"Now Loading: Matches..."quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:48 schreef Faxie het volgende:
Oeh, ik krijg net een melding dat FB dating matches gaat voorstellen nu
"Overflow error. Please contact support"quote:
Is dat op de facebook app?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:28 schreef Faxie het volgende:
Nog geen enkele like
Wel veel leuke vrouwen
Iemand hier meer geluk?
Ze hebben tegenwoordig een datingfunctiequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:34 schreef Womanly het volgende:
[..]
Ik heb de facebook lite app maar zie niks over dating
Ik kreeg wel priveberichten op fb als ik wat verkocht op van die grote verkooppaginas. Maar dat was niet echt wat. Maar de echte dating op fb, geen idee, nog geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig een datingfunctie
En anders is er nog DM![]()
Privé berichten, really?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:57 schreef Womanly het volgende:
[..]
Ik kreeg wel priveberichten op fb als ik wat verkocht op van die grote verkooppaginas. Maar dat was niet echt wat. Maar de echte dating op fb, geen idee, nog geen ervaring mee.
Ik krijg wel steeds meer begrip voor de situatie waar vrouwen zich vaak in bevinden in datinglandquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:13 schreef Womanly het volgende:
[..]
Ja een paar. Had er toen op eentje gereageerd, dacht eens kijken maar dat ging nergens heen.
Ik kreeg na mijn scheiding berichten van een aangetrouwde neefquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik krijg wel steeds meer begrip voor de situatie waar vrouwen zich vaak in bevinden in datingland
Jezusquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:43 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik kreeg na mijn scheiding berichten van een aangetrouwde neef. Die ken ik al vanaf dat ik 6 ben ofzo, ransaap
Nou nee, die reputatie heb ik niet. Ik heb dit van meer mensen gehoord die gescheiden zijn of uit een relatie kwamen dat er dit soort berichten kwamen.quote:Op zondag 1 november 2020 07:22 schreef Amee het volgende:
Wanneer familie of vrienden zulke berichten durven te sturen, dan heeft de vrouw meestal al een zekere reputatie. Dan willen ze proberen of ze kunnen mee-eten.
Ik was ooit op de bruiloft van een zeker exvriendje die ging trouwen met een vriendin van mij.quote:Op zondag 1 november 2020 08:35 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Nou nee, die reputatie heb ik niet. Ik heb dit van meer mensen gehoord die gescheiden zijn of uit een relatie kwamen dat er dit soort berichten kwamen.
Snap nooit zo goed waarom mannelijk wangedrag altijd dit soort reacties oproept, voelt een beetje als goedpraten. “Ja maar die vrouw heeft het met Pietje gedaan dusja ze vraagt er om.”
De leukste vond ik toen het uitging met mijn vorige vriendin. We hebben eerst ergens anders gewoond waarbij de onderbuurvrouw contact zocht met mij; en de onderbuurman met mijn exquote:Op zondag 1 november 2020 08:35 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Nou nee, die reputatie heb ik niet. Ik heb dit van meer mensen gehoord die gescheiden zijn of uit een relatie kwamen dat er dit soort berichten kwamen.
Snap nooit zo goed waarom mannelijk wangedrag altijd dit soort reacties oproept, voelt een beetje als goedpraten. “Ja maar die vrouw heeft het met Pietje gedaan dusja ze vraagt er om.”
Wat zei jequote:Op zondag 1 november 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De leukste vond ik toen het uitging met mijn vorige vriendin. We hebben eerst ergens anders gewoond waarbij de onderbuurvrouw contact zocht met mij; en de onderbuurman met mijn ex
Leuke buurvrouw?quote:Op zondag 1 november 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De leukste vond ik toen het uitging met mijn vorige vriendin. We hebben eerst ergens anders gewoond waarbij de onderbuurvrouw contact zocht met mij; en de onderbuurman met mijn ex
En bedankt voor dat verschrikkelijke beeldquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:43 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik kreeg na mijn scheiding berichten van een aangetrouwde neef. Die ken ik al vanaf dat ik 6 ben ofzo, ransaap
Bij mij kwam het een stuk later. Dus heb even gelachen en ervoor bedankt.quote:
quote:Op zondag 1 november 2020 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij kwam het een stuk later. Dus heb even gelachen en ervoor bedankt.
Bij mijn ex wilde de onderbuurman haar wel even helpen verhuizen. En stuurde wat foto’s om te zien dat hij de spieren daarvoor had.
Subtielquote:Op zondag 1 november 2020 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij kwam het een stuk later. Dus heb even gelachen en ervoor bedankt.
Bij mijn ex wilde de onderbuurman haar wel even helpen verhuizen. En stuurde wat foto’s om te zien dat hij de spieren daarvoor had.
Maar ja, was dat om je te 'scoren' of om je sterkte te wensen? Soms heb je wel eens dat iemand met oprechte bedoelingen iets doet of zegt maar word er gelijk allemaal bedoelingen achter gezocht, terwijl het natuurlijk ook niet altijd zo is...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:43 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik zou het met mijn buurvrouw wel weten hoorquote:Op zondag 1 november 2020 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet mijn type. Maar moest er hard om lachen.
Nee was niet om mij sterkte te wensenquote:Op zondag 1 november 2020 10:05 schreef Telefono het volgende:
[..]
Maar ja, was dat om je te 'scoren' of om je sterkte te wensen? Soms heb je wel eens dat iemand met oprechte bedoelingen iets doet of zegt maar word er gelijk allemaal bedoelingen achter gezocht, terwijl het natuurlijk ook niet altijd zo is...
Hij wilde bij jou daar beneden zijn sterkte wensen.quote:Op zondag 1 november 2020 11:51 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Nee was niet om mij sterkte te wensen
Geen idee , en waarom denken mannen altijd dat alle vrouwen op grootse romantische gebaren zitten te wachten.quote:Op zondag 1 november 2020 16:53 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom moeten vrouwen altijd alles zo (over-)romantiseren
Facebook? Fok feedback?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:13 schreef Faxie het volgende:
Eerste like via FB
Niet helemaal mijn ding![]()
Omdat ze een Princess wilt zijn.quote:Op zondag 1 november 2020 16:53 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom moeten vrouwen altijd alles zo (over-)romantiseren
Kvind dat die lesbo's gewoon ns zelf actie ondernemen en jou in de watten moeten leggen.quote:
Voor de gein eens doenquote:
Gelukkig zijn we niet getrouwd en kan ze erom lachenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En dan betrapt mevrouw Thijs je en kom je haar trouwjurk tegen
het hoeft natuurlijk ook niet de jurk van jullie bruiloft te zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 12:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet getrouwd en kan ze erom lachen
Scherpquote:Op woensdag 4 november 2020 12:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
het hoeft natuurlijk ook niet de jurk van jullie bruiloft te zijn
Hoeveel trouw jurken heb je al verkocht, S_M?quote:
Geen een, ik heb er zelfs meer in de kast hangen dan dat ik getrouwd benquote:Op donderdag 5 november 2020 10:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoeveel trouw jurken heb je al verkocht, S_M?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 november 2020 10:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen een, ik heb er zelfs meer in de kast hangen dan dat ik getrouwd ben
En ik maar denken dat Scary Mary's Used Bridal Gown's Emporium echt wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 5 november 2020 10:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen een, ik heb er zelfs meer in de kast hangen dan dat ik getrouwd ben
Same here.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |