quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh pardon
Wat lief! Ja doen! Meteen puddingbroodjes voor iedereen
@Paul ingrijpen aubquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:32 schreef ToT het volgende:
Gristus te paard, moet de sfeer ook nu weer verneukt worden?
Laat elkaar lekker met rust.
ik hoorde puddingsbroodjesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh pardon
Wat lief! Ja doen! Meteen puddingbroodjes voor iedereen
Je zit alweer over de helftquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
* Jacquelinehasselbaink was allang klaar hoor Totie
soms zit het mee..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
En dan niet mij even inseinen zodat ik meekan he!![]()
quote:
See, I knew it! Met de roddelbrigade enzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]WHaha!
Ja ach dit stadje heeft wel wat dorps hoor. Dat is 1 van de redenen dat we hier zijn gaan kijken.
ze heeft wel een groot mondkapje in haar handquote:
Het eerstequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je hebt die billetjes die op die ene foto te bewonderen zijn onder de douche afgespoeld, of ben je met een bruine hol wc-papier gaan halen?
Neuh ik had haar zelf gevraagd om Mini-ToTdinnetje niet meer langs te laten komen tot de uitslag van de test binnen is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:34 schreef jerney het volgende:
[..]
See, I knew it! Met de roddelbrigade enzo
Nu ben ik verdrietigquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:33 schreef Rob het volgende:
[..]
soms zit het mee..
En soms heb je botte pech
hij leefde net en stondquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dag kerel, hoe staat het leven?
Ik moest lachen om Bolsonaro topic in NWSquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel ff het afvoerputje met chloor naspoelen dan of zo!
Kijk, dat is nou pas een puddingbuks!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meeste eclairs zijn trouwens niet vegan he
even helemaal vol spuitenquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik moest lachen om Bolsonaro topic in NWS
Nee ik bedoel mbt je vrouwenbezoek als de mrs braaf aan het werk isquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh ik had haar zelf gevraagd om Mini-ToTdinnetje niet meer langs te laten komen tot de uitslag van de test binnen is.
Was een jaar of 2 geleden op de FP, dat MBO'ers dat ook eisten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:37 schreef Nattekat het volgende:
Waarom noemen ze mbo'ers studenten tegenwoordig
misschien omdat ze ook moeten studeren en niet alles meteen wetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:37 schreef Nattekat het volgende:
Owwww!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee ik bedoel mbt je vrouwenbezoek als de mrs braaf aan het werk is
Thanks for mansplaining eclairs to mequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meeste eclairs zijn trouwens niet vegan he
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nja dat nieuwsbericht vooral.
Kan ook echt alleen maar daar he
Remsporen dus!quote:Volgens het Braziliaanse blad Revista Crusoé probeerde Rodrigues zo’n 30.000 reais (ongeveer 4500 euro) te verbergen, waarvan een deel in zijn onderbroek. Volgens het blad zou een deel van het geld daarbij bevuild zijn geraakt.
een halve?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Thanks for mansplaining eclairs to me
Deze bakker heeft verschillende vegan versies van de baksels
Maar ik ben ook niet volledig vegan he
Sneeuwvlokjesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een jaar of 2 geleden op de FP, dat MBO'ers dat ook eisten.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:37 schreef Nattekat het volgende:
MBO'ers heten voortaan studentquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een jaar of 2 geleden op de FP, dat MBO'ers dat ook eisten.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
misschien omdat ze ook moeten studeren en niet alles meteen weten
quote:Een student of studente is iemand die een studie volgt in het hoger onderwijs
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Remsporen dus!
Ach, geld stinkt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |