Moh zeg gertjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Flinke sprong ook weer van 8k
[ twitter ]
Goeie 😂👌quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:09 schreef F.Sinatra het volgende:
Wat is daar de oorzaak? Strikt mondkapjes beleid binnen (en deels buiten), horeca houdt zich zover ik heb meegemaakt prima aan de regels, afstand houden zie ik ook prima gebeuren...
Mensen struikelen in België over elkaar heen man.quote:
Ik ben er zeer regelmatig maar heb dat eerlijk gezegd nooit aan den lijve ondervonden....quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen struikelen in België over elkaar heen man.
Geen idee waar maar in Oost-Vlaanderen ieder geval niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:14 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik ben er zeer regelmatig maar heb dat eerlijk gezegd nooit aan den lijve ondervonden....
In drukkere gebieden is dan (vaak) ook weer een mondkapjesplicht buiten.
Limburg, Knokke, Antwerpen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee waar maar in Oost-Vlaanderen ieder geval niet.
Voor zover ik te zien krijg wel in ieder geval. De rest kan ik niet over oordelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:16 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Limburg, Knokke, Antwerpen.
Daar heb ik nooit hele gekke situaties gezien.
Maar okay, is dan alleen die eventuele afstand het issue daar?
Luik even vergeten, maar zelfs daar, waar toch een behoorlijk percentage met een migratie achtergrond woont zie ik het niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor zover ik te zien krijg wel in ieder geval. De rest kan ik niet over oordelen.
Maar maar het Rivm zegt dat kinderen geen rol spelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:22 schreef asco het volgende:
Het zijn "gewoon" de scholen. Kun je de horeca sluiten maar dat gaat het verschil niet maken.
Zo lang de scholen open blijven dammen we niks in. Het is of wachten op code zwart of een sneltestcultuur die voor een daadwerkelijke indamming kan zorgen. We gaan zien wat gaat "winnen".
Onze overheid kennende vrees ik het ergste.
Hadden ze, na initieel vrij heftig maatregelen bij aanvang van de tweede golf, niet recent juist besloten om het in België wat minder streng aan te pakken? Ik kan me zulke berichten herinneren van een maand geleden ofzo. Maar ik volg de situatie in België verder niet zo goed, dus misschien weet iemand hoe het precies zit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:09 schreef F.Sinatra het volgende:
Wat is daar de oorzaak? Strikt mondkapjes beleid binnen (en deels buiten), horeca houdt zich zover ik heb meegemaakt prima aan de regels, afstand houden zie ik ook prima gebeuren...
Daarom keek ik ook met gemengde gevoelens naar het commentaar over het incident bij het café in Den Haag. Volgens mij hadden veel aanwezig de leeftijd van een langzame VWO leerling, althans waren zij deze amper overstegen. Het gedrag is misschien niet goed te praten, maar de volgende dag is er geen gevaar als ze met 10-tallen in de klas zitten en met 100de in aula.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:22 schreef asco het volgende:
Het zijn "gewoon" de scholen. Kun je de horeca sluiten maar dat gaat het verschil niet maken.
Herfstquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:09 schreef F.Sinatra het volgende:
Fabeltje, in Argentinië zijn de scholen al een half jaar gesloten en het heeft weinig uitwerking op de besmettingen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:22 schreef asco het volgende:
Zo lang de scholen open blijven dammen we niks in. Het is of wachten op code zwart of een sneltestcultuur die voor een daadwerkelijke indamming kan zorgen. We gaan zien wat gaat "winnen".
Onze overheid kennende vrees ik het ergste.
Bij de PCR test zijn valspositieven in principe enkel mogelijk door contaminatie: er moeten virusdeeltjes aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:52 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel vals-positieven ertussen zitten in de herfst en winter. Want er zijn natuurlijk talloze mensen met verkoudheidsklachten nu die zich laten testen, dus ook een grotere kans op veel valspositieven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |