Soms is het ook zo druk dat je ergens pas later leest over helemaal niet zietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weet ik haagsie . maar vond wel lullig hij post het en bijna niemand reageerde postte er over heen. dus vandaar mijn reactie
Ow ik dacht dat ze zouden bellen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Fijn heb je tenminste boodschappen in huis . je kan kijken he met je digi d
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:32 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als jij nou komt met een basis idee wat je zelf hebt opgenomen met garageband en dat naar mij stuurt kijken we wel!
Nou dat is het idee natuurlijk. Want vorige was basis op van. Maar ik heb nu niks he 0 ja iets van een tekst in mijn hoofd maar moet ff de hele shizzle eerst nog verzinnen uit niks. Als er eenmaal riedeltje is dan is het makkelijker. Maar dan is er tekst en kom jij wel ik ga voor de basis scribble Hehehequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:32 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als jij nou komt met een basis idee wat je zelf hebt opgenomen met garageband en dat naar mij stuurt kijken we wel!
Niet liegen. Kan best, als het maar niet NSFW eh NSFMiniToT isquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
ik kom net weer binnenvallen met gemberthee.
Net wat Youtube-filmpjes zitten kijken; krijg ik de kans nooit toe als de kleine hier wakker is!
Op basis van tekst kan je vast genoeg verzinnen qua melodiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:37 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Nou dat is het idee natuurlijk. Want vorige was basis op van. Maar ik heb nu niks he 0 ja iets van een tekst in mijn hoofd maar moet ff de hele shizzle eerst nog verzinnen uit niks. Als er eenmaal riedeltje is dan is het makkelijker. Maar dan is er tekst en kom jij wel ik ga voor de basis scribble Hehehe
bij mij ook, je postte gewoon over mij heenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat is sneu. Helaas is dat wel hoe het vaker gaat.
Niet miepenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bij mij ook, je postte gewoon over mij heen
klopt . is ook niet zo erg. want de meeste lezen en reageren er wel op... op een enkeling naquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Soms is het ook zo druk dat je ergens pas later leest over helemaal niet ziet
Haha nee als de kinderliedjes stoppen, komt meneertje meteen aanlopen en kijken wat de neuk er aan de hand is!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:37 schreef maily het volgende:
[..]
Niet liegen. Kan best, als het maar niet NSFW eh NSFMiniToT is
ik wil wel wat goede tekst schrijven voor een leuk onderwerpquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:38 schreef kree het volgende:
Ik ga wel ff beetje klooien toch ff niks op tv enzo. Eens zien of ik er wat uit krijg
Denk op basis van kabinetsbeleid is wel een goeie Niet dierect een kritiek song maar over hoe ze het doen. Ok heb je regel 1 al Lolquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Op basis van tekst kan je vast genoeg verzinnen qua melodie
maar ik wil ook ooit dood hequote:
quote:Testuitslag
Je bent op 15 oktober 2020 getest. De uitslag van je test is negatief.
Dat betekent dat er op dat moment geen coronavirus is gevonden.
neukenquote:
heb jij het wel gelezen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:39 schreef kree het volgende:
[..]
Denk op basis van kabinetsbeleid is wel een goeie Niet dierect een kritiek song maar over hoe ze het doen. Ok heb je regel 1 al Lol
Geen idee, ik ben 34 en mijn ouders zijn 67 en 68. Die laat ik voorlopig even een tijd links liggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:38 schreef Jippie het volgende:
Stoor zijn ouders zullen ook nog niet zo oud zijn denk ik, hij is net 30 ?
Aan het werk.quote:
zie je stond in je digi dquote:
Submitje voor een Weblogje ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik wil wel wat goede tekst schrijven voor een leuk onderwerp
Ik ben beter in liedjes hequote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zie je stond in je digi d
gRAAG GEDAAN NU WEET JE HETquote:
Mijn vader is 64 en rookt al z'n hele leven en is te zwaar, die laat ik ook evenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben 34 en mijn ouders zijn 67 en 68. Die laat ik voorlopig even een tijd links liggen.
van wanneer is dat nr?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |