Ik had de afgelopen weken vooral op Nikkie ingezet omdat al was uitgelekt dat ze komende aflevering zou halenquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:24 schreef Arizona het volgende:
https://m.imgur.com/a/cqwa6SB
Dan maar een linkje. Naar mijn nog halve taart
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:01 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Die rondjes zijn meer een soort blobjes geworden, maar ach; het komt toch in je maag weer samen
Haha ik had op jouw foto wel even van "wat zijn die witte kubusjes? ben ik iets vergeten in het recept?" maar toen besefte ik me dat het de appel wasquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die van jou ziet er ook heerlijk uit
En jij hebt netjes appelpartjes gedaan, ik had te snel gelezen en de appels in BLOKJES van 1 cm gesneden. Overigens heb ik twee punten naar mijn ouders gebracht en vriend en dochter hebben een punt gehad. Dus het is niet dat ik in mijn uppie een halve taart heb gegete
Het gaat om de smaakquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die van jou ziet er ook heerlijk uit
En jij hebt netjes appelpartjes gedaan, ik had te snel gelezen en de appels in BLOKJES van 1 cm gesneden. Overigens heb ik twee punten naar mijn ouders gebracht en vriend en dochter hebben een punt gehad. Dus het is niet dat ik in mijn uppie een halve taart heb gegete
Ah, dat wist ik niet. Vind dergelijke spoilers ook niet zo leuk, dus ik ben wel blij dat ik van die spoiler niet wist.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had de afgelopen weken vooral op Nikkie ingezet omdat al was uitgelekt dat ze komende aflevering zou halenDus wel veilig om op in te zetten. Vandaag zou ze er eventueel wel uit kunnen gaan.
Netjesquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik sta op de ESF SC poule van Wie is de Mol op 3e plaats
Ik ben of vanavond al mijn punten kwijt of nietquote:
Ja ik weet ook niet of ik hem hier wel eens onder een spoiler had geplaatst. Dit is toch het soort spoiler wat sommige spoiler-lezers écht niet willen wetenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Vind dergelijke spoilers ook niet zo leuk, dus ik ben wel blij dat ik van die spoiler niet wist.
Ik ook, voelt wel lekker; gewoon alles of nietsquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben of vanavond al mijn punten kwijt of niet
Dat krijg je met een kort seizoenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet of ik hem hier wel eens onder een spoiler had geplaatst. Dit is toch het soort spoiler wat sommige spoiler-lezers écht niet willen weten![]()
Ik had het trouwens over de afvaller van vanavond, maar vanavond is natuurlijk gewoon al de finale
Nu moet het gewoon.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook, voelt wel lekker; gewoon alles of niets
Ja, maakt qua smaak ook niet uit. Ik had te laat door dat het partjes moesten zijn, had al drie appels in blokjes gehakt en toen ben ik maar doorgegaan met blokjes. Maar was een leuke taart om te maken en ook echt lekkerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ik had op jouw foto wel even van "wat zijn die witte kubusjes? ben ik iets vergeten in het recept?" maar toen besefte ik me dat het de appel wasIn blokjes ook gewoon heel lekker
Jaaaa we komen niet bepaald tekort dit jaarquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat krijg je met een kort seizoen
Gelukkig hoeven we maar twee maanden te wachten en ik gok dat we eind november ook weer de nieuwe namen krijgen
Dat ookquote:
Ik moet er nog aan beginnenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, maakt qua smaak ook niet uit. Ik had te laat door dat het partjes moesten zijn, had al drie appels in blokjes gehakt en toen ben ik maar doorgegaan met blokjes. Maar was een leuke taart om te maken en ook echt lekker
Ga je nu Maleficient kijken?quote:
Laat het maar weten als je een stukje hebt gehad, ben benieuwd of jij hem ook zo lekker vindtquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet er nog aan beginnenMaar zal ongetwijfeld heel lekker smaken! En erg leuk om te maken inderdaad
Nee, ander keertje. Die trouwens al eens in de bios gezien. Kan me niet herinneren dat ik Doornroosje ooit gezien had.quote:
Zal ik doen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laat het maar weten als je een stukje hebt gehad, ben benieuwd of jij hem ook zo lekker vindt
beide 50%, wel of niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:50 schreef Cee het volgende:
Jongens hoe groot is de kans dat een 'Ollander morgen de Ronde van Vlaanderen wint en hoe groot is de kans dat in dat geval België ons tot ver na de pandemie nog steeds op code rood zet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |