Oke ik vergeef je deze keerquote:
Het is vooral dat ik voor werk al veel bel. Dan ga ik dat in mijn vrije tijd ook niet nog eens uren lopen doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als ik nou met iemand al langer contact heb wil ik vaak wel een voiceclipje sturen. Maar over het algemeen liever appen of elkaar in het echt zien. Bellen is zo vervelend
Wist niet dat Robert Leroy tetten hadquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
Wederom dezelfde OP, or i gi neel!
Oh, nvm
Nee dan begrijp ik je helemaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik voor werk al veel bel. Dan ga ik dat in mijn vrije tijd ook niet nog eens uren lopen doen
Ik wil "Was echt niet te vreten" (mitraillette-burger???) als ringtonequote:
Neenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik wil "Was echt niet te vreten" (mitraillette-burger???) als ringtone
Was vooral irritatie van mijn kant. Maar het is wel zo netjes om hoi te zeggen. Zó veel kijkers heb ik niet dus je kan prima gewoon hoi zeggenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:29 schreef HPLC het volgende:
Zeg Braddie, wil je wel een beetje respectvol met je fans omgaan. Als iemand een liedje aanvraagt zonder hoi te zeggen hoef je niet zo te reageren.
Je hebt af en toe van die uitspraken waardoor ik echt plat ga...quote:
Van de geobsedeerden uit onze kliek begreep ik dat anderen ook geen hoi zeiden, dus zou nogal hypocriet zijn dat dan van hem wel te eisen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Was vooral irritatie van mijn kant. Maar het is wel zo netjes om hoi te zeggen. Zó veel kijkers heb ik niet dus je kan prima gewoon hoi zeggenZonder overrompeld te worden door andere chatters
Is dat een mitrailleur voor vrouwen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt af en toe van die uitspraken waardoor ik echt plat ga...
Had trouwens ook nog nooit van een mitraillette gehoord
ik denk een diepgevroren hamburgerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat een mitrailleur voor vrouwen?
ONZ / Amaranthaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Was vooral irritatie van mijn kant. Maar het is wel zo netjes om hoi te zeggen. Zó veel kijkers heb ik niet dus je kan prima gewoon hoi zeggenZonder overrompeld te worden door andere chatters
Kende het ook niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt af en toe van die uitspraken waardoor ik echt plat ga...
Had trouwens ook nog nooit van een mitraillette gehoord
Iedereen zei gewoon hoi.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van de geobsedeerden uit onze kliek begreep ik dat anderen ook geen hoi zeiden, dus zou nogal hypocriet zijn dat dan van hem wel te eisen.
... was echt niet te vretenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:32 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kende het ook niet.
Vroeg om een broodje hamburgerKreeg een half stokbrood met patat én een hamburger er in. Zat daar echt met een
Voor een friettent die in 2018 en 2019 een prijs kreeg voor beste friet was't niet zo veel trouwens
Bediening was top en het was mooi schoon, maar het eten?
Verzoekje: zou je Het Is Weer Vrijdag kunnen spelen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Terechtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik voor werk al veel bel. Dan ga ik dat in mijn vrije tijd ook niet nog eens uren lopen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |