Moh zeg gertjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Flinke sprong ook weer van 8k
[ twitter ]
Goeie 😂👌quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:09 schreef F.Sinatra het volgende:
Wat is daar de oorzaak? Strikt mondkapjes beleid binnen (en deels buiten), horeca houdt zich zover ik heb meegemaakt prima aan de regels, afstand houden zie ik ook prima gebeuren...
Mensen struikelen in België over elkaar heen man.quote:
Ik ben er zeer regelmatig maar heb dat eerlijk gezegd nooit aan den lijve ondervonden....quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen struikelen in België over elkaar heen man.
Geen idee waar maar in Oost-Vlaanderen ieder geval niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:14 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik ben er zeer regelmatig maar heb dat eerlijk gezegd nooit aan den lijve ondervonden....
In drukkere gebieden is dan (vaak) ook weer een mondkapjesplicht buiten.
Limburg, Knokke, Antwerpen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee waar maar in Oost-Vlaanderen ieder geval niet.
Voor zover ik te zien krijg wel in ieder geval. De rest kan ik niet over oordelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:16 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Limburg, Knokke, Antwerpen.
Daar heb ik nooit hele gekke situaties gezien.
Maar okay, is dan alleen die eventuele afstand het issue daar?
Luik even vergeten, maar zelfs daar, waar toch een behoorlijk percentage met een migratie achtergrond woont zie ik het niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor zover ik te zien krijg wel in ieder geval. De rest kan ik niet over oordelen.
Maar maar het Rivm zegt dat kinderen geen rol spelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:22 schreef asco het volgende:
Het zijn "gewoon" de scholen. Kun je de horeca sluiten maar dat gaat het verschil niet maken.
Zo lang de scholen open blijven dammen we niks in. Het is of wachten op code zwart of een sneltestcultuur die voor een daadwerkelijke indamming kan zorgen. We gaan zien wat gaat "winnen".
Onze overheid kennende vrees ik het ergste.
Hadden ze, na initieel vrij heftig maatregelen bij aanvang van de tweede golf, niet recent juist besloten om het in België wat minder streng aan te pakken? Ik kan me zulke berichten herinneren van een maand geleden ofzo. Maar ik volg de situatie in België verder niet zo goed, dus misschien weet iemand hoe het precies zit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:09 schreef F.Sinatra het volgende:
Wat is daar de oorzaak? Strikt mondkapjes beleid binnen (en deels buiten), horeca houdt zich zover ik heb meegemaakt prima aan de regels, afstand houden zie ik ook prima gebeuren...
Daarom keek ik ook met gemengde gevoelens naar het commentaar over het incident bij het café in Den Haag. Volgens mij hadden veel aanwezig de leeftijd van een langzame VWO leerling, althans waren zij deze amper overstegen. Het gedrag is misschien niet goed te praten, maar de volgende dag is er geen gevaar als ze met 10-tallen in de klas zitten en met 100de in aula.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:22 schreef asco het volgende:
Het zijn "gewoon" de scholen. Kun je de horeca sluiten maar dat gaat het verschil niet maken.
Herfstquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:09 schreef F.Sinatra het volgende:
Fabeltje, in Argentinië zijn de scholen al een half jaar gesloten en het heeft weinig uitwerking op de besmettingen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:22 schreef asco het volgende:
Zo lang de scholen open blijven dammen we niks in. Het is of wachten op code zwart of een sneltestcultuur die voor een daadwerkelijke indamming kan zorgen. We gaan zien wat gaat "winnen".
Onze overheid kennende vrees ik het ergste.
Bij de PCR test zijn valspositieven in principe enkel mogelijk door contaminatie: er moeten virusdeeltjes aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:52 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel vals-positieven ertussen zitten in de herfst en winter. Want er zijn natuurlijk talloze mensen met verkoudheidsklachten nu die zich laten testen, dus ook een grotere kans op veel valspositieven.
Mogelijk heb je ook een groep van de asymptomatisch-positieven, denk ik. Asymptomatische covid met verkoudheids- of griepklachten. Zij laten zich testen en de covid komt terecht naar boven, maar dit zou 2 maanden geleden niet aan het licht zijn gekomen. Op zich positief, omdat zij mogelijk wel een besmettingsbron kunnen vormen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:52 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel vals-positieven ertussen zitten in de herfst en winter. Want er zijn natuurlijk talloze mensen met verkoudheidsklachten nu die zich laten testen, dus ook een grotere kans op veel valspositieven.
Dit!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:56 schreef maan_man het volgende:
[..]
Daarom keek ik ook met gemengde gevoelens naar het commentaar over het incident bij het café in Den Haag. Volgens mij hadden veel aanwezig de leeftijd van een langzame VWO leerling, althans waren zij deze amper overstegen. Het gedrag is misschien niet goed te praten, maar de volgende dag is er geen gevaar als ze met 10-tallen in de klas zitten en met 100de in aula.
En los van Den Haag, je kunt moeilijk tegen jongeren zeggen kom naar school op werkdagen kun je tussen 9 en 17 uur met 10-tallen in de klas zitten en met 100de in aula. Maar als je vrijdag 4 uur na het uitgaan van de school met 8 man een feestje organiseert of op straat hangt is dat totaal onverantwoord. Zo creëer je een tegenstrijdig beeld en geen gevoel van urgentie bij de jongeren.
Precies! Dit virus volgt het patroon van het griepseizoen. Maatregelen hebben maar heel beperkt invloed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:59 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Fabeltje, in Argentinië zijn de scholen al een half jaar gesloten en het heeft weinig uitwerking op de besmettingen.
Gewoon doorgaan tot alles gesloten is en dan nog afvragen waarom er nog steeds oplopende cases zijn, daar gaat het wel weer naartoe.
Onze huidige maatregelen dus ook?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:22 schreef zoost het volgende:
[..]
Precies! Dit virus volgt het patroon van het griepseizoen. Maatregelen hebben maar heel beperkt invloed.
Het is overal in Europa herfst, maar toch zijn er flinke verschillen tussen landen. Het zit weliswaar overal in de lift, maar je kunt niet volhouden dat het beleid geen enkele invloed heeft op het aantal besmettingen.quote:
Sowieso is in grote delen van Europa 'herfst' nogal overdreven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is overal in Europa herfst, maar toch zijn er flinke verschillen tussen landen. Het zit weliswaar overal in de lift, maar je kunt niet volhouden dat het beleid geen enkele invloed heeft op het aantal besmettingen.
Hoe kan dat nou, dat zou toch iets typisch Nederlands zijn...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:53 schreef crystal_meth het volgende:
Jezus, m'n land breekt weer records...![]()
Ik had vanaf het begin reeds m'n twijfels, want hun belangrijkste richtlijn, waar de meeste nadruk op gelegd werd, was het aantal contacten dat een gezin mocht hebben. Dan weet je dat de doorsnee Belg zal reageren met: ofwel "en hoe gaan ze dat controleren?" ofwel met het bedenken van voorbeelden die de absurditeit van de regel aantonen: als het maximum vier is, dan kan een gezin met vijf leden met niemand contact hebben, want voor het gezin van die persoon zou het tellen als 5 contacten.
Er zijn ongetwijfeld gezinnen die de regel nageleefd hebben, die X personen gekozen hebben die op bezoek mochten komen, maar ik betwijfel dat het een hoog percentage was.
Alles waarvan mensen (op een klagende manier met name) zeggen dat het typisch Nederlands is, is bijna per definitie typisch iets voor mensen ipv Nederlanders. Maar ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, dat zou toch iets typisch Nederlands zijn...
Preciesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alles waarvan mensen (op een klagende manier met name) zeggen dat het typisch Nederlands is, is bijna per definitie typisch iets voor mensen ipv Nederlanders. Maar ja.
Juist omdat het overal in de lift zit kun je dat natuurlijk prima volhouden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is overal in Europa herfst, maar toch zijn er flinke verschillen tussen landen. Het zit weliswaar overal in de lift, maar je kunt niet volhouden dat het beleid geen enkele invloed heeft op het aantal besmettingen.
Flinke verschillen zou je niet zo lang geleden ook nog kunnen zeggen over de Randstand en de rest van Nederland, terwijl het beleid vrijwel gelijk was. Een golf is nu eenmaal niet overal tegelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Leg uit.quote:
Ik wil ook best geloven dat het slechte weer niet bepaald helpt. Mensen lopen immers sowieso meer te snotteren in deze tijd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Juist omdat het overal in de lift zit kun je dat natuurlijk prima volhouden.
Tweet spreekt voor zich.. puur informatief bedoelt vanuit mij.quote:
Zeeland was lang een soort Gallië in Nederland, zonder enige verklaring. Duitsland stijgt nu ook met grote stappen en gaat dezelfde maatregelen nemen als wij een maand geleden. Het is niet altijd te verklaren, hoe graag mensen dat ook willen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik wil ook best geloven dat het slechte weer niet bepaald helpt. Mensen lopen immers sowieso meer te snotteren in deze tijd.
Maar in sommige landen gaat het wel aanzienlijk harder dan in anderen, zonder dat het weer daar nou zoveel beter is, dus er spelen nog wel wat meer factoren mee zou ik denken.
Maar wij zijn toch ook zeer bezorgd?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tweet spreekt voor zich.. puur informatief bedoelt vanuit mij.
Misschien wel wat, maar misschien ook maar gering.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Klopt, maar in tegenstelling tot Duitsland nogal 'laat'..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wij zijn toch ook zeer bezorgd?
Volgens mij zijn we al een tijdje zeer bezorgd hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt, maar in tegenstelling tot Duitsland nogal 'laat'..
overall records aantal besmettingen, beleid heeft vast een bepaalde invloed, maar landen verschillen ook qua bevolkingsdichtheid etc. Niet alles is terug te voeren naar beleid.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo zijn er ook landen waar het nooit is weggeweest (of aanzienlijk is gedaald zoals bij ons). Kijk eens naar de cijfers in India. Dat is één golf met de piek in sept. Waar wij dus duidelijk wel in golf 2 zitten. Iran idem. Heeft wel wat dalen maar niet zoals bij ons. E.e.a. zal uiteraard ook wel met opschalen testen te maken hebben. Maar over het algemeen is de oorzaak gewoon dat een virus nu eenmaal in golfbewegingen gaat. Maatregelen hebben daar geen invloed op. Enkel op de hoogte van de pieken en dalen. Of je moet het virus weten te verbannen uit je samenleving zoals sommige landen gelukt lijkt te zijn maar voor hoe lang is dat? Komt het weer binnen en ben je te laat met hard ingrijpen dan heb je garantie op een tweede golf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeeland was lang een soort Gallië in Nederland, zonder enige verklaring. Duitsland stijgt nu ook met grote stappen en gaat dezelfde maatregelen nemen als wij een maand geleden. Het is niet altijd te verklaren, hoe graag mensen dat ook willen.
Niet te doen zo. Ik zit al vanaf dinsdag thuis met een verkoudheid. Woensdag ook koorts gehad, maar op woensdag ná, was ik normaal gesproken gewoon gaan werken. Nu zit ik al 2 dagen te wachten op de uitslag van de test.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:48 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)gn=socialsharing_web
https://www.at5.nl/artike(...)aar-aan-op-snotteren
Onhoudbare situatie zo.
Tja, bezorgdheid was er al eind Juli, toch duurde het vervolgens 6-7 weken voordat men weer eens dacht aan echte maatregelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we al een tijdje zeer bezorgd hoor.
en daarom snap ik niks van dat de regering compleet stil heeft gezeten afgelopen zomer....quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:24 schreef zoost het volgende:
kijk eens naar de gele lijn. volgt netjes het griepsseizoen
[ afbeelding ]
Terwijl je vanuit huis wel gewoon les zou kunnen geven lijkt me.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Niet te doen zo. Ik zit al vanaf dinsdag thuis met een verkoudheid. Woensdag ook koorts gehad, maar op woensdag ná, was ik normaal gesproken gewoon gaan werken. Nu zit ik al 2 dagen te wachten op de uitslag van de test.
Veel mensen worden vaak meerdere keren verkouden in het herfst / winterseizoen, dus dat wordt nog lachen.
Sterkte!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:28 schreef Natalie het volgende:
Manlief is op weg naar de teststraat. Of tenminste, intussen waarschijnlijk al op weg terug.
Mijn e-bike is tegenwoordig een covid-fiets:P
Dus eigenlijk is die tweet alleen maar bedoeld/grijp je die tweet alleen maar aan voor de 18901357981365e keer een punt te willen maken dat we hier te laat hebben ingegrepen. Wat een armoe.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tja, bezorgdheid was er al eind Juli, toch duurde het vervolgens 6-7 weken voordat men weer eens dacht aan echte maatregelen.
Waarom is dat armoe?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is die tweet alleen maar bedoeld/grijp je die tweet alleen maar aan voor de 18901357981365e keer een punt te willen maken dat we hier te laat hebben ingegrepen. Wat een armoe.
Waarom is dat armoe? We blijven wellicht nog wel een flinke tijd achter de feiten aanlopen. Door het late ingrijpen is indammen nu ook een stuk moeilijker geworden wat mij betreft. Het is goed om te blijven kijken naar hoe andere landen hier mee om gaan, zeker zo'n bepalend land als Duitsland dat voor de Nederlandse economie zeer belangrijk is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is die tweet alleen maar bedoeld om voor de 18901357981365e keer een punt te willen maken dat we hier te laat hebben ingegrepen. Wat een armoe.
Ik kan er ietsje naast zitten, tel kwijt geraaktquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom is dat armoe?
Volgens mij is het overigens niet de 18901357981365e keer hoor, dat lijkt me ietwat overdreven.
waarom is dat mooi ???quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel mooi dat Duitsland lokale mondkapjesplicht in gaat voeren en de sluitingstijd van de horeca naar 23.00 uur zet.
Ze gaan toch vandaag maatregelen bespreken?quote:
Zoek je zelf even terug naar de reacties op deze maatregelen in Nederland?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
waarom is dat mooi ???
enige onderbouwing ?
die versoepeling was niet heel handig van 2 weken terugquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:35 schreef skrn het volgende:
[..]
Ze gaan toch vandaag maatregelen bespreken?
En die Belgen in de eerste golf meteen heel drastisch reageren. Door alles te sluiten, inclusief de grenzen.
Ben benieuwd wat ze nu gaan doen.
ah je wilt weer je statement duidelijk maken, dat is het enige.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zoek je zelf even terug naar de reacties op deze maatregelen in Nederland?
Verschil is dat Duitsland dit dus nu doet op basis van gemiddeld veel minder besmettingen dan dat Nederland dit 4 weken geleden deed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zoek je zelf even terug naar de reacties op deze maatregelen in Nederland?
Ja nou en daar gaat het dus ook kut. Iedere dag maar blijven herhalen hoe dit voorkomen had kunnen worden terwijl niemand dat nog zeker weet vind ik armoe.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom is dat armoe? We blijven wellicht nog wel een flinke tijd achter de feiten aanlopen. Door het late ingrijpen is indammen nu ook een stuk moeilijker geworden wat mij betreft. Het is goed om te blijven kijken naar hoe andere landen hier mee om gaan, zeker zo'n bepalend land als Duitsland dat voor de Nederlandse economie zeer belangrijk is.
Dat was heel apart inderdaad want ook toen liep het aantal besmettingen al op.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
die versoepeling was niet heel handig van 2 weken terug
Puur informatief.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ah je wilt weer je statement duidelijk maken, dat is het enige.
Begin augustus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Verschil is dat Duitsland dit dus nu doet op basis van gemiddeld veel minder besmettingen dan dat Nederland dit 4 weken geleden deed.
Hoezo iedere dag?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja nou en daar gaat het dus ook kut. Iedere dag maar blijven herhalen hoe dit voorkomen had kunnen worden terwijl niemand dat nog zeker weet vind ik armoe.
Excuses, ik generaliseerde een beetje. Je doet het zelf vast niet iedere dag. Het zal niet veel schelen, maar goed, ik denk dat je prima begrijpt dat ik niet per se jou persoonlijk bedoelde.quote:
Ja.quote:
Bij België gaan de vervolgproblemen op economisch gebied ook nog eens gigantisch zijn. Die versoepelingen zijn ook deels ingegeven omdat het geld anders in rap tempo op is. Hun tekort was twee jaar geleden nog 100+ % van het bbp. Ok, nog geen Italië of Griekenland maar wel gewoon zorgelijk want ook daar is een historisch tekort er dit jaar overheen gekomen. Daar moet je zo langzamerhand ook gaan vrezen dat er weinig keus is omdat het geld gewoon op is om met allen binnen te blijven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:35 schreef skrn het volgende:
[..]
Ze gaan toch vandaag maatregelen bespreken?
En die Belgen in de eerste golf meteen heel drastisch reageren. Door alles te sluiten, inclusief de grenzen.
Ben benieuwd wat ze nu gaan doen.
Dat we de verklaring nog niet weten, wil niet zeggen dat-ie er niet is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeeland was lang een soort Gallië in Nederland, zonder enige verklaring. Duitsland stijgt nu ook met grote stappen en gaat dezelfde maatregelen nemen als wij een maand geleden. Het is niet altijd te verklaren, hoe graag mensen dat ook willen.
Heb je een bron dat toen al restricties werden opgelegd? Kan het effe niet voor de geest halen..quote:
Nou blokkeer je Da_Sandmans vier-op-een-rij, da's ook niet aardig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:45 schreef Xqtress het volgende:
Kom op mensen, doe eens lief. Het is bijna weekend, het is al bar en boos genoeg.![]()
Jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou blokkeer je Da_Sandmans vier-op-een-rij, da's ook niet aardig.
Hoezo mooi?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel mooi dat Duitsland lokale mondkapjesplicht in gaat voeren en de sluitingstijd van de horeca naar 23.00 uur zet.
Wat ben je toch een rare kwast, ik vraag je serieus iets en dan reageer je weer zo..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat prima weet, dus doe nou maar weer niet zo raar.
Cruijffiaans, maar niet helemaal waterdicht. Omdat we het nog niet weten kunnen we het ook nog niet fout doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat we de verklaring nog niet weten, wil niet zeggen dat-ie er niet is.
Probeer ik een keer aardig te doen en een goede vibe door het topic te slingeren, is het nog niet goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou blokkeer je Da_Sandmans vier-op-een-rij, da's ook niet aardig.
Totaalsom denk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:48 schreef xFriendx het volgende:
Wat is er anders in Zeeland? Veelal onder de 20 per 100.000. Bevolkingsdichtheid? Minder mobiliteit? Minder toeristen etc? Of een totaalsom?
Je hebt dus geen bron?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stop met deze zeer vermoeiende act.
quote:
De ironie is prachtig.quote:
Ja leuk, ik zie nog steeds geen bewijs van het feit dat de overheid in Augustus al strengere maatregelen nam (in de horeca).quote:
Dunbevolkt. Ik denk dat Zeeuwen wat stugger en afstandelijker zijn, maar dat is een gok.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:48 schreef xFriendx het volgende:
Wat is er anders in Zeeland? Veelal onder de 20 per 100.000. Bevolkingsdichtheid? Minder mobiliteit? Minder toeristen etc? Of een totaalsom?
Nou, volgens mij is indammen op dit moment een stuk makkelijker juist. Immers, je hoeft helemaal geen maatwerk te treffen, maar voert gewoon wat generieke maatregelen in. Die maatregelen zijn natuurlijk een stuk strenger, maar an sich lijkt me het juist makkelijker. Een beetje alsof je naar een klein plaatsje in Frankrijk moet rijden. Het eerste deel van de reis is juist heel makkelijk, want je moet gewoon een beetje richting het zuiden rijden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:33 schreef Jor_Dii het volgende:
We blijven wellicht nog wel een flinke tijd achter de feiten aanlopen. Door het late ingrijpen is indammen nu ook een stuk moeilijker geworden wat mij betreft.
Huh? Strenge maatregelen in de horeca? Wie heeft het daar nou weer overquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja leuk, ik zie nog steeds geen bewijs van het feit dat de overheid in Augustus al strengere maatregelen nam (in de horeca).
Hopelijk negatief! Beterschap!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:28 schreef Natalie het volgende:
Manlief is op weg naar de teststraat. Of tenminste, intussen waarschijnlijk al op weg terug.
Mijn e-bike is tegenwoordig een covid-fiets:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet niet wat er met Baudet is gebeurd maar die is echt compleet ontspoort.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Dunbevolkt. Ik denk dat Zeeuwen wat stugger en afstandelijker zijn, maar dat is een gok.
En Thierry B wil nog toevoegen dat de zeewind ook een belangrijke rol speelt.
Wij, daar hadden we het over. Misschien nog niet helemaal wakker? Ik had het over 4 weken geleden toen de kroegen een uurtje eerder dicht gingen en jij reageert met 'Augustus'.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Huh? Strenge maatregelen in de horeca? Wie heeft het daar nou weer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |