Een ander ziekenhuis geen optie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:54 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor alle lieve woordenWe zitten te wachten tot we naar het ziekenhuis mogen, ze liggen momenteel vol
Dus nog even thuis de weeën wegpuffen
Ik loop al mijn hele zwangerschap in dit ziekenhuis én ik heb een plaatsindicatie dus we hebben voet bij stuk gehouden. Over een half uur is er plaatsquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Een ander ziekenhuis geen optie?
Ohja, dan is het wel erg fijn als je daar terecht kan. Zo ontzettend spannend!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik loop al mijn hele zwangerschap in dit ziekenhuis én ik heb een plaatsindicatie dus we hebben voet bij stuk gehouden. Over een half uur is er plaats
Dat is precies wat de vk toen tegen me zeiquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:06 schreef Seven. het volgende:
Go MaJo, je kunt het. Elke wee brengt je dichter bij jullie zoontje
+1quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:26 schreef Malteser het volgende:
Majo, ik ben er gewoon ontroerd door. Na al die jaren is vandaag de dag dat je eindelijk jullie kindje mag ontmoeten. Succes!
Zo denk ik er ook over, we gaan hem gewoon eindelijk ontmoetenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:06 schreef Seven. het volgende:
Go MaJo, je kunt het. Elke wee brengt je dichter bij jullie zoontje
Oh, kijken naar een echo fotootje werkte voor mij zeer motiverend.
Ho ho, als je al wel ontsluiting hebt, dan is de baarmoedermond al wel helemaal verstreken, dus je bent gewoon heel goed bezigquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, we gaan hem gewoon eindelijk ontmoeten![]()
Maar heb geduld, ik heb nauwelijks een centimeter ontsluiting
Nou... dat is niet per definitie zo hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ho ho, als je al wel ontsluiting hebt, dan is de baarmoedermond al wel helemaal verstreken, dus je bent gewoon heel goed bezig
Bij een eerste meestal wel dacht ik?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:13 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou... dat is niet per definitie zo hoortenminste, bij mij niet.
Maar hopelijk gaat het zo een beetje vlotten voor MaJo
Kan ook ineens heel snel gaan. En als het goed is, ben je inmiddels in goeie handen in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, we gaan hem gewoon eindelijk ontmoeten![]()
Maar heb geduld, ik heb nauwelijks een centimeter ontsluiting
De bmm is inderdaad wel verstreken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:13 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou... dat is niet per definitie zo hoortenminste, bij mij niet.
Maar hopelijk gaat het zo een beetje vlotten voor MaJo
Jazeker! Bij mij was het lange pauze, sterke wee. En afwisselen in de houdingen hielp bij mij heel goed. Tijdje liggen (sterke weeën), tijdje rechtop en dan zwakten de weeën weer af.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
De bmm is inderdaad wel verstreken.
Ik heb inmiddels al weer een aantal zeer venijnige weeën achter de rug dus hopelijk doet het wat! Over 2 uur gaan ze weer kijken.
Ik vind de weeën behoorlijk verschillenDe een puf ik gemakkelijk weg en de ander duurt minuten en is bijna niet tegenaan te puffen. Is dat herkenbaar?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:50 schreef Donna het volgende:
Spannend hoor.
Mijn bloeddruk is weer te hoog dus ik hang weer aan de CTG en er is urine afgenomen en moet zo nog bloed af laten nemen. Blehhhh.
En het was niet eens een groeiecho dus ik weet nog steeds niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |