bij de eerste zei ik tegen mijn man tijdens de weeënstorm "Ik wéét dat ik niet dood ga, maar zo voelt het wel :X En toen vermande ik mezelf en ging het prima! Straks babyknuffelen O+
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:57:47 #163
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_195800379
Héél veel succes MaJo! Het is superheftig, zowel bevallen als moeder worden. Maar ook zo mooi O+ .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_195800403
F5’en vandaag! Zet ‘m op, Majo *O*
pi_195800409
Succes MaJo, je kan dit O+
pi_195800431
Succes Majo! :%
pi_195800486
Majo bijna mama O+
Succes!
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:22:48 #168
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_195800525
Heel veel succes Majo! Hoop dat je een fijne bevalling mag hebben :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_195800531
Succes Majo!! Spannend! :)
pi_195800557
Majo, ik ben er gewoon ontroerd door. Na al die jaren is vandaag de dag dat je eindelijk jullie kindje mag ontmoeten. Succes! :%
pi_195800607
Majo O+ Zet hem op, je kan dit :*
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:39:22 #172
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_195800650
Ja Majo daar ga je! Zet em op! Je baby komt O+
pi_195800701
Majo *O* *O* Succes!
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:47:10 #174
327807 Mariposas
יה&#14
pi_195800729
Succes Majo!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_195800787
Succes MaJo! :% *O*
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:54:41 #176
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195800796
Bedankt voor alle lieve woorden O+ We zitten te wachten tot we naar het ziekenhuis mogen, ze liggen momenteel vol -O- Dus nog even thuis de weeën wegpuffen :%
pi_195800812
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:54 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor alle lieve woorden O+ We zitten te wachten tot we naar het ziekenhuis mogen, ze liggen momenteel vol -O- Dus nog even thuis de weeën wegpuffen :%
Een ander ziekenhuis geen optie?
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:05:29 #178
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195800918
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Een ander ziekenhuis geen optie?
Ik loop al mijn hele zwangerschap in dit ziekenhuis én ik heb een plaatsindicatie dus we hebben voet bij stuk gehouden. Over een half uur is er plaats :)
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:06:16 #179
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195800927
Go MaJo, je kunt het *O* . Elke wee brengt je dichter bij jullie zoontje O+

Oh, kijken naar een echo fotootje werkte voor mij zeer motiverend ;) .
Resistance is futile.
pi_195800944
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik loop al mijn hele zwangerschap in dit ziekenhuis én ik heb een plaatsindicatie dus we hebben voet bij stuk gehouden. Over een half uur is er plaats :)
Ohja, dan is het wel erg fijn als je daar terecht kan. Zo ontzettend spannend!
pi_195800955
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:06 schreef Seven. het volgende:
Dat is precies wat de vk toen tegen me zei :Y En elke week die je gehad hebt komt niet meer terug. Heb daar tijdens de bevallingen nog vaak aan gedacht :)
pi_195801215
Succes MaJo O+ :% *O*
pi_195801219
hup majo, zet hem op! Wat een bijzondere baby komt er aan nu! *O* *O* *O*
pi_195801246
*O* *O* MaJo *O* *O*
pi_195801265
Yesss Majo *O* *O* !! Succes O+
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:51:35 #186
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195801471
Go Majo en man *O*
pi_195801814
Succes Majo :% *O* straks lekker baby knuffelen!
pi_195801850
JOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!! Maaaaaaaaaj!

JE BEEBIE IS ONDERWEG!!

(sorry voor caps. Ik sta letterlijk te springen)
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:36:00 #189
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195802178
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:26 schreef Malteser het volgende:
Majo, ik ben er gewoon ontroerd door. Na al die jaren is vandaag de dag dat je eindelijk jullie kindje mag ontmoeten. Succes! :%
+1

Succes lieve Majo!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:37:41 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195802205
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:06 schreef Seven. het volgende:

Oh, kijken naar een echo fotootje werkte voor mij zeer motiverend ;) .
Zo denk ik er ook over, we gaan hem gewoon eindelijk ontmoeten O+

Maar heb geduld, ik heb nauwelijks een centimeter ontsluiting _O-
pi_195802266
Oef, succes Majo! O+ You can do it!
Kwak
pi_195802380
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 10:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ho ho, als je al wel ontsluiting hebt, dan is de baarmoedermond al wel helemaal verstreken, dus je bent gewoon heel goed bezig :*
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:13:05 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_195802712
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 10:48 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Ho ho, als je al wel ontsluiting hebt, dan is de baarmoedermond al wel helemaal verstreken, dus je bent gewoon heel goed bezig :*
Nou... dat is niet per definitie zo hoor ;) tenminste, bij mij niet.
Maar hopelijk gaat het zo een beetje vlotten voor MaJo *O*
disclaimer
pi_195802775
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:13 schreef SQ het volgende:

[..]

Bij een eerste meestal wel dacht ik?
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:46:01 #195
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195803222
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 10:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Kan ook ineens heel snel gaan. En als het goed is, ben je inmiddels in goeie handen in het ziekenhuis.

Nog eventjes en dan kan het knuffelen beginnen O+ .
Resistance is futile.
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:50:23 #196
382129 crew  Donna
pi_195803304
Spannend hoor.

Mijn bloeddruk is weer te hoog dus ik hang weer aan de CTG en er is urine afgenomen en moet zo nog bloed af laten nemen. Blehhhh.
En het was niet eens een groeiecho dus ik weet nog steeds niks.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:54:11 #197
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195803393
Verkeerde topic dus nog maar eens cheeren voor MaJo

*O*
Resistance is futile.
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:00:32 #198
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195803525
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:13 schreef SQ het volgende:

[..]

De bmm is inderdaad wel verstreken.

Ik heb inmiddels al weer een aantal zeer venijnige weeën achter de rug dus hopelijk doet het wat! Over 2 uur gaan ze weer kijken.

Ik vind de weeën behoorlijk verschillen :? De een puf ik gemakkelijk weg en de ander duurt minuten en is bijna niet tegenaan te puffen. Is dat herkenbaar?
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:03:16 #199
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195803580
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

De bmm is inderdaad wel verstreken.

Ik heb inmiddels al weer een aantal zeer venijnige weeën achter de rug dus hopelijk doet het wat! Over 2 uur gaan ze weer kijken.

Ik vind de weeën behoorlijk verschillen :? De een puf ik gemakkelijk weg en de ander duurt minuten en is bijna niet tegenaan te puffen. Is dat herkenbaar?
Jazeker! Bij mij was het lange pauze, sterke wee. En afwisselen in de houdingen hielp bij mij heel goed. Tijdje liggen (sterke weeën), tijdje rechtop en dan zwakten de weeën weer af.

En inderdaad soms ook een onverwachte pittige wee ertussen, volstrekt normaal. Ik had het gevoel dat ik veel betere ontsluiting had op de sterke weeën.
Resistance is futile.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:05:48 #200
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195803625
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:50 schreef Donna het volgende:
Spannend hoor.

Mijn bloeddruk is weer te hoog dus ik hang weer aan de CTG en er is urine afgenomen en moet zo nog bloed af laten nemen. Blehhhh.
En het was niet eens een groeiecho dus ik weet nog steeds niks.
-O- tegenvaller -O-
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')