In al die jaren heb ik werkelijk nog geen enkele positieve eigenschap bij Trump kunnen ontdekken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:09 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Misschien is de situatie wel zo verdorven dat Trumps positieve kanten genoeg compensatie vormen?
Het is een patroon, beste dellipder. Jij hebt een extreem vijandige manier van discussiëren. Nogmaals, neem een voorbeeld aan je mede-users, die ondanks hun politieke voorkeur, toch in staat zijn om normaal te doen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:07 schreef dellipder het volgende:
[..]
En nu weer een scene schoppen. In dit bericht heb ik alleen openbaar toegankelijke informatie gedeeld. Waarna jij van alles vrijelijk gaat invullen in plaats van als je werkelijk oprecht andere zienswijze wil doorgronden, vragen te stellen -die niet sturend zijn.
Heb je nog inhoudelijke repliek op mijn bericht of laat je het bij deze scene schoppen?
Vaderlandsliefde? Compassie? Anti-globalisme? Het opkomen voor de arbeider? Het feit dat het presidentschap hem verarmt in plaats van verrijkt? En hij heeft ook nog eens een heerlijk gevoel voor humor. En voor hij de politiek in ging was het behoorlijk lastig mensen te vinden die (veel) kwaads over de man hadden te zeggen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In al die jaren heb ik werkelijk nog geen enkele positieve eigenschap bij Trump kunnen ontdekken.
Ik beschouw dit als nee op mijn vraag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is een patroon, beste dellipder. Jij hebt een extreem vijandige manier van discussiëren. Nogmaals, neem een voorbeeld aan je mede-users, die ondanks hun politieke voorkeur, toch in staat zijn om normaal te doen.
Die eigenschappen die jij Trump toedicht, herken ik niet in hem. Compassie? Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:15 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Vaderlandsliefde? Compassie? Anti-globalisme? Het opkomen voor de arbeider? Het feit dat het presidentschap hem verarmt in plaats van verrijkt? En hij heeft ook nog eens een heerlijk gevoel voor humor. En voor hij de politiek in ging was het behoorlijk lastig mensen te vinden die (veel) kwaads over de man hadden te zeggen.
Ja. Je moet er natuurlijk wel voor open staan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die eigenschappen die jij Trump toedicht, herken ik niet in hem. Compassie? Meen je dat nou?
De man heeft zelfspot, een belangrijke eigenschap. Voor mij is het een kenmerk voor een zeer reële geest.quote:En humor? Trumps gevoel voor humor beperkt zich grotendeels door het beschimpen van mensen die hij beschouwt als zijn vijand.
Ik heb de man nog nooit een doordachte grap zien maken.
Nog nooit een Trump rally gezien? Soms lijkt het net stand up comedy. Uiteraard over de rug van zijn tegenstanders.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die eigenschappen die jij Trump toedicht, herken ik niet in hem. Compassie? Meen je dat nou?
En humor? Trumps gevoel voor humor beperkt zich grotendeels door het beschimpen van mensen die hij beschouwt als zijn vijand.
Compassie is geen eigenschap van hem inderdaad. Daarvoor moet je empathie hebben en daar is hij niet toe in staat als narcist. Humor heeft hij inderdaad ook niet, het is geen toeval dat het Correspondent's Dinner nog nooit door hem is bezocht. Obama had dat wel..humor en zelfspot.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En humor? Trumps gevoel voor humor beperkt zich grotendeels door het beschimpen van mensen die hij beschouwt als zijn vijand.
Toen hij uitgelachen werd in de VN toonde hij wel enige zelfspot, fwiw. Was wel de enige keer dat ik dat bij hem kon bespeuren. Maar goed, dit topic gaat over Biden, niet Trump.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Compassie is geen eigenschap van hem inderdaad. Daarvoor moet je empathie hebben en daar is hij niet toe in staat als narcist. Humor heeft hij inderdaad ook niet, het is geen toeval dat het Correspondent's Dinner nog nooit door hem is bezocht. Obama had dat wel..humor en zelfspot.
@snertmetchoco dit bedoel ik dus met perceptie is alles. Wanneer een townhall met een oud Clinton campagnemedewerker als moderator en een publiek vol met Bidenstemmers word gehouden dan komt de kandidaat extra goed en sterk over. De ongeïnformeerde kiezer die denkt dat hij naar een neutrale show zit te kijken denkt meteen dat Biden rustig en kalm overkomt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:25 schreef manny het volgende:
Holy crap. Biden mag dan wel af en toe even een geheugensteuntje nodig hebben, maar wat een verademing die townhall meeting.
Het zou zo prettig zijn als we een president krijgen daar die deëscaleert en open staat voor normale conversatie.
O please. No Hannity!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
@:snertmetchoco dit bedoel ik dus met perceptie is alles. Wanneer een townhall met een oud Clinton campagnemedewerker als moderator en een publiek vol met Bidenstemmers word gehouden dan komt de kandidaat extra goed en sterk over. De ongeïnformeerde kiezer die denkt dat hij naar een neutrale show zit te kijken denkt meteen dat Biden rustig en kalm overkomt.
