"Now Loading: Matches..."quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:48 schreef Faxie het volgende:
Oeh, ik krijg net een melding dat FB dating matches gaat voorstellen nu
"Overflow error. Please contact support"quote:
Is dat op de facebook app?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:28 schreef Faxie het volgende:
Nog geen enkele like
Wel veel leuke vrouwen
Iemand hier meer geluk?
Ze hebben tegenwoordig een datingfunctiequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:34 schreef Womanly het volgende:
[..]
Ik heb de facebook lite app maar zie niks over dating
Ik kreeg wel priveberichten op fb als ik wat verkocht op van die grote verkooppaginas. Maar dat was niet echt wat. Maar de echte dating op fb, geen idee, nog geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig een datingfunctie
En anders is er nog DM![]()
Privé berichten, really?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:57 schreef Womanly het volgende:
[..]
Ik kreeg wel priveberichten op fb als ik wat verkocht op van die grote verkooppaginas. Maar dat was niet echt wat. Maar de echte dating op fb, geen idee, nog geen ervaring mee.
Ik krijg wel steeds meer begrip voor de situatie waar vrouwen zich vaak in bevinden in datinglandquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:13 schreef Womanly het volgende:
[..]
Ja een paar. Had er toen op eentje gereageerd, dacht eens kijken maar dat ging nergens heen.
Ik kreeg na mijn scheiding berichten van een aangetrouwde neefquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik krijg wel steeds meer begrip voor de situatie waar vrouwen zich vaak in bevinden in datingland
Jezusquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:43 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik kreeg na mijn scheiding berichten van een aangetrouwde neef. Die ken ik al vanaf dat ik 6 ben ofzo, ransaap
Nou nee, die reputatie heb ik niet. Ik heb dit van meer mensen gehoord die gescheiden zijn of uit een relatie kwamen dat er dit soort berichten kwamen.quote:Op zondag 1 november 2020 07:22 schreef Amee het volgende:
Wanneer familie of vrienden zulke berichten durven te sturen, dan heeft de vrouw meestal al een zekere reputatie. Dan willen ze proberen of ze kunnen mee-eten.
Ik was ooit op de bruiloft van een zeker exvriendje die ging trouwen met een vriendin van mij.quote:Op zondag 1 november 2020 08:35 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Nou nee, die reputatie heb ik niet. Ik heb dit van meer mensen gehoord die gescheiden zijn of uit een relatie kwamen dat er dit soort berichten kwamen.
Snap nooit zo goed waarom mannelijk wangedrag altijd dit soort reacties oproept, voelt een beetje als goedpraten. “Ja maar die vrouw heeft het met Pietje gedaan dusja ze vraagt er om.”
De leukste vond ik toen het uitging met mijn vorige vriendin. We hebben eerst ergens anders gewoond waarbij de onderbuurvrouw contact zocht met mij; en de onderbuurman met mijn exquote:Op zondag 1 november 2020 08:35 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Nou nee, die reputatie heb ik niet. Ik heb dit van meer mensen gehoord die gescheiden zijn of uit een relatie kwamen dat er dit soort berichten kwamen.
Snap nooit zo goed waarom mannelijk wangedrag altijd dit soort reacties oproept, voelt een beetje als goedpraten. “Ja maar die vrouw heeft het met Pietje gedaan dusja ze vraagt er om.”
Wat zei jequote:Op zondag 1 november 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De leukste vond ik toen het uitging met mijn vorige vriendin. We hebben eerst ergens anders gewoond waarbij de onderbuurvrouw contact zocht met mij; en de onderbuurman met mijn ex
Leuke buurvrouw?quote:Op zondag 1 november 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De leukste vond ik toen het uitging met mijn vorige vriendin. We hebben eerst ergens anders gewoond waarbij de onderbuurvrouw contact zocht met mij; en de onderbuurman met mijn ex
En bedankt voor dat verschrikkelijke beeldquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:43 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik kreeg na mijn scheiding berichten van een aangetrouwde neef. Die ken ik al vanaf dat ik 6 ben ofzo, ransaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |