yepp en 1 in eigen wereld ow wee als je niet reageer lees je het nog 100 keerquote:
Als jij nou komt met een basis idee wat je zelf hebt opgenomen met garageband en dat naar mij stuurt kijken we wel!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:30 schreef kree het volgende:
[..]
I know maar ff zo iets uit het niks verzinnen is lastig ik wil wat met coriba enzo maar noet ik ff gaan pingelen of ik op basis idee kom. Die andere was ook uit het niks. Maarja moet je maar een brainfart hebben ff enzo. Maar kijken of ik voor zeven uur basis iets kan krijgen.
Dank jippie zal hij vast fijn vindenquote:
Bizar hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, o.a.
Wat gaat dit topic belachelijk hardAlles behalve dood.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lees even terug beide ouders corona zijn pa op ic hij zelf wacht op de uitslag
ja hij zelf moet wachten op de uitslag. jij al wat vernomen?quote:
wat ben jij toch een schat hequote:
Nog steeds niks!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja hij zelf moet wachten op de uitslag. jij al wat vernomen?
Dit absoluut!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:34 schreef Justin_Case het volgende:
Soms is het ook niet te doen om alles te lezen.
Kleine moeitequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat ben jij toch een schat he
weet ik haagsie . maar vond wel lullig hij post het en bijna niemand reageerde postte er over heen. dus vandaar mijn reactiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:34 schreef Justin_Case het volgende:
Soms is het ook niet te doen om alles te lezen.
die kende ik nog nietquote:
Ja dat is sneu. Helaas is dat wel hoe het vaker gaat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weet ik haagsie . maar vond wel lullig hij post het en bijna niemand reageerde postte er over heen. dus vandaar mijn reactie
Fijn heb je tenminste boodschappen in huis . je kan kijken he met je digi dquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog steeds niks!
Mini-ToTdinnetjeoma heeft al wel boodschappen gebracht!
ik kom net weer binnenvallen met gemberthee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weet ik haagsie . maar vond wel lullig hij post het en bijna niemand reageerde postte er over heen. dus vandaar mijn reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |