abonnement Unibet Coolblue
pi_195693126
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_195693134
Kreevianflu O+
pi_195693168
Sloot ik zo maar per ongeluk het topic :)
pi_195693499
Ik las in de TT 'Verkrachtingsmanagement for self' :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195693572
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:31 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik las laatst ergens de theorie dat als je dat heel vaak hebt... het de moeite waard is om te overwegen of je eigenlijk wel wil/durft... of dat je liever verliefd wordt op iemand die veilig is.
(En bijv al een relatie heeft en dus sowieso niet wil... of dat je niet bang hoeft te zijn voor afwijzing ofdat het mis gaat.. soort van emotioneel verwachtingsmanagement voor jezelf zegmaar..)
Hmmm ik denk dat er wat inzit wel dat verhaal. Of helemaal waar niet zeker. Maar het is wel dat ik nouja angstig wil ik niet zeggen. Maar dat ik er behoorlijk onzeker over ben en daarom wil ik ook liever beetje chatten eerst ipv gelijk maar er in te knallen en afspreken. Terwijl dat mss de handige optie is hoor. Maar zo ben ik gewoon niet.
Do what you love, love what you do!
pi_195693673
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:54 schreef El_Thijs het volgende:
Ik las in de TT 'Verkrachtingsmanagement for self' :')
Waar het hart vol van is...
pi_195693701
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Waar het hart vol van is...
:@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195693711
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:00 schreef kree het volgende:

[..]

Hmmm ik denk dat er wat inzit wel dat verhaal. Of helemaal waar niet zeker. Maar het is wel dat ik nouja angstig wil ik niet zeggen. Maar dat ik er behoorlijk onzeker over ben en daarom wil ik ook liever beetje chatten eerst ipv gelijk maar er in te knallen en afspreken. Terwijl dat mss de handige optie is hoor. Maar zo ben ik gewoon niet.
Kwam hier ook goed hoor.
Maar uiteindelijk niet via een datingsite.
Al gaf die wel het eerste zetje.

Duurt gewoon even voordat ik iemand leuk ga vinden... en dat vinden mensen op datingsites kennelijk al snel “laat maar....”.

Nu alweer ruim een jaar samen met iemand die ik eigenlijk al kende.. maar gewoon uit het oog verloren was. En uiteindelijk toen we elkaar terugvinden duurde het nog steeds best wel even.
pi_195693720
Iig is dit wel een leuk vrijgezellen topic dan hahaha heeft ook voordelen ;P
Do what you love, love what you do!
pi_195693812
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kwam hier ook goed hoor.
Maar uiteindelijk niet via een datingsite.
Al gaf die wel het eerste zetje.

Duurt gewoon even voordat ik iemand leuk ga vinden... en dat vinden mensen op datingsites kennelijk al snel “laat maar....”.

Nu alweer ruim een jaar samen met iemand die ik eigenlijk al kende.. maar gewoon uit het oog verloren was. En uiteindelijk toen we elkaar terugvinden duurde het nog steeds best wel even.
Het is niet heel anders bij mij....
Het kan op beide manieren. Maargoed aangezien sociaal nu en is met bandjes enzo. Plat ligt als een malle
Weer wat meer dus via online. Maar kan altijd weet het. Ik sluit het ook niet uit op die manier. Maar denk haast gaat meer live gebeuren als via internet als het komt dus
Do what you love, love what you do!
pi_195694527
Mss wil @DeBraad ook wel mee en kunnen we met 6 Ok probleem er moeten ook nog 3 meiden gevonden worden dan :')
Do what you love, love what you do!
pi_195694564
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:54 schreef kree het volgende:
Mss wil @:debraad ook wel mee en kunnen we met 12 Ok probleem er moeten ook nog 6 meiden gevonden worden dan :')
Wanneer/wat?
pi_195694577
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:55 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Wanneer/wat?
Ff edit hoor want deed weer wat fout dus zie hiervoor.
Do what you love, love what you do!
pi_195694586
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:56 schreef kree het volgende:

[..]

Ff edit hoor want deed weer wat fout dus zie hiervoor.
Ja prima, maar waar héb je het over :')
pi_195694596
Wat ik tel braad er zijn 3 van ons die allemaal geen vriendinnetje hebben en wel willen Gehehe jij ik en ed volgens mij
Do what you love, love what you do!
pi_195707881
Ondertussen kom ik op Hinge gewoon alle bekende profielen op tegen van de andere apps :') niks nieuws onder de zon. En met het lage aantal likes per dag schiet het ook niet echt op..
  zondag 18 oktober 2020 @ 11:49:07 #17
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_195709665
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 09:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ondertussen kom ik op Hinge gewoon alle bekende profielen op tegen van de andere apps :') niks nieuws onder de zon. En met het lage aantal likes per dag schiet het ook niet echt op..
Waarom stop jij niet gewoon even met dating apps?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_195710586
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 11:49 schreef M1stral het volgende:

[..]

Waarom stop jij niet gewoon even met dating apps?
Omdat samen toch gezelliger is, zeker nu de donkere dagen eraan komen. Apps zijn hits en missers: ene dag weer een boost voor je zelfvertrouwen, andere dag helaas minder maar je ontmoet daar nou eenmaal makkelijk mensen dan buiten en je kan lekker onschuldig loeren naar profielen. Ondertussen probeer ik offline ook wat relaxter te worden.
pi_195710810
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:45 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Omdat samen toch gezelliger is, zeker nu de donkere dagen eraan komen. Apps zijn hits en missers: ene dag weer een boost voor je zelfvertrouwen, andere dag helaas minder maar je ontmoet daar nou eenmaal makkelijk mensen dan buiten en je kan lekker onschuldig loeren naar profielen. Ondertussen probeer ik offline ook wat relaxter te worden.
Jouw probleem is dat je te graag wilt. Je moet en zal een relatie krijgen.
pi_195711329
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:55 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Jouw probleem is dat je te graag wilt. Je moet en zal een relatie krijgen.
Misschien, maar ik ben juist wel strenger geworden. Waar ik mij niet tot aangetrokken voel of de gesprekken geen diepgang krijgen, steek ik geen tijd meer in waar ik dat eerder misschien nog wel deed. Ik probeer nu de date ook echt als het ware te screenen zodat de kans op een natuurlijke klik al groter is. Daadwerkelijk afspreken doe ik alleen als ik er wat bij voel en ook tijd in wil steken. Dat is wel echt winst. Minder ongemakkelijke dates meer. Je ziet bij programma's als First Dates dat het al vrij snel oppervlakkig blijft als de eerste paar minuten geen herkenning is.
pi_195711403
Ja alle mensen die ik ken die een relatie hebben zeiden al tegen me dat ze eigenlijk niet perse wilden...
  zondag 18 oktober 2020 @ 14:37:50 #22
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_195712977
quote:
10s.gif Op zondag 18 oktober 2020 13:18 schreef Faxie het volgende:
Ja alle mensen die ik ken die een relatie hebben zeiden al tegen me dat ze eigenlijk niet perse wilden...
Ik denk dat het vooral betekend er wel voor open te staan, maar niet zoekend.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_195713644
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 14:37 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral betekend er wel voor open te staan, maar niet zoekend.
Zoeken werkt nooit, maar door de apps kom je wel met nieuwe mensen in contact en door je aan te melden geef je aan er voor open te staan. Flirten in de supermarkt of op je werk is toch een stuk lastiger.
pi_195713862
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 15:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Zoeken werkt nooit, maar door de apps kom je wel met nieuwe mensen in contact en door je aan te melden geef je aan er voor open te staan. Flirten in de supermarkt of op je werk is toch een stuk lastiger.
En je moet je er daadwerkelijk fatsoenlijk voor aankleden :)

En naar buiten :X
pi_195714462
Naar buiten gaan :r
pi_195716101
Die mondkapjes maken het er ook niet makkelijker op. Je kunt glimlachen naar iemand tot je een ons weegt maar niemand die het ziet :')
pi_195716383
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 16:35 schreef Womanly het volgende:
Die mondkapjes maken het er ook niet makkelijker op. Je kunt glimlachen naar iemand tot je een ons weegt maar niemand die het ziet :')
Knipogen.
pi_195716385
Heb mezelf op afrointroductions.com ingeschreven
pi_195716422
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 16:49 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Heb mezelf op afrointroductions.com ingeschreven
Wat is dat?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195716558
quote:
12s.gif Op zondag 18 oktober 2020 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Knipogen.
Meh :P Ik glimlach liever.
pi_195716572
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 16:58 schreef Womanly het volgende:

[..]

Meh :P Ik glimlach liever.
Dat zie ik wel door een mondkapje heen hoor
pi_195716747
quote:
10s.gif Op zondag 18 oktober 2020 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat zie ik wel door een mondkapje heen hoor
Jij wel :P
In de winter muts op, grote sjaal om, mondkapje op. Onherkenbaar man ;( :P
pi_195717387
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 16:52 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat is dat?
Etnisch getint datingsite
pi_195718010
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:06 schreef Womanly het volgende:

[..]

Jij wel :P
In de winter muts op, grote sjaal om, mondkapje op. Onherkenbaar man ;( :P
Voor sommige mensen is dat maar beter ook
pi_195718546
Serieus, ik heb nu wel meer succes op datingsites. Ik heb zo mijn eigen onorthodoxe techniek maar het werkt wel aardig en gesprekken gaan wel goed.

Lijken jullie het een goed idee om over te schakelen op een voice gesprek of houden jullie het liever bij texten. Ik ben verbaal minder sterk dan schriftelijk maar soms heb ik gewoon zin om te praten.

Ik ben me ervan bewust dat dit nadelig kan uitpakken en moet echt mijn eenzaamheid inhouden omdat het op vrouwen nogal afknapt.
pi_195719042
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:55 schreef osodevo het volgende:
Serieus, ik heb nu wel meer succes op datingsites. Ik heb zo mijn eigen onorthodoxe techniek maar het werkt wel aardig en gesprekken gaan wel goed.

Lijken jullie het een goed idee om over te schakelen op een voice gesprek of houden jullie het liever bij texten. Ik ben verbaal minder sterk dan schriftelijk maar soms heb ik gewoon zin om te praten.

Ik ben me ervan bewust dat dit nadelig kan uitpakken en moet echt mijn eenzaamheid inhouden omdat het op vrouwen nogal afknapt.
Als ze je nummer geeft, dan gelijk bellen, zien wat er gebeurt.

"Uit het niets" heeft dan denk ik minder succes.

Ik verwacht dat het gewaardeerd wordt, bij de vrouwen die opnemen. Die niet opnemen maakt ook niet uit, maar die wilt wss niet bellen. :P
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195719047
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Voor sommige mensen is dat maar beter ook
:7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195720862
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als ze je nummer geeft, dan gelijk bellen, zien wat er gebeurt.

"Uit het niets" heeft dan denk ik minder succes.

Ik verwacht dat het gewaardeerd wordt, bij de vrouwen die opnemen. Die niet opnemen maakt ook niet uit, maar die wilt wss niet bellen. :P
Moet zeggen, ik ben wel is ineens gebeld door een man/tindermatch. Weet niet of ik het altijd op prijs zou stellen maar hij deed het op zo’n manier dat ik het wel opwindend ofzo vond haha.
Vroeg of ik zin had om NU wat te drinken _O_ , toevallig had ik tijd *O* .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195720962
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:27 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Moet zeggen, ik ben wel is ineens gebeld door een man/tindermatch. Weet niet of ik het altijd op prijs zou stellen maar hij deed het op zo’n manier dat ik het wel opwindend ofzo vond haha.
Vroeg of ik zin had om NU wat te drinken _O_ , toevallig had ik tijd *O* .
Meisje doet leuk op app: Groen licht
Meisje geeft nummer: Groen licht
Meisje neemt telefoon op: Groen licht
Meisje doet leuk aan telefoon: Groen licht.

Tjah dan mag je best wel vragen of ze wat te drinken wilt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195720971
Vanaf welke leeftijd moet je een vrouw een vrouw gaan noemen ipv meisje eigenlijk?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195721465
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Meisje doet leuk op app: Groen licht
Meisje geeft nummer: Groen licht
Meisje neemt telefoon op: Groen licht
Meisje doet leuk aan telefoon: Groen licht.

Tjah dan mag je best wel vragen of ze wat te drinken wilt.
Ja, die zelfverzekerde houding is gewoon aantrekkelijk denk ik.
Die houding van “natuurlijk wil avianflu iets met mij drinken, Why not”
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195721478
quote:
10s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:34 schreef ludovico het volgende:
Vanaf welke leeftijd moet je een vrouw een vrouw gaan noemen ipv meisje eigenlijk?
Geen idee, ik hou er op zicht wel van om meisje genoemd te worden tijdens het flirten haha.
Verder ben ik in het dagelijks leven, op werk enzo, gewoon een vrouw.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195721720
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:27 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Moet zeggen, ik ben wel is ineens gebeld door een man/tindermatch. Weet niet of ik het altijd op prijs zou stellen maar hij deed het op zo’n manier dat ik het wel opwindend ofzo vond haha.
Vroeg of ik zin had om NU wat te drinken _O_ , toevallig had ik tijd *O* .
Pff wat een creep
pi_195721957
quote:
10s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Pff wat een creep
Waarom? Was leuk en gezellig.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195722013
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:33 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Waarom? Was leuk en gezellig.
En hij wilt ook nog eens te graag.

Sorry ik heb zo'n bui ;(
pi_195722061
quote:
10s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

En hij wilt ook nog eens te graag.

Sorry ik heb zo'n bui ;(
haha, nou ja als je de juiste attitude hebt komt het niet over alsof je te graag wil.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195722123
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:40 schreef Avianflu het volgende:

[..]

haha, nou ja als je de juiste attitude hebt komt het niet over alsof je te graag wil.
* Faxie noteert :9
pi_195731119
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:55 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Jouw probleem is dat je te graag wilt. Je moet en zal een relatie krijgen.
Hoe is het met jouw dateleven Solid? :)
pi_195731321
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 14:37 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral betekend er wel voor open te staan, maar niet zoekend.
Blijft wel een beetje een overlappend gebied. Je kunt wel zeggen niet te zoeken, maar als je zelf actief dates initieert ben je natuurlijk wel een beetje op zoek.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2020 23:43:19 ]
pi_195736253
Hoe snel steken jullie geen tijd meer in gesprekken die niet of nauwelijks lopen? Geen of laat reactie krijgen terwijl diegene wel vaak online is?
pi_195736573
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hoe snel steken jullie geen tijd meer in gesprekken die niet of nauwelijks lopen? Geen of laat reactie krijgen terwijl diegene wel vaak online is?
Heel snel
pi_195736810
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hoe snel steken jullie geen tijd meer in gesprekken die niet of nauwelijks lopen? Geen of laat reactie krijgen terwijl diegene wel vaak online is?
Het is vaak toch of direct leuk of direct trekken aan een dood paard.
Misschien dat een gesprek IRL met zo’n dood paard wel leuk zou zijn maar Tinder is nu eenmaal niet real life.
Met andere woorden, als ik merk dat het niet loopt steek ik er vrijwel direct geen tijd meer in.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195738187
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 21:05 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Het is vaak toch of direct leuk of direct trekken aan een dood paard.
Misschien dat een gesprek IRL met zo’n dood paard wel leuk zou zijn maar Tinder is nu eenmaal niet real life.
Met andere woorden, als ik merk dat het niet loopt steek ik er vrijwel direct geen tijd meer in.
Het kan natuurlijk wel zo zijn dat mensen gewoon heel slecht in appen zijn. Wel een handicap maar het komt voor.
pi_195738514
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 22:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk wel zo zijn dat mensen gewoon heel slecht in appen zijn. Wel een handicap maar het komt voor.
Ja dat bedoel ik inderdaad. Maar Tinder is dan gewoon niet echt het platform voor die mensen denk ik.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195738698
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 22:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik inderdaad. Maar Tinder is dan gewoon niet echt het platform voor die mensen denk ik.
Dat idee heb ik ook. Die groep is wel vrij groot in mijn ervaring. Veel mensen die nauwelijks iets zinnigs terugsturen en er echt alleen voor het plaatjes kijken op lijken te zitten.

Vervelende tijdverspillers zijn dat. 5 vragen onderweg en iemand heeft alleen nog maar "hahaha" en "ok leuk!" teruggestuurd.
pi_195741949
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Heel snel
Same... ik weet vaak redelijk snel of het een standaard interview is... of een leuk gesprek.
Standaardinterviews... tja daar kan ik weinig mee.

Wn dat betekent niet dat je geen standaard vragen mag stellen... maar als het blijft bij een kruisverhoor ipv dat je daadwerkelijk een gesprek krijgt... houdt het snel op.

Waar kom je vandaan?
Plaats X
Oh ik uit plaats Y, wat doe je voor werk?
Manager bezemkast
Oh leuk.. ik werk bij bedrijf X. Ga je vanavond nog ergens heen?
Jazeker.. leuk cafeetje om de hoek hier.. met vrienden. Dat is altijd goed.
Oh gezellig... ik blijf vanavond maar thuis.

Nahja... dat is geen gesprek... er komt niks uit.
Vraag, antwoord, volgende vraag...
als het enigzins klikt hoef je niet zo kunstmatig het gesprek levend te houden.
Dan geven de antwoorden vanzelf gespreksstof waardoor ongemerkt het interviewdeel overloopt in een normaal gesprek.
Waar uiteindelijk minstens net zo veel informatie van partij wisselt natuurlijk.

Blijft het in de interview fase hangen... dan was ik altijd relatief snel klaar ermee. Kennelijk zitten we dan toch communicatief niet helemaal op dezelfde golflengte.
pi_195742007
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 06:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Same... ik weet vaak redelijk snel of het een standaard interview is... of een leuk gesprek.
Standaardinterviews... tja daar kan ik weinig mee.

Wn dat betekent niet dat je geen standaard vragen mag stellen... maar als het blijft bij een kruisverhoor ipv dat je daadwerkelijk een gesprek krijgt... houdt het snel op.

Waar kom je vandaan?
Plaats X
Oh ik uit plaats Y, wat doe je voor werk?
Manager bezemkast
Oh leuk.. ik werk bij bedrijf X. Ga je vanavond nog ergens heen?
Jazeker.. leuk cafeetje om de hoek hier.. met vrienden. Dat is altijd goed.
Oh gezellig... ik blijf vanavond maar thuis.

Nahja... dat is geen gesprek... er komt niks uit.
Vraag, antwoord, volgende vraag...
als het enigzins klikt hoef je niet zo kunstmatig het gesprek levend te houden.
Dan geven de antwoorden vanzelf gespreksstof waardoor ongemerkt het interviewdeel overloopt in een normaal gesprek.
Waar uiteindelijk minstens net zo veel informatie van partij wisselt natuurlijk.

Blijft het in de interview fase hangen... dan was ik altijd relatief snel klaar ermee. Kennelijk zitten we dan toch communicatief niet helemaal op dezelfde golflengte.
Dit inderdaad, vooral vervelend als je uitgebreid inhaakt op een antwoord en dan terugkrijgt “ok leuk”.

Bijvoorbeeld. Ik: Waar kom je vandaan? Hij: “X”,
Ik: oh leuk ik kom uit Y, maar heb een goede vriendin in X, we gaan regelmatig naar blablabla .
En dan als antwoord “ok leuk”

Ook wel is ontmatcht omdat hij vond dat ik te veel praatte _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195742031
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 07:03 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dit inderdaad, vooral vervelend als je uitgebreid inhaakt op een antwoord en dan terugkrijgt “ok leuk”.

Bijvoorbeeld. Ik: Waar kom je vandaan? Hij: “X”,
Ik: oh leuk ik kom uit Y, maar heb een goede vriendin in X, we gaan regelmatig naar blablabla .
En dan als antwoord “ok leuk”

Ook wel is ontmatcht omdat hij vond dat ik te veel praatte _O-
Haha tja... als hij dat online al niet kan handelen... terwijl hij je letterlijk gewoon weg kan leggen...
is dat misschien geen heel slecht idee :)

Hier weleens iemand ontmatched omdat ie vond dat ik bepaalde mensen beter niet zou zien.
Als je al zo begint.. voor ik je überhaupt hebt gezien... dan is dat een instant unmatch... hoe leuk diegene ook leek tot dat moment :)
Als het online al niet werkt... dan wordt irl ook lastig lijkt me.
pi_195742065
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 07:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha tja... als hij dat online al niet kan handelen... terwijl hij je letterlijk gewoon weg kan leggen...
is dat misschien geen heel slecht idee :)

Hier weleens iemand ontmatched omdat ie vond dat ik bepaalde mensen beter niet zou zien.
Als je al zo begint.. voor ik je überhaupt hebt gezien... dan is dat een instant unmatch... hoe leuk diegene ook leek tot dat moment :)
Als het online al niet werkt... dan wordt irl ook lastig lijkt me.
Daar heb je een punt _O- _O- , ik heb er eigenlijk ook smakelijk om moeten lachen toen, zelfspot :+ .

OW die types inderdaad die direct al een mening over vanalles in je leven hebben en verwachten dat je je leven aanpast, really :{w . Zoek gewoon nog even verder dan en houdt je commentaar verder voor je.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195742166
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 07:18 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Daar heb je een punt _O- _O- , ik heb er eigenlijk ook smakelijk om moeten lachen toen, zelfspot :+ .

OW die types inderdaad die direct al een mening over vanalles in je leven hebben en verwachten dat je je leven aanpast, really :{w . Zoek gewoon nog even verder dan en houdt je commentaar verder voor je.
Zelfspot.. is toch wel het belangrijks tijdens het hele daten volgens mij.

Als je alles superserieus gaat nemen..
dan word je er volgens mij doodongelukkig van.

En ja.. ik ben geen puber meer. Heb al jaren een eigen leven... live with it.
Of niet natuurlijk.. ook een optie :)

En de loop der tijd veranderd er heus vanalles.. maar niet bij voorbaat alvast eisen gaan stellen en actie verwachten.
pi_195742544
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 07:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zelfspot.. is toch wel het belangrijks tijdens het hele daten volgens mij.

Als je alles superserieus gaat nemen..
dan word je er volgens mij doodongelukkig van.

En ja.. ik ben geen puber meer. Heb al jaren een eigen leven... live with it.
Of niet natuurlijk.. ook een optie :)

En de loop der tijd veranderd er heus vanalles.. maar niet bij voorbaat alvast eisen gaan stellen en actie verwachten.
Mensen die eisen stellen :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195742736
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 08:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mensen die eisen stellen :')
Als het een goede match is, dan hoeven er geen eisen te worden gesteld O-)
Het is wat.......
pi_195743098
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:02 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Als het een goede match is, dan hoeven er geen eisen te worden gesteld O-)
Nahja dan kom je later tot de ontdekking dat je toch her en der wat dingen moet veranderen.

Maar dat is wezenlijk wat anders dan zeggen; ga nou eerst dat maar even doen want ik vind dat echt niet kunnen”

Dat vind ik namelijk niet kunnen :X
pi_195743453
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nahja dan kom je later tot de ontdekking dat je toch her en der wat dingen moet veranderen.

Maar dat is wezenlijk wat anders dan zeggen; ga nou eerst dat maar even doen want ik vind dat echt niet kunnen”

Dat vind ik namelijk niet kunnen :X
Sommige dingen veranderen vanzelf. Maar überhaupt al dingen gaan eisen (of je al gedate hebt of niet) is een no go. Als een date tegen mij zou zeggen dat ik MOET stoppen met motor rijden, dan mag ze fijn op zoek naar iemand anders. Ik ga tegen haar ook niet zeggen dat ze haar hond MOET wegdoen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195744406
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Sommige dingen veranderen vanzelf. Maar überhaupt al dingen gaan eisen (of je al gedate hebt of niet) is een no go. Als een date tegen mij zou zeggen dat ik MOET stoppen met motor rijden, dan mag ze fijn op zoek naar iemand anders. Ik ga tegen haar ook niet zeggen dat ze haar hond MOET wegdoen.
Eens.
Als de match goed is dan kom je vanzelf nader tot elkaar. Dan is er ook geen sprake van eisen of van moeten
Het is wat.......
pi_195744592
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:29 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Eens.
Als de match goed is dan kom je vanzelf nader tot elkaar. Dan is er ook geen sprake van eisen of van moeten
Wel eens meegemaakt dat ze het heel sneaky probeerde. 2e of 3e date, weet ik even niet meer. En ze vroeg me waarom ik zoveel met een hobby deed, want zij was toch leuker om tijd aan te besteden? Ze zei het met een lachje, maar toen ik het wat later nog een keer hoorde had ik haar verteld dat ik niet zomaar dingen ga opgeven.

Er kwam geen date meer daarna.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195744648
https://www.pewresearch.o(...)es-of-online-dating/



[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2020 11:46:46 ]
pi_195744827
quote:
Dus de vrouwen moeten meer appen?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195744972
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:56 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dus de vrouwen moeten meer appen?
En jij maar denken dat je te veel praat :X :D

[ Bericht 7% gewijzigd door Uhmmpie op 20-10-2020 12:11:25 ]
pi_195745085
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wel eens meegemaakt dat ze het heel sneaky probeerde. 2e of 3e date, weet ik even niet meer. En ze vroeg me waarom ik zoveel met een hobby deed, want zij was toch leuker om tijd aan te besteden? Ze zei het met een lachje, maar toen ik het wat later nog een keer hoorde had ik haar verteld dat ik niet zomaar dingen ga opgeven.

Er kwam geen date meer daarna.
Raar :)

Wn als het dan nog is van “joh.. ik vind het doodeng want $insert_familielid reed zich ooit dood op de motor”
Is het nog wat anders....

Maar een relatie is niet jezelf helemaal opgeven...
dat is elkaar aanvullen... niet wegstrepen.
pi_195745483
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Raar :)

Wn als het dan nog is van “joh.. ik vind het doodeng want $insert_familielid reed zich ooit dood op de motor”
Is het nog wat anders....

Maar een relatie is niet jezelf helemaal opgeven...
dat is elkaar aanvullen... niet wegstrepen.
Ging niet over motor rijden ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195745651
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ging niet over motor rijden ;)
Geldt ook voor willekeurig andere hobbies..
er is vasr een excuus te vinden waarom iemand andermans hobby minder prettig vind.
De vraag is.. hoe diegene daar mee om gaat.
En meteen eisen dat een hobby de kast in gaat lijkt me geen goed begin.
pi_195745701
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 22:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook. Die groep is wel vrij groot in mijn ervaring. Veel mensen die nauwelijks iets zinnigs terugsturen en er echt alleen voor het plaatjes kijken op lijken te zitten.

Vervelende tijdverspillers zijn dat. 5 vragen onderweg en iemand heeft alleen nog maar "hahaha" en "ok leuk!" teruggestuurd.
Dat komt ervan als je in die interview mode gaat zitten. Het is je eigen keuze om dat te doen, en daar reageert iemand dan niet heel warmpjes op nee.

Als zij geen vragen terugstelt, waarom stel je zelf dan nog vragen?

Diezelfde types praten honderduit met iemand die hen wel weet te raken. Dat het je niet lukt wil niet zeggen dat de meeste mensen er zitten om plaatjes te kijken.
pi_195745710
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Geldt ook voor willekeurig andere hobbies..
er is vasr een excuus te vinden waarom iemand andermans hobby minder prettig vind.
De vraag is.. hoe diegene daar mee om gaat.
En meteen eisen dat een hobby de kast in gaat lijkt me geen goed begin.
Nope. Dingen gaan verbieden is een teken van onzekerheid vind ik. Alsof je het niet kan handelen dat iemand iets doet wat in je ogen leuker is dan jij.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195745722
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 06:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Same... ik weet vaak redelijk snel of het een standaard interview is... of een leuk gesprek.
Standaardinterviews... tja daar kan ik weinig mee.

Wn dat betekent niet dat je geen standaard vragen mag stellen... maar als het blijft bij een kruisverhoor ipv dat je daadwerkelijk een gesprek krijgt... houdt het snel op.

Waar kom je vandaan?
Plaats X
Oh ik uit plaats Y, wat doe je voor werk?
Manager bezemkast
Oh leuk.. ik werk bij bedrijf X. Ga je vanavond nog ergens heen?
Jazeker.. leuk cafeetje om de hoek hier.. met vrienden. Dat is altijd goed.
Oh gezellig... ik blijf vanavond maar thuis.

Nahja... dat is geen gesprek... er komt niks uit.
Vraag, antwoord, volgende vraag...
als het enigzins klikt hoef je niet zo kunstmatig het gesprek levend te houden.
Dan geven de antwoorden vanzelf gespreksstof waardoor ongemerkt het interviewdeel overloopt in een normaal gesprek.
Waar uiteindelijk minstens net zo veel informatie van partij wisselt natuurlijk.

Blijft het in de interview fase hangen... dan was ik altijd relatief snel klaar ermee. Kennelijk zitten we dan toch communicatief niet helemaal op dezelfde golflengte.
Maar als ik het goed lees heb jij dan ook in het begin nog geen enkele vraag gesteld. Ik vind het dan ook lastig als iemand mij geen vragen stelt. Ga niet de hele tijd vragen stellen of alleen maar over mijzelf lullen. Als iemand nu en dan eens een vraag stelt maakt het gesprek veel makkelijker van beide kanten.

Ik zie hier vooral dat hij een interview doet en jij alleen maar een antwoord geeft. Als jij hem een vraag zou gaan stellen en hij geeft een beetje leuk antwoord, kun je daar ook weer op inhaken en heb je gelijk een gesprek.

Dat is mijn ervaring vooral. Als je geen vragen terug stuurt kan ik mij voorstellen dat het als een interview gaat worden als hij wel graag je wil leren kennen.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_195745754
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:52 schreef Telefono het volgende:

[..]

Maar als ik het goed lees heb jij dan ook in het begin nog geen enkele vraag gesteld. Ik vind het dan ook lastig als iemand mij geen vragen stelt. Ga niet de hele tijd vragen stellen of alleen maar over mijzelf lullen. Als iemand nu en dan eens een vraag stelt maakt het gesprek veel makkelijker van beide kanten.
Je kan ook gewoon en geen vragen stellen en niet over jezelf lullen. Kijk hoe ze daar op reageert. Of als je een vraag stelt, maar er een open vraag van (bijv iets wat begint met hoe, waarom etc).

Daarnaast, als iemand geen vragen terug stelt en jij vindt dat kut, stop je toch gewoon met praten.

Uiteraard wel terecht punt dat als een vrouw klaagt over een gesprek, ze zelf wat meer initiatief kan nemen.
pi_195745775
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:55 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon en geen vragen stellen en niet over jezelf lullen. Kijk hoe ze daar op reageert. Of als je een vraag stelt, maar er een open vraag van (bijv iets wat begint met hoe, waarom etc).

Daarnaast, als iemand geen vragen terug stelt en jij vindt dat kut, stop je toch gewoon met praten.
Dat doe ik dan ook vrij snel ja.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_195745803
quote:
Ik zie hier vooral dat hij een interview doet en jij alleen maar een antwoord geeft. Als jij hem een vraag zou gaan stellen en hij geeft een beetje leuk antwoord, kun je daar ook weer op inhaken en heb je gelijk een gesprek.
Dat is precies mijn punt... dat er geen gesprek op komt.. en als iemand continu vragen stelt kun je moeilijk iets gaan vragen over een heel ander onderwerp.

Geen natuurlijke gespreksflow zegmaar.

Komt ongetwijfeld ook door het digitale gesprek... maar toch.
pi_195745806
quote:
Verrassend. Bewijst meteen mijn punt in het "Wetalent" topic.
pi_195745827
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:51 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Dat komt ervan als je in die interview mode gaat zitten. Het is je eigen keuze om dat te doen, en daar reageert iemand dan niet heel warmpjes op nee.

Als zij geen vragen terugstelt, waarom stel je zelf dan nog vragen?

Diezelfde types praten honderduit met iemand die hen wel weet te raken. Dat het je niet lukt wil niet zeggen dat de meeste mensen er zitten om plaatjes te kijken.
Eens, gewoon mee stoppen dus. En een betere match zoeken.
pi_195745876
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat is precies mijn punt... dat er geen gesprek op komt.. en als iemand continu vragen stelt kun je moeilijk iets gaan vragen over een heel ander onderwerp.

Geen natuurlijke gespreksflow zegmaar.

Komt ongetwijfeld ook door het digitale gesprek... maar toch.
Ik vond het ook al een beetje vreemd, hier op het forum ben je juist een vlotte babbelaar :)
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_195745970
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:02 schreef Telefono het volgende:

[..]

Ik vond het ook al een beetje vreemd, hier op het forum ben je juist een vlotte babbelaar :)
Online ook hoor... maar er moet wel wat terugkomen uiteindelijk anders schiet het gewoon niet op. En waar je met de een.. in no time een leuk gesprek hebt... lukt dat met de ander gewoon helemaal niet.

Tja.. uiteindelijk kies ik dan toch voor degene met het leukere gesprek. Hoeft het niet eens perse ergens over te gaan.. als ik er maar wel vrolijk van word.
pi_195746186
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Online ook hoor... maar er moet wel wat terugkomen uiteindelijk anders schiet het gewoon niet op. En waar je met de een.. in no time een leuk gesprek hebt... lukt dat met de ander gewoon helemaal niet.

Tja.. uiteindelijk kies ik dan toch voor degene met het leukere gesprek. Hoeft het niet eens perse ergens over te gaan.. als ik er maar wel vrolijk van word.
Misschien is dat het hem wel vooral. Het zijn soms de simpele dingen, opmerkingen of grapjes wat het leuk maakt.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_195748279
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:23 schreef Telefono het volgende:

[..]

Misschien is dat het hem wel vooral. Het zijn soms de simpele dingen, opmerkingen of grapjes wat het leuk maakt.
De rol van de man is dan ook entertainer zijn. Naast goede looks. Anders :W
pi_195748530
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:41 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

De rol van de man is dan ook entertainer zijn. Naast goede looks. Anders :W
Op apps wel inderdaad. Daarom ben ik ook helemaal klaar met die apps. Vrouwen hebben daar alle kaarten in handen. Mannen, tenzij je qua uiterlijk Chad bent of binnen de trend valt van het jaar, is afhankelijk van een gelukje, een hertje dat toevallig oversteekt terwijl jij daar "rondrijdt". Een man kan daar totaal niet jagen (tenzij je in eerdergenoemde categorie valt). Die onnatuurlijk dynamiek op apps, wat alleen maar tot verwende mormels leidt onder de vrouwen, is niks voor mij. Maarja nog steeds die hondencorona he... Wat mis ik het stappen, waar ik de kaarten in handen heb.
pi_195748561
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:56 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Op apps wel inderdaad. Daarom ben ik ook helemaal klaar met die apps. Vrouwen hebben daar alle kaarten in handen. Mannen, tenzij je qua uiterlijk Chad bent of binnen de trend valt van het jaar, is afhankelijk van een gelukje, een hertje dat toevallig oversteekt terwijl jij daar "rondrijdt". Een man kan daar totaal niet jagen (tenzij je in eerdergenoemde categorie valt). Die onnatuurlijk dynamiek op apps, wat alleen maar tot verwende mormels leidt onder de vrouwen, is niks voor mij. Maarja nog steeds die hondencorona he...
Apps werken prima voor mij :Y

Wil je aantrekkelijke vrouwen
Wees een aantrekkelijke man :Y
pi_195749196
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:03 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw dateleven Solid? :)
Niks te klagen wat dat betreft.
pi_195749210
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:58 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Apps werken prima voor mij :Y

Wil je aantrekkelijke vrouwen
Wees een aantrekkelijke man :Y
Wat een antwoord ook :')
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:39:53 #89
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_195749313
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:56 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Op apps wel inderdaad. Daarom ben ik ook helemaal klaar met die apps. Vrouwen hebben daar alle kaarten in handen. Mannen, tenzij je qua uiterlijk Chad bent of binnen de trend valt van het jaar, is afhankelijk van een gelukje, een hertje dat toevallig oversteekt terwijl jij daar "rondrijdt". Een man kan daar totaal niet jagen (tenzij je in eerdergenoemde categorie valt). Die onnatuurlijk dynamiek op apps, wat alleen maar tot verwende mormels leidt onder de vrouwen, is niks voor mij. Maarja nog steeds die hondencorona he... Wat mis ik het stappen, waar ik de kaarten in handen heb.
Eens. En ik ben dan een vrouw. Maar ik hou gewoon niet zo van dat (verplichte) appen.
Het is maar zelden dat ik dat voor iemand over heb.

Met het uitgaan verloopt het allemaal veel spontaner.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_195750140
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:56 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Op apps wel inderdaad. Daarom ben ik ook helemaal klaar met die apps. Vrouwen hebben daar alle kaarten in handen. Mannen, tenzij je qua uiterlijk Chad bent of binnen de trend valt van het jaar, is afhankelijk van een gelukje, een hertje dat toevallig oversteekt terwijl jij daar "rondrijdt". Een man kan daar totaal niet jagen (tenzij je in eerdergenoemde categorie valt). Die onnatuurlijk dynamiek op apps, wat alleen maar tot verwende mormels leidt onder de vrouwen, is niks voor mij. Maarja nog steeds die hondencorona he... Wat mis ik het stappen, waar ik de kaarten in handen heb.
Hear hear. Afgezien van het stappen gedeelte, want dat doe ik niet :')
pi_195768724
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:56 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Op apps wel inderdaad. Daarom ben ik ook helemaal klaar met die apps. Vrouwen hebben daar alle kaarten in handen. Mannen, tenzij je qua uiterlijk Chad bent of binnen de trend valt van het jaar, is afhankelijk van een gelukje, een hertje dat toevallig oversteekt terwijl jij daar "rondrijdt". Een man kan daar totaal niet jagen (tenzij je in eerdergenoemde categorie valt). Die onnatuurlijk dynamiek op apps, wat alleen maar tot verwende mormels leidt onder de vrouwen, is niks voor mij. Maarja nog steeds die hondencorona he... Wat mis ik het stappen, waar ik de kaarten in handen heb.
Denk dat het niet perse slechter is, het is in mijn ogen anders en vereist een iets andere aanpak. Als jij gewend bent in de kroeg te jagen en er op apps achter komt dat het daar anders werkt, kan ik me dat wel voorstellen. Maar dat wil nog niet zeggen dat het niet voor heel veel mensen kan werken, je moet het alleen leren (of niet) :P
pi_195772363
Wat is naast OkCupid een goed gratis alternatief? Ervaringen?

Bij OKC moet je nu verplicht je telefoonnummer opgeven, dus ik heb mijn account maar verwijderd. }:|

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2020 20:23:13 ]
pi_195772752
Never mind.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_195772854
quote:
13s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:44 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Never mind.
Nee vertel :)
pi_195773450
Aaaah toe nou
  donderdag 22 oktober 2020 @ 19:21:10 #97
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_195791589
quote:
Nee. Het is toch vandaag pas gelanceerd?
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 22 oktober 2020 @ 19:22:00 #98
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_195791603
Het staat nog niet in de App Store.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_195791607
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Het staat nog niet in de App Store.
Komt ook niet in de app store
pi_195791848
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Het staat nog niet in de App Store.
Als je via de hoofdpagina van Facebook naar je profiel instellingen gaat staat er een knop naar het daten.....
  donderdag 22 oktober 2020 @ 19:43:43 #101
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_195792198
quote:
17s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Als je via de hoofdpagina van Facebook naar je profiel instellingen gaat staat er een knop naar het daten.....
Nope.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_195792482
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nope.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 19:59:30 #103
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_195792584
Staat er bij mij echt nog niet bij.
Misschien moet ik even een update afwachten.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 22 oktober 2020 @ 19:59:51 #104
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_195792591
Maar thanks voor je uitleg! Ik zal het in de gaten houden. Is het iets?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_195792671
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar thanks voor je uitleg! Ik zal het in de gaten houden. Is het iets?
Geen idee, hoef even niet te daten momenteel :) maar bij Boulevard zeiden ze dat je niet gematched wordt met iemand uit je vriendenlijst, maar wel met iemand wiens interesses overeenkomen met die van jou
pi_195792830
Ik zie ook niks. Facebook heeft me als ondatebaar beoordeeld ;(
pi_195792898
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:08 schreef Faxie het volgende:
Ik zie ook niks. Facebook heeft me als ondatebaar beoordeeld ;(
Moest lachen! Zelfs Facebook heeft je opgegeven :P
Maar ik zie ook niks, hoor!
pi_195794640
Oeh, ik heb al jaren geen Facebook meer -O-
pi_195802638
Facebook is lekker laat ermee. Maar ik ben wel benieuwd naar ervaringen..
pi_195802687
Het wordt langzamerhand hoogseizoen voor dating :Y
pi_195802689
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:08 schreef Duiveltja het volgende:
Facebook is lekker laat ermee. Maar ik ben wel benieuwd naar ervaringen..
Nog even en we hebben een echte Fuckbook :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195802938
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nog even en we hebben een echte Fuckbook :')
Gat in de markt zeg ik je.
Een fuck lijst, een Maybe lijst en een never lijst :s) .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195803018
Ik zie nog steeds niks :'(
pi_195803372
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:32 schreef Faxie het volgende:
Ik zie nog steeds niks :'(
Ik ook niet hoor Mss zijn we te oud :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195803377
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:32 schreef Faxie het volgende:
Ik zie nog steeds niks :'(
Op de mobiele website van Facebook is inderdaad niets te zien. Misschien is het alleen in de Android app of iOs?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195803394
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:53 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor Mss zijn we te oud :')
Ik ben een jonge god
pi_195803414
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:11 schreef Duiveltja het volgende:
Het wordt langzamerhand hoogseizoen voor dating :Y
hoezo
pi_195803422
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Op de mobiele website van Facebook is inderdaad niets te zien. Misschien is het alleen in de Android app of iOs?
Ook niet :'(
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:00:13 #119
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_195803522
Facebook dating :D _O-

Dan moet je wel heel wanhopig zijn zeg :@
pi_195803634
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:00 schreef S95Sedan het volgende:
Facebook dating :D _O-

Dan moet je wel heel wanhopig zijn zeg :@
Gewoon in iemands DM creepen :D .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195803845
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:00 schreef S95Sedan het volgende:
Facebook dating :D _O-

Dan moet je wel heel wanhopig zijn zeg :@
Dat zijn natuurlijk allemaal van die Ria's die ook in de FB weggeefhoek zit of een zielig verhaal verzinnen als Freek Vonk zijn nieuwe boek weggeeft.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195803853
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:32 schreef Faxie het volgende:
Ik zie nog steeds niks :'(
Klik eens op Meer Weergeven en dan gaan er een aantal tegels open :)
pi_195803895
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:18 schreef Amee het volgende:

[..]

Klik eens op Meer Weergeven en dan gaan er een aantal tegels open :)
Ja heb ik gedaan. Krijg niks te zien. Nouja misschien komende week ofzo.
pi_195803901
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:18 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat zijn natuurlijk allemaal van die Ria's die ook in de FB weggeefhoek zit of een zielig verhaal verzinnen als Freek Vonk zijn nieuwe boek weggeeft.
Genoeg leuke jonge dames en heren op Facebook, hoor. Over de hele wereld. Je moet niet alleen in je vriendenlijst kijken. :P
pi_195803912
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja heb ik gedaan. Krijg niks te zien. Nouja misschien komende week ofzo.
Ik heb de mijne net gezien toen ik erop klikte.
pi_195803929
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:21 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik heb de mijne net gezien toen ik erop klikte.
Ow zo nog maar even kijken dan :P
pi_195803957
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:20 schreef Amee het volgende:

[..]

Genoeg leuke jonge dames en heren op Facebook, hoor. Over de hele wereld. Je moet niet alleen in je vriendenlijst kijken. :P
Ik heb gewoon niet zoveel vertrouwen in Facebook.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195804033
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:23 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik heb gewoon niet zoveel vertrouwen in Facebook.
Soms waar je het juist nooit verwacht!

Maar imo is Facebook ook allang gebruikt als datingsite. Je moest eens weten hoeveel mensen in elkaars messenger komen en hoeveel huwelijken er kapot zijn gegaan.
Tenmiste een paar onder bekenden van mij.
pi_195804046
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:27 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Gat in de markt zeg ik je.
Een fuck lijst, een Maybe lijst en een never lijst :s) .
Ipv van vriendschapsverzoeken krijg je vrijverzoeken :P

Ipv een Like een Lik :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195804115
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:27 schreef Amee het volgende:

[..]

Soms waar je het juist nooit verwacht!

Maar imo is Facebook ook allang gebruikt als datingsite. Je moest eens weten hoeveel mensen in elkaars messenger komen en hoeveel huwelijken er kapot zijn gegaan.
Tenmiste een paar onder bekenden van mij.
Maar dan wordt er niet gematched onder vreemden natuurlijk.
pi_195804143
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar dan wordt er niet gematched onder vreemden natuurlijk.
Gematched misschien niet zoals jij het bedoelt. Maar vreemden voegen elkaar toe en maken contact. Je kan tot maximaal 5000 vrienden toevoegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2020 12:33:26 ]
pi_195804369
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:33 schreef Amee het volgende:

[..]

Gematched misschien niet zoals jij het bedoelt. Maar vreemden voegen elkaar toe en maken contact. Je kan tot maximaal 5000 vrienden toevoegen.
Mja.. ik wijs dat soort verzoeken eigenlijk altijd af :)

Maar het kan natuurlijk wel idd.
pi_195804503
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja.. ik wijs dat soort verzoeken eigenlijk altijd af :)

Maar het kan natuurlijk wel idd.
Ik ook nu ik er privé foto's op zet enzo. Heb nu alleen vrienden waar ik contact mee heb en familie. Ik had bijna 2000 vrienden maar ze waren dus alleen uit op meer. En niet perse iets romantisch. Ik woonde toen nog thuis dus ze gingen voor de Greencard. Dat werd wel vermoeiend. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2020 12:56:50 ]
pi_195804528
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:56 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik ook nu ik er privé foto's op zet enzo. Heb nu alleen vrienden waar ik contact mee heb en familie. Ik had bijna 2000 vrienden maar ze waren dus alleen uit op meer. En niet perse iets romantisch. Ik woonde toen nog thuis dus ze gingen voor de Greencard. Dat werd wel vermoeiend. :D
2000? :o
pi_195804581
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

2000? :o
Jaa! Haaha! Maar de meesten zijn vreemden, hoor. Heb ze verwijderd. Heb nu zo'n 270 waar ik echt ook mee contact heb irl.
pi_195804608
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:01 schreef Amee het volgende:

[..]

Jaa! Haaha! Maar de meesten zijn vreemden, hoor. Heb ze verwijderd. Heb nu zo'n 270 waar ik echt ook mee contact heb irl.
Ik accepteer bijna geen mensen die ik niet ken of waar ik niet op een of andere manier een connectie mee heb. Profiel staat ook alleen open voor vrienden grotendeels. Ben toch al amper actief.
pi_195804696
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik accepteer bijna geen mensen die ik niet ken of waar ik niet op een of andere manier een connectie mee heb. Profiel staat ook alleen open voor vrienden grotendeels. Ben toch al amper actief.
Dat zal misschien straks wel veranderen :P
Heb je het nog steeds niet? Onder de tegels van de pic van Cinderella staat Meer Weergeven.
pi_195804765
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:08 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat zal misschien straks wel veranderen :P
Heb je het nog steeds niet? Onder de tegels van de pic van Cinderella staat Meer Weergeven.
Nope nog steeds niks
pi_195804803
Huh nu staat ie er opeens wel in de app :?
pi_195804824
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:13 schreef Faxie het volgende:
Huh nu staat ie er opeens wel in de app :?
:9
pi_195804828
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

:9
Ben al bezig :')
pi_195804892
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ben al bezig :')
Even mijn relatie-status op Facebook checken.
pi_195804917
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Even mijn relatie-status op Facebook checken.
_O-
pi_195804949
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

_O-
Die is verborgen gelukkig
pi_195804980
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Die is verborgen gelukkig
Slimme jongen :P
pi_195805111
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:13 schreef Faxie het volgende:
Huh nu staat ie er opeens wel in de app :?
Succes! :D
pi_195805154
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:27 schreef Amee het volgende:

[..]

Succes! :D
Zal me benieuwen :')
pi_195805562
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:56 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik ook nu ik er privé foto's op zet enzo. Heb nu alleen vrienden waar ik contact mee heb en familie. Ik had bijna 2000 vrienden maar ze waren dus alleen uit op meer. En niet perse iets romantisch. Ik woonde toen nog thuis dus ze gingen voor de Greencard. Dat werd wel vermoeiend. :D
Dus bij jou kan ik een greencard regelen? :7
pi_195805582
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:47 schreef rival het volgende:

[..]

Dus bij jou kan ik een greencard regelen? :7
Krijg je automatisch, bebe :P
pi_195805629
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:48 schreef Amee het volgende:

[..]

Krijg je automatisch, bebe :P
Waar Fok! allemaal toch goed voor is :9
pi_195805736
Facebook, waar getrouwde mannen in je dm kruipen _O- . Of LinkedIn, “for that matter” _O- .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195805741
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:57 schreef Avianflu het volgende:
Facebook, waar getrouwde mannen in je dm kruipen _O- . Of LinkedIn, “for that matter” _O- .
Ik krijg wel allemaal jonge recruitervrouwen in mijn LinkedIn met aanbiedingen :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195805752
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:54 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

hoezo
Ok misschien niet voor jou dan :')
pi_195805764
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:57 schreef Avianflu het volgende:
Facebook, waar getrouwde mannen in je dm kruipen _O- . Of LinkedIn, “for that matter” _O- .
Dat geldt overal op het internet voor vrouwen. Hoe je er ook uitziet.
pi_195805772
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:59 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat geldt overal op het internet voor vrouwen. Hoe je er ook uitziet.
Ja, maar dat is toch schaamteloos. Vooral als het bekenden zijn.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195805785
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik krijg wel allemaal jonge recruitervrouwen in mijn LinkedIn met aanbiedingen :9
Die sla je niet af natuurlijk :P
pi_195805914
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:00 schreef Amee het volgende:

[..]

Die sla je niet af natuurlijk :P
Allemaal voor werk ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195805939
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:59 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, maar dat is toch schaamteloos. Vooral als het bekenden zijn.
Of collega’s waar je daarna dan nog professioneel mee moet doen :’)
pi_195806031
Ik heb wel een aantal collega's die ik professioneel zou doen hoor.
pi_195806067
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:12 schreef Faxie het volgende:
Ik heb wel een aantal collega's die ik professioneel zou doen hoor.
Hou dat maar voor je , in de meeste gevallen dan.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195806083
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:13 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hou dat maar voor je , in de meeste gevallen dan.
Ik zit op een mannenafdeling ;(
pi_195806098
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik zit op een mannenafdeling ;(
Prima, als dat je ding is ;)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195806118
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:09 schreef rival het volgende:

[..]

Of collega’s waar je daarna dan nog professioneel mee moet doen :’)
Je bedoelt dat de kok geen goed idee is? :+
pi_195806144
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Prima, als dat je ding is ;)
Dat bedoelde ik niet :(
pi_195806161
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik niet :(
_O- O-)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195806191
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:17 schreef Avianflu het volgende:

[..]

_O- O-)
Hmpf :{w
pi_195806448
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:58 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ok misschien niet voor jou dan :')
okay
pi_195806498
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:54 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

hoezo
Donkere eenzame dagen vermoed ik. Daten mensen meer misschien.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195806708
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:29 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Donkere eenzame dagen vermoed ik. Daten mensen meer misschien.
Corona-dating. Allemaal op 1,5 meter afstand van elkaar. Alleen seks wordt lastig.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195806773
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Corona-dating. Allemaal op 1,5 meter afstand van elkaar. Alleen seks wordt lastig.
Als ik goed geil ben red ik die 1,5 meter wel hoor :@
pi_195806781
Whoops verkeerde slowchat :@
pi_195806833
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als ik goed geil ben red ik die 1,5 meter wel hoor :@
Op deze momenten betreur ik mijn vermogen tot beelddenken. Ghaaahaha!
pi_195806954
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:45 schreef Amee het volgende:

[..]

Op deze momenten betreur ik mijn vermogen tot beelddenken. Ghaaahaha!
Ik kom het je wel laten zien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195806989
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:59 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, maar dat is toch schaamteloos. Vooral als het bekenden zijn.
Het gebeurt. Een vriendin van mij die net was gescheiden kreeg ook ineens allemaal via facebook van bekenden berichtjes die lucht hadden gekregen van het feit dat ze single was.
pi_195807049
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Corona-dating. Allemaal op 1,5 meter afstand van elkaar. Alleen seks wordt lastig.
Houden jullie je allemaal netjes aan de 1,5 meter regel tijdens daten?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195807075
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:57 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Houden jullie je allemaal netjes aan de 1,5 meter regel tijdens daten?
Uiteraard
pi_195807107
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:57 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Houden jullie je allemaal netjes aan de 1,5 meter regel tijdens daten?
Als ik zou daten zou ik het doen. En eerst vragen om de uitslag van een coronatest.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195807287
:@ :@ :@
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195807330
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:10 schreef Avianflu het volgende:
:@ :@ :@
Nee het zou me echt niks schelen om eerlijk te zijn :9

Maarja, ik date dus niet dus ach ;(
pi_195807401
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:10 schreef Avianflu het volgende:
:@ :@ :@
Wat heb je nou aan een date op anderhalve meter afstand. Ik ga der gewoon aanraken hoor. :D
pi_195807583
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:57 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Houden jullie je allemaal netjes aan de 1,5 meter regel tijdens daten?
Voor mij hoort fysiek contact bij daten (of de mogelijkheid daartoe). Het is vrijwel niet los van elkaar te zien in mijn ogen. Ik ben niet op zoek naar een platonische vriendschap.

Dus nee :P
pi_195807591
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:16 schreef rival het volgende:

[..]

Wat heb je nou aan een date op anderhalve meter afstand. Ik ga der gewoon aanraken hoor. :D
Inderdaad, anders kun je net zo goed niet gaan.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:39:18 #183
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_195807848
Rekening mee houden kan in het begin altijd natuurlijk maar daarna wordt het wel heel lastig. Beetje apart ook als het plan is om elkaar vaker/langer te zien.
pi_195808551
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:57 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Houden jullie je allemaal netjes aan de 1,5 meter regel tijdens daten?
Zeker niet :+
pi_195809232
Ik ook niet hoor..
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195809808
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:56 schreef Avianflu het volgende:
Ik ook niet hoor..
Je schuldbewuste blik zei genoeg ;)
pi_195811121
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:39 schreef S95Sedan het volgende:
Rekening mee houden kan in het begin altijd natuurlijk maar daarna wordt het wel heel lastig. Beetje apart ook als het plan is om elkaar vaker/langer te zien.
Mja dat weet je tijdens een eerste/tweede date natuurlijk helemaal niet nog.

Maar wij wonen niet samen in 1 huis.
Toch houden we niet braaf 1,5m afstand... dat slaapt zo krampachtig enzo.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 09:08:24 #188
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_195819946
Na een update van Facebook kan ik wel Facebook dating gebruiken. Mensen die er al ervaring mee hebben?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_195820135
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:08 schreef MissButterflyy het volgende:
Na een update van Facebook kan ik wel Facebook dating gebruiken. Mensen die er al ervaring mee hebben?
Sommige Fok!kers moet je nog een DM sturen voor een date want nog niet bij iedereen is FB Dating geactiveerd
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:38:55 #190
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_195820972
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 19:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja dat weet je tijdens een eerste/tweede date natuurlijk helemaal niet nog.

Maar wij wonen niet samen in 1 huis.
Toch houden we niet braaf 1,5m afstand... dat slaapt zo krampachtig enzo.
Dat ligt er net aan, zelf zoek ik iemand voor meer en date ook op die manier.
Maar de meeste weten niet eens of ze überhaupt wel iemand zoeken, dus dan wordt het lastig ja.
pi_195834470
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:08 schreef MissButterflyy het volgende:
Na een update van Facebook kan ik wel Facebook dating gebruiken. Mensen die er al ervaring mee hebben?
Ik krijg nog steeds een melding 'omdat het nieuw is in deze regio krijg je nog geen suggesties blabla'. Verder ook nog niemand die me leuk vindt, maar dat zal wellicht met hetzelfde te maken hebben.
pi_195834628
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik krijg nog steeds een melding 'omdat het nieuw is in deze regio krijg je nog geen suggesties blabla'. Verder ook nog niemand die me leuk vindt, maar dat zal wellicht met hetzelfde te maken hebben.
Eerst nog even meer persoonsgegevens stelen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195835082
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Eerst nog even meer persoonsgegevens stelen.
Die hebben ze toch al. Kan je opvragen overigens.
pi_195854275
Die scheve man vrouw ratio op dating sites...

Er moeten toch heel wat mannen een dubbelleven lijden?
pi_195855350
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:31 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Die scheve man vrouw ratio op dating sites...

Er moeten toch heel wat mannen een dubbelleven lijden?
Ja sws veel mannen gesproken en ook 1 gedate waarvan ik vermoed dat ze een relatie hebben.

Al schijnt het aantal vreemd gaande vrouwen en mannen nagenoeg gelijk te liggen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195855971
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 21:13 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja sws veel mannen gesproken en ook 1 gedate waarvan ik vermoed dat ze een relatie hebben.

Al schijnt het aantal vreemd gaande vrouwen en mannen nagenoeg gelijk te liggen.
Ja kan wel, ik vind het toch vreemd. Misschien zijn vrouwen gewoon terughoudender ten opzichte van datingapp?
pi_195860092
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 21:34 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Ja kan wel, ik vind het toch vreemd. Misschien zijn vrouwen gewoon terughoudender ten opzichte van datingapp?
Kan me voorstellen dat vrouwen het wat vaker doen omdat de gelegenheid zich toevallig voordoet ipv dat ze het actief opzoeken.

Wel zeker op tinder.... echt veel mannen gezien die ook gewoon doodleuk toegeven dat hun partner er niks van mag weten.

Persoonlijk was dat toch niet mijn ding :)
pi_195911049
Oeh, ik krijg net een melding dat FB dating matches gaat voorstellen nu :9
pi_195911067
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 19:48 schreef Faxie het volgende:
Oeh, ik krijg net een melding dat FB dating matches gaat voorstellen nu :9
Leuk leuk, succes Faxie!
pi_195911158
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 19:48 schreef Faxie het volgende:
Oeh, ik krijg net een melding dat FB dating matches gaat voorstellen nu :9
Nu pas begint het! :P
pi_195912274
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 19:48 schreef Faxie het volgende:
Oeh, ik krijg net een melding dat FB dating matches gaat voorstellen nu :9
"Now Loading: Matches..."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195912573
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 20:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Now Loading: Matches..."
"Overflow error. Please contact support"
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195913870
Het is tot nu toe niet veel soeps hoor ;(
pi_195914139
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 21:57 schreef Faxie het volgende:
Het is tot nu toe niet veel soeps hoor ;(
Niet zo kieskeurig hè :6
pi_195914184
Jawel :6
pi_195914416
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 22:10 schreef Faxie het volgende:
Jawel :6
-O-
pi_195968422
Nog geen enkele like ;(

Wel veel leuke vrouwen :o

Iemand hier meer geluk?
pi_195968434
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:28 schreef Faxie het volgende:
Nog geen enkele like ;(

Wel veel leuke vrouwen :o

Iemand hier meer geluk?
Is dat op de facebook app?
pi_195968476
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:29 schreef Womanly het volgende:

[..]

Is dat op de facebook app?
Ja ;(
pi_195968528
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja ;(
Ik heb de facebook lite app maar zie niks over dating
pi_195968709
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:34 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ik heb de facebook lite app maar zie niks over dating
Ze hebben tegenwoordig een datingfunctie :Y

En anders is er nog DM :+
pi_195968984
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze hebben tegenwoordig een datingfunctie :Y

En anders is er nog DM :+
Ik kreeg wel priveberichten op fb als ik wat verkocht op van die grote verkooppaginas. Maar dat was niet echt wat. Maar de echte dating op fb, geen idee, nog geen ervaring mee.
pi_195969228
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:57 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ik kreeg wel priveberichten op fb als ik wat verkocht op van die grote verkooppaginas. Maar dat was niet echt wat. Maar de echte dating op fb, geen idee, nog geen ervaring mee.
Privé berichten, really? :')
pi_195969295
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 21:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Privé berichten, really? :')
Ja een paar. Had er toen op eentje gereageerd, dacht eens kijken maar dat ging nergens heen.
pi_195969625
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 21:13 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ja een paar. Had er toen op eentje gereageerd, dacht eens kijken maar dat ging nergens heen.
Ik krijg wel steeds meer begrip voor de situatie waar vrouwen zich vaak in bevinden in datingland :')
pi_195970966
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 21:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik krijg wel steeds meer begrip voor de situatie waar vrouwen zich vaak in bevinden in datingland :')
Ik kreeg na mijn scheiding berichten van een aangetrouwde neef :r . Die ken ik al vanaf dat ik 6 ben ofzo, ransaap :N
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195971028
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:43 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik kreeg na mijn scheiding berichten van een aangetrouwde neef :r . Die ken ik al vanaf dat ik 6 ben ofzo, ransaap :N
Jezus _O-
pi_195974753
Wanneer familie of vrienden zulke berichten durven te sturen, dan heeft de vrouw meestal al een zekere reputatie. Dan willen ze proberen of ze kunnen mee-eten.
pi_195975201
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 07:22 schreef Amee het volgende:
Wanneer familie of vrienden zulke berichten durven te sturen, dan heeft de vrouw meestal al een zekere reputatie. Dan willen ze proberen of ze kunnen mee-eten.
Nou nee, die reputatie heb ik niet. Ik heb dit van meer mensen gehoord die gescheiden zijn of uit een relatie kwamen dat er dit soort berichten kwamen.

Snap nooit zo goed waarom mannelijk wangedrag altijd dit soort reacties oproept, voelt een beetje als goedpraten. “Ja maar die vrouw heeft het met Pietje gedaan dusja ze vraagt er om.”
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195975255
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 08:35 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nou nee, die reputatie heb ik niet. Ik heb dit van meer mensen gehoord die gescheiden zijn of uit een relatie kwamen dat er dit soort berichten kwamen.

Snap nooit zo goed waarom mannelijk wangedrag altijd dit soort reacties oproept, voelt een beetje als goedpraten. “Ja maar die vrouw heeft het met Pietje gedaan dusja ze vraagt er om.”
Ik was ooit op de bruiloft van een zeker exvriendje die ging trouwen met een vriendin van mij.
(Daar zat wel heel wat tijd tussen overigens dus het was niet awkward ofzo :) )

En toen heeft zn broer echt behoorlijk zn best gedaan mij te versieren.
Helaas voor hem kende ik hem al.... dus was de poging bij voorbaat gedoemd te mislukken...
mafkees en creep _O-
pi_195975280
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 08:35 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nou nee, die reputatie heb ik niet. Ik heb dit van meer mensen gehoord die gescheiden zijn of uit een relatie kwamen dat er dit soort berichten kwamen.

Snap nooit zo goed waarom mannelijk wangedrag altijd dit soort reacties oproept, voelt een beetje als goedpraten. “Ja maar die vrouw heeft het met Pietje gedaan dusja ze vraagt er om.”
De leukste vond ik toen het uitging met mijn vorige vriendin. We hebben eerst ergens anders gewoond waarbij de onderbuurvrouw contact zocht met mij; en de onderbuurman met mijn ex :')
pi_195975328
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

De leukste vond ik toen het uitging met mijn vorige vriendin. We hebben eerst ergens anders gewoond waarbij de onderbuurvrouw contact zocht met mij; en de onderbuurman met mijn ex :')
Wat zei je :W :+
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195975354
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

De leukste vond ik toen het uitging met mijn vorige vriendin. We hebben eerst ergens anders gewoond waarbij de onderbuurvrouw contact zocht met mij; en de onderbuurman met mijn ex :')
Leuke buurvrouw? :9
pi_195975478
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:43 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik kreeg na mijn scheiding berichten van een aangetrouwde neef :r . Die ken ik al vanaf dat ik 6 ben ofzo, ransaap :N
En bedankt voor dat verschrikkelijke beeld
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195975611
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 08:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Leuke buurvrouw? :9
Niet mijn type. Maar moest er hard om lachen.
pi_195975626
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 08:56 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat zei je :W :+
Bij mij kwam het een stuk later. Dus heb even gelachen en ervoor bedankt.

Bij mijn ex wilde de onderbuurman haar wel even helpen verhuizen. En stuurde wat foto’s om te zien dat hij de spieren daarvoor had.
pi_195975659
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Bij mij kwam het een stuk later. Dus heb even gelachen en ervoor bedankt.

Bij mijn ex wilde de onderbuurman haar wel even helpen verhuizen. En stuurde wat foto’s om te zien dat hij de spieren daarvoor had.
_O- _O- _O- verschrikkelijk zeg :r .

Het contact dat je in het verleden met zo iemand hebt gehad zet alles dan in een heeeeel ander daglicht.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195975693
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Bij mij kwam het een stuk later. Dus heb even gelachen en ervoor bedankt.

Bij mijn ex wilde de onderbuurman haar wel even helpen verhuizen. En stuurde wat foto’s om te zien dat hij de spieren daarvoor had.
Subtiel _O-
pi_195976063
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:43 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik kreeg na mijn scheiding berichten van een aangetrouwde neef :r . Die ken ik al vanaf dat ik 6 ben ofzo, ransaap :N
Maar ja, was dat om je te 'scoren' of om je sterkte te wensen? Soms heb je wel eens dat iemand met oprechte bedoelingen iets doet of zegt maar word er gelijk allemaal bedoelingen achter gezocht, terwijl het natuurlijk ook niet altijd zo is...
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_195976537
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Niet mijn type. Maar moest er hard om lachen.
Ik zou het met mijn buurvrouw wel weten hoor :9
pi_195977571
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 10:05 schreef Telefono het volgende:

[..]

Maar ja, was dat om je te 'scoren' of om je sterkte te wensen? Soms heb je wel eens dat iemand met oprechte bedoelingen iets doet of zegt maar word er gelijk allemaal bedoelingen achter gezocht, terwijl het natuurlijk ook niet altijd zo is...
Nee was niet om mij sterkte te wensen :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195977679
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 11:51 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nee was niet om mij sterkte te wensen :')
Hij wilde bij jou daar beneden zijn sterkte wensen.
  zondag 1 november 2020 @ 16:53:04 #233
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_195984771
Waarom moeten vrouwen altijd alles zo (over-)romantiseren :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_195984871
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 16:53 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom moeten vrouwen altijd alles zo (over-)romantiseren :')
Geen idee , en waarom denken mannen altijd dat alle vrouwen op grootse romantische gebaren zitten te wachten.
Rot op met je rozenblaadjes en gedichten heb ik menig keer gedacht :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196030406
Eerste like via FB :o

Niet helemaal mijn ding :') ;(
pi_196030548
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:13 schreef Faxie het volgende:
Eerste like via FB :o

Niet helemaal mijn ding :') ;(
Facebook? Fok feedback?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196030563
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 16:53 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom moeten vrouwen altijd alles zo (over-)romantiseren :')
Omdat ze een Princess wilt zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196032473
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Facebook? Fok feedback?
Facebook
pi_196032639
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Facebook
Kvind dat die lesbo's gewoon ns zelf actie ondernemen en jou in de watten moeten leggen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196037272
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Facebook
pi_196037638
quote:
12s.gif Op woensdag 4 november 2020 00:52 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
pi_196043920
quote:
12s.gif Op woensdag 4 november 2020 00:52 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Voor de gein eens doen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196048244
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 08:45 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Voor de gein eens doen :P
En dan betrapt mevrouw Thijs je en kom je haar trouwjurk tegen :o
pi_196049116
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:02 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En dan betrapt mevrouw Thijs je en kom je haar trouwjurk tegen :o
Gelukkig zijn we niet getrouwd en kan ze erom lachen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196049203
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:45 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Gelukkig zijn we niet getrouwd en kan ze erom lachen :P
het hoeft natuurlijk ook niet de jurk van jullie bruiloft te zijn :)
pi_196049247
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

het hoeft natuurlijk ook niet de jurk van jullie bruiloft te zijn :)
Scherp :D

* El_Thijs zoeken gaat
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196067614
quote:
12s.gif Op woensdag 4 november 2020 00:52 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoeveel trouw jurken heb je al verkocht, S_M? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_196068317
quote:
3s.gif Op donderdag 5 november 2020 10:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoeveel trouw jurken heb je al verkocht, S_M? :P
Geen een, ik heb er zelfs meer in de kast hangen dan dat ik getrouwd ben :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196068338
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 10:44 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Geen een, ik heb er zelfs meer in de kast hangen dan dat ik getrouwd ben :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik maar denken dat Scary Mary's Used Bridal Gown's Emporium echt was ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196068536
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 10:44 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Geen een, ik heb er zelfs meer in de kast hangen dan dat ik getrouwd ben :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196068727
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 10:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En ik maar denken dat Scary Mary's Used Bridal Gown's Emporium echt was ;(
Mijn side hussle, wat doe je :( :'(

quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 11:01 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Same here.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196089177
Match! :o

En zegt al een dag niks terug ;(
pi_196092468
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 02:57 schreef Faxie het volgende:
Match! :o

En zegt al een dag niks terug ;(
Wat zei je tegen haar?
pi_196101052
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 11:10 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Mijn side hussle, wat doe je :( :'(
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen een maand aan t daten en zo blij dat ik voor nu even verlost ben van die apps, mis het doelloos swipen echt totaal niet!
pi_196101140
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 10:09 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Wat zei je tegen haar?
Ja daar zal het aan liggen :')
pi_196103160
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 18:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja daar zal het aan liggen :')
Vaak wel ja.
pi_196103741
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 19:55 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Vaak wel ja.
Nee hoor
pi_196107966
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 20:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee hoor
Ik snap wel dat je maar 1 match hebt ;)
pi_196108004
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 22:52 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Ik snap wel dat je maar 1 match hebt ;)
Zoooo burn
pi_196109014
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 22:52 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Ik snap wel dat je maar 1 match hebt ;)
Want je krijgt matches op basis van je chatberichten :')

Nee ik ga dat hier gewoon niet neerzetten, want ten eerste gaat het je geen fuck aan, en ten tweede komt er óf een reactie van dat je het dan niet snapt, óf een reactie van hoe de grootste versierder van heel de wereld -jij dus- het wel even aan zou pakken en dat dat voor mij dan ook wel moet werken.

:')
pi_196109029
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 22:54 schreef Womanly het volgende:

[..]

Zoooo burn
As if :')
pi_196109242
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 23:41 schreef Faxie het volgende:
t, óf een reactie van hoe de grootste versierder van heel de wereld -jij dus- het wel even aan zou pakken en dat dat voor mij dan ook wel moet werken.

Je vraagt er toch zelf om? Waarom anders klagen op een forum over je gebrek aan aandacht. En blijkbaar ben je er alleen om waarschijnlijk vrouwen de schuld te geven :')

Dan snap ik het wel ja, dat zij niks terug zegt. Dat is geen toeval.
pi_196109299
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 23:52 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Je vraagt er toch zelf om? Waarom anders klagen op een forum over je gebrek aan aandacht. En blijkbaar ben je er alleen om waarschijnlijk vrouwen de schuld te geven :')

Dan snap ik het wel ja, dat zij niks terug zegt. Dat is geen toeval.
Dat ziet ze in mn profiel ja :')

Ben je nou echt zo teringdom of wat?
pi_196109574
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 23:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat ziet ze in mn profiel ja :')

Ben je nou echt zo teringdom of wat?
Nee, dat schijnt wel door in wat je zegt. Het feit dat je hier komt klagen bewijst al dat je er nogal gefrustreerd over bent. Dat merken mensen wel aan je, en vrouwen helemaal. Daar hoeft iemand je profiel niet voor te zien :P

[ Bericht 6% gewijzigd door TucoRamirez op 07-11-2020 00:19:51 ]
pi_196111277
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 00:12 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Nee, dat schijnt wel door in wat je zegt. Het feit dat je hier komt klagen bewijst al dat je er nogal gefrustreerd over bent. Dat merken mensen wel aan je, en vrouwen helemaal. Daar hoeft iemand je profiel niet voor te zien :P
Uhuh uhuh. Meerderen hier hebben m'n recentste profiel gezien :6
pi_196118441
Nou zou ik zweren dat ik hier had gepost dat @Faxie mij negeerde... maar eh... verschwunden lijkt het :)

Misschien gebeurde dat ook in de post waarin ik hem tagde _O-
pi_196118963
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 17:25 schreef Uhmmpie het volgende:
Nou zou ik zweren dat ik hier had gepost dat @:Faxie mij negeerde... maar eh... verschwunden lijkt het :)

Misschien gebeurde dat ook in de post waarin ik hem tagde _O-
Er is geveegd :')
pi_196121826
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 17:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Er is geveegd :')
Flauw hoor... ik was heel serieus ook nog :)

Nu maar in het modelbouw tooic gezeurd... want ik doe iets verkeerd.
Vanochtend.... ging alles nog goed dus toen wilde ik nog showen _O-
pi_196122981
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 19:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Flauw hoor... ik was heel serieus ook nog :)

Nu maar in het modelbouw tooic gezeurd... want ik doe iets verkeerd.
Vanochtend.... ging alles nog goed dus toen wilde ik nog showen _O-
Maar hoe negeerde ik je dan? :?

Er druppelen ondertussen wel steeds meer likes binnen. In totaal 5 gehad nu :')
pi_196123597
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 20:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar hoe negeerde ik je dan? :?

Er druppelen ondertussen wel steeds meer likes binnen. In totaal 5 gehad nu :')
Ik tagte je in de sc.. even showen dat ik nieuw speelgoed had :)
pi_196123850
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 21:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik tagte je in de sc.. even showen dat ik nieuw speelgoed had :)
Welke SC? Ik heb geen melding gehad
pi_196129606
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 21:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Welke SC? Ik heb geen melding gehad
Apart.. vond het al gek :)
pi_196131072
Meldingen werken niet altijd heb ik gemerkt. Wellicht nog een bug.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196131288
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 10:39 schreef El_Thijs het volgende:
Meldingen werken niet altijd heb ik gemerkt. Wellicht nog een bug.
Typfoutje ingeslopen :)
pi_196134293
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 10:39 schreef El_Thijs het volgende:
Meldingen werken niet altijd heb ik gemerkt. Wellicht nog een bug.
Ik krijg wel quote meldingen, maar geen mention meldingen.
pi_196165619
Zag net een reclame van Parship hier. Iemand dat al geprobeerd?
pi_196167602
Jaren geleden. Vond het niks.
pi_196167691
Kan nooit nikser zijn dan Tinder :P
pi_196168327
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:09 schreef Amee het volgende:
Kan nooit nikser zijn dan Tinder :P
Jawel
pi_196168518
Hm ik kreeg net een date-poging via linkedin.
Van iemand in California.

Vraag me dan toch af wat degene nou precies dacht...
pi_196181781
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 09:59 schreef Amee het volgende:
Zag net een reclame van Parship hier. Iemand dat al geprobeerd?
Is dat niet ontzettend duur? Of was dat Lexa?
Het is wat.......
pi_196182726
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:16 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Is dat niet ontzettend duur? Of was dat Lexa?
Ik heb geen idee
pi_196204534
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:53 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik heb geen idee
Probeer het dan eens :)

Tarieven staan vast op hun site.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_196204604
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Probeer het dan eens :)

Tarieven staan vast op hun site.
Mjeh. Online dating via sites is gedoe, zo te horen :P
pi_196204655
Lexa was vroegah niet zo heel duur
pi_196205981
Sowieso betalen :P
Ik pik ze gewoon op fok of discord.

Grapje!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2020 16:01:19 ]
pi_196206294
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 16:00 schreef Amee het volgende:
Sowieso betalen :P
Ik pik ze gewoon op fok of discord.

Grapje!
Grijp je kans @Faxie
pi_196207498
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:16 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Is dat niet ontzettend duur? Of was dat Lexa?
Sowieso te duur voor wat je er voor krijgt. Ik heb ooit eens betaalt voor relatieplanet. En het minste wat ze dan kunen doen is alle oostblok bruidjes eruit filteren. Als ik dat wil word ik wel lid van oostblokbruidjes.com ofzoiets.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_196209425
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 17:16 schreef vipergts het volgende:

[..]

Sowieso te duur voor wat je er voor krijgt. Ik heb ooit eens betaalt voor relatieplanet. En het minste wat ze dan kunen doen is alle oostblok bruidjes eruit filteren. Als ik dat wil word ik wel lid van oostblokbruidjes.com ofzoiets.
Relatieplanet is wel OK. Tenminste hier in Limburg en voor mijn leeftijdscategorie. Heb ik mijn huidige relatie ook aan te danken. Was trouwens ook wel een aanbieding ivm Corona toen ik het abonnement nam O-)
Het is wat.......
pi_196209507
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 16:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Grijp je kans @:Faxie
-O-
pi_196232743
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:16 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Is dat niet ontzettend duur? Of was dat Lexa?
Lexa was ¤50
pi_196234273
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 16:00 schreef Amee het volgende:
Sowieso betalen :P
Ik pik ze gewoon op fok of discord.

Grapje!
Merk er niks van.
pi_196236048
Ligt het aan mij of lijk je bij Tinder enkel af en toe tijdens een kort tijdfragment even in het swipe pack te zitten?
Ik heb vaak 2-3 dagen geen likes en dan opeens in 20 minuten 3 likes. Lijkt alsof ik die 2-3 dagen daarvoor gewoon niet zichtbaar was?
Ik betaal trouwens voor Tinder plus, handig om te zien wie je heeft geliked. Maar is dit misschien nadelig voor Tinder algoritmes? Ik neem aan dat ze een betalende klant graag lang aan boord houden
pi_196236787
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 08:10 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Merk er niks van.
Was dan ook een grapje :P
pi_196239664
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 11:32 schreef Belgosome het volgende:
Ligt het aan mij of lijk je bij Tinder enkel af en toe tijdens een kort tijdfragment even in het swipe pack te zitten?
Ik heb vaak 2-3 dagen geen likes en dan opeens in 20 minuten 3 likes. Lijkt alsof ik die 2-3 dagen daarvoor gewoon niet zichtbaar was?
Ik betaal trouwens voor Tinder plus, handig om te zien wie je heeft geliked. Maar is dit misschien nadelig voor Tinder algoritmes? Ik neem aan dat ze een betalende klant graag lang aan boord houden
Probeer badoo, ik heb daar de hele tijd meldingen van likes of matches. Alleen krijg de hele tijd likes van vrouwen die 20+ verderop wonen :') Dat is wel irritant en er zou een functie moeten zijn dat trannys niet kunnen liken als je er niet voor open staat.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_196243822
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 15:48 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Probeer badoo, ik heb daar de hele tijd meldingen van likes of matches. Alleen krijg de hele tijd likes van vrouwen die 20+ verderop wonen :') Dat is wel irritant en er zou een functie moeten zijn dat trannys niet kunnen liken als je er niet voor open staat.
Waarom zitten alle trannies op Badoo?
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:17:33 #297
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196285315
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:57 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm ik kreeg net een date-poging via linkedin.
Van iemand in California.

Vraag me dan toch af wat degene nou precies dacht...
Dat de wereld niet zo groot is als men denkt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:18:29 #298
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196285326
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 20:34 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Waarom zitten alle trannies op Badoo?
Badoo zal wellicht een fijne piem0l hebben om op te zitten?
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196285672
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:17 schreef K.loon het volgende:

[..]

Dat de wereld niet zo groot is als men denkt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stelde hem een dergelijke vraag.. maar daar moest ik me niet druk over maken.
Echte liefde overwint alles en kent geen afstand.

Romanticus O+
  dinsdag 17 november 2020 @ 14:04:47 #300
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196285916
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik stelde hem een dergelijke vraag.. maar daar moest ik me niet druk over maken.
Echte liefde overwint alles en kent geen afstand.

Romanticus O+
Hmm, normaliter wel, maar nu hebben we met COVID te maken.. zó frustrerend.

Ik heb momenteel een dame in LA waar ik al een tijdje mee chat, die zit al sinds Augustus/September op het randje van de bank van haar zoon, waar ze inmiddels noodgedwongen inwoont, te wachten om definitief hierheen te verhuizen (haar favo zus woont al 25 jaar hier) maar ze mag de EU nu niet in ;(

Lastigste date éver, want de connectie is echt idioot goed en we willen eigenlijk maar één ding, en dat is asap meeten, want we voelen allebei dat dit hem gaat worden, maar ja -O-
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196286123
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:04 schreef K.loon het volgende:

[..]

Hmm, normaliter wel, maar nu hebben we met COVID te maken.. zó frustrerend.

Ik heb momenteel een dame in LA waar ik al een tijdje mee chat, die zit al sinds Augustus/September op het randje van de bank van haar zoon, waar ze inmiddels noodgedwongen inwoont, te wachten om definitief hierheen te verhuizen (haar favo zus woont al 25 jaar hier) maar ze mag de EU nu niet in ;(

Lastigste date éver, want de connectie is echt idioot goed en we willen eigenlijk maar één ding, en dat is asap meeten, want we voelen allebei dat dit hem gaat worden, maar ja -O-
lastig inderdaad... en vrees dat het nog wel even gaat duren.

wel fijn dat ze toch al hier heen wilde... dat legt de druk qua wel/niet slagen wel iets minder hoog dan wanneer ze enkel jou heeft.

maar ik was niet van plan deze linkedin-heer te importeren hier :)
dat weet hij inmiddels ook en toch spreekt hij me af en toe aan.
nouja dat mag natuurlijk.
en het is op zich een leuke vent met bovendien heel goede baan
je zou toch zeggen... daar moet ook in California... een markt voor zijn :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')