chufi en DJMO doen het mega hard.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
denk dat stoorzendert wel wat opbeurends kon gebruiken in deze klote situatie . maar goedFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
??quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
denk dat stoorzendert wel wat opbeurends kon gebruiken in deze klote situatie . maar goedZonder wrijving geen glans![]()
wel fijn dat je iets aan je conditie doetquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
denk dat stoorzendert wel wat opbeurends kon gebruiken in deze klote situatie . maar goed![]()
En hoequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wel fijn dat je iets aan je conditie doetZonder wrijving geen glans![]()
justin_case kan de DTS song opnieuw in de OP zettenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
lees even terug beide ouders corona zijn pa op ic hij zelf wacht op de uitslagquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mag ik vragen wat er aan de hand is ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
denk dat stoorzendert wel wat opbeurends kon gebruiken in deze klote situatie . maar goed![]()
Wat een kuttoestandquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lees even terug beide ouders corona zijn pa op ic hij zelf wacht op de uitslag![]()
![]()
ja dat mag maar je hebt t al gevondenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er aan de hand is ?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lees even terug beide ouders corona zijn pa op ic hij zelf wacht op de uitslagdat heb ik niet gezien. Wat naar
hij was hier net evenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]dat heb ik niet gezien. Wat naar
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
I know maar ff zo iets uit het niks verzinnen is lastig ik wil wat met coriba enzo maar noet ik ff gaan pingelen of ik op basis idee kom. Die andere was ook uit het niks. Maarja moet je maar een brainfart hebben ff enzo. Maar kijken of ik voor zeven uur basis iets kan krijgen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:27 schreef DeBraad het volgende:
@:Kree vanavond live om 19:00
En een liedje hoeft niet perse op iets bestaands te zijn heDo what you love, love what you do!![]()
Het is DTSquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
denk dat stoorzendert wel wat opbeurends kon gebruiken in deze klote situatie . maar goed
Alles voor de puntenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja, o.a.quote:
Wat gaat dit topic belachelijk hardAlles behalve dood.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lees even terug beide ouders corona zijn pa op ic hij zelf wacht op de uitslagdat heb ik niet gezien. Wat naar
Ja datquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:30 schreef maily het volgende:
@:Stoorzendert wat een ellende ... heel veel sterkte!
I want to f*** you like an animalquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, o.a.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
yepp en 1 in eigen wereld ow wee als je niet reageer lees je het nog 100 keerquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Als jij nou komt met een basis idee wat je zelf hebt opgenomen met garageband en dat naar mij stuurt kijken we wel!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:30 schreef kree het volgende:
[..]
I know maar ff zo iets uit het niks verzinnen is lastig ik wil wat met coriba enzo maar noet ik ff gaan pingelen of ik op basis idee kom. Die andere was ook uit het niks. Maarja moet je maar een brainfart hebben ff enzo. Maar kijken of ik voor zeven uur basis iets kan krijgen.![]()
Dank jippie zal hij vast fijn vindenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Bizar hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, o.a.
![]()
![]()
[..]
lees even terug beide ouders corona zijn pa op ic hij zelf wacht op de uitslagDe tering hee.....
![]()
ja hij zelf moet wachten op de uitslag. jij al wat vernomen?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
wat ben jij toch een schat hequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nog steeds niks!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja hij zelf moet wachten op de uitslag. jij al wat vernomen?
Mini-ToTdinnetjeoma heeft al wel boodschappen gebracht!![]()
![]()
Dit absoluut!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:34 schreef Justin_Case het volgende:
Soms is het ook niet te doen om alles te lezen.![]()
Kleine moeitequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat ben jij toch een schat heZonder wrijving geen glans![]()
weet ik haagsie . maar vond wel lullig hij post het en bijna niemand reageerde postte er over heen. dus vandaar mijn reactiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:34 schreef Justin_Case het volgende:
Soms is het ook niet te doen om alles te lezen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goed bezig haagsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
die kende ik nog nietquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja dat is sneu. Helaas is dat wel hoe het vaker gaat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weet ik haagsie . maar vond wel lullig hij post het en bijna niemand reageerde postte er over heen. dus vandaar mijn reactieZonder wrijving geen glans![]()
Fijn heb je tenminste boodschappen in huis . je kan kijken he met je digi dquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog steeds niks!
Mini-ToTdinnetjeoma heeft al wel boodschappen gebracht!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik kom net weer binnenvallen met gemberthee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weet ik haagsie . maar vond wel lullig hij post het en bijna niemand reageerde postte er over heen. dus vandaar mijn reactie
Net wat Youtube-filmpjes zitten kijken; krijg ik de kans nooit toe als de kleine hier wakker is!![]()
![]()
Soms is het ook zo druk dat je ergens pas later leest over helemaal niet zietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weet ik haagsie . maar vond wel lullig hij post het en bijna niemand reageerde postte er over heen. dus vandaar mijn reactie![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ow ik dacht dat ze zouden bellen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Fijn heb je tenminste boodschappen in huis . je kan kijken he met je digi d
Dan check ik ff!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:32 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als jij nou komt met een basis idee wat je zelf hebt opgenomen met garageband en dat naar mij stuurt kijken we wel!Nou dat is het idee natuurlijk. Want vorige was basis op van. Maar ik heb nu niks he 0 ja iets van een tekst in mijn hoofd maar moet ff de hele shizzle eerst nog verzinnen uit niks. Als er eenmaal riedeltje is dan is het makkelijker. Maar dan is er tekst en kom jij wel ik ga voor de basis scribble Hehehequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:32 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als jij nou komt met een basis idee wat je zelf hebt opgenomen met garageband en dat naar mij stuurt kijken we wel!Do what you love, love what you do!![]()
Niet liegen. Kan best, als het maar niet NSFW eh NSFMiniToT isquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
ik kom net weer binnenvallen met gemberthee.
Net wat Youtube-filmpjes zitten kijken; krijg ik de kans nooit toe als de kleine hier wakker is!![]()
![]()
Op basis van tekst kan je vast genoeg verzinnen qua melodiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:37 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Nou dat is het idee natuurlijk. Want vorige was basis op van. Maar ik heb nu niks he 0 ja iets van een tekst in mijn hoofd maar moet ff de hele shizzle eerst nog verzinnen uit niks. Als er eenmaal riedeltje is dan is het makkelijker. Maar dan is er tekst en kom jij wel ik ga voor de basis scribble Hehehe![]()
![]()
Ik ga wel ff beetje klooien toch ff niks op tv enzo. Eens zien of ik er wat uit krijgDo what you love, love what you do!![]()
bij mij ook, je postte gewoon over mij heenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat is sneu. Helaas is dat wel hoe het vaker gaat.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Niet miepenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bij mij ook, je postte gewoon over mij heen![]()
The boys is een zieke serieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
klopt . is ook niet zo erg. want de meeste lezen en reageren er wel op... op een enkeling naquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Soms is het ook zo druk dat je ergens pas later leest over helemaal niet zietFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Haha nee als de kinderliedjes stoppen, komt meneertje meteen aanlopen en kijken wat de neuk er aan de hand is!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:37 schreef maily het volgende:
[..]
Niet liegen. Kan best, als het maar niet NSFW eh NSFMiniToT is![]()
![]()
ik wil wel wat goede tekst schrijven voor een leuk onderwerpquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:38 schreef kree het volgende:
Ik ga wel ff beetje klooien toch ff niks op tv enzo. Eens zien of ik er wat uit krijgTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Denk op basis van kabinetsbeleid is wel een goeie Niet dierect een kritiek song maar over hoe ze het doen. Ok heb je regel 1 al Lolquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Op basis van tekst kan je vast genoeg verzinnen qua melodieDo what you love, love what you do!![]()
maar ik wil ook ooit dood hequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Testuitslag
Je bent op 15 oktober 2020 getest. De uitslag van je test is negatief.
Dat betekent dat er op dat moment geen coronavirus is gevonden.![]()
![]()
neukenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
heb jij het wel gelezen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:39 schreef kree het volgende:
[..]
Denk op basis van kabinetsbeleid is wel een goeie Niet dierect een kritiek song maar over hoe ze het doen. Ok heb je regel 1 al LolFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geen idee, ik ben 34 en mijn ouders zijn 67 en 68. Die laat ik voorlopig even een tijd links liggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:38 schreef Jippie het volgende:
Stoor zijn ouders zullen ook nog niet zo oud zijn denk ik, hij is net 30 ?Zonder wrijving geen glans![]()
Aan het werk.quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
zie je stond in je digi dquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Submitje voor een Weblogje ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik wil wel wat goede tekst schrijven voor een leuk onderwerp![]()
Ik ben beter in liedjes hequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Gefeliciteerd ToTFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zie je stond in je digi d![]()
![]()
![]()
gRAAG GEDAAN NU WEET JE HETquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mijn vader is 64 en rookt al z'n hele leven en is te zwaar, die laat ik ook evenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben 34 en mijn ouders zijn 67 en 68. Die laat ik voorlopig even een tijd links liggen.
M'n ma is 61 en heeft COPD, dus die laat ik ook maar even gaan.
Als corona nou écht voorbij is ga ik wel weer langs. Hoe lullig het ook is. Zie mijn ma heel sporadisch wel als ze hier voorbij fietst dan maken we op 1,5 meter een praatje. Maar thuis zitten bij d'r ? Nee.
En m'n pa is de band toch al niet super mee, dus ach. Maar wil toch liever ook niet dat 'ie overlijdt.![]()
van wanneer is dat nr?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: