abonnement Unibet Coolblue
pi_195691783
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:09 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Misschien is de situatie wel zo verdorven dat Trumps positieve kanten genoeg compensatie vormen?
In al die jaren heb ik werkelijk nog geen enkele positieve eigenschap bij Trump kunnen ontdekken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195691833
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:07 schreef dellipder het volgende:

[..]

En nu weer een scene schoppen :{w . In dit bericht heb ik alleen openbaar toegankelijke informatie gedeeld. Waarna jij van alles vrijelijk gaat invullen in plaats van als je werkelijk oprecht andere zienswijze wil doorgronden, vragen te stellen -die niet sturend zijn.
Heb je nog inhoudelijke repliek op mijn bericht of laat je het bij deze scene schoppen?

Het is een patroon, beste dellipder. Jij hebt een extreem vijandige manier van discussiëren. Nogmaals, neem een voorbeeld aan je mede-users, die ondanks hun politieke voorkeur, toch in staat zijn om normaal te doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:15:12 #103
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195691862
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In al die jaren heb ik werkelijk nog geen enkele positieve eigenschap bij Trump kunnen ontdekken.
Vaderlandsliefde? Compassie? Anti-globalisme? Het opkomen voor de arbeider? Het feit dat het presidentschap hem verarmt in plaats van verrijkt? En hij heeft ook nog eens een heerlijk gevoel voor humor. En voor hij de politiek in ging was het behoorlijk lastig mensen te vinden die (veel) kwaads over de man hadden te zeggen.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:15:25 #104
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195691865
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is een patroon, beste dellipder. Jij hebt een extreem vijandige manier van discussiëren. Nogmaals, neem een voorbeeld aan je mede-users, die ondanks hun politieke voorkeur, toch in staat zijn om normaal te doen.
Ik beschouw dit als nee op mijn vraag.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195691944
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:15 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Vaderlandsliefde? Compassie? Anti-globalisme? Het opkomen voor de arbeider? Het feit dat het presidentschap hem verarmt in plaats van verrijkt? En hij heeft ook nog eens een heerlijk gevoel voor humor. En voor hij de politiek in ging was het behoorlijk lastig mensen te vinden die (veel) kwaads over de man hadden te zeggen.
Die eigenschappen die jij Trump toedicht, herken ik niet in hem. Compassie? Meen je dat nou?

En humor? Trumps gevoel voor humor beperkt zich grotendeels door het beschimpen van mensen die hij beschouwt als zijn vijand.

Ik heb de man nog nooit een doordachte grap zien maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195691956
Maar goed, dit topic gaat over Biden, dus ik laat hier bij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:22:00 #107
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195691985
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die eigenschappen die jij Trump toedicht, herken ik niet in hem. Compassie? Meen je dat nou?
Ja. Je moet er natuurlijk wel voor open staan.
quote:
En humor? Trumps gevoel voor humor beperkt zich grotendeels door het beschimpen van mensen die hij beschouwt als zijn vijand.

Ik heb de man nog nooit een doordachte grap zien maken.
De man heeft zelfspot, een belangrijke eigenschap. Voor mij is het een kenmerk voor een zeer reële geest.
pi_195691988
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die eigenschappen die jij Trump toedicht, herken ik niet in hem. Compassie? Meen je dat nou?

En humor? Trumps gevoel voor humor beperkt zich grotendeels door het beschimpen van mensen die hij beschouwt als zijn vijand.

Ik heb de man nog nooit een doordachte grap zien maken.
Nog nooit een Trump rally gezien? Soms lijkt het net stand up comedy. Uiteraard over de rug van zijn tegenstanders.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:22:39 #109
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195692001


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2020 13:26:33 (Mag in een ander topic of in ONZ.) ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195692043
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die eigenschappen die jij Trump toedicht, herken ik niet in hem. Compassie? Meen je dat nou?

En humor? Trumps gevoel voor humor beperkt zich grotendeels door het beschimpen van mensen die hij beschouwt als zijn vijand.

Ik heb de man nog nooit een doordachte grap zien maken.
Compassie is geen eigenschap van hem inderdaad. Daarvoor moet je empathie hebben en daar is hij niet toe in staat als narcist. Humor heeft hij inderdaad ook niet, het is geen toeval dat het Correspondent's Dinner nog nooit door hem is bezocht. Obama had dat wel..humor en zelfspot.
pi_195692049
Vanaf nu weer offtopic graag. Donnie heeft een eigen topic.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:25:53 #112
80382 manny
30 is best veel
pi_195692070
Holy crap. Biden mag dan wel af en toe even een geheugensteuntje nodig hebben, maar wat een verademing die townhall meeting.

Het zou zo prettig zijn als we een president krijgen daar die deëscaleert en open staat voor normale conversatie.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_195692082
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Compassie is geen eigenschap van hem inderdaad. Daarvoor moet je empathie hebben en daar is hij niet toe in staat als narcist. Humor heeft hij inderdaad ook niet, het is geen toeval dat het Correspondent's Dinner nog nooit door hem is bezocht. Obama had dat wel..humor en zelfspot.
Toen hij uitgelachen werd in de VN toonde hij wel enige zelfspot, fwiw. Was wel de enige keer dat ik dat bij hem kon bespeuren. Maar goed, dit topic gaat over Biden, niet Trump.
pi_195692157
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:25 schreef manny het volgende:
Holy crap. Biden mag dan wel af en toe even een geheugensteuntje nodig hebben, maar wat een verademing die townhall meeting.

Het zou zo prettig zijn als we een president krijgen daar die deëscaleert en open staat voor normale conversatie.
@snertmetchoco dit bedoel ik dus met perceptie is alles. Wanneer een townhall met een oud Clinton campagnemedewerker als moderator en een publiek vol met Bidenstemmers word gehouden dan komt de kandidaat extra goed en sterk over. De ongeïnformeerde kiezer die denkt dat hij naar een neutrale show zit te kijken denkt meteen dat Biden rustig en kalm overkomt.
Trump had hetzelfde moeten doen maar dan bij Fox News, Hannity had dan de moderator kunnen zijn en de show gewoon vullen met Trumpstemmers en ze marketen als independents. Het werkt blijkbaar fantastisch.
pi_195692158


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2020 13:32:35 (Offtopic) ]
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:33:06 #116
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195692177
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

@:snertmetchoco dit bedoel ik dus met perceptie is alles. Wanneer een townhall met een oud Clinton campagnemedewerker als moderator en een publiek vol met Bidenstemmers word gehouden dan komt de kandidaat extra goed en sterk over. De ongeïnformeerde kiezer die denkt dat hij naar een neutrale show zit te kijken denkt meteen dat Biden rustig en kalm overkomt.
Trump had hetzelfde moeten doen maar dan bij Fox News, Hannity had dan de moderator kunnen zijn en de show gewoon vullen met Trumpstemmers en ze marketen als independents. Het werkt blijkbaar fantastisch.
O please. No Hannity!!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195692193
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:26 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Toen hij uitgelachen werd in de VN toonde hij wel enige zelfspot, fwiw. Was wel de enige keer dat ik dat bij hem kon bespeuren. Maar goed, dit topic gaat over Biden, niet Trump.
Ik heb hem een keer een grapje zien maken over zijn haar, Trump bedoel ik dan. Maar inderdaad, qua gevoel voor humor loopt Biden mijlenver voor.

Helaas niet op het niveau Obama, die ik nog altijd de meest gevatte president vind.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:34:55 #118
80382 manny
30 is best veel
pi_195692206
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

@:snertmetchoco dit bedoel ik dus met perceptie is alles. Wanneer een townhall met een oud Clinton campagnemedewerker als moderator en een publiek vol met Bidenstemmers word gehouden dan komt de kandidaat extra goed en sterk over. De ongeïnformeerde kiezer die denkt dat hij naar een neutrale show zit te kijken denkt meteen dat Biden rustig en kalm overkomt.
Trump had hetzelfde moeten doen maar dan bij Fox News, Hannity had dan de moderator kunnen zijn en de show gewoon vullen met Trumpstemmers en ze marketen als independents. Het werkt blijkbaar fantastisch.
Nee, binnen de kaders van het "in scene zetten" gaat het om de toon en de manier van antwoord geven. Ja, hier en daar een sneer naar de andere partij; maar plannen zonder meteen in "good" en "evil" te vervallen, geen rare uitspraken over andere landen, geen wetenschapsontkenning, geen: de opponent moet in de gevangenis, geen "de republikeinen / democraten zijn de schuld van alles, incl het slechte weer". Etc etc.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_195692251
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:25 schreef manny het volgende:
Holy crap. Biden mag dan wel af en toe even een geheugensteuntje nodig hebben, maar wat een verademing die townhall meeting.

Het zou zo prettig zijn als we een president krijgen daar die deëscaleert en open staat voor normale conversatie.
Dit ja. Tijd voor een president die het ambt waardig is. Of dat nou een Democraat is of een Republikein is van minder belang, al is de kans op een goede Democratische president doorgaans wat groter. Als niet-Amerikaan ben ik natuurlijk minder betrokken, maar de shitshow van Trump is nu wel mooi geweest. Daar denkt de meerderheid van de kiezers hopelijk ook zo over. Biden is oud, maar met Harris vind ik het een acceptabel duo.
pi_195692277
quote:
82s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:33 schreef dellipder het volgende:

[..]

O please. No Hannity!!
Is ook niet mijn favoriet, maar ik gebruikte hem puur om een punt te maken.
pi_195692292
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dit ja. Tijd voor een president die het ambt waardig is. Of dat nou een Democraat is of een Republikein is van minder belang, al is de kans op een goede Democratische president doorgaans wat groter. Als niet-Amerikaan ben ik natuurlijk minder betrokken, maar de shitshow van Trump is nu wel mooi geweest. Daar denkt de meerderheid van de kiezers hopelijk ook zo over. Biden is oud, maar met Harris vind ik het een acceptabel duo.
Wat vind je zo goed aan Harris? En wat vind je van het feit dat ze Biden een racist noemde?
pi_195692372
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Wat vind je zo goed aan Harris? En wat vind je van het feit dat ze Biden een racist noemde?
Kennelijk zat Biden er niet mee want ze is zijn running mate. Ik ben geen fan van identiteitspolitiek maar Harris is intelligent, sterke persoonlijkheid, mooie carrière tot nu toe, sociaal en evenwichtig. In ieder geval ver verheven boven het kleuterniveau van Trump.
pi_195692481
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Kennelijk zat Biden er niet mee want ze is zijn running mate. Ik ben geen fan van identiteitspolitiek maar Harris is intelligent, sterke persoonlijkheid, mooie carrière tot nu toe, sociaal en evenwichtig. In ieder geval ver verheven boven het kleuterniveau van Trump.
Ze was een uiterst zwakke kandidaat en haar meest memorabele moment in het debat was het punt waar ze Biden een racist noemde. Ik vind het toch een bijzondere keuze van Biden om haar te accepteren als VP en een opportunistische keuze van Harris om het te accepteren. Vind je het niet opmerkelijk dat ze in haar eigen woorden voor een racist gaat werken?
pi_195692567
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ze was een uiterst zwakke kandidaat en haar meest memorabele moment in het debat was het punt waar ze Biden een racist noemde. Ik vind het toch een bijzondere keuze van Biden om haar te accepteren als VP en een opportunistische keuze van Harris om het te accepteren. Vind je het niet opmerkelijk dat ze in haar eigen woorden voor een racist gaat werken?
Waarom zou ik? Ik neem aan dat ze elkaar goed kennen en dat, als Joe haar opmerking niet tof vond, ze als volwassenen mensen onder het genot van een kopje thee de zaak hebben uitgepraat. Het gebeurt wel vaker dat mensen een alliantie aangaan met iemand die voorheen een tegenstander of concurrent was, omdat ze beseffen dat ze samen sterker staan en ruzie niks oplost.
pi_195692577
Volgens mij heeft Harris juist duidelijk gezegd dat ze niet denkt dat Biden een racist is.
Incelfrikandel
pi_195692617
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

@:snertmetchoco dit bedoel ik dus met perceptie is alles. Wanneer een townhall met een oud Clinton campagnemedewerker als moderator en een publiek vol met Bidenstemmers word gehouden dan komt de kandidaat extra goed en sterk over. De ongeïnformeerde kiezer die denkt dat hij naar een neutrale show zit te kijken denkt meteen dat Biden rustig en kalm overkomt.
Trump had hetzelfde moeten doen maar dan bij Fox News, Hannity had dan de moderator kunnen zijn en de show gewoon vullen met Trumpstemmers en ze marketen als independents. Het werkt blijkbaar fantastisch.
Ik heb geen idee of het publiek vol met Bidenstemmers zat. Was het niet ervoor, dan wel erna (hopelijk) :P

Hoe dan ook, ik vatte wat je hier over zei ook wel zo op en we zijn het eens dat het belangrijk is. Ik denk alleen niet dat je de zwevende kiezer makkelijk bereikt door dit te doen met een Hannity of Carlson (of Maddow van de andere kant).

Een belangrijk dingetje is wel dat Biden dit kan. Die kan normaal over beleid praten en empathisch overkomen naar normale kiezers. Zoals manny ook aangeeft als ik hem goed begrijp.

Trump heeft daar in mijn ogen veel meer moeite mee. Die loopt alleen maar af te geven op anderen en dat werkt makkelijker als je niet zelf 4 jaar aan het roer hebt gezeten. Ik heb ook de indruk dat hij er geen reet van begrijpt allemaal. Als dat beeld van me klopt is hij gewoon niet eens in staat om beleidszaken normaal te bespreken.

Er was trouwens een townhall met Hannity enige tijd terug. Dat was ook niet echt een succes voor zover ik dat in mijn bubbel heb mee gekregen. Zo werd de vraag gesteld wat er met nog een termijn te verwachten was, waarop hij geen antwoord had, maar echt met een lulverhaal kwam:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:05:30 #127
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_195692629
Biden heeft duidelijk gezegd dat als je op trump stemt dat je dan niet zwart bent.

Damage control van zijn team snel erna was ook wel lachen.
pi_195692634
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:01 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Waarom zou ik? Ik neem aan dat ze elkaar goed kennen en dat, als Joe haar opmerking niet tof vond, ze als volwassenen mensen onder het genot van een kopje thee de zaak hebben uitgepraat. Het gebeurt wel vaker dat mensen een alliantie aangaan met iemand die voorheen een tegenstander of concurrent was, omdat ze beseffen dat ze samen sterker staan en ruzie niks oplost.
Ik vind iemand voor racist uitmaken op nationale televisie toch best ver gaan. Althans voor mij zou het ver genoeg zijn om ieder geval niet met zo’n figuur samen te werken. Ik vind het ook wel iets zeggen over Harris, ze kakelde bij een of andere show dat het ging om een debat (alles is geoorloofd) maar dat geeft toch juist reden tot zorgen dat zo iemand alles doet of zegt om maar vooruit te komen.
Lijkt mij nou niet de persoon die graag een dienende rol wilt spelen achter Biden.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:06:58 #129
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_195692658
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:02 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Volgens mij heeft Harris juist duidelijk gezegd dat ze niet denkt dat Biden een racist is.
Ze kan moeilijk zeggen dat hij dat wel is daarnaast is ze ook gekozen omdat ze zwart is. Is ook niks mis mee natuurlijk maar dan ben ik vast een racist tegenwoordig.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:07:41 #130
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_195692669
Of naja zwart een kleurtje
pi_195692670
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:06 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ze kan moeilijk zeggen dat hij dat wel is daarnaast is ze ook gekozen omdat ze zwart is. Is ook niks mis mee natuurlijk maar dan ben ik vast een racist tegenwoordig.
'het is niet eerluuukkk ze is alleen gekozen omdat ze zwart is'
Incelfrikandel
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:08:25 #132
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_195692683
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:07 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

'het is niet eerluuukkk ze is alleen gekozen omdat ze zwart is'
Leer eens lezen
pi_195692689
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:07 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

'het is niet eerluuukkk ze is alleen gekozen omdat ze zwart is'
Dat is niet wat hij zegt. Dat Harris gekozen is voornamelijk om haar gelacht en huidskleur is ook geen geheim.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:09:41 #134
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_195692700
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik vind iemand voor racist uitmaken op nationale televisie toch best ver gaan. Althans voor mij zou het ver genoeg zijn om ieder geval niet met zo’n figuur samen te werken. Ik vind het ook wel iets zeggen over Harris, ze kakelde bij een of andere show dat het ging om een debat (alles is geoorloofd) maar dat geeft toch juist reden tot zorgen dat zo iemand alles doet of zegt om maar vooruit te komen.
Lijkt mij nou niet de persoon die graag een dienende rol wilt spelen achter Biden.
Biden is al dement zo bevestigen bronnen in zijn omgeving
pi_195692704
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:09 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat is niet wat hij zegt. Dat Harris gekozen is voornamelijk om haar gelacht en huidskleur is ook geen geheim.
Maar het had ook niets te maken met wat ik zei ;)
Incelfrikandel
pi_195692714
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:09 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat is niet wat hij zegt. Dat Harris gekozen is voornamelijk om haar gelacht en huidskleur is ook geen geheim.
Het speelde ongetwijfeld een rol, maar ze is denk ik ook gekwalificeerd.
pi_195692724
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik vind iemand voor racist uitmaken op nationale televisie toch best ver gaan. Althans voor mij zou het ver genoeg zijn om ieder geval niet met zo’n figuur samen te werken. Ik vind het ook wel iets zeggen over Harris, ze kakelde bij een of andere show dat het ging om een debat (alles is geoorloofd) maar dat geeft toch juist reden tot zorgen dat zo iemand alles doet of zegt om maar vooruit te komen.
Lijkt mij nou niet de persoon die graag een dienende rol wilt spelen achter Biden.
Wanneer je vooringenomen bent dan redeneer je natuurlijk in een richting die anti-Harris/Biden/Democraten is. Ik heb dat debat niet gezien en ken de context ook niet, maar op basis van wat je erover zegt vind ik het niet vreemd. Er zal vast wel een pragmatische reden zijn om Harris als running mate te kiezen (zwarte kiezers trekken) maar als ik haar dan zet dan Mike Pence.. maar goed daar gaat het hier niet over.
pi_195692745
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:10 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het speelde ongetwijfeld een rol, maar ze is denk ik ook gekwalificeerd.
Biden had sowieso al gezegd dat hij een vrouw zou kiezen, en na George Floyd was een zwarte vrouw de enige optie. Dus ik zou zeggen dat dat het voornaamste criterium was.
pi_195692765
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:12 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Biden had sowieso al gezegd dat hij een vrouw zou kiezen, en na George Floyd was een zwarte vrouw de enige optie. Dus ik zou zeggen dat dat het voornaamste criterium was.
Er zijn een hele hoop zwarte vrouwen in de VS hoor. Dus ja, dit was vrij duidelijk van belang, maar ze moest ook wel gekwalificeerd zijn.
pi_195692788
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:13 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Er zijn een hele hoop zwarte vrouwen in de VS hoor en ze hebben geen lootjes getrokken. Er speelde dus meer mee.
Het groepje mensen dat door Biden als VP aangewezen zou kunnen worden is zeer beperkt. Na de keuze voor een zwarte vrouw was er een shortlist van 3. Dus ja, het was weldegelijk de meest belangrijke factor. Daarna kwam geschiktheid pas. Dat kun je overigens best prima vinden.
pi_195692817
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:15 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Het groepje mensen dat door Biden als VP aangewezen zou kunnen worden is zeer beperkt. Na de keuze voor een zwarte vrouw was er een shortlist van 3. Dus ja, het was weldegelijk de meest belangrijke factor. Daarna kwam geschiktheid pas. Dat kun je overigens best prima vinden.
Volgens mij stond Duckworth ook nog op de shortlist.
Incelfrikandel
pi_195692836
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:17 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Volgens mij stond Duckworth ook nog op de shortlist.
Inderdaad, dat was mijn favoriet persoonlijk.

Overigens is de VP bij uitstek een symbolische functie om een bepaalde belangengroep te paaien dus ik heb er geen probleem mee dat de selectie op huidskleur en geslacht ging.
pi_195692992
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:18 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Inderdaad, dat was mijn favoriet persoonlijk.

Overigens is de VP bij uitstek een symbolische functie om een bepaalde belangengroep te paaien dus ik heb er geen probleem mee dat de selectie op huidskleur en geslacht ging.
Gezien de rol in de senaat en het feit dat de VP de president succedeert vind ik de functie nog behoorlijk belangrijk. Ducksworth was daarin ook mijn favoriet trouwens, maar Harris vind ik een prima keuze.
Incelfrikandel
pi_195692998
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:18 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Inderdaad, dat was mijn favoriet persoonlijk.

Overigens is de VP bij uitstek een symbolische functie om een bepaalde belangengroep te paaien dus ik heb er geen probleem mee dat de selectie op huidskleur en geslacht ging.
Het probleem is alleen dat Biden er nu niet bepaald uit ziet alsof hij een termijn kan volmaken. Hij heeft al moeite genoeg met de campagne die al erg tam is. Straks moet hij belangrijke beslissingen maken en dat vergt nu eenmaal veel energie. De kans is dus groot dat de VP een belangrijke rol gaat spelen in zijn termijn en wellicht het stokje moet gaan overnemen. Bij Trump zit dat wel snor, die heeft een rustige integere stabiele man achter zich staan die in mijn ogen een goede president kan zijn. Hetzelfde kan ik helaas niet zeggen van Harris, hij was beter af geweest met Klobuchar.
pi_195693051
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat Biden er nu niet bepaald uit ziet alsof hij een termijn kan volmaken.
Dat is niet waar, Biden is energiek genoeg. Dat liet hij wel zien in het debat en nu ook. Scherp en bij de les.
pi_195693128
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:29 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat is niet waar, Biden is energiek genoeg. Dat liet hij wel zien in het debat en nu ook. Scherp en bij de les.
In het debat was hij redelijk, hij kwam beter over omdat Trump iets te graag wou domineren. Had hij hem uit laten praten dan kwamen de versprekingen vanzelf wel. Overigens heb ik hem in de primaries gezien en ik vond dat hij daar een uitgebluste indruk had. Het was ieder geval niet meer de Biden die ik heb gezien in debat met Paul Ryan. Die Biden heb ik in heel 2020 ook nooit meer terug gezien dus het verval is er wel degelijk. Maar goed we zullen zien als hij verkozen word of hij zijn eerste termijn volmaakt.
pi_195693146
Dat gelul over die termijn niet volmaken is een talking point zonder verdere waarde.
pi_195693170
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat Biden er nu niet bepaald uit ziet alsof hij een termijn kan volmaken. Hij heeft al moeite genoeg met de campagne die al erg tam is. Straks moet hij belangrijke beslissingen maken en dat vergt nu eenmaal veel energie. De kans is dus groot dat de VP een belangrijke rol gaat spelen in zijn termijn en wellicht het stokje moet gaan overnemen. Bij Trump zit dat wel snor, die heeft een rustige integere stabiele man achter zich staan die in mijn ogen een goede president kan zijn. Hetzelfde kan ik helaas niet zeggen van Harris, hij was beter af geweest met Klobuchar.
Kom op. Als Nederlander kun je toch onmogelijk vol lof zijn over Pence. Zelfs in Elspeet zouden ze hem een conservatieve engnek vinden.

Verder heeft Biden ruime ervaring. Ik maak mij weinig zorgen om zijn kunde en stamina.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:36:30 #149
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195693202
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:33 schreef MoreDakka het volgende:
Dat gelul over die termijn niet volmaken is een talking point zonder verdere waarde.
Het argument reduceren tot "het is een talking point", klinkt niet echt als een argument van iemand die (intellectueel) overtuigd is van het ongelijk van de ingebrachte stelling.
pi_195693241
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kom op. Als Nederlander kun je toch onmogelijk vol lof zijn over Pence. Zelfs in Elspeet zouden ze hem een conservatieve engnek vinden.

Verder heeft Biden ruime ervaring. Ik maak mij weinig zorgen om zijn kunde en stamina.
Ik heb niet zoveel problemen met religieuze mensen, zolang hun religie niet in de weg gaan staan van mijn persoonlijke vrijheden. Pence komt op mij over als een rustige integere stabiele man. Een man die rust en kalmte uitstraalt en wat mij betreft een goede president kan zijn juist om die kwaliteiten.
pi_195693259
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:36 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het argument reduceren tot "het is een talking point", klinkt niet echt als een argument van iemand die (intellectueel) overtuigd is van het ongelijk van de ingebrachte stelling.
Niet als het gewoon waar is. Er is geen onderbouwing voor de stelling.
pi_195693302
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel problemen met religieuze mensen, zolang hun religie niet in de weg gaan staan van mijn persoonlijke vrijheden. Pence komt op mij over als een rustige integere stabiele man. Een man die rust en kalmte uitstraalt en wat mij betreft een goede president kan zijn juist om die kwaliteiten.
Pence is een volger, geen leider. Hij heeft de laatste jaren laten zien niet over een eigen wil te beschikken.

VP is voor hem het hoogst haalbare. Je zou hem niet moeten willen als president.

Verder vind ik Pence maar een eng mannetje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:42:07 #153
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195693309
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:39 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Niet als het gewoon waar is. Er is geen onderbouwing voor de stelling.
Er is wel onderbouwing voor die stelling. Er zijn genoeg gegronde redenen om zorgen te hebben over Biden en of hij 4 jaar lang kan functioneren als president.
pi_195693325
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:42 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Er is wel onderbouwing voor die stelling. Er zijn genoeg gegronde redenen om zorgen te hebben over Biden en of hij 4 jaar lang kan functioneren als president.
Nee, die zijn er niet. Hij heeft geen gezondheidsklachten of enige indicatie dat er iets mis is met zijn gezondheid. Ook het feit dat hij al als vice-president heeft gefunctioneerd spreekt de stelling tegen.
pi_195693361
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:42 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Er is wel onderbouwing voor die stelling. Er zijn genoeg gegronde redenen om zorgen te hebben over Biden en of hij 4 jaar lang kan functioneren als president.
Nou ja, gezien zijn leeftijd op zich wel en je merkt wel dat hij een dagje ouder is. Ik heb vrij weinig twijfel dat als het er op aan komt Biden bereid is de macht op te geven in het landsbelang.

Bij Trump, die in mijn optiek minder fit is dan Biden, speelt dit ook, maar bij hem is mijn indruk dat hij per se aan de macht wil blijven vasthouden ongeacht wat.

Dit lijkt echter vaak opgebracht te worden door Trumpers die nog niet zo lang geleden in de illusie leefden dat Biden in het eerste debat geslacht zou worden en over zou komen als een seniel of zelfs dement. Waarom breng je dit niet in, bij jouw kandidaat?
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:46:17 #156
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195693373
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:43 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Nee, die zijn er niet. Hij heeft geen gezondheidsklachten of enige indicatie dat er iets mis is met zijn gezondheid.
Ben jij niet benieuwd naar een fysieke en mentale keuring door een onafhankelijke arts? Ik wel.
quote:
Ook het feit dat hij al als vice-president heeft gefunctioneerd spreekt de stelling tegen.
Dat is echt totaal irrelevant, het immers zegt niets over Bidens huidige capaciteiten om over ruim 4 jaar nog als president te functioneren.
pi_195693411
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:46 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ben jij niet benieuwd naar een fysieke en mentale keuring door een onafhankelijke arts? Ik wel.

Zou je de uitslag daar van accepteren?

quote:
Dat is echt totaal irrelevant, het immers zegt niets over Bidens huidige capaciteiten om over ruim 4 jaar nog als president te functioneren.
Nee, dat is heel erg relevant. De ervaring die hij daar heeft opgedaan zal hem helpen bij het functioneren als president. Bovendien heeft zorgen maken over 4 jaar alleen zin als er aanwijzingen zijn dat hij achteruit gaat of problemen heeft. Dat is dus niet het geval.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:51:01 #158
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195693436
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:45 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Nou ja, gezien zijn leeftijd wel natuurlijk en je merkt wel dat hij een dagje ouder is. Ik heb vrij weinig twijfel dat als het er op aan komt Biden bereid is de macht op te geven in het landsbelang.
Dat is juist niet een argument om op iemand te stemmen. En dat zet ook een hoop vraagtekens bij de nominatie voor Biden. Waarom zou je op iemand stemmen met een oog op machtsoverdracht? Zoiets doe je alleen maar als je een onverkiesbaar iemand wil installeren.
quote:
Bij Trump, die in mijn optiek minder fit is dan Biden, speelt dit ook, maar bij hem is mijn indruk dat hij per se aan de macht wil blijven vasthouden ongeacht wat.
Ik zet vraagtekens bij jouw optiek :P
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:54:13 #159
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195693482
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:49 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Zou je de uitslag daar van accepteren?
Jazeker.
quote:
[..]

Nee, dat is heel erg relevant. De ervaring die hij daar heeft opgedaan zal hem helpen bij het functioneren als president. Bovendien heeft zorgen maken over 4 jaar alleen zin als er aanwijzingen zijn dat hij achteruit gaat of problemen heeft. Dat is dus niet het geval.
Bijzondere gedachtegang. Een totaal onlogische relatie tussen oorzaak en gevolg. Kan je dat uitleggen? Hoe ervaring als vice-president iets vertelt over de huidige en toekomstige fysieke en mentale gezondheid over de komende 4 jaar?
pi_195693504
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:51 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dat is juist niet een argument om op iemand te stemmen. En dat zet ook een hoop vraagtekens bij de nominatie voor Biden. Waarom zou je op iemand stemmen met een oog op machtsoverdracht? Zoiets doe je alleen maar als je een onverkiesbaar iemand wil installeren.
[..]

Ik zet vraagtekens bij jouw optiek :P
Ik zou niet voor Biden gestemd hebben in de primaries. De keuze is nu tussen bejaarde 1 en bejaarde 2, waarbij het ook in dit opzicht voor mij zou uit komen in het voordeel van bejaarde 1.
pi_195693505
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:54 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Jazeker.
Nee, je gaat de arts gewoon niet onafhankelijk noemen.

quote:
Bijzondere gedachtegang. Een totaal onlogische relatie tussen oorzaak en gevolg. Kan je dat uitleggen? Hoe ervaring als vice-president iets vertelt over de huidige en toekomstige fysieke en mentale gezondheid over de komende 4 jaar?
Dat lijkt me nogal duidelijk. Hij heeft bewezen de druk aan te kunnen.
pi_195693534
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Pence is een volger, geen leider. Hij heeft de laatste jaren laten zien niet over een eigen wil te beschikken.

VP is voor hem het hoogst haalbare. Je zou hem niet moeten willen als president.

Verder vind ik Pence maar een eng mannetje.
Gehoorzaamheid wordt dan ook van Pence verwacht in zijn rol. Pence is gourverneur geweest en wist daar, tot hij zich begon te bemoeien met sociale en maatschappelijke kwesties, redelijke approvals te behalen.
Incelfrikandel
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:58:37 #163
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195693546
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:55 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Nee, je gaat de arts gewoon niet onafhankelijk noemen.
Aldus "anonymous sources familiar with the thinking of Ensiferum"?
quote:
[..]

Dat lijkt me nogal duidelijk. Hij heeft bewezen de druk aan te kunnen.
Nogmaals, dat is geen logische sprong van A naar B. Het zegt niet hoe ervaring als vice-president iets vertelt over de huidige en toekomstige fysieke en mentale gezondheid over de komende 4 jaar. En het was 4 jaar geleden dat hij voor het laatst als vice-president heeft gefunctioneerd.
pi_195693567
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:58 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Aldus "anonymous sources familiar with the thinking of Ensiferum"?
[..]

Nogmaals, dat is geen logische sprong van A naar B. Het zegt niet hoe ervaring als vice-president iets vertelt over de huidige en toekomstige fysieke en mentale gezondheid over de komende 4 jaar. En het was 4 jaar geleden dat hij voor het laatst als vice-president heeft gefunctioneerd.
https://www.npr.org/secti(...)g-to-doctor-s-report

Je leest niet wat ik zeg. Biden heeft bewezen de druk aan te kunnen op hoge leeftijd.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:05:12 #165
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195693647
quote:
Niet echt een onafhankelijke dokter? En het is ook alweer bijna een jaar oud...
quote:
Je leest niet wat ik zeg. Biden heeft bewezen de druk aan te kunnen op hoge leeftijd.
Ik lees wat jij schrijft, maar het klopt niet. Jouw argument is dat er geen zorgen zijn over Bidens toekomstige mentale en fysieke gezondheid omdat hij in het verleden vice-president is geweest. Ikzelf ben uiterst sceptisch over de voorspellingen over iemands toekomstige gezondheidssituatie aan de hand van hun eerdere ervaring als vice-president. Ik denk niet dat je die conclusie redelijkerwijs kunt maken.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:06:36 #166
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_195693672
Speelt ook in Bidens voordeel dat, mocht hij gekozen worden, hij maximaal 1 termijn president is.

Republikeinen die nu wel klaar zijn met de Trump shitshow, kunnen nu denken dat ze deze verkiezing maar even overslaan. In de hoop dat er over 4 jaar weer een fatsoenlijk GOP staat met een normale kandidaat. Dat is te overzien.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:07:48 #167
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195693697
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:05 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Niet echt een onafhankelijke dokter? En het is ook alweer bijna een jaar oud...
[..]

Ik lees wat jij schrijft, maar het klopt niet. Jouw argument is dat er geen zorgen zijn over Bidens toekomstige mentale en fysieke gezondheid omdat hij in het verleden vice-president is geweest. Ikzelf ben uiterst sceptisch over de voorspellingen over iemands toekomstige gezondheidssituatie aan de hand van hun eerdere ervaring als vice-president. Ik denk niet dat je die conclusie redelijkerwijs kunt maken.
Prima, Biden en Trump zijn beiden ongeschikt omdat ze een gezondheids risico zijn en hoe groot of serieus dat risico is en de rol van de VP daarin mag de kiezer verder over beslissen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195693710
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Pence is een volger, geen leider. Hij heeft de laatste jaren laten zien niet over een eigen wil te beschikken.

VP is voor hem het hoogst haalbare. Je zou hem niet moeten willen als president.

Verder vind ik Pence maar een eng mannetje.
Precies. Pence is een overlever.. kruiperig figuur en heeft als enige doel zijn mooie baantje houden. Fatsoenlijk vind ik hem ook niet overkomen, het is niet de buitenkant waar je op af moet gaan. Hij is zogenaamd christelijk. Ok..dan ben ik moslim.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:11:06 #169
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195693767
Moet je eens naar Harris kijken hoe zij onschuldigen aanpakt. Hoe ze Kavanaugh heeft behandeld. Of hoe ze ontlastend bewijs achter hield van iemand die de doodstraf boven het hoofd hing.

Als je dan je stem uitbrengt op iemand met de verwachting of hoop dat die persoon president wordt, dan zou ik dat ook maar onthouden. Of je vindt zoiets gewoon okee, dan kan natuurlijk ook :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:15:28 #170
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195693874
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:11 schreef Ensiferum het volgende:
Moet je eens naar Harris kijken hoe zij onschuldigen aanpakt. Hoe ze Kavanaugh heeft behandeld. Of hoe ze ontlastend bewijs achter hield van iemand die de doodstraf boven het hoofd hing.

Als je dan je stem uitbrengt op iemand met de verwachting of hoop dat die persoon president wordt, dan zou ik dat ook maar onthouden. Of je vindt zoiets gewoon okee, dan kan natuurlijk ook :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een foto met een hond? Schokkend.

Heb je ook een foto van Trump met degene aan wie hij 400 miljoen dollar persoonlijk schuldig is?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195693884
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:05 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Niet echt een onafhankelijke dokter? En het is ook alweer bijna een jaar oud...
[..]

Ik lees wat jij schrijft, maar het klopt niet. Jouw argument is dat er geen zorgen zijn over Bidens toekomstige mentale en fysieke gezondheid omdat hij in het verleden vice-president is geweest. Ikzelf ben uiterst sceptisch over de voorspellingen over iemands toekomstige gezondheidssituatie aan de hand van hun eerdere ervaring als vice-president. Ik denk niet dat je die conclusie redelijkerwijs kunt maken.
Ik had dus gelijk, je noemt hem onafhankelijk. Je bent te voorspelbaar :)

En je begrijpt ook mijn argument niet, of draait het moedwillig om. De conclusie is dat er geen bewijs is voor de stelling dat Biden problemen heeft op mentaal of gezondheidsgebied. Daarnaast geeft zijn ervaring aan dat druk ook geen probleem is. Dat is een tweede punt, geen gevolgtrekking.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:21:36 #172
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195693989
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:16 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ik had dus gelijk, je noemt hem onafhankelijk. Je bent te voorspelbaar :)
Dus omdat ik iets van nu wil van een onafhankelijke dokter, moet ik nu maar tevreden zijn met iets van een jaar oud van zijn eigen dokter? En dat ik dat terecht niet accepteer ben ik voorspelbaar? Prima.
quote:
En je begrijpt ook mijn argument niet, of draait het moedwillig om. De conclusie is dat er geen bewijs is voor de stelling dat Biden problemen heeft op mentaal of gezondheidsgebied. Daarnaast geeft zijn ervaring aan dat druk ook geen probleem is. Dat is een tweede punt, geen gevolgtrekking.
Zijn huidige passieve houding impliceert juist wel dat druk een probleem is.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:22:40 #173
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195694006
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Een foto met een hond? Schokkend.

Heb je ook een foto van Trump met degene aan wie hij 400 miljoen dollar persoonlijk schuldig is?
Goh, je snapt niet hoe vastgoed werkt. Verrassend. Echt een gotcha van Bideniaanse proporties. Maak er maar van wat je wil.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:24:31 #174
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195694046
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:22 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Goh, je snapt niet hoe vastgoed werkt. Verrassend. Echt een gotcha van Bideniaanse proporties. Maak er maar van wat je wil.
Hm? Werkt vastgoed zo? Da's volgens mij nieuws voor iedereen in vastgoed en zeker nieuws als we kijken naar hoe Trumps bedrijven in elkaar steken met lege BV's die 50 miljoen dollar lenen aan andere lege BV's.

Maar vertel het ons, zou ik zeggen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:25:53 #175
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195694079
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hm? Werkt vastgoed zo? Da's volgens mij nieuws voor iedereen in vastgoed en zeker nieuws als we kijken naar hoe Trumps bedrijven in elkaar steken met lege BV's die 50 miljoen dollar lenen aan andere lege BV's.
Nou, dat zal wel een hele spannende audit worden! Ben benieuwd wat we te horen krijgen! The walls are closing in, toch?
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:27:04 #176
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195694095
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:25 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nou, dat zal wel een hele spannende audit worden! Ben benieuwd wat we te horen krijgen! The walls are closing in, toch?
Lijkt er wel op, ja. En dan komt het heel goed uit dat hij de muren niet meer kan tegenhouden met zijn tamme AG en een corrupt OM.

Maar dat allemaal terzijde, waarom vind jij dat die informatie niet relevant is en waarom het Amerikaanse volk niet het recht heeft om te weten bij wie Trump persoonlijk zo'n schuld heeft?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:28:12 #177
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195694115
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Lijkt er wel op, ja. En dan komt het heel goed uit dat hij de muren niet meer kan tegenhouden met zijn tamme AG en een corrupt OM.
:D :') :D

Je gelooft dit echt he? Hoe heb je jezelf zo gek laten maken?
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:29:00 #178
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195694124
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:28 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

:D :') :D

Je gelooft dit echt he? Hoe heb je jezelf zo gek laten maken?
Kijk eens in de spiegel? :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:29:39 #179
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195694138
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Kijk eens in de spiegel? :)
Vanuit deze hoek zie ik jou :6 O+
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:30:35 #180
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195694156
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dat was heel duidelijk een grap. Dat zie je zelf toch ook wel?

Het probleem bij Trump is dat het heel niet ondenkbaar is dat hij gemeend zei voor eenieder die dit allemaal een beetje volgt en zoals hierboven aangehaald door KoosVogels denkt Bolton er net zo over.
Lekker belangrijk of ik het wel of geen grap vind. Begrijp je werkelijk niet wat de crux is? De aantijgingen uit het Atlantic artikel zijn niet met feiten en bewijs ondersteund. Al de ontlastende verklaringen zijn vervolgens ook nog eens gratuit weggewoven. Deze hele hoax heeft enkel videobewijs opgeleverd over Joe Biden.
Jouw norm is echter "het is niet ondenkbaar"; dus schuldig. Moet je eens voorstellen wat voor implicaties dit heeft als jouw norm standaard wordt voor de manier waarop mensen met elkaar omgaan of waarop strafrechtelijk wordt vervolgd.
Het enige probleem hier is, is dat jij het principe presumption of innocence niet machtig bent. Dat je niet laat merken dat je begrijpt dat een beschuldigde zijn/haar onschuld niet hoeft te bewijzen, maar degene die met de aantijgingen komt deze moet onderbouwen met iets meer solide dan de gebruikelijke "sources say" en "people familiar with the matter".
Ik hoop van harte dat jij nooit in een situatie terecht komt waar jouw verantwoording/schuld langs dezelfde beoordelingslat wordt gemeten als jij hier uiteen zet.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195694285
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:21 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dus omdat ik iets van nu wil van een onafhankelijke dokter, moet ik nu maar tevreden zijn met iets van een jaar oud van zijn eigen dokter? En dat ik dat terecht niet accepteer ben ik voorspelbaar? Prima.
[..]

Zijn huidige passieve houding impliceert juist wel dat druk een probleem is.
Nu komt er ineens een passieve houding bij? Goh :) Je moet toch wat verzinnen he.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:41:24 #182
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195694308
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:43:09 #183
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195694331
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:40 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Nu komt er ineens een passieve houding bij? Goh :) Je moet toch wat verzinnen he.
Als jij jouw post uitbreidt, is het enkel gepast dat ik reageer op die uitbreiding. Waarom die verontwaardiging wanneer ik meega in jouw spelletje?
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:43:44 #184
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195694338
quote:
Ik snap wel dat iemand als Richard Spencer steun uitspreekt voor de partij van de slavernij, Jim Crow en de KKK.
pi_195694383
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:43 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Als jij jouw post uitbreidt, is het enkel gepast dat ik reageer op die uitbreiding. Waarom die verontwaardiging wanneer ik meega in jouw spelletje?
Het is geen verontwaardiging en geen spelletje. Er volledig naast zitten begint een patroon te worden voor je :)
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:48:56 #186
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195694418
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:46 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Het is geen verontwaardiging en geen spelletje. Er volledig naast zitten begint een patroon te worden voor je :)
Bijzonder. Nou, je zal vast wel gelijk hebben dan! Je hebt immers de juiste mening!
pi_195694439
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:43 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik snap wel dat iemand als Richard Spencer steun uitspreekt voor de partij van de slavernij, Jim Crow en de KKK.
Krijgen we dit kinderachtige (en fake) geneuzel weer... :') En je was zo goed bezig.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:50:13 #188
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195694447
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:49 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Krijgen we dit kinderachtige geneuzel weer... :') En je was zo goed bezig.
Wat klopt er niet aan?
pi_195694474
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:50 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Wat klopt er niet aan?
De partijen zijn van platform geswitched. Al vrij lang geleden. Je loopt pak hem beet een eeuw achter. Of dacht je werkelijk dat de zwarten op de slavenpartij stemmen en de blanken in het zuiden op de partij van de progressieve Lincoln?

Het is gewoon een inhoudsloos praatpuntje wat Republikeinen er soms inwerken, maar niks van doen heeft met de huidige realiteit.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:53:50 #190
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195694511
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:51 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

De partijen zijn van platform geswitched. Al vrij lang geleden. Je loopt pak hem beet een eeuw achter. Of dacht je werkelijk dat de zwarten op de slavenpartij stemmen en de blanken in het zuiden op de partij van de progressieve Lincoln?
De party switch lijkt altijd te gebeuren wanneer het opportuun is. Elke. keer. Weer.

En elke keer weer zijn het die Republikeinen die denken, "Joepie! Nu kunnen we weer de partij van het racisme zijn! Daar hebben we zo lang op gewacht!"

Man man.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:54:14 #191
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_195694523
twitter


Uiteenzetting hoe het NYP verhaal van aannames aan elkaar hangt.

quote:
[..] this was a story marked more by red flags than investigative rigor.

To start, the emails have not been verified as authentic. They were said to have been extracted from a computer assumed — but not proven — to have belonged to the younger Biden. They were said to have been given to the Post by Trump's personal lawyer Rudy Giuliani, who is known for making discredited claims about the Bidens.
En blijkbaar had Bannon de 'harde schijf van Hunter' ook al in zijn bezit.

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_195694612
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:53 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

De party switch lijkt altijd te gebeuren wanneer het opportuun is. Elke. keer. Weer.

En elke keer weer zijn het die Republikeinen die denken, "Joepie! Nu kunnen we weer de partij van het racisme zijn! Daar hebben we zo lang op gewacht!"

Man man.
Nee, niet "elke keer weer". Je komt niet eens met een argument en roept maar wat. Verklaar anders maar eens waarom de zwarten op "de slavenpartij" stemmen en de zuidelijke blanken op de progressieve partij, waar de noordelijke blanken traditioneel juist weer meer op "de slavenpartij" stemmen of waarom je Republikeinen veel eerder met confederate vlaggen ziet of waarom de Republikeinen juist eerder standbeelden van generaals die vochten voor de slavernij willen behouden, etc, etc.

Je ziet er trouwens nog steeds de naweeën van, waar veel kiezers in zuidelijke staten nog Democratisch geregistreerd staan want of ze zijn heel oud of vanwege hun familie, maar dat waren ze vanwege de Dixiecrats, en zo door de jaren heen hun registratie omzetten naar Republikeins. Dit zie je bijvoorbeeld in de panhandle van Florida, weer relatief veel Democraten geregistreerd staan, maar diep rood gestemd wordt en dit jaar zijn er van die lui bijzonder veel die hun registratie om hebben gezet. Zie als voorbeeld:
twitter


[ Bericht 18% gewijzigd door SnertMetChoco op 17-10-2020 16:03:59 ]
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:17:38 #193
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195695026
De FBI nam bezit van de laptop van Hunter Biden door een dagvaarding van een grand jury en dit is later gepubliceerd door The New York Post.





De dagvaarding komt omdat er een zaak is vanwege dit. Hence artikel is van 10 februari 2020.

Barr acknowledges Justice Dept. has created ‘intake process’ to vet Giuliani’s information on Bidens

Eelco Bosch licht niet volledig voor.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:37:31 #194
8369 speknek
Another day another slay
pi_195695472
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 16:17 schreef dellipder het volgende:
De FBI nam bezit van de laptop van Hunter Biden door een dagvaarding van een grand jury en dit is later gepubliceerd door The New York Post.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De dagvaarding komt omdat er een zaak is vanwege dit. Hence artikel is van 10 februari 2020.

Barr acknowledges Justice Dept. has created ‘intake process’ to vet Giuliani’s information on Bidens

Eelco Bosch licht niet volledig voor.
Waarom is zijn naam en subpoena nummer weggelakt? Dit is gewoon *iemands* subpoena voor een macbook.

Waarom was de reparateur slechtziend en wist hij niet of de laptop van Hunter Biden was omdat hij hem niet kon zien maar ging hij er vanuit door een sticker op de macbook, en is er een paar dagen later inderhaast een factuur tevoorschijn getoverd met zijn naam er pontificaal op?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:51:09 #195
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195695745
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 16:17 schreef dellipder het volgende:
De FBI nam bezit van de laptop van Hunter Biden door een dagvaarding van een grand jury en dit is later gepubliceerd door The New York Post.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De dagvaarding komt omdat er een zaak is vanwege dit. Hence artikel is van 10 februari 2020.

Barr acknowledges Justice Dept. has created ‘intake process’ to vet Giuliani’s information on Bidens

Eelco Bosch licht niet volledig voor.
Barr en het Justice Dept? Oh, wacht hetzelfde Justice Dept wat door een rechter als corrupt word betiteld?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 17:35:32 #196
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:16:41 #197
8369 speknek
Another day another slay
pi_195697265
quote:
Democrats HATE this, especially point 12 will SHOCK you.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195698503
pi_195698620
Het is alleen geen schandaal en Biden hoeft heel niks te doen, maar leuk dat de Trump campagne dat denkt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')