Trump had hetzelfde moeten doen maar dan bij Fox News, Hannity had dan de moderator kunnen zijn en de show gewoon vullen met Trumpstemmers en ze marketen als independents. Het werkt blijkbaar fantastisch.
Ik heb hem een keer een grapje zien maken over zijn haar, Trump bedoel ik dan. Maar inderdaad, qua gevoel voor humor loopt Biden mijlenver voor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Toen hij uitgelachen werd in de VN toonde hij wel enige zelfspot, fwiw. Was wel de enige keer dat ik dat bij hem kon bespeuren. Maar goed, dit topic gaat over Biden, niet Trump.
Nee, binnen de kaders van het "in scene zetten" gaat het om de toon en de manier van antwoord geven. Ja, hier en daar een sneer naar de andere partij; maar plannen zonder meteen in "good" en "evil" te vervallen, geen rare uitspraken over andere landen, geen wetenschapsontkenning, geen: de opponent moet in de gevangenis, geen "de republikeinen / democraten zijn de schuld van alles, incl het slechte weer". Etc etc.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
@:snertmetchoco dit bedoel ik dus met perceptie is alles. Wanneer een townhall met een oud Clinton campagnemedewerker als moderator en een publiek vol met Bidenstemmers word gehouden dan komt de kandidaat extra goed en sterk over. De ongeïnformeerde kiezer die denkt dat hij naar een neutrale show zit te kijken denkt meteen dat Biden rustig en kalm overkomt.
Trump had hetzelfde moeten doen maar dan bij Fox News, Hannity had dan de moderator kunnen zijn en de show gewoon vullen met Trumpstemmers en ze marketen als independents. Het werkt blijkbaar fantastisch.
Dit ja. Tijd voor een president die het ambt waardig is. Of dat nou een Democraat is of een Republikein is van minder belang, al is de kans op een goede Democratische president doorgaans wat groter. Als niet-Amerikaan ben ik natuurlijk minder betrokken, maar de shitshow van Trump is nu wel mooi geweest. Daar denkt de meerderheid van de kiezers hopelijk ook zo over. Biden is oud, maar met Harris vind ik het een acceptabel duo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:25 schreef manny het volgende:
Holy crap. Biden mag dan wel af en toe even een geheugensteuntje nodig hebben, maar wat een verademing die townhall meeting.
Het zou zo prettig zijn als we een president krijgen daar die deëscaleert en open staat voor normale conversatie.
Wat vind je zo goed aan Harris? En wat vind je van het feit dat ze Biden een racist noemde?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit ja. Tijd voor een president die het ambt waardig is. Of dat nou een Democraat is of een Republikein is van minder belang, al is de kans op een goede Democratische president doorgaans wat groter. Als niet-Amerikaan ben ik natuurlijk minder betrokken, maar de shitshow van Trump is nu wel mooi geweest. Daar denkt de meerderheid van de kiezers hopelijk ook zo over. Biden is oud, maar met Harris vind ik het een acceptabel duo.
Kennelijk zat Biden er niet mee want ze is zijn running mate. Ik ben geen fan van identiteitspolitiek maar Harris is intelligent, sterke persoonlijkheid, mooie carrière tot nu toe, sociaal en evenwichtig. In ieder geval ver verheven boven het kleuterniveau van Trump.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat vind je zo goed aan Harris? En wat vind je van het feit dat ze Biden een racist noemde?
Ze was een uiterst zwakke kandidaat en haar meest memorabele moment in het debat was het punt waar ze Biden een racist noemde. Ik vind het toch een bijzondere keuze van Biden om haar te accepteren als VP en een opportunistische keuze van Harris om het te accepteren. Vind je het niet opmerkelijk dat ze in haar eigen woorden voor een racist gaat werken?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kennelijk zat Biden er niet mee want ze is zijn running mate. Ik ben geen fan van identiteitspolitiek maar Harris is intelligent, sterke persoonlijkheid, mooie carrière tot nu toe, sociaal en evenwichtig. In ieder geval ver verheven boven het kleuterniveau van Trump.
Waarom zou ik? Ik neem aan dat ze elkaar goed kennen en dat, als Joe haar opmerking niet tof vond, ze als volwassenen mensen onder het genot van een kopje thee de zaak hebben uitgepraat. Het gebeurt wel vaker dat mensen een alliantie aangaan met iemand die voorheen een tegenstander of concurrent was, omdat ze beseffen dat ze samen sterker staan en ruzie niks oplost.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ze was een uiterst zwakke kandidaat en haar meest memorabele moment in het debat was het punt waar ze Biden een racist noemde. Ik vind het toch een bijzondere keuze van Biden om haar te accepteren als VP en een opportunistische keuze van Harris om het te accepteren. Vind je het niet opmerkelijk dat ze in haar eigen woorden voor een racist gaat werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |