Dus je hebt die billetjes die op die ene foto te bewonderen zijn onder de douche afgespoeld, of ben je met een bruine hol wc-papier gaan halen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:19 schreef DJMO het volgende:
Hmm. Handig weer van mezelf
Naar de wc in de badkamer gaan, terwijl daar het wc papier op is. Ik vergeet elke keer om een rol mee naar boven te nemen
Oh pardonquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik woon in een stadje, geen durp.
En een buurvrouw heeft idd aangeboden om boodschappen voor me te doen.(Oma van Mini-ToTdinnetje)
Misschien dat ik idd maar van dat aanbod gebruik ga maken!
Nee jij begon. Zeur niet over een spelfout of sowieso al niet over het eerste wat ik zei want vroeg je niks en reageerde niet op jou. Dus jij begon zelf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
blijf er niet zo in hangen we gaan door
Feestend gezichtje 🥝quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
jerney je hebt mario ingehaald
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh pardon
Wat lief! Ja doen! Meteen puddingbroodjes voor iedereen
@Paul ingrijpen aubquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:32 schreef ToT het volgende:
Gristus te paard, moet de sfeer ook nu weer verneukt worden?
Laat elkaar lekker met rust.
ik hoorde puddingsbroodjesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh pardon
Wat lief! Ja doen! Meteen puddingbroodjes voor iedereen
Je zit alweer over de helftquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
* Jacquelinehasselbaink was allang klaar hoor Totie
soms zit het mee..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
En dan niet mij even inseinen zodat ik meekan he!![]()
quote:
See, I knew it! Met de roddelbrigade enzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]WHaha!
Ja ach dit stadje heeft wel wat dorps hoor. Dat is 1 van de redenen dat we hier zijn gaan kijken.
ze heeft wel een groot mondkapje in haar handquote:
Het eerstequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je hebt die billetjes die op die ene foto te bewonderen zijn onder de douche afgespoeld, of ben je met een bruine hol wc-papier gaan halen?
Neuh ik had haar zelf gevraagd om Mini-ToTdinnetje niet meer langs te laten komen tot de uitslag van de test binnen is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:34 schreef jerney het volgende:
[..]
See, I knew it! Met de roddelbrigade enzo
Nu ben ik verdrietigquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:33 schreef Rob het volgende:
[..]
soms zit het mee..
En soms heb je botte pech
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |